Będą także na dnie obudowy filtra paliwa.
Kolego okolo 2.2 bara przy badaniu na pelnym obciazeniu . Premiumka ma zawor sterowania cisnieniem turbiny znajduje sie on z lewej strony silnika obok filtra paliwa
Szukaj pod maską.
W jakim stanie filtr paliwa?
Paliwo , sprawdź ciśnienie i filtr paliwa.
co to znaczy "przelać filtr paliwa" ???
Sama pompka tańsza. Widziałeś kiedyś dwudziestoletni filtr paliwa?
Najpierw sprawdź, czy wszystkie czujniki i wiązki są sprawne i czy nie ma uszkodzeń mechanicznych. Jeśli wszystko jest w porządku, należy sprawdzić układ zasilania paliwem, czy nie ma zapchanych filtrów paliwa lub uszkodzonych wtryskiwaczy.
No tak, jak napisałem, wymieniłem świece żarowe, bo były padnięte, i akumulator, i filtr paliwa.
Masz gruszkę obok filtra paliwa?
Filtr paliwa,pompa paliwa.
Na zdjęciu w pierwszym poście widać. Obok filtra paliwa.
Filtr jest w zbiorniku paliwa jest zintegrowany koszyczek jako filtr z pompa paliwa
Prawdopodobnie podgrzewacz filtra paliwa...
Wszystko jest mozliwe wtryski , pompa moze pompa pylkuje i syf krazy w systemie i znowu uszkodzil wtryski. Trzeba sprawdzic czy nie ma opilkow w filtrze paliwa.
A co ze szczelnością układu zasilania paliwem? Sprawdzone połączenia przy filtrze paliwa? Paliwo się przypadkiem nie cofa do zbiornika?
Tam chyba nie ma pompy paliwa. Gruszka przy filtrze paliwa twarda? Sprawdź czy paliwo nie ucieka przez przelew wtryskiwacza.
Witam. Mam problem z renia midlum 250 z 2001r. Co jakis czas dostaje wystrzalu paliwa przez filtr i leje sie chwile.Co moze sie dziac?
Wymień filtr paliwa
no cóż. trzeba będzie chyba zaprzestać na tym co jest. a takie jeszcze jedno pytanie. Jak jest zimny to na I i II biegu szarpie podczas jazdy a na pozostałych jest ok. wie ktoś co to może być za przyczyną?Dodam, że świece wymienione, cewki wymienione na nowe a i tak szarpie.Ma ktoś pomysł co może być jeszcze nie tak? Z góry dzieki
Co może być? Wszystko. Zacznij od sprawdzenia, czy jest paliwo i filtry drożne, potem diagnostyka komputerem.
Kolego najpierw podłącz clip-a a następnie filtr paliwa .
Próba przelewowa, plus wyjęcie filtra paliwa i poszukiwanie opiłków.
Benzyna czy diesel? Jeżeli benzyna to czy próbowałeś przekręcić kluczyk parę razy na zapłon przed uruchomieniem samochodu aby dopompować paliwo? Wypadałoby sprawdzić ciśnienie na listwie paliwowej. Jak diesel to zerknij czy nie ma gdzieś pod maską gruszki paliwowej, którą możesz dopompować ropę. Ewentualnie zalać filtr paliwa ropą.
Witam, jak w temacie, wie ktoś gdzie szukać filtra paliwa?
Oczywiście, że go tam nie ma. Bo to system bez powrotu. Filtr, powiedzmy że filtr, jest w baku. Nie podlega obsłudze. W czym problem?
kolego ta kontrolka oznacza ,że masz zafyfiony filtr paliwa
Serwis olejowy wyświetla się w formie komunikatu słownego na zegarach. To czwórka, Clio 3 klepane było do 2012r Gdzie w tym samochodzie znajduje się filtr paliwa... Obudowa pompy to filtr paliwa.
W moim scenicu 1.5 zasysał powietrze poprzez uszkodzony o-ring na podgrzewaczu paliwa we filtrze paliwa.
Jaki silnik Wymień filtr paliwa
Wymień filtr paliwa.
nie wymieniałeś czasem filtra paliwa?
