Jedź do warsztatu samochodowego, a nie do "pana Czesia z garażu". Miałeś błąd P0352 to sugeruje problem z układem zapłonowym lub typową dla Pandy usterkę ECU. Co w tym kierunku zostało sprawdzone? Świece? Przewody Zapłonowe? Cewka? Czy w samochodzie jest LPG?
Jeżeli w tym samochodzie jest bezpiecznik zasilający cewkę zapłonową to jest to pierwszy samochód z tej grupy w którym by to było. Samochody te - nie posiadają bezpiecznika zasilającego cewkę zapłonową. Sprawdź kostki od tyłu skrzynki bezpiecznikowej - zwłaszcza te czerwone o dużym przekroju. Pozdrawiam.
Dodaję schematy elektryczne dla Twojego samochodu. Warto sprawdzić połączenia elektryczne.
Ewentualnie jaki wstawić zamiast niego ? Możesz użyć każdego, który spełni dwa warunki: pojemność ta sama, napięcie to samo lub wyższe. Ze znalezieniem 220uF 63V nie powinno być problemu.
Ad.1 Tak - nie załączy się. Napięcie musi być na 1, 2, nie może być na 3 Ad.2 Tak, brak napięcia na jednym z tych wejść spowoduje wyłączenie przekaźnika. Ad.3 Najprościej zmieniając wartość R1 - im mniejsza, tym krótszy czas do zadziałania przekaźnika.
moze byc tak: 1.zwarcie ma cewka zaworu gazowego 2. zwarcie ma cewka reduktora 3. jesli masz wielozawor czyli zegar na butli z elektrozaworem moze byc tez jego cewka 4. przewod pod samochodem idacy do wielozaworu i jeszcze dziesiatki innych przyczyn
Czy można sprawdzić cewkę zapłonowa miernikiem elektrycznym w Skodzie Fabii. W jaki sposób można wywołać na niej iskrę gdy nie jest podłączoną do samochodu? Wiem, że można po prostu podmienić cewki na samochodzie, ale interesuje mnie czy można zrobić to bez auta jakimś domowym sposobem?
Nie znam się na elektryce samochodowej ale... Zamiast kupować drogą sondę za 5K podszedł bym do zagadnienia inaczej. Nie ma konieczności pomiaru bezpośredniego- może pomiar pośredni też będzie wystarczający. Np. sonda ze strony http://sklep.atlantec.pl/product_info.ph... XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX... Sonda...
moduł aparat cewka sprawdzone w innym samochodzie działają rozrząd te ok wiec co?
Cewka po jakimkolwiek przebiciu na WN nadaje się do muzeum. Są testery cewek WN , po co podpinać oscyloskop , kombinować z sondą Wn i tp.? Kolega o nicku Motronic , opracował tester cewek WN w samochodach i na pewno jest ten schemat na naszym forum! Natomiast "przebita" cewka na WN nadaje się do muzeum , a pierwotne sprawdzisz na omach!
Kondensator ktoś wcześniej zmieniał bo widac że jest całkiem nowy nic nikt wcześniej nie grzebał prawie koleś się nic nie znal o rozregulował zapłon zmienił kondensa a winna była cewka ja wymieniłem cewkę ale dalej dupa Jeszcze jedno, trzeba sprawdzić jaki to model dokładnie jest. Niektóre samochody miały kabel oporowy do cewki. I teraz czy jest dobrana...
Jak znam życie, to powiedzą, że nie mają możliwości sprawdzenia samej cewki i od razu będą kazali kupić nową albo przyjechać samochodem. :D Zadzwoń do nich, a się przekonasz.
No właśnie cewka jest leciwa i niestety nie ma. Chwiałbym ją sprawdzić podłączając do samochodu, ale nie wiem gdzie ma być "+", a gdzie "-".
