Czujnik temperatury masz na spodzie prawego lusterka . Sprawdź ciągłość przewodów czujnika do masy i do wyświetlacza (przelotka do prawych drzwi)
Miernik i probówka w rękę,kontrola zasilań i sprawdzenie ciągłości przewodów na początek
Witam Wygląda to na problemy z izolacją czujnika położenia wału lub wałka. Proszę sprawdzić miernikiem ciągłość przewodów
Możesz sprawdzić ciągłość wszystkich połączeń i przewodów i sprawność czujników o ile nie masz co robić . Jedź na diagnostykę.
radio tuner list (to które posiadasz) działa z wyświetlaczem AFFA2+ musisz sprawdzić typ wyświetlacza który posiadasz. Widzę że fotki masz ze studio24. Po odczytaniu typu będziesz wiedział czy wystarczy podmiana przewodów i inna kostka czy wyświetlacz też trzeba wymienić
Akumulator wymieniłem na inny, bezpieczniki sprawdzone , a komputerek do OBD2 to scandiag
Sprawdź czy przewody szczelne
na postoju jest błąd przewody
Skoro jak już zapali to sprawdź ładowanie ... jak i spadek napięcia podczas kręcenia rozrusznikiem. Połączenia klem oraz przewodów masowych.
Brak reakcji na desce mnie nie dziwi, bardzo mnie dziwią wyniki pomiarów, czy na czujniku czy na przewodach powinno być to samo - to te same przewody.
Od sprawdzenia czujnika i ciągłości przewodów. Sterownik silnika widzi prędkość?
Na żółtym obok czarnego w kości ISO masz mieć 12v po przyciśnięciu przycisku Start bez odpalania silnika, jak nie ma to bezpieczniki sprawdź
To co w takim razie sprzedają - zastosowanie ma do silników K4M wyższych wypustów? Elektroniczna przepustnica i krokowiec. Wygląda na to ze hurtownia nie wie co jeździe w aucie = musze sprawdzić u siebie czy nie mam krokowca mimo elektronicznej przepustnicy bo coś za dużo jest tam przewodów i wtyczek.
Witam wszystkich zmagających się z paleniem dti renault.Posiadam scenica z 98r 1,9dti ,98koni.Miałem te same problemy z paleniem.Podstawa to dobry akumulator i świece żarowe.Ja u siebie na początku wymieniłem oringi na filtrze paliwa na tycz obrotowych złączkach ponieważ jeden był przecięty i poszarpany oraz wyeliminowałem gruszkę do podpompowania.Efekt...
Odepnij kostkę od radia i omomierzem sprawdź jaka jest oporność na pniach od tylnych głośników.
Sprawdź wiązkę od pompki.Pewnie wisi gdzieś na krawędzi i przewód się przetarł.
No to puchnie przewód elastyczny?
Masz schemat ? Miałem podobny problem i dopiero zanlazłem przekaźnik jak szedłem po przewodach.
Czyli że rozrusznik do wymiany czy gdzieś jakiś przewód?
Z tego co odpisujesz to masz uszkodzony sterownik wentylatora mylnie nazywany opornicą. Panel podaje sygnał do sterownika a ten steruje prędkością. Skoro po odpięciu panela działa cały czas wentylator to jest zwarcie na sterowniku wentylatora. Wygląda to na uszkodzony tranzystor w sterowniku. Chyba że masz zwarcie w instalacji pomiędzy sterownikiem...
Typowy objaw obecności pęcherza powietrza w nagrzewnicy albo w przewodach do niej (zapowietrzona nagrzewnica, nie chłodnica).
Masz pogląd to sprawdź czy sterownik ABS widzi prędkości kół.
Po wymianie dwóch przepływomierzy (pierwszy używany, drugi nówka oryginał). Czyszczeniu EGR z całą chlodniczką, zaślepianiu itp. Mycie wszystkich przewodów, katalizatora, kolektorów, intercoolera przyszedł czas na sprawdzenie luzów zaworowych i sprawdzenie głowicy bo samochód nadal był słaby, a na wolnych obrotach pracował równo. Problemem okazała się...
