bo przez jakiś czas pracowałem na świecy od NACa tej z niebieskim napisem, a one bardzo rozgrzewają silnik. Po pół godzinnej pracy silnik tracił moc i później gasł i było tylko widać dym wydostający się z silnika. Jeżeli takie objawy to silnik może już być przegrzany, przytarty, brak odpowiedniej kompresji. I to niezależnie od tego jaka była używana...
Witam drogi kolego Najpierw wypadałoby zadać pytanie - jakie masz autko Jeśli jest to autko starsze ze zwykłą pompą wtryskową - to wystarczy odpowietrzyć pompę wtryskową Zawsze warto sprawdzić : a)podgrzewacz paliwa, b)odstojnik i filtry paliwa - czy przypadkiem tam się nie zapowietrzyło. Nie martw się o fakt małego zmieszania benzyny z dieslem (pozostałości)...
Podejrzewam uszczelniacze na wale . Nie trzymają ze starości . Sprawdź czy jest podciśnienie w filtrze powietrza ?? :| Dodano po 1 Jeżeli nie ma , to nie będzie zasysać paliwa . :|
Sprawdź ustawienie zapłonu bo też mógł się przestawić a jak ok to stawiam na simeringi
Witam mam ten sam problem gaźnik nowy iglica opuszczona na max a zapłon 3mm przed gmp a Mińsk dalej się dusi przy ruszaniu i ma okopcona świece (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji - Użytkownik opisuje problem z motocyklem Mińsk: dławienie silnika przy ruszaniu oraz okopcona świeca. - Gaźnik jest nowy, iglica opuszczona na maksymalnie...
Regulator cisn sobie odpuść, bo to jest bezawaryjny element. Przekaźnik sprawdź jak "cyknie", czy jest za nim prąd, bo może styki się przypaliły i cewka działa ale nie zamyka obwodu. Najszybciej jest podstawic któryś z przekaźników obok i wtedy sprawdzić. Pompa musi przetłoczyć około litr paliwa w 30sek za filtr - wtedy jest dobra.
Coś niejasny ten opis - w jednym miejscu piszesz, że paliwo słabo dochodzi, w drugim, że jedzie i wkręca się na obroty. Jak coś chcesz konkretnego na listwie sprawdzać to jedynie ciśnienie paliwa na listwie - masz tam czujnik Boscha trójpinowy. Napięcie pomiędzy pin1 a pin2 powinny być (nie falujące): ok. 0,6-0,7 V przy rozruchu ok. 1,2 V na wolnych...
Spróbuję to wykręcić i sprawdzić czy do środka nie dostały się jakieś paprochy. Kupiłbym nowy bo ten ma 20 lat i kto wie jak trzyma, ale nie wiem na jakie ciśnienie. Oryginał można dostać tylko z nową obudową filtra za ponad pięć stówek. Według oficjalnych danych fiata do pompy CR ma dochodzić ciśnienie wstępne minimum 0,5 bar. Tu faktycznie nie ma...
Może zbiorniczek się nie odpowietrza, w mojej tak się dzieje jak zaleję paliwa na max i tak samo paliwo nie chce dochodzić do gaźnika, wtedy odlewam część i odpala za pierwszym razem. Sprawdź odpowietrzacz w zbiorniczku u mnie wygląda on tak: http://obrazki.elektroda.pl/2832593900_1...
Jakiś filtr po drodze ? Coś przytkane ? Po części sam sobie odpowiedziałeś, że paliwo nie dochodzi do cylindra. Plak mu pomaga, ale nie odpali bo jak sam wspomniałeś paliwo nie dochodzi.
Cewka jeszcze oryginalna chyba a przynajmniej nie wymieniana za mojej kadencji. Ma wybite logo GM, przebieg mam teraz 250 tys km. Po zapaleniu dawało radę przejechać 20 km bo tyle miałem do pracy i pracowała bez piskniecia cała trase. Jak zgasiłem to już nie dało się odpalic. Dziwi mnie to trochę, że nie jest tak ze nie działa przez cały czas tylko...
Witam serdecznie ponownie na tym poście po waszych sugestiach postanowiłem wysłać komputer do fachowca który miał mi sprawdzić czy komputer jest dobry i czy immo się komunikuje z kompem po długim czasie i paru problemach cały komplet został mi odesłany rzekomo sprawny i rzeczywiście po w pięciu komputera i tego immo po paru próbach zamykania samochodu...
Jeżeli pompa pracuje prawidłowo to paliwo powinno dochodzić do wtrysku i jeżeli nie pali to masz coś z wtryskiem. Proponuję sprawdzić drożność filtru paliwa.
