Skoro podnosi się stan płynu to jednak sprawdź szczelność głowicy
Kiedyś zrobiłem takie urządzenie: płyta z blachy 2 mm wielkości takiej żeby zakryć jeden cylinder, pod nią wycięta takiego samego rozmiaru gumowa uszczelka i przykręcone to do bloku nad tłokiem. Na środku płyty otwór i dmuchasz sprężarką. Powietrze ucieka pierścieniami tak czy inaczej, ale w pierwszym momencie powinno mieć wystarczającą siłę by obrócić...
Głowica do remontu - zawory, prowadnice, popychacze, do sprawdzenia szczelność płaszcza głowicy, płaskość czoła, współosiowość mocowań wałka. Cały remont coś ok. 1,5 tys zł.
Nie ma żadnej szybkiej i pewnej możliwości sprawdzenia szczelności głowicy. Dymienie ma biało- niespalone paliwo. Co znaczy postawić silnik "na długość papierosa"?
Należy oddać do zakładu gdzie regenerują głowice i tam kompleksowo zrobią wszystko co potrzeba włącznie ze sprawdzeniem szczelności głowicy.
jest w nim woda. Co może być przyczyną takiego zjawiska? Czyżby woda w komorze spalania? Ale gdzie jest woda ? Chłodnica zalana wodą czy woda jest w oleju ? Jeżeli był rozmrożony i został poklejony tylko blok bez sprawdzenia szczelności głowicy to dupa nie remont . Czyżby woda w komorze spalania? Może być . Wody nie sprężysz , dla tego najpierw trzeba...
robię to w firmie i tam robią wszystko kompleksowo tzn.planowanie głowicy,frezowanie i docieranie gniazd zaworowych,wyniana uszczelniaczy na zaworach,poza tym sprawdzenie szczelności
Dodam że wymieniłem uszczelkę pod głowicą i wyczyściłem te filtry Ale szczelności zaworów w głowicy nie sprawdziłeś.
pisałem - szczelność kolektora ssącego z głowicą - sprawdzone?
Za taką cenę to pewnie głowicy nie splanuje, nie wspomnę o regeneracji głowicy /chociaż wymiana uszczelniaczy i sprawdzenie szczelności zaworów/.Uszczelka głowicy około 150zł, a gdzie reszta uszczelek, olej, płyn do chłodnicy i parę pierdoł co wleci po drodze? No chyba że ma napisane na szyldzie „remonty silników” i „inne cuda”...
Zanim rozbierzesz głowicę sprawdź "organoleptycznie" szczelność układu chłodzenia. U mnie identyczne objawy dawał malutki wyciek z trójnika. Po zaklejeniu silikonem wysokotemperaturowym problem znikł. passat
Wlewa się przez kanały dolotowe.Jak zawór puszcza to widać pocenie od spodu grzybka zaworu czyli od tłoka jak piszesz.
Sprawdziłeś szczelność głowicy?? Możliwe że jest pęknięta
i jeszcze jedno pytanie: 8) W jaki sposób należy sprawdzić szczelność głowicy (tj. wykluczyć ewentualne mikropęknięcia) ?. Jakie są metody ?
problem z dużym ciśnieniem w zbiorniczku wyrównawczym 1. Uszczelka pod głowica. 2.. Pęknięcie głowicy. Kupić test szczelności głowicy i sprawdzić szczelność samemu. Unikać kontaktu z tym mechanikiem.
Popieram kolegę. Jedynie naprawa głowicy, po uprzednim jej sprawdzeniu na szczelność. Wyjdzie drożej, ale i bezpieczniej.
No nic na razie zostawię to tak. Jak sprawdzę szczelność głowicy to napisze . Dzięki za posty. Pozdrawiam
Sprawdź szczelność głowicy w miejscu w którym on się znajduje, oraz kanał olejowy zasilający go.