Nowa cewka to około 800zl i nie chce od TEGO zaczynać Zdemontuj cewkę, wygrzej przez 2-3 godziny w "piekarniku" w temp. 60-70st.C. Zamontuj do "zimnego" samochodu i sprawdź czy są dokładnie te same objawy, które opisałeś powyżej.
A4 b5 96+ gaz +cewka to prawdopodobnie 1.6 benzyna - zgaduję - ale za mało informacji aby pomóc. Sprawdzenie iskry w tym przypadku mocno wskazane. Prawie miesiąc nic nie robiłeś z samochodem?
Wyzwalanie synchroniczne to jedno, a stabilność generatora to drugie. Oczywiście - zawarty generator w sterowniku powinien być dokładniejszy (o ile jest realizowany w jakiś sposób w procku który jest nadzorowany kwarcem), niż wbudowany w sam stroboskop. Jak ustawisz wszystkie stroboskopy na jeden kanał DMX będą pracować synchronicznie. W innym wypadku...
Witam Kupiłem samochód Seat Alhambra 2.0 benzyna 115 km z 99 roku , który stał niejeżdżony około roku . Przyjechałem nim na kołach do garażu . Stał nieruszany dwa dni . Niestety teraz mam problem , gdyż nie mogę go odpalić . Brak iskry . Sprawdziłem cewkę u kolegi w samochodzie ( jest sprawna ) . Prosił bym o pomoc
Temat do zamkniecia. Kupilem nowe cewki ngk. Samochod pracuje jak nowy. Pozdrawiam. To podziękuj tym którym uważasz , że ich posty były pomocne za pomocą przycisku " Pomógł" i zamknij temat przyciskiem " Rozwiązano" :D
Jak usunąć tą awarię.?? Cewka zapłonowa po sprawdzeniu jest ok, była sprawdzana w innym samochodzie.
To jest po prostu rdzeń ferrytowy, dostać go idzie ale jeśli nie znasz jego dokładnych wymiarów i z czego dokładnie były zrobione to będzie ciężko żeby dopasować inny. Lepiej jak znajdziesz jakieś stare radio i spróbujesz wydłubać z niego.
chemol jeżeli ta antena ma być na CB to spójrz na konstrukcję anteny o nazwie Orbitor Centre Load (bądź jej odpowiedników) czy też Predator 10K (i również jej odpowiedników). Jeżeli upierasz się jednak przy cewce nawiniętej na jakimś małym karkasie to zastanów się jaką ona będzie miała dobroć i czy pozorny zysk z umiejscowienia cewki wyżej nie zostanie...
Sprawdź kompresje na cylindrach zanim zaczniesz coś wymieniać. Chociaż objawy wskazywałyby na cewkę. Cewkę zapłonową da się sprawdzić, więc jej wymiana na chybił trafił nie jest do końca dobrym pomysłem. Samo odczytanie informacji z testera diagnostycznego, na przykład o wypadaniu zapłonu na którymś z cylindrów nie mówi nic o kondycji poszczególnych...
Może ci się przyda: uzwojenie wtórne 19000-26000 zwojów drutem miedzianym Φ0,07-0,1mm; uzwojenie pierwotne 200-400 zwojów drutem miedzianym Φ0,7-0,8mm. (S.Horecki "Elektrotechnika samochodowa")
Na twoim zdjęciu, element oznaczony jako 2 to nie cewka tylko aparat zapłonowy, (masz jedną cewkę w samochodzie nr 1 na zdjęciu). Przewód łączący element 1 i 2 to też przewód wysokiego napięcia.
Polecam zaadaptować ten układ: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10... Za pomocą kontaktronów można kontrolować wszystko, co pobiera "w miarę" duży prąd. Nie są też wprowadzane spadki napięcia do kontrolowanego układu, gdyż cewka nawinięta odpowiednio grubym drutem nie wprowadza dodatkowej rezystancji, i ogólnie, jest to bardzo prosta i skuteczna...
