światła działają na podciśnienie z silnika,pompka jest tylko do cz i pompowanych siedzeń(jeśli takie są) rozbierz pompkę i sprawdź ścieżki i czy nie ma w niej wody
Najczęściej pada silownik wlewu po paliwa. I rozszczelnia układ
Witam ponownie, dostałem się dzisiaj do pompki, i jest tak po pomiarach i po róznych prubach 3 siłowniki po zamknięciu ręcznie nie dają sygnału zamknięcia dopiero po dość mocnym docisnięciu słychać przeskok (tak jakby przekaźnika w siłowniku, tylko jeden w drzwiach słychać że przeskakuje jak należy, dalej jest tak po docisnięciu od strony kierowcy guzika...
1N4005 to zwykła dioda prostownicza 600V/1A, ZY22 to dioda Zenera 22V/2W. Sprawdź pozostałe diody i kondensator elektrolityczny. UAA1006 można kupić ale kosztuje ponad 30zł.
"ten sam problem" w znaczeniu, że pali bezpiecznik, czy nie działa nadal?
Sprawdź jeszcze od góry czy gdzieś nie leci, jeżeli nie to lutuj do masy.
ok niby mi juz chodzi nie dziala tylko jej zalaczanie poprzez sterowanie alarmem .wyjalem ja dokladnie umylem plytke spirytusem niby jest ok.nie wiem za bardzo co zrobic z tym alarmem?
Pompka ile ma wtyczek?? Na pewno nie było modyfikacji centralnego zamka?? Bo ta informacja ułatwia by ci czas. A tak to masz do sprawdzenia ciągłość przewodu od siłownia do pompki. Kolor niebiesko zielony
Sprawdź pompkę zamka(Okablowanie) Bagażnik prawa strona, lub pod tylną kanapą z prawej strony.
Witam, Jeśli bezpiecznik odpowiada tylko za obwód zamka centralnego nie powinno przeszkadzać wyjęcie bezpiecznika. To tak jak byś jeździł z uszkodzonym bezpiecznikiem. Po prostu centralny zamek nie będzie działał.
Miernik w dłoń i sprawdź ,na którym przewodzie przy pompie pojawia się sygnał podczas zamykania. Później to już według schematu z unstera. Pamiętaj ,że unster to czasówka a nie moduł domykania z przeciążeniówką.
I co mamy za Ciebie zgadnąć czy pompka nie działa czy może raczysz ruszyć swój tyłek i sam sprawdzić? No chyba, że korona Ci z głowy spadnie...
Oświetlenie wnętrza jest sterowane przez pompkę centralnego zamka (u mnie tak jest) i był wyłamany jeden bolec. Jak możesz to zamień na chwilę z kimś pompkę i wtedy sprawdź czy działa. Lub sprawdź czy w pompce są wszystkie bolce.
pompka to nie aż taki wydatek - na allegro dostaniesz za 100zł a co do tego scalaczka to chyba był U 8004 - ale moge sie mylić - sprawdze i napisze wieczorem-mam kilka takich płytek po uwalonych pompkach z tymi układami ale niestety nigdzie nie znalazłem żadnych danych do tej kości wiec nie mogę sprawdzić czy którenś układzik jest sprawny...kiedyś szukałem...
Bardzo często w tych pompkach padają przekaźniki. Proponuję sprawdzić przed wymianą opornika.
Normalnie w nowszych rozwiązaniach podaję się dłuższy impuls na przewód zamykający. To właśnie robi ten zielony kabelek. Musisz sprawdzić czy pojawia się minus tam na tych kabelkach pompki przy zamykaniu ręcznym zamka.
Golf III ma fabrycznie centralny zamek pneumatyczny: pompka znajduje się w bagażniku, a w drzwiach są siłowniki do których doprowadzone jest powietrze wężykami. Jeśli w tej chwili otwierają się tylko drzwi kierowcy to znaczy że centralny nie działa. Szukaj pompki po prawej stronie w bagażniku i sprawdź czy podczas zamykania / otwierania jej silniczek...
Były różne pompki więc albo podasz numer albo wstawisz fotki płytki. Trzeba sprawdzić bo w nich występowała wszechobecna śniedź. Rozbierz pompkę i sprawdź co tam w środku słuchać.
