Może te pare zrzutów Ci pomoże. Pozdro
Sprawdzić co widzi sterownik ale stawiał bym na przepływomierz lub nieszczelny dolot powietrza.
Jest w przepływomierzu, sprawdź instalacje do przepływomierza.
Ograniczenie do 3000 obr mają wszystkie CDI z mechaniczną skrzynią, a jeżeli chcesz wkręcić na postoju silnik powyżej tych obrotow to wystarczy przed dodaniem gazu 2 razy nacisnąć pedał sprzęgła.Odnośnie sprawdzenia zaworu sterującego turbiną (przetwornika ciśnienia)to potrzebna jest druga osoba -1 kładzie się pod samochod i obserwuje siłownik turbiny;2...
Przepływomierz sprawdź.
A może tak prościej by było zrobić diagnostykę mesiowi ,a na pewno wiele wyjaśni. Bardzo często usterka przepływomierza .
Opisz dokładniej na czym polega brak mocy? EPC wyskakuje? Skoro twierdzisz, że za mało powietrza to pokaż jakieś logi i napisz czy przepływomierz sprawdzony/wymieniony?
Masz sprawdzić zasilanie Maf i jego sygnał. Pin (prawdopodobnie ) 5 to wyjście sygnału. Masz tam mieć 1.7 do 2,2 volta na wolnych. Zmierz to albo zrób zdjęcie tej wtyczki bo coś tutaj nie pasuje.
Ja mam to samo i walnięty jest przepływomierz, c 200 cdi, kupilem zamiennik ale gosciu zly model mi sprzedal i przerywa, jade wymienic i powinno by GUT. Ja stawiam na 90 procent przepływomierz możesz jeszcze sprawdzić filtr powietrza.
Witam serdecznie, mam pytanie dotyczące modułu przepływomierza w mercedesie W168 silnik 1898cm^3; 92kW; rok produkcji 1999; Skrzynia automatyczna. Silnik utrzymuje stabilne, poprawne obroty na biegu neutralnym i parkingowym. Jednak po przełączeniu na R lub D zaczyna się dławić i gaśnie. Po podpięciu do komputera i sprawdzeniu napięcia na cewach zapłonowych...
Być może kupiłeś uszkodzony, sprawdź co się dzieje na przewodzie sygnałowym przepływomierza.
Poniekąd sobie odpowiedziałeś - zacznij od sprawdzenia tego o co się rzuca - w tym przypadku przepływomierza
jakie błędy w sterowniku? Odczytaj parametry z przepływomierza, sprawdź cewkę zapłonową.
Witam, czy zostały sprawdzone wartości zasilania przepływomierza i przepustnicy?
Ze schematu wynika że zasila on bezpośrednio sterownik silnika, więc idź w stronę przepływomierza lub wiązki.
Może ktoś ma pozytywne doświadczenia i poda namiary osoby która robi to w 100% przywracając sprawność przepływki. Zdecydowałem się oddać do wrocławia. Problem z falowaniem obrotów znikł. W wolnej chwili sprawdzę czy nie pojawiają się błędy.
Uszkodzona elektronika przepływomierza
Jakie masz dane z przepływomierza?
.Kiedyś się z pod kałem Mistrzostwo, co najmniej Polski!
W tym miejscu CDP pokazuje różnicę do wartości zadanej. Sprawdź na innych zakresach obrotów jakie są różnice, ale rozbieżność spora.
Czyli Bosch Motronic. Takie same coś mam we Fronterze A i Sportażu 1 Sprawdź okablowanie tego "silniczka" bo te wiązki parcieją, kable się zwierają lub urywają... ważny w tych Motronikach jest też stan przepływomierza klapkowego, jak był gaz + stare kable WN to mógł strzelić ubijając przepływomierz
Gazik na pokładzie ? Przepływomierz powietrza do zdemontowania i sprawdzenie szczelności wszyskich gumowych przewodów, na czele z gumową podstawą przepływomierza (tzw kalosz).
