Witam. Zamontowałem alarm w passacie i wszystko chodzi oprócz rozrusznika. ........................................... .................... Nie mam pomysłu, POMOCY. Sprawdź czy ze stacyjki wychodzi plus na rozrusznik, bodajże czarny z żółtym paskiem.... Fabryczny immo nie odcinał rozrusznika. Sprawdź też czy na automat rozrusznika dochodzi...
Sprawdź styki w automacie rozrusznika są wymienne i czasami się wypalają. Zanim weźmiesz się za automat pomierz napięcie na akumulatorze w chwili gdy "stuka" jeżeli to styki to nie będzie zauważalnego spadku..
Jeszcze nanoplexa mógł uszkodzić bo to EL ale on nie ma nic wspólnego z rozrusznikiem. Sprawdź czy dochodzi sterowanie ze stacyjki na automat rozrusznika . A może masz jakiś alarm tudzież immo dokładane który blokuje obwód rozruchu? Jeśli tak to mogłeś tą elektronikę uszkodzić
Sprawdziłeś chociaż czy dochodzi napięcie na automat przy rozruszniku. Sprawdziłaś, to kobieta.
Podstawa jedna osoba załącza kluczyk w pozycje rozrusznika druga pod autem sprawdza czy dochodzi + do automatu rozrusznika (cienki kabel), jeśli prąd jest to pozostaje jeszcze sprawdzić czy jest + na grubym i czy jest dobrze dokręcony jeśli to jest wszystko to rozrusznik do regeneracji, jeśli prądu nie ma to trzeba szukać.
Ja sprawdziłbym rozrusznik, mógł nie wycofać się bendix. Czy w sytuacji jak był zblokowany słychać było pracę włączania się automatu rozrusznika?
Witam. Myśle , że powinieneś sprawdzić rozrusznik, ponieważ to prawdopodobnie to on jest temu winny. Możliwe, że ma zwarcie między zwojowe gdy dostanie trochę wilgoci lub automat rozrusznika jest uszkodzony i czasem się "wiesza". Ostatnia możliwością jest instalacja do rozrusznika. Pozdrawiam
Aby sprawdzić automat należy założyc rozrusznik do samochodu(lub połączyć go z akumulatorem kablami do pożyczania prądu) i zewrzeć np. śrubokrętem 2 śruby na automacie. silnik powinien zakręcić. Jeśli nie kręci to wina jest rozrusznika. Jeśli kręci to nalezy przewodem (może byc dość cienki) podać + z akumulatora do konektorka na automacie. Jeśli nie...
Sprawdź automat rozrusznika znajdujący sie przy rozruszniku. Bywa, że nie łaczy.
Sam automat rozrusznika wystarczy.
Nie potrzeba interfejsu, trzeba natomiast sprawdzić czy w momencie nie działania rozrusznika jego automat dostaje zasilanie sterujące po przekręceniu kluczyka
Najprościej to sprawa wygląda tak: Na jeden gwint, ten bliżej rozrusznika przykręcasz przewód wystający z rozrusznika. Na drugi gwint przykręcasz kabel plusowy z akumulatora taki gruby oraz troszkę cieńszy który idzie z prądnicy lub alternatora - nie wiem co masz, ale to nie ma znaczenia. Te dwa muszą być na jednym zacisku bo nie będziesz miał ładowania....
Prawa śruba do rozrusznika, lewa śruba z szerokim konektorem-akumulator ,alternator, wsuwka skośna sterowanie z stacyjki. Prosta wsuwka nie podłączona.P
Pierwsze co, popraw masę z akumulatora na silnik i na karoserię. Potem zasilanie na rozrusznik, na końcu sprawdź wysterowanie rozrusznika (kontrolką minimum 21W), czy pojawia się zasilanie na cienkim przewodzie od automatu rozrusznika, oczywiście w chwili przełączenia kluczyka na "rozruch".