Wstępnie to znaczy miernikiem i żarówką. Na 100% to mam, jak całkiem rozbiorę wiązkę. Przerwa przerwą, a może być gdzieś przetarte i zwiera do czegoś metalowego albo do innego przewodu w wiązce, na którym na przykład raz jest napięcie albo masa a raz nie. Ciągłość zasilania i masy zawsze sprawdzam żarówką o mocy mniej więcej stosownej do przewodu.
System dobry,rozpoznaje ładowanie tylko nie te szybkozłączki. Strasznie korodują przez nie przewody.
Kolego Jak sprawdzisz jeszcze raz bezpieczniki, to zciągnij gumowe węże pomiędzy klapą, a karoserią w której znajduje się wiązka. Wtedy sprawdź jeszcze raz wszystkie przewody. Bardzo często przewody te pękają.
To jest elektrozawór regulacji kąta wtrysku z dwoma przewodami.
Zlokalizuj bezpiecznik od radia i sprawdź czy jest na nim zasilanie a później ciągłość przewodu od bezpiecznika do radia i już więcej się dowiesz
Znalazłem już winnego tego zamieszania... Okazało się, że akumulator w stanie spoczynku wykazywał napięcie rzędu 10V... Scenic odpalił po kilkunastominutowym ładowaniu po przewodach z innego auta. Po czym sprawdziłem alternator - sprawny. Akumulator możliwe, że fabryczny a na pewno co najmniej kilkuletni...
Jeden z tych przewodów to masa ( do sprawdzenia miernikiem) Następny to masa z wyłącznika wew. zamka do swiatełek ( do sprawdzenia miernikiem pozamknięciu zamka czy jest masa). następny przewód to info. z wyłącznika w klapie ( do sprawdzenia miernikiem czy pojawia się masa po naciśnięciu wyłącznika) i ostatni który został to +12V któreg podobno ci brakuje....
Po akumulatorem wiązkę wywlekałeś na zewnątrz i sprawdzałeś kabelek po kabelku, czy tylko miernikiem "przedzwoniłeś" przewody?
Z kontrolką rezerwy benzyny nic nie poradzę. To nie musi być żadna usterka, ale jakbyś chciał sprawdzać, czy się zapali, gdy benzyny będzie z baku ubywać, radzę mieć w bagażniku kanisterek z benzyną, żebyś nie stanął bez paliwa. Co do Prinsa, to podłącz ten brązowy przewód pod klemę minusową (nic nie powinno się stać) i sprawdź czy centralka ożyje (zapali...
Pamiętaj aby cooler i przewody wymyć.
Sprawdź czy podstawka anteny ma dobry styk z masą dachu. Ekran przewodu antenowego musi być dobrze połączony z masą na obu końcach. Brak masy na którymś końcu oplotu (ekranu) przewodu antenowego może zwiększać tłumienność tego przewodu dla sygnału antenowego.
Nic takiego nie wykryje. W ASO wtyczki nie dostaniesz, lutuj bez kostki na krótko, przewody w rurki termo z klejem i będzie dobrze.
Drogowe to są długie ;-). Zobacz (a raczej posłuchaj), czy działają silniczki regulacji reflektorów. Jeśli tak, to problem musi być w lampach. Choć w obu na raz to mało prawdopodobne. W takim razie problem jest na zielonych (św. mijania) i niebieskich (pozycja) przewodach między lampami i bezpiecznikami (kontrolki biorą zasilanie za bezpiecznikami)....
Regulator i powrót nadwyżki paliwa jest realizowany w baku, dlatego masz jeden przewód.
