głównym bohaterem a za razem głównym problemem jest alarm Skad wiesz, że problem jest w alarmie, mierzyłeś pobór prądu/ile bierze go zamknięte i uśpione auto?
2 przewody przy przekaźniku.Ale skoro piszesz prawdopodobnie alarm, to zmierz pobór prądu i wtedy będziesz pewien.
Poza alarmem jeszcze musisz wziąć pod uwagę inne stałe pobory- - jakieś diodki mrugajace - układ pamięci radia - zegar -coś z elektroniki w tablicy wskaźników - doładowanie akumulatorka syreny ( jęsli taki ma ) - inne nieznane pobory w aucie - łącznie z ew upływami w instalacji - niewiele ale zawsze coś tam płynie. sam prąd alarmu możesz zmierzyć na...
Ciekawy sposób sprawdzania (iskrzy), proponuję wziąść amperomierz, zmierzyć prąd i napisz jakiego rzędu są wartości, wtedy spróbuję ci odpowiedzieć. Mały pobór prądu zawsze jest (radio, alarm itd)
Mały przekaźniczek wysterowywany sygnałami z krańcówek (diody pozostaw), podający na wejście alarmu "żywą masę". Minus tego rozwiązania - zwiększony pobór prądu przy otwartych drzwiach (pracująca cewka przekaźnika)
Uzbrajasz raz, odczekujesz, sprawdzasz. Zresztą , alarm po uzbrojeniu powinien pobierać prąd niezauważalny na amperomierzu ustawionym na zakres 20A. Więc myśle że możesz sobie darować uzbrajanie alarmu. Sprawdz czy bez uzbrajania masz nadal pobór większy od 0.05A.
Wszystko jest napisane: POWER - zasilanie 9-16V DC pobór prądu do 15 mA ALARM - styki przekaźnika włączającego się po wykryciu ruchu. Parametry styków: max 30V DC, obciążenie max 500 mA. TAMPER - styki mikroswitcha antysabotażowego. Pozostałych wyprowadzeń nie znam. Mikroprzełączniki najlepiej ustawić lewy i środkowy na dół, prawy do góry - wtedy LED...
Panowie - pobór prądu 60 -80mA to zdecydowanie za dużo. Jeżeli alarm tyle ciągnie to znaczy że z nim coś jest nie tak - na marginesie odłacz syrenę od alarmu i wtedy sprawdź pobór pradu.
uchyl skrzynkę, wyjmij taki duży szary przekaźnik z czerwoną literą R na nim i zobacz czy pobór prądu spadnie, i zgaśnie kontrolka.
65ma to daje 1,56 Ah na dobe więc zakładając sprawny i naładowany akumulator np 45Ah to niepowinno być problemu z odpaleniem auta po tygodniu stania. Sprawdź ładowanie i dokładnie jeszcze raz pobór prądu przez dłuższy czas czy okresowo nie wzrasta. Co prawda w moim aucie prąd pobierany z akumulatora nie przekracza 10mA (radio alarm i modół silnika)...
Wystarczy malutki, elektrotechniczny z cewką na 12VDC i stykiem NC. Montujesz go szeregowo z zasilaniem i stykiem alarmowym czujki. Styki robocze dołączasz do centrali. Minusem takiego połączenia jest fakt, że cewka przekaźnika jest prawie cały czas pod napięciem, co w dłuższej perspektywie może prowadzić do problemów z jego zadziałaniem. No i zwiększa...
To jest klasyczny przypadek: komputer auta + alarm na czuwaniu Jeszce nie widziałem takiego klasyka w sprawnym aucie.Sam alarm to maks 20 mA. Sterownik zaś nie pobiera na czuwaniu 120mA.
Odbiornik -starszy https://obrazki.elektroda.pl/2310610700_... Odbiornik https://obrazki.elektroda.pl/7033342200_... Nadajnik https://obrazki.elektroda.pl/7546556800_... Pobór prądu (2mA) był istotny, bo nie było jeszcze aku żelowych i monitoringu. Przy braku sieci baterie R20 musiały wystarczyć. Bardzo...
Przy zamkniętych drzwiach na gnieździe przekaźnika 382 nóżka 4 (brązowo biały) nie powinno być masy. Masa jest podawana z zacisku B/6 pompki centralnego przy otwieraniu i otwartych drzwiach. Na stronie 375 masz krańcówki i kabel b/b tam też jest podpięty kabel od alarm przez "warsztat specjalistyczny" . Sam przekaźnik ma zadanie opóźniać i łagodnie...