Pojawił się mały problem. Ostatnio miałem więcej wolnego czasu więc rozebrałem gaźnik przeczyściłem z syfu i złożyłem ponownie. Paliwo zaczęło dochodzić do cylindra ale... Zginęła iskra, wcześniej po wykręceniu świecy i sprawdzaniu iskry było ok. A w tej chwili iskry brak ale kabel kopie xD Co może być problemem ? Jaka powinna być przerwa na przerywaczu...
na pompie wtryskowej masz instalowany zaworek lub jak dobrze pamiętam elektromagnes jeszcze przed elektrozaworem głównym który otwiera dostep paliwa do pompy. Jeśli cieknie paliwo może dochodzić do zwarcia i przez to wywala bezpiecznik. Immobilizer na pompie jest zabezpieczony śrubami zrywanymi, będziesz miał problem żeby to wyczyścić. Ale jak napisałeś...
Może brudny gaźnik / źle wyregulowany.
Najprwdopodniej dochodzi do "wypadania zapłonów",czyli niespalone w silniku paliwo dopala się w układzie wydechowym i stąd te strzały.Wtedy także odczuwa się szarpnięcie pojazdu. Należy dokładnie sprawdzić układ zapłonowy i ostatecznie stan gniazd zaworowych oraz samych zaworów.Może tam dochodzić do przedmuchów niespalonej mieszanki do układu ssącego...
Witam. Mam spory problem z moją wykaszarką Stihl FS55 . Wcześniej pracowała bez zarzutu, jednak gdy próbowałem ją wczoraj uruchomić, najpierw miałem trudności z odpaleniem silnika, potem gasła przy wchodzeniu na wyższe obroty. Pomyślałem, że później podreguluję trochę mieszankę i zacząłem z nią pracować. Popracowałem 5-10 min i w pewnym momencie wyłączyła...
Czy wpływ na to że samochód nie chce odpalić i nie daje impulsu na świece może mieć czujnik temperatury przy wentylatorze?? Nie, czujnik przy wenylatorze jest odpowiedzialny tylko za włączanie jego samego. Czujnik od świec jest na bloku. Podasz napięcie ręcznie na świece i spróbujesz go odpalic, czy będziemy się dalej miotać?
Ale czy do odpowietrzenia układu potrzebna jest książka. Jak dla mnie wtryskiwacze są po zapiekane. I przez to nie chce zapalić.
Sprawdź czy dochodzi paliwo. Może nie ma paliwa. Albo jest go za mało. A może filtr zapchany.
A świeca na pewno nie ma przebicia? Może na świecy jest za duża przerwa. paliwo dochodzi? Ale jak to sprawdziłeś, świeca mokra tak?
Jeśli pompka paliwa pracuje, świeca żarowa grzeje, to sprawdź, czy dochodzi paliwo do ogrzewania. Zdejmij przewód paliwowy przy ogrzewaniu, włącz urządzenie i sprawdź, czy pompka podaje paliwo. Prawdopodobnie "zamarzła" przy takich temeraturkach :D
Do rad kolegów powyżej dodam jeszcze jedną: sprawdź drożność przewodów paliwowych, przede wszystkim zawór w zbiorniku, oczka przy pompce paliwa i fliltrach. Wszystkie te miejsca gdzie paliwo gwałtownie zmienia kierunek przepływu, mogły tam zatrzymać się paprochy, rdza. Zwłaszcza gdy ciągnik jest wiekowy i przewody nigdy nie były czyszczone. Powodem...
pompki nie mam w zbiorniku tyko sam pływak a własnie nie podaje paliwa z pompy wysokiego ciśnienia na wtryski
Jak sobie "odpocznie" ok. 3-5 min, to zapali. Raczej nie jest to wina paliwa, bo na gazie jest to samo. W momencie, kiedy zdechnie warto sprawdzić, czy ma iskrę, oraz czy dochodzi paliwo. Obstawiam, że ginie iskra poprzez uszkodzony czujnik.
Witam, podstawa to paliwo i iskra, skoro świece mokre to brak iskry. Silnik to pewnie 2.0 8v c20ne, Wykręć jedną świece , podłącz w przewód i połóż na bloku, zobacz czy iskra przeskakuje. Jak iskra będzie lub nie będziemy dalej szukać. A do kolegów wyżej , jak czasami macie się wymądrzać to lepiej już nic nie pisać bo robi się bałagan, i z 10 postów...
Mało danych ale sprawdź czy paliwo dochodzi do filtra, jak i sam filtr paliwa czy był wymieniany.
zacina sie nastawnik na pompie - typowa usterka w tych autach.. polecam serwis wachowiak w krotoszynie. Mają stół probierczy do tych pomp (zecxel) i robią to z sercem
Iskra jest? Paliwo dochodzi? Sprawdzałeś cokolwiek?
Nie jest konieczna, jeżeli odpala na chwilę, sprawdź czy dochodzi paliwo. Co do cylindra, to spróbuj na kawałku aluminiowej puszki (zrób ją dłuższą, żeby zasłonić uszczerbek) i dobrze skręć na opasce. Jaki kolor ma świeca po zgaśnięciu ? Zapłon dobrze ustawiony ?
