Dzisiaj miałem sprawdzić świece miernikiem bo nie mam kluczy więc tylko tak mogę je sprawdzić ale się nie wyrobiłem zrobię to jutro. Jak sprawdzisz świece miernikiem, to dla mnie jesteś mistrzem świata i ustawiam się pierwszy w kolejce do nauki. Proponuję wszystkie dalsze kroki robić po zaopatrzeniu się w zestaw podstawowych narzędzi.
Z bezpiecznika 70A idzie ten czerwony przewód do przekaźnika świec żarowych.Wyjmij bezpiecznik i sprawdź miernikiem przejście.
Jak masz możliwość to sprawdź amperomierzem ile prądu biorą świece. ZWykłym miernikiem, takim do 10A tego nie sprawdzisz. A nawiasem mówiąc to ty masz napięcie na świecy 10V, a to przy kiepskim auk jest możliwe.
świece sprawdzić możesz miernikiem nierozbierając nic w kostce przyłączeniowej są dwa grubsze piny nielicząc zasilania bo ono też ma grube piny pozatym resztę musisz z pozycji diagnozy musisz zczytać błędy i ewentualnie kasować
Sprawdź stan świec..... odłącz każdą i sprawdź...tylko nie miernikiem....i napisz czy wszystkie uszkodzone lub może któraś dobra...
Sprawdź świece żarowe miernikiem coś Ci to powinno naświetlić. Staszku a jak sprawdzić komputerem grzanie świec? Bo powiem szczerze że nie wiem.
Cześć, Nie stawiałbym na świece. Po pierwsze: w tym modelu jak którakolwiek ze świec byłaby uszkodzona to świeciłaby się cały czas kontrolka od świec w liczniku. Po drugie: gdyby była to kwestia świec to auto miałoby problem z odpaleniem zwłaszcza gdy jest zimne, ale po odpaleniu by chodziło, a u ciebie odpali na chwilę i gaśnie. Świecę możesz sprawdzić...
Jaka dokładnie bateria? Sprawdź świece miernikiem na przejście, ale raczej świecą do wymiany.
Przyczyna może być w świecy a może również zimny wtrysk nie rozpylać dobrze oleju napędowego(lać). Aby to zdiagnozować musisz zdjąć przewody ze świec i miernikiem sprawdzić czy mają przejście. Ze względów finansowych możesz wymienić jedną, w niczym to nie przeszkadza i nie wpływa na pracę i żywotność silnika. Jeżeli świece będą miały przejście to są...
Świece łatwo sprawdzić, miernik i sprawdzić opór między masą a konektorem świecy, powinno być kilka ohm, jeśli jest przerwa świeca przepalona Samego modułu nie sprawdzisz bo nie wiadomo z jakich elementów się składa, jedynie podmiana na sprawny.
Podałem najprostszy sposób sprawdzenia świec .Do tej pory w swoim Dieslu1,9 TDI wywaliłem kila sztuk do kosza ,a kupowałem nowe w sklepie , bagatela po 35 zeta za sztukę! Dlatego sprawdzam od pewnego czasu w ten sposób i trafiam w "blaupunkta" Nie zawsze można sprawdzić świecę miernikiem .W życiu jest jeszcze coś ......to się nazywa NOS. Pozdrawiam.
jakie napięcie daje cewka z magneta? cewka WN wytwarza jak sama nazwa mówi wysokie napięcie które idzie na świece. sprawdź miernikiem rezystancję między końcówkami 1, 15 musi być ok. 3Ω ale dokładnie nie pamiętam zależy jaką masz instalacje 6 czy 12 V sprawdzić trzeba jeszcze rezystancje między końcówką która idzie na świece a zaciskiem... no właśnie...
Trzeba sprawdzić zasilania a jak są w porządku to wymontować i rozebrać i polatać miernikiem po czujnikach, sprawdzić świecę i silnik. Link do opisu masz tutaj: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Jak sprawdzałem działanie przekaźnika świec żarowych w innym samochodzie, przekaźnik starego typu bez kontroli poszczególnych świec, to przy włączeniu zimnych wszystkich czterech był pobór 50 A. Po rozgrzaniu świec prąd powinien spaść, myślę że do 20–30 A. Tyle powinien wyciągnąć alternator 70 A przy średnich obrotach silnika. Po wskazaniach miernika...
