Jeśli masz zwykły obd i vag-com/ vcds to jesteś w stanie sprawdzić parametry pracy pompowtryskow. Tu np masz opisane co sprawdzić https://a6forum.pl/diagnozowanie-pompowt...
Pilot nadaje - jest ok. Działa zamek z kluczyka w drzwiach ? Sprawdź bezpieczniki ? Diagnostyka VAG, VCDS mile widziana o ile zamek nie dokładany.
Jeśli to nie pomoże, to nie widzę (na podstawie w/w informacji) powodu by szukać usterki w systemie. Wszytko wygląda poprawnie - proponuję sprawdzić VAG'a z innym komputerem/samochodem.
Nie pamiętam czy tam się robi jakieś adaptacje, a jak się robi to sprawdź 074. Po prostu przełączasz na nastawy podstawowe.
Cała masa różnych testerów i interfejsów podejrzewam że, też da sobie radę odczytać błędy ABS-u. Ale do tego jednego przypadku cenowo, wspomniany kabelek wystarczy. Jak jakiś tam poski VAG czy VCDS Lite, jak na nim ruszą to wystarczy.
Sprawdź ładowanie alternatora na początek. Druga sprawa to przekaźnik pompy paliwa - tu bym się najbardziej przyjrzał. Można spróbować zamienić miejscami z innym takim samym. Trzecia z nierównymi obrotami - możesz wyczyścić przepustnicę i zaadaptować na nowo. Będzie potrzebny do tego program VAG/VCDS.
Vag can pro lub vcds, sprawdź co słychać w abs/esp i zobacz w bordnetz czy widać położenie przycisków/manetki cruise control
Ewidentnie brak zasilania do sprawdzenia pinologia w kostkach. Przede wszystkim sprawdź czy dochodź prąd i masa. Może tu być problem z masą. Sprawdź dokładnie czy dobrze złożyłeś. W tych modelach vag lub vcds program dużo nie pokaże. Może złe dopasowanie części wyminianych, czy to co wymieniałeś było podobne czy takie same sprawdź kolory wtyków. A swoją...
Jak odpalisz VCDS i jesteś na tej stronie z COM1234 USB, do sprawdzenia zgodności kabla jest obok zakładka pod nazwą: Interfejs użytkownika i identyfikacja. Wchodzisz tam i wpisujesz kod warsztatu itp...
Takie sprawdzenie Ci nic nie da. W blokach pomiarowych obserwować wartości z niego. Można spróbować zrobić adaptacje czujnika. Zmień program na VAG lub VCDS Lite. Pod siedziskiem tylnej kanapy.
Zainwestować w legalny oryginał ;)
Trzeba podjechać do kogoś kto ma sprzęt diagnostyczny (VAG-COM, VCDS) i sprawdzić testerem sterownik klimatyzacji ,jakie ciśnienie w układzie jest "widziane", jakie temperatury
jeśli dobrze się dowiedziałeś to wystarczy zmiana kodowania sterownika, przez VAG VCDS.
Ze strony producenta, http://www.adako.com/. Pozdrawiam.
Vag\vcds-em... czy wyjąć żarówkę od mijania, tylnych postojówek\stopów patrząc na zaświecenie sie żarówkowej kontrolki w liczniku.
Gniazdo obd sprawdziłeś?
Kup vag kll na portalu i pobierz vcds lite to wystarczy do tego samochodu Dodano po 4 Kompresja sprawdzona?
Czy jest taka możliwość, żeby sprawdzić za pomocą VAG czy DPF nie został wyłączony programowo?
Ja osobiście posiadam vag 4,9 i złącza OBD1 oraz OBD2. Działa znakomicie. Do tego jeszcze skaner dominator max.
Ojejeje. Podepnij pod VAG VCDS.. Czym to robisz? Do sprawdzenia wiązka od kompresora.
Chciałbym w j.polskim, obecnie używam VCDS 11.8 EN (tylko na potrzeby własne), czy ma ktoś doświadczenie z w/w interfejsem?, Radzę się nie chwalić klonem. Myśle, że temat poleci za to do kosza. Tzok kiedyś pisał, że te w j. polskim pozostawiają dużo do życzenia - tj. tłumaczenie, może coś się zmieniło na dzisiaj? Nie sądzę, zawsze korzystałem po angielsku...
Tylko to chodzi o kabelek do domu, który ma zostać użyty góra kilka razy... Zamykam Reg. 3.1.1. Nie udostępniaj nielegalnych materiałów bądź innych informacji naruszających prawo.