Musi być na zewnątrz
Witam ponownie w wolnym czasie(za dużo go mam :D) zmontowałem zasilacz wysokiego napięcia z cewki od samochodu(nie znam marki) nic nowego nie napisze jest to standardowy układ na NE555 zmontowany na płytce i na tranzystorze 2N3055 układem reguluje "moc" oraz czestotliwość.Schematu chyba nie musze dawać wszystko jest jasne...Na wszelkie pytania z chęcią...
Na schematach autoalarmów serii DOG przekaźnik odcięcia zapłonu zawsze jest podpinany pod dwa czarne przewody. Na schemacie widać że jest to przekaźnik NO więc w razie braku zasilania z centralki bądź uszkodzenia cewki przekaźnika, samochód zostaje unieruchomiony.
Najlepiej jest sprawdzic cewke na pracujacym silniku czy iskra ktora wytwarza cewka jest prawidlowa i czy w ogole jest. Podlacz do kabli wysokiego napiecia dodatkowa swiece po kolei do kazdego kabla i obudowe swiecy dotykaj wtedy do masy silnika. Jesli iskra jest najlepiej niebiseskiego koloru to jest ok. Sprawdz tez to na wysokich obrotach od razu...
2 cewki to po dwa zasilania po stacyjce i dwa masowania od przerywaczy. "15" to zasilanie po stacyjce, "1" to masowanie.
Zdobyłem taki sam model cewki , podmieniłem w samochodzie i nadal obrotomierz nie działa, moje pytanie brzmi " jak sprawdzić czy cewka jest sprawna " bo nie wiem od czego zacząć?
W starych samochodach cewki były tylko zapłonowe, a mały kondensator zapobiegał iskrzeniu na stykach przerywacza. W czasach syren nie istniały kondensatory, zdolne do wspomagania akumulatora, nie było też elektroniki w samochodach.
Proszę o poradę jakie zamienniki mozna zastosować do tej marki,chodzi mi o zespół cewek wysokiego napięcia / tzw.modół/ jest to osprzęt GM /Opel na wielowtrysku.
Witam. Miałem taki sam problem z Astrą J5, też nic nie znalazłem w internecie, wszystkie pomysły i sugestie forumowiczów nic nie pomogły, a żaden z warsztatów samochodowych w mojej okolicy nie podjął się naprawy, natomiast znalazł się jeden warsztat dalej, jednak po opowieściach jego właściciela (ściemach) zacząłem sam drążyć temat. W oparciu o lekturę...
Witam, cewka w tym samochodzie czasem się psuje i trzeba je wymienić, ale to nie zmienia faktu że cewka jest zasilana z innego bezpiecznika (widać to na załączonym schemacie). Raczej sprawdziłbym te elementy które są zasilane przez ten bezpiecznik np. pompa paliwa czy przypadkiem nie zaczyna się jej koniec.
Jest cewka jak w każdym samochodzie. Umieszczona z lewej strony komory silnika, w pobliżu jest Nanoplex.
w domu na tej uszkodzonej oprócz symbolu H 507848 widnieje 24V (zasilanie ) i DC ... więcej nie ma bo ma ułąmane kawałek plastiku ... druga taka cewka jest w samochodzie więc jutro postaram się sprawdzić co i jak
Cewkę powinno sprawdzać się na specjalnych testerach z iskiernikiem na długość iskry, w warunkach domowych możesz sprawdzić tylko w innym samochodzie tego samego typu. Pomimo prawidłowych rezystancji cewka może mieć zwarcia wewnętrzne, przebicia do masy lub upłynność na głowicy - tego nie sprawdzisz w warunkach domowych.
Akumulator kupilem nowy, dzisiaj zamontowalem, 12v 18ah, i dalej slychac tylko cykanie przekaznikow :( prosze o podpowiedz jak mam sprawdzic napiecie cewki?
