Kolego, to co napisał RB26DETT to prawda absolutna. Ten drugi link nie ma nic wspólnego z testerem głowicy. Tak nie sprawdzisz chyba że mówimy o jakichś masakrycznych uszkodzeniach. Same zaś testery, wszystkie jakie znam opierają się na reakcji chemicznej z gazami wylotowymi. Jeśli idą do układu chłodzenia, każdy wprawny mechanik to zauważy bez takich...
Trudno powiedzieć, jak głęboko sięgają pęknięcia. Konieczne jest oddanie głowicy na test szczelności płaszcza wodnego.
Ze sprawdzaniem głowic też bywa różnie , u mnie w okolicy robi to szlifierz z wieloletnią praktyką i dysponujący oryginalnym stołem do sprawdzania szczelności głowic z manometrami i grzałkami płynu . I jak twierdzi sprawdzenie takie nie jest na 100% ponieważ na stole nigdy nie uzyska takiego napięcia głowicy jak na bloku . Test pokaże że głowica jest...
Czy odpowiada on za zwiekszenie dawki paliwa podczas rozruchu zimnego silnika Nie. To jest tylko zwiększenie wolnych obrotów na zimnym silniku. W środku pompy jest połączona z główną dźwignią gazu. Dawka tzw rozruchowa jest włączana automatycznie po zatrzymaniu silnika. Wyłącza się po osiągnięciu około 400-500 obrotów silnika. Jest wytyczną szczelności...
Dodam że wymieniłem uszczelkę pod głowicą i wyczyściłem te filtry Ale szczelności zaworów w głowicy nie sprawdziłeś.
jest w nim woda. Co może być przyczyną takiego zjawiska? Czyżby woda w komorze spalania? Ale gdzie jest woda ? Chłodnica zalana wodą czy woda jest w oleju ? Jeżeli był rozmrożony i został poklejony tylko blok bez sprawdzenia szczelności głowicy to dupa nie remont . Czyżby woda w komorze spalania? Może być . Wody nie sprężysz , dla tego najpierw trzeba...
Witaj! Pęknięty pierścień czy wypalony zawór sprawdzisz mierząc ciśnienie w cylindrach, zobaczysz spadek ciśnienia.Jak wykręcisz świecy to będziesz miał okazji przez odpowiednią sądę zobaczyć gładź w cylindrach.W Twoim przypadku pierścienie mogą byś zapieczone.Po zdjęciu głowicy obejrzeniu stanu zadecydujesz o dalszych remontach.Sprawdzenie szczelności...
Za taką cenę to pewnie głowicy nie splanuje, nie wspomnę o regeneracji głowicy /chociaż wymiana uszczelniaczy i sprawdzenie szczelności zaworów/.Uszczelka głowicy około 150zł, a gdzie reszta uszczelek, olej, płyn do chłodnicy i parę pierdoł co wleci po drodze? No chyba że ma napisane na szyldzie „remonty silników” i „inne cuda”...
Trafna diagnoza z uszczelką głowicy, gdy płyn miesza się z olejem jednocześnie najbardziej "łagodna" i tania w naprawie . Gorsza droższa opcja to pęknięcie głowicy , daje podobny efekt co uszkodzona uszczelka . Tak czy siak "czapka w górę ". będzie widać czy uszczelka wypalona , planowanie głowicy i sprawdzenie szczelności , wskazane .
Jaka powinna być kompresja w silniku 2.0 HDI RHK Wstępna ocena dostępnych informacji: Pytanie dotyczy prawidłowej wartości kompresji w silniku 2.0 HDI RHK. Silnik ten jest jednostką wysokoprężną stosowaną w samochodach marek Peugeot i Citroën. Kompresja w silniku diesla jest kluczowym parametrem, który wpływa na efektywność spalania i ogólną wydajność...
Przyczyną usterki może być uszczelka, uszkodzona głowica, uszkodzenie układu chłodzenia (wentylator na chłodnicy) co do uszczelki lub głowicy jest specjale urządzenia do sprawdzenia szczelności układu chłodzenia, co do wentylatorów na chłodnicy to chyba nie trzeba opisywać jak sprawdzić.
Szczerze mówiąc to ja bym głowicę zrzucił. Tam masz rozrząd na popychaczach więc rozrządu nawet nie będziesz ustawiał. Wypucować głowice skontrolować dać do planowania można zrobić próbę szczelności na naftę skontrolować przylgnie jak będzie trzeba to dotrzeć zawory na "wiertarkę i wężyk paliwowy. Skontrolujesz od razu gładź i kanały cieczy chłodzącej...