Widać po zdjeciu pokrywy że olej jest podawany. Co do uszczelnienia to chodziło mi o sprawdzenie szczelności głowicy.
wymiana pierscieni panewek korbowodowych sprawdzenie szczelności głowicy, wymiana zaworów i uszczelniaczy, kpl uszczelek czyli wszystko co było do zrobienia razem z regulacja zaworów
Ze sprawdzaniem głowic też bywa różnie , u mnie w okolicy robi to szlifierz z wieloletnią praktyką i dysponujący oryginalnym stołem do sprawdzania szczelności głowic z manometrami i grzałkami płynu . I jak twierdzi sprawdzenie takie nie jest na 100% ponieważ na stole nigdy nie uzyska takiego napięcia głowicy jak na bloku . Test pokaże że głowica jest...
czesc.miałem polo fakt ze starsze i był podobny problem.na miarce nie było sladu płynu ani w zdiorniczku nie było mazi ale była na korku wlewu oleju.usterkie znalazłem na odpowietrzniku nagrzewnicy,płyn ubywał w bardzo małych ilosciach po uszczelnieniu ubytki znikneły .pozdrawiam Tom Dodano po 16 czesc.miałem polo fakt ze starsze i był podobny problem.na...
Sprawdzić szczelność głowicy, na nagrzanym silniku mogą się pojawiać pęcherzyki powietrza w zbiorniku wyrównawczym, nadpalone gniazda zaworów tez daja podobny efekt. Spróbować na nowych świecach.
Czyli około 200 powinno być. Trochę się boje kupna czegoś co nie działa. Przezwojenie silnika nie powinno być problemem. Mam takiego znajomego który się tym zajmuje i co mu nie zawiozę to jest przewinięte. Najbardziej się boje ze będzie uszkodzona mosiężna głowica a to już są konkretne koszty. Chyba że to się nie zdarza? Chyba odbiór osobisty? Pomimo...
Czy wymieniając głowicę sprawdziłeś jej szczelność? Większość dostępnych na rynku tanich głowic posiada pewien mankament zwany niedotartymi zaworami. Zrób pomiar ciśnienia sprężania na zimnym i gorącym silniku. Zapewne zawory są nieszczelne, a ciśnienie z komory spalania ucieka. Jeśli w dolot to zawór ssący, jeśli w wydech to zawór wydechowy. Jakie...
Jakieś propozycje jak sprawdzić szczelność głowicy ,czy nie jest pęknięta ? Zacznij od jej demontażu i kontroli uszczelki pod nią.
Szczelność głowicy była sprawdzana?
Sprawy się mają tak, jeżeli robi Ci się maź w płynie w chłodnicy, to koniecznie zrób test na spaliny, czy przypadkiem nie dostają się do płynu.,, Test na szczelność głowicy". Bo istnieje taka możliwość, że poszła uszczelka pod głowicą. Oczywiście lepiej jak by nie, ale sprawdź to. Tutaj na forum jeden kolega pisał o przeprowadzeniu próby ciśnieniowej,...
Trafna diagnoza z uszczelką głowicy, gdy płyn miesza się z olejem jednocześnie najbardziej "łagodna" i tania w naprawie . Gorsza droższa opcja to pęknięcie głowicy , daje podobny efekt co uszkodzona uszczelka . Tak czy siak "czapka w górę ". będzie widać czy uszczelka wypalona , planowanie głowicy i sprawdzenie szczelności , wskazane .
Witam posiadam kompresor ze sprężarka WAN S1P-36 przestała pompować powietrze, zdjąłem głowicę sprawdziłem szczelność tłoków przeczyściłem zawory ssące i tłoczące płytki nie popękane i nic to nie pomogło co może być przyczyną.
Głowica sprawdzona na szczelność? Sprawdzona chłodniczka egr?
Witam, mam problem z wysokim ciśnieniem w układzie chłodzenia , mianowicie po przejechaniu 10 km , zapala się na czerwono lampka od temperatury a w układzie jest takie ciśnienie , że ciężko ścisnąć wąż przy chłodnicy , a jak lekko uchylę korek od zbiorniczka wyrównawczego to z dużym ciśnieniem wyrzuca płyn. Była zdjęta i sprawdzona na szczelność głowica...
Witaj. Firma, która zajmuje się obróbką silników zmierzy wał i powie Ci na który "wyda". Nawet jeśli jesteś mechanikiem, ta wiedza nie jest Ci IMHO potrzebna. Jak chcesz to zrobić porządnie, to od razu roztocz i wyhonuj blok i zrób głowicę. blok idzie do zakładu żeby zrobić najprawdopodobniej większe nadwymiarowe tłoki i sprawdzić szczelność głowicy...
A dlaczego ma nie pasować ? Oddaj głowicę do zakładu zajmującego sie profesjonalnie planowaniem głowic. Przy okazji sprawdzą ci szczelność głowicy . Abyś za chwilę znów tego nie rozbierał. Bo tak się kończą naprawy na kolanie w garażu.
