Jakie wspomaganie? Sprawdź naciąg paska i ładowanie bo jak zwykłe wspomaganie to chyba zgubiłeś pasek
Ale jeśli spada napięcie po przygazowaniu to profilaktycznie sprawdź naciąg paska. Minimalnenapięcie to 13,8V
Akumulatory naładować i naprawić ładowanie. Sprawdzić naciąg paska klinowego i stan kół pasowych.
Z olejem wystarczy iść na sklep ze sprzętem ogrodniczym. Popatrzyć jaki silnik (B&S) Sprawdzić sprężyny naciągu.
Potencjometr pedału gazu jest w przedziale silnikowym? Jeżeli tak to sprawdź naciąg linki (luz) od pedału do tego potencjometru.
witaj dwie możliwości: 1. sprawdź naciąg paska - regulujesz silnikiem 2.sprawdź kondensator 16uF - bardziej prawdopodobne pozdrawiam
Witam. Sprawdź naciąg paska klinowego, klemy na akumulatorze, i główny zacisk na alternatorze. Tam powinny być dobre i pewne połączenia. Załączam Życzenia Świąteczne i Noworoczne.
A jak już zrobisz co trzeba, wyczyść klemy, sprawdź naciąg paska klinowego. Jak zapali sprawdź ładowanie. Potem warto sprawdzić jeszcze pobór z aku. podczas wyłączonego silnika. Powodzenia.
Sprawdź naciąg linki kick-down czy nie jest za mocno spięte. Przy naciśnięciu pedału "gazu" do końca linka powinna mieć luz + - 1.5 cm.
Temat podobny poczytaj: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19... Pomierz oporności pomiędzy: Czarnym a 1-niebieskim 2-czerwonym 3-zółtym 4-zielonym Ponadto sprawdź naciąg paska.
Objaw typowy dla braku ładowania. Problem z alternatorem lub układem wzbudzenia, (żarówka w desce rozdzielczej). Sprawdź naciąg paska, jeśli prawidłowy, należy sprawdzić alternator pod kątem zimnych lutów, ale to już musisz jechać do elektryka, z Twoją wiedzą sam nie dasz rady.
Proszę sprawdzić naciąg linki kick-down idącej od cięgien "gazu" do skrzyni biegów z prawej jej strony. Przy naciśnięciu padału "gazu" do oporu ugięcie linki powinno wynosić ok. 1,5 - 2 cm.
tak, to napewno kondensator ale radziłbym sprawdzić jeszcze naciąg paska klinowego, jak pasek się ślizga są te same objawy
Witam. Proszę sprawdzić tę firmę: www . albertech . pl
Objawy wskazują na słaby aku, odpal z innego aku i zmierz napięcie ładowania 14,1 -14,4 z obciążeniem i bez. próba podgazowania daje efekt w lekkim przygaśnięciu świateł mijania a przed odpalenie sprawdź naciąg paska klinowego, przy luźnym pod obciążeniem może nastąpić taki efekt.
Do jednorazowego użytku sprawdziłbym wynajem. Być może opłaci się nawet zlecenie pomiaru oczywiście z protokołem... Waga musi być wpięta "szeregowo". Nie ma gwarancji zachowania dokładnej długości z nią i bez niej. Sama waga również z obciążeniem z zasady zmienia "długość" z obciążeniem, chociaż w zależności od typu to może być pomijalne. Liny pracują...
Witam. Na dole do ramy jest przykręcony nakrętką M8 (w okolicy grzałki), często zakryty woreczkeim foliowym z doprowadzonymi dwoma przewodami. Sprawdź jeszcze naciąg paska klinowego.
Kolego bez złośliwości- to wyjątkowo głupi pomysł. Sprawdź naciąg piły i sprawdź czy koła rowerowe wytrzymają, wytrzymałość zmęczeniową też.
Witam zrobiłem projekt przekładni pasoweji i znam wartość naciągu pasa (wymagana do poprawnej pracy przekładni). Mój problem polega na tym, że nie wiem jak sprawdzić ten naciąg po zamontowaniu całego mechanizmu. W przekłani naciąg ustawia się poprzez odkręcanie za pomocą śruby części na której zamontowane jest jedno z kół pasowych - zmienia się przez...
