Podciśnienie 0.5 bara powinno utrzymać się, przez co najmniej 20 sekund, ewentualnie może się zmniejszyć do wartości nie wyższej niż 0.3 bara.
Witam, Jak duże wahania ciśnienia może mieć hydrogen (azot + wodór) podczas różnic temperatur otoczenia?... przepraszam ale "hydrogen" = wodór a nie jakaś mieszanka, nabijanie klimatyzacji wodorem to bardzo interesujące podejście, tu może być problem gdyż wodór wycieka przez metale w pewnych warunkach. Pozdrawiam
Proponuje się zapoznać https://lns.com.pl/blog/baza-wiedzy/cro-... http://www.cro.ichp.pl/
"Czy jest w ogóle sens sprawdzać szczelność czy raczej to nie będzie trzymać?" Większość stacji diagnostycznych ( nie wiem nawet czy to nie obowiązek) jest wyposażona w urządzenie do sprawdzania szczelności (nie pamiętam jak się to urządzenie nazywa) podjedź podejrzewam, że nie skroją Cię wiecej niż 30zł, a będziesz miał pewność.
Woda z płynem do naczyń czy inne mydliny plus pędzel. V.
W VAG nigdy nie używam adapterów, zamiast korka, do sprawdzania szczelności. Tylko zdejmuję wężyk od przelewu, zaślepiam a w zbiornik nabijam ciśnienie innym wężykiem i małą pompką elektryczną. Przy okazji mogę wtedy i korek przetestować.
Gdzie było jak znalazłeś?
Sprawdzasz szczelność kolektora ssącego od przepustnicy do mocowania kolektora przy głowicy. Sposobów jest kilka; np. dym papierosowy , samostarter.
Może być "ropa do diesla".
Witam Jak jest bez czynika to uklad zamykamy, sprawdzamy szczelność ,otwieramy zawory wszystkie (elektromagnesy w skraplaczu jak są ),próżnia- w zależności czy układ był otwarty ( osuszacz)? iloś czynika na etykiecie ? Napełnienie
Czy jak ktoś wymienia co miesiąc butlę z gazem to musi brać fachowca z uprawnieniami. Ten co dowoził i wymieniał u mnie butle, miał uprawnienia (nawet miał przyrząd do sprawdzania szczelności). Inaczej jest jak sam sobie kupujesz i wymieniasz - bezpieczeństwo bierzesz na swoje barki.
Podczas próby azotowej ubytku gazu nie będzie tylko w jednym przypadku (a czynnika po roku nie ma).....zawory serwisowe. Ja zawsze po nabiciu klimy lub w czasie próby azotowej sprawdzam szczelność zaworków. Około 70 % klimatyzacji wymaga dokręcenia zaworków.
Prawie każdy. Choćby z seicento 1.1 bo dość tani. Można z netu ściągnąć po numerze czujnika jego opis. Zasilanie +5V, wyjście chyba 0-1V. Zresztą jaki problem zastosować Potencjometr wieloobrotowy i woltomierz na zakres 100mV. Na allegro za grosze. Wyskalowac i już.
No wszystko od dupy strony Jest taka "pompka" do sprawdzania szczelności układu chłodzącego i można sprawdzić na zimno i ciepło i w pewnym stopniu zależy od umiejętności mechanika, stwierdzić czy to głowica czy nie, a ty już kupujesz...
witam sprawdzałeś szczelność tego co ci napisałem.Klapa musi być ustawiona tak aby nigdzie nie ocierała ,jeżeli to zrobisz to auto powinno zacząć w miarę poprawnie pracować ,jak coś więcej to pisz na PW
u mnie pamiętam że gazownik sprawdzał na magiczną rurkę z wodą. Obecnie nie stosuje się już ururki do sprawdzania szczelności, bo sprawdza się układ podpinając manometr (zakres pomiarowy manometru powinien wynosić 0-0,06 MPa dla ciśnienia próbnego wynoszącego 0,05 MPa oraz 0-0,16 MPa dla ciśnienia próbnego wynoszącego 0,1 MPa) a instalację wypełnia...