Nie zadziała coś takiego. Stroboskop 12V: http://www.elektroda.net/download/dwpl.p...
witam astra 1.4 95 rok koleżanka ma problem nie odpala, błędu nie ma, pompka pompuje paliwo.Po wykręceniu świecy i sprawdzeniu czy jest iskra i tu brak iskry podmieniliśmy z innego samochodu cewkę i okazało się że ta cewka jest dobra, ale i tak nie odpala co można by sprawdzić jeszcze.
bankowo immo. Warto sprawdzić cewkę naokoło stacyjki, nie spadł Ci kluczyk?
Witam, chciałem się dowiedzieć jak ten czujnik wogóle wygląda i jak go sprawdzić. Powiem tylko że samochód w trakcie jazdy zgasł i już nie chce odpalać. Cewka została sprawdzona i to nie to. Imobilajzera nie ma w samochodzie. Odcięcie zapłonu zostało sprawdzone. Prosze o jakiąś porade jak sprawdzić ten czujnik
Ponieważ jak były tylko diody to nie działało. Znalazłem na elektrodzie właśnie z tym opornikiem, no i działa, ale potrzebny jeszcze jakiś mały wzmacniacz tego impulsu do obrotomierza zaraz za diodami (tak mi się wydaje) bo za mało wskazuje obrotów.
kiepsko znosi... ale jak daje (znaczy kopie!), temat był już kilka krotnie "szturchany" jak to by było mrowisko to by nic z niego nie zostało... :) radze pobawić sie w "szukaj"
Witam. niestety nie poradziłem sobie z tym problemem wymieniłem dzisiaj świece i dalej zakłócenia są. Chce zainstalować kondensator, ale nie wiem gdzie mam go wpiąć. Mam pytanie gdzie ten kondensator zainstalować przed cewka zapłonową czy za cewka? Bo z tego co zaobserwowałem to w moim samochodzie takiego kondensatora nie ma w ogóle. Być może że to...
wymiana nie opłaca się.wymień podmień jeszcze cewkę zapłonową .wymieniłeś pół samochodu żeby teraz się poddać???
Tak, najlepsza opcja to próbować sparować auto (odbiornik) z inną zabawką. Niestety obecnie nie posiadam drugiego :) Zastanawiałem się, czy nie podłączyć oscyloskopu do pina antenowego odbiornika i nie obserwować zmian, kiedy włączę nadajnik. Mój główny podejrzny to nadal cewka.
Problem rozwiązany. Wina tkwiła w aparacie zapłonowym. Po wymianie cewki samochód jest sprawny. Pozdrawiam
Jak masz wykręcony zawór to go podłącz pod wiązkę samochodu. potrzebna Ci będzie jeszcze jedna osoba w celu przekręcenia stacyjki. Trzymając w reku zawór trzymaj tak żebyś jeden palec miał na tłoczku, ale nie dociskając go za mocno. Teraz włączasz zapłon i jak go wciągnie to zawór jest ok. Zawsze można tez tłoczek wywalić i wkręcić cewkę. Samochód powinien...
W nowszych autach podanie (+) od postojowych sterowanych po CAN-ie nie daje spodziewanych zmian stanów potrzebnych dla sterowania automatyki świateł dziennych LED . Dzieje się tak w wielu modelach samochodów. Włącz do układu dodatkowy przekaźnik i za jego pomocą steruj światłami dziennymi LED. Cewka przekaźnika równolegle z żarówką postojowych a styki...
Problem rozwiązałem jakieś dwa tygodnie temu. Nie mam w ogóle czasu siedzieć na takich dużych forach jak elektroda.pl... Sposób opisałem na innym forum. Tymczasem mam już kolejnego Peugeota w naprawie, tym razem z jakimś modułem TCI od samochodu. Cewka nie powinna uszkodzić Ci modułu.
Witam. czy wadliwy / uszkodzony sterownik komputera może spalic wtryski i cewke zaplonowa ? Coś spaliło wtryski i cewke , auto stacilo moc , nie chodziło na wszystkich cylindrach, zapaliła się kontrolka check engine , auto gasło na gazie przy zatrzymaniu , na benzynie nie gaslo i lepiej trochę chodziło. Auto w Lpg , Pozdr Pawel ...........................
