Czyli powinienem zdemontować syrenę i poszukać w niej akumulatorka/ów. To jest zasadne bo nikt od 8 lat do syreny nie zaglądał. Jutro się za nią zabiorę i wtedy sprawdzę.
Skoro pobór prądu jest 0,01A to jest jak najbardziej prawidłowy pobór. Do sprawdzenia ładowanie, jak w porządku to akumulator dead.
Sprawdź podłączenie przekaznika odcięcia zapłonu prawdopodobnie cewka przekaznika jest zasilana
Cześć, sprawdź pobór prądu z odłączoną fabryczną syrenką od alarmu, jest pod podszybiem, mniej więcej w środkowej części, osłonięta blaszaną obudową.
Panowie - pobór prądu 60 -80mA to zdecydowanie za dużo. Jeżeli alarm tyle ciągnie to znaczy że z nim coś jest nie tak - na marginesie odłacz syrenę od alarmu i wtedy sprawdź pobór pradu.
zmierz pobór prądu samego alarmu w stanie czuwania
Jak najbardziej OK.
Pobór prądu przez alarm mierzy się przy zapiętych klemach i najlepiej na bezpieczniku alarmu:)
Niestety schematu nie mam ale stawiam na błędne podłączenie przekażnika odcinającego zabezp. obwód. Po załączeniu alarmu jest on zasilany,znajdz to (prawdopodobnie blokada rozrusznika,zapłonu pompy paliwa ew. dodatkowy zawór paliwa) i odetnij , następnie sprawdź pobór prądu przez alarm i prawdopodobnie cała reszta wróci do normy.
Polecam sprawdzić ten rozrusznik, wujek miał przypadek w oplu astrze, rozrusznik działał normalnie ale pobierał prąd
Sprawdź amperomierzem na spoczynku jaki masz pobór prądu,może alarm z odcięciem paliwa.
skoro piszesz że kabel od masy jest przeczyszczony to może jeszcze warto sprawdzić kabel PLUSA który idzie do rozrusznika ale najprawdopodobniej wina rozrusznika jest Pozdrawiam Paweł
Poza alarmem jeszcze musisz wziąć pod uwagę inne stałe pobory- - jakieś diodki mrugajace - układ pamięci radia - zegar -coś z elektroniki w tablicy wskaźników - doładowanie akumulatorka syreny ( jęsli taki ma ) - inne nieznane pobory w aucie - łącznie z ew upływami w instalacji - niewiele ale zawsze coś tam płynie. sam prąd alarmu możesz zmierzyć na...
Sprawdź pobór prądu przez auto (zamknięte,włączony alarm, jak na parkingu) Na mrozie mogła np.przymarznąć krańcówka bagażnika i paląca się lampka wykończyła aku. To tylko domysły, podstawa to pomiar poboru prądu przez auto na postoju
Miałem nie dawno podobny problem co się okazało że syrenka z własnym zasilaniem miała taki duży pobór może i w twoim przypadku jest to samo.
Tak o ile po formacie i w czasie konfiguracji nie zapodasz do trackera komend; apn123456 ... adminip123456 ... Dodano po 19 Sorry, że post pod postem ale mam pewien problem i myślę że to wina tk103. Po jego założeniu gdy auto postoi ze 2 dni bez odpalania nawet teraz gdy nie ma mrozu to później nie mogę auta odpalić bo aku nie domaga przed tem tego...
Można. Nie należy tylko przekroczyć prądu w obwodzie, który dla diody przewidziany jest znikomy. Poza tym prąd diody to dość znaczący procent poboru prądu przez alarm w czasie czuwania.
2 przewody przy przekaźniku.Ale skoro piszesz prawdopodobnie alarm, to zmierz pobór prądu i wtedy będziesz pewien.
Przy radiu nie było grzebane? Fabryczne? Jakieś wzmacniacze? Alarm sprawdzony? Zamki czasem nie szwankują?
65ma to daje 1,56 Ah na dobe więc zakładając sprawny i naładowany akumulator np 45Ah to niepowinno być problemu z odpaleniem auta po tygodniu stania. Sprawdź ładowanie i dokładnie jeszcze raz pobór prądu przez dłuższy czas czy okresowo nie wzrasta. Co prawda w moim aucie prąd pobierany z akumulatora nie przekracza 10mA (radio alarm i modół silnika)...
