Szczelność głowicy była sprawdzana?
Ja miałem podobną sytuację, ale u mnie była pęknięta głowica. Między zaworem a świecą, i to na dwóch cylindrach. Ale jak twoja głowica była sprawdzana na szczelność to może uszczelka wadliwa lub niepoprawnie zamontowana.
Możesz zakupić tester do sprawdzania szczelności głowicy na alle.... za ok 10 zł i potwierdzisz lub wykluczysz głowicę . Dywaniki w środku suche ??? W dzisiejszych czasach to cena i przebieg do uzgodnienia więc te 240 000 to licznik widzi , a przebieg może być o wiele wyższy .
Jak wygląda bagnet od oleju? Są takie testy do sprawdzania szczelności głowicy (https://allegro.pl/oferta/tester-szczel... Na razie nie...
Witam. Ściągana głowica była? A sprawdzano szczelność głowicy? Bo spala wodę i dlatego dymi na biało. Lub uszczelka pod głowicą do wymiany? Kiedy to było robione?
głowicę się szlifuje tak? aby była równa wszędzie i gładka!!! A Jak sprawdzają szczelność głowicy??? Pozdrawiam, micdo
Ze sprawdzaniem głowic też bywa różnie , u mnie w okolicy robi to szlifierz z wieloletnią praktyką i dysponujący oryginalnym stołem do sprawdzania szczelności głowic z manometrami i grzałkami płynu . I jak twierdzi sprawdzenie takie nie jest na 100% ponieważ na stole nigdy nie uzyska takiego napięcia głowicy jak na bloku . Test pokaże że głowica jest...
Sprawdź czy są drożne wszystkie węże. Jeśli jesteś pewien, że dobrze odpowietrzyłeś, to głowica na złom. Sprawdzanie szczelności głowicy kilka razy mnie zawiodło.
Na remontowanych głowicach sparzyłem się tylko raz od tamtej pory sprawdzam każdą głowicę przed montażem a konkretnie szczelność zaworów zalewając je naftą , jeśli są przecieki to reklamuję.
Sprawdzasz szczelność kolektora ssącego od przepustnicy do mocowania kolektora przy głowicy. Sposobów jest kilka; np. dym papierosowy , samostarter.
O boże, dlaczego nie planowałeś głowicy? Dlaczego nie sprawdzałeś szczelności? Klient powiedział, że nie wiąże przyszłości z tym autem? Co za podejście. No to może je zawieźć do złomiarza, a Ty nie rób więcej takich rzeczy. Na pewno zatkany któryś kanał olejowy resztkami uszczelki albo innymi
Sprawdzałem szczelność głowicy i jest szczelna, ale robokop łapka w górę!!! To jest bardzo ważne!!! Może jescze jakiś pomysł? Dzieki urzytkownikowi piotrek25801 który podesłał mi plik pdf ustaliłem wznios krzywek wałków rozrządu (8,5mm). Dzisiaj pomiary. Co do popychaczy hydraulicznych to czy jest taka opcja żeby pukały tylko w jednym przedziale obrotów...
Chłopaki sprawdzają szczelność głowicy na zimno przy ciśnieniu 8 atmosfer.Głowicę oczywiście splanowali.Blok oczywiście wzrokowo sprawdziłem tuleje i splanowałem.Nikt nie chciał mi sprawdzić bloku na szczelność.Mówili że raczej tuleje nie pękają. Dodano po 2 Na szlifierni chłopaki tyle splanowali.Pierścienie przegrzane.Pierścień zgarniający nie spełnia...
Zainwestował bym w ten trzeci kiedyś podobnym pracowałem naprawdę się sprawdzał.
Może być bo żeby uzyskać odpowiednią moc (moc w maluchu to fajnie brzmi :D ) trzeba wcisnąć więcej "gazu" a przy tak niskiej kompresji są większe straty. Wykręć świece i wstrzyknij strzykawką trochę oleju( gęstego) najlepiej przekładniowego (do skrzyni biegów) następnie w miarę szybko wkręć świece i spróbuj zapalić. Jeżeli to od kompresji to powinien...