Sprawdz pompke paliwową!!!!
A na podłóżnicy nie ma elektrycznej pompy?
Jakim sposobem sprawdzić, czy iskra jest wewnątrz cylindra ? Wyeliminować wszsytko, co może powodować, że jej nie ma. Jeżeli iskra na zewnątrz jest silna, taka, jak ma być to układ wytwarzania wys. napięcia jest ok. Jeżeli świeca jest niedobra, to można ją wygrzać nad płomieniem i wyczyścić. Do celów sprawdzenia powinno wystarczyć. Zadbać o przewody...
Pompa jest do d.... lub masz coś niedrożne. "Odkręciłem przewód paliwowy przelwewu w pompce i było sucho." A MUSI być mokro ;)
Robiłeś jakiś remont tego silnika? A jak z filtrem powietrza nie zatkany?
z immo miałem problem od czasu kupna samochodu ale było tak zrobione ze jeździł bez problemu. kontrolka mrugała szybko i wgl ale działało. jak dowiem się co z reszta to dam znać.
jeżeli ktoś jeszcze zagląda na forum,to może ktoś z miłośników MB mi podpowie co może się dziać z moim mesiem w 210 e 200 benzyna +gaz.nie chce mi odpalić,gdy wleję mu do przepustnicy wache to odpali tylko to co mu nalałem.mechanik powiedział mi że benzyna dochodzi do listwy wtryskowej a wtryski stoją dęba i nie podają dalej paliwa.niedawno go kupiłem...
witam mam ten sam problem tylko ze mam na dwoch ostatnich wtryskach paliwo a na pozostalych nie mam nie moze odpalic czy mam tez wymienic elektrozawor
Sprawdź wiązkę czujnika ciśnienia paliwa. Dochodzi do uszkodzenia izolacji.
Paliwo dochodzi?
Zmierz kompresję jeśli za lekko kręci. Może łańcuch naciągnięty i przeskoczył. Jak kompresja jest to spradź czy dochodzi paliwo do wtryskiwaczy i czy jest iskra jak kręcisz. Brak paliwa ub iskry-bezpieczniki, pompa, przewody paliwowe, czujnik położenia wału korbowego. Jak te wszystkie warunki są spełnione (jest kompresja, paliwo i iskra) to sprawdź...
Iskra jest, ciśnienie paliwa dochodzi? Komputer pokazał jakieś błędy?
Jednej rzeczy nie mogę zrozumieć, skoro dochodzi paliwo do gaźnika i jest iskra to powinna zapalić chociażby z oporami a ona milczy jak grób Chyba chodziło Ci do cylindra ;) cały sęk w tym, że jak jest zbyt wiele paliwa na raz to musi zalać świece bo jak by nastąpiła zapłon to siła wybuchu była by zbyt wielka dla konstrukcji cylindra, że rozerwało...
Iskra jest? Paliwo dochodzi do cylindra?
Cześć, znam te silniki bardzo dobrze. Napisz to podam nr tel i wyjaśnię wszytko jacek(at)wir.pl Po prostu pompa się zapowietrzyła. Trzeba okręcić na pompie paliwa śrubkę 12 lub większą 19 wszystko jedno. i na wyjściu pompy 17 z metalowym wężykiem do wtrysku, Tą 12 jak odręcisz zacznie lać się ropa wtedy kręcisz korbą aż do momentu kiedy na wyjściu tam...
najlepiej jak zaczniesz od sprawdzenie czy paliwo dochodzi to wtrysku. zdejmnij wąż zasilajacy włóż go do do słoika przekręć zapłon i sprawdz czy pompa podaje paliwo
Witam Jeśli fiacisz stał nieodpalany przez trzy lata, lub odpalany ale nie jeżdżony to ja bym dostał się do "smoka" w zbiorniku paliwa bo zapewne zasyfiony jest ten siatkowy filterek w zbiorniku (powinien tam być). Powinien być taki wziernik pod kołem zapasowym przykręcony na kilka śrubek.
odczytac kody błedów lub wyciagnac pompe i zawiesc do tych co sie na pompach znaja
Taka naprawa nie ma sensu bo Podobno jest prawidłowo. Mechanik sprawdzał komputerem Jak sam nie sprawdzasz to nie wiesz. Zadaje konkretne pytania na które nie możesz sam odpowiedzieć bo nie masz czym tego sprawdzić.
iskra paliwo dochodzić paliwo dochodzić iskra dochodzić 130km
uszkodzić włącznik samsung sterować napiąć mikrokontroler maksymalny rozmiar tablica
Migający czas na wyświetlaczu pralki Candy - przyczyny i rozwiązania Błąd E07 w pralce Gram WDL 1450N - przyczyny i rozwiązania