Normalnie mam azot i reduktor do 30 bar do sprawdzania szczelności klimatyzacji .
Przemyślałem trochę całą sytuację ,powiem szczerze jednak zaczął bym od miski olejowej i po zdjęciu jej zrobiłbym próbę ciśnieniową, bo czasem ( chodzi mi o diagnozę szczelności obsady wtryskiwaczy) po takiej szybkiej diagnozie można tylko niepotrzebnie pół silnika rozebrać. Możliwe że coś wypatrzysz ,olej i tak do wymiany ,a miskę zdjąć to nie jest...
Butla z R410A przy napełnianiu klimy zaworem do dołu. Sprawdzanie szczelności można zrobić bez azotu. Po zrobieniu próżni wpuszczamy trochę czynnika tak aby ciśnienie się tylko zrobiło i jak nam po tygodniu nie ucieknie to powinno być dobrze. Wiem że metoda trochę nie taka jak powinna być ale ja akurat butli z azotem nie miałem :-)
O boże, dlaczego nie planowałeś głowicy? Dlaczego nie sprawdzałeś szczelności? Klient powiedział, że nie wiąże przyszłości z tym autem? Co za podejście. No to może je zawieźć do złomiarza, a Ty nie rób więcej takich rzeczy. Na pewno zatkany któryś kanał olejowy resztkami uszczelki albo innymi
No panowie nareszcie ruszyło oczywiście że całą odpowiedzialność za złe wykonanie ponosi wykonawca.I powinien poprawić to na własny koszt zgodnie ze sztuką.A w pierwszym poście kolega zapewniał ze była sprawdzana szczelność i tu mamy odpowiedź dlaczego nie warto chować rur gazowych.A jakaś ładna maskownica nie mogla by być zastosowana do zakrycia tej...
Nabić instalację azotem (15 - 20 bar) i sprawdzać szczelność spryskując instalację wodą z płynem do naczyń itp .
A zaworek? jak sprawdzałeś układ szczelności?
Ten sam problem dotyczy MS 181 i MS 211 to bliźniacze konstrukcje - wiem bo prowadzę serwis STIHL. Ustawienia fabryczne gaźnika tzn? W tych modelach często do wymiany jest zestaw tłoka pompy w gaźniku. Wiąże się to z rozebraniem osi gaźnika i wymycia kanału w którym pracuje. Ogólnie same części tzn. membrany + tłoczek kosztują połowę gaźnika. Jak kolega...
Jak Ci go nie rozerwie? Powinien wytrzymać z 15 bar. 8bar to ciśnienie statyczne w klimatyzacji. Nie wiem do ilu azotem sprawdzają szczelność. Zawsze warto spróbować.
A czy udałoby się jeszcze ustalić jaka nierówność jest dopuszczalna dla płaszczyzny bloku i głowicy? Gdzieś czytałem, że dla podobnego silnika, dla głowicy jest 0.05mm. Nie interesuj się krzywizną bloku, jesli silnik nie był patologicznie przegrzany. Niepłaskości głowicy i tak nie sprawdzisz, bo liniału dla jednego pomiaru kupował nie będziesz - jeśli...
Nieszczelny kolektor wydechowy również powoduje zakłócenia w pracy sądy, pod wpływem temperatury potrafi popękać kolektor lub po prostu padła uszczelka. Co do sprawdzenia szczelności dolotu i kolektora to możesz to sprawdzić jeszcze przez odłączenie rury od filtra powietrza i zatkanie jej na wolnych obrotach np ręką, przy szczelnym dolocie silnik gaśnie...
Serwis sprawdzał szczelność układu doładowania chyba że chłodnica powietrza jest przytulana i ma za mały przepływ
Żaden fachowiec nie sprawdza szczelności przez kilka minut. Ale skoro uważasz, że przy sprawdzaniu szczelności próżnią olej nie wyleci z układu no to... Powodzenia przy takiej pracy życzę.
