Ok, samochód jeździ, odpala za każdym razem. Winna była cewka. https://obrazki.elektroda.pl/3676505300_... Jak widać na załączonym zdjęciu jej plastikowa obudowa jest pęknięta. Dzięki wszystkim za rady, a w szczególności Tobie (at)carrot za łopatologiczne wyjaśnienie co i jak należy sprawdzić. Podsumowując dla innych mających podobny...
Odlaczylem wtryskiwacze benzyny od instalacji lpg, zamienilem też wtryski miejscami, jeszcze raz zamienilem miejscami świece, sprawdzilem czy jest iskra (jest),podlaczylem dodatkową masę do silnika i nic z tych rzeczy nie przyniosło skutku. Pozostaje regulacja zaworów i sprawdzenie cisnienia, czego już sam nie zrobię. Zastanawia mnie ciagle skąd bierze...
Mam problem z samochodem Skoda favorit 91 rocznik LPG. Auto nie chce zapalic. Potem jest dobrze i za jakis czas znowu zgasnie w czasie jazdy i brak zaplonu. Sprawdzalem dzisiaj brak jest iskry na swiecy. Napiecie + do cewki jest podawane. Cewka zaplonowa sprawdzona ma wlasciwa rezystancje uzwojen i daje iskre. Kopulka i palec rodzielacza byly wymieniane,...
W takim razie jeżeli pompa pracuje przy zwarciu przekaźnika to sprawdź czy tłoczy paliwo i sprawdź czy iskra jest.
Iskra pada parami 1-4 i 2-3. Czeka cię zakup nowego cewkomodułu
Z modułu zapłonu nie wychodzą impulsy na cewkę. Co może być uszkodzone w zapłonie? Jaka powinna być rezystancja rezystora drutowego i cewki?
Jeszcze myślałem dzisiaj sprawdzić czy jest iskra
Skoro jest paliwo i iskra we właściwym momencie to brak kompresji.
Jak sobie "odpocznie" ok. 3-5 min, to zapali. Raczej nie jest to wina paliwa, bo na gazie jest to samo. W momencie, kiedy zdechnie warto sprawdzić, czy ma iskrę, oraz czy dochodzi paliwo. Obstawiam, że ginie iskra poprzez uszkodzony czujnik.
Mam pytanie Czy immobilizer ma coś wspólnego z iskrą.?
Sterownik Simens Simos. ECU - cewka 71 - 1 78 - 3 Zamień ze sobą przewody przy sterowniku silnika, mała wtyczka, piny 71 z 78. Odłączenie/podłączenie wtyczki tylko na odpiętym akumulatorze. Te przewody odpowiadają za wysterowanie cewki zapłonowej. Pewnie sterownik od LPG jest wpięty w sterowanie cewki, przydało by sie odłączyć go bo on może coś mieszać.
Dokładnie tak. Odepnij też kostkę z kilkunastoma przewodami. Skrzynka nie jest opisana, będzie gdzieś schowana, musisz jej poszukać. Osobiście jednak nie sądzę, żeby to alarm był winny. Ciśnienie paliwa zdałoby się zmierzyć.
Nikt nie jest wróżką, może nie palić z tysiąca powodów. Proszę wykonać podstawowe czynności diagnostyczne, takie jak: sprawdzenie, czy wtryskiwacz podaje paliwo, oraz sprawdzenie iskry.
oddałem auto do mechanika poszła cewka w aparacie zapłonowym i teraz moje pytanie czy przez tą cewkę mogły być wcześniej opisane problemy? tzn. że czasami nie było iskry i pojawiała się nagle przy zapalaniu z popychu? bo że iskra znika na stałe przy spalonej cewce jest logiczne, ale skąd niekiedy pojawiały się jej braki przy odpalaniu i czarodziejski...
A od kiedy immo tnie iskrę?
W tym modelu skody warto sprawdzić kostkę stacyjki i brązow przewód masowy łączący sterownik z masą, czy po ściągnięci z rozdzielacza kabla od cewki jest iskra ?.
Że sie zapytam: a jak sprawdziłeś czy jest iskra?
No to teraz pytanie czego brakuje, czy paliwa, iskry może powietrza?
Dziękuje za pomoc. A jeszcze jedno czy da się sprawdzić w domowych warunkach moduł zapłonu bo podobno on podaje inpuls wzbudzenia na cewkę i może przyczyna leży w tym inpulsie a dokładniej jego braku.?
paliwo dochodzi do wtrysków a samochód nie odpala Iskra?
Witam posiadam skode fabie 1 1.2 40kw nie pracuje cylinder 2. Nowe cewki,świece , przewody sprawdzone od napiecia (12.30).Jest Iskra.
Uszkodzony nadajnik impulsów,nad kołem wieńcowym.
Sprawdź miernikiem obwód cewki - tej w aparacie zapłonowym. Pozdrawiam.
na cewce WN jest napięcie, daje ona iskre?? jeśli nie to problem tkwi w skrzynce bezpiecznikowej, moduł rzadko kiedy pada
sprawdz podstawowe rzeczy:zaplon,swiece,gaznik-uszczelnieni... i czystosc.moze ciagnac powietrze pomiedzy gaznikiem a mocowaniem na silniku no i oczywiscie czy jest iskra
To jest silnik 1.3. Czujnik Halla jest przykręcony bezpośrednio do wału Było sprawdzane na zapłonie. Dlatego sprawdzaliśmy bo nie chce odpalić, nie ma iskry.
silnik zgasnąl mi kilka razy na skrzyżowaniu po kilku miminutach i paru próbach kręcenia rozrusznikiem odpali.l bez problemu nawet nie zdażyłem sprawdzić czy jest iskra skodę mam od niedawna i jeszcze dużo przy niej nie grzebałem pozdrawiam
a iskra jest?:)
Czy jest iskra na zalewanej świecy?