Brawa dla mechanika.poszedł na łatwiznę bo jeżeli za pierwszym razem gdy pękł pasek i auto zostało lekko przegrzane co skutkowało uszkodzeniem uszczelki pod głowicą powinno się taką głowice poddać probie szczelności a przede wszystkim każdą głowice po przegrzaniu powinno się "splanować" tzn. wyrównać jej płaszczyznę ponieważ aluminium jest materiałem...
Pytanie jak w temacie - jaka jest minimalna grubość głowicy w takim silniku ? I może jeszcze dodatkowe - czy sprawdzenie szczelności w zakładzie obróbki daje 100% pewności co do jej faktycznej szczelności ?
Jeszcze jedna rzecz przychodzi mi do głowy - brak szczelności połączenia pojemnika z tuszem i sitko głowicy, ale wtedy powinno przeciekać... uszczelka jest dookoła sitka. Dla świętego spokoju możesz zamienić uszczelkę z jednego koloru z innym kolorem. Co do naprawy przytkanej głowicy drukującej to szansa jest niska, działania naprawcze w zasadzie uszkadzają...
problem z dużym ciśnieniem w zbiorniczku wyrównawczym 1. Uszczelka pod głowica. 2.. Pęknięcie głowicy. Kupić test szczelności głowicy i sprawdzić szczelność samemu. Unikać kontaktu z tym mechanikiem.
"wygięta" nie jest, Gdyby była wygięta, to nawała by się albo do wyrzucenia, albo do kompletnej obróbki. Nie ma sensu zakładać jak była ściągana na uszczelkę,chyba że była ściągana z innego powodu to by można było odpuścić szlifowanie. Jakaś nowa filozofia widzę. Głowicę zawsze po zdjęciu sprawdza się pod kątem niepłaskości - służą do tego albo liniały,...
APS 185 Nagłówek CAN Usterka Brak komunikatu temperatury albo nieprawidłowy komunikat temperatury z koordynatora lub ICL2. Przyczyna •Uszkodzony czujnik temperatury zewnętrznej (T27). •Niewiarygodna komunikacja CAN •Usterka obwodu szyny CAN. •Usterka w koordynatorze lub ICL2. Uwagi Gdy czujnik temperatury działa, nie ma to wpływu...
bardzo proszę APS 727 1720000, Tytuł Niewiarygodna wartość Usterka Ciśnienie powietrza nigdy nie osiąga żądanego poziomu. APS nigdy nie jest w stanie przeprowadzić regeneracji. Przyczyna Ciśnienie powietrza nie osiągnęło 9 bar pomimo długiego czasu ładowania. Przyczyny mogą być następujące: •Sposób eksploatacji był związany z możliwością wystąpienia...
Dzień po wymieniane uszczelki pod głowicy, oczywiście glowica planowana i speawdzona szczelnosc, ucieka plyn do zera zbiorniczku i dymi na biało Dzień po wymianie uszczelki... I nie masz pomysłu co może być przyczyną... Sprawdzenie szczelności zaworów i planowanie to jedno, druga sprawa, to dokręcenie głowicy zgodnie ze sztuką.
Kolego Cienki1861 kombinujesz jak koń pod górę. Zaworki płytkowe w głowicy nigdy nie zagwarantują 100% szczelności bo nie pozwala im na to ich konstrukcja. One działają pod obciążeniem i wtedy pokazują dopiero swoje możliwości. Ty musisz zastosować zawór sprężarkowy, do hs-21 proponuję 1/2" a do 2xhs21 3/4". Zawór umieszczasz w pewnej odległości od...
Kup kolego tester szczelności uszczelki głowicy co2 i może ci coś pokaże więcej .
Nie ma żadnej szybkiej i pewnej możliwości sprawdzenia szczelności głowicy. Dymienie ma biało- niespalone paliwo. Co znaczy postawić silnik "na długość papierosa"?
Witam wszystkich. Od pewnego czasu borykam się z problemem tworzącego się ciśnienia w układzie chłodzenia w samochodzie Peugeot 307 SW z silnikiem 2.0 HDI. Pisząc pewien czas mam na myśli ok. 6 m-cy, albo i więcej. Problem zaczął się od dolania płynu po pojawieniu się komunikatu o jego niskim stanie. Po rutynowym zabiegu pojazd był normalnie eksploatowany....
Ja bym dalej obstawiał głowicę jeśli po odpaleniu przewody wody puchną to kompresja dostaje się to układu chłodzenia, miałem taki przypadek w vito tester szczelności głowicy też nic nie pokazał .
Jak wygląda bagnet od oleju? Są takie testy do sprawdzania szczelności głowicy (https://allegro.pl/oferta/tester-szczel... Na razie nie...