Dzień dobry! W Aurisie pobór prądu na postoju sięga spokojnie pułapu 0.5A. Podejrzewam alarm, czy mogę bez obaw wyjąć kostkę z centralki tego alarmu aby sprawdzić czy to on jest winowajcą? Niestety z instrukcji i diody na desce wynika że uzbraja się sam od razu po wyjęciu kluczyka ze stacyjki więc nie mam jak inaczej go rozbroić. Dziękuję za pomoc.
Kolejny scyzoryk się w kieszeni otwiera... Weź chłopie zmierz pobór prądu na wyjętym kluczyku i pozamykanych drzwiach beż żadnych swiatełek jeśli masz jakieś cuda alarmy to wciśnij krańcówkę maski i wtedy mierz bo inaczej to tołku nie dojdziemy.
Bo akumulator będzie odlaczony.
Czy alarm nie bierze dużo prądu? Czy centrala też nie bierze dużo prądu? Czy radio nie pobiera dużo na czuwaniu? Co do radia to inni zdejmują panel w celu minimalizacji poboru prądu. Sprawdź jeszcze raz pobór prądu przy włączonym alarmie i centrali oraz Autor napisał że pobór prądu przy wyłączonym aucie 45-50 mA więc powyższa opcja odpada. Co do pracy...
Panowie w autach często za większy pobór prądu odpowiada oświetlenie bagażnika. Miałem taki przypadek oraz kilku moich znajomych, że po zamknięciu auta (nikt przecież nie zagląda do bagażnika) świeci się lampka w bagażniku, która po kilku dniach potrafi rozładować akumulator. Dobrze jest mieć dodatkowy wyłącznik, gdyż te automatyczne, montowane w zamkach...
Do obliczenia wydajności zasilacza przyjmujesz maksymalny pobór prądu urządzeń.
Sprawdź pobór prądu amperomierzem po wyłączeniu stacyjki i po "uśpieniu"alarmu.
Jeżeli jest radio to odłącz je i sprawdź ponownie. Radia mają podpięty + do potrzymania pamięci. Bywały przypadki nadmiernego poboru prądu. Poza tym przy wyłączonym zapłonie odłączaj klemę dodatnią i przysłuchaj się czy nie klepocze jakiś przekażnik (pozostałość po alarmie). Pozdrawiam.
O ile aku jest w miarę nowy, to sprawdziłbym pobór prądu przy wyłączonych wszystkich odbiornikach. Powinien być mniejszy niż 0,6xpojemność aku wyrażona w Ah [mA], czyli dla aku 40 Ah: 0,6x40=24 mA. Jeżeli pobór jest większy o kilka mA, to może pomóc wymiana aku na większy. Jeżeli pobór jest znacznie za wysoki, to trzeba znaleźć odbiornik pobierający...
Na baterii jest podana data produkcji. Trzeba ją sprawdzić. Ponadto mazde trzeba zaprowadzić do elektryka, aby sprawdził pobór prądu w stanie czuwania. Rozładować baterię mogło radio, alarm, kamera czy nawet ładowarka USB zostawiona w zapalniczce.
Witam. A sprawdziłeś syrenę od alarmu? Przypadkiem nie jest buforowana do akumulatora?
Może po prostu nie masz dobrego ładowania sprawdź i podaj napięcie po uruchomieni silnika.Bo nawet gdyby przyjąć te 50mA to przez 24h ubędzie ci z akumulatora 1.2Ah. Najmniejszy montowany do punto akumulator miał 34Ah wie będzie się rozładowywał przez 28dni i jeszcze będzie miał trochę prądu. Myślę ze masz za niskie ładowanie i/lub uszkodzony akumulator...
Ciekawy sposób sprawdzania (iskrzy), proponuję wziąść amperomierz, zmierzyć prąd i napisz jakiego rzędu są wartości, wtedy spróbuję ci odpowiedzieć. Mały pobór prądu zawsze jest (radio, alarm itd)
Sprawny akumulator umożliwia raz na tydzień rozruch silnika pod warunkiem, że jest doładowany przez sprawny alternator i na postoju żadne urządzenie nie pobiera z niego prądu rozładowując. Na wstępie trzeba sprawdzić pobór prądu na postoju czy radio lub centarlny albo alarm lub mostek alternatora prądu nie pobiera. Pobór nie powinien przekraczać powiedzmy...