Nie spotkalem sie jeszcze z wymianą filtra dpf ze wzgledu na to zeby nie dalo sie go wypalic - druga procedura jest zawsze skuteczna pod warunkiem, ze czujniki temperatury sa sprawne. Akurat tu piszemy o Sprinterze - przy dużym stopniu zanieczyszczenia nie jest możliwe wejście w procedurę wypalania wg wymogów fabrycznych gdyż silnik od razu wchodzi...
na początek przewód gumowy od przepływomierza do IAC
Witam. Sprawdź szczelność układu dolotowego. Jakie parametry widać z przepływomierza? Jest dużo podobnych postów poczytaj.
Nie było 3.0 litrowej V6 w W124, raczej powinno być R6. W tym silniku jest elektroniczna regulacja obrotów.Może ciągnie lewe powietrze bowiem przy wtrysku KE _jetronic nie może być jakiegokolwiek lewego powietrza.Sprawdź gumowe rurki odmy czy nie są sparciałe, także gumowa podłoga pod przepływomierzem.
Filtr powietrza wymień bo może turbina dostawać za mało powietrza,a potem sprawdź przepływomierz-każdy mechanik od "niemców" wie co to i gdzie to. (Zamontowany gdzieś na obudowie filtra powietrza-różnie w różnych autach)
Zapomniałem dodać że po sprawdzeniu komputerem występuje jeden błąd: 2647-prawy przepływomierz powietrza ,wartość powyżej limitu-stały Nie da się go skasować, podmieniłem przepływomierze prawy z lewym ale dalej ten sam błąd bez zmian.Więc przepływomierz powinien być ok.Sprawdziłem napięcie we wtyczce do tego przepływomierza i jest.
Auto ma dopiero 160 tysięcy przebiegu, a dolot wiadomo jaki jest w autach z EGR, czysty jest tylko na etapie montażu ;) Jak tak podpowiadasz to w przyszłym tygodniu zdejmę mu kolektor i umyję go i sprawdzę drożność.
Zobacz jeszcze dolot czy nie ma nieszczelności jak nie pomoże to przepływomierz na podmiankę.Jutro sprawdzę w schematach i napiszę jakie powinny być wartości
VIN: WDB2020181F277784 Rok 1995 (przed wrześniem, po wrześniu już wychodziły z przepływomierzem)
Jeżeli istotnie, ścieżki oporowe są wytarte, to można bez większego problemu suwaki przesunąć w miejsca nieuszkodzone. Może być problem ze zdobyciem samego potencjometru: w ASO występuje razem z całą przepustnicą. Koszt jest oczywiście odpowiedni :| P.S.: nie wierzę w tą diagnozę. Nastawnik wolnych obrotów został sprawdzony? Żeby potencjometr się zużył,...
Witam,te problemy są związane z fałszywym powietrzem,sprawdzić trzeba wszystkie gumy przy przepustnicach,gumki na wtryskiwaczach,na kolektorze ssącym od strony kabiny jest mały kruciec który powinien mieć czapeczkę może ona spadła i tamtędy ciągnie powietrze,natomiast jeśli chodzi o spalanie to też jest przyczyną ciągnięcia zbyt dużej dawki powietrza.POd...
Sprawdziłem wasze opcje panowie. Ale problemem okazał się przepływomierz... Dziękuje za pomoc!
Sprawdź jeszcze przepływomierz miałem takie problemy w ML. Pozdrawiam.
Mam ten sam problem. Nawet na płaski nie odpala. Zrobiona głowica wymienione turbo, przepływomierz, czujniki ustawienia wałka i wału. Jak już odpali po na prawdę długim kręceniu to nie może wejść na obroty.
Witam, po przejechaniu ok 1km na zimnym silniku w Vito W447 2017 rok wyskakuje błąd ESP i auto traci moc, jedzie max 20km/h, na dosłownie 1 sec. zapala się kontrolka świec. Dzieje się tak tylko na zimnym silniku. Nie ma tego objawu gdy odpalę i podczas jazdy daję dużo gazu - trzymam na co najmniej 2tyś obrotów. Błąd jakiego się nie da skasować, gdy...