Dość skomplikowane połączenie przewodów zasilających rozrusznik ,prześledź połączenia,to jedno ,po drugie sprawdź masę silnika
Skorodowany był przewód w kostce łączącej dwie wiązki przewodów.
spróbuj przed odpaleniem napompowac paliwo pompka powinna byc tam jak nie na filtrze to gdzies na przewodzie
Sprawdź opornicę. Umieszczona jest pod schowkiem pasażera, po bokach zdejmij plastiki od głośników, 2 śrubki i zdejmujesz górną część konsoli. Po stronie pasażera na 2 śrubki przykręcona opornica. Posiada 2 wtyczki z grubymi przewodami, sprawdź czy nie są poluzowane i styki są nie uszkodzone.
Pasażer wychodząc z samochodu i ruszając drzwiami zrobił mi dyskotekę w aucie Przelotka drzwi pasażera, urwane przewody.
zasilanie na preostatie jest 5v sygnał wyjściowy według auto daty to 0,8v mierzyłem zaraz przy sterowniku żeby wykluczyć przerwany przewód
Sprawdź czy pali na wszystkie tłoki, przebicia na świecach, przewodach i tp.
Witam kolegów po próbie prób i błedów,przekazniki zmiana,sprawdzenie wtrysków itd.:ciagle nic tak samo bylo!!! po długiej walce i długim szukaniu zrobione!!!!!!!!! panowie jest to wina instalacji która jest słaba w reno cala znajduje sie na silniku!!a komputer po drugiej stronie....i cale kable sie nagrzewaja od silnika (slabe jakosciowo moim zdaniem)...
Przejrzyj wiązkę w przelotce klapy bagażnika .Szukaj przerwanych i przetartych przewodów
Czy którykolwiek z was przyłożył woltomierz do przewodu????? Tam zawsze jest co najmniej 5V więc jak nie wiecie to przynajmniej nic nie piszcie!!! Kolego czy jesteś pewny, że przy sprawnych świecach żarowych jest lub powinno występować napięcie na przewodach zasilających świece? Moim zdaniem obecność napięcia świadczy o uszkodzeniu świecy i od sprawdzenia...
tym bardziej ze po 2002 roku w kluczu jest transponder lub antena no nie? i wypadło by wówczas zastosować emulator no i jerszcze standardowo przeciąć magiczny przewód
Wtyczkę zmierzyć tylko od czarnego czujnika (tego chyba uszkodzonego) i rozumiem ustawic miernik na 20V? Czy inna opcja? Tak, od wstecznego też pomierz. Do sprawdzenia clipem uszykuj sobie kawałek przewodu bo to chyba będzie najpewniejsza metoda. Stary czujnik istotnie źle dzieła. Na tak ustawionym mierniku ma być OL lub wartości blisko 0 (najlepiej...
Demontujesz osłony lewarka biegów, schowek, i tam jest dojście do przewodów.
Witam. Sprawdź który to plus ( po wyjęciu żarówki i zmierz napięcie) Jak jest OK to masę możesz na próbę dołożyć dodatkowym przewodem. Ja świeci normalnie to wiesz czego szukać. Pozdrawiam.
W czasie testu można sprawdzić ciśnienie w przewodach wodnych. Jak będą twarde jak diabli to raczej uszczelka głowicy.
tak, tylko bardzo duzo ludzi myli je z elastycznymi, tylko w ostatnim roku mialem kilka aut do roboty wlasnie z uszkodzonymi przewodami teflonowymi
No i trzeba było tak od razu. .Po około pòł godziny jak postoji przy odpalaniu słychać dziwny dźwięk jakby chrobot, trudno mi to opisać.Jak go zgasze i odpale to odpala ciszej. Przy rozruszniku prądowy był mało dokręcony i to zostało poprawione. Po odpaleniu z popychu Dlatego ja bym zainteresował się rozrusznikiem. Najpierw sprawdź klemę plusową...
czujnik wymieniony na inny, wymieniona wtyczka czujnika, sprawdzona ciągłość przewodów. auto jeździ póki co nic się nie dzieje. zobaczymy jak długo.czy problem wróci,
Wszystko sprawdzone , ale z tym masowaniem przewodu to aby na pewno ? Sprawdzałem miernikiem i oba kabelki mają przejście do masy .
niestety samochód nie odpala po zastosowaniu mostka w miejscu przekaźnika, co prawda pompka pracuje i paliwo jest już w przewodach ale nic to nie daje. Nie mam też miernika żeby sprawdzić to o czym pisał grala1 (na marginesie to przekaźnik ma 5 pinów). Jakieś inne pomysły?