Jakieś pomysły co mogę jeszcze zrobić? Przede wszystkim sprawdź bramę pod kątem mechanicznym, przesmaruj to co trzeba, sprawdź naciąg sprężyn i działanie ręczne. Sprawdź rolkę napinacza łańcucha w szynie i naprężenie łańcucha. Jak wszystko będzie lekko chodziło i efekt pozostanie zmierz napięcia na mostku prostowniczym w bezruchu jak i podczas pracy....
Czujnik trzeba wykręcić i zobaczyć jak wygląda jego uszczelniacz, możliwe że wystarczy go wyczyścić i dobrze dokręcić ewentualnie wymienić cały czujnik, nie jest on drogi. Nie muszę chyba wspominać że po wykręceniu czujnika zacznie lecieć płyn chłodniczy i trzeba coś podstawić. Rozrząd do sprawdzenia naciągu, jeśli zbliża się jego wymiana bądź nie wiadomo...
Planuję zakupić słupki o długości 240cm a pozostawić wystające 180 lub 170, więc min 60cm słupka siedziałoby w fundamencie z gruzu i betonu - który zrobiłbym jeszcze głębszy, minimum ok. 1m. Pisałem o długości w kontekście sprawdzenia grubości słupków. Zwróć uwagę, że im większa długość tym grubszy i solidniejszy słupek. Dlatego wybrałem te dłuższe....
Sprawdź rozrząd, naciąg łańcucha
Sprawdź jeszcze punkt 2. Naciąg paska klinowego. Czy nie ślizga. Ze dwa takie przypadki miałem.
Hydrostat możesz sprawdzić dmuchając w niego i sprawdzając miernikiem zwieranie styków. Najpierw wszystko dokładnie posprawdzaj zanim zabierzesz się do rozbierania na części pierwsze. Programator podejrzewam, że był dobry tylko zanim włączył wirowanie "czekał" aż pralka wyleje wodę. Nie było sygnalu - czekał dalej. Przedmuchaj wężyk od hydrostatu i...
Poprostu po paru parunastu praniach sprawdź i ewentualnie wyreguluj naciąg paska. Pozdr Adam
Sprawdź naciąg paska, jeżeli jest ok, zmierz masę akumulator-nadwozie, akumulator-silnik, silnik- nadwozie, nie może być więcej jak 0,5 Ohma, potem odłącz plus do rozrusznika i alternatora i zmierz rezystancję. Napięcie ładowania może być w przedziale 13,6-14,5V zależnie od kilku czynników, między innymi stanu naładowania akumulatora, przyłączonego...
No to teraz już wszystko wiem. Co do braku mocy silnika to sprawdź naciąg paska klinowego, jeśli jest w porządku to wymień kondensator 32 µF. Na 99,9% to on padł :? A co do pompki to... :roll: Hmm... Sprawdź czy nie jest wciśnięty wyłącznik od namaczania prania (pierwszy od lewej w dolnym rzędzie). Jeśli nie jest wciśnięty to sprawdź czy w tej...
Ta sprężyna jest zapięta jednym końcem do obudowy kosiarki a drugim do przekładni napędu tak aby naciągała pasek.
https://obrazki.elektroda.pl/8368894900_... Ucho nr 1 sprężyny trzeba przenieść w otwór nr 3 (niewidoczny na zdjęciu, ale trzeba go poszukać), a ucho nr 2 zaczepić w wycięciu nr 4. Sprężyna linki napędu wydaje się dobrze zaczepiona. Ogólnie ta mała sprężyna ma pochylać przekładnię w stronę wału silnika, czyli luzować pasek klinowy...
Przypuszczam że sprawdziłeś naciąg paska , proces samowzbudzenia występuje w okolicach 1000 obr/min , z regulatorami różnie bywa a zwłaszcza z podróbkami to jest prawie jak loteria , a ja bym jeszcze sprawdził obwód lampki ładowania zbyt duża rezystancja tego obwodu może powodowac takie objawy , może wystarczy tylko wymiana żarówki i przeczyszczenia...
Sprawdź naciąg pasków, czy nie mają uślizgu. Jednak jeśli łożyska są nasmarowane, to temperatura wynika z tarcia pasków, w końcu przenoszą trochę mocy. Możesz obserwować to, ale raczej wszystko jest w porządku. Pracować i się nie przejmować.
na dole pod samochodem powinien być regulator naciągu linki. sprawdź czy są tak samo naciągnięte. Powinno się pojeździć i kontrolnie z 80km/h do 40 km/h pohamować kilka razy. Więcej pomysłów nie mam :D
Jeżeli tak to warto by tuleje na wałku synchronizacji sprawdzić czy uszko od naciągu sprężyny nie jest nadpękniete. To niestety upierdliwa usterka pokutująca już od wcześniejszych modeli tych maszyn. C.