A co powiecie na to :) Pomijam że rurka z gazem została mi w ręce przy sprawdzaniu szczelności - nie przykręcona na śrubunkach ale kocioł do odebrania. http://obrazki.elektroda.pl/7664338400_1... http://obrazki.elektroda.pl/1994126600_1... A zapomniałem dopisać najważniejszy w sumie defekt-kocioł podpięty jest tymi dwoma...
1- kolor dymu? 2-przebieg auta ? 3- jakie ma zuzycie oleju ? 4- jakie jest cisnienie spręzania? 5- czy była sprawdzana szczelność cylindrów ?
W zaworkach wymień wentylki ( chyba je wykręciłeś do lutowania ?) , a kapilarę możesz tak wlutować , chociaż lepiej całość wykonać z rurki 6mm. Do sprawdzania szczelności używam pianki w aerozolu stosowanego do sprawdzania instalacji instalacji lpg w samochodach.
Ze sprawdzaniem głowic też bywa różnie , u mnie w okolicy robi to szlifierz z wieloletnią praktyką i dysponujący oryginalnym stołem do sprawdzania szczelności głowic z manometrami i grzałkami płynu . I jak twierdzi sprawdzenie takie nie jest na 100% ponieważ na stole nigdy nie uzyska takiego napięcia głowicy jak na bloku . Test pokaże że głowica jest...
Ja miałem podobną sytuację, ale u mnie była pęknięta głowica. Między zaworem a świecą, i to na dwóch cylindrach. Ale jak twoja głowica była sprawdzana na szczelność to może uszczelka wadliwa lub niepoprawnie zamontowana.
Sprawdzałeś szczelność?
Wczoraj gaziarz sprawdzał szczelność i pianką i gazomierzem i mówił, że wszystko szczelne.
6. Sprawdzenie szczelności chłodnicy. Cytat z pierwszego postu. Uczepiłeś się tego chłodzenia więc się pytam - jakie były przesłanki do sprawdzania szczelności chłodnicy?
Przy sprawdzaniu szczelności dolotu możesz mu na odpalonym prysnąć dezodorantem po wtryskach i zobaczyć czy mu obroty nie skoczą. Może po tylu latach oringi na wtryskach sparciały.
Ja tam każdorazowo dmucham azot, sprawdzam szczelność przed nabiciem.. chyba normalne.
Coś mi się wydaję ze tam jest załączane pneumatyką czyli do sprawdzanie szczelność i elektro-zaworki
Szlifu nie było bo wszystko nominał i zostały założone standardowe panewki główne jak i korbowodowe. Głowica zrobiona na gotowo tzn. planowanie, sprawdzanie szczelności, wymiana uszczelniaczy zaworowych, docieranie zaworów, sprawdzenie gniazd zaworowych, regulacja zaworów. Głowica skręcona na nowych śrubach.
Mogę mówić tylko o swoim doświadczeniu. Walka trwała cały dzień, sprawdzanie szczelności, ciśnienie, wyczyszczenie pieca, komina, zmiana paliwa na 100% pewne itp. Co chwila zapalił, 2-3 sekundy pracy i zgasł. Przypomnę, nie ma podgrzewacza drążka. Podniosłem znacznie temperaturę paliwa i wszystkie problemy zniknęły.
AI: Czy był robiony pomiar kompresji na wszystkich cylindrach albo sprawdzana szczelność zaworów/stan rozrządu? Jeśli tak, to jakie były wyniki?Rozrząd był wymieniony na nowy około pół roku temu. Cylinder 1 - 10, 2 - 9,5, 3 - 10, 4 - 9,5. Pomiary na mokro zrób i porównaj.
(at)cielak1989 mam bardzo podobobny problem w Neoplanie n516, silnik MAN d 2876, czy móglby Pan poradzić co to ostatecznie było? robiłem kapitalkę silnika, sprawdzałam szczelność glowic, uszczelki wynione, korek wymieniony, a płyn ciągle wybija, już nie mam pomysłów, cały czas odsyłaja mnie od "fachowca" do "fachowca", tymczasem pomysłów oraz prawdziwych...