Wartości wyuczonych przepływomierza.
Dzięki Miniu za podpowiedz mam i przepływomierz i map sensor był mieniany wczoraj bez zmian . A przepływomierz nie wymieniony.
wyczyscic i na adaptacie (only SD) o ile sprawny przepływomierz
U mnie pomogła wymiana filtra paliwa na Bosch i czyszczenie przepływomierza.
mercedes 230 te rok 1987 , wtrysk KE Jetronik , tam jest mechaniczna tarcza przepływomierza , nie "prychnął" Ci czasem na gazie, mogła sie przestawić tarcza przepływomierza wtedy nie pójdzie ani na benzynie ani na gazie. Proponuje odezwaćsię do użytkownika Gerri ew poczekać aż sam się odezwie. PZDR
92r i przepływomierz?
Problem rozwiązany powodem był uszkodzony przepływomierz
stały problem w tych silnikach to: problemy z wysokim napieciem - uszkodzenia cewek, sterowanie cewkami - pada hybryda w sterowniku sterowanie wtryskiwaczami lewe powietrze ciśnienie i szczelnośc cylindrów przepływomierz
Cewka tam jest jedna ,przewodów wcale. Od świec nie ten objaw. Pompa paliwa do sprawdzenia ew. uszkodzony sterownik.A właściwie przepływomierz. Bez diagnostyki nic nie zdziałasz.
Jeśli kupiłeś "cały browar - to dlaczego: Tobie szkoda kupić 1 piwo" Szkoda samochodu i kłopotów.
jest duża szansa że problem z EGR, ostatniu walczyłem z podobnym problemem, ktoś wyciągał alternator i mosiał ściągnąć rurę od turba, później założył ale nie skręcił opaski i zwaliło rurę... Sprawdź układ ssący od przepływomierza w kierunki kolektora ssącego
Witam, bez podłączenia się komputerem trudno cokolwiek stwierdzić, trzeba by było zmierzyć ciśnienie powietrza przed i za turbiną, wskazania przepływomierza itd. Wiesz może jakim interfejsem próbowano się podłączyć?
Witam czy poradziłeś sobie z błędem 2633 podobny problem mam?Błąd zaraz po przełączeniu zapłonu. Kable od sterownika do czujników sprawdzone, czujniki podmienione z innego pojazdu .vito ten sam rocznik i silnik
Ok, sprawdzę parametry, pamiętasz może czy czujnik temp. powietrza jest w przepływomierzu? Czy na rurze oddzielnie?
Jak mogę samodzielnie sprawdzić katalizator, czyżby mógł być zatkany i tak równo ograniczać moc. W którym miejscu jest ten silniczek krokowy i co u mnie on za zadanie spełnia, czym reguluje, jak go sprawdzić. Przepływomierz też właściwie nie wiem jak sprawdzić. Czy jest szansa te rzeczy sprawdzić bez komputera, samemu.
diagnoza tu jest konieczna. One nie chcą pracować na biegu jałowym bez przepływomierza.
Jeśli masz uwalony przepływomierz to wymień z innego i nic nie musisz programować
tak, ja kiedyś wymieniałem sam przepływomierz. Ale trzeba wylutowywać
Posiadam tester i na testerze nie ma błędów, ale w elementach wykonawczych nie ma odczytu z przepływomierza powietrza. Na pewno jest przepływomierz? Sprawdź dokładnie, większość [url=http://www.dieselnet.com/standards/... ich nie posiada.
316cdi więc założyłem że 906 No to źle założyłeś: https://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-B... W linku nie ma ostatniej generacji Sprintera, ale on również ma wersję o oznaczeniu handlowym "316 CDI" Do tego (żeby nie było za łatwo) model 906 ma dwa silniki: 646 (wcześniejszy) i 651 (późniejszy). Oba auta można było kupić z oznaczeniem "316...