Za centralny zamek odpowiedzialnych jest pięć modułów: - dwa przednie moduły drzwiowe - moduł stacyjki - moduł SAM przedni - pompka centralnego zamka Alarm jest "wimplementowany" w pompkę centralnego zamka. Oczywiście fabryczny alarm Stacyjka ma swój własny moduł o nzawie EZS
witam przy pompce zamka centralnego wpuść ciśnienie w wężyki po kolei pootwierasz drzwi. Dodano po 1 witam przy pompce zamka centralnego wpuść ciśnienie w wężyki po kolei pootwierasz drzwi. Pompkę zamka znajdziesz w bagażniku .:)
Witam. Sprawdzałem pompkę centralnego zamka od golfa 3. Pompowała ok. 1.3 atm.
Ale, Koledze namąciliście w głowie, ja mam właśnie na tej pompce opartą rozlutownicę, wykorzystałem zbiorniczek podciśnieniowy i wyłącznik podciśnieniowy znajdujący się na płytce. Podciśnienie włączane jest na tyle, ile potrzeba do odessania cyny. Najważniejsze to dobrze dobrać wężyk, niezbyt miękki, by go nie zamykało podciśnienie, a zarazem na tyle...
Po pierwsze sprawdź bezpieczniki, zwłaszcza ten od pompki. Po drugie masz radiowy czy na podczerwień pilot?
Witam. Mam problem z centralnym zamkiem w audi A3 8L 1999r. Otóż z dnia na dzień przestał mi działać centralny zamek. Sprawdziłem pompkę centralnego zamka. Przy próbie otwarcia lub zamknięcia drzwi na guziku w środku auta oraz na kluczykach pompka buczy przez około 10-15 sek, ale nic się nie dzieje. Wszystkie kabelki oraz wężyki są prawidłowo podłączone...
Najpierw sprawdź przekaźnik , potem sprawdź mechanizm w drzwiach po zdjęciu tapicerki.
Tam masz układ sterowania zamkami elektryczny a nie pneumatyczny ,takze nie znajdziesz
Poczytaj . https://a4-klub.pl/topic/256438-votex-ke...
Pompka do wymiany myślę że microwyłączniki w klamce sprawdziłeś.
Przecież ta sekunda dłużej nie zabije kompresorka, gorsze jest to, że nie działa "zawór upustowy", ten wyglądający jak przekaźnik na płycie, do którego dochodzi wężyk
Wymieniałem dawno temu pompkę komfortu i nie przypominam sobie bym musiał coś ustawiać VAGiem.
Jest ale do rocznika 2004 :/ Dałeś radę z kierunkowskazami czy nie? Pompkę zamka centralnego odłączyłeś?
Jaka siła ssania? Da radę przyssać palec do wlotu? Ja zrobiłem z starej pompki zamka centralnego z jakiegoś vw/seata i jest bardzo dobrze.
Nie chcę Cię wprowadzić błąd, ale sprawdź czy masz pompkę zamka centralnego w bagażniku. Z tego co pamiętam to zamek centralny jest realizowany poprzez wyżej wymieniony element.
Powinna na chwilę włączyć pompkę spustową a następnie pobierać wodę. Na początek sprawdzić zamek drzwi oraz pompkę spustową.
W safranach 3-litrowych były zawieszenia pneumatyczne . Tam był taki kompresorek który był cholernie wydajny ale obawiam się że pobór też miał odpowiedni no ale jak ma być wydajny to raczej prądu też zeżre
Wszystko jasne. Łączysz według sterowania z plusem. Przewód brązowy oraz żółty podłączasz pod pin 1 oraz 3 pompki zamka. Długość impulsu 3.5 sekundy.
witam serdecznie 2 dni temu mailem dziwne anomalia pompowe. mianowicie pompka od centralnego przestała działać po czym wyjąłem siedzenie puknąłem w nią troszkę wymieniłem bezpiecznik od centralnego który jest w bagażniku i centralny zaczął śmigać. dziś pompka znowu mnie zawiodła otworzyłem drzwi wszytko pięknie ładnie ściskanie foteli antenki od wstecznego...
W/ g vin wychodzi 8D0862257
Zamek w tylnej klapie aktywuje się w momencie, jak centralny zamek przestawi sie w tryb " otwarty". Po zamknieciu auta obwód ten jest wyłączony- nie otworzysz tylniej klapy - to jest odpowiedź na źródło problemu. Z twojego opisu wynika, że centralka pompuje powietrze i otwiera zamki, jednak sama nie przeskoczy na tryb "otwarte" - dopiero czasowo sie...
Tu masz podobny temat. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10...
Trzeba to umyć i przelutować całość ale nikt nie da gwarancji że to zadziała. Nie widać co jest po drugiej stronie ale należało by wylutować wszystkie scalaki i je umyć od spodu i płytkę pod nimi.
Jeśli brak centralnego a na dodatek oświetlenia wnętrza to na 100% pompka i bez rozebrania sie nie obejdzie.Najpierw sprawdź czy styki nie zaśniedziały.
