Do samej wymiany paska nie musisz mieć trzpieni - od biedy można wymienić nieprofesjonalnie robiąc znaki na kołach i pasku, a potem przenosząc je na nowy pasek. Trochę obciach, ale trzeba sobie radzić. tak to lepiej nie radzić. A niby dlaczego? Wystarczy mieć trochę oleju w głowie - i każda metoda jest dobra... Jeżeli ktoś to MUSI zrobić i nie ma odpowiednich...
Zapewne chodzi o przyrząd do kontroli/ustawianai naciągu paska. RENAULT ( nie tylko) nakazuje stosowanie przyrządu o ile wiem nieco różnego do różnych silników. Ale szczegóły najlepiej znają stacje autoryzowane.
Jeśli się pali to ratuje cię tylko gaśnica lub oddział straży pożarnej. A jeśli tylko świeci to weź wreszcie do ręki miernik elektryczny i stwierdź cokolwiek. Później ewentualnie demontaż i ocena elementów. Jeśli twoim miernikiem jest fakt, że od początku 2006 roku nie ładowałeś akumulatora to gratuluję precyzji. Czyżbyś zatem ostatnio bez przerwy jeździł...
witam po pierwsze sprawdz miernikiem V jakie jest ladowanie jesli wyjdzie ze jest slabe dopiero dzialaj 1sprawdz naciag paska jesli ugnie sie jakies 1,5 do 2 cm to go naciagnij 2odwroc pasek rowkami do gory i sprawdz stan paska jesli sa dziurki w nim i wyslizgany to go wymien sprawdz w jakim stanie jest kolo alternatora 3moze byc ze cos pobiera prad...
Pasek może piszczeć albo od łożyska lub od dostatnia się kropli oleju bezpośrednio na pasek. Co do kontrolki akumulatora, sprawdzaliście miernikiem napięcie ładowania akumulatora, naciąg paska klinowego ?
Odpal auto,miernik pod akumulator,włącz światła,dmuchawę i obserwuj napięcie. Masz klasyczne objawy braku ładowania. Po odpaleniu jeśli jest ładowanie silnlk nie zgaśnie. Sprawdż przewód plusowy pomiędzy akumulatorem-rozrusznikiem i alternatorem. Minusowy akumulator-nadwozie-silnik. Dodano po 4 Naciąg paska klinowego. Ładowanie przy wyższych obrotach.
Hydrostat możesz sprawdzić dmuchając w niego i sprawdzając miernikiem zwieranie styków. Najpierw wszystko dokładnie posprawdzaj zanim zabierzesz się do rozbierania na części pierwsze. Programator podejrzewam, że był dobry tylko zanim włączył wirowanie "czekał" aż pralka wyleje wodę. Nie było sygnalu - czekał dalej. Przedmuchaj wężyk od hydrostatu i...
Naciąg paska to małe prawdopodobieństwo. Piszczał by. Weź sobie kawałek miernika i przy odpalonym silniku sprawdź czy pojawia się napięcie na śróbie z wyjścia alternatora i na akumulatorze. Przy sprawnym regulatorze powinno pojawić się to samo napięcie po obu stronach. Spadek o 0.2-0.5V onacza jedno. Kiepskie przejście. Należało by też sprawdzić połączenie...
Kiedyś pożyczyłem taki tensometr, do niego był dołączony miernik grubości zęba paska i po nim dobierało się wartości naciągu.
Masz miernik (woltomierz)?Jeśli tak, to zmierz proszę jakie napięcie jest na tej żarówce podświetlania wskaźnika. Moim zdaniem coś za mocno świeci. Za duże napięcie na niej to większa moc i większa temperatura - to z kolei z czasem może doprowadzić do trwałego odkształcenia plastiku samej oprawki i pleksy skali; a wtedy będzie dopiero problem... Co...
zmęczenie materiału dotyczy też sprężyn. jak nie jesteś pewny naciągu paska wykonanego zgodnie z instrukcją to sprawdź wstępne naprężenie miernikiem /jak masz/, jednak wynik miernika dotyczy nowego paska. ps. jestem cikaw co na celu ma ponowne poprawianie napięcia paska po krótkim przebiegu? /dotyczy serwisu/
Napięcie ładowania mierzone na akumulatorze powinno wynosić od 13,9V do 14,5V. Jeśli kontrolka gaśnie a napięcie na akumulatorze nie mieści się w tym przedziale proponował bym poszukiwania zacząć od sprawdzenia naciągu i stanu paska napędzającego alternator. Jeśli pasek jest ok sprawdził bym napięcie bezpośrednio na alternatorze przy pracującym silniku...
No sory ,ale ktoś kto pracuje 20 lat w zawodzie nie potrzebuje takich pierdół jak jakieś super mierniki naciągu paska.Ja jakoś robiłem rozrządy przez 11 lat bez cudownych narzędzi i jeszcze żaden się nie rozsypał ,przypadek?na pewno nie ,uwierzcie że bez tego badziewia jestem w stanie pasek napiąć dobrze.Tutaj jak podobnie w wielu innych usługach robi...