Najszybciej sprawdzisz podłączając pod VAG/VCDS i przejrzeć bloki pomiarowe. Oczywiście wtedy gdy silnik zimny i długo grzeje.
Zanim zaczniesz pruć kable potrzeba troche dignostyki , interfejs vag-com nawet taki za trzy dychy z all....o niebieski i vag-com albo vcds-lite . Nalezy sprawdzić czy moduł komfortu odbiera sygnal pilotów , nie pamietam które to bloki pomiarowe ale na Elektrodzie znajdziesz wszystko . Spójrz np. tu https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
Na zimnym silniku: a) „01 -Engine” b) teraz wejdź w bloki pomiarowe “Meas. Blocks - 08” c) wybierz grupę „001” i daj „Go!” d) w polu nr 2 pojawi się wartość temperatury płynu chłodzącego (zapisać) (temp. podawana do ECU), temperatura powinna być zbliżona do temperatury otoczenia np. 19oC, to pole wyświetla...
Jeżeli te zrzuty są zrobione w momencie braku działania klimatyzacji to problem jest w tym że sterownik klimatyzacji widzi zbyt niską prędkość obrotową silnika - cyfra 5 w pierwszym bloku pomiarowym. Proponuję zainstalować sobie VAG-COMa lub VCDS Lite. Sprawdź jak zachowują się sygnały na przewodach o których wspomniałem. Może tutaj wystarczy dać sygnał...
Dobry. Do tego program VAG-Com lub Polski VAG lub VCDS ale tylko w wersji Lite.
Pilot oczywiście sprawny? Bateria wymieniona? Sprawdź połączenie masy w słupku przy module komfortu. Sprawdź VCDS / VAG czy kluczyk jest zaprogramowany prawidłowo.
Sprawdź zasilania podłączjąc żarówkę np. H4 .
Z VCDs vag com i nie wykrywa ECU połczenie zostało sprawdzone napięcie na ECU idzie .
VAG czy VCDS działa spokojnie na USB 1.0. Moim zdaniem w niczym nie będzie Cię brak USB 3.0
Czyli zostaje wymuszenie adaptacji przez VAG com albo VCDS.
Wylutuj pamięć z modułu komfortu, później odczytaj eeprom jakimś programatorem, a binarkę wrzuć do programu PIN extractor. Tak ja bym zrobił.
Komputer i sprawdzenie błędów. Do leona 1 to jest kabel VAG KKL i VCDS Lite i jakiś laptop z win xp lub nowszym. Zaoszczędzi wam sporo czasu w szukaniu czego brakuje.
FABIA II 1.2 2008 60KM Od 2 lat w moich rękach i w ciągłej eksploatacji - bez jakiejkolwiek naprawy. Dziś podczas jazdy straciła moc, zapalił się check engine oraz po chwili chyba ABS (ikona autka z poślizgiem). Na szybko sprawdziłem tym co mam KKL-VAG USB i VCDS-Lite błędy 16687- P0303-006 17549- P1141-007 01314-013 00532-002 Wyczyściłem przepustnicę,...
Po co usuwać klucze. Spróbuj to zrobić tak vag lub vcds 17 ( licznik) ,potem dopasowanie 10 kanał 00 i ok. Sterownik dopasowany.Jeśli nie pójdzie przez licznik 17 to 25 immo i dalej tak samo
Na twoim kablu odpalisz tylko VCDS Lite , do wersji którą chcesz uruchomić potrzebujesz taki interfejs jak w linku .
Tylko z glowica
Krańcówki można sprawdzić interfejsem VAG-COM lub VCDS. Po podłączeniu się do modułu komfortu w blokach pomiarowych można sprawdzić jak działają mikrostyki. Ale to oczywiście wiąże się z kosztami, które trzeba ponieść za podłączenie auta.
W Golfie 3 nie występują kody błyskowe. Odczyt tylko interfejsem, np VAG lub VCDS. Golf 2 z silnikiem 1.6 PN i 1.8 RP miał kody błyskowe.
Pewnie padł czujnik kąta skrętu (albo kabelki od niego). Wtedy sterownik nie widzi jak szybko kręcisz kierownicą i nie podnosi obrotów elektrycznej pompy wspomagania. Jak wolno kręcąc kierownica jest ok a przy szybkich ruchach stawia opór to masz ten problem. Najlepiej podłączyć pod VAG/VCDS i sprawdzić błędy ewentualnie odczyty modułu wspomagania....