Wiesz kolego,tak na początek to bym sprawdził tą wymienioną kostkę od stacyjki.Zdejmij ten plus z automatu rozrusznika,podłącz tam żarówkę 21 wat ,może też jakiś miernik napięcia równolegle ,zrób z 50 prób niby odpalenia -i wtedy będziesz wiedział gdzie szukać przyczyny. Kolego Strumień ,dobrze piszesz -zawsze irytuje mnie tylko ignorancja czytających.
Sprawdź klemy i stan kabli przy akumulatorze i na rozruszniku. Sprawdź bezpieczniki czy któryś się nie spalił. Sprawdź przejścia po stacyjce, może kostka stacyjki nawala. Skoro nawet nie słychać tykania automatu rozrusznika, to jak masz możliwość dostania się do rozrusznika to podaj mu plusa sterującego na automat ze szpilki zasilającej sam rozrusznik...
sprawdź automat rozrusznika prawdopodobnie blokuje się podostawiajac zebatke automatu przy wieńcu kola zamachowego
Jeżeli pali na śruby,to wina automatu,który był wymieniany.Lecz jeszcze sprawdź tak Podaj napięcie z grubej śruby na zacisk sterujący automatem (może być oznaczony 50) Jeżeli rozrusznik zadziała ,to oznacza że jest niskie napięcie gdy startujesz z kluczyka(spadki napięcia na instalacji,sprawdź miernikiem) Jeżeli automat tylko stuka ,tak w przypadku...
Problem może być w automacie rozrusznika czyli w włączniku elektromagnetycznym który ma za zadanie podać napięcie na uzwojenia rozrusznika o dużym prądzie (A) Najczęściej styki tego automatu się wypalają i nie za każdym razem następuje prawidłowy kontakt. Drugi problem jaki może występować to zły kontakt na końcówce kablowej przy automacie rozrusznika...
Z tyłu silnika pod kolektorem ssącym, rozrusznik znajdziesz np na allegro. Również najgrubszy przewód z plusowej klemy zaprowadzi Cię do automatu/elektromagnesu rozrusznika. Jego właśnie nie bij... [url=http://daewooforum.pl/temat66764.ht... i konserwacja rozrusznika trzeba się zarejestrować, ktoś to zrobił, możesz i TY. Łatwo bez kanału nie...
Przewód oznaczony numerem 50.Wyłącznik powinien przenieść prąd pobierany przez wyłącznik elektromagnetyczny rzędu 10A.A nielepiej za pomocą przekażnika odciąć zasilanie pompy paliwa?
Cewka automatu rozrusznika pobiera znaczny prąd,to normalne.Jeżeli słychać automat rozrusznika ,to jedynie pozostaje sprawdzenie przejścia na głównych stykach automatu.Może być że na głównych stykach nie ma przejścia,to łatwo sprawdzić kontrolką z żarówki.Jeżeli napięcie dochodzi na gruby styk i przechodzi do rozrusznika, to sprawdź czy gruby przewód...
Masa jest? Obydwa plusy na rozruszniku sprawdzone? Błędy w sterowniku sprawdzone? Ciągłość przewodu do automatu rozrusznika sprawdzona?
Sprawdź masę silnik-nadwozie -akumulator. Zasilanie (+) na rozrusznik (gruby przewód), oraz zasilanie na zacisk 50 automatu rozrusznika, po przekręceniu stacyjki na pozycję rozrusznik.
Lewa strona skrzyni pod cięgnem zmiany biegów . http://obrazki.elektroda.net/52_12856015... Na ścianie grodziowej powinna chyba być kostka / przewody fioletowy i fioletowo biały / po zmostkowaniu można wykluczyć uszkodzenie włącznika przy skrzyni lub potwierdzić diagnozę .
Jedynym sensownym rozwiązaniem jest użycie jakiegoś stycznika i manewrowanie nim bezprądowo. Wyłącznik na prąd stały jakiego potrzebujesz będzie kosztował pewnie kilka tys zł. Zastosowanie automatu z rozrusznika może się sprawdzić (w warunkach amatorskich) o ile nie będziesz próbował nim przerywać prądu.