Możesz. Jeżeli będzie napięcie na świecach, to odkręć przewody od świec i zmierz oporność na każdej świecy przy identycznym podłączeniu miernika, ale ustaw pomiar oporności na 200om, wartości około 1oma to świeca dobra.
Kolego świece sprawdź próbnikiem np. żarówką reflektorową, bo pomiar miernikiem może okazać się niewystarczający. Jeden kabelek do plusa akumulatora a drugi do świecy i sprawdzaj każdą oddzielnie. Zima tuż tuż, więc pospiesz się.
na pewno nie pomoże ,ale zato pomoże zmierzenie miernikiem świec żarowych -bo masz przepaloną conajmniej jedna inne powody mogą też byc [sterownik itp] ale podstawą jest sprawdzić co napisałem
Kontrolka mruga gdy jest uszkodzony świeca lub zaworek albo czujnik temp świecy , sprawdź miernikiem przy sterowniku są tam opisane wyprowadzenia
Jak się nic nie uszkodziło to tak. Można na poprzednich sprawdzić,czy świecą,lub miernikiem na stykach.
Kiedy po raz ostatni wymieniałeś świece i przewody zapłonowe ? Tego żadna diagnostyka nie wykaże jak będzie uszkodzone. Przewody zapłonowe możesz sprawdzić za pomocą miernika uniwersalnego ustawiasz go na omomierz. Świece musisz wykręcić i zobaczyć. Pozdrawiam
wszystkie diody sprawdziłem miernikiem i świecą lecz jedna odrobinę słabiej. Co muszę zrobić aby naprawić ta lampę? Najprawdopodobniej ta która świeci słabiej ogranicza prąd dla pozostałych w szeregu. Musiałbyś mieć dokładnie tego samego typu LED by zastąpić tą uszkodzoną. Diody w teorii nie mają właściwości rezydencyjnych ???
Aby mieć 100 % pewność czy są OK to musisz je wymontować. Następnie sprawdzić omomierzem czy ich rezystancja wynosi z reguły około 1 om. Jeśli tak to są sprawne. Można jeszcze pokusić się o sprawdzenie czy prawidłowo się nagrzewają. Aby to sprawdzić potrzebny jest akumulator i kawałek dość grubego przewodu. Opierasz świecę o zacisk mimusowy akumulatora...
pierwszy bul to mogą być zepsute świece żarowe które nie grzeją od ich sprawdzenia bym zaczynał najlepiej na oporność standardowym miernikiem,parametry można zjajść na necie.jeśli świece są ok to morze być też przekaznik tych świec czarna plastikowa kostka wielkości mniej więcej paczki papierosów
Kontrolka o symbolu lampy w kolorze czerwonym sygnalizować powinna uszkodzenie żarówki w tylnej lampie. Skoro one świecą możliwe jest zwarcie w instalacji musisz sprawdzić miernikiem skąd podany jest lewy sygnał. Możliwe przetarcie przewodów i zwarcie.
Ale rzeźba, gdyby kolego potrzebny byłby taki układ to producent by go zrobił. Na cholerę Ci to, a po drugie już to widzę, jak wsiadasz do auta i jak pilot wpierw sprawdzasz check listę i dopiero odpalasz. Za bardzo się wczuwasz i przeżywasz, to nie samolot, gdy coś będzie nie tak z paleniem to sobie sprawdzisz świece. Miernik cegowy nie jest taki drogi,...
Sprawdź połączenie przewodu do blaszki która jest przykręcona do wszystkich świec. Miernikiem pokazywało przejście, ale po zdjęciu izolacji na połączeniu przewód-blaszka było utlenione. Po poprawieniu tego połączenia problem zniknął.
Ale czy można sprawdzić świece? np miernikiem?
Nie ma błędu świec, miernik pokazuje podobne parametry, przyczyna sterownik lub okablowanie. Pytanie jak sprawdzić sterownik ?
Kontrolka od świec zapala się na chwilę o gaśnie i jak mam sprawdzić te napięcie odpiąć mostek i miernikiem?
Prosta sprawa, podpinasz diagnoskop i wymuszasz nim grzanie świec wtedy masz sprawdzony sterownik świec. Po pierwsze mierzenie rezystancji nic Ci nie da bo nie wiesz jakie powinny być wartości. Po drugie mierzenie miernikiem wiązki od świec nie ma sensu, w ogóle używanie miernika przy naprawie grzania świec jest bez sensu. Miernik Cię oszuka. Do takiej...