A czy udałoby się jeszcze ustalić jaka nierówność jest dopuszczalna dla płaszczyzny bloku i głowicy? Gdzieś czytałem, że dla podobnego silnika, dla głowicy jest 0.05mm. Nie interesuj się krzywizną bloku, jesli silnik nie był patologicznie przegrzany. Niepłaskości głowicy i tak nie sprawdzisz, bo liniału dla jednego pomiaru kupował nie będziesz - jeśli...
stara uszczelka po prostu była okopcona na przeciwko 2 cylindra , a czy mechanik sprawdził szczelność głowicy to nie mam pojęcia , to mechanik z serwisu kia tyle że robił to prywatnie u siebie w warsztacie , czyli pęknięta głowica i 1300 zł wyrzucone w błoto ;/
Dziękuję lecz mam sygnał z warsztatu , że powodem mogą być przedmuchy z uszkodzonej głowicy/ bądź z powodu uszkodzonej uszczelki/ do układu chłodzenia , powodujące wzrost ciśnienia i w konsekwencji rozszczelnienia w najsłabszym miejscu chłodnicy , które widocznie jest w miejscu łączenia dwóch obiegów wody i oleju skrzyni biegów . Na razie muszę sprawdzić...
Głośna praca to może być wszystko nawet uszkodzony tłumik "harmonijka przy silniku. Musisz ustalić źródło pochodzenia tego dźwięku. Ciężko pali -musisz ustalić przyczynę -ja miałem taką, temat długi ale warto poczytać do końca warto, zapewne znajdziesz tam odpowiedz. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Od sprawdzenia akumulatora, szczelności...
No u mnie właśnie trzeba zmienić prowadnice wydechowe i frezować gniazda. W piątek byłem sprawdzić szczelność głowicy wyszło że jest szczelna. Gościu powiedział mi że za wymianę prowadnicy bierze 20zł , a za frezowanie gniazda 15zł, do tego jeszcze przydało by się szlifnąć zawory wydechowe.
Płaszczyznę głowicy zawsze można sprawdzić, jeżeli oddasz głowicę do zakładu który zajmuje się regeneracją to Ci sprawdzą płaszczyznę. Orientacyjnie głowicę możesz sprawdzić kładąc ją na szybie. Jeżeli trzeba to planuj - nie daj się skusić na grubsze uszczelki i inne półśrodki - koszt planowania nie jest jakiś zawrotny. Jak już będziesz miał wyjętą...
Witam,mam ten sam problem z moim m44 ,mogę spytać ile wyniosła cię naprawa twojego iesa ? Częściowa regeneracja głowicy, sprawdzenie szczelności, planowanie głowicy, usługa i nowy olej, całość to koszt ok 1600zł.
Wg mnie głowica w górę i do wymiany uszczelka pod głowicą. Warto też sprawdzić szczelność samej głowicy.
Witam, mam problem z moją astrą otóż wymieniłem uszczelkę pod głowicą, pierścienie na tłokach, uszczelniacze zaworów, termostat. Teraz(nie sprawdzałem wcześniej gdyż mieszał się płyn z olejem) po odpaleniu silnika gotuje wodę, wąż za termostatem jest zimny (tak jakby sie nie otwierał termostat) a jest założony nowy(cała obudowa w raz z czujnikiem),...
Zdjęcia uszczelki o które mn997 prosił No , ślicznie , wygląda , że pociekło przez jakieś pęknięcie w głowicy . Pewnie miałeś rację , że zrobiłeś to co zrobiłeś ,tylko czy to będzie skuteczne przy pęknięciu chłodzenia do otworu wtryskiwacza . Pozdrawiam . Jednak daj towocik .PS. "CÓŚ " Tam było i rozlazło się po ponownym dociśnięciu . Sprawdź szczelność...
Prawdopodobnie uszczelka pod głowicą, jest to typowy objaw dla czegoś takiego. Zdejm głowicę, i daj do sprawdzenia ewentualnie do planowania, przy okazji niech sprawdza jej szczelność.
A ja bym zaczął od ....rozrządu, sprawdź czy gdy na zaworach powiedzmy 4 cylindra jest mijanka, a luz na zaworach pierwszego, to tłok jest w gmp (choćby śrubokrętem przez otwór świecy), słaba, nawet bardzo kompresja nie tłumaczy braku zasysania mieszanki. Dopiero gdy upewnisz się, że rozrząd jest ok, to ściągaj głowicę i sprawdź szczelność zaworów,...