Co jeszcze sprawdzić? Nie wiem jak jest w tym samochodzie, ale sprawdzić naciąg paska. Sprawdzić czy miernik jest sprawny. Później zostaje podejrzenie że coś kradnie prąd. Zwarcie w instalacji lub (bardziej prawdopodobne) w akumulatorze. Pochłonięcie takiej ilości energii przez zwarcie dało by raczej efekt wizualny w postaci dymu może szukać grzejących...
Są mierniki ultradźwiękowe, tylko, że dedykowane paskom jednego producenta, jak kupisz do gates, to nie będziesz wiedział jak naciągnąć pasek contitech, bo mają inną skalę wartości i musiałbyś kupić kolejny przyrząd. W większości silników jest napinacz za strzałką, więc nie ma problemu
Witam. sprawdzałem miernikiem ładowanie wszystko jest ok, jakieś sugestie? Nagrzej silnik,jak zacznie się dziać jak opisałeś ; silnik sie troche nie zagrzeje a tu pomału przygasa oswietlenie zegarów i cyfrowy zegar ,nawiew przestaje działać; Wtedy podłącz miernik i sprawdź ładowanie.Napisz ile masz. Naciąg paska sprawdzony?Kontrolka normalnie gaśnie...
Dobry akumulator z pełnym obciążeniem ma 13,7V, sprawdź u siebie naciąg paska klinowego. Tym napięciem, które pokazuje komputer nie sugerowałbym się zbytnio. Weź miernik do ręki i zmierz napięcie samodzielnie.
Witam serdecznie.Pomiar miernikiem nie jest w pełni wiarygodny bo mierzysz bez obiążenia.Prościej i pewniej jest sprawdzić na żarówkę 10W .Przedtem sprawdził bym naciąg paska klinowego.Pozdrawiam.
Witaj,sprawdź miernikiem napięcie na zapalonym silniku najlepiej jak by ktos wkrecil silnik na wyższe obroty powinno być od 13,8V do ok 14,4V.Może ten regenerowany jest slabszej wydajnosci pradowej?sprawdziles naciag paska?
Witam ja bym też nie tylko sprawdził ale wymienił mostek prostowniczy w alternatorze, w swoim go wyjąłem i po sprawdzeniu go miernikiem był ok sprawdziłem uzwojenia szczotki w alternatorze wszystko ok poczyściłem styki poskładałem alternator zamontowałem go nadal coś nie tak i okazało się że z mostkiem prostowniczym alternatora jest coś nie tak a wpływ...
Akumulator posiadam taki czy jest dobry czy warto go wymienić?Pozdrawiam Akumulator jak akumulator choć firmy takiej jeszcze na oczy nie widziałem. Podładuj go na noc do 13,8V, odłącz od ładowania i zostaw na 2 dni w takim stanie, nie podłączając nic do niego. Jeśli przez ten czas napięcie na nim spadnie poniżej 12,6V to będzie to oznaczać, że akumulator...
Dzięki Gaguspan za odpowiedź. "Sharpy tego typu mają to do siebie,że przełącznik Switch mode w czasie odtwarzania musi być w swoim roboczym położeniu PLAY. Zabrudzenie powoduje,że on się "gubi"i nie do końca steruje mechanizmem naciągu taśmy a co za tym idzie dźwignia z cięgnem hamulca jak i opasanie taśmy wokół bębna głowicy nie jest właściwie naciągnięte.Trzeba...
Naciąg paska poprawiłem, teraz jest ok. Ale czy napięcie 14,55V nie jest trochę za wysokie ? Po 2 godz dochodzi do 14,75V Może to napięcie trochę ucieka w górę, ponieważ nie ma rzadnego obciążenia. A jak podłączałem prostownik to aby utrzymać napięcie 14,5V wystarczał prąd ładowania na poziomie 0,5A. A wracając jeszcze do palenia i rozrusznika. To rozrusznik...
jedrszczak, po zaprogramowaniu nowych kości ori softem, odczytaj soft z zaprogramowanych kości i porównaj z ori, jakimś narzędziem który obsługuje hex np. TC. Dwa, sprawdź miernikiem czy nowe kości dobrze siedzą w podstawce. Dodano po 40 Na prawdę musi byc juz fest zdrowy egzemplarz aby taki wynik wyszedł (realny a nie naciągany). Nie do końca tak jest...
Nie grzeje wody na żadnym programie. Wyjmowałem fartuch do czyszczenia i po złożeniu nie działa grzanie wody. Jestem elektronikiem więc przejrzałem wszelkie połączenia i nic nie znalazłem. Może ktoś miał podobny przypadek lub poratuje mnie opisem gdzie są różne czujniki od grzania. A może ktoś ma schemat elektryczny lub poglądowy z rozmieszceniem elementów...
sprężyna naciągu paska czujnik naciągu paska rozrządu regulacja naciągu paska pralki
lexia sterowniki interfejsu saeco ekspres młynek panel whirlpool
tester rezonatorów kwarcowych agregat prądotworczy
Junkers – gaśnie płomień po kilku sekundach, nie uruchamia się główny palnik, elektroda jonizacyjna, termopara Brak sygnału DVB-T2 na Mokotowie - Antena SWA Ceramic High Power