A czym świece sprawdzicie? Miernikiem do 10A? Omomierz też nie zawsze pomoże.
Zaczął bym od sprawdzenia świec żarowych czy są sprawne. Bardzo prosto można to miernikiem sprawdzić bez wykręcania.
Witam moje a4b5 1.9tdi 110km 97r ciężko odpala <dusi się ,nie może załapać potem kulawo chodzi po dodaniu lekkiego gazu trzyma obroty normalnie > mam ten samochód z 2 miech. Ciężko zaczął teraz kręcić w zimę z rana jak jest zimno wymieniłem wszystkie filtry i nic. Sprawdziłem świece Miernikiem cyfrowym dt-830 B ustawiłem na 200 (Ω) i każda...
Sprawdź czy dochodzi napięcie do świec, miernik w dłoń i sprawdzaj, jak nie to czujnik temperatury do sprawdzenia.
Kolego aby sprawdzić świecę żarową nie trzeba być ekspertem wystarczy wziąć przewód podłączyć do akumulatora (do plusowej klemy ) , zdjąć ze świecy fajkę i dotknąć jej końca Ma zaiskrzyć (będzie to bardzo delikatne iskrzenie więc patrz uważnie ) jak nie to świeca do wymiany Nie trzeba ich wykręcać Jak masz miernik to możesz sprawdzić nim rezystancja...
Tak nie sprawdzisz cewki zapłonowej - tam nie ma zacisków uzwojenia wtórnego. Co najmniej jeden zacisk widzę, katalogi podają dla wtórnego około 11 kiloomów, więc sposób pomiaru i interpretacja, że cewka niesprawna raczej prawidłowa. Pomiar pierwotnego pokazuje jedynie, że nie ma przerwy, połowa z tego wyniku to przewody i styki w tym mierniku, katalog...
Świece sprawdzone miernikiem, przebieg 255 tyś. km. Dzisiaj sprawdzę wtryski. Wymieniłem filtr paliwa, przeczyściłem EGR, świece sprawdzone.
No to teraz miernik w rękę i zobacz czy faktycznie na wszystkie świece sterownik daje napięcie i jeszcze dobrze by było zapiąć jakieś cęgi i sprawdzić jaki prąd pobiera każda świeca. To że ma rezystancje jak inne nie świadczy że jest sprawna.
witam Sprawdź jeszcze z rana gdy temperatura jest poniżej 0 czy w ogóle podaje napięcie na świece żarowe. końcówki miernika do masy i jednej fajki świecy, miernik na szybę i sprawdź w ten sposób wszystkie...
Sprawdź miernikiem świece jak zapalisz.
Mi już się udało naprawić :) wykręciłem świecę sprawdziłem miernikiem i była spalona, wymieniłem na nowa i od razu ruszyło bez żadnego odblokowywania. :)
lampa dwuświetlówkowa, świetlówki sprawdzone - świecą w innej oprawie.
Roczne świece to nie nówki. Miernik do ręki i sprawdź świece. Wymieniałem już nowe świece nawet po nie całym miesiącu użytkowania.
Więc tak, nie wiem który, bo nie miałem nigdy Laguny. Ale napiszę Ci, jak ja sprawdzam aby mieć 100% pewności. Wyciągam taki przekaźnik i trzymam w ręku. Potem kładę w inne miejsce. Miernik/żarówka w rękę i wkładam w miejsce styków cewki kabelki, mam do tego celu samce. Przykładowo włączasz zapłon, i tam gdzie powinien cyknąć przekaźnik to zapala się...
Dalsze pytanie- kiedy świece były wymieniane i czasami czy nie uległy przepaleniu. Świece były wymieniane nie dawno kilka miesięcy temu. Jutro sprawdzę miernikiem jeszcze świece.
Sprawdziłeś czy tranzystory na nie działających wyjściach są sprawne ? Sprawdziłeś jak są zasilane diody i dlaczego nie świecą ? Miernik do ręki i do roboty.
Jeżeli masz przekaźnik na przekaźnikach zwykłych to raczej u Ciebie powinny być świece 11V, sprawdź na początek miernikiem, przekaźnik, spróbuj go ręcznie wysterować i sprawdzić czy łączy wyjście świec z wejściem od aku 12V.
