Do sprawdzenie prądniczka tachometryczna znajdująca się na silniku (mogła się poluzować).Użyj funkcji szukaj - wpisując: prądniczka tachometryczna. Powodzenia.
Proponowałbym sprawdzenie prądniczki tachometrycznej zamocowanej na silniku(cewka-czy ma " przejście , wirnik ferrytowy- sprawdzić zamocowanie. Pozdrawiam.
Jak stabilizować obroty silnika za pomocą prądniczki tachometrycznej? Dowiedz się, jak działa układ regulacji z prądniczką tacho i regulatorem PID.
Sprawdź rezystancję prądniczki tachometrycznej silnika.
Uszkodzona prądniczka tachometryczna silnika . Trzeba dobrać się do tyłu silnika , sprawdzić uzwojenie prądniczki , magnes .
-prądniczka tachometryczna (kilkadziesiąt Ω) Małe sprostowanie. Cewka prądniczki ~ 17Ω (więc kilkanaście).
Sprawdź prądniczkę tachometryczną ( uzwojenie i magnes ) , przewody prowadzące sygnał prądniczki do modułu .
Do sprawdzenia prądniczka tachometryczna, moduł główny (przekaźnik grzałki, luty), kable w progu drzwi. Najłatwiej w takiej kolejności. Powodzenia.
Do wkręcenia wirniczka można zastosowac środek zapobiegający odkręcaniu się śrub,a jeśli go nie masz zwykły lakier do paznokci mógłby pomóc.Jeśli chodzi o dostępność wirniczka,to występuje razem z silnikiem,ale możesz poszukać na szrotach.
a D9 Dioda impulsowa małej mocy , np. 1N4148 . Pozostaje do sprawdzenia , dlaczego w ogóle nastąpiło takie uszkodzenie , aby po wymianie elementów znowu nie zadymiło .Do sprawdzenia kostka silnika , uzwojenie prądniczki tachometrycznej , przecieki wody w okolicach silnika .
Do sprawdzenia prądniczka tachometryczna na pompie.
Przepraszam,że się wtrącam do tematu ale zaciekawiła mnie ta prądniczka tachometryczna co to jest i do czego to służy w pralce,wiem,że przetworniki tachometryczne są w wagach ale mogę się mylić,tak dla ciekawośći pytam bo cały życie człowiek się uczy? Witam. Przy silniku a dokładnie na osi w tylnej części znajduje się prądniczka tachometryczna zamieniająca...
Oj tam... Przerwa na tacho nie generuje napięcia podającego na silnik z elektroniki (sprzężenie zwrotne). Błąd E62. Zwarcie triaka silnika, również powoduje ten sam błąd. Wniosek: - wymienić triak silnika - sprawdzić ciągłość obwodu tacho od silnika (w tym rezystancję prądniczki tachometrycznej), do modułu (włącznie z rezystorami zapinającymi układ).
Prądniczka na silniku daje sygnał zwrotny do uP, że za wysokie obroty, więc ten obcina zasilanie na przekaźniku k2. Silnik zatrzymuje się, czeka minutę i powraca do programu. I to by się zgadzało, z tym, że nie sprawdziłeś samej prądniczki tachometrycznej (pachnie mi pękniętym magnesem na osi wirnika). Zdemontuj silnik z pralki i sprawdź. Dane (opór)...
Magnes wygląda OK (plastikowy gwint). Wkręć ten magnes z powrotem (na lakier do paznokci); zamontuj cewkę tacho (wraz z zabezpieczeniem). Następnie, celem sprawdzenia działania całej prądniczki tachometrycznej robisz: ustawiasz voltomierz na napięcie zmienne (to taki miernik, jak nie posiadasz, to dostępny w każdym "oszołomstwie", za ok. 16PLN); podpinasz...
Według opisu to problemem może być zafałszowany pobór prądu przez silnik, lub odczyt z prądniczki tachometrycznej. Gdyby słyszeć i widzieć jak pracuje, byłoby łatwiej coś doradzić. Sprawdź czy magnes na osi silnika jest w porządku, bo tu dopatrywałbym się przyczyny. W drugiej kolejności usterka programatora. Jeśli wszystko co opisałeś się zgadza.
czarny zasilanie 12V,brazowy masa,niebieski wyjście.Przebieg prostokatny o amplitudzie zblizonej do napięcia zasilania.Wyjście typu OC.
No pewnie bym znalazł no ale co wpadniesz do mnie po odbiór A wysłać nie możesz? :D
Witam. Co ma do tego silnik ...a no ma jeżeli w ciągu kilku sekund silnik sie nie obróci a prądniczka tachometryczna nie da sygnału do modułu do zostanie wyświetlony komunikat (otwarte drzwi) W pierwszej kolejnosci do sprawdzenia szczotki silnika. Pozdrawiam
Ciągnie iskrę bo szczotki za krótkie i brak właściwego docisku . Silnik uzwojeniowo sprawny , natomiast według mnie brak sprzężenia zwrotnego pomiędzy prądniczką tachometryczną a elektroniką . Sprawdź ciągłość uzwojenia cewki prądniczki , zamocowanie magnesu pradniczki , okablowanie prądniczki do modułu . Poza tym pralka powinna sygnalizować jakiś kod...
