dokładany alarm, lub przekaźnik pod dekielkiem w komorze silnika - to w pierwszej kolejności bym sprawdził.
Bezpiecznik nr.3 zasilanie przekaźnika wtrysku. Zresztą, z Twojego zdjęcia widać, że był tam bezpiecznik. http://obrazki.elektroda.pl/9448803800_1...
Corsa ma taką przypadłość, jeśli czujnik położenia wału jest uszkodzony to sterownik nie podaje napięcia na pompę paliwa i na moduł WN. Miałem przyjemność uczestniczyć w takim zdarzeniu w mojej Corsie.
Masz przerwany przewod pomiedzy bezpiecznikiem a pompą. A 6v wysyla ecu.
Problem rozwiązany, śniedź w skrzynce z bezpiecznikami dzięki za pomoc.
Zlokalizowałem usterkę. Uszkodzony był kabel sterujący w wiązce, pomiędzy BSM i sterownikiem silnika. Wiązka przechodzi obok filtru powietrza. W celu lepszego dostępu zdemontowałem dolot powietrza i obudowę filtru powietrza. Wypiąłem wiązkę z BSM i wyciągnąłem ją. Wiązka oryginalnie idzie w dół, przechodzi przez otwór i wychodzi koło silnika. Wyciągnąłem...
A te pół zbiornika paliwa to było zawsze czy teraz dolałeś ( typowe że jak na lpg to zapomina się o paliwie w zbiorniku i pompa na wybojach pracuje na sucho, uszkadza się i potem kaskada - przekaźnik, bezpiecznik, a nawet rozrusznik ( bo próby uruchomienia bez paliwa potrafią go przegrzać. Najlepiej podaj plusa na pompę - jak ruszy to będzie wiadomo...
Na lewym kielichu
napiecie mierzone voltomierzem bez obcizenia bedzie natomiast pod obciazeniem pompka znika szukaj spadków napiec najszybciej złacze posrednie w nogach kierowcy przy słupku
Na nich jest prąd jak silnik pracuje.
Zerknij na ten link https://workshop-manuals.com/audi/a4_mk1...
Zobacz czy jest iskra,do przekażnika dochodzi sygnał TD jeżeli nie ma iskry brak sygnału TD i pompa chodzić nie będzie.
To zapraszam:) A odpowiedź na twój problem jest tutaj: wypalone styki przekaźnika ( w cytrynach jest taki podwójny duży pod ECU )
Sterowanie przekaźnikiem idzie z ECU a potem przez przekaźnik co odcinkę LPG robi.
Witam. czy problem został rozwiązany ?
Ginie masa na przekaźnik pompki, typowe w tym modelu, uszkadza się sterownik silnika (hybrydka). Robi sie jedno obejście i już jest w porządku.
A sama pompa sprawna.
Jak delikatnie montowałeś zderzak ? jeśli nie zbyt to sprawdź bezwładnościowy może zadziałał .
Nie mierz miernikiem , tylko żarówką przynajmniej 21W. Ma świecić jasno.
Masz schemat tego Z12XE , tam 12v na wtryskiwacze idzie z przekaźnika pompy paliwa k35 (napięcie 12v jest tylko jak pracuje pompa paliwa ), resztę widać na schemacie ....
Tak k-jet. Chciałem odpalić po zimie i nic pompyni podają paliwa bo nie ma zasilania
na jakiej pompie????? mało informacji jaki błąd dokładie z innych modułów zczytaj błędy Jakie ciśnienie na railu??? uważaj to piezoelektryki!!!!! procedura odpowietrzania może...
Panowie zagadka rozwiązana,wtyczka nad chłodnicą-zaśniedziałe styki.Dziękuje wszystkim za pomoc,pozdrawiam.
zerknij na ten temat http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic23...
Napięcie na pompie paliwowej pojawia się na chwilę w momencie kiedy przekręcasz kluczyk w stacyjce po tym czasie jeżeli silnik się nie uruchomi pompa już nie dostaje napięcia.
