Teraz pytanie czy jak gruszka nie chodzi to po dodaniu gazu do 3tys przewody od intercoolera powinny być twarde Jak gruszka nie zaciąga sztangi to praktycznie nie ma doładowania. Najłatwiej sprawdzić podciśnienia wakuometrem, ale możesz spróbować podać na krótko podciśnienie na gruszkę kawałkiem wężyka bezpośrednio z króćca wakupompy
Nie wiem czy on ruszy ręką gruszkę, go nie jest takie łatwe. Pierwsza podstawowa rzecz to jak zachowuje się gruszka na turbinie po odpaleniu auta? Czy gruszka wciąga sztangę turbiny? Napisałeś że metoda że strzykawka nie pomogła. Co to znaczy, w czym miała pomóc? Daj trochę więcej informacji, za język nie będziemy cię ciągnąć. Gruszka się nie rusza...
Sprawdź czy na pinie 7 jest napięcie 5V. Krzysztof
Ta obok bagnetu to do egr a słusznie kolega wstawił zdjęcie i musisz ten wężyk na dole przy turbo zdjąć sprawdzić czy zasysa i zassać tą gruszkę czy sztanga się ruszy bo mogę być za pieczone łopatki w turbo i dlatego nie chodzi a z tamtąd też wężyk musi iść do elektrozaworu
Turbina, przewody, zawór, gruszka i przewody podciśnienia do sprawdzenia.
Koło filtra powinna być gruszka, przed odpalaniem napompuj gruszką paliwo przez jakieś pół minuty i sprawdź, jak odpali. Akumulator jest wystarczający, pytanie jak z kondycją rozrusznika. Świece w lecie nawet się nie uruchamiają przed odpaleniem. Chociaż przy silniku zdechlaku można wspomóc odpalanie ręcznie wysterowując świece, może być to tanie tymczasowe...
Witam Bład 4 to błąd wskazników- czujnik ilości paliwa w zbiorniku (informacyjny) Filtry to podstawa! Jeśli jest to mrygnięcie kontrolki na ułamek sekundy to bez tragedii do sprawdzenia ewentualnie amortyzator hydrauliczny ( gruszka pod prawym stopniem kabiny)
TTI TCB 770 - mikrofon . 1-niebieski,2-biały,3czerwony,4-żółty,5-... - patrz od czoła wtyku ,na numeracje pin.
Byłem u mechanika, rozruszał jedną z tych gruszek z przodu silnika - pomogło na chwilę Dobry był. A pomiar podciśnienia,? Sprawdzenie czy cięgno geometrii porusza się w całym zakresie bez zacięć? Sprawdzenie odczytu z czujnika położenia? Bez tego to tylko wróżka pomoże .
Nie wysterujesz innej konstrukcji sprężarki bez dodatkowego sterownika np smt5, det3 ale to bezsens finansowy w tym aucie
Witam -jest to zawór egr (gruszka egr) ale radził bym sprawdzić tę gruszkę przed zakupem drugiej,przyłączył bym bezpośrednio do wakum pompy elastycznym wężykiem odpalić silnik jak wciągnie zawór to zgiąć wężyk(załamać)zawór nie powinien się cofnąć,jeżeli cofnie się całkiem to do wymiany.Jeżeli pompa zaworu nie wciągnie to:gdzieś jest rozszczelnienie...
Trzeba wziąć szkło powiększające, miernik i sprawdzić przejście od gniazda mikrofonowego dalej w stronę radia. Może pękła ścieżka, odpadł jakiś element. M
Poczekajmy na opinię kolegi Rezystor240b:) Chwalił i posiada. Witam, witam. Radio UV-5R. 1. pracować w zakresie Walkie Talkie, tak abym mógł rozmawiać z ludźmi którzy będą mieli swoje radia Pracuje w zakresie 70cm, popularny i lubiany zakres PMR. Czyli Walkie Talkie. 1a. PTT wymagane Model UV-5R to posiada. 2. mieć możliwość podłączenia do radia gruszki...
5 pinowy http://www.cbradio.cz/doc/President/Tayl... 6 pinowy http://www.cbradio.cz/doc/President/Tayl... Proszę zapoznać się z zasadami zamieszczania zdjęć i obrazków i zmienić post. Nie kasować wpisu moderatora. /c2h5oh/
Po prostu po wciśnięciu PTT radio będzie nadawać na jednej. Obstawiam Baofeng UV-82. Wiele też zależy od samego mikrofonu.