W A -klasie najczęściej ulega uszkodzeniu siłownik pneumatyczny drzwi bagażnika.Uszkodzeniu ulega gumowa membrana w siłowniku.
Każda pompka obsługuje centralny zamek. Drugie wyjście masz prawdopodobnie do obsługi siedzeń ortopedycznych.
A widziałeś go w swoim samochodzie. Coś mi się wydaje, że u ciebie to siedzi w aparacie zapłonowym czujnik optotroniczny, zintegrowany ze wzmacniaczem sygnału. Sterownik silnika koryguje jedynie kąt zapłonu ewentualnie nie przepuszcza impulsu w przypadku blokady immo. Najpierw należy sprawdzić , czy sygnał z czujnika wychodzi.
sygnały z drzwi są dobre bo teraz mam włożona pompkę i działają drzwi ale pompka jest innego typu starsza i nie obsługuje klapy bagażnika. Więc problem musi leżeć w pompce. Spróbuję sprawdzić.
u znajomego była w bagażniku w nadkolu od strony kierowcy.
Możliwe,podobny kawałek. Może w tym miejscu gdzie jest ten rozgałęziacz,pod plastikami jest jakaś rurka. Najłatwiej to poszukać od strony drzwi gdzie idą.
Sprawdziłbym zamki oraz czujniki położenia zamków. Pompka nie!!!!
Miałem A4 z tego rocznika i pompka zamka aka moduł komfortu to jedna z usterek typu na pewno się wydarzy. Wymień od razu na jakąś używaną. Ja tak zrobiłem i jeździłem już do końca żywotu auta z innym, używanym modułem/pompką.
Tu masz link. W ostatnim poście jest rozpiska wtyczki ale dobrze było by to sprawdzić. http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.ph...
ok a zna się ktoś jeszcze na tych schematach , który kabel odpowiada za sygnał do pompki ?
Witam, mam problem z Audi A3 8L 2002. A więc światła awaryjne włączają się, kiedy im się podoba. Zmieniłem włącznik, pompkę zamka centralnego i nic to nie daje. Odpinałem pompkę zamka centralnego, myślałem, że jakieś problemy są a propos jakichś czujników, okablowania itp., a awaryjne i tak się włączały. Nie wiem, co zrobić, czy może już tylko elektromechanik...
Tutaj masz temat i schemat : http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... i następny : http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Dorzucam opis http://obrazki.elektroda.pl/4236503100_1...
Witam. Prawdopodobnie tak jak przypuszczasz pompka.
mogly paść przekaźniki w pompce, schematu pompki niedostaniesz nigdzie bo go nawet serwis niema. zobzcz czy masz wszystkie sygnały dochodzące do pompki z dzrzwi wesołych świat wszystkim życze
Również robiłem kilka audi a4 95 r i były sterowane masą. z tym że zdarzyło mi sie np. że musiałem wpinać się w kable przy pompce . Sprawdź sobie miernikiem wiązkę wychodzącą z pompki zamka. Pompka jest w bagażniku po prawej stronie z boku.
Sprawdź czy centralka daje sygnal na pompkę. Migacze działają z innego wyjścia.
myślisz ze dokupię gdzieś taki silniczek? bo cała pompka używka to koszt około 800 zł tak mi na szrocie powiedzieli.... jak go wyjmę to podłącze na krótko i wszytko będzie wiadomo. zrobię to dziś wieczorem po pracy dam znać co i jak najgorsze te przewody pneumatyki bo jest ich z 20 jak nie lepiej
Szukam schematu podłączenia pompki centralnego zamka do audi. Chodzi mi o to żeby wykonać układ symulujący do pompki a dokładniej opis gniazda w pompce. Mam taką pompkę w naprawie i niewiem jak podłączyć ją na warsztacie aby sprawdzić czy działa prawidłowo.
A awaria pompki wchodzi w grę? To zatkaj palcem wylot z pompki i włączaj i wyłączaj centralny i sprawdź jak długo chodzi...
najprędzej będzie to wina pompki a dokładnie elektroniki w niej, zimne luty itp. sprawdź czy pompka pracuje za każdym razem w momencie gdy dostaje impuls zamknięcia lub otwarcia.
To ja bym to zrobił jeszcze inaczej. Zastosowałbym pompkę podciśnieniową i za jej pomocą wytwarzał w naczyniu probierczym podciśnienie, które to zasysałoby wodę bezpośrednio do niego. I tu już masz całkiem czysty przepływ. A o pompkę podciśnieniową nietrudno - możliwe, że sprawdzi się pompka od zamka centralnego z auta.