Masz ten schemat rozrysowany? Prawdopodobnie pin 15 i 18 ma przekaźnik na płycie alarmu. Starczy oba przewody połączyć poza alarmem i powinna pompa pracować. Lub dolutuj urwany pin 18 i wtedy przekaźnik też powinien połączyć obwód
Dzień dobry . Chciałbym zapytać gdzie znajdę wyłącznik uderzeniowy prze samochodzie " Reno Laguna I 1.8 8v " ? Proszę o szybką odpowiedz .
Brązowo-biały plus, czarny masa.
Dochodzi napięcie do pompy? Z pod bezpieczników na kable idzie napięcie sterujące pompy?
Poszukaj na elce schematu seicento (jest napewno) i zlokalizuj, które kable zasilają pompę. Może między przekaźnikiem, a kostką jest jakieś złącze po drodze i ono puściło. Jeżeli pompa sie faktycznie zatarła, to wzrósł gwałtownie prąd i mógł coś upalić.
(at)pasieczko Nie myl pojazdów. 306 nie miało BSM, a BSI (od 1999 roku) ograniczało się do centralnego zamka i immo. Skoro kolega pisze że ma BSM B3 - to przekaźnik pompy paliwa jest tam. Odnajdź bezpiecznik od pompy paliwa (chyba 15A) i zobacz czy na nim jest napięcie.
Witam! Zobacz to: http://obrazki.elektroda.net/44_12712644... Z tego wynika, że masy są podane niezależnie od położenia stacyjki. Cześć!
Przekażnik pompy paliwa sterowny przez komputer,napięcie powinno pojawić się podczas kręcenia rozrusznikiem,można w miejsce przekażnika założyć mostek dla próby.Pompa powinna chodzić,spróbój ewentualnie powiem co dalej.
Zasilanie na pompę paliwa idzie z BSM pod maską.
witam rozwiązałeś temat
Witam Kolego, podpowiesz co było u Ciebie przyczyną? Wiesz jaki jest przekaznik od pompy wtryskowej? Mam ten sam problem.
W warsztacie komputer wykazał, że uszkodzona jest pompa Żaden komputer nie mógł tego wykazać. Samochód stoi w warsztacie 10 dni i nie wiedzą jak to naprawić Jak tak rzeczywiście jest, to powinieneś zabrać natychmiast stamtąd ten samochód, a robotnikom zasugerować zmianę pracy. Łopata będzie ambitnym zajęciem.
Problem wygląda tak że na pompę paliwa przychodzi bardzo niskie napięcie (w porywach do 3,5 V) . Napisz co sie dzieje z silnikiem i czemu sprawdzasz to napięcie? To jest silnik o oznaczeniu ASY? Dodaj może fotki tych kabli
W komorze silnika , skrzynka bezpieczników . Przekaznik T10 zaznaczony na czerwono. https://obrazki.elektroda.pl/7145583400_...
http://obrazki.elektroda.pl/9175620500_1... jesli mówisz o przekaźniku pompy to to jest trzeci w dolnym rzedzie taki malutki 4 pinowy
Przekaźnik pompy paliwa.
Ok,jutro sprawdzę i dam znać
czy to coś oznacza ?? To oznacza, ze sonda działa prawidłowo, czyli walczymy dalej ;) Co myśle : 1. Posprawdzać wszystkie masy na silniku, najlepiej oczyscic i na nowo poprzykręcac 2. Sprawdzić co się dzieje z napięciem na pompie paliwa,zmieżyć cisnienie paliwa, drożność dopływu, powrotu - filtry.
Nie doczytałem ostatniego Twojego zdania i dlatego wyżej rozpisałem się o paliwie. Jeżeli podłącze napięcie bezpośrednio z klemy akumulatora do pompy wtryskowej auto pali bez problemu. Oczywiście problem masz w sterowaniu zaworkiem odcinajacym paliwo w pompie wtrysk. Sorki i pozdr.
Paweł na serio w tym roku w oplu kody migowe Są. Na 100%. Uderzeniowego zaś brak. Ewidentnie cięte jest paliwo, można tylko gdybać gdzie. Kontrolka i wiesz wszystko w 5 minut.
