Jaka powinna być kompresja w silniku 2.0 HDI RHK Wstępna ocena dostępnych informacji: Pytanie dotyczy prawidłowej wartości kompresji w silniku 2.0 HDI RHK. Silnik ten jest jednostką wysokoprężną stosowaną w samochodach marek Peugeot i Citroën. Kompresja w silniku diesla jest kluczowym parametrem, który wpływa na efektywność spalania i ogólną wydajność...
Sprawdź czy są drożne wszystkie węże. Jeśli jesteś pewien, że dobrze odpowietrzyłeś, to głowica na złom. Sprawdzanie szczelności głowicy kilka razy mnie zawiodło.
Sprawdzanie szczelności głowicy jedynie "na gorąco" i tak to się wykonuje w profesjonalnych zakładach.Niestety,czasem jest tak że w 100 % szczelna głowica-mówię o testach w wannie przy odpowiednim ciśnieniu i temperaturze ponad 95 stopni i kilkugodzinnych "torturach"-założona już na silnik poprostu "puszcza". Pęknięcia bloku-raczej nie do zobaczenia-pomijam...
Witam Dzięki za podpowiedzi choć jak na razie mamy ten sam stary sposób na sprawdzanie szczelności . Jak kiedyś coś zbuduje to podam na forum dla potomnych . Pozdrawiam
Witam, w jaki sposób sprawdzacie szczelność zaworów w głowicy ? zalewając benzyna ekstrakcyjną tak jakby od dołu komorę spalanie czy może przez otwory dolotowe od kolektora ssącego i wydechowego? drugie pytanie to czy robić to na spiętych zaworach czy mogą być luźno wrzucone, gdyż nie ma sensu wszystkiego składać żeby później okazało się że nie dokładnie...
Mi się zawsze wydawało, że jak płyn chłodniczy się dostaje do komory spalania to elektrody świec nie będą czarne, zalepione nagarem. Koledzy darekdomy i bzorekak, jeszcze dużo przed wami. Z drugiej strony, rozumiem. Głupi post przyciąga głupie odpowiedzi. 5 plus minus 2 stopnie. Pierścienie już nawet wymienione, uszczelniacze też a zapłon nie był sprawdzany?...
Metod badania szczelności jest wiele i występują w różnych wariantach. Dotyczy to także metody helowej. W tym, który opisałeś, jak rozumiem, badany obiekt "nabity" helem wjeżdżał do próżni i określało się całkowitą utratę helu przez wszystkie nieszczelności badanego obiektu. Zwracam jeszcze uwagę, że u mnie obiekt badany jest podłączany od strony wysokiej...
Ze sprawdzaniem głowic też bywa różnie , u mnie w okolicy robi to szlifierz z wieloletnią praktyką i dysponujący oryginalnym stołem do sprawdzania szczelności głowic z manometrami i grzałkami płynu . I jak twierdzi sprawdzenie takie nie jest na 100% ponieważ na stole nigdy nie uzyska takiego napięcia głowicy jak na bloku . Test pokaże że głowica jest...
Szczelność głowicy była sprawdzana?
Ja miałem podobną sytuację, ale u mnie była pęknięta głowica. Między zaworem a świecą, i to na dwóch cylindrach. Ale jak twoja głowica była sprawdzana na szczelność to może uszczelka wadliwa lub niepoprawnie zamontowana.
Dostała się woda ? skąd, z układu chłodzenia, czy z kałuży ? Głowicę sprawdza się na szczelność i ewentualne pęknięcia, nie wymienia od razu na nową. Uszczelki oczywiście obowiązkowo nowe
Na remontowanych głowicach sparzyłem się tylko raz od tamtej pory sprawdzam każdą głowicę przed montażem a konkretnie szczelność zaworów zalewając je naftą , jeśli są przecieki to reklamuję.
Prawdopodobnie uszczelka pod głowicą, jest to typowy objaw dla czegoś takiego. Zdejm głowicę, i daj do sprawdzenia ewentualnie do planowania, przy okazji niech sprawdza jej szczelność.
Możesz zakupić tester do sprawdzania szczelności głowicy na alle.... za ok 10 zł i potwierdzisz lub wykluczysz głowicę . Dywaniki w środku suche ??? W dzisiejszych czasach to cena i przebieg do uzgodnienia więc te 240 000 to licznik widzi , a przebieg może być o wiele wyższy .