Filozofii to tam żadnej nie ma. Sekwencyjny wtrysk, każdy wtryskiwacz sterowany osobno. Przy wykryciu anomalii, system odcina sterowanie, dla uniknięcia zalania katalizatora.
Sciag przewod z kopulki i podlacz swiece Wlacz zaplon i obserwuj swiece Brak iskry uszkodzony modul przeskok iskry uszkodzonyczujnik
Jak kompresja OK,świece,cewki okablowanie i iskra OK to powodem wypadającego zapłonu może być brak paliwa spowodowany np.niesprawnym wtryskiwaczem. Jakieś błędy są?Diagnostyka zrobiona?
Sprawdz czy jest iskra i czy Swiece mokre.
Jak już zgaśnie i nie odpala, to pompa paliwa pracuje? Iskra jest?
Nadajnik przy wieńcu koła , jeżeli sie nie mylę to czujnik halla. Miernikiem go nie spawdzisz. Sprawdz wcześniej czy jest kluczowanie / przerywanie / masą na cewce / po drugiej stronie gdzie dochodzi 12V/. Kolego Jogu 300 , nie podniecaj sie i lepie sobie ten temat odpuść , w totka dzisiaj możesz obstawiać , życzę wygranej!
Ten błąd oznacza wypadanie zapłonów na 2 cylindrze. Nic tam nie ma mowy o cewce w opisie a dużo osób uznaje że o nią tutaj chodzi. Wypadanie zapłonów może być spowodowane przez brak zapalenia mieszanki w cylindrze a to powodować może: - brak iskry - zła mieszanka lub jej brak - brak sprężania na cylindrze Zmierz ciśnienie sprężania na cylindrach. Może...
Nasz rodzimy producent - iskra ma w ofercie desygnowane świece do LPG - i wcale nie są droższe niż inne. Zajrzyj do ich katalogu on-linę. Pzdr Nix
lub pod górkę Do tego MAPsensor podejrzany. Tudzież, wysokie obciążenie > dużo gazu w cylindrze > iskra nie daje rady.
Witam, Czy cewka zapłonowa w Skodzie Octavi 1.6, może brzęczeć na zimnym silniku? Inne objawy to przerywanie, szarpanie i czasami widać iskrę pod fajką. Pozdrawiam.
Ponieważ nie znam silnika, napisałem ogólnie i nadal piszę ogólnie, gdzie należałoby szukać przyczyny. Jeżeli nie ma kabli WN, to przypuszczam, że na każdej świecy jest cewka zapłonowa. Więc spradziłbym czystość samych cewek ich połączeń ze świecą i samych świec. Sprawdziłbym zasilanie modułu zapłonowego - izolację w stosunku do masy, oporności, a właściwie...
Jaki silnik-na wtrysku pojedynczym czy wielopunktowym? Bo są różnice.
no niestety nie mam spraya do zamrażania ale zrobię inny patent: wsadze go do zamrażalki na kilkanaście min żeby się wychłodził i to nawet jeszcze dziś bo do tej pory nie miałem czasu przybrac sie do tego auta Dodano po 54 schłodzenie sterownika nic nie zmienilo. Jak podłączyłem to silnik załapał na chwile i zgasł po czym nie da sie uruchomic. Nie łapie...
Dokładnie pracowało jak trzeba teraz nie ma iskry możesz mi opisać w skrócie jak zrobić te adaptacje i na jakim kanale .
Przewody od świec i same świece ?
Ja bym jeszcze podmienił listwę od świec zapłonowych. Jak mi się zepsuła, to problem było widać ewidentnie: po nagrzaniu silnika jedna świeca nie miała iskry i wtedy prawie nie dało się jechać. Gdy listwa była zimna, działała dobrze. Może w twoim przypadku raz na jakiś czas wypada iskra i dlatego szarpie?
Na początku zmień mechanika, po drugie z tego co zauważyłem jestes z Krakowa a tam prawdziwych szpeców nie brakuje. Najpierw niech Ci ktos odczyta kody błedów i wtedy mozesz widziec coś więcej (ale nie jest to reguła). Prawdopodobnie masz problem z iskrą. ja bym najpierw sprawdził wszystko w tym obwodzie. Ale najpierw wybierz sie na diagnostyke kompa.
A czego brakuje? Iskry, paliwa czy kompresji ?
Witam! Czy ktoś ma pojęcie gdzie jest przekaźnik główny silnika J271? Skoda fabia 1.2 3 cyl. 2003r. Mam błędy 19725, P1517. Otwarty obwód przekaźnika głównego silnika J271. Czy ktoś wie gdzie on się znajduje? Jak to zdiagnozować? Skoda z dnia na dzień przestała zapalać, kontrolki są, iskra jest , rozrusznik kręci ,paliwo dostaje,pompka chodzi... i nic...
Niech spróbuje odpalić z całkiem wykręconą jedną świecą, obojętnie którą. Choć bardziej to wygląda to na iskrę grubo przed GMP..
też mam ten samochód możliwe zę masz zalany aparat zapłonowy olejem a iskrę woguóe masz jeśli nie to wypada sprawdzić aparat zapłonowy
sprawdzenie iskry skoda octavia iskry skoda skoda iskry
agregat napięcie attiny25 programowanie wymiana grzałki
termet ecocondens silver termet ecocondens silver
Toyota Yaris 2000 1.0 - Skaczące obroty 1000-2000 RPM SAMSAT HD90 TITAN password codes and hidden menu access