Co do miernika - jak taki miernik wygląda bądź jakiś konkretny link (castorama / carrefour)? Jeżeli nie wiesz, jak wygląda miernik, to nie bierz się za naprawę czegoś o czym nie masz pojęcia. Udzielanie dalszych porad mija się z celem. Zaproś kogoś kto się na tym zna. Chyba, że chcesz zostać "bohaterem" w swoim domu (martwym). Tak na marginesie (wschodnim)...
Kolega Michu10 chyba jednak miał na myśli miernikiem-omomierzem do masy..
Weź miernik i zobacz czy na świecach żarowych po włączeniu kluczyka pojawia się prąd. Jeśli nie patrz bezpiecznik i przekaźnik. Jak długo świeci kontrolka os świec?? Odepnij na chwilkę kable z czujnika temp. i włącz zapłon zerkaj na kontrolkę od świec. Na włączonym zapłonie odczekaj około 30 s i spróbuj uruchomić mobila.
Czy którykolwiek z was przyłożył woltomierz do przewodu????? Tam zawsze jest co najmniej 5V więc jak nie wiecie to przynajmniej nic nie piszcie!!! Kolego czy jesteś pewny, że przy sprawnych świecach żarowych jest lub powinno występować napięcie na przewodach zasilających świece? Moim zdaniem obecność napięcia świadczy o uszkodzeniu świecy i od sprawdzenia...
są dwa rodzaje sztyftowa ze śrubką M5 oraz z kablami a ich oporność wacha się w granicach 1,17 ohm sprawdziłem na dwóch nie nam dokładniejszego miernika i oporność się wacha w zależności od temperatury
O kablu numer 4 który idzie do świecy. Kable sprawdzone miernikiem.
Nie wiem, czy to wina samego wyświetlacza, czy czegoś "obok" To trzeba sprawdzić krok po kroku. Do tego samego toru podpięta jest linijka poziomu, obok wyświetlacza, Czy te segmenty się świecą? Tranzystory T26-35 i rezystory R213, R214, R219 można sprawdzić miernikiem. To od tego trzeba zacząć diagnozę. Te wspólne tranzystory, czyli T26 i T35 raczej...
Możliwe, że to ten brak masy bo jedne żarówki się żarzą a inne świecą ok. Sprawdzę miernikiem.
Lampy maję przeważnie polaryzację plus i minus (podłącz odwrotnie) jak masz miernik to sprawdź na przewodach do lamp czego brakuje + czy -.
Sprawdź kondensatory na płycie głównej i zasilaczu. Jeśli masz możliwość proponowałbym sprawdzić na innym zasilaczu. Dodatkowo miernikiem sprawdzić porty: http://pinouts.ru/Inputs/PS2Mouse_pinout...
Jak będziesz miał miernik to sprawdź czy R11 to na pewno 560om.
Witam, wiem że odgrzebuje stary temat, ale mam podobny problem w niedawno kupionym Mascocie 2.8, 125 KM z 2002 roku. Otóż Od początku odłączona był świeca płomieniowa i chciałbym to zmienić gdyż nie pali bez niej dobrze przy sporych mrozach. Sprawdziłem miernikiem i w kablu który powinien być podłączony do świecy płomieniowej jest tylko ok. 7V. I moje...
spróbuj jeszcze raz sprawdzić bespieczniki ale wyjmij je i sprawdz miernikiem czy mają przejcia bo nieraz gołym okiem nie widać ze są przepalone
Przekaźnik pstryka, a prąd podaje? Najlepiej sprawdzić to jakimś miernikiem z obciążeniem, np. takim z żarówką albo innym rezystorem. Jeżeli np. żarówka się zaświeci, to gdzieś na przewodach dalej będzie problem albo w samych świecach. A jeżeli tzw. probówka nie zabłyśnie, to trzeba się cofać pokolenia przez przekaźnik, bezpiecznik, stacyjkę i wszystkie...
Witam Mam pytanie, podłączyłem diody według tego schematu (strona nr.4) "Post#94 29 Mar 2010 14:15". Dałem szeregowo dwie diody więcej. Problem jest tego typu, iż diody świecą, a nie migają. Miernikiem sprawdziłem tranzystor, jedna nóżka po dotknięciu miernikiem nie łączy z żadną inną. Spalił się tranzystor? Jak sądzicie? Chyba, że źle wpiąłem diody,...