Co w tych silnikach działo się złego ? Źle zadane pytanie. Co w tych silnikach się NIE działo? Głowica sprawdzana na szczelność?
Reklamacja usługi i tyle. Czy głowica była sprawdzana na szczelność czy tylko planowana?
Szlifu nie było bo wszystko nominał i zostały założone standardowe panewki główne jak i korbowodowe. Głowica zrobiona na gotowo tzn. planowanie, sprawdzanie szczelności, wymiana uszczelniaczy zaworowych, docieranie zaworów, sprawdzenie gniazd zaworowych, regulacja zaworów. Głowica skręcona na nowych śrubach.
A czy udałoby się jeszcze ustalić jaka nierówność jest dopuszczalna dla płaszczyzny bloku i głowicy? Gdzieś czytałem, że dla podobnego silnika, dla głowicy jest 0.05mm. Nie interesuj się krzywizną bloku, jesli silnik nie był patologicznie przegrzany. Niepłaskości głowicy i tak nie sprawdzisz, bo liniału dla jednego pomiaru kupował nie będziesz - jeśli...
Jest taka szansa, ale czy to by nie wyszło podczas sprawdzania głowicy na szczelność lub przy rozbiórce głowicy? Biorę jeszcze pod uwagę że uszczelka pod głowicą zatyka kanał wodny bo poprostu nie pasuje? Ale 2 uszczelki i dalej to samo.. a problem wystąpił nagle. Zajmujemy się mechaniką 26 lat i to pierwsza taka zagadka. Oby do rozwiązania.
Głowica była planowana sprawdzana na szczelność wymiana uszczelki na wielowarstwowa, głowica jest cała
To nie wyklucza uszkodzenia uszczelka/głowica, a objawy jednoznaczne. Głowica do zwalenia, daj do planowania. Oni od razu sprawdzają na szczelność. Oczywiście uszczelka nowa, i nie masz się co zastanawiać bo to typowe objawy. Jak będziesz zdejmował głowicę uważaj aby nie podnieść tulei, najpierw ją obróć na silniku bez podnoszenia do góry. Z jednej...
Sprawdzana była głowica na szczelność??
Głowica na szczelność była sprawdzana
Czy głowica była sprawdzana na szczelność przy 90 stopniach celcjusza?
Co Sprawdzałeś w tej glowicy? Szczelność głowicy czy zaworów?
Głowica była sprawdzana na szczelność?
A tam nie ma chłodnicy oleju? Może tam źle. A głowica szczelność sprawdzana czy tylko planowana?
Witam wszystkich na forum. Mam taki problem ze swoją audi 80 ponieważ jak jeżdżę to bardzo mocno mi sie grzeje. Na początku myślałem,ze to termostat, ponieważ dolny wąż od chłodnicy był zimny. Po wymianie termostatu było wszystko dobrze ale tylko na wolnych obrotach. A jak jeżdżę powyżej 2000 obrotów to auto szybko i mocno się grzeje a dolny wąż chłodnicy...
Witam Tak jak w temacie mam pytanie jak sprawdzacie szczelność zaworów przy wymontowanej głowicy [ przed remontem i po remoncie ] . Ja to sprawdzam przez zalanie naftą , ale słyszałem o sposobie sprawdzenia wakuometrem przez zrobienie podciśnienia w kolektorze , tylko nie znam szczegółów [ parametrów ] Za pomoc byłbym bardzo wdzięczny . Pozdrawiam
A szczelność głowicy była sprawdzana ?
Po uruchomieniu wycieka, czy ciśnienie bije w układ chłodzenia i wyrzuca płyn całkiem? Głowica w 100% sprawdzona na szczelność? Jeśli sprawdzana głowica i sprężarka, a ciśnienie bije dalej w układ chłodzenia, to niestety przyczyną może być któraś tuleja.