Zacznij od filtra paliwa.
Podejrzewam że bedzie z tyłu pod spodem samochodu w okolicach zbiornika paliwa. Oznaczenie filtrona to PP831/1. Poszukaj w google to zobaczysz jak wygląda a bedzie łatwiej znajdziesz :)
No to wymień ten filtr paliwa.
Ten metalowy to jest filtr paliwa.
Tylko ten koło zbiornika paliwa
Jakieś pół roku temu może lepiej wymieniałem filtr paliwa, ale nie odpowietrzałem nie wiem jak hmm może to dobry trop. Jeśli ktoś może to prosze opisac jak odpowietrzyć filtr paliwa ;)
Manometr pod odpowietrznik filtrów paliwa
Wymień filtry paliwa
Sprawdź też filtr paliwa.
Za gruszką (ręczną pompką paliwa): https://megane.com.pl/uploads/monthly_11...
To jedź bo to niezła cena
filtr paliwa
Oczywiście, że przy dieslu wymienia się filtr paliwa.
Jak sprawdzil wtryski? Jakie ciśnienie na railu ? Jakie błędy zapisane ? Filtr paliwa ?
A sprawdzałeś filtr paliwa?
Czy w przypadku opisanej usterki warto sprawdzać coś jeszcze poza opiłkami w filtrze paliwa?
Auto jechało w miarę. W miarę czyli nie dobrze ? Tym bardziej rozrząd do sprawdzenia. nie możliwe zeby sie paliwo cofało filtr jest wyżej niż pompa więc powinien odpalać. Może się cofnąć i bardzo często się cofa ;-) DF195 - zgodność czujnika położenia wałka rozrządu/prędkości obotowej silnika - zbyt duża przestrzeń wypełniona powietrzem między czujnikiem...
Witam. Wymień filtr paliwa.
A może filtr paliwa???
Oki. a czy przyczyna moze byc filtr paliwa?
Mi też dymił po odpaleniu. Też zaobserwowałem powietrze w przewodach i z nim bezskutecznie walczyłem przez kilka tygodni. Okazało się, że to zupełnie nie to. Winny był czujnik temperatury powietrza znajdujący się w filtrze powietrza. Po wymianie problem się skończył mimo, że bąble w przewodach są dalej. U Ciebie problemem raczej będzie coś innego bo...
Proponuje wymiane filtra paliwa
Skoro sam chesz napawiać to na początek wymień filtr paliwa.
nabij pompką paliwo do filtra przed zapaleniem
Podejrzewałbym rozszczelnienie pompy wtryskowej- "samo zapowietrzanie". Efekt wtedy jest identyczny. W oczy niesamowicie szczypie, samochód szarpie wraz ze wzrostem obciążenie, kopci jak opisałeś. Powinno być lepiej po nagrzaniu silnika a dokładnie pompy paliwa. Na próbę można zamontować jakąkolwiek bańkę z paliwem z tym że wyżej jak pompa paliwa-wtryskowa....
Fakt zapomnialem podać. Silnik 1.4e RT.
mam świece żarowe...no wlasnie bede sprawdzał filtr paliwa.
Pierwsze to paliwo, czy pompa podaje paliwo przy zapłonie. Kiedy był wymieniany filtr paliwa?
Witam. Posiadam Renault Clio 1.5dci 2002r. 82KM. Otóż poszła mi pompa wtryskowa (opiłki w zbiorniku) i wtryskiwacze też dostały. Pytam z ciekawości: Skąd sie biorą opiłki z zbiorniku? A jak nawet to po drodze do pompy wtryskowej są chyba jeszcze jakieś filtry paliwa.
Paliwo nie zamarznięte? Co się dzieje w filtrze paliwa?
Filtr paliwa ok?
Podłącz paliwo bezpośrednio do pompy , wymień filtry i sprawdź drożność układu paliwowego.
Clijówka ma gruche więc podpompuj aż stwardnieje i wtedy pal. Grucha jest obok filtra paliwa.