Gdy odpalam Lublina każdego jaki by nie był po włączeniu zapłonu czekam do momentu wyłączenia się grzania świec to jest wtedy gdy kliknie przekaźnik, a nie jak niektórzy myślą gdy zgaśnie kontrolka , po zgaśnięciu kontrolki jakieś 15-20 sekund jeszcze świece grzeją, sprawdzone miernikiem nie raz. Także gdy już zaczynam kręcić rozrusznikiem świece są...
Trzeba sprawdzić świece, napięcie nic nie mówi o ich grzaniu. Masz PWM, a miernik za 35 zł tego nie ogarnia.
Jeśli akumulator jest w dobrej kondycji to > dokładnie sprawdzić obwód zasilania świec żarowych. Użycie miernika uniwersalnego i tak jest dalej wskazane.
witam mam Audi A6 C4 z 96r. 2.5 TDI 140 km quarto teraz jak są te mrozy auto ma problem z odpaleniem :( miesiąc temu wymieniony akumulator na komputerze 0 błędów kąt wtrysków dobrze ustawiony nowe świece przy odpalaniu na desce rozdzielczej pali się kontrolka grzania świec gaśnie przekręcam kluczyk i ma problem na zimnym silniku odpalić po sprawdzeniu...
Miernik najlepiej schemat bądź wiedza i sprawdzisz. Koszt kostki to jakieś 40zł więc ja bym wymienił w ciemno.
Przy próbie startu jeśli nie zapala a dostaje paliwo powinien pojawić się dym przy sprawnej świecy. Jeśli dymu nie ma to najpierw sprawdzić czy do urządzenia podawane jest paliwo. Kontrola świecy miernikiem możliwa jest dopiero po rozebraniu pieca, ew. programem diagnostycznym na samochodzie.
Witam dzisiaj miałem wszystko posprawdzać ale problem się zmienił mianowicie juz nawet na chwile nie zapala się kontrolka świec (wcześniej mrugała w trakcie jazdy) nie ma prądu pod bezpiecznikiem od świec (sprawdziłem miernikiem i wsadziłem nowy bezpiecznik i go nie spaliło a wcześniej tak się działo) czy to przekaźnik jest temu winien?
Cewkę w/n można sprawdzić miernikiem omomierz lub wsadzić w fajki świecę, zmasuj gwint świecy i zerknij czy podczas kręcenia rozrusznikiem skacze iskra.
kolega viper 555 wydaje mi się że dobrze trafia chodzi o świece podepnij miernik lub kontrolkę pod świece i sprawdż jak długo grzeją świece często uszkodzony przekażnik lub czujnik temperatury od tego przekażnika
Świece sprawdziłem miernikiem , niby ok . Sprawdzam czy na fajce jest napięcie . Na 3 jest 11,2 a na jednej 0 . Czyli nie podaje napięcia na świece nr 1. Co dziwne jeśli odłączę fajkę nr 2 to na jedynce pokazuje poprawne napięcie 11,2 , dwójka tak samo . Zwarcie gdzieś coś robi czy co ? Zostaw miernik, użyj kontrolki z H4 a wszystko stanie się jasne.
Czarna sonda pomiarowa do masy a czerwoną wsadź do kapturka i zmierz czy podaje napięcia na zakresie DC oczywiście . A żeby sprawdzić oporność ustaw miernik na pomiar Ω i czarna sonda do masy a czerwona do świecy .
. Wolałbym uniknąć wykręcania wszystkich, bo dostęp jest kiepski. . Z doswiadczenia wiem ,że koniecznie należy sprawdzić wszystkie świece tak jak radzi kolega ,są przypadki że swieca grzeje , czyli wydaje się że ma przejscie prądu mierząc miernikiem ale ona grzeje z drugiej strony od gwintu a nie od czuba :idea::D czyli do wymiany :idea:
Musisz sprawdzić (np. w serwisie) jakim napięciem zasilane są świece w Twoim silniku. Z tego co wiem, to w różnych silnikach diesla zasilane są one innymi napięciami (nie zawsze 12 V), a więc uważaj, bo możesz je uszkodzić. Jaką metodą sprawdzałeś stan świec żarowych tj. miernikiem, czy żarówką. Lepszą metodą jest sprawdzenie żarówką np. reflektorową,...