Zawory są szczelne, podczas zakładania nowej głowicy była sprawdzana szczelność bo jak większość nowych głowic ma nie dotarte zawory i troche puszczały... Rozrząd dobrze ustawiony według znaków więc kolizji tłok-zawory nie było. Ciśnienie sprężania 11 barów więc też dobre. Ma ktoś jakieś pomysły?
Sprawdzałeś głowicę na szczelność? Sprawdź sprężanie wyjdzie na którym jest nie tak. Wymieniałeś olej po remoncie poszedł płyn do oleju? Ile czasu auto było odpalone po remoncie?
Witam. Posiadam peugeot 106 . I od jakiegoś czasu wyrzuca mi płyn chłodniczy. Nie wiem gdzie tkwi problem . Ostatni wymieniłem termostat na nowy który wcześniej sprawdziłem gorącą wodą i był sprawny. Dodam jeszcze że sprawdzałem szczelność uszczelki pod głowicą testerem i było ok . Cały układ został przepłukany kilka razy . Co może być jeszcze przyczyną...
chłodnica oleju była sprawdzona pod ciśnieniem, ale właśnie nie sprawdzaliśmy głowicy na szczelność. Układ był wypłukiwany, natomiast ubywa oleju w silniku.
Witam. Posiadam koparkę z silnikiem Deutz BF4M1012E w której poszedł olej do płynu chłodniczego. Pierwsza myśl, wymiennik ciepła i uszczelnienia. Po wymianie, dalej ten sam problem, więc zrzuciliśmy głowicę. Głowica planowana, sprawdzana szczelność, uszczelka Reinz i dalej się miesza. Po 5 godzinach pracy, wciąga około 0.5l oleju do płynu. Silnik chodzi...
Czyli ponownie mam rozebrać głowicę? Trochę to dziwne, bo wszstkie zawory były wyciągane i sprawdzane. Po naprawie głowicy szczelność zaworów była sprawdzana.
W.jaki sposób sprawdzano szczelność?
No wszystko od dupy strony Jest taka "pompka" do sprawdzania szczelności układu chłodzącego i można sprawdzić na zimno i ciepło i w pewnym stopniu zależy od umiejętności mechanika, stwierdzić czy to głowica czy nie, a ty już kupujesz...
Głowica była sprawdzana na szczelność??
Michu, tu jest pole do popisu. Nawet nowe grupy się tworzą. Jedna, w powijakach ale za pół roku zobaczysz, że metoda sprawdzania głowicy na szczelność "lupą" będzie tu bardzo popularna.
Głowica była sprawdzana na szczelność??
Głowica została zdjęta. Uszczelka pod głowicą nosi ślady lekkiego przegrzania jednak to nie ona była powodem mieszania się oleju z płynem chł. Jutro będą sprawdzać głowicę na szczelność więc będę wiedział na 100%.
Zależy ile ci zbierze przy planowaniu wtedy dobierasz uszczelkę pod głowicę zaworów nie pogłębiasz sprawdzasz szczelność płaszcza wodnego ewentualnie zaworów... do planowania głowica musi być goła bez kolektorów wałków itp. Czy w płynie chłodzącym nie widać śladowych ilości oleju ?
W aucie jest lpg? Głowica była sprawdzana na szczelność?
A płynu chłodniczego nie ubywa? Jak dla mnie to wygląda na źle wykonaną naprawę, poza tym nie wiadomo w jakim stanie głowica była/jest, chociażby czy sprawdzana była jej szczelność?
Witam, mam pytanie otóż w moim Mercedesie atego 1222 2008r euro 5 z ad blue, silnik 924 la od pewnego czasu znika płyn chłodniczy. Przy dodaniu gazu w zbiorniku wyrównawczym wyraźnie podnosi się poziom wody, ciśnienie się nie robi bo nie wyrzuca go tym zaworkiem z tyłu zbiornika. Po jeździe i ponownym odpaleniu silnika np. na drugi dzień woda w zbiorniku...