Miałem identyczny problem. Po pierwsze wyłącznik stopu jest walnięty. Musisz sprawdzić też przepływomierz . czy dawka powietrza jest zmienna.
przepływomierz ,jego wina
Witam . Proszę o pomoc. Sprinter 318 CDI 3.0 V6 nie odpala na zimnym i na chłodnym silniku. Kiedy odepnę przepływkę, Odpala bez problemu. Za każdym razem. Ciśnienie paliwa sprawdzone, świece grzeją, na nowej przepływce ten sam objaw. Podczas odpalania zachowuje się tak jak by chciał a nie mógł. Zaczyna odpalać potem cisza potem znowu gada i tak w koło...
Mnie to wszystko jakoś dziwnie wskazuje na rozszczelniony dolot (fałszywe powietrze). Może się mylę, ale bym na pewno sprawdził. Mniejsza ilość powietrza na przepływomierzu skutkuje zubożeniem mieszanki na wolnych obrotach i może pojawić się „trzęsiączka”. Pytanie jak wygląda odczyt na sondzie - może właśnie pokazuje za ubogą i pojawia się błąd.
Bez diagnozy nie za wiele można powiedzieć, nie jestem wróżką ale bez sprzętu to zaczął bym od sprawdzenia wiązki silnikowej przepustnicy, przepływomierza i wtryskiwaczy, może przy próbie rozruchu wibracje silnika powodują zwarcie i sterownik odcina wtryski? To tak chyba na początek....
Jedynym błędem który wyskakuje po diagnozie komputerowej jest błąd przepływomierza Dlaczego go nie sprawdzisz? Łatwiej było robić zawory?
pomagam ci jak mogę Ja miałem na myśli tego "miszcza" co mi olej wymieniał :) Tobie oczywiście bardzo dziękuję za pomoc. Martwi mnie jeszcze ta ruszająca się ruska z wężem na dole przepływomierza.
Przecież podziękowałem, zresztą sam doszedłem że rozdzielacz leje i po wymianie oringów wewnątrz rozdzielacza nadal był problem z odpaleniem, tak jak by go zalewało. nic nie dawała regulacja przepływomierza, okazało się że po wybuchu gazu bardzo mocno wygieło ramię od przepływomierza i silnik dostawał za dużo paliwa w żaden sposób nie dało się wyregulować...
Łatwo nie będzie - nikt Ci wysyłkowo raczej tego nie naprawi. Po kompletnej regeneracji (O ile ktoś w ogóle Ci to zrobi) trzeba potem ustawić odpowiednio potencjometr (0,7V na jałowych obrotach) i ustawić róznice ciśnień pomiędzy górnymi a dolnymi komorami rozdzielacza. Trzeba też ustawić położenie zerowe tłoka rozdzielacza. Potem do rozdzielacza podłączyć...
Właśnie podejrzewam rozrząd, tylko czy silnik na wysokich obrotach by pracował dobrze, jeśli byłby faktycznie źle ustawiony rozrząd. Przepływomierz nie wiadomo czy jest dobry, ale silnik zawsze powinien pracować nawet przy uszkodzonym przepływomierzu, a on ciężko pali i nierówno pracuje więc trudno zauwarzyć czy jest różnica na odpiętym przepływomierzu
objawy wskazują na uszkodzenie rozdzielacza paliwa, sprawdz moze jeszcze czy nikt nie kombinował przy samym przepływomierzu powietrza, od spodu jest taka sprezynka która jest odpowiedzialna za ruch zwrotny tarczy przepływomierza i czy nie jest zatarte na tulejkach ramie przepływomierza
Zaproponuję sprawdzić rurę turbo na górze silnika, miałem kilka przypadków jej przetarcia.
Zacząć od sprawdzenia od początku na starym "uszkodzonym" przepływomierzu. Chiński odkładamy w kąt garażu, będzie służył za klin pod koło. Twój problem to zwarcie w instalacji , mało prawdopodobne że sterownik.
Witam Druga sonda służy jako diagnostyczna np. do sprawdzania sprawności katalizatora. Ważna jest pierwsza sonda. W twoim przypadku zaczął bym od sprawdzenia w jakim stanie jest filtr benzyny i czy jest drożny.