A ja bym jeszcze sprawdził sitko w zaworze AquaSTOP (ta gruszka na wężu dopływowym przy zaworze). W zmywarkach BOSCH-SIEMENS często też lubi zepsuć się sam zawór aquastopu jednak jeśli w ogóle zaczyna pobierać wodę to powinien być dobry.
To i tak że coś zrobiłeś. A teraz sprawdź czy sztanga jest zaciągnięta po odpaleniu i trzyma mocno. Jak nie to sprawdź podciśnienia ,wszystkie trójniki nie trójniki .I jest taka gruszka plastikowa pod turbem zobacz czy szczelna ,nie pęknięta.
Standardowo gruszka- czy nie ma dziury, wężyki - pęknięcia ewentualnie czy nie puchną i na końcu elektrozawór N75. Do sprawdzenia możesz użyć strzykawki 100ml.
Danita 3000 była już omawiana na Elektrodzie. Schemat za darmo ściągniesz stąd: http://www.razyboard.com/system/morethre...
Regeneracja raczej nie, jeżeli już do używka lub nowa. Ceny sprawdź sam.
powitac :D
To jest zawór klapy chłodnicy spalin.
Ogólnie auto nie wygląda źle, ale "igła" to nie jest, załóż nowy filtr powietrza, i zrób ponownie Dynamiczny 003, przepływomierz zaniża wskazania przez co tnie dawkę paliwa w całym zakresie. Turbinę i sterowanie też należało by przeglądnąć ale to zostaw na koniec. Cylinder 3 trochę nie domaga. Co do klapy to powinna się zamykać przy gaszeniu, jeśli...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... a tutaj cała "serwisówka": http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Oplot- 1 Czarny-4 Niebieski-2 Czerwony-3 Jeżeli po takim podłączeniu nadawanie nie będzie działać , należy zamienić niebieski z czerwonym. Pozdrawiam bas.
Tu znajdziesz wartosci kondensatorow. A do s-mini mikrofon elektretowy a nie dynamiczny. Post był raportowany. Schemat jest na forum.
Turbo było czyszczone, a gruszka została stara czy też była wymieniana? Po odpowiedziach sądzę że nie była. Pytanie czy nie puszcza? Dobrze było by podpiąć się bezpośrednio pod gruszkę Vakuometrem i sprawdzić czy gruszka trzyma podciśnienie.
no niestety radio nie nadaje, ale obiera sygnał na am i fm. Sprawdzone zostało na gruszce dragona. Nie nadaje czy nie przełącza przełącznik PTT w mikrofonie. ??? Może "gruszka" dragona ma pomylone przewody do nadawania . Pozdrawiam.
Jeśli ma ktoś cie poprowadzić praktycznie w tym przypadku to musi patrzć na to co ty masz zrobić. Czyli poprostu wrzuć zdjęcia gruszki rozkręconej i z zewnątrz. :) A i zdjęcia wtyczki.
Witam. To końcówka nadajnika. wiem o tym ale dla czego radio ma mniejszy pobór prądu niż wcześniej gdy dobrze działało? Jest takie pojęcie, że tranzystory mocy w.cz. ale i m.cz. są tranzystorami wielo-emiterowymi. Znaczy to, że aby uzyskać MOC z takiego tranzystora to konstrukcja jego polega na tym, iż : - kolektor - jest bezpośrednio "przymocowany"...
Kompresor, taki jaki jest na stacjach benzynowych. Lub samochodowa pompka nożna.
1 - biały 2 - czarny 3 - czerwony 4 - niebieski 5 - masa (ekran) 6 - nie podłączony http://obrazki.elektroda.pl/4595482000_1... Instrukcja ze schematem: [url=http://www.alan-uk.com/cb/manuals/9...
Po kolei: 1-biały 2-masa 3-żółty 4-czerwony Ale proponuje zamienić miejscami biały z żółtym w mikrofonie-dlatego że żółty kabel jest otoczony ekranem co poprawnie wpłynie na jakość modulacji. Czyli musisz zrobić tak:w mikrofonie zamień miejscami żółty z białym kablem a następnie polutuj wtyk tak: 1-żółty 2-masa 3-biały 4-czerwony
Trzeba sobie kupić kabel, gniazdo, wtyczkę i zrobić. 10 minut roboty. Michał
Turbo na gruszkę. Trochę czasu już z tym walczę, dlatego map sensor nowy plus wsadzony drugi kolektor ssący bo stary był zabity nagarem, elektrozawór n75 nowy oryginał 170zł dałem nie pomogło niestety, wężyki podciśnieniowe też ogarnięte i sprawdzona pompa wakum wakuometrem, sprawdzona gruszka pod kątem dziur i trzyma podciśnienie. Na śrubkach przy...