Podłącz w końcu pompę na krótko z akumulatora, dowiesz się wtedy czy sama pompa jest dobra, jeśli się okaże że jest to dopiero wtedy sprawdzaj dalej (przekaźnik przewody). Jak ci pompa nie ruszy na krótko to sprawdź połączenie pompa - przekaźnik(pin 13 we wtyczce przekaźnika), jak i to będzie dobre to zewrzyj we wtyczce przekaźnika piny 8 i13 lub 15...
Jeżeli to Bosch EDC 15c-2 to z nogi 87 sterownika leci masa na nogę 7 przekaźnika, po drodze wyłącznik bezwładnościowy. Żaróweczka do + i patrzeć czy masa wyłazi ze sterownika. Pewnie kabel w wiązce ugnity.
Zwarłem dziś przekaźnik od pompy żeby pracowała i chciałem odpalić, niestety się nie udało sprawdzałem czy jest iskra i okazało się ze nie ma. może to imobilizer ??
Najskuteczniejszy sposób, zabezpieczenie komunikacji plus podmiana pinów w sterowniku i kostce ECU. P.S. Podmiana sterownika to przeżytek.
Przekaźnik pompy. Najczęściej ma na górze obudowy napis KPR lub podane obroty przy których następuje odcięcie paliwa. Wewnątrz możesz poszukać "zimnych lutów" które tak naprawdę są tylko popękane. Zazwyczaj występują w okolicach zamontowanych na płytce przekaźniczków. Jeżeli chcesz sprawdzić pompę bez przekaźnika to wsadzasz w podstawkę zworę w dziury...
No tego nie napisałes, podaj rocznik auta i kod silnika jak masz to powiem Ci co to za przekaźnik i czy ewentualnie jest włącznik wstrząsowy odłączający pompe. A próbowałes podginac styki od pompy??
Sprawdzić pompę paliwa jak zgaśnie czy jest napięcie na pompie i daje ciśnienie na listwę .
Vw golf 3 bezyna układ paliwowy Nie chce chodzić na bezynie nie ma napięcia na pompę paliwa
Zacznij od sprawdzenia bezpieczników. Jeżeli odpala na plaka to znaczy że sterownik silnika działa więc możliwe że uszkodzony jest bezpiecznik od pompy paliwa bądź przekaźnik pompy.
Zgnita podstawka przekaźnika w skrzynce na lewym błotniku wewnętrznym.
Który pin w ecu odpowiada za podanie napięcia na przekaznik pompy paliwa ??
Poniższy schemat może być pomocny. (opisy w j.angielskim)
Dzień dobry. Mam podobny problem z uruchomieniem silnika skody fabia 1. Po włączeniu zapłonu brak napięcia na pompie paliwa. Po ponownym przekręceniu kluczyka pojawia się ale nie za każdym razem. Który przekaźnik wymieniłeś w mojej skodzie są trzy ?
Brak masy,zasilania,sygnału z nadajnika,przekażnik pompy,komputer. Wszystko.
po pierwsze "WAGA" w tym wtrysku to jest coś w typie przepływki i to ta waga steruje dawką paliwa.Jest klapa-dźwignia-membrana- i jeżeli kilka razy strzeli na gazie to ten układ sterujący potrafi się rozpaść. Miałem okazje reanimować coś takiego. Po drugie na wolnych obrotach zimny silnik powinien pracować gdyż paliwo jest podawane na dodatkowy wtrysk...
Mini S R56 2012 r. Mam problem z uruchomieniem tego auta. Pytanie podstawowe jest takie, czy pompa paliwa w zbiorniku powinna cały czas dostawać napięcie i być w pracy? Podczas próby uruchomienia samochodu sprawdziłem kontrolką, czy jest napięcie zasilające pompę. Okazało się, że napięcia brak. Bezpośrednio z akumulatora przewodem zasiliłem pompę przez...
Witam, w nogach od strony kierowcy.
Kosteczka stacyjki do sprawdzenia.
Pod czarnym deklem masz dopiero dostęp do nakrętki (duża) na baku paliwa. Jak odepniesz przewody to odkręcasz ją i potem wyjmujesz cały kosz z baku z pompą i czujnikiem poziomu paliwa. PS Najpierw sprawdź czy jest napięcie na wtyczce pod czarnym deklem (zasilanie pompy) jak kręcisz rozrusznikiem. Wtyczka typowo jest 4 pinowa. Dwa piny cienkie do czujnika...