Trzeba użyć dobrego środka do sprawdzania szczelności. Np zwykłe mydło w płynie z wodą. Proponuję zacząć od ciśnienia 8 bar. Jeżeli nic się nie pokaże to 12 bar, jeżeli to nic nie da, to 17 bar. Chłodnice trzeba sprawdzić dokładnie, od zewnętrznej i wewnętrznej strony (od silnika). Dokładnie trzeba sprawdzić rogi chłodnicy oraz krawędzie. Jeszcze jedna...
Witam. Wyszedł kolejny problem Z Reno Megane 2 1.5 DCi 2006 rok. Teraz w sprawie klimy. Wczoraj powiedzieli mi, że osuszacz klimatyzacji jest nieszczelny. Jak sprawdzali szczelność? Dzisiaj zadzwonili, że chłodnica też nieszczelna. Czy im wierzyć? Jak sprawdzali szczelność? Czy może ją uszkodzili przy wymianie osuszacza? Może jakiś schemat? Jak go wymienić...
Sprawdzałeś szczelność dolotu?
Wszystkie rury w dolocie łącznie z intercoolerem wyjmowałem i sprawdzałem szczelność, nie ma żadnej dziury. W momencie przyśpieszania kiedy pojawia się ten dym i zaczyna mulić nie wywala żadnych błędów. Wystarczy chwilę poczekać( z wciśniętym gazem) i po chwili przyśpieszenie wraca i aż wciska w fotel:P ...........................................
Jeżeli jest to zagięcie widoczne na zdjęciu, to spoko. Jest źle, ale nie tragicznie :D. Nic złego się nie dzieje. Pytanie: Co jest pod tą izolacją i czy tam jest ok? Czy była sprawdzana szczelność azotem?
(at)balonika3 Jesli np. Wodomierz będzie sie kręcił pomimo tego, że nie będzie używana woda będzie oznaczać uszkodzony wodomierz czy przeciek wody? Był fachowiec od sprawdzania szczelności rur i mowil że wszystko jest okej.
Obecnie używam tego z Lidla, UPK10B1, głównie jako pompki do sprawdzania szczelności układów chłodzenia, ale czasem i pomoże coś odpalić. Może nawet nie pójdzie z dymem jak poprzedni, bo ma jakieś zabezpieczenie i się wyłącza jak przekroczy maksymalny prąd.
Według niego sprawdzał szczelność. Wykonał próżnię, stwierdził że jest ok że nic nie zasysa, potem na zapalniczkę sprawdził w miejscach gdzie lutował oraz przy samym zaworze i tak to wyglądało Samo obcięcie rurek w nowej sprężarce, lutowanie tutaj nie miałem nic do zarzucenia.
to masz 2 mozliwosci -albo zostajesz przy space-ach i je regenerujesz wymieniasz głosniki na lepsze i pytasz sie na elektrodzie jakie najlepsze tam wsadzic wymieniasz okablowanie w kolumnach sprawdzasz kondensatory w zwrotnicy i tez je wymieniasz ale na tą sama pojemnosc tylko ze nowsze i lepszej firmy sprawdzasz wytłumienie poprawiasz jego mocowanie...
Sprawdzałeś szczelność całego układu?, może zasysa gdzieś lewe powietrze i dlatego masz korekty..
skoro sprawdzali szczelność to mogli podłączyć instalację do komputera i by było wiadomo o co chodzi. W takim oprogramowaniu można wymuszacz przełączanie zaworów można w ten sposób dojść co jest nie tak
Pisałeś, że szybko na gaz Ci przełącza, jaką temperaturę reduktora przełączania na gaz masz ustawioną? Jak możesz sprawdź realną, ale musisz mieć kompa podłączonego i zacząć sprawdzanie z zimnego silnika. Teoretycznie przełączenie powinno nastąpić jak drgnie Ci wskazówka temperatury ok. 30-40 stopni. Czy sprawdzałeś szczelność układu dolotowego, wylotowego...