Do sprawdzenia prądniczka tachometryczna na silniku.
Kolego, nie czytałeś wcześniejszych postów na temat prądniczki tachometrycznej silnika!! :| Poszukaj gdzieś pod pralką magnesu (blaszki zabezpieczającej w kształcie "słoneczka"), który Ci wylatał...
Witam Jeśli na praniu zasadniczym występują zbyt wysokie obroty, to mogła się poluzować prądniczka tachometryczna na silniku, np. podczas wspomnianej w poście wymiany amortyzatorów. Należałoby sprawdzić także wszystkie połączenia przy programatorze. Skoro czasem udaje się przeprowadzić pranie poprawnie, to mogą występować zimne luty w module. Pozdrawiam
Tradycyjnie zacznij od sprawdzenia prądniczki tachometrycznej na silniku, czyli połączenia i działanie samej prądniczki. Ten temat jest poruszany wielokrotnie na forum.
Do sprawdzenia prądniczka tachometryczna, prawdopodobnie poluzował się magnes.
Kod błędu E52. Do sprawdzenia prądniczka tachometryczna na silniku i triak sterujący silnikiem.
Do sprawdzenia prądniczka tachometryczna na silniku a szczególnie jej magnes, sprawdź czy się nie poluzował.
święcą diody 2, 3 Jeśli od lewej, czyli pranie zasadnicze i płukanie - błąd f12 i do sprawdzenia obwód grzałki. W pierwszej kolejności proponuję sprawdzić grzałkę na przejście oraz upływność do masy Jeśli od prawej, czyli stop płukanie (lub nieopisana) i płukanie - błąd f06 - błąd prądniczki tachometrycznej. Skoro silnik obraca w pierwszej kolejności...
Czy prądniczka tachometryczna na silniku ok?
Aleś uparty! No dobra, sprawdź magnes prądniczki tachometrycznej oraz dotrzyj komutator za pomocą pumexu.
Po zlutowaniu przewodzików jest 442 omów jutro wstawię do silnika i sprawdzę w pralce jak będzie ok. to napiszę. Silnik jest MEZ Michalovice. Przy okazji sprawdzimy serwisówkę.
Czy wie ktoś może dlaczego nie wiruje? mam schemat i jest w niej regulator obrotów a w silniku jakaś prądniczka tachometryczna? Jak to sprawdzić? Jak "pykam" redukcją obrotów 800/600 to silnik na 1s startuje a potem znowu zwalnia. Pomocy! Treść tematu poprawiono.
Do sprawdzenia szczotki silnika i prądniczka tachometryczna.
Sprawdź prądniczkę tachometryczną silnika i wszystkie jej połączenia, aż do modułu.
Masz problem z prądniczką tachometryczną: albo luźny magnes albo przerwa uzwojenia cewki.
Sprawdź czy wirniczek prądniczki tachometrycznej jest wkręcony do końca i czy cewka prądniczki nie jest poluzowana. Było o tym wiele razy.... Powodzenia!!!
Prądniczka tachometryczna do sprawdzenia.
Zajrzyj do prądniczki tachometrycznej i sprawdź magnes czy nie poluzowany.
Witam błąd f06 do sprawdzenia silnik ,prądniczka tachometryczna ,triak silnika pozdrawiam
Sprawdź obwód prądniczki tachometrycznej, może jest przerwany albo robi zwarcie i nie moduł nie wykrywa obroty silnika.
Pęknięty magnes prądniczki tachometrycznej (tachogeneratora) może powodować, że nie będzie generować odpowiedniego napięcia (lub wcale- silnik wchodzi na maksymalne obroty). Elektronika czyta to jako błąd i przestaje podawać napięcie na silnik. Sprawdzenie działania prądniczki możesz sprawdzić w prosty sposób. Podłączasz woltomierz (ustawiony na napięcie...
Sprawdź czy prądniczka tachometryczna jest dobra, zaciski od niej oraz czy na module nie ma uszkodzonych elementów lub zimnych lutów. Powodzenia
Sprawdź mocowanie magnesu prądniczki tachometrycznej silnika .
Witam . Przywizłem z niemiec w/w sprzęt . Okazało się że nie chce wirować ( mułowato się obraca ) i po pewnym czasie pralka staje i zaczyna mrugać na przemian weichspulen i 4 . Sprawdziłem wszystko i okazało się że jest spalona prądniczka tachometryczna . Z tego co z niej zostało można odczytać 247 . Co można w zamian wstawić ??? . Pozdrawiam i z góry...
Poluzowany magnes prądniczki tachometrycznej znajdujący się na końcu wirnika za komutatorem. Można go wkleić na kropelkę.