Przekaznik masz pod maską koło sterownika silnika
Czujnik uderzeniowy.
Wystarczy odkręcić przewód zasilający od magistrali paliwowej, bądź przewód odpływowy z regulatora ciśnienia paliwa. Podać napięcie na pompę i masz dystrybutor. Chyba że do diesel to ten sposób nie zadziała.
A gdzie ten przekaźnik co kolega pisze? gdzie są wogóle te przekaźniki? gdzieś pod maską szukać? czy pod kierownicą?? Jestem zielony wiec sorka za głupie pytania;)
Masz racje w jakgorszym razie zrobie mu przekażnik czasowy po przekręceniu kluczykiem wtedy bedzie palił mu na bezynie - tylko nie wiem dlaczego niechce chodzić normalnie Jak powinno być podłaczone prawidłowo + po stacyjce idzie na przekaźnik - czy odrazu do pompy (oczywiście przez bezpiecznik) Yahoo
no i po podłączeniu pompy na krótko auto pali jeździ?, to szukaj co ginie teraz, czy plus, czy może masa gdzieś ugniła, primery gniją przeokropnie więc to bardzo prawdopodobne że np wygniło w miejscu oczka masowego kabla pompy, albo jakiś stary alarm odcinający pompę umiera, idź po kablach od pompy i sprawdzaj gdzie jest napięcie a gdzie już niema
Jak chcesz wykluczyć,oczywiście wstępne(bez pomiaru manometrem)pompę paliwa to trzeba zalogować: położenie pedału gazu w procentach obroty silnika prędkość wozu prąd pompy sondy 1 napięcie sondy 2 AFR /lambda Robisz to tak że przyspieszasz delikatnie na dwójce, potem bieg 3 i pedał do spodu, czekasz aż przyspieszy załóżmy do 6000rpm. I właśnie podczas...
Napisałem Ci przecież... jak jest napięcie to uszkodzona pompa, jak nie ma napięcia, przekaźnik, bezpiecznik, lub odłącznik wstrząsowy. pompę kupowałeś nową, czy po znajomości używaną?
sprawdź wyłącznik uderzeniowy
Wiesz lolku znając uno na wylot popatrzył bym czy ci nie zaśniedział nit przenoszący prąd z wtyczki do baku. Ten co idzie poprzez dekiek. Jak skoroduje to napięcie jest a pompa już napięcia nie dostanie.
mam ten sam problem.. Ma ktoś jakieś propozycje rozwiazania tego problemu??
Czyli masy ecu nie wystawia, spróbuj podmienic jeszcze przekaznik na inny
Weź kogoś do pomocy niech kręci rozrusznikiem a ty ruszaj wtyczkami przy BSMie.
Chodzi mi o te piny w tej wtyczce co topornie wchodziła jedna w drugą
Któryś kabel zgnił, albo +, albo masa
Intelektu nie trzeba, ale trzeba butlę z gazem zdemontować i to cały problem.
Masz na kostce pompy dwa grubsze przewody - podłącz do nich żarówkę (H4 na przykład) przekręć zapłon i zobacz czy się zaświeci.
Nie wiem jak to jest w tym silniku. U mnie w corolli, napięcie na pompie paliwa pojawia się dopiero podczas kręcenia rozrusznikiem. Z tego co autor w pierwszym poście jest podobnie, z tym, że tam pojawiało się napięcie 0.5V. Ja w takiej sutuacji, jeżeli pompa załączana jest przez przekaźnik, to sprawdziłbym styki robocze tego przekaźnika, bo mogą być...
U mnie był wyłącznik wstrząsowy (punto II 2000 r 1,2 8V ) znajduje się pod schowkiem po prawej stronie wcisną można bez demontażu tapicerki.
Sterownik silnika masy dostaje po kablach,obudowa i mocowanie nie ma nic do tego Dorawdź czy na obu kablach złącza wyłącznika uderzeniowego pojawia się napięcie podczas kręcenia rozrusznikiem
Niektóre Ople mają tak że napięcie na pompę paliwa pojawia się dopiero podczas kręcenia rozrusznikiem. Vectra1.6 16 V na pewno.