Sprawdź automat rozrusznika. Przeczyść klemy akumulatora.
Można ale po co go omijać jak można naprawić usterkę. Jeżeli chcesz tak zrobić to pość przewód bezpośrednio ze stacyjki do rozrusznika ale pamiętaj żeby odpalać tylko na P lub N.
Nie rób takiej akcji bo przekaźnik w blokadzie podczas spoczynku zwiera styk roboczy do masy i wypalisz dziurkę w płytce blokady. Spróbuj podać napięcie na rozrusznik ale odłącz przewód sterujący automatem. Wtedy napięcie nie cofnie się na przekaźnik i nic nie uszkodzisz. Sprawdź czy napięcie dochodzi do rozrusznika. Sprawdź czy w skrzynce pod maską...
Dźwigania zmiany biegów załącza masą kolor brązowo/biały przekaźnik J207, ten przekaźnik steruje automatem rozrusznika.
Nie wiem co tak stuka czy jest to automat z rozrusznika? Jeśli tak to winą mogą być przewody zasilające rozrusznik oraz przewód masy. Akumulator też oczywiście może być rozładowany. Sprawdź napięcie na akumulatorze.
Ogólnie to napięcie jest dopóki nie zacisnę przewodu w zacisku 30 w stacyjce 30 ze stacyjki to wyjście + 12V do automatu rozrusznika. Jeżeli automat ma zwarcie ( spalony ) to będzie zwarcie w przypadku rozruchu. I kontrolki zgasną. Gdy będzie trzpień automatu zblokuje się w prowadnicy też kontrolki będą gasły. Odepnij przewód od automatu i zobacz co...
To pasowałoby najpierw sprawdzić bezpieczniki i zasilania od AsTronic.
W pierwszej kolejnosci do sprawdzenia kostka pod stacyjka a pozniej sam rozrusznik czyli tulejki, automat lub czy nie ma gdzies zwarcia rozrusznik miedzy uzwojeniem stojana a stojanem. Pozdrawiam.
Sterowanie leci bezpośrednio z kostki stacyjki do automatu rozrusznika.
Podłączasz przekaźnik cewka pod kabel od automatu rozrusznika lub pod kabel od stacyjki podczas rozruchu minus cewki na masę czyli 86-85. Czujnik pod styki przekaźnika 30-87a.
Witam . W pierwszej kolejności sprawdź; -czy dochodzi napięcie na automat rozrusznika,po przekręceniu kluczyka -sprawdzenie połączeń (masa akumulator -silnik) -zasilanie rozrusznika ,gruby (+) -czy wychodzi napięcie ze stacyjki na rozrusznik
Szara kostka 5 pinów, kabel biały najgrubszy to jest plus na automat rozrusznika.
Nie wiem jak w tej zemście Breżniewa, ale w ogólności w każdym pojeździe - przede wszystkim osłuchać czy przekaźnik i automat rozrusznika działają. i czy światła przygasają przy próbie rozruchu. Jeśli brak wniosków z tego to pokolei sprawdzić: - napięcie akumulatora - bezpieczniki w obwodzie - napięcie na przewodzie zasilajacym stacyjkę - napięcie na...
tylko, że nie kręcił wgl. rozrusznik Uruchomienie rozrusznika to najpierw załaczenie przekaźnika gdzieś w skrzynce, potem wciągnięcie rdzenia elektromagnesu "automatu" rozrusznika, które powoduje przesunięcie zębnika bendixa i zwarcie styków zasilających rozrusznik. "Automat" słychać zwykle jako dość głośne szczęknięcie pod maską. Teraz tak - jeśli...
Ja stawiam na wypalone styki w automacie, lub brak połączenia elektrycznego rozrusznik <> automat lub automat <> akumulator.