Witam wszystkich jestem nowy ale bardzo by mnie interesowała odpowiedz na to zadane pytanie z tego faktu iż mam to samo w swojej bmw e34 M50B20 24v bez vanosa czy ktoś mi z kolegów pomoże za co będę bardzo wdzięczny.Pozdrawiam miłośników tych pięknych samochodów,.
W czwartek rano gdy uruchomiłem samochód nagle pojawiła się kontrolka "check engine" migała. Silnik pracował jakby nie na wszystkich cylindrach. Dojechałem do mechanika, diagnoza to uszkodzona cewka zapłonowa i faktycznie po wymianie świecy i cewki samochód działa, kontrolka nie pali się. Ale zauważyłem dziwny objaw którego przed awarią cewki nie było,...
Najlepiej sprawdzić zawór na samochodzie przy odpiętej kostce podając bezpośrednio napięcia na cewkę wtedy będziesz miał pewność czy zawór jest dobry i działa prawidłowo .
Witam. Chciałbym się dowiedzieć, czy można jakimś prostym sposobem, bez odstawienia samochodu do mechanika, sprawdzić czy cewka jest dobra, czy siadła? Ponieważ auto mi nie pali i albo poszła cewka, albo cała kopułka. Chciałbym sprawdzić, bo cewkę samemu dałbym radę wymienić i nie musiałbym tracić kasy specjalnie na mechanika. Czekam na jakąkolwiek...
Generalnie z tymi rezystorami to jest tak: Służą one do podniesienia oporności niskoomowej cewki zapłonowej podczas normalnej pracy silnika. To rozwiązanie stosuje się w celu ograniczenia prądu płynącego przez uzwojenie pierwotne cewki i przerywacz. Jeśli mamy niskoomową cewkę i zasilimy ją bezpośrednio - z pominięciem rezystorów - duży prąd będzie...
Witam mam problem z golfem 3 1.8 1993r benzyna gaz. Jakiś czas temu samochód zgasł i nie chciał odpalić po wymianie cewki z modułem (używana oryginalna od VW) samochód chodził idealnie aż do teraz kiedy znowu przepaliła się cewka. Wymieniłem ją na kolejną (nie oryginalną) i po 3 km cewka się przepaliła. Założyłem teraz oryginalną i po przejechaniu paru...
Sprawdź jakim napięciem zasilane jest ogniwo Peltiera. Najprawdopodobniej jest to 12VDC. Jeżeli tak to trzebaby dorobić przełącznik zasilania zasilacz/akumulator i wyprowadzić kabel z wtyczką zapalniczki. Można to zrobić lepiej montując przekaźnik ze stykami przełączanymi, którego cewka zasilana była by z zasilacza. Wtedy po podłączeniu zasilania 230VAC...
Cewka z uszkodzonej słuchawki przepaliła się po niecałych 7 sekundach na takiej baterii. Musiałem sprawdzić.
Kupiłem kable, przerywacz, oraz używaną cewkę, Może problem jest taki sam z powodu używanej cewki? Dodano po 3 Prawidłowa rezystancja uzwojeń nie świadczy, że cewka jest sprawna - mogą być zwarcia międzyzwojowe oraz przebicia do masy. Dokładne sprawdzenie jest możliwe na specjalnych testerach lub mniej dokładne w innym sprawnym samochodzie tej samej...
Cewkę wymieniłem na drugą i nie działa. A w innym samochodzie jest Okej. Czujnik hala był sprawdzony daje impulsy
Cewka sprawdzona dzis po zgasnieciu samochodu. Iskra trzepie jak cholera ale nadal nie odpala więc stawiam na HALLA tylko nie bardzo wiem jak go sprawdzić. PS. Jaki opór powinny mieć przewody WN ? Dodano po 1 Na zasilaniu HALLA oczywiście przy zgaszonym silniku mam 12V.
http://allegro.pl/cewka-zaplonowa-opel-c... -tak wyglada cewka zapłonowa w tym samochodzie (silnik to Z12XE). Jak sprawdzić czy jest ona sprawna ? nie znam nikogo do kogo móglbym przełożyć cewke i sprawdzić.
