Do samej wymiany paska nie musisz mieć trzpieni - od biedy można wymienić nieprofesjonalnie robiąc znaki na kołach i pasku, a potem przenosząc je na nowy pasek. Trochę obciach, ale trzeba sobie radzić. tak to lepiej nie radzić. A niby dlaczego? Wystarczy mieć trochę oleju w głowie - i każda metoda jest dobra... Jeżeli ktoś to MUSI zrobić i nie ma odpowiednich...
Pasek może piszczeć albo od łożyska lub od dostatnia się kropli oleju bezpośrednio na pasek. Co do kontrolki akumulatora, sprawdzaliście miernikiem napięcie ładowania akumulatora, naciąg paska klinowego ?
Co za temat. Ile lat ma akumulator. Obsługowy czy nie ?(są korki do cel (6) czy nie ma?) Może Ci coś prąd bierze na postoju. Ustawiasz miernik na ampery sciągasz klemę i wpinasz się w szereg. Masz jakieś alarmy, immobilajsery ekstra? Ładowanie jak najbardziej jest ok. Tylko naciąg paska trzeba sprawdzić. Jeżeli wykręcasz metalową śrubę z aluminium to...
Kiedyś pożyczyłem taki tensometr, do niego był dołączony miernik grubości zęba paska i po nim dobierało się wartości naciągu.
Naciąg paska to małe prawdopodobieństwo. Piszczał by. Weź sobie kawałek miernika i przy odpalonym silniku sprawdź czy pojawia się napięcie na śróbie z wyjścia alternatora i na akumulatorze. Przy sprawnym regulatorze powinno pojawić się to samo napięcie po obu stronach. Spadek o 0.2-0.5V onacza jedno. Kiepskie przejście. Należało by też sprawdzić połączenie...
Zapewne chodzi o przyrząd do kontroli/ustawianai naciągu paska. RENAULT ( nie tylko) nakazuje stosowanie przyrządu o ile wiem nieco różnego do różnych silników. Ale szczegóły najlepiej znają stacje autoryzowane.
Co jeszcze sprawdzić? Nie wiem jak jest w tym samochodzie, ale sprawdzić naciąg paska. Sprawdzić czy miernik jest sprawny. Później zostaje podejrzenie że coś kradnie prąd. Zwarcie w instalacji lub (bardziej prawdopodobne) w akumulatorze. Pochłonięcie takiej ilości energii przez zwarcie dało by raczej efekt wizualny w postaci dymu może szukać grzejących...
Napięcie ładowania mierzone na akumulatorze powinno wynosić od 13,9V do 14,5V. Jeśli kontrolka gaśnie a napięcie na akumulatorze nie mieści się w tym przedziale proponował bym poszukiwania zacząć od sprawdzenia naciągu i stanu paska napędzającego alternator. Jeśli pasek jest ok sprawdził bym napięcie bezpośrednio na alternatorze przy pracującym silniku...
zmęczenie materiału dotyczy też sprężyn. jak nie jesteś pewny naciągu paska wykonanego zgodnie z instrukcją to sprawdź wstępne naprężenie miernikiem /jak masz/, jednak wynik miernika dotyczy nowego paska. ps. jestem cikaw co na celu ma ponowne poprawianie napięcia paska po krótkim przebiegu? /dotyczy serwisu/
Witam. sprawdzałem miernikiem ładowanie wszystko jest ok, jakieś sugestie? Nagrzej silnik,jak zacznie się dziać jak opisałeś ; silnik sie troche nie zagrzeje a tu pomału przygasa oswietlenie zegarów i cyfrowy zegar ,nawiew przestaje działać; Wtedy podłącz miernik i sprawdź ładowanie.Napisz ile masz. Naciąg paska sprawdzony?Kontrolka normalnie gaśnie...
No sory ,ale ktoś kto pracuje 20 lat w zawodzie nie potrzebuje takich pierdół jak jakieś super mierniki naciągu paska.Ja jakoś robiłem rozrządy przez 11 lat bez cudownych narzędzi i jeszcze żaden się nie rozsypał ,przypadek?na pewno nie ,uwierzcie że bez tego badziewia jestem w stanie pasek napiąć dobrze.Tutaj jak podobnie w wielu innych usługach robi...
Hydrostat możesz sprawdzić dmuchając w niego i sprawdzając miernikiem zwieranie styków. Najpierw wszystko dokładnie posprawdzaj zanim zabierzesz się do rozbierania na części pierwsze. Programator podejrzewam, że był dobry tylko zanim włączył wirowanie "czekał" aż pralka wyleje wodę. Nie było sygnalu - czekał dalej. Przedmuchaj wężyk od hydrostatu i...
Dobry akumulator z pełnym obciążeniem ma 13,7V, sprawdź u siebie naciąg paska klinowego. Tym napięciem, które pokazuje komputer nie sugerowałbym się zbytnio. Weź miernik do ręki i zmierz napięcie samodzielnie.
Odpal auto,miernik pod akumulator,włącz światła,dmuchawę i obserwuj napięcie. Masz klasyczne objawy braku ładowania. Po odpaleniu jeśli jest ładowanie silnlk nie zgaśnie. Sprawdż przewód plusowy pomiędzy akumulatorem-rozrusznikiem i alternatorem. Minusowy akumulator-nadwozie-silnik. Dodano po 4 Naciąg paska klinowego. Ładowanie przy wyższych obrotach.
Witam serdecznie.Pomiar miernikiem nie jest w pełni wiarygodny bo mierzysz bez obiążenia.Prościej i pewniej jest sprawdzić na żarówkę 10W .Przedtem sprawdził bym naciąg paska klinowego.Pozdrawiam.