"Ja sam mam vcds ale korzystam z niego jako informatora a nie do Wieś tuningu. Vcds pokazał mi tylko że kąt wtrysku wskazuje zero ." A ja do Ciebie piszę: "Zdjęcie nastawnika zmienia poziom dawki startowej. Ustawić to idzie łatwo, ale za pomocą VAG-COM lub VCDS-a. Musisz to ustawić na 3,5-4. Mniejsza wartość to więcej paliwa, większa - mniej (tak, tak...
Czyli coś takiego? https://allegro.pl/oferta/interfejs-diag... Niewiele można znaleźć Hex v2
Na obu laptopach taki sam system XP SP2, ta sama wersja vag'a 3,11. W obu przypadkach interfejs USB-KKL. Sterowniki FTDI w asusie były zmienione na najnowsze, bez rezultatu. A to coś ASUS świruje. Spróbuj ściagnąć VCDS Lite i na nim sprawdź. A COMa na ASUSie zmieniałeś?
Jak ktoś obcykany cofa to nie ma szans. Jeśli to EDC15 to można zczytać pzebieg ze sterownika silnika Vag-iem lub VCDS
VAG K+CAN 3.6 jakie obsługuje programy,VCDS jakie wersje
Sprawdź zasilanie na rozruszniku, oraz zaopatrz się w VCDS bo VAG-iem to się w tym roczniku z niczym nie połączysz.
Akumulator jakie ma napięcie podczas rozruchu? Mówimy o spadku napięcia podczas "kręcenia" czy w jakim stanie jest akumulator w spoczynku? Do sprawdzenia napewno czujnik teperatury, trzeba porównać ile pokazuje w klimatroniku i w sterowniku silnika. A jest opcja żeby to sprawdzić w tzw VAG-u/VCDS?
Cześć. Hmmm nie koniecznie w Twoim pojeździe zainstalowane jest "zielone menu" jeżeli masz tam zwykłe radio np Symfony czy tam Concept to możliwe że nie masz zainstalowanego MMI... Więc najpierw musisz sprawdzić co tam masz wgrane żeby można było myśleć o jakimkolwiek odblokowaniu np MMI... Skracając jeśli miałbyś 2G to powinieneś mieć dostępną możliwość...
Witam, co jakiś czas wyskakuje kontrolka silnika, na komputerze pojawiają się różne błędy, nie zawsze takie same, np: 16555 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean P0171 - 006 - Short to Plus - Intermittent 17586 - Linear O2 Sensor; Pump Current: Open Circuit P1178 - 009 - Open or Short to Ground - Intermittent 17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1...
Vag Dash to robi AVDI VCDS
VCDS, VAG-COM.
We wszystkich przegladarkach? Zaloguj sie do routera i podaj jakie dnsy masz tam ustawione. Wykonaj Fixlist.txt dla FRST: Task: {228BD5A4-DD5B-4EAB-89C3-87FA8FAC719D} - System32\Tasks\Driver Booster SkipUAC (Jarek) => C:\Program Files (x86)\IObit\Driver Booster\DriverBooster.exe Task: {3B1D3022-FF97-44BB-8857-753341B82AFB} - System32\Tasks\{64EA3AE0-1989-4634-B9BB-...
Podsumowując, ELM327 może coś uszkodzić w autach po 2010? Ani po, ani przed.
Tak też myślałem ale sprawdziłem go w Astrze H i Borze, jak na razie chodzi.
Teraz wam nie powiem w jakim aucie ale ostatnio wymieniając podnośnik szyby trzeba było wyciągnąć go z ramką drzwi do góry, pewnie też coś z grupy VAG 😁.
Jak masz kabel VAG KKL to ściągnij sobie -> VCDS-Lite. I sprawdź nim błędy w: 17-Instruments (17-licznik) 46-Central Conv (46-moduł komfortu)
Licznik w tym modelu i roczniku można skalibrować -/+ 25 % w kanałach adaptacji VCDSem. Zrób jeszcze test licznika v VAG/VCDS w pewnym momencie poodczas testu licznik ma wsazywać max czyli 220 albo 260 potem 100 km/h (sprawdzisz czy czasem ktoś nie ruszył wskazówki).
No to w tym przypadku pomocny będzie już tylko VCDS lub VAG CAN PROFESJONAL jeśli sprawdziłeś możliwości które ci podaliśmy ;-)
Za pomocą VCDS nie odczytasz pinu a VAGTACHO nie będzie współpracował z tym kablem.
Masz możliwość podłączenia go do VAG, albo VCDS?? sprawdzić ile pilotów jest zaprogramowane w module komfortu. Spróbuj robić tak jak robiłeś, tylko na końcu przekręć kluczyk na otwieranie i tak samo przyciśnij przycisk do otwierania. Zapłon oczywiście cały czas masz włączony tym działającym pilotem?? I oczywiście baterie w obu pilotach są dobre??