Jest dobry jeżeli trzeba sprawdzić która świeca żarowa nie grzeje, po prostu te wysmukłe cęgi naszadzasz sobie na łącznik pomiędzy świecami.
Ty tak naprawdę? Nie wpadłeś na pomysł by użyć miernika, żarówki by sprawdzić czy do świec dochodzi napięcie bądź zbadać ich rezystancję? Oddaj to auto do mechanika bo naprawdę pójdzie z dymem.
Nie mam żadnego testera, tylko zwykły miernik, którym mogę sprawdzić napięcie z akumulatora. Czy oglądając świecę można coś wykryć?
Filtr paliwa zmieniony tydzień temu, świece sprawdzone miernikiem sprawne prąd dociera. Dodano po 1 A co do ciśnienia paliwa czy jest za małe podczas rozruchu? Ile powinno mieć?
Też mam taką bestie stoi pod chmurką i jeszcze się nie zdarzyło żeby w zimie nie zapalił ale aku co trzy cztery lata wymiana a twój to już kaput weź aku do sklepu gdzie mają tester i ci sprawdzą a ew później rozrusznik lub przewody bo jak aku słaby to nawet świec dobrze nie nagrzeje jak masz Miernik to zobacz do ilu spada napięcie podczas kręcenia bo...
Jest mozliwosc sprawdzić miernikiem czy statecznik działa poprawnie? Nie ma takiej możliwości. Jak pisałem wcześniej, trzeba zakupić nowy statecznik.
Zdaje się, że jednak masz świece do lepszego sprawdzenia, miernik sobie odpuść (korzystałeś zapewne z omomierza?), chyba, ze masz do dyspozycji amperomierz prądu stałego o zakresie 50A. Wszystkie cztery świece razem mają pobór prądu ok 48A. Najprostszą metodą jest wykręcenie świec i sprawdzenie "optyczne" po podłączeniu bezpośrednio do akumulatora,...
To wygląda jednak na moduł , jeżeli w innym motocyklu także nie działa . Odpada także raczej czujnik impulsator . Może dało by się sprawdzić same tranzystory przez wypięcie ich Baz i podawanie na nie przez rezystor 10k +12V . I obserwować czy na świecach pojawia się iskra . Albo na wyjście modułu podłączyć żarówkę 12V 5W drugim końcem do + 12V . Wtedy...
Jest to mostek prostowniczy (Graetza). Sprawdź go miernikiem.
Kolego, silnik 2,5 nawet przy małym mrozie potrafi ładnie zapalić, ale przy temperaturach -10~-15 może mieć problemy. To normalne. Żebyś nie musiał ściągać filtra do sprawdzenia świec, poszukaj "automatu świec" w okolicach lewej lampy. Wypnij wtyczkę odsuwając niebieską blokadę i sprawdź miernikiem, kontrolką czy zwykłą żarówka czy jest przejście podłączając...
Grzanie świec sprawdzisz miernikiem albo żarówka, plus masz na końcu świecy a masę na silniku. Na ciepłym silniku powinien podgrzać świece co pokazuje miernik bądż zaświeca żarówka. Jeżeli nie grzeje świec po przekręceniu kluczyka to winny może być moduł grzania swiec albo np. czujnik temperatury. Jeżeli jak piszesz po sciagnięciu wtyki z czujnika auto...
Moi drodzy. Problem rozwiązany. Znajomy kazał mi sprawdzić czy mam wszystkie świece żarowe. Po lewej stronie silnika można to sprawdzić miernikiem jakie są opory na danej świecy. 1-ok 2-0 3-0 4-ok. Wymienione tylko dwie te spalone (reszta jak będzie trochę cieplej ) . I odpał silnika. Błąd znika. Auto zamiata jak dawniej.
Zasilanie przekaźnika masz (pin 8 ,masa).To że sprawdziłeś miernikiem świece ,to nie oznacza że wszystko jest OK.Podałeś napięcie na świece ,silnik nie zapalił,to może jeszcze świadczyć o tym, że układ jest zapowietrzony(wymiana filtra paliwa).Uszkodzona świeca ,nie uruchomi przekaźnika.Twierdzenie że świece były wymieniane rok temu ,nie daje gwarancji...
1. Sprawdź pobór prądu podpinając zasilanie bezpośrednio na świece a jeżeli dalej będzie pokazywało 5 A to wymień świece albo miernik - pobór na jedną świecę to ok 10 A po nagrzaniu. 2. Nic nie piszesz o tym czy sprawdziłeś przewody pomiędzy przekaźnikiem wtrysku a sterownikiem silnika - na przejście (najlepiej żarówką), na izolację od masy i na izolację...
