zwierasz brązowy(masa)ibrązowy z żółtym paskiem,są obok siebie. Dodano po 20 wg.zdjęcia po przeciwnej stronie kostki.
Prawdopodobnie to sterownik UEC ,dlatego podłącz tester i sprawdź błędy.
Diagnostykę miałeś zrobić. sprawdziłem błędy To nie diagnostyka.
Złe ustawienie rozrządu, ew padnięty czujnik wału, ale wtedy inne błędy wychodzą.
Zapewne problem z immo jak kluczyk miga. Podłacz pod komputer i sprawdź błędy.
Jak sprawdziłeś instalację to ubity driver w REC. Błędy czytałeś?
Zacznij od turbiny, wyczyść czujnik doładowania oraz sprawdź szczelność dolotu
tak, stwerownik na pompie do naprawy lub wymiany
Może to być niestety pompa.A to chyba psg16.Podepnij kompa i sprawdź czy ma błędy.
podejrzewam, że zasilanie sprawdziłeś więc zostaje sterownik
Jeżeli nie czytałeś Techem-możliwe że nie wyświetliło ci wszystkich kodów błędu.
Wygląda na problemy z komunikacją. Trzebaby zacząć od odczytu błędów...
Ten jest dobry, sprawdź masy i zasilania na komputerze albo podepnij pod kompa i sprawdź błędy i parametry.
Odłącz wszystkie czujniki i sprawdź czy na skrajnych pinach we wtyczkach masz 12V po wrzuceniu wstecznego.
Sprawdź najpierw błędy i parametry
W vectra B możesz wyświetlić kody błędów
Umiesz czytać ze zrozumieniem? Pytanie było o DIAGNOSTYKĘ, a nie o czytanie błędów.
Tak z ciekawości podłączałem wczoraj kilka opli do euroscana i tak'' opel Astra G 98, corsaB 98,Astra F 95,Vectra A 94 i wszystkie się połączyły z poduchami bez problemu.''Może u ciebie jakiś przypadek,albo sensor,albo coś w instalacji.A co do Opel tech2 to sprawdzisz tylko błędy i wykasujesz,nie odczytasz tym żadnych parametrów i tak naprawdę to się...
Na początku napisałeś. OPIS USTERKI: CO SPRAWDZIŁEM: ...Błędów brak... potem, ...błędów brak, jednak mam błędy związane z EGRem... Sam sobie zaprzeczasz. Jeśli jest błąd to napisz jaki.
Skoro wyskakuje check, to prawdopodobnie sterownik wykrył jakąś poważną nieprawidłowość i odcina zapłon. Sprawdź błędy w sterowniku.
Skasuj błędy i sprawdź które wrócą. I zmierz kompresję, bo może nie ma już sensu zawracać sobie głowy tym silnikiem.
Witam, ogólnie mój parktronic przestał działać, mianowicie na początku wywalało, że czujniki są rozwalone, więc sprawdziłem każdego multimetrem i znalazłem winowajcę. Po wymianie błędy po czasie takie same i zorientowałem się, że program PAS był zmieniony na przód i tył, więc zmieniłem go tylko na tył. No i dobra, i zostały tylko takowe 2 błędy. Taśma...
Dobrze byłoby wykasować błędy i sprawdzić ponownie po dniu jazdy. Zainteresował bym się na początek sondą,czujnikiem temp. na kompa, krokowym oraz tą majstrowaną przepływką.
Ok tylko , jaki silnik 1.9 , 2.0 , 2.2 czy 3.0 ??? Jakieś błędy ??? Parametry ???
Masz komunikację z ABS? W innych sterownikach też są błędy komunikacji z CAN? Jeżeli na pierwsze pytanie odpowiedź brzmi nie a na drugie tak to sprawdź zasilanie na ABSie.
Czy komputer-ECU generuje chociaż jakieś błędy?
odłącz kostki i sprawdż jakie wartości pokaże tester
Masz wszystko. jeśli podłączone zgodnie ze schematem a na pompie nie ma zasilania, nie używaj miernika bo wywiedzie Cię w pole, to problem może być brak zasilania na sterownik, uszkodzony sterownik, uszkodzony przekaźnik załączający pompę, źle podłączone immo. Teraz eliminuj błędy. Możliwe też, że wcale nie masz kompletu z jednego auta. Tutaj już potrzeba...
sterownik zapisał jakieś błędy ?