Podmień przepływomierz na inny, najlepszy test.
Jaka masa powietrza na jałowych ? Dolot sprawdzony ? Tam jest sporo miejsc, gdzie może ciągnąć mnóstwo lewego powietrza. [edit] nie zauważyłem, że zgłasza przerwę w obwodzie przepływomierza. Łap schemat, może coś pomoże. http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Mercede... Jeśli okablowanie jest ok, przydałoby...
Może być też problem z przepływomierzem powietrza.
1. Wykonać reset wartości adaptacyjnych przeplywomierza 2. Zrobić próbę cisnieniowa chlodnicy powietrza, sprawdzić węże doprowadzajace 3. Podmienic przeplywomierz
Po odłączeniu przeplywki masz jakieś zmiany w pracy silnika? Przepływomierz jest zintegrowany ze sterownikiem silnika.
Jaki ma przebieg? czy układ dolotowy jest szczelny, czy nie ma wycieków oleju z turbin? Czy było przeprowadzane wartości zerowe dla przepływek? jaki jest stan turbin? Czy silnik podczas dodawania gazu bardzo hałasuje? Czy sprawdzał ktoś kolektor dolotowy? czy nie jest bardzo zabrudzony? To są takie rzeczy które należało by sprawdzić jeżeli wszystkie...
Sprawdź przepływomierz, bo akurat w tym samochodzie często padają( tester obd, podgląd sond lambda i gaz do dechy) i jedziesz na ubogiej mieszance (na benzynie nie musi jeszcze wypadać). Nie rozumiem radzenia wymiany czegokolwiek, wężyki ok wypadało by skrócić, ale wyrzucania części które mogą być sprawne? Zrobiłem kilkadziesiąt takich silników na Valtekach...
Kolega wymieniał cały przepływomierz a nie listki, dasz namiary skąd zamawiałeś ?
To jest najprostszy system ten samochód ma zawsze jechać. Nadajnik obrotów,pompa paliwa,wtryski ,przepływomierz,wszycho.
dzięki za podpowiedź , jutro będę rozbierał wszystko i sprawdzał. Czytałem trochę o budowie i działaniu przepływomierzy i nie podejrzewał bym przepływki , ze względu na budowę i działanie nie powinna mieć wpływu na rozruch silnika, w pierwszej sekundzie uruchamiania silnika ona nie bierze udziału. Przepływomierz ma wpływ już po uruchomieniu silnika...
Zamień jeszcze wtryski miejscami kolego. Dobrze zdiagnozuj przepływomierz i sondy ;).
Niestety to nie cewki. Cewki przemierzone, a nawet zamieniłem miejscami z tymi co nie wyskakuje zaplon. Skasowalem błąd. Po przejechaniu kawałka przekraczajac 3200 obrotów znowu wyskoczyl blad wypadania zaplonu cylinder 3,5,6 Dodano po 3 Czy może to być przepływomierz powietrza ?
Mam problem z Mercedesem A klasa A 140. Problem zaczął się około 8 miesięcy temu. Pierwszy raz samochód zaczął na trasie słabnąć, aż Stanął, włączyło się ESP. Samochód jechał tylko przy stałym wciskaniu gazu....Elektronik samochodowy stwierdził, że to wina przepływomierza. Wymienił go i po tej wymianie było dobrze przez około 3 miesiące. Potem znów...
Sprawdz przepływomierz powietrza za filtrem powietrza czy nie zacina się klapka, może być skrzywina oś na której jest mocowana. Pzdr.
Na kolktorze ssącym jest przepływomierz pod przepływomierz włóż rękę prawdopodobnie spadła rurka gumowa.Powodzenia.
Nie rozumiem Twojego toku myślenia. Czy nie jest faktem, że obecnie w serwisie praktykuje się głównie wymianę modułów, a nie naprawy polegające na lokalizowaniu pojedynczych elementów? Oczywiście zdarza się jedno i drugie, ale statystycznie niestety tak się dzieje. Tak jest w przypadku komputerów (z reguły wymiana kart/podzespołów) i sprzętu RTV. Ile...