Jak odłączysz gaz pobór powinien zniknąć. Sprawdź okolice pompki centralnego zamka, bagażnik strona pasażera pod boczkiem, czy nie jest zalana i skorodowana.
Witam. Do odsysacza możesz zastosować samochodową pompkę zamka centralnego np: Volkswagena, Audi. Sprawdzone w praktyce. Pozdrawiam
Witam !! Jeśli chodzi o pompy centralnego , to w twoim przypadku nie ma znaczenia literka. Oznaczenie wynika z tego kto ją produkował ! W tych modelach robili niemcy i korea. Silniczki niczym się nie różnią ! Życzę powodzenia!
Witam. Pacjent Audi a4 B5 1.6 B+G 1998r sedan. Zalało mi bagażnik, woda w bardzo dużej ilości zebrała się w miejscu pompki od centralnego zamka, tym samym pompka się spaliła. Jak/czym ? sprawdzić szczelność bagażnika, żeby ustalić którędy woda się wlała ?
POd siedzeniem kierowcy w progu sniedzieje.
Wydaje mi się tam jest zamek elektryczny . Często zdarza się problem z przewodami zasilania jeśli nie pokazuje otwartego bagażnika to trzeba się zabrać elektrykę. Zdjąć panel i sprawdzać połączenia i przewody.
Pompka centralnego zamka steruje oświetleniem wewnętrznym.
Pewnie przyczyną rozładowania akumulatora była uszkodzona instalacja centralnego zamka, jej część pneumatyczno/mechaniczna. Pompka pracuje, to słyszane buczenie z tyłu auta. teraz do sprawdzenia reszta. Jak będziesz z tym zwlekać, uszkodzisz pompkę.
Pompka wygląda na sprawną. Zrób jeszcze prosty test sprawności pompki - zdejmij wężyk przy pompce, zatkaj go palcem, teraz włącz centralny zamek, pompka powinna uruchomić się na krótki czas i wyłączyć. Jeżeli tak jest to należy sprawdzić szczelność połączeń (choć wydają się sprawne wg Twojego pierwszego postu), oraz poszukać co może być przyczyną samo...
Albo uszkodzoną pompkę zamka centralnego w bagażniku.
Jak to sprawdzić? Na słuch?
Witam Wszystkich, Jak mocno powinna dmuchać ta pompka? Po odłączeniu wężyka od pompki i zatykając ją palcem pompka nie reaguje tzn. dalej pracuje wyłącza się po XX sekundach sama (zapewne wyłącza ją zabezpieczenie). Zatykając palcem nie czuje żadnego naporu powietrza. Rozebrałem ją, przeczyściłem. Nic złego w środku się nie działo. Sucha, lekko zakurzona....
Mogą być zaśniedziałe bezpieczniki, skorodowane masy lub zasilania, dużo możliwości, ale sprawdź czy nie jest skorodowana elektronika od pompki centralnego zamka, bo z tego co wiem to tam jest pneumatyczny centralny zamek, a wtedy za szyby, za zamek, za pilota, za lusterka, za siedzenia, odpowiada moduł połączony z pompką centralnego zamka.
To buczenie to praca pompki zamka centralnego. Wytwarza on ciśnienie i podciśnienie które wężykami doprowadzone jest do poszczególnych zamków. Jeżeli będzie nieszczelność w układzie wykonawczym zamka centralnego to pompka będzie chodziła przez jakieś 30 sek. i później się wyłącza. W twoim przypadku trzeba sprawdzić szczelność wszystkich wężyków, bo...
Sprawdź moduł komfortu, prawdopodobnie zawilgocony, zzieleniały i robi tyle zwarć. Sprawdź też pompkę centralnego zamka, też wskazuje tam na zwarcie, ale najpierw szukaj w module komfortu.
Witam podobnie jak w temacie szukam schamatu do pompki zamka centralnego audi 80 b4 (diesel 1,9 tdi). Problem tkwi w tym, że zamek centralny nie otwiera drzwi a jedynie zamyka je, stało się tak po odłączeniu akumulatora, sprawdziłem pompkę i okazało się, że jest zalana wodą akurat przy kostce łączącej zamek centralny z pompką! Możliwe, że odłączenia...
Więc tak rozebrałem tą pompkę w środku ta płytka jest cała okopcona, po czym sprawdziłem bezpieczniki i jak się okazało ten od centralnego zamka jest związany drutem... więc nie pozostaje chyba nic innego niż kupno używanej pompki. Sprawdziłem szczelność przewodów- zamknąłem wszystkie drzwi, a w miejsce pompki podłączyłem ręczną pompkę i jak dmuchnąłem...