Sprawdzałeś szczelność zaworów benzyną?
Szczelność głowicy była sprawdzana?
Po pierwsze spawaj bez wody w środku. Po drugie, zedrzyj kątówką te spawy do rodzimego materiału i wtedy znów spawaj. Warstwę cynku w miejscu spawania zalecam usunąć... I trzecie- potrenuj nieco. Ok, dzięki zastosuje się do w/w wskazówek a ta woda to od polewania aby ostudzić szybciej,w środku samo powietrze.Jeszcze jedno pod jakim ciśnieniem sprawdzać...
Ee tylko sprawdzali szczelność na gorąco,bo wtedy od ciepła wszystko się rozłazi i wychodzą niedoróbki
Kilka, może kilkanaście zbiorników rozcinałem i zawsze flexem. Wybierałem gładkie miejsca do ciecia aby było łatwiejsze spawanie. Tylko pierwszy troszkę sknociłem bo za mała była szczelina na wskutek czego czasami w jednym miejscu guma fartucha stykała się delikatnie z bębnem. Teraz wolę dać większą szczelinę zawsze Nigdy nie sprawdzałem szczelności...
Lewizny brak, kolektor wyciągałem, brak pęknięć, sprawdzałem szczelność dymiarką. Rozrząd sprawdzany kilku krotnie, blokada walu włożona pierwszy tłok w gmp, wałki zablokowane, nie da się inaczej.
W nowych głowicach zawsze trzeba sprawdzać szczelność zaworów i prawie zawsze docierać zawory z gniazdami. Rozbieraj po kolei i weryfikuj. A w zasadzie to mechanik niech poprawia.
Dokładnie PV do grzania wody ma tylko jeden minus trzeba dać 3x-4x tyle paneli co solarów by grzać tak samo. Cenowo i tak wychodzi taniej. Nie potrzeba serwisu (sprawdzania szczelności ,czyszczenia filtrów, dolewek glikolu itp.) . Instalacja nie zużywa prądu i w ogóle go nie potrzebuje. W razie awarii odłączamy czy wyłączamy rozłącznikiem tak samo jak...
Ja trzykrotnie wyjmowałem wielozawór dla odblokowania pływaka i nie musiałem wymieniać uszczelki. Miałem natomiast kłopot ze szczelnym wyprowadzeniem gazu do instalacji. Instalacji po tej operacji nie odpowietrzałem. Szczelność sprawdzałem mydlinami.
W.jaki sposób sprawdzano szczelność?
(at)Veltvet Właśnie dziś był fachowiec i sprawdzał szczelność instalacji. Najpierw wypompował całość, a później znów napełnił. Dziękuję bardzo za odpowiedź. Spróbuję najpierw rozmrozić.
Witam, borykam się z problemem w cruze 1.4t. pojawia się błąd p0299. Podczas przyspieszania pojawia sie komunikat "Awaria pojazdu, skontaktuj sie z serwsiem". Maksymalne ciśnienie doładowania jakie da się osiągnąć to 0,3bar. Wymienilem elektrozawór turbiny, niestety nie pomogło. Sprawdzałem szczelność układu poprzez zrobienie ciśnienia w ukladzie. Cisnienie...
To nie wyklucza uszkodzenia uszczelka/głowica, a objawy jednoznaczne. Głowica do zwalenia, daj do planowania. Oni od razu sprawdzają na szczelność. Oczywiście uszczelka nowa, i nie masz się co zastanawiać bo to typowe objawy. Jak będziesz zdejmował głowicę uważaj aby nie podnieść tulei, najpierw ją obróć na silniku bez podnoszenia do góry. Z jednej...
(at)plumpi Kolego, ja mieszkam w mieszkaniu w którym rura gazowa 2 cale leci w pionie, ale już kilka lat temu zlikwidowano piecyki gazowe do przygotowywaniu CWU - większość lokatorów nie używa gazu i zlikwidowało kuchenki gazowe na rzecz elektrycznych - po prostu się nie opłaca... W tej chwili już sami gazownicy stwierdzają, że tylko 2 osoby w klatce...
