Najczęściej pada silownik wlewu po paliwa. I rozszczelnia układ
"ten sam problem" w znaczeniu, że pali bezpiecznik, czy nie działa nadal?
Witam, Jeśli bezpiecznik odpowiada tylko za obwód zamka centralnego nie powinno przeszkadzać wyjęcie bezpiecznika. To tak jak byś jeździł z uszkodzonym bezpiecznikiem. Po prostu centralny zamek nie będzie działał.
Za centralny zamek odpowiedzialnych jest pięć modułów: - dwa przednie moduły drzwiowe - moduł stacyjki - moduł SAM przedni - pompka centralnego zamka Alarm jest "wimplementowany" w pompkę centralnego zamka. Oczywiście fabryczny alarm Stacyjka ma swój własny moduł o nzawie EZS
witam przy pompce zamka centralnego wpuść ciśnienie w wężyki po kolei pootwierasz drzwi. Dodano po 1 witam przy pompce zamka centralnego wpuść ciśnienie w wężyki po kolei pootwierasz drzwi. Pompkę zamka znajdziesz w bagażniku .:)
Ale, Koledze namąciliście w głowie, ja mam właśnie na tej pompce opartą rozlutownicę, wykorzystałem zbiorniczek podciśnieniowy i wyłącznik podciśnieniowy znajdujący się na płytce. Podciśnienie włączane jest na tyle, ile potrzeba do odessania cyny. Najważniejsze to dobrze dobrać wężyk, niezbyt miękki, by go nie zamykało podciśnienie, a zarazem na tyle...
Tam masz układ sterowania zamkami elektryczny a nie pneumatyczny ,takze nie znajdziesz
Witam. Sprawdzałem pompkę centralnego zamka od golfa 3. Pompowała ok. 1.3 atm.
1N4005 to zwykła dioda prostownicza 600V/1A, ZY22 to dioda Zenera 22V/2W. Sprawdź pozostałe diody i kondensator elektrolityczny. UAA1006 można kupić ale kosztuje ponad 30zł.
Tu masz podobny temat. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10...
Wymieniałem dawno temu pompkę komfortu i nie przypominam sobie bym musiał coś ustawiać VAGiem.
Poczytaj . https://a4-klub.pl/topic/256438-votex-ke...
Przecież ta sekunda dłużej nie zabije kompresorka, gorsze jest to, że nie działa "zawór upustowy", ten wyglądający jak przekaźnik na płycie, do którego dochodzi wężyk
Numer VIn i pomogę
światła działają na podciśnienie z silnika,pompka jest tylko do cz i pompowanych siedzeń(jeśli takie są) rozbierz pompkę i sprawdź ścieżki i czy nie ma w niej wody
Jest ale do rocznika 2004 :/ Dałeś radę z kierunkowskazami czy nie? Pompkę zamka centralnego odłączyłeś?
W safranach 3-litrowych były zawieszenia pneumatyczne . Tam był taki kompresorek który był cholernie wydajny ale obawiam się że pobór też miał odpowiedni no ale jak ma być wydajny to raczej prądu też zeżre
Jaka siła ssania? Da radę przyssać palec do wlotu? Ja zrobiłem z starej pompki zamka centralnego z jakiegoś vw/seata i jest bardzo dobrze.
Trzeba to umyć i przelutować całość ale nikt nie da gwarancji że to zadziała. Nie widać co jest po drugiej stronie ale należało by wylutować wszystkie scalaki i je umyć od spodu i płytkę pod nimi.
Wszystko jasne. Łączysz według sterowania z plusem. Przewód brązowy oraz żółty podłączasz pod pin 1 oraz 3 pompki zamka. Długość impulsu 3.5 sekundy.
u znajomego była w bagażniku w nadkolu od strony kierowcy.
Każda pompka obsługuje centralny zamek. Drugie wyjście masz prawdopodobnie do obsługi siedzeń ortopedycznych.
Miernik w dłoń i sprawdź ,na którym przewodzie przy pompie pojawia się sygnał podczas zamykania. Później to już według schematu z unstera. Pamiętaj ,że unster to czasówka a nie moduł domykania z przeciążeniówką.
pompka to nie aż taki wydatek - na allegro dostaniesz za 100zł a co do tego scalaczka to chyba był U 8004 - ale moge sie mylić - sprawdze i napisze wieczorem-mam kilka takich płytek po uwalonych pompkach z tymi układami ale niestety nigdzie nie znalazłem żadnych danych do tej kości wiec nie mogę sprawdzić czy którenś układzik jest sprawny...kiedyś szukałem...