Sprawdź miernikiem czy dochodzi napięcie i masa.
Masz miernik ? jeśli tak proponuje sprawdzić miernikiem czy diody świecą, jeśli nie tz że uległy spaleniu i będzie trzeba wymienić na nowe
W0LPD6E68FG134028 Astra J 1.6 CDTI 2015 r. Dodano po 2 Sprawdź instalację od świec do sterownika czy nie ma przetarć , zwarć , luźnych czy skorodowanych styków itp ... - na schemacie widać że w twojej wersji nie ma przekaźnika świec tylko steruje tym sterownik silnika .. Jeśli chodzi o przetarcia, zwarcia itp to nagle by się zrobiły na wszystkich świecach?...
Jak będziesz wymieniać świece weź miernik i sprawdź opór kabli wysokiego napięcia. Jeśli będzie wynosił 0 to kabel ma przerwę i pozostaje wymiana.
Panowie, może ktoś będzie wiedział. Mam ten sam błąd - P15BE . Bezpiecznik był wywalony, wstawiłem nowy 20A. Wymieniłem przekaźnik T20. Wymieniłem wtryskiwacz. Nadal błąd wraca i silnik wchodzi w tryb awaryjny. Sprawdziłem na autodoc, gdy tylko komputer chce podać prąd na świecę (nową), zero reakcji. Podłączyłem żarówkę H7 w miejsce świecy i miernik,...
Witam. Mam golfa 3 z 92/93 r. problem polega na tym że występuje u mnie brak prądu na na świecach i nie świeci się kontrolka grzania świec. Wymieniłem przekaznik 104. Nic to nie dało, sprawdziłem bezpiecznik 50A na którym miernik nie pokazał mi napięcia. Grzeje świece podłączając bezpośrednio + aku. do listwy świec. Nie wiem gdzie mam dalej szukać.
tak tak, sprawdzilem wszystkie bezpieczniki od 20A do 80A. każdy jest sprawny. Sprawdziłem miernikiem świece, wszystkie są dobre. Zabieram akumulator do domu sądze ze po 10 godzinach ładowania osiągnie pełną moc. Rano opisze wynik prac.
miałem problem przy o stopni ciężko palił , a nie sprawdziłem przekaźnika świecy żarowej (pierwszy po prawej stronie od strony chłodnicy)wyjąłem i przeczyściłem papierem ściernym i pali jak ta lala , przed sprawdzeniem podłącz miernik - voltomierz do przewodu świecy żarowej i sprawdź czy jest napięcie po włączeniu zapłonu powinno spaść o około 1 volt...
W tym silniku niema możliwości regulacji zaworów. Sprawdź fajkę i kabel świecy. Podłącz miernik do kabla i rdzenia cewki, jeżeli przy poruszaniu kablem oporność będzie się znacznie zmieniać, to jest on uszkodzony.
Trochę się zdziwiłem tym złączem. Myślałem że bardziej oczywiste jest znalezienie pinu sterującego. A tu klapa nie widać takiego. Może coś sprawdzisz miernikiem nigdy nie wiadomo. Jest jeszcze inna alternatywa . Możesz wykorzystać te świecidełka co świecą jak w pobliżu działa telefon. Zawsze można wykorzystać sterowanie z czegoś takiego.
Dzień dobry! Mam problem ze staruszkiem - Dacią. Problem tkwi w tym, że nie podaje iskry na świecę. Poniżej podaje rzeczy które sprawdziłem: -prąd jest podawany na cewkę zapłonową, -kabel cewka->aparat zapłonowy sprawdzany (inne auto na nim odpaliło), -kable aparat zapłonowy->świeca sprawdzone miernikiem (jeśli przewodzą prąd to chyba działają?), -świece...
sprawdzić świeca zapłonowy miernik punto sprawdzić świeca świeca płomieniowy sprawdzić
napełnianie kartridży canon twingo kontrolka silnik schematy laptopów poszukiwane
utrzymanie ruchu praca automatyka
Jak otworzyć zablokowaną pralkę Whirlpool z komunikatem "serwis"? Choinka kontrolek w Audi A2 - przyczyny i diagnostyka