Widocznie było zrobione nieprecyzyjnie dokładnie ze szuką, albo uszczelka jest tylko objawem a nie przyczyną , nikt nie szukał przyczyny tylko ot wymienił uszczelki Jestem tego samego zdania, na pewno nikt nie sprawdzał głowicy na szczelność, a wydaje się że w niej leży problem, uszczelka jest tylko skutkiem a nie przyczyną
arekcnc4 - tak, kupiłem nowy korek... a także sprawdzałem na korku od innego samochodu który miał ten sam zbiorniczek. helmud7543 - głowica splanowana, sprawdzona szczelność, uszczelki nowe... ale test dalej barwi na zielono. Obstawiasz blok?
z tego co wiem to głowica nie była sprawdzana na szczelność
Sprawdź okablowanie czujnika a w szczególności jego kostkę czasami przewody na zgięciach się uszkadzają i i nie ma odpowiedniego styku stąd wskaźnik może głupieć. Czytałeś ze zrozumieniem? W nawiewie też czuć zmianę temperatury powietrza Ciekawe rozumowanie, ale nieprawidłowe, bo przez złe wskazania termometru (wskaźnika temperatury) nie będzie się...
Jak w temacie, zapowietrza mi się układ, idą bąbelki ze zbiornika, przewody twarde. Dwukrotnie robiona uszczelka pod głowicą wg. książki. Głowica sprawdzana na szczelność, nowy wymieniony korek ciśnieniowy na chłodnicy. Co jeszcze może być przyczyną?
Niestety głowica nie była sprawdzana na szczelność. Wysłaliśmy auto jeszcze raz test, po sprawdzeniu poinformuję co i jak. Dzięki za podpowiedzi.
Po jakim czasie od wymiany uszczelki to się dzieje? Sprawdzał ktoś głowice na szczelność czy tylko samo planowanie się odbyło?
Czy przy wymianie uszczelki ,głowica była planowana,sprawdzana była jej szczelność?
Samochód ma około 220 tys, jak mogła pęknąć głowica jak była niedawno robiona i sprawdzana na szczelność? Jak dokładnie postąpić z tą naftą? Nalać na noc do cylindrów i rano zmienić olej?
Wężyk górny jest drożny, sprawdzone. co do silnika to podobno tam wszystko było dobrze żadnych osadów ani nagarów. Głowica też była sprawdzana pod względem szczelności. Sprawdzałem też próbnikiem koste termostatu, przy wyższych temperaturach masa pojawia się z przerwami ale nie była podawana cały czas mimo temperatury np 112 stopni. Dodano po 1 Dodam...
Witam Mam taki problem z VW Touareg z silnikiem 2.5TDIi 174KM, ubywa w nim płynu chłodniczego. Byłem u dwóch mechaników, robili test na szczelność głowicy, sprawdzali chłodnicę EGR i nic, żadnych wycieków na zewnątrz, poziom oleju w normie, chcielibyśmy pomóc, ale niczego nie widzimy". Zadałem pytanie, czy może odpowietrzenie pompy wody jest drożne,...
Mi to wygląda na uszkodzenie głowicy, lub uszkodzenie chłodnicy oleju na obudowie filtra oleju. Sprawdzali głowice na szczelność płaszcza wodnego?
Witam! Mam problem z Renault Magnum dxi 460 cały czas mam olej w zbiorniczku wyrównawczym zmieniłem na początku chłodnice oleju uszczelnienia oraz uszczelkę głowicy jednak nic to nie pomogło dalej min ubywa oleju. Chłodnica i głowica była sprawdzana na szczelność i ok!. Nie mam retardera. Może ktoś podpowie gdzie dalej szukać bo mnie już skończyły się...