Możesz sprawdzić szczelność wydechu (przy głowicy i tłumiku) lub może też to być kwestia regulacji zawora (zaworów?) wydechowego.
Raczej głowica do naprawy. Można spróbować wymienić same zawory. Zdemontować stare z cylindra o niskim ciśnieniu, sprawdzić dokładnie przylgnie.dotrzeć pastą nowe, założyć nowe uszczelnienia i sprężyny. Sprawdzić szczelność (np. naftą), jak będzie trzymać założyć głowicę. Jeżeli silnik ma duży przebieg wymień wszystkie uszczelniacze za jedną robotą....
Analizy dokładnej jeszcze nie robiłem. Może uda się w ten weekend. A przy jakich obrotach dokładnie mam sprawdzić ? Szczelność głowicy póki co muszę odpuścić. Nie mam ani czasu, ani miejsca. Podkreślam jeszcze raz. Jak wsadzę nową sondę też drży. A drgania są nierównomierne w całym zakresie obrotów. Ed: dupa, nie zrobię analizy. Sonda kaput.
Zdejmowałeś głowicę ? sprawdź szczelność cylindra, sprawdź szczelność połączenia gaźnika z cylindrem, sprawdź kompresję.
Splanowanie głowicy raczej na pewno nie jest przyczyną - w dieslach nie planuje się głowic ze względu na fakt obniżenia gniazd zaworów i możliwość klepania tłoków, oraz zmniejszenie jej wytrzymałości mechanicznej. Grubość uszczelki zaś, w/g wskazań producenta dobiera się do wysokości wystawania tłoków ponad kadłub silnika. Mechanik partacz - kto wymienia...
Przyczyną usterki może być uszczelka, uszkodzona głowica, uszkodzenie układu chłodzenia (wentylator na chłodnicy) co do uszczelki lub głowicy jest specjale urządzenia do sprawdzenia szczelności układu chłodzenia, co do wentylatorów na chłodnicy to chyba nie trzeba opisywać jak sprawdzić.
Z tego co się orientuję to szczelność głowicy można sprawdzić po jej zdemontowaniu, i na odpowiednim przyrządzie pod ciśnieniem sprawdza się gdzie jest nieszczelność, najczęściej wysiada uszczelka pod głowicą z powodu przegrzania silnika .
A więc tak panowie, szykowałem się powoli na zmianę silnika bo wydawało się, że blok pęknięty, lub w wersji optymistycznej pęknięta głowica. Szykując się do sprawdzenia szczelności głowicy rozebraliśmy cału układ jeszcze raz. I okazało się, że oprócz podejrzenia dmuchania do wody (pęknięty blok, głowica, lub wydmuchana uszczelka) to dodatkowo moja pompa...
arekcnc4 - tak, kupiłem nowy korek... a także sprawdzałem na korku od innego samochodu który miał ten sam zbiorniczek. helmud7543 - głowica splanowana, sprawdzona szczelność, uszczelki nowe... ale test dalej barwi na zielono. Obstawiasz blok?
Sprawdź wtryski i pompę wysokiego ciśnienia, generalnie układ paliwowy łącznie ze szczelnością głowicy. Da się zrobić i jeździć dalej. Dobry mechanik albo serwis.
witam mam pytanie w aucie marki vw passat b5fl 2002r 1.8 turbo w benzynie ginie mi płyn chłodniczy jest to jakieś 1litr może 0,7 na 2500km wymieniłem uszczelke pod głowicą nie sprawdzałem głowicy na szczelność:( i teraz się zastanawiam czy to jest ona winą ginięcia płynu czy turbina lub chłodniczka olejowa turbiny dodam że samochód gorzej mi odpala...
Należy zacząć od sprawdzenia układu rozrządu. W trakcie wymiany, która będzie Pan przeprowadzał, proszę zweryfikować ustawienie z użyciem odpowiednich narzędzi. Z opisywanych objawów można wnioskować, że coś jest nie tak z synchronizacją wału korbowego i wałka rozrządu. Drugim problemem, który może powodować takie objawy, jest stan czujników temperatury:...
Może u tak ale sądzę chyba że się mylę kto daje do splanowania głowicę bez sprawdzenia szczelności tym bardziej że tyle razy padła uszczelka. Co do krzywej głowicy to się mylisz bo po planowaniu nie ma możliwości żeby przylgnia była krzywa, no chyba że wszystko składana na pałę bez jakichkolwieg zabiegów typu planowanie i sprawdzenie na szczelność.