Czy jest inst. gazowa. Jeżeli mruga lampka ,trzeba odczytać błędy.
Co to może być? Opętał go zły duch. Albo odprawisz egzorcyzmy albo sprawdzisz podstawy jak iskra,paliwo(pompka)sterowanie wtryskami,błędy itp.
Mylisz diagnostykę z odczytem kodów błędów.
patrzył któryś z tych mechaników na wartości rzeczywiste przepływomierza czy tylko błędy odczytali???
Cóż, wtopiłeś parę zł na niepotrzebną wymianę EGR i MAF. Więc odepnij teraz wszystkie czujniki których błędy się zarejestrowały i sprawdź czy dochodzi do nich napięcie.
Wentylator działa. Czyli te błędy P 1050 i P 1150 nie mają nic wspólnego z dmuchawą?
Sprawdzić nie zaszkodzi, a jak nie da rady, to podłącz się do samochodu laptopem przez OBD i skasuj błędy.
po skasowaniu dalej sa te kody ? Czy jest jakies odciecie zaplonu, alarm immo co by moglo chwilami odcinac zaplon? Pali normalnie?
jak ci wywala błąd cewek i szarpie, to oczywiste co trzeba zrobić, podłącz kontrolke pod czarny kabel prowadzący do cewki i odpal silnik i obserwuj co się dzieje ma świecić ciągłym swiatłem i nie ma prawa mrugać jak tak nie jest, to sprawdzić zasilanie
w skrzynce pod maską. . Ona się nazywa UEC Wiciu :) A nie mówiłem? Jakaś pmocna dłoń wygenerowała te błędy :lol:
Wtryski pod względem zasilania i czy się otwierają. Dolot na samym początku był sprawdzony. Czyli według kolegi robokop to albo czujniki na wałkach czy wale, albo dziura w dolocie? Brawo ! I z tego te błędy? Ciśnienia paliwa nie mam aktualnie czym sprawdzić, ale jutro sprawdzę.
Czyli masz "komplet przekładkowy" Będzie chodzić, tylko jak nie podepniesz sygnału prędkości (w tym rozwiązaniu poprzez immo) to będzie wywalał błąd.
W pierwszej kolejności trzeba sprawdzić zamrożone ramki (błędy), szkoda tego naszego gdybania.
Jutro rano sprawdzę czy będzie to napięcie
Sprawdzić trzeba błędy, aczkolwiek podejrzewam padniętą sondę lambda.
Sprawdź podciśnienia a w miarę możliwości odczytaj błędy. Błędy sprawdź gdy check miga i po skasowaniu.
Tak,schemat i sprawdzać.
temat juz rozwiazalem, zepsuta sonda jednak nie rozumiem dlaczego tech 2 pokazywal blad czujnika temp. powietrza. jednak komputery tez sa omylne. temat zamykam
tego czy działają czy nie to już nie sprawdzałem , wiem ze na pewno zaworek nie puszcza i nie wyświetlają się żadne błędy . Jutro sprawdzę czy te klapki działają bo jakoś szczególnie nie zastanawiałem się nad tym , głównie zależało mi żeby zlikwidować błąd 1125
to jest to ,jesli będziesz miał problemy z interpretacją błędu to podaj numer błędu to pomożemy.
Nic z tego nie będzie, ale jeszcze jedną rzecz bym sprawdził-zasilania.
pojawia kontrolka Czy konkretnie ten sam błąd nastawnika, nie pytam o samą kontrolkę, tylko czy ten sam błąd
Jeśli nie wiesz co ma wspólnego to proponuję żebyś odczytał błędy przy pomocy interfejsu.Odłączył akumulator,na 30 minut , podłączył akumulator i odczytał błędy jeszcze raz. Sprawdź.
Wymiana nie wiem czy nie droższa? Skąd jesteś? Posiadam tylko muszę sprawdzić czy na motce czy eep ( CIM z PIN-em )
Sprawdź przewody od sterownika pompy do zaworu przestawiacza. Ale raczej będzie tak jak kolega wyżej napisał pompa do naprawy.
No to jak chcesz mieć pewność, to albo trzeba sprawdzić mechanicznie rozrząd, albo sonda na wał/wałek i oscyloskop. Rozumiem że sterowania na wtryskach nie ma tak? A błędy jakieś są?