Była sprawdzana szczelność słupka? Czuć spadek mocy?
A tu kolega dzwonił sprawdzają szczelność. http://darbud.org/gazownik-piaseczno
Witam .. a sprawdzałeś szczelność ssącego oraz podciśnienia.
Witam. Posiadam koparkę z silnikiem Deutz BF4M1012E w której poszedł olej do płynu chłodniczego. Pierwsza myśl, wymiennik ciepła i uszczelnienia. Po wymianie, dalej ten sam problem, więc zrzuciliśmy głowicę. Głowica planowana, sprawdzana szczelność, uszczelka Reinz i dalej się miesza. Po 5 godzinach pracy, wciąga około 0.5l oleju do płynu. Silnik chodzi...
No i jeszcze te dzidki, które co pół roku chodzą sprawdzać szczelność instalacji gazowej o dziwnych porach... Ciekawe gdzie tak chodzą co pół roku i to bez ogłoszenia godziny wizyty. No chyba że szukają jakiegoś "podbieracza" gazu.
No jak masz taką niewielka różnice cisnien to jak jesteś figo, fago zwalaj filter, na port od filtra zapnij hansena albo zawor serwisowy, wykręć wentyl z portu napełniania aby był pełen zasys. Zapnij HP na port od filtra wlacz maszynę i napisz jakie ciśnienie. PS. Ten automat do sprawdzania szczelności na zasadzie próżni to sobie można w buty tylko...
Witam potrzebuję dane na temat gaźnika 34DCHD. A dokładnie sprawdzanie i regulacja tego gaźnika: 1. sprawdzanie szczelności gaźnika 2. sprawdzanie szczelności zaworka iglicowego 3. sprawdzanie pływaka 4. sprawdzanie i regulacja poziomu paliwa w komorze pływakowej
Witam, a ja mam pytanie, czy po myciu i montażu sprawdzałeś szczelność gaźnika. Być może tu jest problem (zaworek iglicowy, oringi).
A ok no 2 biegu to powinna mieć mniej niż 10 stopni a sprawdzana była szczelność chłodnica z tyłu gorąca pewnie już ?
Witam. Dziękuję za odpowiedz. Tak problem mamy ze światłem drogowym ,to jest jeden kod błędu. Zostaje jeszcze błąd 5 05865-02 . Proszę o rozszyfrowanie tego błędu. Jeśli chodzi o ubytek płynu to auto na koniec tygodnia ma być u mechanika ,ma sprawdzać szczelność obu chłodnic. Dam znać co wyjdzie
A tak z ciekawości, po czym zostało stwierdzone ze parowanie puszcza? I jakie ciśnienie zostało użyte do sprawdzania szczelności?
niski poziom czynnika = brak pracy wentylatorów. Innego wytłumaczenia nie mam. Co ciekawe, "szafa" badająca automatycznie również szczelność instalacji zaraportowała, że instalacja jest szczelna. niski poziom czynnika = niskie ciśnienie na czujniku i brak załączenia kompresora klimatyzacji . W efekcie czego mamy niskie ciśnienie po stronie wysokiej...
Serwisant niby sprawdzał szczelność tej głównej nagrzewnicy czy inaczej wymiennika ciepła i była szczelna. Powietrze też nie ucieka przez wentyl, ale dla spokoju go wymienił. Stanisław, żeby nową pętle położyć to bym musiał płytki skuwać. nie chciałbym tego :/ Dzięki za waszą pomoc dla wszystkich kciuk w górę.
Witam. Problem z Oplem Vivaro 1,6 biturbo 145 koni. Błąd P0106 - czujnik MAP. Był podmieniany czujnik, nic nie dało, sprawdzana szczelność, wszystko OK. Był wgrany nowy program do ECU i jakiś czas było OK, a niedawno problem wrócił. Auto delikatnie osłabło. AI: Czy zauważyłeś, w jakich warunkach jazdy (np. przyspieszanie, jazda pod górę) błąd P0106...