A czy udałoby się jeszcze ustalić jaka nierówność jest dopuszczalna dla płaszczyzny bloku i głowicy? Gdzieś czytałem, że dla podobnego silnika, dla głowicy jest 0.05mm. Nie interesuj się krzywizną bloku, jesli silnik nie był patologicznie przegrzany. Niepłaskości głowicy i tak nie sprawdzisz, bo liniału dla jednego pomiaru kupował nie będziesz - jeśli...
Sprawdzasz szczelność kolektora ssącego od przepustnicy do mocowania kolektora przy głowicy. Sposobów jest kilka; np. dym papierosowy , samostarter.
Witam. Ściągana głowica była? A sprawdzano szczelność głowicy? Bo spala wodę i dlatego dymi na biało. Lub uszczelka pod głowicą do wymiany? Kiedy to było robione?
głowicę się szlifuje tak? aby była równa wszędzie i gładka!!! A Jak sprawdzają szczelność głowicy??? Pozdrawiam, micdo
Jak wygląda bagnet od oleju? Są takie testy do sprawdzania szczelności głowicy (https://allegro.pl/oferta/tester-szczel... Na razie nie...
O boże, dlaczego nie planowałeś głowicy? Dlaczego nie sprawdzałeś szczelności? Klient powiedział, że nie wiąże przyszłości z tym autem? Co za podejście. No to może je zawieźć do złomiarza, a Ty nie rób więcej takich rzeczy. Na pewno zatkany któryś kanał olejowy resztkami uszczelki albo innymi
Kolego przy silniku od ax-a żadnych niespodzianek nie ma także z głowicą na pewno sobie poradzisz. Na pewno do wymiany uszczelka pod głowicą no i obowiązkowo planowanie głowicy (ok 50zl) ale najlepiej zawieź ta głowice do sprawdzenia do jakiegoś zakładu sprawdza zawory, szczelność ew. wymienia uszczelniacze (mysle ze 300zl spokojnie wystarczy na cale...
Tylko powrót to rurka o przekroju 1mm wewnątrz, jak piszesz wraca do pompki, pienienia się oleju też nie stwierdzam. Przedmuch ciężko określić przy tym silniku ale wszystko było sprawdzane szczelność głowicy, tuleja, tłok, pierścienie w idealnym stanie. Przy ciśnieniu 40bar raczej by odpadał przedmuch.
To nie wyklucza uszkodzenia uszczelka/głowica, a objawy jednoznaczne. Głowica do zwalenia, daj do planowania. Oni od razu sprawdzają na szczelność. Oczywiście uszczelka nowa, i nie masz się co zastanawiać bo to typowe objawy. Jak będziesz zdejmował głowicę uważaj aby nie podnieść tulei, najpierw ją obróć na silniku bez podnoszenia do góry. Z jednej...
Szlifu nie było bo wszystko nominał i zostały założone standardowe panewki główne jak i korbowodowe. Głowica zrobiona na gotowo tzn. planowanie, sprawdzanie szczelności, wymiana uszczelniaczy zaworowych, docieranie zaworów, sprawdzenie gniazd zaworowych, regulacja zaworów. Głowica skręcona na nowych śrubach.
Zainwestował bym w ten trzeci kiedyś podobnym pracowałem naprawdę się sprawdzał.
Sprawdzałem szczelność głowicy i jest szczelna, ale robokop łapka w górę!!! To jest bardzo ważne!!! Może jescze jakiś pomysł? Dzieki urzytkownikowi piotrek25801 który podesłał mi plik pdf ustaliłem wznios krzywek wałków rozrządu (8,5mm). Dzisiaj pomiary. Co do popychaczy hydraulicznych to czy jest taka opcja żeby pukały tylko w jednym przedziale obrotów...
Zawory są szczelne, podczas zakładania nowej głowicy była sprawdzana szczelność bo jak większość nowych głowic ma nie dotarte zawory i troche puszczały... Rozrząd dobrze ustawiony według znaków więc kolizji tłok-zawory nie było. Ciśnienie sprężania 11 barów więc też dobre. Ma ktoś jakieś pomysły?
Czyli ponownie mam rozebrać głowicę? Trochę to dziwne, bo wszstkie zawory były wyciągane i sprawdzane. Po naprawie głowicy szczelność zaworów była sprawdzana.
Co w tych silnikach działo się złego ? Źle zadane pytanie. Co w tych silnikach się NIE działo? Głowica sprawdzana na szczelność?