Witam Uszczelka pod głowica zmieniona, termostat wywalony, pompa wodna ok głowica sprawdzana na szczelność chłodnica drożna autko po naprawie przejechało 2 tyś km i znowu gotuje płyn kończa sie pomysły co to może być? Turbosprężarka posiada obieg wodny czy mogą w niej przedostawać sie spaliny do płynu ?
Zawory się domykaja, owszem ale tylko kiedy krzywki są całkowicie u góry. Czyli na pierwszym zakończył się wydech i tłok jest w gmp to na czwartym zakoczylo się sprężanie i przy zejściu tłoka będzie praca ale przed wykonaniem pracy jest on również w gmp. I na pierwszym i czwartym powinny być zawory całkowicie zamknięte. Niestety zamknięte są tylko na...
Omyłkowo sklasyfikowałem Twoją Aśkę jako 4 gen.Ale skoro jest to XEP niestety mamy tu podobny problem. Ten silnik bardzo lubi pić olej.A skoro silnik chodzi równo i zauważyłeś swąd przepalanego oleju, najprawdopodobniej nie trzymają Ci pierścienie. Tu najbardziej miarodajny byłby pomiar kompresji na cylindrach lub sprawdzanie szczelności(to już więcej...
Głowica była sprawdzana na szczelność ale w zakładzie regeneracji. My jej nie sprawdzaliśmy. Ale znaleźliśmy przyczynę. W tym silniku zarówno głowica jak i blok silnika wykonane są ze stopów lekkich a w cylindrach zastosowano tuleje. Zdemontowaliśmy wszystko jeszcze raz i dokładnie sprawdziliśmy. Zdjęliśmy głowicę, zdemontowaliśmy tłoki i pierścienie....
Ja u siebie nie mierzyłem głowicy, bardziej skupiłem się sprawdzaniem jej szczelności na wszelkie sposoby. Z tego względu że u mnie olej wręcz stał w cylindrach po zdjęciu głowicy. Podejrzewałem że spływa z góry ale jednak winne były pierścienie. Co do rozbiórki to u mnie też pierwszy raz była rozbierana. Napisz jakie są wyniki naprawy.
Prawidłowo zregenerowana głowica jest sprawdzana na szczelność. Przylgnie zaworów i gniazda po ich wymianie są docierane, głowica planowana. Sprawdzenie szczelności zaworów, wykonuje się poprzez wlanie nafty na ok. 12 godzin na grzybki zaworów (zwykle przed oddaniem głowicy do regeneracji). Według mnie, głowica jest jedyną częścią która jest dobra -...
Witam Kolego! trzeba gruntownie sprawdzać wszystko po kolei, sprawdź szczelność zaworów (odwróć głowicę gniazdami do góry i wlej parafiny albo benzyny czy coś tam) jeśli okaża sie nieszczelne to masz pierwszy problem ale to nie koniec, spraw potem szczelność w cylindrach.
witam mam pytanie w aucie marki vw passat b5fl 2002r 1.8 turbo w benzynie ginie mi płyn chłodniczy jest to jakieś 1litr może 0,7 na 2500km wymieniłem uszczelke pod głowicą nie sprawdzałem głowicy na szczelność:( i teraz się zastanawiam czy to jest ona winą ginięcia płynu czy turbina lub chłodniczka olejowa turbiny dodam że samochód gorzej mi odpala...
Witam, w jaki sposób sprawdzacie szczelność zaworów w głowicy ? zalewając benzyna ekstrakcyjną tak jakby od dołu komorę spalanie czy może przez otwory dolotowe od kolektora ssącego i wydechowego? drugie pytanie to czy robić to na spiętych zaworach czy mogą być luźno wrzucone, gdyż nie ma sensu wszystkiego składać żeby później okazało się że nie dokładnie...