w mikrofonie masz wszystko rospisane więc w radiu robisz tak. Znajdujesz w gnieżdzie mikrofonu pin z masą. bierzesz w dłoń coś co będziesz mógł w te piny wkładać ( ja mam ostrą pensete). Do masy jeden koniec, a drugi po koleji w każde gniazdo. Kiedy pojawi się szum w głośniku to znaczy że znalazłeś RX, jeśli zaświeci się kontrolka TX znazazłeś nadawanie....
https://youtu.be/PvusvQq8UFg Myśle ze tu jest odpowiedz
Jeden odpala furę drugi sprawdza czy gruszka idzie od razu do góry bez żadnych przycięć. Elektrozawór podczas obciążenia reguluje sobie ustawienie geometrii ale po odpaleniu sztanga ma bez problemu iść w górę. Jeśli nie należy sprawdzić podciśnienie
Dokładnie . Czerwony w miejsce białego i niebiesko biały bedzie jako plus. Jeśli by nie działał mikrofon to ewentualnie zamienisz plus z minusem w minijacka. Ale powinno być ok.
Witam. To wygląda na to że tranzystor Q931 jest uszkodzony i trzeba go wymienić.Pozdrawiam.
Witam. No raczej nie bardzo, jest to schemat połączeń bez podanej wartości kondensatora ... Jak to nie widzisz kondensatora o wartości "widocznej" 0.001 co odpowiada to 1nF . http://obrazki.elektroda.pl/9392735900_1... Opornik, o którym wspominasz to był element zmniejszający napięcie na wkładce "pojemnościowej" dla zmniejszenia jej czułości....
Sprawdzałeś czy na innym radiu pojawia się "nośna" ewentualnie podłącz swr i pomierz moc. Jeśli jest "nośna" to brakuje modulacji i może to być przerwa na kablu od gruszki lub sam mikrofon . Nośna nie pojawi się na innym radiu. To fizycznie niemożliwe. Jeżeli nie wiesz co to jest nośna to sprawdź w na przykład a wikipedii. SWR-a nie da się nigdzie...
Powinieneś znaleźć na radio.org.pl
Brak masy przy antenie, uszkodzony ekran przewodu od mikrofonu. Michał
Jeśli kabel jest oryginalny od MK3 K6122 to ma być: 1. masa (oplot zielonego) 2. zielony 3. czerwony 4. czarny
Gruszka to nie tylko ma pracować ale ma być zaciągnięta do dołu.Jak nie to sprawdź podciśnienia i zawór turbiny.A czy turbo pompuje to nie wiem ale zdejmij węża to będziesz wiedział.Albo ściśnij węża a niech ktoś przygazuje.Obejrzyj wirnik chociaż od strony ssącej.
"Gruszka" to ferryt założony na kabel. Służy jako filtr przeciwzakłóceniowy. Jak pozbędziesz się jednej i skrócisz kabel to nie powinno być widać różnicy.
Starowanie turbiną lub sama turbiną Do sprawdzenia podciśnienie z vacum pompy Wszystkie wężyki podciśnienia. Zawór sterowania turbiną orz gruszka turbiny. Na zostaje sama turbina czyli zmienna geometria
Aby prawidłowo podłączyć kolorki żył do wtyku mikrofonowego - musisz rozkręcić obudowę mikrofonu i tam zobaczysz jaki kolor do czego służy. Witam. Dość często kolory te nie są "kompatybilne" z żadnymi "zasadami" ich podłączeń. W Chnach jest kilku producentów i na 100% jeden z nich lutuje inaczej niż pozostali. Jednego możesz być pewien, że wyprowadzenia...
Zapewne z kolektorem kup z używki, zapewne drogie to nie jest , parę stówek.
Działa to jak piszesz , zwieraniem PTT do masy . W mikrofonie nie ma jakichś specjalnie wyspecjalizowanych układów . Możesz nawet zastosować wkładkę pojemnościową . Tylko uważaj bo na gnieździe mikrofonu jest wyprowadzone napięcie zasilania i niechcący można coś uwalić . Mam takie jedno na warsztacie (TK709) ukatrupione właśnie w ten sposób .