Jeżeli , w tej francuskiej myśli technicznej , regulator ciśnienia paliwa jest na pompie paliwa (brak powrotu) , to Dr.hannibal dobrze prawi , jak na listwie wtryskowej , to sprawdzić to co pisze Jokerro. Łatwiej to zrobić niż w ciemno wymieniać filtr paliwa.
Zacznij od odpytania ECU o błędy i parametry i obejrzyj zawartość obudowy filtra paliwa.
Na kompie wyszedł bład przerwa obwodu elektrycznego wtryskiwacza nr 3 , czy to moze byc problem ze szarpie podczas przyspieszania ? ( dostaje mocy i ucieka) moze filtr paliwa ?
Przelewy posprawdzane ( w porządku ), Jak to sprawdziłeś w piezoelektrykach? Te odczyty wartości zadanych i rzeczywistych, sprawdzałeś na postoju czy w czasie występowania usterki? Ja bym jeszcze podstawił bańkę z paliwem przed filtrem. Sprawdź jeszcze zawór na przewodzie przelewowym, ma trzymać 20 bar.
Filtr paliwa i powietrza zmienione?
I na dokładkę zajrzyj do obudowy filtra paliwa czy nie znajdziesz dodatku.
Jeśli chodzi o wtryski to na powrocie szło powietrze tylko wtryski były sprawdzane i nie leją, a powietrze puściłem na powrót do baku czyli obszedłem filtr paliwa.
Rozumiem, że na gazie chodzi OK? Przyczyną takiego stanu może być umierająca pompa paliwa. Sprawdź ciśnienie w układzie paliwowym. Mogą być też zapieczone wtryskiwacze - jednym słowem przyczyn wiele. Jednak dobrze myślisz - zacznij od filtra paliwa.
Zrób test przelewowy,filtr paliwa wymieniony?.
nie słychać tylko na 4 biegu, a na pozostałych leciutko powiewa Dodano po 4 przepraszam bardzo nie znam sie jestem starsza radze sobie jak moge ogladajac jak sie cos naprawia wiec prosze to uszanowac bo zapytalam grzecznie. Chodzi mi o filtr paliwa
Katalizator? A może by tak zacząć od podstaw ? ;) Filtr paliwa zmieniony?
Nie ma czegoś takiego jak błąd listwy wtryskowej. Błąd z dużą dozą prawdopodobieństwa informuje Cię o niskim ciśnieniu. Masz układ wtryskowy Delphi jak mniemam, a ten jest okrutnie awaryjny w połączeniu z naszym paliwem. Jeżeli wtryskiwaczy jesteś pewien (a po oględzinach na kompie i przelewach nie wiesz nic o stanie rozpylaczy) , to do sprawdzenia...
Kiedy wymieniałeś filtr paliwa?
A przewod WN od kopulki do cewki nie jest czasami pekniety? Sprawdz sobie tez zlacze i czujnik GMP i ewentualnie filtr paliwa. Pozdrawiam.
Taki filtr: http://www.iparts.pl/czesc/filtr-paliwa,... Producent: WIX FILTERS Kod produktu: WF8013
witaj kolego, a sprawdziłeś zawóór regulacyjny pomy. często do nas przejeżdzają na serwis z takimi usterkami jak twoja, czyli ze gasnie podczas jazdy. w 70 procentach jest to zawór regulacyjny na pompie w 10% powietrze doładowania a w 20% filtry paliwa
pompa musi mieć sitko. Wężyk mozna założyć i powinno być ok, ale pompa musi lezec w paliwie inaczej Ci nie zassa. Kolega pisze o pompie zewnętrznej , więc coś nie tak z tym zanurzeniem w paliwie :) A ten gwint i dziurki z boku to wyjście na przewody wysokociśnieniowe, podobne mocowanie jak w starszych mercach na filtry paliwa.
Dzięki za podpowiedzi. Byłem dzisiaj w sklepie i sprzedawca sam się zdziwił, że przy moim modelu występuje filtr nie rozbieralny, niestety muszę wymienić cały z obudową. Jeszcze raz dzięki i zamykam temat.