Tylko powrót to rurka o przekroju 1mm wewnątrz, jak piszesz wraca do pompki, pienienia się oleju też nie stwierdzam. Przedmuch ciężko określić przy tym silniku ale wszystko było sprawdzane szczelność głowicy, tuleja, tłok, pierścienie w idealnym stanie. Przy ciśnieniu 40bar raczej by odpadał przedmuch.
Witam mam problem z chińskim quadem 125. Z popychu pali bardzo dobrze a z rozrusznika nie chce. Kręci normalnie a nie odpala... z popychu wystarczy pół metra i pali. Świeca nowa, iskra dobra, paliwo dochodzi do świecy, gaźnik czyszczony, zawory ustawiane już ze 3 razy dodam że głowica sprawdzana na szczelność i jest ok. Prosze o jakieś porady gdzie...
Mi się zawsze wydawało, że jak płyn chłodniczy się dostaje do komory spalania to elektrody świec nie będą czarne, zalepione nagarem. Koledzy darekdomy i bzorekak, jeszcze dużo przed wami. Z drugiej strony, rozumiem. Głupi post przyciąga głupie odpowiedzi. 5 plus minus 2 stopnie. Pierścienie już nawet wymienione, uszczelniacze też a zapłon nie był sprawdzany?...
Najbardziej zniesmaczyły mnie te głowice ale prośba żeby ktoś się wypowiedział jak u was wygląda planowanie głowicy i co w nich jest robione? I czy po takim zabiegu sprawdzacie to i są szczelna? W skrócie to wygląda to tak: 1. Szczelność ze względu na mokrą obsadę wtryskiwacza co należy wykonywać w wannie pod płytą a nie tak jak w C360 za pomocą zaślepki....
Głowica była sprawdzana na szczelność i planowana w profesjonalnym warsztacie( zawory sprawdzone i profilaktycznie wymienione uszczelniacze) . Rozrząd nowy zamontowany jak trzeba. Sondy lamb. sprawdzone. Świece nowe. Przed remontem auto też strzelało w wydech przy schodzeniu z obr. Cewkę podmieniałem -bez efektu. Pod komputerem serwisowym wszystko działa,...
Dostała się woda ? skąd, z układu chłodzenia, czy z kałuży ? Głowicę sprawdza się na szczelność i ewentualne pęknięcia, nie wymienia od razu na nową. Uszczelki oczywiście obowiązkowo nowe
kolego tetryku - czy ja na Ciebie psy wieszam? Spokojnie. Uszczelka była zmieniana bo wywalało całą wodę. Poza tym nie sprzedaję tego auta, bo zamierzam je używać do końca a później pójdzie na złom. Jeżeli jesteś biegły w tym silniku, to proszę o sugestie. Chętnie sprawdzę. robokop - głowica była planowana, uszczelka po zdjęciu głowicy miała ślady przepaleń...
Uszczelka wymieniona. Kolejność dokręcania głowicy w dla silnika Renault Thalia 1,4 benzyna (K7J700) w załączniku. Przy pierwszym dokręcaniu według podanej kolejności siła 20 Nm i 100 stopni. Odczekać 5 min. Następnie śruby 1 i 2 należy poluzować i ponownie dokręcić 20 Nm i 110 stopni. Kolejne śruby 3-6 należy poluzować i dokręcić 20 Nm i 110 stopni....
głowica była na regeneracji wiec chyba szczelność też tam sprawdzają ....chyba a pompa wody jest nowa może 30-35tysiecy ma najechane
Witam. Przy okazji wymiany UPG, głowica była oddana do gruntownego remontu (zawory, docieranie, frezowanie, planowanie, wymiana uszczelniaczy zaworowych, sprawdzanie szczelności). Nowe szpilki dokręciłem tak jak książka pisze (kolejność i momenty). Pisałem powyżej. Głowica planowana i remontowana.
na samym prawym górnym rogu silnika w miejscu założenia uszczelki jest wyciek.Żadnej z wymienianych uszczelek nie widziałem na oczy.Blok nie był planowany tylko głowica.Co do sprawdzenia szczelności to 1 razem nie była sprawdzana, 2 założenie uszczelki bez planowania,3 zgodnie z paragonem dostarczonym przez mechanika jest napisane" szczelność ,planowanie...