Nie powiedziane, że pomoże.. Wyciągnąć PIN + zaprogramowanie pewnie ok 200-250zł. Jak ster się wysypał, to z takimi samymi nr szukaj wylogowanego lub z wyciągniętym PINem. Tak czy owak ze swojego auta PIN musisz wydobyć. Skąd jesteś?
Pomimo braku katalizatora nie wyrzuca błędu 2-giej sondy? Ubity sterownik.
To może spróbuj jeszcze raz podmienić i zrób reset najlepiej w jakimś warsztacie, bo nie wiem czy tu się błędy kasują po odłączeniu aku. Jak to nie pomoże to sprawdź instalacje tak jak pisałem powyżej!
Zastanawiam sie również nad wizytą na kompie Witaj nie zastanawiaj się tylko podjedź niech sprawdzą parametry silnika,może są jakieś błędy w sterowniku.
Jeżeli masz dostęp do Techa sprawdź błędy deski,no i wysteruj wskaxniki.
Usunąć chyba możesz jak akumulator odłączysz, ale co to daje, skoro coś jest popsute trzeba to wymienić, bo może pociągnąć do wymiany inne rzeczy . czujniki ABS są kolo piasty może kostka brudna, czy kabel przetarty , sprawdź to ...
Cześć Elektrit, to tyle co na szybko znalazłem. Wygląda na to że tak ma być.
http://obrazki.elektroda.pl/2714746800_1... Odczytaj diagnoskopem błędy w układzie klimatyzacji , nawiewu Skasuj błędy, wykonaj test elementów wykonawczych
Problem w CIM, robiłem podobny przypadek ostatnio, ale wcześniej sugeruję sprawdzić wtyczkę od ABS. Pewniew ABS będzie błąd czujnika kąta skrzętu.
Niestety bez pomiarów się nie obejdzie, musisz wpiąć amperomierz pomiędzy zasilanie a akumulator i zobaczyć jaki masz pobór prądu przy zamkniętym aucie, i wyłączonych wszystkich odbiornikach. Następnie wyjmując pojedynczo bezpieczniki zlokalizować obwód pobierający prąd. Gdyby to nie dało wyników, odłącz alternator i sprawdź instalację tak jak przy...
Kanapa dokładana czy fabryczna? Chyba jest podłączona pod REC, błędy w RECu sprawdzone? Jest aktywowana?
A co to za błędy?
Bład wew. Vectry.
szybko sprawdziłem ale to błędy obwodów zapł napinaczy kierowcy i pasażera co widać w parametrach i czym czytane pozdrawiam
P1110 - odłączałeś wtyczkę od elektrozaworka to masz błąd. Czujnik temperatury oleju napraw to będzie lepiej jechał.
jest LPG Dodano po 2 przem27 . jak sprawdzić czy sonda jest sprawna?
Jak zgaśnie sprawdź czy widzi obroty.
Wszystko po resetowałem ECU też i wszystkie moduły. Cim reset klucze usunąłem. Wtedy ruszyło programowanie. I wszystko ładnie szło kluczyk zapasowy zaprogramowało tylko tego co używam nie chce i resztę wszystkiego. Jeszcze wcześniej podmieniłem inny cim z Opla żeby sprawdzić czy to wina kabla.
Interfejsy czytają tylko błędy które zwraca sam komputer sterujący pojazdu. One nie okłamują, tylko po prostu trzeba mieć trochę wiedzy, żeby widzieć jak interpretować te błędy. Bardzo pomocna jest też analiza parametrów bieżących lub choćby zamrożonych ramek, a nie tylko samo patrzenie na kod błędu.
A co zrobiłeś do tej pory? Wiązki sprawdzone pod obciążeniem?
Rozumiem, że "check" się nie świeci. Sama kontrolka oczywiście sprawna ? Jaką prędkość maksymalną obecnie auto jest w stanie osiągnąć ? Ja to bym najpierw skasował stare błędy (jeśli są) i odczytał biężące. Pisałeś, że przepływka była czyszczona, ale to nie oznacza, że jest sprawna. Często ludzie odłączają wtyczkę przepływomierza i robią jazdę testową....