.....przepływomierz wymieniony, to było to....
Przy 230bar powinien otworzyć wtryskiwacze. A jak z egr? Przepływomierz dobrze pokazuje?
Jaki autorski ? Tam siedział albo gaźnik, K-Jetronic albo D-Jetronic (oba "jety" to system Boscha). Zapewne masz wtrysk z przepływomierzem mechanicznym (klapkowym) ?
temat opanowany przeplywomierz uszkodzony- wymieniony autko jezdzi.
sprawdz czy przełona w przepływomierzu jest dobrze ustawiona - musi wchodzić w ten otwór w przeplywomierzu, nie moze sie nigdzie opierać i czy jest prosta
U mnie problemem był przepływomierz. Koszt - 2600 i jest oki!!!!
Witam! Więc tak po wykasowaniu błędów i jeździe próbnej zero błędów. Został wyczyszczony cały układ dolotowy od turbiny do kolektora .Wszystko szczelne i czyste. Zawór EGR wyczyszczony i sprawny.Czujnik pedału gazu sprawny. Auto jest żywsze ale i tak troszkę mułowate zostaje przepływomierz i czujnik ESP tak mi powiedzieli w servisie Mercedesa. Jak można...
Nie wiem czy na pewno mam rację ale to auto jest na wtrysku wielopunktowym prawda? Jeśli tak, być może, że źle dozowana jest mieszanka, a to może byś powodowane uszkodzeniem sondy lambda lub przepływomierza powietrza.
wiamt Bardzo ciekawe rozwiązanie-graty dla autora;) Wszyscy piszą tu o benzyniakach z padniętymi przepływomierzami, ja mam mercedesa w124 2,5 turbodiesel, i klęknął mi przepływomierz:( zepsuła sie elektronika, bo klapka chodzi płynnie. Objaw jest taki że po podłączeniu przepływomierza samochód jedzie jakby ciągnął lawetę za sobą-dlatego jeżdżę bez przepływki....
Nie jest to błąd związany ze skasowaniem adaptacji, po odłączeniu przewodu do napowietrzenia katalizatora (czyli zrobieniu dziury w dolocie za kompresorem) auto chodzi normalnie , korekta krótka idzie w minus czyli zubaża ale za to przepływomierz pokazuje 6g/s, gdzie przy szczelnym dolocie 2,2g/s. Jutro zrzucam wydech i sprawdzę drożność.
To jakiś konkretny serwis ale zaraz po nim pojechałem do innego i tam coś mi wykasowali i troszkę lepiej jeździ prawie że ok więc coś napewno go dręczy może w tygodniu uda mi się podjechać i jeszcze raz sprawdzić nawet nie wiem co podejrzewać tyle jest możliwości. Tak jak pisałem sonda lambda raczej odpada bo pali tyle ile powinien a może przepływomierz?...
Ale najlepszy numer wykonał Mercedes integrując przepływomierz ze sterownikiem silnika w A-klasie, zamiast wymienić przepływkę za powiedzmy 300, trzeba kupić cały sterownik za 5000 Dodam że chodzi tylko o silnik benzynowy.
Witam ponownie Byłem w prywatnym serwisie mercedesa na sd i du..pa potwierdził się tylko przebieg 97 000 km Wtryski są dobrze jest tylko zapisany w pamięci błąd (sprawdz element B2/5 miernik masy powietrza HFM przewód sygnałowy zwarcie lub przerwa) Facet skasował bląd za który policzył sobie 50 zł i nic to nie dało Poza tym doszedł jeszcze jeden objaw...
sprawdzenie przepływomierza peugeot sprawdzenie przepływomierza sprinter sprawdzenie przepływomierza zmywarki
impedancja przesunięcie fazowe creative glosnosc silnik skuter wodny
stębnówka textima ogłoszenia sprzedam
Śnieżenie obrazu po czyszczeniu głowicy w VHS Orion Lokalizacja mikrowłącznika w piecu Junkers ZW 20