Może to radio jest jednak żle podłączone,proponowałbym sprawdzić przez innego elektryka .Ślicznego autka nie pozbywałbym się tak prędko.
Moim zdaniem, masz za duży pobór prądu na postoju. Osobiście dopuszczam maksymalną wartość 0,05A.Odepnij alarm, zmierz pobór i sprawdź czy to pomoże?
Dodatkowy alarm zapięty na kierunki sprawdzony???
a ile ten akumulator ma lat? Bo moze on poprostu jest juz wyeksploatowany. Jezeli jest w dobrym stanie to radził bym sprawdzić stan klem, jezeli jest na nich nalot to moze być on powodem słabego ładowania akumulatora i moze dlatego nie krótka jest jego żywotność
Jak stał miesiąc nie ładowany to nie ma się co dziwić że mu troszkę zapału do pracy ubyło. Jak miałem akumulator samochodowy z instrukcją to pisało w niej bodaj, że jak akumulator stoi odłączony to co 3 miesiące należy go ładować - występuje zjawisko samorozładowywania, a jak by stał zainstalowany w aucie to należy uwzględnić pobór prądu przez niektóre...
Na początek sprawdź sobie pobór prądu z akumulatora,przy wyłączonych wszystkich odbiornikach.Z włączonym alarmem.
Miałem podobny przypadek ale klient nie dał płytki do sprawdzenia, na nową się nie godzi a w używce nie ma. Zauważ, że przed samym pipnięciem jest spadek poboru prądu tak jak byś odłączył ją od prądu. Kondensatory do sprawdzenia po mojemu.
jak odpalisz auto i zgasisz odczekaj jakieś 10 minut i wtedy sprawdź pobór prądu jeśli będzie taki sam to znaczy że faktycznie coś zżera prąd (alarm musi być wyłączony w czasie pomiaru)
Prawdopodobnie akumulator jest uszkodzony - niestety tak bywa z nowymi chinolami które stały na sklepie z zalanym i podłączonym akumulatorem. Aby sprawdzić instalację należałoby sprawdzić pobór prądu na postoju (przy wyłączonej stacyjce) - połączyć miliamperomierz w miejscu bezpiecznika. Jeśli nie ma alarmu to powinno wskazywać zero, z alarmem pobór...
1-Jeśli masz alarm to on może być powodem drenowania akumulatora. Był przypadek - pojawiła się nieszczelność w syrenie od alarmu, wpadło tam trochę wody I rozładowywało akumulator . 2- Podobnie może być z klaksonem. 3- Przyczyną może być alternator. 4- Moduł komfortu może mieć coś wspólnego z poborem prądu. Akumulator AGM (słaby- niedomagający) doprowadza...
Odsyłam do wymagań stawianych przez PN-EN 50131-6. Poczytaj sobie instrukcję SATELA, tam znajdziesz przykłady bilansu energetycznego np. taki: INTEGRA 24 – akumulator 7 Ah Dysponowany prąd na 30 godzin dla akumulatora 7 Ah wynosi: I30h = 7 Ah / 30 h ≈ 0,233 A (233 mA) Średnie prądy pobierane przez elementy przykładowegosystemu alarmowego...
Nie jest to żaden problem. Może przy zamykaniu przyciskiem włącza się Tobie ryglowanie. Chociaż tak prawdę mówiąc, nie powinno tak być. Wszystko może sprowadzać się do tego, że jednak moduł fabryczny nie działa właściwie. Jeszcze mam radę dla Ciebie. Sprawdź pobór prądu z AKUMULATORA przy włączonym alarmie i oczywiście pozamykanym aucie. Będziesz spokojnie...
Tak, zgadzam się że zdemontowane urządzenia nie pobierają prądu, jednak mógł ktoś zostawić jakiś przekaźnik od alarmu, źle wymontować ten alarm robiąc gdzieś zwarcie i dlatego cały czas pobiera prąd.
To raczej nie wina "oczka" bo rozrusznik bardzo słabo kręcił, no i po tym doładowaniu prostownikiem jest lepiej a oczko się minimalnie "zazieleniło". W serwisie sprawdzali mi także prąd upływu na postoju i wyszło jakieś 0,09A - podobno to dużo za dużo i z tego powodu akumulator szybko stracił żywotność? Sprawdzę jeszcze pobór prądu przy wyłączonym alarmie,...