Nie prościej ściągać przewody?
Wrzuć zdjęcie tego 2 przewodu.
Sprawdź oświetlenie tablcy w oprawkach i wiązkę przewodów w klapie (tzn. przegub przy zawiasach)
OK sprawdzę najpierw odpływ klimatyzacji, bo to chyba będzie łatwiejsze i dam znać ewentualnie jeśli będę musiał dostać się do przewodów szyberdachu, gdyż nie wiem gdzie ich szukać.
Do sprawdzenia impulsy sterujące na cewkę, możliwe zwarcie obu przewodów sterujących da takie objawy. Dodatkowo pomierzyłbym zasilania, masy i spadki napięć.
Dzięki wielkie za pomoc. Dodano po 38 Jeszcze mam pytanie, czy można sprawdzić synchronizację rozrządu nie demontując paska? Możliwe że mam rozrząd przestawiony i w warsztacie mi od razu wycenili razem ze zmianą paska i uszczelniaczami walków (chyba, o ile dobrze zrozumialem ze trzeba je wymienić jak się zdemontuje) na ok 570 zł. Ale w niektórych silnikach...
Kolega tokoziol sugeruje sprawdzenie ilości paliwa które wraca z wtryskiwacza przewodem nadmiarowym, ale jest to metoda na sprawdzanie wtryskiwaczy w systemie common rail a scenic dti nie posiada takowego systemu paliwowego.
Mam scenica 1,9 DCI z 2001 r i miałem podobny przypadek.Mechanicy wymyślają różnie a w pierwszej kolejności należy sprawdzić wiązke przewodów w lewym nadkolu.Tam najczęściej się przeciera koło interkulera.Wystarczy zdjąć nadkole plastikowe ,podciągnąć wiązke i obejrzeć w miejscu gdzie przechodzi przez przelotkę do silnika.
Wartości się nie zmieniają ani w 4 czujnikach z tyłu ani w 4 czujnikach z przodu stoją na 255 jak włączę wsteczny to nić nie zapipczy tylko widzę w parametrach że włączyłem wsteczny bieg ,w podglądzie parametrów system -nieaktywny. Faktycznie sprawdzę w tym nadkolu ile przewodów idzie do tej wiązki 6 czy 12 .
w takiej sytuacji-dojazd do domu-wystarcza metr przewodu i podać prąd z akumulatora na prawą lub lewą żarówkę
Często gnije wsuwka białego przewodu rozrusznika. Tyle, że nie pali ciężko, tylko pstryka przy próbie odpalania. Na wszelki wypadek możesz go sprawdzić.
Udrożnij odpływy w podszybiu Popraw klemy i przewód masowy
Cudów to Ci nie podpowiem - wygląda na to że coś się dzieje z wiązką od tylnich świateł- nic Ci ne pozostaje tylko szukać na złączkach po kolei od tyłu, i jeszcze jedno sprawdź masy czarnych przewodów w rejonie tylnich świateł. Pozdro
Witam --trzeba wyczyścić klemy (minusową i plusową) żeby nie było śniedzi ,sprawdzić przewód masowy do karoserii i do silnika --poskręcać i spróbować odpalić jak nie kręci rozrusznik podmienić akumulator lub podłączyć przewodami rozruchowymi z drugiego samochodu kręci ---do wymiany akumulator,,, jak nie kreci --do naprawy rozrusznik (przed wyjęciem...