Tak ale odrobina kompresji dostaje się do układu chłodzenia i robi taki efekt jak u ciebie. Najlepiej planowanie i sprawdzenie szczelności minimum + nowe śruby głowicy.
Kolego, to co napisał RB26DETT to prawda absolutna. Ten drugi link nie ma nic wspólnego z testerem głowicy. Tak nie sprawdzisz chyba że mówimy o jakichś masakrycznych uszkodzeniach. Same zaś testery, wszystkie jakie znam opierają się na reakcji chemicznej z gazami wylotowymi. Jeśli idą do układu chłodzenia, każdy wprawny mechanik to zauważy bez takich...
W tej 2.9 CRDI Sprawdź głowicę na szczelność... Pękają ....
Najpierw musisz wiedzieć jaki model jakiej marki jest Twoja bateria. Mnie to wygląda na krakowską Armaturę. Wtedy głowica Hansgrohe nie będzie pasowała. Pozostaje albo wymiana baterii albo zakup oryginalnej głowicy producenta przeznaczonej do Twojego modelu baterii. Ale zawsze odkręcanie i regulacja strumienia wody będzie przebiegała z pewnym oporem....
Najlepsza metoda to sprawdzenie pod ciśnieniem i na ciepło. Wszystkie dobre firmy które regenerują głowice zrobią to podciśnieniem i na ciepło i to powinno wystarczyć żeby się upewnić co do stanu głowicy.
a więc tak po wymianie uszczelki pod głowicą, planowaniu głowicy, wymianie szpilek, sprawdzeniu szczelności głowicy, wymianie rozrządu, oleju, filtru na obecną chwile na gazie pracuje normalnie, więc pierwszy mechanik od gazu miał racje, poprostu inny mechanik zmieniający ok pół roku temu uszczelke za przeproszeniem dał dupy.. i poszła poraz drugi,...
Japońskie głowice nie lubią się spawać,lepiej założyć używaną ale przed założeniem sprawdzić na szczelność.
Poprawiłem w temacie, oczywiście BKC. Uszczelniacze na pompowtryskach to już nie moja działka wiec auto idzie do mechanika. Zastanawiam się czy można sprawdzić jakoś szczelność głowicy. Spróbuje zaślepić na ciepłym silniku powrót z pompy i podać 7 bar z kompresora na zasilanie pompy.
Sprawdź przy okazji szczelność płaszcza wodnego głowicy.
Ja używam kluczy systemu 3/4 i 1,5metra rury. Sugerowałbym oddać głowicę do sprawdzenia na szczelność. Uszczelki pod głowicę w hondzie są drogawe.
Witaj! Pęknięty pierścień czy wypalony zawór sprawdzisz mierząc ciśnienie w cylindrach, zobaczysz spadek ciśnienia.Jak wykręcisz świecy to będziesz miał okazji przez odpowiednią sądę zobaczyć gładź w cylindrach.W Twoim przypadku pierścienie mogą byś zapieczone.Po zdjęciu głowicy obejrzeniu stanu zadecydujesz o dalszych remontach.Sprawdzenie szczelności...
Fakt, cała naprawa wygląda jakby amatorsko. To nie prawda, że tylko w dieslach pękają głowice. Może pękać każda głowica jak jest przegrzana i czasamj nawet nie musi być przegrzana. Po prostu pęka. Jeśli takie auto trafiło by do mnie to wykonał bym następujące czynności : 1) pomiar ciśnienia sprezania- jeśli nic by to nie wyjaśniło to- 2) test na obecność...
Przypuszczam, że przy rozrządzie nikt nie grzebał. Może silnik wymaga remontu, więc na początek sprawdź ciśnienie w cylindrze. W przypadku zbyt niskiego zdemontuj głowicę, sprawdź szczelność zaworów, usuń nagar z gniazd zaworowych i z głowicy, ewentualnie sprawdź luzy zaworowe. Na forach znajdziesz pomocne informacje.
Kolego przy silniku od ax-a żadnych niespodzianek nie ma także z głowicą na pewno sobie poradzisz. Na pewno do wymiany uszczelka pod głowicą no i obowiązkowo planowanie głowicy (ok 50zl) ale najlepiej zawieź ta głowice do sprawdzenia do jakiegoś zakładu sprawdza zawory, szczelność ew. wymienia uszczelniacze (mysle ze 300zl spokojnie wystarczy na cale...