Witam ja w swojej audi też miałem problemy ze sterowaniem turbiny a dokładniej gruszka nie otwierała mi do końca turbiny, sprawdzałem N75 i wszystko było ok aż w końcu ściągnąłem wężyk z gruszki i sprawdziłem czy gruszka fizycznie otwiera się i zamyka i ku mojemu zdziwieniu okazało się że gruszka nie otwiera turbiny. Więc demontaż turbiny i oddanie...
Sprawdź czy gruszka która steruje turbiną- się rusza?. Może być, ze jest zapieczona i tak się będzie dziać. Sprawdź przewody podciśnienia . W 110tdi się zapieka turbo i tak się robi. Komp wpada w tryb awaryjny...i taka jest historia.
Witam. Ubytki oleju są . Ta gruszka steruje łopatkami turbiny. Sprawdź dokładnie po umyciu silnika skąd cieknie olej?
A i owszem, miałem z tym czymś do czynienia. Z uwagi na moje kalectwo ( mam tylko dwie ręce ) nie mogłem sensownie obsługiwać tego specjalistycznego urządzenia. Zdjąłem więc gruszkę i wnusia ma ją do psikania wodą w czasie kąpieli. Innych zalet nie znalazłem.
Jutro sprawdzę gruszka turbiny i Jeśli ona będzie trzymała ciśnienie to pozostaje tylko pompa według ciebie? Dodano po 44 Jeszcze jedno Powiedz mi jak sprawdzić elektrozawory
Gruszka na podciśnienie powinna pracować góra dół 12-15mm. Sprawdź podczas jazdy parametry doładowania czy jest prawdłowe.
Na początek to sprawdź czy cięgno turbiny się porusza płynnie. MOżna to zrobić tak" Przy odpalonym aucie gruszka ma zaciągnąć cięgno i trzymać. Ściągając wężyk i zakładając zobaczysz czy porusza się do końca i płynnie. Nic nigdzie nie wysyłaj bo nic nie wiesz jeszcze. Diagnozę trzeba potwierdzić jeszcze testerem patrząc w parametry. Także takie naprawianie...
Silnik: CFFB Założone większe turbo od CFGC. Po zadaniu w mapie 1.6 bara zaczyna przeładowywać powyżej 3 tys. obrotów. "Tuner" powiedział, że w jego mapie jest wszystko git. Powiedział, że coś jest nie tak mechanicznie, ale on nie wie. Przepływka sprawdzona, gruszka też, kierownice turbo również (ściągnąłem gruszkę i chodzą swobodnie, słychać miejsca...
Na stronie 2 w schemacie są rozpisane złącza gniazda i wtyczki, kolory żył tez podane.
NIE - to RX to nie jest pin który łączysz do masy przy odbiorze - to wyjście sygnłu odbiornika przed reulacją głośności - np. do modemu packet albo selektywnego wywołania. Zostaw wolny.
Tobie ta turbina praktycznie nie działa. Coś tam chce ale to kropla w morzu. Tutaj nie ma przeładowania (przynajmniej nie widzę tego w tych grafikach) tylko jest spore niedopasowanie i to cały czas. Przydałby się wakuometr wpięty pod gruszkę. Czy po odpaleniu auta gruszka wciąga maksymalnie cięgno turbiny? Jeżeli tak to raczej N75, podciśnienia i gruszką...
Zapytaj o wkładkę dynamiczną ( głośnik ) do słuchawek telefonicznych, kwestia tylko wpasowania " mechanicznego" do obudowy, lub prosta przeróbka na wkładkę elekretową. http://obrazki.elektroda.pl/9751461300_1...
Wyczyściłeś Map sensor ,gruszka turbiny sprawdzona ?, jak porusza się sztanga gruszki?, doloty sprawdzone-szczelne?, w jakim stanie wydech ,ciśnienie paliwa zmierzone oraz ciśnienie pompy paliwa,
1 - masa 2 - mikrofon 3 - N.C. 4 - RX 5 - TX
Za instalację elektryczną bym nie pochwalił, za hydraulikę też niezbyt. Chociaż kurz mogłeś trochę zmieść. Teraz problem- poodcinaj zaworami i wyciąg filtr przed pompką jak to wszystko wygląda. Do wykręcenia pompka do popatrzenia na wirnik. Do sprawdzenia gruszka do grawitacji.