Wg mnie nie musi być w pionie: http://pl.wikipedia.org/wiki/Akumulator_... Oczywiście musisz uważać na styki aby się nie zwarły, lub aby nie dotknęły do obudowy. Co do jego pojemności - wszystko zależy od poboru prądu w systemie i tego na jaki czas aku ma zapewnić rezerwowe zasilanie. Wystarczy zmierzyć pobór prądu w czasie czuwania (lub policzyć...
Witam. Wprawdzie nie znam tej centralki, ale jest kilka ogólnych zasad, które postaram się przybliżyć. 1. Odradzam stosowanie syrenek z własnym zasilaniem. Dość szybko padają akumulatory, a potem są z tym problemy. 2. Żółty to naczęściej wyjście PREALARMU, a biały wyjście wyzwalające alarm właściwy. 3. Ustal na podstawie opisu do centralki jaki może...
ok co do wykorzystania pilota jako przekaźnika miałem na mysli, wpięcia kontaktrona w mikroprzełącznik - czyli przycisk pilota (rozkręcić pilota, podlutować przewody i wyprowadzić je do kontaktronu) ale ten temat już odpada ze względu na brak drugiego pilota. co do Twojego zamieszczonego linka - chyba najłatwiejszy pomysł, tyle tylko, że szukał bym...
Zacznij drogą dedukcji. Na początek sprawdź przekaźnik świec żarowych czy przypadkiem się nie przycina później kolejno Alarm jeśli go masz Radio najlepiej na czas badań odepnij alternator odłącz zacisk B+ rozrusznik. jaki opis na skrzynce ma bezp o którym mówisz??
Dałem tam baterię CR2032 na której widnieje napis Lithium Battery, 3V + jakieś chińskie znaczki. Nie jest napisane LIR... Rozumiem, że musi być LIR. Czeka mnie wycieczka do sklepu w takim razie Baterie LIR nie są bardzo popularne i nie sądzę że tak łatwo je zakupisz. O wielke łatwiej bedzie odłączyc/zmodyfikowac układ ładowania i stosowac zwykłe, non-rechargable...
Pobór w tym alarmie mierzysz po minucie?
Dwa dni grzebałem po całej elektrodzie i nie znalazłem wcześniej tego postu. W najbliższą sobotę wypróbuję - dziękuję.
Zlokalizuj bezpiecznik na którym jest urządzenie pobierające prąd na postoju. Podepnij szeregowo amperomierz w obwód akumulatora (zdjęta klema). Pobór prądu powinien być do 6mA. Jeśli jest dużo większy wyjmuj kolejno bezpieczniki aż namierzysz winowajcę. Może jest to żarówka w bagażniku lub kabinie , która nie gaśnie, alarm albo regulator alternatora....
Pobór pradu powinien byc około 0,02-0,05 A , kluczyk wyciagniety (bo wtedy gasnie wyswietlacz ) drzwi zamkniete bo w lampce sufitowej nie ma wyłacznika .Jesli masz wtedy pobor wiekszy jak pisze to odłacz radio na kostce i zobacz jak jest podłaczony wzmacniacz antenowy o ile jest ,powinien byc na wyjsciu z radia ,czesto podłaczaja na 30 i wtedy jest...
Miernik powinieneś w takim pomiarze włączyć na pomiar prądu, zaczynając o największego zakresu. Oczywiście nie włączać w tym czasie żadnego odbiornika. Prąd powinien być max kilkanaście mA. Często radio pozostaje na podtrzymaniu pamięci, alarm w stanie stand-by, jakaś linia komputera. Pomiar napięcia między plusem akumulatora a odpiętą klemą plusową...
Też nie do końca poprawnie: + SRA i - SRA łączysz do OUT1, możesz w ten sposób podłączyć 2 sygnalizatory w to samo wejście nic się nie stanie, w najgorszym wypadku centrala pokaże przeciążone wejście, ale to bardzo mało prawdopobne. -SRA do COM-a, +SRA dla tego sygnalizatora wymaga sygnałów: gotowość ->12V, alarm ->wysoka impedancja. Można to zrobić...
Auto odpaliło i po przejechaniu 5 km dusiło się przy dodawaniu gazu, aż w końcu stanęło. Doładowałem akumulator i po kolejnych 5km. to samo. Dlaczego doładowujesz akumulator ? 2. Podczas testowania wjechałem na wertepy i najpierw podświetlenie wskaźnika temp. silnika (prawy zegar) zaczęło migać, aż w końcu zgasło. W czym problem? 3. Wydaje mi się,...
Witaj, moduł komfortu do tego modelu to raczej nie istnieje. Potrzebny jest alarm z regulowanym czasem do sterowania takimi czynnościami, np. Tytan DS 200 i urządzenie które się podpina pod szyby i gotowe. Poszukaj na znanym portalu aukcyjnym. Po podpięciu się pod szyby trzeba sprawdzić pobór prądu na pozamykanym aucie, żeby się nie obudzić rano z ręką...