Garaz blaszak wystarczyl by do przezycia cewki.
Sprawdz czy dwa wejscia maja przejscie, i czy nie ma przebicia z masa.. Nie probowalem czy tak mozna ale zeby podlaczyc prad a potem zabrac, powinna byc iskra na kablu, swiecy - oczywiscie 12V jesli to 12voltowa ;)
Po wymianie cewek samochód śmiga jak zły :)
Albo silnik nie dostaje dostatecznej ilości paliwa albo gubi zapłony pod obciążeniem albo brakuje mu powietrza. to nie czujnik tylko kondensator który jest przykręcany do pokrywy zaworów taki czarny idzie do niego jeden przewód. Możesz również sprawdzić masę na silnik tak jak w tym temacie. kiedyś w clio miałem podobny przypadek z taki samy silnikiem,...
Jeśli chodzi o brak iskry to proponuje sprawdzić kable WN, kopułke i palec rozdzielacza i cewkę zapłonową. Miałem podobny problem w swoim samochodzie Rover 214 si zgasł podczas jazdy i już nie odpalił. Winna była cewka zapłonowa.
Problem czesciowo rozwiazany wystarczy ustawiac auto tyłem do słońca.Bo jak słonko przypali w fotele to iskra lepsza niz z cewki zapłonowej.
To są upływności rzędu kilkunastu - kilkudziesięciu megaomów. Można łatwo je usunąć ale bardzo wysokim napięciem - 10 kilowolt i więcej a nie napięciem 300 volt. W tym celu trzeba zewrzeć wszystkie elektrody oprócz ostrości S3 i podłączyć wyjście WN z cewki zapłonowej samochodu do elektrody S3 a masę cewki do pozostałych elektrod. Podając i wyłączając...
Może masz alarm w samochodzie który odcina cewkę? Skoro przestał Ci działać centralny z pilota sprawdź baterię w pilocie, a jak nie to bezpieczniki w aucie od centralnego.
Trochę obok ale zapytam jaki jest przebieg samochodu i czy miałeś problemy z odpaleniem silnika?
Czyli masz cewkę poczwórną. Dokładniej dwie cewki w jednej obudowie. Zawsze brak iskry na tych samych cylindrach? Jeśli możesz to wyjaśnij w jaki sposób sprawdzić napięcie. To jakiś ponury żart? Nie wiesz jak sprawdzić napięcie w instalacji samochodu? Miernikiem! Tak cewka poczwórna i zawsze na tych samych cylindrach brak iskry. Z mierzeniem to nie...
Witam serdecznie mam dylemat związany z sprawdzeniem cewki zapłonowej od samochodu. Mianowicie cewka ma oporność pierwotnego uzwojenia rzędu 2-4omów (dokładność miernika) Oporność wtórnego uzwojenia jest kilka kiloomów. pomiędzy wyjście a masę podłączam świecę samochodową. natomiast pierwotne uzwojenie podłączam do akumulatora (oczywiście nie na stałe...
1. Cewka powinna być na zewnątrz samochodu . 2. Antena CB w postaci pręta z cewką wydłużającą nie jest anteną magnetyczną a tylko posiada podstawę magnetyczną . Najlepiej taką antenę byłoby zamontować na główce zamocowanej do karoserii samochodu . Konieczne może być wtedy ponowne zestrojenie anteny . Co do trzeciego pytania , to jest to Twoja wola jaką...
no właśnie nie ma takich trzasków jest taka bardzo słaba iskra a cewka jest oki była podłączona do innego samochodu i wszystko ok
to nie jest wina świec, przewodów WN, ani kopułki, palca i cewki , dalej zaczyna sie elektronika:( a tu noga:( kolega mierzył to napięcie między + na cewkę i drugi przewód czy na masę samochodu??