Autko stało jakieś 3mśc, tylko czasem go przepaliłem. Jednego dnia odpalam i coś Rzegocze. Poza tym wszystko w porządku, auto jeździ dynamicznie, oleju nie bierze , a pali mi 8L teraz na oszczędnej jeździe. Skoro autko stało i nie jezdziło to często takie odgłosy się pojawiają ,powód to wiadomo wilgoć która atakuje w naszym aucie co się da :idea: nawet...
Tensometry odpadają z powodów przytoczonych powyżej. Najprostrzym i najlepszym rozwiązaniem jest waga dźwigowa, taka jakich używają na składach ze stalą. Np: http://www.automatyka.pl/productItem.asp... i jeszcze parę innych na ww stronce.
Str 44 instr.
Wyjdzie wszystko. http://obrazki.elektroda.pl/5997094700_1...
Dlatego że zawsze każdy łańcuch rozciąga się nierównomiernie, dlatego też stare łańcuchy należy najpierw ustawić w najciaśniejszym miejscu i dopiero napinać. A dzieje się to po pełnym obrocie całego łańcucha a nie koła
Niestety ale żadnego filmu nie można odtworzyć,albo trzeba się zalogować na You Tube albo błąd w odtwarzaniu. Dodano po 4 Sprawdziłeś czy ząbki na max. ściegu nie dotykają przedniej lub tylnej ścianki płytki ściegowej? Czy chwytacz jest prawidłowo ustawiony względem igły?
Nie napisałeś czy benzyna czy diesel. Jak silnik na łańcuszku to sprawdziłbym naciąg łańcucha.
Zgadza się. Coś jest na rzeczy. Sprawdź czy ręcznie da się głowicę przesunąć do końca. Oczywiście na wyłączonej drukarce. Może być uszkodzona stacja serwisowa albo jest jakiś problem z naciągiem paska zębatego. Widać, że drukarka już trochę brudna. Do sprawdzenia również enkoder kołowy z lewej strony. Ale do tego musisz zdjąć obudowę. Zresztą w tamtym...
Co to kolego jest kont? Kąt synchronizacji nie ustawiasz vcds'em a kołem zębatym na walku rozrządu. Kąt powinien wynosić 0 ale to nie jest reguła. Chwilowe skoki o 0,5 stopnia mogą być ale naciąg paska warto sprawdzić. Zrób logi 013 018 i 023
Przy przewijaniu do tyłu na podglądzie znaczenie ma również rolka dociskowa stabilizująca taśmę.Warto sprawdzić jej stan i elastyczność gumy.O ile pamiętam w talerzykach jest regulacja momentu naciągu taśmy.Od góry nacięcie na wkrętak krzyżowy.
Kiedyś płukałem Zorki bez gruntownego rozbierania - po usunięciu wszystkiego co jest łatwe do zdemontowania body zanurzyłem w szczelnym naczyniu z IPA i porządnie przepłukałem delikatnie wstrząsając i przelewając płuczkę. Najlepsze jest to, że z pozornie czystego mechanizmu wypłynął po prostu kożuch przeróżnych cudów. W ten sam sposób myję zresztą także...
Pasek może dawać tylko chwilowe inne wartości obrotowe. Tu się Pan Grubo myli. Proszę rzetelnie sprawdzić stan paska, kól pasowych i sily naciągu.
Video Head Imp&Exp Kraków profesjonalna regeneracja głowic wideo. Możesz się dużo dowiedzieć, niedaleko Tarnowa. Dalej to już poprawna regulacja, oczywiście sprawdzenie rolek napinających i regulacja wysokości prowadzenia taśmy, regulacja naciągu taśmy, regulacja głowicy audio wideo, sprawdzenie rolki dociskowej, luzu na panewkach silnika itd. Oczywiście...
Sprawdź naciąg paska (między wiatrakiem, a przekładnią)
Przyjrzyj się dobrze, tam musi być coś co odpowiada za naciąg paska. Może coś przeoczyłeś. Zdejmij osłonę, może od góry będzie coś widać.