W końcu znalazłem taki wąż za grosze. Polecam sprzedawcę z allegro "Renuwka_2005" - mają bardzo dużo wszelkich części do Renówek "od ręki". P.S. Dzięki za chęć pomocy.
Sprawdź przewody, wtyczki dochodzące do "nastawnika" przeczyść styki dokręć obluzowane przewody.
Mam problem z podłączeniem w Scenic-u wejść blokujących autoalarmu bezpilotowego "Ampio bp" do podłaczeń pozostałych wyjść wykorzystałem konektory PP1, PP2 na skrzynce bezpieczników pod kokpitem od str. kierowcy, tam znalazłem w zasadzie wszystko za wyjątkiem wyjść sterujących zam/otw. Czy muszę koniecznie "dobierać" się do tapicerki drzwiowej aby podłączyć...
W załączniku masz schemat do AIRBAG tego auta oraz sieć CAN gdzie są poduszki. Opis pinów który pokazałeś na zdjęciu się zgadza. Najlepiej zamiast sterownika podłączyć żarówkę - będzie pewność że zasilanie jest OK. Jeżeli zasilanie jest to można odpiąć akumulator i wypiąć wtyczkę przy UCH oraz tą mała czy sterowniku poduszek i sprawdzić ciągłość tych...
Przewód gruby czarno-brązowy nie miał swojego złącza w gniazdku rezystora. Przy pierwszej mojej naprawie upalonego konektora fioletowo-brązowego (A4) przewodu "starej" wtyczki został pobrany z niego nieużywany konektor. Od tej pory też wisi bezpańsko, ale z zaizolowanym końcem. Różnica w ilości pinów spowodowana jest zdublowaniem styków aby uniknąć...
Zagiety przewód od gazu..
Masa na przewodzie czarnym ma być, na przewodzie zółtym masz mieć zasilanie po włączeniu wycieraczki na pracę ciągłą a na przewodzie beżowym powinny się pojawiać impulsy masy w trakcie pracy silniczka. Ewidentnie Tobie brakuje masy na przewodzie czarnym. Silnik możesz sprawdzić podając zasilanie na pin 3 i masę na pin drugi. Odpowiednio przewód żółty...
Wtyczki od przewodów,i gniazda modułu są dobre.Tranzystor sprawdzony(nie ma zwarcia),luty poprawione.Czy może coś być uszkodzone lub spalone na płytce za tranzystorem.
Dobrać się do silnika i zamienić polaryzacje przewodami.
Proszę,tylko weź poprawkę na kolory przewodów,bo nie zawsze się zgadzają.pozdr.
Sprawdź przewody klapa -buda.
Byłem właśnie wykonać test ale nie pokazał nic,nawet obrotomierz się nie wychylił a prcuje normalnie wskażniki temperatury i poziom paliwa też nie odchylił sie.Jutro zrobię zdjęcię całej skrzyni biegów zobaczysz że nie ma żadnego czujnika z trzema przewodami.
Sprawdź przewody paliwowe
kontrolką się nie przejmuj sprawdź przewód zasilający cewkę ma być +12V. Dodano po 6 podepnij pod cewkę zapłonową zasilanie po stacyjce odrębnym przewodem i zobacz czy zapali Dodano po 1 po podpięciu dodatkowego przewodu ma świecić żarówa
Tak zrobię coś mi się wydaje. Czy to jest ten czujnik który załącza światła stopu? Właściwie nad pedałem, zielony, obrócony przewodami w kierunku nóg? Szczerze to nie bardzo rozumiem co tam mogło by się zepsuć. Jak rozumiem jest to raczej potencjometr niż przełącznik? Może 'przejechać' go omomierzem? Kurczę mój główny problem polega na tym że to jest...
Masz zasilanie na sterowniku silnika ? Skrzynka Upc koło akumulatora sprawdzana ? Może ktoś nie dokręcił któregoś przewodu przy klemach.