To że tyka, nie kręci to przykładowo; -wina automatu rozrusznika -słaby akumulator Należy sprawdzić masę ,klemy. Czy jak kręci to chociaż dym puszcza? Sprawdzić pompką wstępną czy w układzie jest paliwo.
pomimo regeneracji rozrusznika pozostaie juz tylko cewka przy automacie rozrusznika byc moze ona fiksuje
http://www.as-pl.com/u/TS22E8
Witam Odłącz cienki przewód od automatu przy rozruszniku,następnie połącz na moment ten zacisk z głównym (+)rozrusznika kawałkiem przewodu,jeżeli rozrusznik zaskoczy ,to masz zwarcie w instalacji tak jak wcześniej koledzy sugerują.Natomiast jeżeli będzie bez zmian ,sprawdź przewody(może być nawet słaba masa).
Na tym zdjęciu jest automat rozrusznika. Moim zdaniem powinieneś ten samochód powierzyć fachowcowi.
Sprawdź automat w rozruszniku.
Rozumiem że nie kręci rozrusznik-sprawdź konektor na automacie rozrusznika(często śniedzieje końcówka)-wystarczy przeczyścić złącze.
Witam Co do klekotania to sprawdź popychacze hydrauliczne. Prawdopodobnie maja nieszczelności i upuszczają olej. Klekocze bo są większe luzy.Jak się napełnią to przestaje klekotać. Co do rozrusznika to sprawdź na początek czy przewody są prawidłowo przymocowane do automatu. Może masz luźny konektor od wzbudzenia elektromagnesu. Często w renówkach na...
w pierwszej kolejności sprawdziłbym automat w rozruszniku!
Link do schematów ( powinna być też lokalizacja podzespołów): http://www.bmw-planet.com/diagrams/relea... za pracę automatu rozrusznika w większości przypadków odpowiada przekaźnik sprawdź czy nie ma czasem sklejonych styków, lub czy na cewce nie ma non stop napięcia (może kostkę stacyjki szlag trafił)
A automat rozrusznika został sprawdzony, one też mają to do siebie, ze w końcu przy wyższej temp. nie wyrzucają bendixa. Dodano po 31 Przy próbie odpalenia stukaj w automat.
W moim pasacie jak próbuje go odpalić włączam zapłon zapalają się kontrolki, kręcę dalej kluczykiem i zero reakcji rozrusznik nie kreci. Kabelek do automatu rozrusznika jest podłączony. Ktoś może miał taki przypadek lub wie co pokolei sprawdzc.
Próbowałeś podładować akumulator? Sprawdź czy zaciski czyste, dobrze dokręcone.
Witam Szczotki raczej nie, ale styki za elektromagnesem (w automacie rozrusznika). Pozdrawiam
Może być kostka stacyjki - brak 50 na rozrusznik, Brak przejscia od stacyjki na cewkę automatu rozrusznika. Co ma wspólnego dendix,gdy milczy cewka automatu?
Wczoraj wieczorem przyjechałem do domu i zgasiłem auto dziś rano wsiadam przekręcam kluczyk kontrolki ok przekręcam w start i nic cisza. nie słychać przekaźnika ani automatu od rozrusznika. Gdzie zacząć szukać? akumulator ok. 1999 to może być Astra F lub G, ważne jest czy automat czy manual. Zakładam, że to Astra G manual. Jeśli tak to nie ma tam przekaźnika...
Jeżeli nie słychać nawet cykania automatu, a jesteś pewien że akumulator dobry to możliwe, że plus idący po stacyjce na automat nie dochodzi. W każdym bądź razie zacznij od sprawdzenia klem, kabli idących od akumulatora aż po rozruszniki czy styk jest dobry, a kable nie nadają się czasem do wymiany. Przy rozruszniku, a właściwie na samym automacie sprawdź...
Automat rozrusznika do sprawdzenia.