Zobacz to. Co prawda po niemiecku i od nieco innego modelu ale na niemieckim forum piszą,że pomocne do modelu 360. [url=http://fotoalbum.web.de/gast/inga.p...
Coś ta biała nitka tak dosyć intensywnie wbita w materiał. Do powyższych przypuszczeń dorzucę - sprawdź naciąg nici, górny. W szczególności czy nie jest za słaby. Z mojego doświadczenia z szyciem - kiedy nie ma wiązania ściegu, to górna nitka sama wyłazi z materiału. Najczęściej już podczas szycia wraz z igłą wychodzącą z materiału. Właśnie za sprawą...
Wydaje mi się, że funkcja wzrostu prądu silnika zakładajac stałą predkość podawania dla utrzymania stalego naciąu taśmy jest funkcja wykładniczą, ale może sie mylę ? Wykładniczą na pewno nie. Jeśli przyjmiemy, że papier po nawinięciu ma stałą grubość 'd' i nawija się z szybkością 'v', a rolka ma średnicę 'D', to powierzchnia przekroju rolki z nawiniętym...
Autorewers działa pod wpływem zwiększonego naciągu taśmy po osiągnięciu jej końca. Sprawdź rolkę rozwijająca - jej opory. Rolki się oczywiście zmieniają raz jedna jest ciągnąca a druga rozwijająca a potem odwrotnie.
Sprawdź naciąg paska
Poniżej drzwi, z przodu, po obu stronach są śruby regulacyjne. Możesz też sprawdzić w instrukcji montażowej.
Na nadprozu gdzie jest zamontowany początek szyny masz sprężynę i nad nią śruba one reguluje naciąg łańcucha. Nie może być tak że łańcuch wychodzi po za szynę ja zawsze ustawiam na sztywno oczywiście bez przesady tak aby palcem można było nim poruszać ale jednak aby trzymał się w profilu . Temat smarowania wiec a zalecam używania co jakiś czas wd40...
Ostatnio zapaliła się kontrolka akumulatora jednak I na postoju i po odpaleniu silnika akumulator ma ok pomiary no i jest nowy. Sprawdzony naciąg paska alternatora? .( Nie powiem do końca ponieważ po dosłownie sekundach zniknęły i nie pojawiły się) I do tego spadek mocy. Czystość połączeń masy do sprawdzenia. Pomiędzy akumulatorem a silnikiem i nadwoziem....
Zależy jaki producent paska. Każdy ma swój tester naciągu. Np. Gates ma ultradźwiękowy STT-1.
Oczywiście, o zakresie pomiarowym dostosowanym do przykładanej siły.
Nic tam wiele nie widać, śruba z jednej strony ciągnie jedną linkę ku sobie, druga linka jest zaczepiana o ten grzybek z drugiej strony i całe to ustrojstwo mierzy siłę z jaką jest rozrywane, sygnał idzie tą tasiemką. Nie wiem czy tam jest tensometr, bo równie dobrze mogli zrobić tak, że w środku jest magnes i hallotron liniowy, im bardziej przesunie...
Zbyt słabo dokręcona pokrywa. Dwie nakrętki.
Popuść linkę wyreguluj szczęki naciąg linkę ,a ręczny na pewno będzie.
Jaki tam jest zastosowany układ pomiaru naciągu, bo w najnowszych stosuje sie czujniki ultradźwiekowe, zamiast mechanicznych, czasem też dodatkowe koło (rolka) pomiarowe z enkoderem ? Jeżeli jest użyty układ naciągu -typu tzw. ,,Dancer" :D - ma się obracać i wychylać lekko i bez zbędnych oporów oraz dodatkowo sprawdzić jego przetwornik - to z reguły...
Widać, że koło wykonane jest z PA lub PE, czyli nie jest oryginalne. Możliwe, że zostało źle wykonane. Możesz spróbować podłożyć podkładkę.
Oczywiście. Możesz skompensować opory tarcia 'ważąc' jadąc w dół i w górę i policzyć średnią.
niutonów nie podam, ale jak dobrze składałeś to powinieneś mieć tam znak nakółku. A jeśli nie ma.. to naciągnij dosyć mocno. (Tak na wyczucie)
Witam! Ten ostry pazur to jest wlasnie czub chwytacza , ktory zbiera nitke z nad igly.Gdy igla znajduje sie w dolnym polozeniu to chwytacz nie mjoze byc nad oczkiem tylko powinien sie znajdowac od 2-4 mm przed igla teraz nastepuje wznios igly o jakies 2-3 mm w celu utworzenia petli przez nitke i teraz chwytacz powinien dojsc tuz nad otwor igly zabierajac...