100 - 120mA to dość duży pobór prądu, sprawdź które urządzenie pobiera taki prąd i dlaczego. Przy wyłączonej stacyjce pobór prądu nie powinien być wyższy niż paredziesiąt mA (i to jeśli już jest alarm na pokładzie). A co do pomiaru podczas rozruchu - tak jak piszą koledzy, najlepiej amperomierzem cęgowym. pozdro
Witam. Problem z alarmem Proxima ZS w Hondzie Accord VI 99r. LPG. Mianowicie alarm rozładowuje akumulator, pobór prądu przy nieuzbrojonym alarmie 110-160mA, pobór przy uzbrojonym alarmie jest OK 40-70mA, jednak alarm sam potrafi się włączyć no i tak czy inaczej akumulator rozładowuje się bo i tak pierwszej młodości to on nie jest. Co można z tym fantem...
Skoro piszesz,że ładowanie jest ok,akumulator jest nowy,nie poczułeś żadnego swądu,to możliwe jest,że siadł ci akumulator(to,że myłes autko może być tylko zbiegiem okoliczności).Na sam początek,zmierz sprawność akumulatora.Przypuszczam,że nie posiadasz takiego sprzętu,więc najlepiej udać sie do warsztatu albo tam,gdzie sprzedają i wymieniają akumulatory.Takie...
Test akumulatora ? To znaczy mam go sprawdzać co ileś czasu gdy nie jeżdżę czy szybko spada napięcie czy chodzi o coś innego, jestem trochę zielony w tym temacie. Akumulator kupiłem około pół roku temu ma bodajże 65Ah. Co do wersji sterownika nie mam pojęcia w książeczce serwisowej od alarmu nie jest napisane. Pobory prądu alarmu:
No tak, alarm z Biedronki chyba. W stanie czuwania 100mA :D
Może zaproponuj znajomej, żeby chociaż raz na 2-3 tygodnie odpaliła ten samochód i przejechała się chociaż 3-5 km do sklepu lub kościoła. Problem powinien sam się rozwiązać. Proponowałem. Ale to czasami jest niemożliwe. To starsza osoba z grupą inwalidzką i auta używa wtedy, kiedy jest potrzebne. Jeśli zimą zasypie je śnieg to jego odkopywanie jest...
Spróbuj odłączyć radio.Żle podłączone lub uszkodzone powoduje nadmierny pobór prądu. Dodano po 3 Podłączenie alarmu powoduje świecenie lampki w bagażniku przy otwarciu drzwi.
Zacznij od alarmu, potem radio, musisz go fizycznie odłączyć i sprawdzić pobór, aż znajdziesz.
mam golfa 4 rok produkcji 1998 silnik 1 6 . po nocy akumulator sie rozladowuje i niechce odpalic. dodam ze akumulator ma niecaly rok. wazna informacja mialem kolizje przed nia wszystko bylo ok moze to przez kolizje? prosze o pomoc. Sprawdź pobór prądu z akumulatora na postoju przy włączonym alarmie.
Pobór pradu powinien byc około 0,02-0,05 A , kluczyk wyciagniety (bo wtedy gasnie wyswietlacz ) drzwi zamkniete bo w lampce sufitowej nie ma wyłacznika .Jesli masz wtedy pobor wiekszy jak pisze to odłacz radio na kostce i zobacz jak jest podłaczony wzmacniacz antenowy o ile jest ,powinien byc na wyjsciu z radia ,czesto podłaczaja na 30 i wtedy jest...
Zacznij drogą dedukcji. Na początek sprawdź przekaźnik świec żarowych czy przypadkiem się nie przycina później kolejno Alarm jeśli go masz Radio najlepiej na czas badań odepnij alternator odłącz zacisk B+ rozrusznik. jaki opis na skrzynce ma bezp o którym mówisz??
Odgrzebuje temat. U mnie to samo, po 2 tygodniach akumulator pada, powiedzcie mi jak sprawdzić pobór prądu na postoju, a sprawdzę ile mi zżera. Dodam że nie mam alarmu, jedyne co to dioda miga.
Jaki ma być pobór prądu?