Witam serdecznie Pojawił się pewien problem może ktoś się spotkał już z czymś takim a wiec: Klient przyprowadziła auto OPEL ASTRA J kilometrów ma przejechane 41000 auto wcześniej się zagotowało i wywaliło płyn na zewnątrz, został zmieniony korek dalej to samo termostat wyjęty zrobiony duży obieg (z jakimś czujnikiem)-dalej to samo auto uzyska ok 104...
Możesz zakupić tester do sprawdzania szczelności głowicy na alle.... za ok 10 zł i potwierdzisz lub wykluczysz głowicę . Dywaniki w środku suche ??? W dzisiejszych czasach to cena i przebieg do uzgodnienia więc te 240 000 to licznik widzi , a przebieg może być o wiele wyższy .
https://obrazki.elektroda.pl/3952759000_... Bywa, że od realizacji do opisu urządzenia upływa kilka lat. Tak jest i tym razem, bowiem poniżej opisuję urządzenie, które sobie złożyłem około 5 lat temu. Użytkownik i konstruktor układów próżniowych staje często przed zagadnieniem sprawdzenia, czy układ próżniowy jest szczelny. Nierzadko...
By wyeliminować uszczelkę zrób test spalin (TESTER SZCZELNOŚCI USZCZELKI GŁOWICY CO2) https://youtu.be/8RR-4c0Oghs
W opryskiwaczu w powyższym modelu nie podaje wody na lancę. https://obrazki.elektroda.pl/5858582100_... https://obrazki.elektroda.pl/4965848300_... Co może być przyc... Bezpośrednia odpowiedź Najczęstsze przyczyny „nie podaje na lancę” w tym opryskiwaczu JARMET z pompą UDOR ZETA 140/10 (ze zdjęć) to: - zawór/regulator ciśnienia...
Eksperymentalnie przetłumaczyłem jeden artykuł: https://drive.google.com/drive/folders/0... Użyj papieru ściernego (drobnego) na szybie, aby splanować głowicę i wierzch cylindra dla większej szczelności (i kompresji). dla większej mocy: • stocz 1mm1,5mm głowicy dla zwiększenia kompresji i mocy Na jakiej szybie ? Co zrobić...
Zróbmy tak: Silnik PSA 2.2 16V 158KM benzyna. Potrzebuję schematu, kolejności dokręcenia śrub głowicy. Potrzebny także momaet z jakim trzeba dokręcić owe śruby. Wstępna ocena dostępnych informacji Użytkownik pyta o schemat dokręcania śrub głowicy oraz momenty dokręcania dla silnika PSA 2.2 16V 158 KM benzyna. Jest to kluczowa operacja, która wymaga...
filtry były wymieniane nowe Nie ośmieszaj się zajrzyj do filtra paliwa i zobaczysz kolor paliwa -nawet tam nie zajrzałeś poza tępa wymiana bezsensowna bo nowy. Filt bez namysłu wymieniłeś na nowy, a syf paliwa pozostał. zapowietrzenie nie grozi gdy do filtra przed wymianą wlejesz trochę paliwa, szczelny układ paliwowy sam się odpowietrzy. Paliwo jest...
Głośna praca to może być wszystko nawet uszkodzony tłumik "harmonijka przy silniku. Musisz ustalić źródło pochodzenia tego dźwięku. Ciężko pali -musisz ustalić przyczynę -ja miałem taką, temat długi ale warto poczytać do końca warto, zapewne znajdziesz tam odpowiedz. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Od sprawdzenia akumulatora, szczelności...
Witam mam problem z moim berlingo 1.6 hdi Rośnie temperatura wymieniłem czujnik temperatury rezystor na wiatrakach termostat pompę wody wraz z rozrządem zrobiłem test szczelności głowicy jest OK a temperatura jak rośnie tak rośnie Czy ktoś z Państwa ma jakiś pomysł co morze być nie tak? Cały układ był wypłukany jest czysty
Jaki jest moment dokręcenia śrub wału korbowego, korbowodów oraz głowicy. Przydał by się też schemat dokręcania takowych śrub głowicy. Pytanie dotyczy pojazdu z silnikiem Kia carens 2014 rok 1.7 crdi (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji W udostępnionych odpowiedziach znajdujemy rozbieżne wartości momentów dokręcania śrub dla silnika...
Może u tak ale sądzę chyba że się mylę kto daje do splanowania głowicę bez sprawdzenia szczelności tym bardziej że tyle razy padła uszczelka. Co do krzywej głowicy to się mylisz bo po planowaniu nie ma możliwości żeby przylgnia była krzywa, no chyba że wszystko składana na pałę bez jakichkolwieg zabiegów typu planowanie i sprawdzenie na szczelność.