A może Vag com, Vcds? Lub innego typu program?
Sprawdź wyłącznik świateł i podłączenie. Jeżeli jest ok to VCDS i szukaj trybu skandynawskiego i/lub amerykańskiego.
Sam interfejs. Potocznie określane jako kabelek. VAG KKL powinien jeszcze obsłużyć te zegary + darmowy soft VCDS.
wygrzebałem jakieś stare screenschoty jak się kiedyś bawiłem i korzystałem wtedy na 17.1.3 hmm poratuje ktoś sprawdzonym linkiem ? najlepiej wersja pl
Witam Na początek diagnostyka komputerowa VAG / VCDS Pzdr
Nie ma opcji wyłączenia tej funkcji. Nic tutaj nie da zmiana kodowania czy zmiana w adaptacjach. Jeżeli po 30 sekundach od otwarcia drzwi pilotem nie otworzysz drzwi pociągając za klamkę to moduł komfortu uzna to za przypadkowe naciśnięcie pilota przez co zamknie drzwi. Musisz otworzyć drzwi lub włączyć zapłon. Skoro zaniki uszkodzone to nic z tym nie...
Opuszczamy i zamykamy przednie szyby -nitk nie wie po co ,ale tak ma być Kluczem w drzwiach 3 razy po 1 s na otwarcie,ma się zapalić dioda w drzwiach.Wciskamy klawisz zamykania w pilocie i trzymając go ,naciskamy 3 razy otwieranie i puszczamy zamykanie.Diada w pilocie zaczyna nigać ,a w drzwiach gaśnie . Żadne 46 czy 35 , Vag,Vcds- pełny manual -to...
Jak ja bym miał 10.000 tys. zł. to wpłaciłbym na konto i żył z procentów, a tak na poważnie to X-431 bardzo ładnie robi VAG.
Sprawdź czy VAG Commander widzi kabelek.
Znajdziesz. Do VAG Vcds,cena to około 3 koła. Drogo jak za kabelek ale masz na legalu i darmowe aktualizacje. Zaś do pięciu koła z uniwersalnych kupisz LAUNCH X431.
Jeśli czujnik halla poza tolerancja to zaplon do ustawienia a wczesniej rozrzad do sprawdzenia. Tylko tu zaplon ustawia się lampa po wczeniejszym wywolaniu procedury przez vag com lub vcds.
Do sensownej naprawy grupy VAG tylko VCDS.
Sprawdzony jakiś programem diagnostycznym ? Polecam kogoś z VCDS, (VAG), Delta Tech. Bardzo dobrze grupe Vaga one czytają ;) A był sprawdzany czujnik poziomu oleju ?
Jeszcze dwa tematy w tej sprawie : [url=http://mhhauto.com/Thread-VCDS-12-1... wsadem do atmega [url=http://mhhauto.com/Thread-VCDS-VAG-... cały temat (64 str.) o naprawie VAG/VCDS.
Piec jest z vw t5.Użyj vag com lub vcds i rozblokujesz piec.
Kupiłeś interfejs do aut grupy VAG i do tego interfejsu są programy typu vcds-lite lub vag-com ale czy działa to z oplem to nie wiem .
Problem może być z przewodami od sterownika air bag do napinacza. Z samym napinaczem jak również problem może być w sterowniku air bag. Przydało by się zdiagnozować vagiem bo tam jest kod plus podpowiedź czy jest zwarcie do plusa ,minusa czy za duża rezystancja (przerwa). Dodatkowo w VAG-u (VCDS) można podejrzeć w blokach pomiarowych aktualny stan.
Podłącz Autucom-a i cofniesz do pozycji serwisowej , wyzerujesz itd. Czytałeś instrukcję czy się da CDIF-em tę opcję wykonać? Lub VAG, VCDS.
VCDS z krainy ryżu?
l na allegro do 150zł ? Oczywiście kliknę pomógł :) Nie ma za 150. Tu masz legalne (z licencją) od legalnego dystrybutora i taki kupisz: http://www.vag-com.pl/
Najszybciej będzie zrobić podgląd VAG/VCDS, bo prawdopodobnie sterownik "widzi" drzwi jako otwarte, dlatego centralny zamek wciąż zamyka i otwiera.
To zaworek zwrotny zapobiegający cofaniu paliwa i powinien działać w jedną stronę . Błędy to jedno ale co mówią bloki pomiarowe ?? Podłącz autko pod komputer tylko u kogoś zorientowanego a nie takiego co tylko błędy usunie . Co do czujnika temperatury to można go vag-iem lub vcds-em sprawdzić . Diagnostyka kolego .