Akumulator mam euro-bateria 45Ah 360A. Może on jest zbyt mały jak do mojego auta? Chyba będę musiał sprawdzić pobór prądu dla każdego wypiętego bezpiecznika. Jeszcze jedno mam pytanie...czemu jak sprawdzałem pobór prądu to mi włączały się światła awaryjne..możliwe, że to alarm, ale jego nie słyszę, ponieważ kiedyś dawno wyłączyłem syrenę. Ale czy to...
Witaj, moduł komfortu do tego modelu to raczej nie istnieje. Potrzebny jest alarm z regulowanym czasem do sterowania takimi czynnościami, np. Tytan DS 200 i urządzenie które się podpina pod szyby i gotowe. Poszukaj na znanym portalu aukcyjnym. Po podpięciu się pod szyby trzeba sprawdzić pobór prądu na pozamykanym aucie, żeby się nie obudzić rano z ręką...
Odłącz zasilanie wzmacniacza i sprawdź miernikiem pobór prądu przez auto zamknięte, z uzbrojonym alarmem. Na taki kabel musiał byś zastosować typowy hebel, tylko on jest w stanie wytrzymać taki prąd. Poza tym pod takie instalacje dokłada się drugi alternator i potraja przekrój (jak nie więcej) głównych kabli prądowych
I też może nie wyjść. Ale to podstawowa procedura sprawdzania poboru. Odpinaj po kolei kolejne obwody i mierz prąd. Jeśli nadal będzie wyraźny pobór, sprawdź alternator. Zresztą sprawy omawiane wielokrotnie na forum. Można sporo poczytać.
Może by ktoś ładowanie sprawdził, pobór prądu... Do tego nie potrzebny komputer.
Jakim problemem jest sprawdzić czy urzadzenie mikroprocesorowe (to od awaryjnych, wycieraczek itd. ), wyciągnąć urządzenie pozostawiając bezpiecznik od awaryjnych i zmierzyć pobór prądu.Brak zmiany oznacza że to nie on jest winny. Wtedy szukaj czy faktycznie alarm nie jest podpiety pod ten bezpiecznik. :)
100mA to też za dużo. VW dopuszcza ok. 50 mA. Jesli radio bierze 25mA, alarm kolejne25, to gdzie jest 50mA? To chyba jest upływ instalacji. Jeśli tak, to przy słabym akumulatorze możesz mieć niespodzianki. Ale sprawdź te 50mA. Aha, zegarek. On też trochę potrzebuje, ale to jest kilka mA.
Pobór prądu na postoju wynosi po pół godzinie postoju 65mA-77mA. Inni użytkownicy mają taki sam pobór, moim zdaniem jest on za duży. Wstępnie wykluczone elementy/układy: - radio, które jest na kluczyk, odłączyłem je całkowicie, by sprawdzić czy to może pamięć radia pobiera taki prąd; - alarm, którego jest brak w samochodzie; - oświetlenie wnętrza; -...
W przeciągu 2 lat wykończył dwa akumulatory, a teraz bez żadnych problemów chodzi odpala i ładuje. Było widać widoczna ilość nalotu rdzy oraz zacieku po wodzie To ja nie wiem. Bo skoro dioda jest uszkodzona to jakim cudem ładuje prawidłowo. Ponadto po wyłączeniu skutera należy odłączyć jeden biegun akumulatora i sprawdzić ile pobiera prądu (na wyłączonej...
Witam Mój sterownik pobiera 75 mA i to jest dobry prąd. W moim Opel Astra F całkowity pobór prądu to 108 mA a zegarek,alarm i radio też są. Sprawa innych odbiorników jest ważna. Najlepiej odepnij klemę podłącz amperomierz i sprawdź prąd. Jeśli jest duży wyłączaj poszczególne bezpieczniki aby ograniczyć obwód w którym następuje nadmierny pobór prądu....
Zmierz pobór prądu z akumulatora "całej instalacji" samochodu oraz wepnij się amperomierzem w obwód zasilania centralki alarmowej.
Mały przekaźniczek wysterowywany sygnałami z krańcówek (diody pozostaw), podający na wejście alarmu "żywą masę". Minus tego rozwiązania - zwiększony pobór prądu przy otwartych drzwiach (pracująca cewka przekaźnika)
To zmierz pobór prądu przez alarm . I tyle w temacie.