Odpala na krótko? Pomiń czujniki i podaj plus swoim przewodem na rozrusznik i automat. Jak dalej będzie to samo to rozrusznik dał dup.... Jak odpali to trzeba sprawdzić czujnik pod siedzeniem i hamulca, ewentualnie ich przewody.
instalacja elektryzna rozrusznika do sprawdzenia, klemy, przekaźnik, automat w rozruszniku, szczotki w rozruszniku..
Czy sama stacyjka łączy prawidłowo? Warto sprawdzić, czy podanie napięcia na krótko do automatu rozrusznika, spowoduje kręcenie, to ułatwi dalsze poszukiwania typu: immo, PK, uszkodzone przewody, automat rozrusznik itp. Kontrolkę (tester) można zrobić z kawałka kabla izolacji i żarówki- podpowiadam, bo sytuacja mogła zdarzyć się w lesie.. Nie jestem...
Jak rozrusznik kreci na krótko to sprawdź czy przypadkiem przy tej wymianie nie zerwałeś(uszkodziłeś) przewodu od automatu rozrusznika,sprawdź też stacyjkę czy sprawna.Powodzenia
W 126p "automat" czyli elektromagnetyczny włącznik rozrusznika prawidłowo pracuje tylko zabudowany do SPRAWNEGO rozrusznika, jedno z jego uzwojeń wykorzystuje rozrusznik do sprawnego działania. Czyli każdy element musi być sprawdzony i dobry a będzie działać.
Obejrzuj masę silnika czy nie urwała się a najlepiej wyczyśc to samo z klemami ,ewentualnie automat rozrusznika nie łączy Opisz dokładniej co się dzieje
to jest taka mała puszeczka metalowa nad rozdzielaczem podnośnika, poprostu wyrzuc ją i przewód od stacyjki podłącz do przewodu który idzie to automatu rozrusznika
Sprawdź czystość połączeń prądowych na rozruszniku ( zazwyczaj są to dwie miedziane nakrętki - nie dokręcaj zbyt mocno bo uszkodzisz podkładki izolacyjne wewnątrz automatu ). Każdy rozrusznik ma elektromagnes który łączy obwód rozrusznika do plusa akumulatora - prąd w tym układzie jest bardzo duży rzędu >600A więc stacyjka nie dała by rady.
Jeśli aku ma powyżej 12V w stanie spoczynku jest ok, Szukałbym przyczyny w samym rozruszniku, automat lub szczotki .
dzien dobry proponuję jeszcze sprawdzic czy gdy na ciepłym nie chce zapalic to do rozrusznika dochodzi impuls ze (stacyjki) to znaczy na cienki przewód przy automacie rozrusznika. jesli dochodzi to uszkodzenie jest w rozruszniku jesli nie to trzeba szukac dalej.
Skoro był wymieniany rozrusznik rozumiem, że razem z automatem i dalej problem występuje to może być wina instalacji. Najprościej to sprawdzić podłączając automat rozrusznika na krótko do akumulatora wtedy ,gdy nie chce kręcić z kluczyka jak ruszy to instalacja do przeglądu może są gdzieś luźne styki i jak samochód pojeździ to się grzeją i następuje...
Jeżeli ten przewód będzie urwany ,lub skorodowany ,słabo łączył to tak może być jak piszą koledzy .Ważne by przewód do automatu rozrusznika miał dobre i pewne połączenie.
Przekaźnik rozrusznika jest sprawny (słychać jak tyka) Masz przekaźnik dający prąd na elektromagnes rozrusznika ? To go podmień, wcześniej sprawdziwszy to co napisał kolega powyżej. Przekaźnik ma nóżki opisane 87, 30, 85 i 86 ? 86 i 85 to sterowanie, zasilanie cewki przekaźnika w plus i minus/masę, tyka - znaczy działa. 30 może być plusem zasilania,...
Witam Kolego sprawdź masę na silniku następnie trzeba posprawdzać wszystkie przekaźniki (zimne luty lub przegrzane połączenia w przekaźnikach). Jeśli się okaże że są ok to jedynie automat przy rozruszniku, często robi niewielkie zwarcie przy rozruchu a to skutkuje nagrzewaniem i rozszerzaniem jego elementów. wymiana powinna pomóc. Ja miałem podobny...