Tą rurką podawane jest ciśnienie do zaworu N75 które steruje otwarciem zaworu ciśnienia doładowania w turbinie( ten luźny wężyk przy gruszce turbiny na foto ;) )
Miałem gdzieś taki schemat serwisowy poszczególnych firm, jak znajdę, to tu podłączę, pozdrawiam
Żeby silnik odpalił, na listwie musi powstać ciśnienie paliwa ponad 2OO atm. Jeżeli jest gruszka do odpowietrzania to nie ma w zbiorniku elektrycznej pompki paliwa, wtedy pompka jest mechaniczna przy pompie WC. Można wtedy przedmuchać przewód od filtra do zbiornika. NAjpierw można sprawdzić czy z układu wtryskowego, w czasie kręcenia rozrusznikiem,...
Ten 3 elektrozawór steruje gruszką zmiennej geometrii turbosprężarki, jak nie jest podłączony to silnik nie ma praktycznie doładowania. Elektrozawór ma 2 króćce opisane VAC i OUT, out do gruszki turbo, vac podciśnienie do wakupompy
Pewnie turbina przeładowuje - nic nowego do sprawdzenia gruszka i przewód ciśnieniowy .. ew. regeneracja turbiny Pozdrawiam .
a sprawdzałeś czy gruszka na turbinie jest szczelna?..
Niestety nie mam możliwości sprawdzenia aktualnie czy jest zaciągana gruszka - sprawdzę w następnym tygodniu. Dlatego właśnie uważam, że chyba zrobiłem błąd. Powinienem sprawdzić gruszkę i rozkręcić turbinę żeby sprawdzić czy nic tam nie lata. Ale mam przeczucie ze to nie jest wina gruszki. Bardziej byłbym skłonny uwierzyć, że to winna jakiegoś kabelka...
dajcie juz spokój z tymi gruszkami i turbinami wszystko jest jasno i treściwe opisane tylko troche chęci do czytania
tam jest niedoładowanie, do sprawdzenia N75, przewody podciśnienia i gruszka i na koniec czyszczenie VNT i będzie śmigał.
Trzeba sprawdzić na poczatek czy gruszka geometrii turbiny działa.
Master 3 nie ma wstępnej pompy, jest gruszka przed filtrem.
Witam ! 4-żółty , 6-fioletowy (środkowy).
Mikrofon Alan 18
Wymieniłem cały układ paliwowy w komorze silnika: nowe przewody paliwowe (mocno osadzone, solidnie zaciśnięte), filtr paliwa (nieoryginalny, taki już był, więc pewnie nie bez powodu), gruszkę i zawór zwrotny. Zawór zwrotny kupiłem, bo podejrzewałem, że stary był uszkodzony, ale okazał się sprawny, więc zamontowałem jeden przed pompą, drugi przed filtrem....
Witam. Abyś mógł odbierać bez użycia "mikrofonu" musisz zewrzeć na stałe : GND - pin 1 z Głośnik - pin 4 . http://obrazki.elektroda.net/37_12613097... Pozdrawiam. PS. Brak modulacji może być spowodowany brakiem mikrofonu pojemnościowego (mikrofon dynamiczny się nie nadaje).
Polo 1.4 TDI nie reaguje na gaz. Został wymieniony silnik, pedał gazu sprawdzony, EGR i DPF wykasowane, sprawny czujnik doładowania, sprawna gruszka podciśnienia. Żadnego błędu nie wyświetla, wtryski sprawne. Gdzie jeszcze szukać?
Okey a zaluzmy że świece są sprawne co sprawdzić dalej??
Oba są w zasadzie tak samo dobre/złe. Na koło bym nie stawiał, raczej albo zapowietrza się pompa albo problem jest w nastawniku kąta wtrysku, ewentualnie w samej pompie.
Jak na silniku masz gruszkę to pompy nie ma.
Zanim wszystko zdemontujesz, to sprawdź, czy wychodzi podciśnienie na gruszę z N75 (oczywiście po odpaleniu samochodu). Następnie, czy gruszka jest szczelna. To możesz zrobić bez demontażu. Ciężko ale wykonalne jest też rozruszanie zapieczonych kierownic. Tu pomocna będzie ostatnia fotka z postu 147 jednego z tematów http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10...
N75 steruję turbiną, N18 EGR. Przydało by się odczytać błędy że sterownika silnika bo teraz nie wiemy czy problem tkwi w braku podciśnienia czy braku połączenia N75 ze sterownikiem silnika. N75 czy N18 maja 3 krućce - VAC, OUT, AIR. Najbliżej wtyczki jest AIR. AIR ma być podpięte do filtra powietrza ewentualnie może być nie podpięte lub mieć tam jakiś...