Zrób dokładny pomiar poboru prądu na postoju przy zamkniętym samochodzie i uzbrojonym alarmie.
właściwie to nie ma reguły, wszytsko zalezy czy masz dotatkowo czujniki udarowe, czy czujniki ultradźwiękowe. Na każdy dodatkowy moduł musisz liczyć ok 5-10mA poboru, sama uzbrojona centralka to 25-50 mA, zalezy jak silnie świecącą diodą dysponuje alarm i co ma w sobie. Ogólnie przy takiej kombinacji możesz liczyć się z poborem rzędu 50 mA przy założeniu...
Sprawdzenie to wykonuj po "uspokojeniu się" elektroniki tj. po ok. 20 min. od wyłączenia zapłonu. Czy auto ma podłączone jakieś dodatkowe urządzenia np. dokładany alarm, ładowarkę telefonu lub GPS-u itp.. Sprawdź poprawność działania światła w bagażniku i lusterek wewnętrznych (kierowcy i pasażera) oraz schowka.
Ja kiedyś miałem dokładany alarm który okazało się wyłądowywał aku. Co do akumulatora, wiem że są bezobsługowe ale warto sprawdzić czy nie brakuje w środku elektrolitu.
Przyczyn może być wiele: -niewłaściwie podłączone radio -niegasnąca lampka w bagażniku -awaria alternatora -uszkodzenie alarmu Żeby to sprawdzić będziesz potrzebował amperomierz, który włączysz szeregowo z akumulatorem samochodu. Po podłączeniu amperomierza , możesz np. wyjmować po kolei bezpieczniki i patrzeć kiedy pobór prądu zmaleje lub odcinać odbiorniki...
Czyli podsumowując: - sprawdzić ładowanie akumulatora (min. 14V na wolnych obrotach), - sprawdzić pobór prądu przy wyłączonym zapłonie i zamkniętym samochodzie, Dodatkowo - czy samochód ma jakieś dokładane akcesoria elektryczne (alarm, radio, cd-radio)?
Każdy obwód zabezpieczony może być powodem twojej upływności więc po kolei chyba że ostatnio ingerowałeś/zmieniałeś coś w instalacji w aucie. Gaz sprawdzony odpięty ? Alarm, centralny itp.
A dodatkowy przekaźnik, to dodatkowy pobór prądu...
wg mnie powienienes miec troszeczke więcej niż 14, ale poniżej 15. (ale moge się mylić). Proponuje sprawdzić pobór prądu na np radiu (mimo tego ze np nie jest włączone), immo oraz alarm. być może któreś urządzenie pobiera za dużo.
Centralka Elmes z GSM może i da radę z akumulatorem 60-70 Ah, ale do zasilenia pozostaje jeszcze syrena zewnętrzna. Na stronie producenta brak informacji o poborze prądu.
może być jeszcze jedna przyczyna po prostu jest walnięty akumulator.. miałem nieraz podobne problemy i w większości przypadków okazywało się że w akumulatorze(nawet w miare młodym) była zwarta cela. oczywiście pod warunkiem że wcześniej sprawdzi się pobory prądu itp. jak pisali wcześniej koledzy..
witaj Można by prościej myślę że ten opis będzie pasował masz wszystko czarno na białym jak pomogłem " kliknij pomógł " Masz tu wszystko co potrzebujesz i o co pytasz możesz teraz sprawdzić czy alarm ma wszystkie sygnały itd. co do poboru prądu może pobiera prąd syrena sprawdź odetnij jej zasilanie .Nie znajdziesz uszkodzenia odwiedź elektryka lub kogoś...
nie udało mi się zaryglować drzwi z pilota gdy są otwarte żeby sprawdzić pobór prądu i mieć dostęp do bezpieczników wiec zrobiłem to przy otwartych drzwiach... pobór prądu wynosił 0,51-0,52 przy wyłączonym oświetleniu jedyny większy spadek prądu zaobserwowałem po wyjęciu bezpiecznika który odpowiada za zamykanie drzwi z pilota i uzbrojenie alarmu jednak...
A wracając do samego początku co jest powodem Twoich pomiarów? Rozładowuje akumulator? Po jakim czasie mierzyłeś prąd? Sterowniki potrzebują trochę czasu do "uśpienia" Mierzyłeś na otwartej masce czy zamkniętej? Sprawdziłeś światła w schowku i bagażniku, niefabryczne gadgety, alarmy itp?