Witam, problem z autem jak w temacie. Auto ma 300 tys licznikowo, wymieniana była uszczelka pod głowicą bo był przedmuch do układu chłodzenia na 3 cylindrze. Auto w sumie stało bez głowicy 2 tygodnie. Głowica była sprawdzana na szczelność, wymieniane były cztery zawory ssące i cztery kasatory luzu oraz szlif płaszczyzny. Głowica została założona, pompowtryski...
A sprawdzałeś szczelność instalacji czy gdzieś gaz nie ucieka?
Drogi szczigolo,czy sprawdzałeś głowicę przed wymianą uszczelki?Prawdopodobnie czeka Cie jeszcze jedna wymiana uszczelki, ale dopiero po planowaniu głowicy i sprawdzeniu jej szczelności. Bez tych zabiegów. nie ma sensu montować jej powtórnie, przerabiałem to kilka razy na cienkich. Powodzenia.
pobieżnie zrób dobrze uszkodzenie zaworów? sprawdzałeś szczelność?
Witam. W ostatnich dniach miałem do czynienia ze znikającym płynem chłodzącym. Badania wykazały iż goni mi ciśnienie w układy. Więc, zakupiłem owa głowice iż gniazda wtryskowe i uszczelka pod głowica przewyższałaby cenowo ich Praca. Głowica była planowana, sprawdzana na szczelności i takie tam, nowa uszczelka, nowe szpilki mocujące wszystkie uszczelniacze...
I może jeszcze dodatkowe - czy sprawdzenie szczelności w zakładzie obróbki daje 100% pewności co do jej faktycznej szczelności ? Nic Ci nie daje 100% pewności, szczelność sprawdzają ludzie a Ci są omylni. Czasami pęknięcia są w takich miejscach które ciężko nawet dostrzec dla wprawionego pracownika.
A ja bym zaczął od ....rozrządu, sprawdź czy gdy na zaworach powiedzmy 4 cylindra jest mijanka, a luz na zaworach pierwszego, to tłok jest w gmp (choćby śrubokrętem przez otwór świecy), słaba, nawet bardzo kompresja nie tłumaczy braku zasysania mieszanki. Dopiero gdy upewnisz się, że rozrząd jest ok, to ściągaj głowicę i sprawdź szczelność zaworów,...
mozzilla już tłumaczę- przy pomiarze kompresji może wyjść wszystko ok,co juz wiele razy przechodziłem i to mnie myliło,bo miałem po 14b na każdym cylindrze. jest to możliwe,bo miernik sprawdza sprężanie,a chwilowe jest w stanie takie zrobić,przy czym nagar lub małe wypalenie na powierzchni stożka zaworu(miejsca styku z głowicą) powoduje nieszczelność...
a wiec robiłem próbę na szczelność głowicy okazała się być szczelna czyli nie pęknięta ale czy jak sprawdzają szczelność to od razu sprawdzają czy blok nie jest pęknięty ? a wiec ni by było z nią wszystko ok i zrobili szlif tzw płaszczyzna prowadnice, wiec nie ma sensu chyba jeszcze raz jej sprawdzać a wiec zrobię tak ściągnę głowice dam nową uszczelkę...
Witam. Zauważyłem że ubyło mi płynu w chłodnicy, więc odrazu zabrałem się za sprawdzanie i okazało się że uszczelka pod głowicą. Na szczęście tylko przedostała się na cylinder. Zdemontowałem głowicę, sprawdziłem szczelność i wziąłem się za czyszczenie. Zdziwiło mnie jednak, że po demontażu kolektora ssącego wylała się z niego woda. Zacząłem obracać...