Skrzynie mam taka jak na 2 zdjęciu . Przeciez to ta sama skrzynia !! Czujnik z kablem na dwa piny to obrotów wału . nadajnik impolsuw ma kostkę na trzy przewody.
Problem rozwiązany, na urlopie miałem dużo czasu rozebrałem wszystko i połączyłem poprawnie, okazało się też że izolacja przewodów przy wtryskiwaczach się wykruszyła i były gołe przewody.
Po przekręceniu zapłonu powinna świecić kontrolka od aku., po odpaleniu powinna zgasnąć. Przyczyn może być wiele: -rozładowany aku., -uszkodzony regulator, skorodowane lub luźne przewodu przy alternatorze, -przepalone uzwojenie na alternatorze, -szczotki nie przylegają do pierścienia, -przerwa między alternatorem a lampką kontrolną. Ogólnie alternator...
Sprawdź i przemyj silniczek krokowy na kolektorze dolotowym powinno zadziałać. Jest on z boku przy przemustnicy z przewodami od strony grodzi taka wygięta fajka i chyba 4 przewody. Koszt żaden a będzie ok nowy chba koło 30-40 zł można kupić.
Przy tym reduktorze nie ma śrub regulacyjnych w miejscu cewki reduktora jest silnik krokowy bocznej śruby regulacyjnej też nie ma jest korek stałe naprężenie dzwigni z zaworem.Regeneracja będzie polegać na wymyciu oraz wymianie sztywnych membran bez konieczności jakichkolwiek regulacji.Drugi silnik krokowy jest na przewodzie gazu do miksera.
Nie żadna opornica tylko regulator nawiewu i jest on w tunelu na samym podszybiu. Trzeba sciągnąć schowek, osłone biegów i w samej górze jest on , dojdziesz po przewodach.
Sorry, ale schemat na nic Ci się nie przyda. Jest co najmniej kilka różnych wariantów "zagospodarowania" tego złącza zależnie od wyposażenia. Do tego masz tam tylko cztery albo pięć kolorów przewodów i do tego czasem po dwa wchodzą na jeden pin. I jeszcze żeby było ciekawiej w 90% nie pasuje kolor na kolor. Ze schematem oczywiście da się dojść co gdzie...
Walnięty przewód WN pewnie. Ten scenic ma jakiś silnik i rok produkcji?
Raczej napewno,no chyba ze przerwa na przewodzie.
jakie ciśnienie powinna wydawać pompa? na rozruch 280 160 bar potrzeba do odpalenia, ale nie wpinaj tam manometru, lepiej podepnij tester i zobacz jakie ciśnienie jest na rampie, jeśli brak tam oczekiwanego ciśnienia, sprawdź który wtrysk puszcza przelewem ciśnienie paliwa. Jeśli przelewy są ok, zostaje Ci jeszcze zawór uszkodzony zawór bezpieczeństwa...
Zapewne sławetne złącze R2 pod siedzeniem kierowcy. Sprawdź czy ktoś tam już czasem nie grzebał? Być może zostały zamienione jakieś przewody...
Jak nie jest dopisana wcale nie musi się zamykać i otwierać , sprawdź testerem błędy możliwe że są uszkodzone styki w czytniku karty albo cewka w karcie . Poza tym zmierz napięcie z podłączonym ryglem na przewodach bo często jest tak że na mierniku niby jest 12v ale po podłączeniu rygla napięcie znika . Multimetr ma duża rezystancję i nawet jeśli w...
Diagnostyka. Ale często - Main Relay - słaby kontakt, przewody.
sprawdzenie przebicia przewodów sprawdzenie wtrysk scenic przepływomierz scenic sprawdzenie
dobrać tranzystory sterujące unitra g8010 panel rekuperator
plumpi kocioł gazowy węglowy easun instrukcja
FIFA 09 zamyka się na Windows 10 - przyczyny i rozwiązania Wymiana łożyska w pralce Privileg PWF 6645 - instrukcja krok po kroku