Drugie tyle planowanie głowicy, docieranie zaworów, wymiana uszczelniaczy, sprawdzenie szczelności. Może być jeszce i tak, że uszczelka cała ale mikropęknięcie w głowicy się zrobiło. Ok. 5 lat temu robiłem głowicę w Renault Megan po awarii paska rozrządu 1900 zł, pół roku temu Yaris 1,4D-4D 2200 zł.
Widzę że przy takich pęknięcia koledzy jesteście jeszcze optymistami proszę tylko sprawdzić szczelność po dociągnięciu głowicy.
Typ silnika: 1-cylindrowy, 4-suwowy, chłodzony cieczą [1-cylindrowy] - sprawdź ciśnienie w cylindrze [4-suwowy] - sprawdź ustawienie zaworów [chłodzony cieczą] - sprawdź szczelność uszczelki pod głowicą
Profilaktycznie oddaj do sprawdzenia głowicę na szczelność płaszcza wodnego.
a nie orientujesz się może jaki jest koszt regeneracji takiej głowicy wraz z planowaniem tutaj w Norge? No jakże mam się nie orientować? Przecież to "mój świat" :D A więc: -samo planowanie głowicy ok. 1000NOK -wymiana prowadnicy zaworowej ok. 100NOK/szt. -prowadnica zaworowa 100-150NOK/szt. Gdybyś się umówił z jakimś warsztatem, który zajmuje się tylko...
Jak sprawdzić tą głowicę na szczelność?
Witam.Błąd EMS - 148; ciśnienie paliwa w akumulatorze, drobna nieszczelność w obszarze wysokiego ciśnienia układu paliwowego.Sprawdź czy nie ma widocznych ubytków paliwa , jeśli nie to : zmierz ciśnienie paliwa powracającego . Sprawdź szczelność zaworu bezpieczeństwa lub wymień głowicę cylindra pompy wysokiego ciśnienia ( mało prawdopodobne ale możliwe).CTS...
Szlifu nie było bo wszystko nominał i zostały założone standardowe panewki główne jak i korbowodowe. Głowica zrobiona na gotowo tzn. planowanie, sprawdzanie szczelności, wymiana uszczelniaczy zaworowych, docieranie zaworów, sprawdzenie gniazd zaworowych, regulacja zaworów. Głowica skręcona na nowych śrubach.
Sprawdź szczelność głowicy, zamiast świecy montuje się odpowiednią przejściówkę i podaje ciśnienie z zewnątrz i jak ucieka to będzie widać, czy przez zawory np słychać i można wyczuć, że leci przez wydech, lub do wtrysku to wtedy są uszkodzone zawory, jeżeli wyciągnie się bagnet od oleju i stamtąd wylatuje powietrze = padnięte pierścienie lub gładź...
Pytanie jak w temacie - jaka jest minimalna grubość głowicy w takim silniku ? I może jeszcze dodatkowe - czy sprawdzenie szczelności w zakładzie obróbki daje 100% pewności co do jej faktycznej szczelności ?
U mnie po zdjęciu całej głowicy, trzymanej tym nagwintowanym wewnątrz pierścieniem, ukazuje się wystający trzpień, który otwiera/zamyka wewnętrzny zawór. Głowica tylko wciska lub zwalnia ten trzpień. Nie powinno kapać ale... części hydrauliczne tracą z czasem szczelność. Odkręcenie głowicy całkowicie otwiera wewnętrzny zawór, za którego szczelność nie...
Miałem kiedyś identyczne objawy w VW T3 (wasserboxer) - po wielu poszukiwaniach okazało się że było niewielkie pęknięcie głowicy i ciśnienie sprężania uciekało do ukł. chłodzenia. Uszczelki pod głowica też bym nie wykluczał- nie zawsze objawy są standardowe (takie jak opisałeś), musisz zacząć po kolei: 1.czy płyn dopływa do chłodnicy po zagrzaniu (otwarciu...
Skoro masz zdjętą głowicę, to przy okazji planowania poproś o próbę szczelności głowicy. To może Ci pomóc
To ja zapytam cię, co zrobiłeś, jak głowica była zdjęta? Czy rozpiąłeś zawory i oceniłeś stan przylgni i gniazd? Czy sprawdziłeś głowicę na szczelność? Czy przed powtórnym montażem zabieliłeś głowicę (sprawdzenie równości powierzchni przylegania do bloku)?