Właśnie udało mi się odpalić psikając Plakiem i okazało się że jeden z czterech garów nie chodzi ..Czy to moze być przez to ze wciągnęło coś z dna zbiornika jak wczoraj dojechałem na oparach do domu mimo że niedawno zmieniałem filtr paliwa ?
Rozumiem, że pod określeniem ciśnienie doładowania masz na myśli ciśnienie na szynie. Problemy z regulacją ciśnienia zaczynają się zawsze od zaworu. Czasami może padać pompa wstępna paliwa znajdująca się na pompie CR. Sama pompa CR raczej nie pada.... wcześniej wtryski! Oczywiście pomijam trywialny problem filtra paliwa
Na filtrze paliwa powinna być ręczna pompka, spróbuj pompować i sprawdź czy wtedy paliwo leci do pompy (będziesz czuł opór pod pompką).
filtr paliwa,świece
siada pompa wtryskowa to normalka w tych ałtach wyjmij zawur i zobacz pod lupą czy nie ma w nim opiłków lub w filtrze paliwa
Nie wymieniałeś przed zimą filtra paliwa może ?
Skąd ma przyjść do Ciebie informacja o spalonej świecy żarowej ? Sprawdź: -filtr paliwa -łożyska na rozruszniku -świece żarowe i przekaźnik świec. Kwestia jeszcze rodzaju zatankowanego paliwa Gdyby paliwo cofało Ci się z układu, miałbyś problem z odpalaniem nie tylko w mroźne dni.
Oringi w obudowie filtra paliwa wymienione razem z filtrem miesiąc temu.
A filtr paliwa wymieniałeś?
Witam. Zacznij od wymiany filtra paliwa. Pozdrawiam.
Renault Laguna 1.6 16v 2002 silnik BGOA K4M!!!!!!!! Witam czy ktoś wie gdzie znajduje się czujnik temperatury powietrza wyświetlacz zaniża temperaturę?????? No i drugie pytanie dotyczy gdzie jest filtr paliwa w Renault Laguna 1.6 16v z 2002 roku.Mechanik stwierdził że takiego filtra nie ma a to trochę dziwne wiec mu nie uwierzyłem
No jest coś w tym stylu, a nazywa się zmiana kata wtrysku. Nie wiem czy ktoś kojarzy np. lancia prizma w kabinie było cięgno do odpalania na zimnym. Na gorącym tez działało :D Czarny dym i szła jak zła :D Teraz już nie robią takich aut :( Wymień jeszcze filtr paliwa :)
Nie mam przed sobą rozpiski ale tak z pamięci wydaje mi się że jest to błąd związany z niskim ciśnieniem zasilania paliwa. Ciśnienie zasilania na biegu jałowym powinno wynosić 3,2-3,5 bar. Do sprawdzenia drożność smoka, przewody paliwowe oraz filtry. Temperatury teraz niskie więc może i paliwo słabej jakości. Pzdr
Typowy problem, ciśnienia paliwa - za niskie/wysokie, możliwe kiepska jakość paliwa, filtr paliwa, zatkany smok w baku (lub pompa paliwa w baki nie domaga), uszkodznie regulatora ciśnienia. Zacznij od zmiany stacji paliw oraz kup środek do czyszczenia układu wtryskowego. Warto też ten filtr paliwa jak dawno nie zmieniany.
Witam, potrzebuję instrukcję wymiany filtru paliwa dla Renault Megane 1.5 dci 90 KM z 2011 r. Może ktoś podesłać ?
Za mała wydajność pompy paliwa, zapchany wydech, brudny filtr paliwa, zużyty wałek rozrządu. To takie podstawy.
nalej paliwa do zbiornika:) załóż przed filtrem na wężyk ręczna pompkę i nią spróbuj pompować...
sprawdzić filtr paliwo renault master renault filtr paliwo filtr paliwo renault
oporność kabel antenowy tranzystor bc337 urwany kabel cewki
kalibracja omomierza zmiana ustroju
De Dietrich D13 – błąd czujnika temperatury lub przegrzania w zmywarce i kotle Ustawianie czasu rozmowy w telefonach Maxcom