A może by tak najpierw sprawdzić pobór prądu na wyłączonym kluczyku? może np radio albo jakiś alarm ciągnie prąd i rozładowuje akumulator? I co? Nowy akumulator kupi i dalej będzie to samo? I kto mu odda kase za akumulator? Najłatwiej sprawdzić czy akumulator sam z siebie zdycha czy coś wyżera prąd w ten sposób: Naładuj akumulator prostownikiem, zanieś...
Witam mam nastepujacy problem z renault clio 98r. znalazlem przyczynę poboru prądu na postoju jest to obwód zabezpieczony bezpiecznikiem F29, z rospiski tego obwodu wynika ze zabezpiecza oświetlenie w kabinie,sterowanie lusterek,radio i zegar ale auto nie posiada elektrycznych lusterek a zegara na panelu też nie ma, wyciągnąłem radio i lampke w podsuwitce...
Dobra - stary i wielokrotnie sprawdzony układ zasilacza buforowego: Transformator sieciowy TS15/29 (nie pytać czy można zastosować inny, bo zjem!), mostek Greatza 2A/50V (może być mocniejszy), akumulator żelowy 12V/7Ah (taki jak do UPSa - może być trochę mniejszy, może być trochę większy 4-12 Ah). Gotowe! Taki układ zasilacza buforowego był i zapewne...
Czyli można wnioskować, że to samo radio mogło spowodować rozładowanie akumulatora. Innego, logicznego wytłumaczenia nie widzę- zakładamy że elektryk wszystko dobrze sprawdził. Prawie nowy aku, przy takich trasach, przy sprawnym ładowaniu, itd.- po trzech dniach stania sam się nie rozładuje. Ciekawe czy elektryk zmierzył pobór prądu przy zgaszonym silniku...
Sprawdziłeś już pobór prądu czy czekasz aż sam sie wyświetli na liczniku kilometrów?
Pobór prądu 0,01 A jest prawidłowy. Zanim zaczniemy rozbierać samochód sprawdzamy akumulator - czy jest naładowany, jeśli nie - doładowujemy. Sprawdzamy stan klem akumulatora - mają być czyste nie tylko z zewnątrz ale też w miejscu gdzie się stykają z końcówkami akumulatora. Potem sprawdzamy napięcie ładowania alternatora - na gorącym silniku po jeździe,...
Odłącz sygnalizator od OUT-a. Pozostaw rezystor obciążenia. Sprawdź czy centrala się zrestartuje bez sygnalizatora. Sprawdź pobór prądu sygnalizatora podłączając go bezpośrednio do aku lub zasilacza 12VDC.
Poszukałbym po deską starego alarmu o którym najstarsi górale też nie pamiętają. Tyle razy się nabrałem, że niby nie ma alarmu, że teraz zaczynam od sprawdzenia. Chyba że jesteś pierwszym właścicielem.
" Co kradnie prąd w aucie" Komputer i alarm.
Sprawdź pobór przy podłączonych wszystkich odbiornikach, zamknij auto, załącz alarm. Możesz też odłączyć akumulator na noc i zobaczyć czy rano odpali bez problemu.
Najprościej,to wyciągaj bezpieczniki po kolei,obserwując równocześnie pobór prądu,to zawęzi Ci obszar poszukiwania. Jeśli są jakieś urządzenia nie fabryczne np alarm ,zestaw głośnomówiący to sprawdź je jako pierwsze.
Nic nie piszesz o alarmie. Spotkałem się z rozwiązaniem, gdzie jakiś młot zalożył przekaźnik sterowany kablem od oświetlenia lampki wnętrza, aby podłączyć to wszystko pod wejście alarmu. Beznadzieja. Sprawdź, czy alarm, a raczej jego zła instalacja, nie pobiera tego prądu.
pobór prądu alarm sprawdzić pobór prądu miernikiem sprawdzić pobór prądu laptopa
ustawić rozrząd skoda octavia hasło wygasa esp8266 flashowanie
telewizor samsung restartuje telewizor samsung restartuje
Podłączenie filtra oparów paliwa w Polonezie GLI Rurka na wzbudnik do nagrzewnicy indukcyjnej 1 kW