Witam, mam problem z Citroenem c5 2.0 16v. Tydzień temu wymieniłem w nim świece i cewkę. Samochód działał ale dalej wyczuwalne było minimalne falowanie obrotów (jestem pewien, że pracował jeszcze na wszystkie cylindry). Postanowiłem zmierzyć ciśnienie na cylindrach co uczyniłem wczoraj. Wszystkie wartości okazały się prawidłowe (14). Odkręciłem do pomiaru...
Ten moduł działa na zasadzie rozładowania, wcześniej naładowanego do wyższego napięcia, kondensatora przez uzwojenie pierwotne cewki i może współpracować właściwe z każdą cewką. proponuje na próbę podłączyć jakąś inną cewkę (od samochodu albo motoru) i sprawdzić czy ta wytwarza odpowiednio solidną iskrę. http://obrazki.elektroda.net/89_11855327...
Postanowiłem zrobić filtr dolnoprzepustowy na rezystorze 1Kohm oraz mam 2 kondensatory elektrolityczne Obawiam się, ze znów braki w podstawach się kłaniają... Do głośnika niskotonowego (pasywnej kolumny) jeżeli już, to należy zrobić filtr LC - z tym, ze dla niskich częstotliwości (naprawdę niskich - nie określiłeś częstotliwości podziału) pojemność...
Myslicie że pierwotnym problemem mogło być uszkodzenie cewki a dopiero ono popsuło komputer ? Uważam, że jak najbardziej TAK. Jeżeli wykluczyłeś uszkodzenia w instalacji i masz założona inną sprawną cewkę którą z resztą sprawdziłeś na innym samochodzie to nie masz się czego obawiać.
Jeśli trzeba wyciągać kompresor to tak. Niektórzy spece potrafią wymienić cewkę na samochodzie
Sprawdź w zakładce Parametry okienko Parametry samochodu bo może masz tam źle ustawione :) może być źle cewka ustawiona? Passat 1990 roku nie ma za dużo czujników i elektroniki aby coś źle podłączyć więc raczej to problem ustawienia instalacji LPG. Nie wiem jaka tam jest cewka ale posprawdzaj te parametry
Pytanie dotyczylo "sprawdzenia swiecy", nie "jak zrobic symulator zaplonu". Odpowiedz prosta: szkoda zachodu! Szkoda czasu na sprawdzanie. Swiece sa bardzo tanie i bardzo trwale. Jesli juz jest watpliwosc co do jej stanu, to taniej kosztuje ja wymienic, niz sprawdzac na specjalnym montazu. Czas, to pieniadz. U mnie, przecietna swieca kosztuje tyle,...
Jak masz możliwość podmień cewkę . Mimo że wygląda ok nie musi działać ok. Sprawdź przewody i połączenia przewodów i gniazd zasilających cewkę. Jaka to instalacja gazowa. Usterka występuje na paliwie i gazie❓
(at)lukas32 jeżeli Dobrze sprawdziłem, probówka na kablu z żarówka do masy a drugi koniec do przekaźnika to każdy tykał, jak możesz to podeślij zdjęcie płyty To nie gwarantuje ich sprawności. Cewka może być sprawna ale styki zaśniedziałe i nie działają poprawnie
Czerwony to zasilanie centralki LPG, brązowy to impulsy zapłonowe, o dziwo ta centralka ich wymaga... na próbę bym je całkowicie odłączył, a docelowo na pewno czerwony podłączyłbym w skrzynce bezpieczników/przekaźników do styku na którym pojawia się 12V po stacyjce i ma większą obciążalność prądową. Z drugiej strony wiele samochodów ma tak podłączone...