Hej posiadam Audi A3 8p 2006 . Kod silnika BMM 2.0tdi Ostatnio wyskoczył błąd P0299 - auto ma muła tak jakby ze 140KM zostało z 70KM. Wszystkie przewody dolotowe zostały rozebrane i sprawdzone pod kątem szczelności. Gruszka od turbo sprawdzona i szczelna. I ładnie chodzi Turbo regenerowane 10tys. km temu. Gdzie jeszcze można szukać przyczyny? Zawór...
Jak w wężu jest podciśnienie to tak ma być.Bo są gruszki gdzie wypycha cięgno a nie wciąga. No chyba że zamiast podciśnienia jest ciśnienie. Ale to już pewnie sprawdziłeś. Tylko nie pisz że nie.
Jedna rzecz którą mogę podpowiedzieć to sprawdź czy masz zawór (gruszka-podciśnienie) zamykający obieg chłodnicy EGR,może to jego awaria powoduje ten problem.
Gruszka od turbiny sprawdzona? Możliwe że zmienna geometria się zastala i stąd taki obajw
Jak jest na podciśnienie gruszka to można ją sprawdzić za pomocą vakum pompki a nie sprężonym powietrzem
To teraz skombinuj kawałek wężyka i podłącz gruszkę( na próbę)bezpośrednio tam gdzie jest wyjście podciśnienia z pompy vacum. Jak zaciągnie dobrze to pompa dobra i gruszka szczelna. Jak dalej słabo szukasz nieszczelności. Sprawdź też czy wyjście z pompy vacum nie ma luzu bo tam często był problem tylko nie pamiętam w których pompach.
czy wymienić gruszkę turbiny wraz z czujnikiem czy może przejrzeć instalacje elektryczną. Na początek przejrzyj instalację ,zmierz masę i zasilanie. Potem ci zostanie wymienić gruszkę raczej.
a jak odpala w ogóle? normalnie? pracuje równo na wolnych obrotach? czy nim telepie? dymi na szaro-biało? bo mi to wygląda na zapowietrzoną pompę wtryskową, ja bym wziął bańkę 5l ropy, wziął 3 wężyki, powrót do bańki, zasilanie do gruszki i z gruszki do bańki i napompował porządnie gruszką i odpalił. jak nie masz gruszki to kup, kosztuje grosze
Podaj napięcie na emiterze TR20. Powinno być około 8,5V niezależnie od pozycji przełącznika w mikrofonie (PTT). Na kolektorze TR22 powinno pojawiać się napięcie tylko podczas włączania nadajnika. Na odbiorze powinno być 0V, zaś na emiterze TR21 powinno być na odwrót. Podczas odbioru ma być napięcie, a podczas nadawania 0V. Sprawdź i napisz jak jest...
Witam . Ten pomiar dynamiczny https://vaglogs.com/log/011-Not-Running-... jest zrobiony prawidłowo resztę zrobiłeś już w trybie awaryjnym , do poprawki. Tu widać że turbo coś pompuje jednak. Wydech do sprawdzenia , demontaż rury ssącej od turbiny ocena wirnika. geometria i gruszka do sprawdzenia, pomiar podciśnienia...
Caly uklad wezy od turbiny itd został sprawdzony i na bank jest wszystko z nim OK. W moim starym 1.9tdi jak dodało sie gazu to rury robily sie twarde jak kamienie, tutaj mieciutkie Zauwazylem brak sterowania turbiny, tzn. podczas gazowania gruszka sie nie otwiera, sprawdzona sama gruszka wyglada na to ze chodzi plynnie i ok. Mysle ze problem jest z...
Silnik 1,9 tdi 90KM 92r gruszka nie pracuje sprawdzane na postoju, zawór turbo podstawiony, turbo i przewody wymienione i wraz nie chodzi jak powinien mocy mało. Przepływomierz Bosch, miga też lampka od świec, w których blokach sprawdzić ciśnienie doładowania.?
Możesz sobie zrobić też test VAG-COM sprawdzisz wtedy czy gruszka działa i czy zawór N7& pracuje
sprawdzić gruszka turbina sprawdzić gruszka sprawny sprawdzić gruszka sprawna
denon opinie koło zdawcze resetować głośnik
Peugeot 206 Plus 1.1 - Niska temperatura silnika i włączający się wentylator Aktualizacja firmware OTA w Optoma CinemaX P2