A gdzie w silniku benzynowym macie pompę vacum? Jeżeli piszesz, że zimny silnik nierówno pracuje, to sprawdź również szczelność kolektor-głowica jak i również przepustnica-kolektor. Gdzieś musi być nieszczelność. Albo wręcz przeciwnie, sprawdź drożność przewodu podciśnienia. Może być przytkany np: jakimś silikonem lub teflonem.
Ja bym Ci proponował zrobić test na szczelność głowicy.
Po odkręceniu korka i poczekaniu az otworzy termostat widac że ruch w obwodzie jest, mam parownik BRC Tecno 100kw po budowie nie ma chyba mozwiwosci lapania gazu w chłodziwo. Chłodnica wczoraj byla na górze goraca a na reszcie tylko nieznacznie sie różniła wiec raczej jest ok, Myśle że czas skupić się na tym Zostaje tylko sprawdzenie szczelności głowicy...
No tak, ale szczelności prowadnic zaworowych bez narzędzi nie sprawdzi, sprawdzenie szczelności głowicy to jakieś 200zł, potem sprawdzenie całego dołu, na cylindry można wlać nafty i mierzyć czas. Ale panewki juz trzeba pomierzyć mikrometrem i porównać z fabrycznymi wymiarami. Nie trzyma prawdopodobnie dół. Skoro juz mu kontrolka świecu na wolnych,...
W testach na szczelność głowicy, ani przy pomiarze ciśnienia też nie wyjdzie?
Po uruchomieniu wycieka, czy ciśnienie bije w układ chłodzenia i wyrzuca płyn całkiem? Głowica w 100% sprawdzona na szczelność? Jeśli sprawdzana głowica i sprężarka, a ciśnienie bije dalej w układ chłodzenia, to niestety przyczyną może być któraś tuleja.
Dzień po wymieniane uszczelki pod głowicy, oczywiście glowica planowana i speawdzona szczelnosc, ucieka plyn do zera zbiorniczku i dymi na biało Dzień po wymianie uszczelki... I nie masz pomysłu co może być przyczyną... Sprawdzenie szczelności zaworów i planowanie to jedno, druga sprawa, to dokręcenie głowicy zgodnie ze sztuką.
Czy odpowiada on za zwiekszenie dawki paliwa podczas rozruchu zimnego silnika Nie. To jest tylko zwiększenie wolnych obrotów na zimnym silniku. W środku pompy jest połączona z główną dźwignią gazu. Dawka tzw rozruchowa jest włączana automatycznie po zatrzymaniu silnika. Wyłącza się po osiągnięciu około 400-500 obrotów silnika. Jest wytyczną szczelności...
Sprawdź głowicę na szczelność.
Po pierwsze sprawdź głowicę na szczelność albo Tłok któryś może byc pęknięty jak się zderzył z zaworami.
Tak ale mi nie chodzi żebyś rozbierał deskę, wystarczy czy parują szyby przy włączeniu nagrzewania w samochodzie. Bo jeśli w nagrzewnicy jet dziura to ucieka para i cieknie. Uchyl jeszcze cała wykładzinke od strony pasażera i kierowcy i zobacz czy stoi tam woda na podłodze. Bo przy dziurawej nagrzewnicy lub przewodach, wycieka woda i zostaje na podłodze....
Zmierz ciśnienie sprężania, sprawdź: szczelność połączenia gaźnika z głowicą, czystość gaźnika (szczególnie dysz), szczelność zaworka w komorze pływakowej, poziom paliwa w gaźniku, działanie układu rozruchowego, drożność układu wydechowego.
A czy jest możliwość, że uszkodził to mechanik, który wymieniał olej i filtry? Ile może kosztować naprawa? Witaj Nie ma możliwości aby to uszkodzenie miało coś wspólnego z wymianą filtrów i oleju . Często przy tej usterce , jeżeli jest duży przedmuch , przy uruchamianiu po długich postojach , jest ciężko odpalić auto , wygląda to tak jakby jeden z...
szczelności głowicy sprawdzenie szczelności układu sprawdzenie szczelności paliwa
wskaźniki deski rozdzielczej windows schowek internet przez bluetooth nokia
Optymalna temperatura lutowania: SnPb i SAC305 Naprawa GPS RIDER: Diagnostyka i Rozwiązania