Stary jak świat patent polega że idzie przez roki i jedna z nich jest na na ramce na łożyskach i potencjometr na osi sterownie 0-10V. http://obrazki.elektroda.pl/8196487200_1... Rysunek ideowy.
Trzeba sprawdzić czy naciąg sprężyn balansujących bramę nie jest za słaby i zaczyna działać zabezpieczenie przed pęknięciem sprężyny ( na środku wałka ze sprężynami )
Sprężyn bym się nie czepiał, taka różnica nie stanowi problemu. Prawdopodobnie montażyści naciągneli pierwszą sprężynę zgodnie z tabiczką znamionową ( naciąg wyliczony przez program komputerowy) a drugą "dopasowywali" do optymalnego wyważenia bramy w praktyce. Przy prowadzeniu LHR powyżej szerokości 2400 podpora środkowa powinna być i powinna być przykręcona...
Do wyregulowania mechanizm, należy zacząć od ustawienia naciągu taśmy ( 4-6 gcm) a następnie sprawdzić tor prowadzenia taśmy ( sygnał RF z głowić ) i dokonać ewentualnej regulacji.
Witam . Fakt że kontrolka gaśnie ,to nie oznacza że jest ładowanie. Należy zrobić pomiar na alternatorze i akumulatorze,by wykluczyć złe połączenie wyjścia alternatora zacisk(B+) z akumulatorem .Należy również sprawdzić naciąg paska klinowego lub wielorowkowego.Gdy nadal nie będzie ładowania należy sprawdzić alternator ,gdyż może być uszkodzony.Sama...
Sprawdź naciąg paska klinowego ewentualnie silnik , szczotki.
Wysokość zbierania chwytacza nici z igły to około 3mm podniesienie igielnika. Zawsze jak trzasła igła to najpierw sprawdzaliśmy czy chwytacz się nie przestawił. Ciężko będzie to teraz ustawić. W nowszych maszynach na napędzie chwytacza montowano sprzęgła rozłączające w razie blokady. Mówię tu o maszynach przemysłowych. Starsze np Juki tego nie miały...
kupiłeś gotową czy sam składałeś? paski są na 2 blokadach i 2 śrubkach, powinny mieć podobny naciąg, sprawdź czy nie jest za luźno lub czy pasek nie jest uszkodzony. Domyślnie wózek i naciąg ręcznie sprawdzasz tak że ustawiasz go w skrajnym punkcie i ustawiasz w lini pionowej aby mógł pod własnym ciężarem jednak z lekkim oporem zjechać w dół, na całej...
[url=https://www.pollin.de/productdownlo...
Wyjmij pas, odkurz recykling, cały proszek pod listwą, sprawdź czy lekko chodzi. sprawdź czy unity lekko chodzą. podmień pas, może naciąg pasa w kopiarce szwankuje. podczas kalibracji, wyłącz kopiarkę, wyjmij pas zobacz czy kwadraty na pasie są ok. na razie tyle, daj znać.
Sprawdź naciąg paska, może jest za luźny. Widziałeś kiedyś pasek w T5 2.5 TDI ?
symbol 1 to PQ43567A13 2 to PQ43570B wpisz w gogle i szukaj do dostania pewnie w north ale cena to 30 do 40zł ale może gdzieś będzie taniej.
Allegro.pl << -- poszukaj celownikow do ASG/AEG.. sa umieszczone na szynach... tylko nakładasz na lufe.. do tego masz jeszcze włącznik na przewodzie.. podłączony do kolby.. ze tylko kciukiem sobie zapalasz.. wedlug mnie jest na pewno celniejszy nic laser za 4 zl umieszczony samemu... koszt to mysle ze okolo 20 - 30 zl.. tak orientacyjnie..
Witam, Zobacz tutaj: http://www.one-too.com/English/ventes.ph... Osobiscie uzywam NEWTEN (tajemnicze jednostki SEEM). We wspolczesnych silnikach nie mozna sobie pozwolic na napinanie na "oko i ucho" (juz nie drga i jeszcze nie spiewa). W wiekszosci przypadkow pasek jest przewidziany na 10 lat i 160 do 240 tys. km i nie tu miejsca na "mniej - wiecej"....