Jak odpalałeś na krótko, wysterowałeś przekaźnik rozrusznika czy podałeś bezpośrednio plusa na automat rozrusznika?
Witam . Ile przewodów dochodzi do rozrusznika?. Zrób zdjęcia przwodów.Mogą dochodzić trzy przewody ; -gruby zasilający rozrusznik -znacznie cieńszy z dużym oczkiem ,pod ten sam zacisk -przewód do automatu(sterujący ),na końcówkę oczkową ,lub konektor w zależności od wykonania automatu rozrusznika.
A może zacina Ci się automat na rozruszniku,sprawdzić szczotki i stacyjkę czy podaje napięcie na automat.
Od kiedy to immo odcina rozrusznik :?: :!: Weź kontrolkę, może być woltomierz i sprawdź na automacie od rozrusznika (mały zacisk) czy dochodzi napięcie po przekręceniu stacyjki na "rozrusznik"
Nie ma nic po drodze,kabel czarno-czerwony zasuwa od kostki pod stacyjką prosto do elektromagnesu rozrusznika. Trzeba sprawdzić czu masz prąc na styku 50 rozrusznika jak dajesz kluczyk w pozycję rozruch. W autach z automatem jest prąd na sterowanie odłączany przez układ przełącznika wielofuncyjnego,chodzi o to abyś nie odpalił inaczej jak na D albo...
Podepnij rozrusznik na krótko. Sprawdź czy dochodzi prąd do rozrusznika i automatu.
Czerwony kabelek to nic innego jak sygnał ze stacyjki do rozrusznika. Musi być do niego podłączony w okolicach grubszego kabla przykręconego do automatu rozrusznika. Z góry prawdopodobnie nic nie zobaczysz.Potrzebny będzie do tego kanał.
Sprawdź, czy za każdym razem automat rozrusznika dostaje sterowanie. Jak będziesz pewien na 100%, ze tak to rozrusznik na stół bo wieszają się szczotki, jak nie, trzeba zacząć od stacyjki
Co sam sprawdziłeś? Dochodzi napięcie do cewki automatu rozrusznika,na krótko rozrusznik pracuje?
Nie odpala czyli co robi? Wolno kręci, nie kręci wcale, automat chociaż bendix wciąga? Może w ogóle nie dostaje napięcia na automat rozrusznika (wsuwka 50)? Albo automat nie załącza napięcia na rozrusznik? Sprawdź czy po zastartowaniu masz napięcie na złączu 50 rozrusznika, a jeśli tak to czy na dolnej śrubie automatu masz wtedy +12V. Ja bym obstawiał...
Wiem że łatwo ale chęć sprawdzić czy to nie automat rozrusznika przypadkiem dlatego szukam kabla a która kostka Dodano po 1 A może jakoś schemat ktoś posiada szukałem w sieci ale nie znalazłem tego modułu nigdzie
Sprawdź włącznik elektromagnetyczny, odkręcasz kabel między włącznikiem a rozrusznikiem bierzesz próbówkę i sprawdzasz. Zdarza sie czasem że nowe automaty zwierają i przez to będziesz maił taki cyrk.
Witam Sprawdź kostkę w stacyjce, być może jest już do wymiany. Jednoczesnie tzw. na krótko można sprawdzić automat w rozruszniku. Ogólnie rzecz biorąc temat opisałeś chaotycznie. Powodzenia.
Nie wiem czy dobrze cię zrozumiałem, ale jeżeli rozrusznik kręci już po podłączeniu aku, czy włączeniu zapłonu to: Pier*olnij młotkiem w automat (to cieńsze okrągłe z kablami) na podłączonym aku. Jeśli pomoże to automat do wymiany.Jeśli nie pomoże to odłącz cienki kabelek od rozrusznika.Jeśli to pomoże to znaczy że masz zwarcie w instalacji. Jeśli rozrusznik...