To nie usterka już napisałem na ten temat jak naprawić itp. Możesz być pewien ze to tylko niewiedza z twojej strony -no a skąd mogłeś wiedzieć. Podeśle link do tego tematu. Tam wszystko jest.
Moduł komfortu jak najbardziej możesz przeskanować chociażby VAG, VCDS grupa 46-Central Conv/Moduł Komfortu. Co do schematu moge poszukać i podesłać ale może najpierw powiedz co się dzieje?
Witam jeśli chodzi o instrukcje obsługi ,adaptacje i inne opcje opisy są skąpe .Poprzednio posiadałem Viakena i jakoś zadbali o to by było przejrzyście.Pod względem obsługi jest ok , a wsparcie kończy się na tym że warto go kupić :) Na dzień dzisiejszy pewnie będzie kolejny Multidiag Viakena lub vag vcds jest więcej opisów i porad użytkowników. Pozdrawiam
Witam, VW Golf Plus 2007 1.9 TDI 105 KM Auto po wymianie skrzyni (rozleciał się mechanizm różnicowy), wywaliło kontrolki: ABS, trakcja, czerwony wykrzyknik, wspomaganie na żółto. Po odczytaniu błędów: 01316 Elektroniczny moduł sterujący ABS 00625 Sygnał o prędkości własnej pojazdu 02546 Ogranicznik kierownicy 00778 Czujnik położenia dźwigni regulacyjnej...
Jaki can jaki błąd ? Czepiłeś się tego cana :) Ogarnij f305 wykasuj błędy i wsio no ten:) rozumiem że chodzi o uszkodzenie linii CAN między modułem Gateway i kodułem komfortu który jest w bagażniku? błąd 00470 vag :) VCDS ciągle pokazuje 1 wire a powinno być 2 wire?
Witam jeden tłoczek cofnął podłączając zacisk na krótko pod napięcie i dalej wkręcił, a drugi od razu wkręcił Oba silniczki odpuszcza jednocześnie, jeśli użyjesz odpowiedniego sprzętu :) Może drugi silniczek ma pękniętą obudowę (plastikowa!) i nie mógł go cofnąć, lub uszkodził ten pierwszy. A tak serio to na pewno trzeba wykonać basic settings, kiedy...
Vag eeprom nie działa z tym autem
Vag lub VCDS do ręki i do sprawdzenia grupa 3,18,23 , sprawdź co do tego utrudnionego rozruchu na gorącym silniku , czy jak odłączysz czujnik temperatury płynu chłodzącego jak dobrze pamiętam G62 (drugi czujnik jest od wskaźnika) to wtedy silnik uruchamia się bez problemu czy dalej jest problem , jeżeli to pomogło to potrzebna jest korekcja dawki startowej...
Jak grupa vag to vcds
Vag com nie. VCDS już tak.
Nie jestem pewien ale głośniki mają zwrotnice... Oryginale radio ma możliwość ich diagnostyki Jeśli nie masz oryginalnego radia i VCDS/VAG-COM to spróbowałbym podłączyć pod każdy kanał jakieś źródło dźwięku.... albo sprawdził opór zwykłym miernikiem (powinien się mieścić do kilku omów)
No ale ten błąd by chyba wisiał, a u mnie jedyny błąd jaki był to ten z czujnikiem poziomu paliwa. Po jego wykasowaniu, przy każdym moim sprawdzeniu błędów brak. Chyba, że VCDS-Lite i VAG-COM + ten mój kabel jakoś nie działają jak należy.
Zmienisz język menu ale tylko na dostępny zaprogramowany. Oczywiście polskiego nie ma. VAG, VCDS
vcp posiadam a vcds jako uzupełnienie , bardzo mało robię vag ....
Słowo klucz: diagnostyka aut, grupa VAG, VCDS,odczytywanie błędów..... itd, itp ? U mnie jak padło wspomaganie , to pomogła wymiana pompy. Ale to już powiedziała "pani diagnostyka".
Witam, a czy możecie polecić, albo dać link, jaki ten VCDS VAG zakupić? Będę wdzięczny.
sprawdzenie motoreduktora sprawdzenie statecznika macbook sprawdzenie
konfiguracja edimax 6408n fx5200 video uszkodzony kabel ścianie
Ricoh MP C406 – kolory bębnów światłoczułych CMYK, identyfikacja i zamienniki Ricoh C406 – zwijanie papieru w harmonijkę podczas wydruku, przyczyny i rozwiązania