Dorzucam opis http://obrazki.elektroda.pl/4236503100_1...
Z tych zaznaczonych na czerwono masz zaraz przelotki na drugą stronę płytki, szukaj najbliższego elementuz drugiej strony i lutuj. Niebieski wygląda ze zaraz leci do masy.
Miałem A4 z tego rocznika i pompka zamka aka moduł komfortu to jedna z usterek typu na pewno się wydarzy. Wymień od razu na jakąś używaną. Ja tak zrobiłem i jeździłem już do końca żywotu auta z innym, używanym modułem/pompką.
Możliwe,podobny kawałek. Może w tym miejscu gdzie jest ten rozgałęziacz,pod plastikami jest jakaś rurka. Najłatwiej to poszukać od strony drzwi gdzie idą.
W A -klasie najczęściej ulega uszkodzeniu siłownik pneumatyczny drzwi bagażnika.Uszkodzeniu ulega gumowa membrana w siłowniku.
Kiedyś wykonałem coś co mialo zostać prototypem prostego sterownika plan był bardziej ambitny ale nie mam na to czasu po za tym auto uzywa ktoś inny ale centralny działa na prowizorce juz dość długo reszta w pliku a i proszę nie szydzić sam widze jak to wygląda moge powiedzieć tylko że mam nadzieję że ktoś to rozwinie ja dolozylem do tego jeszcze sterowanie...
mogly paść przekaźniki w pompce, schematu pompki niedostaniesz nigdzie bo go nawet serwis niema. zobzcz czy masz wszystkie sygnały dochodzące do pompki z dzrzwi wesołych świat wszystkim życze
Pompka centralnego zamka steruje oświetleniem wewnętrznym.
Kolego zobacz w bagażniku po stronie pasażera tam znajduje się pompka centralnego zamka bo często dostaje się tam woda pozdrawiam.
Witam !! Jeśli chodzi o pompy centralnego , to w twoim przypadku nie ma znaczenia literka. Oznaczenie wynika z tego kto ją produkował ! W tych modelach robili niemcy i korea. Silniczki niczym się nie różnią ! Życzę powodzenia!
Albo uszkodzoną pompkę zamka centralnego w bagażniku.
Wydaje mi się tam jest zamek elektryczny . Często zdarza się problem z przewodami zasilania jeśli nie pokazuje otwartego bagażnika to trzeba się zabrać elektrykę. Zdjąć panel i sprawdzać połączenia i przewody.
Bardzo często w tych pompkach padają przekaźniki. Proponuję sprawdzić przed wymianą opornika.
POd siedzeniem kierowcy w progu sniedzieje.
[url=https://www.a3-club.net/forum/showt... Tutaj masz pełne informacje odnośnie pompek oraz kluczyków.
uklad komfortu powinien byc w pompce centralnego zamka, a sterowniki szyb są w elektronice przy silnikach.
Pod tylną kanapą.
Wybacz mi, ale pomimo że jesteś dziewczyną ... https://www.google.com/search?client=fir... Zobacz gdzie trafił pierwszy post bo na nim jest informacja gdzie jest pompka: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
Proszę, moje własne opracowanie. Wprawdzie dla przedliftu, ale pewnie dużo się tu nie zmieniło.
Oświetlenie wnętrza jest sterowane przez pompkę centralnego zamka (u mnie tak jest) i był wyłamany jeden bolec. Jak możesz to zamień na chwilę z kimś pompkę i wtedy sprawdź czy działa. Lub sprawdź czy w pompce są wszystkie bolce.
Złącze ogólnie 12 pinowe, ale jest tylko wykorzystane 8.
W Mercedesach działa od strony zamka, pompka próżniowa o dużej wydajności i mocny miech przy mechanizmie ryglowania wewnątrz zamka. Są i rozwiązania elektryczne.
Witam jest na forum wystarczyło poszukać . https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Znowu brak danych auta - bo samo "124" to nie wszystko! Z dopisku, że brak jest oryginalnego pilota (a nie "orginalnego") wnioskuję, że jest to wersja po roku 92. Tak więc auto ma odbiorniki sygnału podczerwieni emitowanej przez kluczyk, sygnał jest wzmacniany w odbiorniku i dociera do modułu InfraRed umieszczonego w pobliżu pompki pod tylnym siedzeniem....