Czy sprawdziłeś: -iskrę -ciśnienie sprężania
Widocznie kolega nie ma innego proga ;]
Aż tak to u mnie nie jest uszkodzone i polutowane w środku ale rozumiem ze polecacie tego pana z filmiku do podjęcia próby naprawy tego błędu?
opornik dmuchawy, został on wymieniony na nowy Możesz napisać coś więcej ? Wymieniłeś sterownik wentylatora na "fabrycznie nowy" czy na "inny" ? Czy diagnoskopem możesz uruchomić dmuchawę ? Skasuj błędy w klimatyzacji. Czasami dmuchawa nie chce ruszyć bez skasowania błędów.
Pozostaje tylko szukać prawdziwego mechanika, a nie takiego co umie tylko błędy czytać i wymieniać wszystko w ciemno. Drożność wydechu sprawdzona?
Tenn błąd bez dodatkowego opisu nie wiele mówi. Bo normalnie opis mówi cytat: P0130 – AWARIA OBWODU CZUJNIKA TLENU (O2) (CZUJNIK BANKU 1 1) Może oznaczać przerwę w obwodzie ,niskie napięcie a nawet awarię MAF. Dlatego trzeba sprawdzić w parametrach czy sonda pracuje,korekty itd. A jak błąd nie kasowalny sprawdzić masę sondy, grzałkę , i napięcie na...
Czy jest jakas 100 procentowa metoda na sprawdzenie tych zaworkow
Zobacz co oznacza, i wyeliminuj błąd.
Do sprawdzenia twojego problemu trzeba 5 minut .młotek i kontrolka 12 V.
Dodam że przy prawie całkowitym zatkaniu dolotu ręką pracuje prawie że normalnie nieszczelność pomiędzy przepływomierzem a kolektorem ssącym.-sprawdź. przy próbie dodania gazu auto strzela raz w wydech raz w filtr powietrza spalanie stukowe będzie występować,więc nie jest to błąd.
niedawno zainstalizowałam gaz w oplu vektra c i teraz zapaliła sie kontrolka emisji spalin żółta -czy ma to cos wspólnego ? Tak. Trzeba podjechać do serwisu i sprawdzić błędy. Prawdopodobnie będzie zbyt uboga mieszanka.
Tylko na cewce brak napięcia?-co jeszcze sprawdziłeś?
Witam. Fajne by było sprawdź błędy to by dużo pomogło bo np. któraś sonda może niedomagać. Filtr paliwa kiedy był wymieniany?
Przewody wyglądają dobrze nie widać przetarć. Jeżeli chodzi o sprawdzenie napięć, proszę o podanie między którymi pinami w kostce koło pompy mam je sprawdzić
Egr sprawdzony, paliwo całe wypompowane i wlane nowe, rozrząd sprawdzony. Jeśli nie ma błędu od czujnika wałka to może być uszkodzony ?
Wstaw nr błędu.
0400 recyrkulacja spalin (odchyłka regulacji) Kolego, P0400 oznacza usterka układu krytycznego nr.2, nie sam EGR. Weź to sprawdź czymś konkretnym.
Sprawdź czy nie masz jakiś nieszczelności i przydało by się go podłączyć pod komputer i odczytać błędy ze sterownika
Witam po dlugim czasie.sterownik silnika wymieniony-sklonowany w specjalistycznym warsztacie.nic się nie zmieniło.jakies pomysły? Dodano po 2 Na czujniku walu jest niby dobre napięcie.tak twierdzi mechanik.a i tak wywala jego blad. Dodano po 1 Czy czasem pasek rozrządu nie przeskoczył?sonda w kacie wymieniona a przy tłumiku nie.czy to ma znaczenie?...
To tak jak u mnie, opisane w 1 poście. W opcom jest błąd.
No to w czym problem? że świeci dalej, pomimo braku błędu?
Oczywiscie o alternator przepraszam najmocniej za blad.
Jeszcze nie zaślepiałem, ale podłączyłem kompa wyskoczyły dwa błędy:
Ładowanie pewnie siadło. Stąd też błędy.
vectra sprawdzić błędy silnika sprawdzić błędy electrolux sprawdzić błędy corsa
podswietlenie przyciskow radia kompresor akumulator autko akumulator zatrzymanie silników
sterownik roweru elektrycznego elektryka amatorska
Tablet Samsung, Lenovo – wyświetlacz po godzinie na słońcu: czy możliwe uszkodzenie LCD/OLED? ADB HMC 4120 – hard reset, format HDD, factory reset, test nagrywarki Vectra