Są mierniki ultradźwiękowe, tylko, że dedykowane paskom jednego producenta, jak kupisz do gates, to nie będziesz wiedział jak naciągnąć pasek contitech, bo mają inną skalę wartości i musiałbyś kupić kolejny przyrząd. W większości silników jest napinacz za strzałką, więc nie ma problemu
Jeśli się pali to ratuje cię tylko gaśnica lub oddział straży pożarnej. A jeśli tylko świeci to weź wreszcie do ręki miernik elektryczny i stwierdź cokolwiek. Później ewentualnie demontaż i ocena elementów. Jeśli twoim miernikiem jest fakt, że od początku 2006 roku nie ładowałeś akumulatora to gratuluję precyzji. Czyżbyś zatem ostatnio bez przerwy jeździł...
Akumulator posiadam taki czy jest dobry czy warto go wymienić?Pozdrawiam Akumulator jak akumulator choć firmy takiej jeszcze na oczy nie widziałem. Podładuj go na noc do 13,8V, odłącz od ładowania i zostaw na 2 dni w takim stanie, nie podłączając nic do niego. Jeśli przez ten czas napięcie na nim spadnie poniżej 12,6V to będzie to oznaczać, że akumulator...
Witam ja bym też nie tylko sprawdził ale wymienił mostek prostowniczy w alternatorze, w swoim go wyjąłem i po sprawdzeniu go miernikiem był ok sprawdziłem uzwojenia szczotki w alternatorze wszystko ok poczyściłem styki poskładałem alternator zamontowałem go nadal coś nie tak i okazało się że z mostkiem prostowniczym alternatora jest coś nie tak a wpływ...
Bunny, wiem, że nie powinno się odpinać, ale zacząłem chwytać się wszystkich pomysłów, bo wszystkie mechaniczne podzespoły były sprawdzane i są sprawne. Ładowanie na aku jest około 14v, natomiast kiedy miernik podłączam do alternatora, z minusem do masy są spore spadki napięcia, spada ono czasem nawet do 7v. Obroty wahają się od 600-1100 coś takiego...
Witam. Mam kilka swoich spostrzerzeń co do tej sprawy /posiadam fiestę/. Jak zostało zauwarzone przewody doprowadzające powietrze koniecznie uszczelnić. Przewód idący w blok /przewietrzanie/ też należy załatać/wymienić. Doprowadzający powietrze do filtra z zewnątrz koniecznie wstawić, aby nie było czerpane te ciepłe z wnętrza komory silnika. Co do alternatora:...
Dzięki Gaguspan za odpowiedź. "Sharpy tego typu mają to do siebie,że przełącznik Switch mode w czasie odtwarzania musi być w swoim roboczym położeniu PLAY. Zabrudzenie powoduje,że on się "gubi"i nie do końca steruje mechanizmem naciągu taśmy a co za tym idzie dźwignia z cięgnem hamulca jak i opasanie taśmy wokół bębna głowicy nie jest właściwie naciągnięte.Trzeba...
http://obrazki.elektroda.pl/6641829000_1... We wszelkiego rodzaju rowerach treningowych energia, jaką człowiek uwalnia podczas treningu jest zamieniana w ciepło za pomocą regulowanego hamulca i niestety całkowicie tracona. Oczywiście zyskujemy kondycję, ale czy nie można by zyskać coś jeszcze? Np. zamienić naszą pracę w prąd elektryczny...
Witam Kilka dni temu zaczął mi piszczeć pasek alternatora, zignorowałem to do czasu aż wczoraj zdechł mi akumulator, jakoś odpaliłem "od kolegi" i dotarłem do domu. Dziś miałem czas to sprawdziłem alternator - fachowcem w samochodach nie jestem, ale udało mi sie sprawdzić że: - alternator jest mocno obciążony, pasek jest już lekko zużyty, grzeje się...
Naciąg paska poprawiłem, teraz jest ok. Ale czy napięcie 14,55V nie jest trochę za wysokie ? Po 2 godz dochodzi do 14,75V Może to napięcie trochę ucieka w górę, ponieważ nie ma rzadnego obciążenia. A jak podłączałem prostownik to aby utrzymać napięcie 14,5V wystarczał prąd ładowania na poziomie 0,5A. A wracając jeszcze do palenia i rozrusznika. To rozrusznik...
Witaj,sprawdź miernikiem napięcie na zapalonym silniku najlepiej jak by ktos wkrecil silnik na wyższe obroty powinno być od 13,8V do ok 14,4V.Może ten regenerowany jest slabszej wydajnosci pradowej?sprawdziles naciag paska?
Witam ponownie. Miernik nie należy do najtańszych więc mu ufam. :) Co do świateł to rozjaśniają się przy dogazowaniu. Zauważyłem to dłuższy czas temu. Teraz nie sprawdzałem, może jutro to zrobię. Co do regulatora to jest mały problem ponieważ nie znalazłem odpowiedniego do mojego auta (Astra 2,0 DTI). Odnośnie pomiaru alternatora - w poniedziałek wizyta...
jedrszczak, po zaprogramowaniu nowych kości ori softem, odczytaj soft z zaprogramowanych kości i porównaj z ori, jakimś narzędziem który obsługuje hex np. TC. Dwa, sprawdź miernikiem czy nowe kości dobrze siedzą w podstawce. Dodano po 40 Na prawdę musi byc juz fest zdrowy egzemplarz aby taki wynik wyszedł (realny a nie naciągany). Nie do końca tak jest...
sprężyna naciągu paska regulacja naciągu paska napędu czujnik naciągu paska rozrządu
piosenka radia instrukcja lucznik naprawa kosiarki
Zgrzytanie biegów w quadzie Linhai 260 CVT Zamiennik tranzystora MOSFET C3035LD - Toshiba