Witam. Sprawdziłem modul w innym samochodzie-działa, aparat sprawny, cewka sprawna, napięcie na cewce jest, aiskry jak nie było tak nie ma. golf II 1.3 z gażnikiem. Jeżeli miałby ktoś schemat układu zapłonowego do tego modelu byłbym bardzo wdzięczny za pomoc. Acha jerszcze jedno czy komputer może mieć coś z tym wspolnego ? Dodano po 2 Zapomnialem dodać...
Po wymianie cewki samochód pracował dobrze przez 2 dni :( teraz znów to samo ? Co może być jeszcze przyczyna ??
Informacja serwisowa: -Komfort jazdy -Regulacja silnika Dotyczy samochodów: Wszystkie modele z komputerem sterującym silnika z oznaczeniem typu SL96-1 lub SL96-9. Treść zgłoszenia: Ograniczony komfort jazdy. Przyczyna: -Uszkodzona cewka zapłonowa prowadzi do uszkodzenia komputera sterującego silnika. Sposób usunięcia: -Sprawdzić wzrokowo tabliczkę typu...
Z filmu wynika, że dwa przekaźniki mają jakiś skrót na cewce. Tracą przynajmniej połowę rezystancji, względem pozostałych, a wszystkie są dokładnie tego samego typu. Wymień je dla pewności.To te, które pokazały ok. 32-36 Ω, pozostałe mają ponad 72 Ω. To różnica ok. 50%. Może świadczyć, a raczej świadczy na pewno, o przebiciu uzwojenia cewek.
Żółty do emulatora wtryskiwaczy - do niebieskiego czy czarnego? I co z brązowym przewodem sygnałowym od obrotów? Tak jak pisałem po podłączeniu go do pinu sygnałowego z cewki, samochód w ogóle nie odpala.
Witam Czy obudowa cewki zapłonowej, przykładowo od fiata 126p, ma jakiś wpływ na działanie samego środka cewki? Czy jeśli zamieniłbym oryginalną obudowę na plastikową, zmieniły by sie jakieś parametry napięć uzyskiwanych z cewki? Czy to po prostu nie ma znaczenia? Pozdraiwam.
Andexp co było przyczyną uszkadzania wtrysków? Mam taki sam problem z VW Golfem 6 1.6 CR z 2011 r. już 6 szt. wtrysków zostało wymienionych i nadal pali cewki. Samochód ma przejechane 64tyś km i poprzedni właściciel (pierwszy właściciel) sprzedał właśnie z powodu uszkadzania wtrysków. Instalacja pomierzona ( cewki wtrysków wysterowane są bezpośrednio...
pewnie jakaś cewka na elektrozaworze,lub przetarte kable (zwarcie) od spodu samochodu przeważnie pseudo gazownicy wpinają zasilanie pod cewkę zapłonową
O takim, możesz przełączać duże prądy a mały przełącznik na długim przewodzie steruje cewką.
Czyli zmieniać cewkę w aparacie albo cały aparat? Do samej cewki w aparacie tak na samochodzie to nie wiem czy opłaca się dobierać. A co do trafa to z jakim wyjściem?
Cewka i świeca do wymiany . Iskra poza cylindrem nie zawsze oznacza że jest w cylindrze. Książkowy błąd . Sprężanie można zmierzyc po wykreceniu swiecy palcem ma go ostro wypychac krecac ręką kopajke . Swieca F 100 nie od samochodu bardzo ważne . Gaźnik ma nie lać ustawić pływak zgodnie z instrukcją. 20 lat temu trzeba było umieć odpalić żeby jechać,...
sprawdzić cewkę elektrozaworu stihl sprawdzić cewkę sprawdzić cewkę honda
pompa wspomagać renault laguna precyzyjny potencjometr znaleźć fragment tekst
class zapowietrza dławik przypalony
Lutowanie kabli w słuchawkach Gamezone Hydra Pro RGB Słuchawka i12 nie wchodzi do stacji ładującej - co robić?