"Bordnetz Steuergerat" po niemiecku. Po naszemu "Sterownik elektroniki pokładowej" A mieści się przy lewym przednim słupku pojazdu, na wysokości kolan kierowcy. Zadaniem tego sterownika jest między innymi także obsługa oświetlenia wnetrza pojazdu, i jeszcze pare innych funkcji. On też odpowiada za kłopoty z interpretacją upływu prądu w instalacji pojazdu...
Ja nawet blendę zdejmowałem, była i jest nadal. To alarm lub immobiliser, bo alarm 2 razy mi się załączył, ale nie mam żadnej centralki. Nie wiem, jak ruszyć to ustrojstwo. Ja też mam 0,17 mA poboru Dodano po 5 Wyjąłem BCM-a jutro odkręcę masę mam problem z alarmem to on prąd pożera?? Ktoś pomoże jak alarm odłączyć pobór prądu odciąć...
samochód z uzbrojonym alarmem powinien pobierac ok.40mA.W samochodzie z 2002 raczej nie będziesz miał centralki "rozsyłającej fale do pilota",co najwyżej odbierającą fale radiowe i może byc umieszczona będzie za tylnym słupkiem.Natomiast wypięcie jej raczej nie spowoduje zauważalnego spadku poboru prądu.Spróbowałbym wypiąc radio i sprawdzic pobór,ewentualnie...
https://obrazki.elektroda.pl/8877979500_... Panelowy miernik poboru mocy/zużycia energii elektrycznej typu P06S-20 oraz P06S-100 Otrzymałem do testów dwa powyższe mierniki mocy/energii. Z wyglądu są identyczne, jedyna różnica to dołączony do mocniejszej wersji przekładnik. Wymiary modułu to 85x47 mm (część wpuszczana w obudowę), głębokość:...
Bezpiecznik F36 w skrzynce na desce rozdzielczej odpowiada za centralkę zamka centralnego, ew. alarm. Najpierw odepnij alarm i sprawdź pobór prądu, a jak nie będzie zmiany, przyczyny szukaj w centralce lub jednym z siłowników
https://obrazki.elektroda.pl/6421765400_... Tutułowy obrazek pewnie jest troche znajomy z poprzedniego mojego tematu o piktogramach. Dzisiaj gotowe urządzenie. Ogólnie dostępne stacje pogodowe łączy jedno – wyswietlacz LCD. Ma on swoje wady i zalety. Jeśli chodzi o czytelność tych paneli to różnie z tym jest. Postanowiłem więc...
Za duży pobór prądu.
Sprawny akumulator umożliwia raz na tydzień rozruch silnika pod warunkiem, że jest doładowany przez sprawny alternator i na postoju żadne urządzenie nie pobiera z niego prądu rozładowując. Na wstępie trzeba sprawdzić pobór prądu na postoju czy radio lub centarlny albo alarm lub mostek alternatora prądu nie pobiera. Pobór nie powinien przekraczać powiedzmy...
Co powinienem sprawdzić najpierw? 1. "Rozszyfrować" VIN, sprawdzić czy na pewno jest fabryczny alarm i w jakiej jest konfiguracji. 2. Zrobić test SD - sprawdzić, dlaczego nie załącza się syrenka i sprawdzić pamięć załączeń. Jeżeli to alarm fabryczny to można podejrzeć co wywołuje alarmy.
Dzisiaj byłem u elektronika samochodowego- moje pomiary się potwierdziły, pobór prądu według speca jest w dolnej strefie normy, ładowanie w porządku, alarm oraz akumulator sprawny. Muszę zatem odpinać klemę na zimowy postój- dzięki za pomoc!
Słabe te porady, bo nie zbliżają mnie ani o krok do rozwiązania problemu. Każdy transformator 50Hz buczy, a zamknięty w metalowej skrzynce buczy bardziej. Do tego dochodzi nieefektywność zasilania przez taki trafo, bo jego prąd jałowy jest większy niż pobór prądu przez alarm na przetwornicy. Tak! Cały alarm z 12 czujkami w trybie czuwania, bez ładowania...
Witam wszystkich po raz kolejny. Dzisiaj postaram się Wam opisać bardzo tani chiński cyfrowy termostat W1209. https://obrazki.elektroda.pl/9469397700_... https://obrazki.elektroda.pl/8895449400_... Na zakup tego termostatu trzeba przeznaczyć na Aliexpress ok. $1,30 wraz z wysyłką. Ceny na polskich portalach aukcyjnych...