Reklamacja usługi i tyle. Czy głowica była sprawdzana na szczelność czy tylko planowana?
Jest taka szansa, ale czy to by nie wyszło podczas sprawdzania głowicy na szczelność lub przy rozbiórce głowicy? Biorę jeszcze pod uwagę że uszczelka pod głowicą zatyka kanał wodny bo poprostu nie pasuje? Ale 2 uszczelki i dalej to samo.. a problem wystąpił nagle. Zajmujemy się mechaniką 26 lat i to pierwsza taka zagadka. Oby do rozwiązania.
No wszystko od dupy strony Jest taka "pompka" do sprawdzania szczelności układu chłodzącego i można sprawdzić na zimno i ciepło i w pewnym stopniu zależy od umiejętności mechanika, stwierdzić czy to głowica czy nie, a ty już kupujesz...
witam głowice były sprawdzane na szczelnosc wiec raczej odpadają wzery sa ale z mojego oka leje sie z samego rogu głowicy od strony pompy uszczelki nowe głowice planowane Dodano po 2 i w dodatku odrazu po odpaleniu auta
Głowica była planowana sprawdzana na szczelność wymiana uszczelki na wielowarstwowa, głowica jest cała
Może być bo żeby uzyskać odpowiednią moc (moc w maluchu to fajnie brzmi :D ) trzeba wcisnąć więcej "gazu" a przy tak niskiej kompresji są większe straty. Wykręć świece i wstrzyknij strzykawką trochę oleju( gęstego) najlepiej przekładniowego (do skrzyni biegów) następnie w miarę szybko wkręć świece i spróbuj zapalić. Jeżeli to od kompresji to powinien...
Czy głowica była sprawdzana na szczelność przy 90 stopniach celcjusza?
Sprawdzana była głowica na szczelność??
Głowica na szczelność była sprawdzana
Po jakim czasie od wymiany uszczelki to się dzieje? Sprawdzał ktoś głowice na szczelność czy tylko samo planowanie się odbyło?
A głowica byla sprawdzana na szczelnosc??
Głowica była sprawdzana na szczelność?
Co Sprawdzałeś w tej glowicy? Szczelność głowicy czy zaworów?
W nowych głowicach zawsze trzeba sprawdzać szczelność zaworów i prawie zawsze docierać zawory z gniazdami. Rozbieraj po kolei i weryfikuj. A w zasadzie to mechanik niech poprawia.
sprawdzić na szczelność i planować. Do tych czynności najlepiej jest głowicę rozbroić do "gołego".. Przepraszam że pytam, ale jak sprawdzisz szczelność komory sprężania jak są wymontowane zawory? I po co wymontowywać zawory do operacji wyrównywania czoła głowicy? No chyba, że owo " gołego" wiąże się tylko do kolektora wydechowego, ale chyba byś tak...
Witam. Posiadam koparkę z silnikiem Deutz BF4M1012E w której poszedł olej do płynu chłodniczego. Pierwsza myśl, wymiennik ciepła i uszczelnienia. Po wymianie, dalej ten sam problem, więc zrzuciliśmy głowicę. Głowica planowana, sprawdzana szczelność, uszczelka Reinz i dalej się miesza. Po 5 godzinach pracy, wciąga około 0.5l oleju do płynu. Silnik chodzi...
A tam nie ma chłodnicy oleju? Może tam źle. A głowica szczelność sprawdzana czy tylko planowana?
A szczelność głowicy była sprawdzana ?
A sprawdzasz głowice ogółem na szczelność czy na własną rękę ?
Po uruchomieniu wycieka, czy ciśnienie bije w układ chłodzenia i wyrzuca płyn całkiem? Głowica w 100% sprawdzona na szczelność? Jeśli sprawdzana głowica i sprężarka, a ciśnienie bije dalej w układ chłodzenia, to niestety przyczyną może być któraś tuleja.
W.jaki sposób sprawdzano szczelność?
sprawdzanie szczelności szczelności głowicy sprawdzanie szczelności butli
elektronika elektryka historia wyszukiwać 11ak19 vestel
zasilanie awaryjne pieca szlifierka jotes
Iveco – żądanie kodu po włożeniu klucza, reset po odłączeniu zasilania? Zamiennik tranzystora B22YR i JST7805CV w przetwornicy Volt Polska 3000W do grzania wody