Zamek w tylnej klapie aktywuje się w momencie, jak centralny zamek przestawi sie w tryb " otwarty". Po zamknieciu auta obwód ten jest wyłączony- nie otworzysz tylniej klapy - to jest odpowiedź na źródło problemu. Z twojego opisu wynika, że centralka pompuje powietrze i otwiera zamki, jednak sama nie przeskoczy na tryb "otwarte" - dopiero czasowo sie...
Po rozkręceniu pompki moim oczom ukazała się taka oto usterka: http://obrazki.elektroda.pl/3056628900_1... http://obrazki.elektroda.pl/2795600800_1... http://obrazki.elektroda.pl/2236732700_1... Czy to jest jednoznaczne z wymianą pompki? A Twoim zdaniem da się to pokleić? Zamykam.
Witam.Wymieniłem pompkę zamka centralnego w audi a3 8l 1999r.W starej padł moduł i nie działały szyby i podświetlenie wnętrza .Pompka ma ten sam symbol i działa dobrze ale po około 5 minutach włącza się na chwilę i zapala się lampka w podsufitce . Podłączyłem komputer i pokazał błędy otwarcie podczas wypadku ,czujnik klapy tylnej zwarcie do masy .Po...
który rocznik tej audicy to cos ci podrzucę
Witam Mam problem. Za nic nie mogę zaprogramować pilota do pompki zamka w audi a3 8l 2001 rok. Wcześniej posiadałem inną pompkę i zwykłe kluczyki. Dodanie kluczyka się powiodło. Kluczyk odpala, zamyka z zamka. Za nic nie mogę dodać pilota. Ustawienia pompki zerowałem, następnie dodałem jej kod 10753 Pompka rzekomo działa w 433mhz, pilot ma symbol 4D0837231K...
Witam, mam problem z Audi A3 8L 2002. A więc światła awaryjne włączają się, kiedy im się podoba. Zmieniłem włącznik, pompkę zamka centralnego i nic to nie daje. Odpinałem pompkę zamka centralnego, myślałem, że jakieś problemy są a propos jakichś czujników, okablowania itp., a awaryjne i tak się włączały. Nie wiem, co zrobić, czy może już tylko elektromechanik...
Przełóż turbinkę i będzie spokój. To norma, że po takim czasie się rozlatują.
Od chwili zakupu samochodu mam problem z pompką centralnego zamka. Zachowuje sie w ten sposob, ze raz dziala, raz nie dziala. Niedawno bylem u fachowca, ktory probowal ja naprawic w ten sposob: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2651... http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f150... http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/14c7...
Możesz rozkręcić samą pompkę (kompresorek) i zobaczyć w jakim stanie jest wirnik i łopatki
Pompka ile ma wtyczek?? Na pewno nie było modyfikacji centralnego zamka?? Bo ta informacja ułatwia by ci czas. A tak to masz do sprawdzenia ciągłość przewodu od siłownia do pompki. Kolor niebiesko zielony
Masz nieszczelny uklad. Posluchaj gdzie powietrze ucieka. Stawiam na przelotke drzwi kierowcy, choc sam zamek moze byc nieszczelny.
Gdzieś ma ciężko,musisz zlokalizować wyczyścić I nasmarować,teź tak kiedyś miałem w mojej polówce.Jak dobrze pamięram trzymał bagażnik.
W anglikach masz odwrotnie, żeby nie robić specjalnie dwóch form, jest taki gotowiec z alternatywą. Tu masz zalane "na sztywno", w niektórych autach jest zaślepka na kilku występach, można ostrożnie wyłamać i gotowe. Wężyk jest od pompki centralnego zamka.
Golf III ma fabrycznie centralny zamek pneumatyczny: pompka znajduje się w bagażniku, a w drzwiach są siłowniki do których doprowadzone jest powietrze wężykami. Jeśli w tej chwili otwierają się tylko drzwi kierowcy to znaczy że centralny nie działa. Szukaj pompki po prawej stronie w bagażniku i sprawdź czy podczas zamykania / otwierania jej silniczek...
Przewód od powietrza jest do zamykania i otwierania drzwi bo zamki są pneumatyczne a pompka w bagażniku
Są tzw.wyjmaki do tych pinów, ewentualnie igła, agrafka
I co mamy za Ciebie zgadnąć czy pompka nie działa czy może raczysz ruszyć swój tyłek i sam sprawdzić? No chyba, że korona Ci z głowy spadnie...