Zrobiło się ciepło i sprawdziliśmy rozrząd - korekta naprawdę minimalna by blokada weszła całkowicie bez żadnych oporów, sprawdzony naciąg ok 4 mm - objawy te same - w większosci przypadków długo kręci a raz na 4 razy odpala z kopa. Co można jeszcze sprawdzić ?
Prawdopodobnie masz pogiętą blachę drzwi.Otwórz zmywarkę i zobacz w dolnej części drzwi mocowanie zawiasów. Możliwe że blacha jest wypukła( wypchnięta przez zawias) Czujnik zamknięcia jest po lewej stronie zamka( trzeba wysunąć zmywarkę spod blatu ) Dodano po 6 No i wypadało by sprawdzić czy są dobrze założone linki naciągu,bo może plastik linki jest...
Sprawdź naciąg paseka alternatora
Jeśli po jakimś czasie piski ustają to sprawdź naciąg paska klinowego
nie podaje.
Co za temat. Ile lat ma akumulator. Obsługowy czy nie ?(są korki do cel (6) czy nie ma?) Może Ci coś prąd bierze na postoju. Ustawiasz miernik na ampery sciągasz klemę i wpinasz się w szereg. Masz jakieś alarmy, immobilajsery ekstra? Ładowanie jak najbardziej jest ok. Tylko naciąg paska trzeba sprawdzić. Jeżeli wykręcasz metalową śrubę z aluminium to...
Sprawdź naciąg paska - śrubę od naciągu.
Radio wyciongnołem z obudowy. Litości, jak napiszesz post to naciśnij przycisk pisownia. Pod klawiszami masz listwę blokującą, przesuń ją, klawisze powinny wrócić do pozycji. Co do strojenia sprawdź czy coś nie blokuje, czy rolki prowadzące linkę i kondensator swobodnie się obracają, może wymagają czyszczenia, smarowania. Ważny jest też naciąg linki.
Możliwe, że jedna z faz silnika ma złe połączenie. Gdybyś obejrzał film to byś takich bzdur nie pisał, ewidentnie widać że silnik pracuje a pasek się ślizga na kole silnika. (at)biurostrefaprania Wymienić pasek i/lub sprawdzić jego naciąg.
Wygląda że za duża odległość między czujnikiem a kołem , spróbuj zmierzyć , może ktoś przerabiał z dwumasy na sztywne.
Tak z ciekawości: sprawdziłeś naciąg paska klinowego ?
warto było by sprawdzić bębenek czy czasami blaszka napinająca nić nie jest pęknieta Bębenek jest najczęściej tego przyczną, a właściwie sposób założenia nici oraz właściwa regulacja naciągu dolnej i górnej nici.
sprawdzibym czy ta Dodano po 2 sprawdziłbym czy taśma formatowa prawidłowo się przesuwa czy naciąg sprężyny jest odpowiedni dzy rolki po których sięporusza są nie zatarte ogólnie cały jej napęd gdyż błąd wskazuje jednoznacznie na nią
Napięcie ładowania mierzone na akumulatorze powinno wynosić od 13,9V do 14,5V. Jeśli kontrolka gaśnie a napięcie na akumulatorze nie mieści się w tym przedziale proponował bym poszukiwania zacząć od sprawdzenia naciągu i stanu paska napędzającego alternator. Jeśli pasek jest ok sprawdził bym napięcie bezpośrednio na alternatorze przy pracującym silniku...
Sprawdź naciąg paska klinowego.
Dobrze jakbyś sprawdził naciąg paska klinowego
sprawdzić naciąg paska czy nie ślizga się potem silnik
Ja bym zaczął o sprawdzenia naciągu paska
Tak,to te sprężyny.Przy zmianie siły naciągu będziesz widział różnicę w wydruku. Moim zdaniem wymiana pasa i tak będzie nieunikniona bo te czynności o których piszę to tylko diagnostyka.
sprężyna naciągu paska miernik naciągu paska łucznik regulacja naciągu
zapomnieć żelazka apple classic uchwyt pralka amica
hulajnoga elektryczna hulajnoga elektryczna
Pokrętło do ustawiania temperatury wody nie przekręca się - przyczyny i rozwiązania Skoda Fabia 1.2 TSI 2012 - Niedziałające przednie wycieraczki