Jeżeli słychać wyraźne pukanie po włączeniu rozruchu a rozrusznik nie kręci to raczej uszkodzone mogą być styki podające napięcie na rozrusznik ,brak napięcia na stykach automatu lub uszkodzony sam rozrusznik proszę sprawdzić czy z akumulatora dochodzi napięcie na automat i czy przy włączonym rozruchu pojawia się na wyjściu z automatu do uzwojeń rozrusznika...
Stukanie to pierwsza procedura może się udać ale gdyby nie to sprawdzić czy cienki przewód nie zsuną się z automatu rozrusznika jeśli jest na miejscu to sprawdzić czy podczas przekręcenia stacyjki w pozycję start pojawia się prąd na cienkim przewodzie przy rozruszniku (najlepiej żarówką reflektorową by od razu wykluczyć możliwy spadek napięcia. Jeśli...
Witam Czy kontrolki świecą,sprawdź czy dochodzi prąd na automat rozrusznika.
rozumiem że kupiłeś nowy automat? jeżeli nowy automat i nadal to samo, to sprawdź szczotki w rozruszniku. jak szczotki dobre to sprawdź do automatu dochodzi prąd.
Automat rozrusznika,stacyjka.
To sprawdź próbówką czy przychodzi napięcie na automat rozrusznika (styk50) przy próbie uruchomienia, jesli tak to wiadomo chyba w czym problem :-)
Informacje jakie podałeś nie pozwalają na to aby ci efektywnie pomóc. Musisz napisać jaka masz C3 - CAN/VAN czy full CAN (albo inaczej - z kwadratowym wyświetlaczem na tablicy wskaźników czy z podłużnym). A na początek - sprawdź czy na automat rozrusznika dochodzi sygnał rozruchu, za pomocą kontrolki.
Akumulator nowy, cewka zapł. nowa, automat rozrusznika nowy, przekaźniki sprawdzone, stacyjka również. Wg mnie albo zwarcie albo alternator.. Fajny schemat, przestudiuje go, może wymyślę coś
Możliwe jest, że przewody sa nadpalone? Przewody raczej nie ale Styki w automacie rozrusznika bym sprawdził. Najlepiej odpal tak jak mówiłem zwierając śruby na automacie wtedy ominiesz styki i będziesz wiedział czy czasami one nie są winne.
Sprawdź czy przy próbie uruchomienia na automacie rozrusznika na "cienkim kabelku" pojawia się napięcie. Jeśli tak automat do wymiany.
Po włączeniu rozrusznika sprawdź napięcie na śrubie M10.Czy wymieniając automat rozbierałeś rozrusznik ,wyciągałeś widełki? Dodano po 5 Po naprawie ,lepiej zawsze sprawdzić poprawne działanie na stole ,w imadle ,czy rozrusznik działa ,czy kręci i czy prawidłowo wysuwa i chowa bendix .Wtedy mamy pewność że widełki są prawidłowo założone.
Dla jasności, zakladana jest cala instalacja sześćdziesiątkowa ? Tak zwana cewka czy też automat rozrusznika dziala jak przekaźnik z tym że dodatkowo wypycha bendix. Dając prąd na zacisk 50a rozrusznika zalączamy ten przekaźnik, który zwiera dwie grube śruby, tą polączoną grubym kablem z akumulatorem i tą która polączona jest z kabelkiem idącym do środka...
Czy sprawdzał kolega, sprawność przekaźnika rozrusznika?
automat rozrusznika cewka automat rozrusznika automat rozrusznika schemat
młotek trzonek airbag wypiąć wtyczka montaż drzwi zmywarka
zelmer mikser esp32 radio internetowe
Przygasanie deski rozdzielczej po odpaleniu silnika Skoda Fabia 3 Symbol pioruna na płycie indukcyjnej - co oznacza?