A pompkę sprawdziłeś, przewody od niej?
Witam. Czy ktoś z grupowiczów podjął by się naprawy pompki z C-Klasy. Pompka taka na Allegro kosztuje ok 350żł. a nie mam teraz takiej kasy. Oddałem ją znajomemu elektronikowi i stwierdził że przekracza to jego możliwości. Silniczek sprawdził i jest OK, ale możliwe jest że rozprogramował się procesor. To jest taka pompka jak na tej aukcji http://moto.allegro.pl/item203324417_pom...
[url=https://www.a3-club.net/forum/showt... Tutaj masz pełne informacje odnośnie pompek oraz kluczyków.
dokładnie jak pisali inni może być to pompka , płyta elektroniczna od niej steruje pompka centralnego zamka , przez nią ida szyby w komforcie i oświetlenie kabiny, osobiście spotkałem kilka utopionych w a4 a to to samo.
uklad komfortu powinien byc w pompce centralnego zamka, a sterowniki szyb są w elektronice przy silnikach.
Proszę, moje własne opracowanie. Wprawdzie dla przedliftu, ale pewnie dużo się tu nie zmieniło.
Dziękuję za podpowiedzi dzisiaj po pracy wszystko posprawdzam. Posprawdzałem wszystko były przerwy na przekaźnikach w module elektroniki pompki, ale nic to nie dało. Jest jeszcze jedno zamek zamyka się nawet jak kluczykiem ruszam w stacyjce nie załączając nawet zapłonu i tu pytanie czy może to powodować sama stacyjka w jakiś sposób może odłącza zasilanie...
Przewody od zamka drzwi kierowcy i pasażera łączą się i jako pojedyncze dochodzą do pompki. Przerwa lub brak kontaktu nie uruchomi centralnego zamka z obydwu drzwi. Musisz sprawdzić przy pompce kabel szaro-biały czy dochodzi sygnał masy. Mogą być też zimne luty w pompce.
Identyczny objaw miałem w golfie 3,był nieszczelny przewód na łączniku drzwi-nadwozie-taka czarna guma z zielonym paskiem długości 3 cm,po wymianie pompka zaczęła pracować prawidłowo.Można by jeszcze sprawdzić krańcówkę w drzwiach-na przewodach czy odpowiednio przełącza-open/close.
Kolego zobacz w bagażniku po stronie pasażera tam znajduje się pompka centralnego zamka bo często dostaje się tam woda pozdrawiam.
Witam jest na forum wystarczyło poszukać . https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Witam. Zakładałem kiedyś alarm Elita do Golfa III i od dłuższego czasu mam problem. Jak odpalam auto i je gaszę to alarm wysyła impuls do pompki od centralnego zamka i pompka chce otwierać drzwi ale one są otwarte i nie zamykają się w czasie jazdy (mogę ustawić taka opcje ale jest to wyłączone). Padła już mi druga pompka przez ten alarm na razie jeżdżę...
Zastanawiam się czy nie ma zamienników które można by kupić w sklepie Jeżeli się nie mylę, to można w ASO kupić te wtyczki. Podaj nr VIN samochodu, to sprawdzę.
Pod tylną kanapą.
Witam.Wymieniłem pompkę zamka centralnego w audi a3 8l 1999r.W starej padł moduł i nie działały szyby i podświetlenie wnętrza .Pompka ma ten sam symbol i działa dobrze ale po około 5 minutach włącza się na chwilę i zapala się lampka w podsufitce . Podłączyłem komputer i pokazał błędy otwarcie podczas wypadku ,czujnik klapy tylnej zwarcie do masy .Po...
masz na forum opisane jak jest sterowany ten zamek więc kontrolka i sprawdź czy dostaje sterowanie.Zasilanie na pompce chyba poznasz?
Proszę w pierwszej kolejności sprawdzić pompkę centralnego.. To najczęstsza usterka i dosyć łatwa do usunięcia..
Zobacz przewody w przelotce drzwi albo coś w pompce.Trzeba najpierw sprawdzić drzwi i czy idzie impuls na pompkę.
który rocznik tej audicy to cos ci podrzucę
sprawdzić pompka spryskiwacz sprawdzić pompka spryskiwacza sprawdzić pompka pralka
termistor oznaczenie kosztorys przykład amplituner pioneer kolumna
przerywanie wydawania ekspres philips senseo
Tryb serwisowy TV Selecline - jak wejść? Brak zgodności panelu sterowania w piecu Sas szufladkowym na ekogroszek