Kolego już nie raz opisywany był golf i jego centralny trochę inicjatywy w szukaniu . Na początek przelotka w drzwiach kierowcy .
Pompka zamka centralnego
Witam. Odświeże temat nie zaczynajac nowego. Nie działa c.z w passacie b3. NIe dochodzi prąd do pompki i całego sterowania. Pod którym bezpiecznikiem jest podpięty c.z Prosze o p[odpowiedż z góry dziękuje.
Witam, potrzebuję pomocy, mam audi a3 8l 1.8t. 150 koni, 1999 r. Mam pompkę z literą E i nie otwiera się z pilota (klucz mam 4D0.837.231). Jaką muszę kupić pompkę z jakim literkiem, żeby otwierała mi z pilota? Dzięki
ok niby mi juz chodzi nie dziala tylko jej zalaczanie poprzez sterowanie alarmem .wyjalem ja dokladnie umylem plytke spirytusem niby jest ok.nie wiem za bardzo co zrobic z tym alarmem?
Normalnie w nowszych rozwiązaniach podaję się dłuższy impuls na przewód zamykający. To właśnie robi ten zielony kabelek. Musisz sprawdzić czy pojawia się minus tam na tych kabelkach pompki przy zamykaniu ręcznym zamka.
Problem rozwiązany. Zepsuł się zamek bagażnika (pompka) co doprowadziło do spalenia pompki centralnego zamka, po prostu się przegrzała chodząc co chwilę. Gdy coś jest nie tak radzę w miarę szybko zdiagnozować żeby koszty nie rosły. Po wymianie pompki centralnego zamka i popmpki bagażnika wszystko ok.
Może ktoś wie czy mogę zamienić oznaczenie " C " na jakiś inny ?
Witam ponownie, dostałem się dzisiaj do pompki, i jest tak po pomiarach i po róznych prubach 3 siłowniki po zamknięciu ręcznie nie dają sygnału zamknięcia dopiero po dość mocnym docisnięciu słychać przeskok (tak jakby przekaźnika w siłowniku, tylko jeden w drzwiach słychać że przeskakuje jak należy, dalej jest tak po docisnięciu od strony kierowcy guzika...
Pomocy padła pompka zamka centralnego w golfie III, symbol vw pompki to 1H0 962 257 G. Czy ktoś może wie jaki scalak tam siedzi, lub pomoże rozszyfrować oznaczenia na układzie 2840 pod tym 9538 TIDA-CAB pod tym 727 661-00 scalak ma 20 nóżek
Zauważyłem ,że mam do wymiany tłoczek + zamek. Widziałem ,że dosyć trudno wyciągnąć ten tłoczek. Jak się do tego zabrać?
Włacznik swiateł awaryjnych,tam miesci sie to czego szukasz ;-)
A widziałeś go w swoim samochodzie. Coś mi się wydaje, że u ciebie to siedzi w aparacie zapłonowym czujnik optotroniczny, zintegrowany ze wzmacniaczem sygnału. Sterownik silnika koryguje jedynie kąt zapłonu ewentualnie nie przepuszcza impulsu w przypadku blokady immo. Najpierw należy sprawdzić , czy sygnał z czujnika wychodzi.
Po pierwsze sprawdź bezpieczniki, zwłaszcza ten od pompki. Po drugie masz radiowy czy na podczerwień pilot?
Z tyłu jest pompka centralnego zamka, ona robiła zwarcie. Zamykam temat.
Opis bezpieczników wielokrotnie był na elektrodzie,a jest ich 5 lokalizacji zależy czego się szuka. Kompresor natomiast jest w bagażniku pod wygłuszeniem nadkola . Łatwo zlokalizować go po zbiegających się do niego przewodach (żółte i szare) od pneumatyki.
Przedniego siedzenia nie musisz wyciągać, dobrze natomiast wyrwać nakładkę słupka albo przynajmniej tą dolną, plastikową część. Miejsce o którym piszę jest w plastikowym kanaliku kablowym i bez odchylenia wykładziny nie jest widoczne. Będzie to około 15-20 cm przed blachą stanowiącą podstawę tylnego siedzenia. Schodzi się w tym miejscu kilka przewodów...