(...) y nie ma spalin to nie ma spalin cały czas płyn jest niebieski, ktoś wie co może być przyczyną?. To jest zimna strona Turbo powietrze które idzie do silnika a nie spaliny. https://obrazki.elektroda.pl/4881231300_... https://obrazki.elektroda.pl/9403904500_... (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji - Użytkownik...
Witam Dzięki za podpowiedzi choć jak na razie mamy ten sam stary sposób na sprawdzanie szczelności . Jak kiedyś coś zbuduje to podam na forum dla potomnych . Pozdrawiam
Witam, wiem, że błąd opisywany często ale przeczytałem i zrobiłem już wiele a dalej jestem w punkcie wyjścia. Po kolei. Mój klient kupił Mastera II 2,5 dCi, wracał po zakupie i po włożeniu "4" zamiast "2" samochód zadławił się i złapał ww. błąd. Błąd po przekręceniu stacyjki znika ale w podobnych sytuacjach wraca i auto przechodzi w tryb awaryjny. A...
Witam , osobiście nie spawam ale naprawiam i powiem że klika bloków które przytrafiło mi się w czasie mojej 25 letniej pracy miało dokładnie taki sam problem . Jedynie klejenie załatwiało problem szczelności , czym większa powierzchnia spawania tym gorzej . Na granicy spawania po ostygnięciu powstaje pęknięcie , najwyraźniej spaw się ściąga . Kiedyś...
Szczelność głowicy była sprawdzana?
Dzień dobry Wszystkim, Chciałbym zrobić test szczelności silnika, test szczelności cylindrów i albo czegoś nie rozumiem, albo nikt tego nie robi, albo myli to z testem kompresji. Czy to jakaś "fizyka kwantowa, wiedza tajemna", której nikt nie zgłębił, nie rozumie, lub nie chce robić? Auto, o które pytam to Peugeot, który miał robioną uszczelkę pod głowicą....
Witam, mam problem z moim Mini S R53. W aucie nie działa ogrzewanie, na postoju przy odpalonym silniku minimalnie czuć cieple powietrze tylko z lewej strony, dodatkowo po nagrzaniu silnika wywala płyn z wyrównawczego. Wymieniona pompa wody i termostat, nadal to samo. Układ odpowietrzony. Wykonałem test szczelności głowicy i również nie wskazuje na uszkodzoną....
Byłem właśnie u mechanika na teście szczelności głowicy i głowica dobra jest . Dziś sprawdziłem stan oleju i jest na maksimum A było między min A Max więc trochę przybyło czyli tak jak na górze kolega napisał mogą być oringi na pompowtryskach lub gniazda wyrobione tak??
Na początek zmień termostat. Przypuszczam że nie robiłeś próby szczelności głowicy bo taka ewentualność też może być że jest pęknięta. Możesz podjechac do jakiegoś warsztatu niech zrobią Ci test CO2 gdyby było coś nie tak jeszcze z głowicą to wyjdzie. Ale myśle ze wymiana termostatu rozwiąże sprawe
Z tego co zauważyłem, regenerowanie oryginalnych pojemników typu x25/x26 (525/526) prowadzi do zapychania się głowicy. To ma jakiś związek z typem gąbek używanych w tych pojemnikach, trzeba płukać, suszyć i dopiero regenerować... a i tak nie ma żadnej gwarancji, że będzie dobrze. Wyczyszczenie uszczelki stacji serwisowej (oraz padów) ma na celu poprawienia...
Jak leje wodę do chłodnicy to przelewa się ona przez otwory antymrozowe. Przelewa się do głowicy a z głowicy kanałami popychaczy do miski olejowej. Jeśli wypchło te u góry to pewnie i boczne ruszyło i nie wiadomo jak reszta. Jak dla mnie to głowica do zrzucenia tym bardziej że po zabiciu nowych broków należy wykonać test szczelności głowicy. Blok też...
przyczyną przegrzewania się silnika i bulgotania okazał się zatkany ten cienki wąż który idzie do zbiornika wyrównawczego , ale zmieniłem też przy okazji termostat (stary sprawdziłem w garnku był sprawny) zrobiłem tak że test szczelności głowicy , i też było OK .
sprawdzanie szczelności głowicy szczelności głowicy warunki sprawdzenie szczelności głowicy
dawka paliwo scania niebieski matryca blaupunkt lexia sterowniki interfejsu
easycontrol ct200 easycontrol ct200
Krups ekspres – woda pozostaje w kotle po parzeniu kawy, przyczyny, Evidence, EA81, odkamienianie PODOFO 2 DIN 17,78 cm z TEMU – Bluetooth, Mirror Link, Android Auto, CarPlay, nawigacja z telefonu