Może się cofać. Jak sprawdzałeś szczelność układu paliwowego.
Filter powietrza zmieniany? Sprawdzałaś szczelność intercoolera?
Sprawdź czy przeplywomierza daje jakiś sygnał, sprawdzałeś szczelność układu dolotowego?
Tak zrób. Wyrównaj powierzchnie,poustawiaj wszystko,dokręć z odpowiednią siłą,pouzupełniaj uszczelnienia,nie stosuj silikonu, wyrównuj czymś co zdziera a nie gładzi, nie obrabiaj na półokrągło-przyłóż się. Pompy przeponowe dają 0.3bar ,pod takim ciśnieniem możesz sprawdzać szczelność zaworu. Jeśli zbiornik jest wyżej niż gaźnik to pomyśl o kraniku (może...
Witam Dzięki za podpowiedzi choć jak na razie mamy ten sam stary sposób na sprawdzanie szczelności . Jak kiedyś coś zbuduje to podam na forum dla potomnych . Pozdrawiam
Jak sprawdzałeś szczelność bloków?
Raz w miesiącu sprawdzać szczelność dolotu... jebłem z krzesła i potłukłem sobie tyłek, dlatego pomimo zadawania pytań, braku odpowiedzi i tych bredniach wypisywanych przez autora tematu, zwalniam się z pomagania w tym temacie.
Wydaje mi się że ciut późno wstaje bo tak raczej powyżej 2500 obrotów, a niby producent podaje poniżej 2 tys. Poza tym obserwując jak się sprawdza szczelność no to wbijam się w rurę dolotu od filtra za przepływomierzem i sprawdzam no to teoretycznie na chłopski rozum to powinno wszystko być szczelne czy nie? Tak samo korek oleju może przepuszczać ale...
Czy ktoś sprawdzał szczelność układu podawania paliwa, może łapie skądś powietrze? W takich małych silnikach nie ma chyba koła dwumasowego, ono też potrafi nabruździć.
Nie sprawdzałem szczelności dolotu. Auto zachowuje się bardziej jakby to był problem elektryczny, przy 2000 obrotów jest mocne szarpnięcie jakby silnik się wyłączył pedal nie reaguje i po sekundzie wraca wszystko do normy. Na tym logu to widać ustawione 2000 obrotów na małym obciążeniu a auto zwalnia do 1700 obrotów później przyspieszy do 2200 i znów...
Ten z allegro ma bardzo cienką ściankę, 0,4mm, do tego ocynk stalowy. Będzie wymagał częstego sprawdzania szczelności, ale wg opisu nadaje się.
A czy jak będę sprawdzał szczelność kotła (wrzucając gazetę do środka kotła) to czopuch od komina ma być otwarty czy zamknięty ?
KOD BŁĘDU P2188 - zbyt bogata mieszanka na biegu jałowym. Pacjent to Audi A3 1.4 TFSI 2009 r. Wymieniono świece, obie sondy lambda, nowe cewki. Błąd nadal występuje. Dodatkowo na postoju czuć na kierownicy i fotelu delikatne wibracje, poszarpywania. Macie jakieś sugestie, gdzie dalej szukać? AI: Czy sprawdzałeś szczelność układu dolotowego (np. przewody,...
Jak sprawdzałeś szczelność?
Jeśli sprawdzał szczelność gazu to tak
Ale przy 45st już tak. A Ty jak sprawdzasz szczelność??
sprawdzanie szczelności butli sprawdzanie szczelności głowicy sprawdzanie szczelności klimatyzacji
częstotliwość praca mosfet ustawienie anteny warszawa wymian bateria pilot
roleta dioda sterownik grzałek
Wyświetlacz lodówki nie działa, ale chłodziarka działa Reset licznika pochłaniacza atramentu Brother MFC-J6910DW