W bagażniku, z prawej strony,bardzo wysoko, na linii pomiędzy zawiasem a tylną lampą Pzdr.
w golfie3 bardzo często zalewa się właśnie pompka zamka centralnego i prawdopodobnie to jest przyczyną.
witam proszę o pomoc w znalezieniu położenia pompki centralnego zamka w audi80 b3 dzienkuje
Czyli pompka nie ma zasilania albo jest uszkodzona. Naprawa albo wymiana. Pompka znajduje się w bagażniku tak jak mówisz.
tak, instalacja jest bardzo prosta, ponizej jest jej schemat co do silownikow to nie mam możliwości sparawdzenia tego o czym piszesz bo juz poskladalem wszystko ale odlaczajac jeden silownik a potem drugi wydaje mi sie że wyeliminowałem że jest to sprawa ktoregoś z siłowników. sama pompka jest sterowana sygnalem 12V. testowałem ja podając napięcie z...
No to sam sobie odpowiem :) Pojawia się bardzo krótki (na oko mniej jak 0,5s) ciąg impulsów o wypełnieniu większym lub mniejszym w zależności czy to otwarcie czy zamknięcie. Widać to na oscyloskopie ale nawet trudno dokładnie obejrzeć tak krótko to trwa.Oscyl. z pamięcią by pokazał ładnie ale nie dysponuję. Nie wnikałem dalej bo pompka ruszyła po wymianie...
Słuchajcie, zaczęła mi wariować pompka. Otóż jak są zamki otwarte to co chwilę pompka się dopompowuje tak, jakby otwierała zamki. Jest to strasznie irytujące. Jak zamknę zamki to nie ma tego problemu. Wyciągnąłem ją i otworzyłem no i oczywiście było zalane... Powiedzcie, da się coś z tą płytką zrobić? Może ją wyczyścić (jak)? Może trzeba tylko coś wymienić?...
Powinna być w takim steropiano podobnym czymś. Jeśli nie masz tego,to albo gąbka,albo coś w tym stylu.
Sprawdź pompkę zamka(Okablowanie) Bagażnik prawa strona, lub pod tylną kanapą z prawej strony.
Witam, mam problem z pompka centralnego zamka w samochodzie audi 1999 po lifcie. Mam tam pompkę zaczynająca sie literami 8L0, niestety elektronika nie obsługuje zamka elektrycznego w klapie. Kupując samochód dostałem uszkodzoną oryginalna pompkę 8D0 padł w niej ten kompresorek, wiec podmieniłem silniczek z tamtej pompki i zaczęło wszystko działać, niestety...
Bez problemu podłączysz każdy uniwersalny sterownik CZ. Do ciebie należy w zasadzie kwestia wyboru pilota.
Miałem w swoim Audi podobny problem i odważnie podjąłem decyzję o rozebraniu obudowy pompki czyszczenie styków sterujących wewnątrz mechanizmu wyeliminowało problem.
Nie , sterowanie jest przy pompce zamka. Dobrzwe sprawdz ,czy nie masz "zielono" na wtyku pompki lub na płytce.
Kolego Mac3k, dziś rozkręciłem stację, coby informacje pozyskać :) Wprowadzam poprawkę do swojego wyższego postu. Na płytce regulatora są normalne układy scalone, nie zalany punkt: C8051F310 - serce sterowania HT1621 - sterownik wyświetlacza HA17358 - wzmacniacz operacyjny Reszta to drobne elementy. bo gdy lutownica się nagrzeje to czujka osiąga około...
Witam.Niedawno kupiłem Passata B3 i mam z nim mały problem;/ Jest w nim centralny zamek pneumatyczny lecz nie ma pompki która by sterowała zamkiem i na dodatek sa urwane dwa przewody;/ (widoczne nizej na zdjęciu od lewej strony kostki) i na dodatek przy jednym styku kostka jest przepalona;/ gdy sprawdzałem napięcie to na każdym przewodzie jest napięcie...
o ile sie nie myle to golf 2 ma siłowniki elektryczne sterowane dwoma plusami
schemat nie do dostania
witam, jaki typ silnika to poszukam, netoperek mam dużo tych schematów ale musze miec typ silnika to ułatwi szukanie, pozdrawiam
zamek cordoba pompka sprawdzić pompka zamek pompka zamek centralne
zewnętrzny eeprom wiercić otwór unifi kamery
17mb185 firmware czujnik temperatury bosch
Prawidłowe ciśnienie doładowania VW Passat B5 1.9 TDI AVB Audi A6 Tiptronic - Szarpanie skrzyni a pompa wspomagania