Witam. Bardzo proszę o radę w takiej sprawie: Chcę zasilać pewne urządzenie w rowerze (elektryczną blokadę tylnego koła i alarm). Zasilanie będzie z 4 akumulatorków AA połączonych szeregowo, a więc 4,8 V. Jak je ładować, a właściwie podtrzymywać napięcie, korzystając z 1. prądnicy w przedniej piaście (6 V) albo 2. z dużego aku w rowerze elektrycznym,...
Przedstawiam kolejną wersje mojego alarmu do motocykla z powiadomieniem SMS. https://obrazki.elektroda.pl/7537737600_... https://obrazki.elektroda.pl/5554941200_... Alarm wykrywa wyprostowanie motocykla gdy ten jest odstawiony na bocznej stopce, lub "zrzucenie" go ze stopki centralnej. Do włączenia i wyłączenia alarmu...
Przecież pisałem że po dwóch, trzech minutach jest 0,00 więc gdzie tutaj jest pobór? Jeśli samochód ma autoalarm to po zamknięciu samochodu pilotem i odczekaniu aż alarm uśnie to pobór nie może być zerowy. Typowy pobór prądu to około 50mA (0,05 A ). Ja bym zweryfikował sprawność miernika.
W sygnalizatorze masz styki SO + i - czyli sygnalizacja optyczna i SA + i - czyli sygnalizacja akustyczna oraz styki sabotażowe. Możesz je zewrzeć ze sobą (SO i SA) lub podpiąć na osobne wyjścia w centrali. Domyślnie Akustyka na Out 1 a Optyka na OUT 2 Na wyjściu OUT 2 możesz sobie włączyć zatrzask żeby mieć informację że był alarm. Jak tego nie potrzebujesz...
Chciałbym dzisiaj przedstawić Wam jeden z tanich lokalizatorów GPS. W poniższym tekście opisze kilka testów tego urządzenia mogących pomóc Wam przy wyborze lokalizatora, zwanego także trackerem GPS. Jakiś czas temu natknąłem się tutaj na informację aby uważać przy zakupie tanich urządzeń gdyż nie mają one nic wspólnego z GPSem. Zainteresowany tą informacją...
https://obrazki.elektroda.pl/2412971200_... Termostat W1209 może sterować urządzeniem grzejnym lub chłodzącym. Na wyświetlaczu LED prezentowana jest aktualna temperatura z rozdzielczością 0.1C, mierzona czujnikiem opartym o element NTC. Proste menu układu pozwala m.in na określenie rodzaju sterowanego urządzenia, kalibrację wskazań...
Podane przez ciebie wartości są w miarę ok. Przy zamknietym aucie mogło by być trochę mniej np 0,03 ale ogólnie jest ok. Przy otwartym to normalne że wzrasta bo moduły się wybudzają , plus światła w kabinie i drzwiach. Jest w aucie alarm ?
Musisz odczekać kilka minut bo niektóre samochody dopiero po czasie wchodzą w tryb pełnego uśpienia. Jeśli nadal będziesz miał taki duży pobór to zacznij wyciągać po kolei bezpieczniki i zobacz kiedy pobór spadnie. Masz w samochodzie jakieś niefabryczne urządzenia, instalacje LPG, radio, alarm itp.?
https://obrazki.elektroda.pl/8400392700_... Ten dziwny tytuł to propozycja wykorzystania modułu wyświetlacza z prostych nieco przestarzałych tunerów Echostar DSB-616 lub DSB- 717. Zapewne u niejednego elektronika (lub jego znajomego) taki tuner leżakuje na dnie szafy. Moduły różnią się wyposażeniem. Oprócz oczywiście procesora ATtiny2313...
http://obrazki.elektroda.pl/2856885400_1... Witam! Już po świętach, ale w tym roku studentom (i nie tylko) wpadło ponad 2 tygodnie wolnego. Dlatego ten czas poza świętowaniem i jedzeniem :) postanowiłem spożytkować, aby wykonać coroczny projekt detektora promieniowania. :D Na pewno część elektrodowiczów pamięta, jak 2 lata temu ukazał...
Witam mam następujący problem mianowicie miałem alarm seo perfect dokładny link mojego zestawu podam poniżej problem jest w tym że kradł mi on prąd co sprawdziłem i jestem pewien że tak było a pobór wynosił aż 1A więc bardzo dużo na zgaszone zamknięte auto i stwierdziłem że się go pozbędę wyciągnąłem każde z urządzeń w największej skrzynce uciąłem dwa...
sprawdzić pobór prądu alarm alarm pobór prądu alarm
bezpiecznik przedlicznikowy słup wymiana grzałki lanos kontrolka
MUX-8 DVB-T: niska siła sygnału, różnice mocy kanałów, VHF vs UHF, anteny, polaryzacja Zanika dźwięk w jednym kanale – czyszczenie i wymiana potencjometru, objawy w sprzęcie audio