W gnieździe przekaźnika od pompy paliwa sprawdzamy czy jest napięcie na stykach 30 lub 87, jeżeli jest napięcie to zwieramy te styki ( 30 i 87 ) i sprawdzamy czy to napięcie dochodzi do pompki. Jeżeli napięcie dochodzi to sprawdzamy układ załączania przekaźnika styki 85 i 86. Na jednym styku powinien być plus a drugi jest zwierany przez sterownik do...
Opis przekaźników masz? Sprawdzałeś, co jest na pinach? Zwarłeś przekaźnik w skrzynce (używając choćby kawałka drucika)? Skrzynka bezpieczników do sprawdzenia i naprawy. Problem wielokrotnie opisywany na forum.
Witam. Czy orientuje się ktoś co może być przyczyną niskiego napięcia w pompie paliwa ??? A także który przekaźnik odpowiada za pompę ??
Mając przekaźnik zmierzyłeś jakie są tam napięcia?
Witam serdecznie mam problem z w/w autkiem renault clio 1.2 8v rok prod 99 wtrysk wielopunktowy.Autko miało zerwany rozrząd(przez to stało ponad rok pod chmurka zanim trafiło do mnie)rozrzad zrobiony,ale zaczeły się schody z elektryką oto co się dzieje po włączeniu zapłonu jest ok kontrolki zapalają się tj.ładowanie,ciśnienie oleju,poducha,chwilka i...
Problem rozwiązany. Wysiadła centralka wtryskowa.
Bezpieczniki sprawdzone czy sprawdzane?
Mam nadzieje ze chodzi o czujnik ESP - on mierzy trochę wiecej parametrów niż tylko przyspieszenie boczne. Jest pod siedzeniem. Jeżeli adaptacja nie pomoże, to była informacja serwisowa na ten temat. Czujnik ten ma wspólna masę z pompą paliwa w baku. Pompa generuje impulsy napięcia które zakłócają prace czujnika. Masę czujnika trzeba przedłużyć i podłączyć...
Jak się mogą otwierać?Sterownik otwiera je impulsami masy wszystkie jednocześnie .Wszystkie mają wspólny + i _.Napięcie zasilające +12v idzie przez przekaźnik ,zasila jednocześnie grzałkę sondy i pompę paliwa przez bezpiecznik .Napięcie minusowe kluczowanie idzie do pinu 2 sterownika.Więc poszukaj problemu po którejś ze stron,prawdopodobnie przerwany...
zastanawiam sie czy gdzies niema wyłacznika uderzeniowego ,cos jak jest w sierrach w kole zapasowym , słyszałem ze sa montowane pod kierownicą ze w razie wypadku rozłancza pompe , ale na załączonym schemacie tego wyłacznika niema
Udało sie naprawić?
Z komputera na przekaźnik, o ile masz zwykły, nie elektroniczny, jest podawana masa. Vagiem tam nie ma nic do grzebania, poza diagnostyką. Nie ma tam żadnego czujnika ciśnienia na listwie. Komp uruchamia przekaźnik od pompy, a regulacja ciśnienia zachodzi na drodze mechanicznej. Podaj kod silnika.
Przekaźnik pompy paliwa.
Problem polega na tym,że po zagrzaniu silnika samochód nie chodzi na benzynie. Brakuje napięcia na przekaźniku pompy paliwa. Pytanie mam takie z kąt podane jest napięcie na przekażnik pompy paliwa.
sprawdzić czy nie wyłączył się wyłącznik bezwłądnościowy
pompa paliwo napiąć napiąć pompa paliwo sprawdzić przekaźnik pompa paliwo
oznaczenie indukcyjność cewka nożyce blacha testy akumulatorów
wypadanie zapłonu cylinder wypadanie zapłonu cylinder
KASB 50-20/Ż typ 815 – niskie obroty i grzanie silnika młynka żarnowego do kawy Altimo – pęknięta metalowa obręcz palnika w kuchence elektrycznej, bezpieczeństwo użytkowania