Rozrząd ustawiłem według znaków zapalił bez problemów :) problem jest taki że silnik lekko kuleje tak jakby nie palił na jeden cylinder, sprawdzałem każda świeca daje iskrę na każdej fajce. Znaki wszystkie się pokrywają i wszystko jest dobrze Ciśnienie spreżania prezentuja sie mniejwiecej tak: 1 cylinder 1.25 MPa, 2,3,4 cylinder 1,2 MPa Świece z cewkami...
Witam. W styczniu tego roku miałem robioną uszczelke pod głowicą. Planowanie głowicy, sprawdzanie szczelności, docieranie zaworów, wymiana prowadnic oraz uszczelniaczy. Wszystko chodziło dobrze aż na początku sierpinia zaczęlo ubywać płynu. Niby płyn uciekał koło króćca od nagrzewnicy, dociągnąłem obiemke ale problem nie ustał. Zbagatelizowałem sprawe...
Witam wszystkich forumowiczów :) mój problem dotyczy tak jak w tutule AUDI A4 AVANT Kombi 1,6 beznyna 1997 rok. Autko ma ABT i 136 KM. Problem polega na tym,że zalewa świecę na jednym cylindrze (4-tym) podczas pracy na wolnych obrotach (najczęściej podczas jazdy w korku),pije olej przy ostrzejszej jeździe,dużo pali i nie jest dynamiczne. Wymieniłam...
Zauważyłem dwa tematy( EMIL77) pisane chyba o tym samym silniku oba czytam a v-grzes1 chyba nie . Przepraszam jeśli się mylę . http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19... Zamrożenie silnika spowodowało pęknięcie bloku . nie wiadomo jakie spustoszenie spowodowało w środku ,ale olej jest zmieszany z wodą moja propozycja była wymiana bloku na nowy...
Jeżeli robiłeś uszczelkę głowicy, to zapewne sprawdzałeś również szczelność zaworów. Jeżeli tak, to przyjrzałbym się, czy któryś z popychaczy hydraulicznych nie jest zablokowany, ponieważ taki objaw dają nieszczelne (czyli wypalone, lub niedomknięte) zawory ssące. Jeżeli na zimnym silniku jest OK, a objaw występuje na ciepłym, to może wskazywać właśnie...
Wszystko co napisałeś było sprawdzane . Ale myślę , że przyczyna znalazła się sama . Wczoraj podczas wymiany świec na orginalne Oplowskie okazało się , że przestał palić na 4 cylindrze . Wykręcona świeca była pokryta olejem . Wytarcie jej i powrórne odpalenie samochodu wskazywało , że nie pali jednak na 4 . Samochód jest teraz sprawdzany . Mechanik...
Głowica może mieć mikro pęknięcia i jest ubytek płynu ,płyn dostaje się na tłoki. Czy była sprawdzana na szczelność ?
Prawdopodobnie uszczelka pod głowicą, jest to typowy objaw dla czegoś takiego. Zdejm głowicę, i daj do sprawdzenia ewentualnie do planowania, przy okazji niech sprawdza jej szczelność.
Czytaj Kolego dokładnie posty i na pytanie jak sprawdzić głowicę na szczelność znajdziesz.Warsztaty,które regenerują głowice,mam na myśli nie te w garażu czy w stodole posiadają specjalistyczną sprawdzarkę do tego.Technologia sprawdzania jest na tyle pewna ,że jak jest pęknięcie to pokarze.Temperatura kąpieli,ciśnienie podane na głowicę i czas moczenia...
sprawdzać szczelność szczelność głowica szczelność głowica remont
parametr maszynowy vestel android płyta główna głośnik piszczy
Lokalizacja przekaźnika skrzyni biegów Skoda Superb 1 2.5 V6 Traktorek kosiarka MTD - ręczny rozrusznik nie odpala