Dzięki za odpowiedź. Wiem, że podłączając bezpośrednio pod 230V i nie podłączając prądniczki wejdzie na obr. max (taki miałem zamiar, by sprawdzić czy wolne obroty nie są winą silnika). Czytałem już też, że prądniczka jest odpowiedzialna za kontrolę obrotów. Tak więc silnik ma możliwość pracy na wysokich obrotach, sądzę że elektronika tez jest sprawna...
Możliwe przyczyny 1. Pompa myjąca lub czujnik prądniczki tachometrycznej 2. Moduł główny (nie tylko przekaźnik ale i logika jego sterowania) 3. Opcja 1 i 2 naraz 4. Grzałka (prawie że niemożliwe)
Sprawdź czy jest dobre połączenie w kostce silnika, prądniczki tachometrycznej. Sprawdź prądniczkę. Na pewno sprawdziłeś CAŁY układ hydrostatu?
na początku sprawdziłbym czy pralka wypompowuje całą wodę( czy hydrostat przełączył swoje styki)pralka ta posiada regulat. elektroniczny obrotów dlatego sprawdziłbym czy prądniczka tachometryczna jest sprawna(jest zamontowana z tyłu silnika czy ma przejście)
po podłączeniu miernika i zakręceniu wałem silnika na wyjściu prądniczki tachometrycznej indukuje się napięcie 0,5-1 mV( czy nie jest to za mało? Mało, nie mało - wszystko zależy od miernika i metody pomiaru. Podłączyłem tester ciągłości obwodu do cewki prądniczki tachometrycznej i wyszło mi, że nie ma ciągłości obwodu, Podłącz omomierz, a nie tester...
Na mojej płycie jest u góry 3,3kΩ , na dole 100Ω Sprawdź kostkę silnika na zalanie i prądniczkę tachometryczną czy generuje napięcie sprzężenia zwrotnego. Wspomniany triak steruje obrotami silnika głównego pralki.
zmień fachowca •Sprawdzić połączenia wiązek pomiędzy silnikiem i programatorem. • Sprawdzić rezystancję obwodu prądniczki tachometrycznej na silniku • Sprawdzić rezystancję uzwojenia silnika
Może tam sprawdź: u kolegi jozek_i : [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... albo [url=http://pralkownia.pl/]Pralkownia
Przeczytaj co nieco o prądniczce tachometrycznej . Co prawda inna pralka ale problem moim zdaniem identyczny . http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic24...
Moduł, albo prądniczka tachometryczna na silniku, choć jeśli wciąż wiruje od razu bez pobory wody to stawiam na moduł. Napisz jeszcze czy wykonuje jakieś inne czynności oprócz wirowania.
szczotki Szczotek to ja bym się nie czepiał :) Proponuję podłączyć silnik "na krótko" i zobaczyć czy będzie chodził, do tego sprawdzić obwód prądniczki tachometrycznej.
tak jak kolega wspomniał najpierw sprawdzić szczotki,jeśli są ok. to należy sprawdzić połączenie prądniczki tachometrycznej z modułem sterującym . gdy nie będzie dobrego styku na zaciskach może być przyczyną nie pełnego sygnału przekazywanego z prąd.tachometrycznej
Po wymianie triaka sytuacja nadal ta sama. Sprawdziłem, czy prądniczka tachometryczna daje sygnał: przy pokręcaniu bębna ręką na uzwojeniu powstaje napięcie ok. 1 V. Gdzie jeszcze szukać błędu? Może niewłaściwie dobrane oporniki w obwodzie tachometru?
Witam! Zmień biegunowość z prądniczki tachometrycznej i sprawdź.
A masz w ogóle z czego wyprowadzić sygnał na obrotomierz? Jest przy tym skuterze jakaś prądniczka tachometryczna lub coś w podobie? Jeśli skuter fabrycznie nie ma pewnych wyprowadzeń sygnału na przewodach, to trudno będzie ci coś samemu podłączyć/wykombinować.
witam mam taki stół jak jesteś zainteresowany jeszcze to sprawą to mogę wrzuć zdębieć dej część
Jeżeli jest to 2-ga i 3-cia dioda licząc od dołu to błąd F 06 - brak odczytu z prądniczki tachometrycznej .Sprawdż , czy nie zużyły się szczotki silnika , sprawdż tacho na silniku .
Brak informacji z prądniczki tachometrycznej. Do sprawdzenia silnik, a konkretnie to szczotki i cewka tachogeneratora i magnesu
Wkręć magnes prądniczki tachometrycznej w silniku. Jak to zrobić, użyj funkcji szukaj . A to na dobry początek: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic30...
Witam Tak, to są te 3 z napisem "omron". Ale przed wymianą czegokolwiek należałoby sprawdzić, czy prądniczka tachometryczna ma przejście. Jest to taki element na końcu silnika(za szczotkami). Wychodzą z niego 2 przewody. Kabelkimi przy pomiarach warto poruszać. Pozdrawiam, Karol
Witam... A wiec troszkę pracy w tą naprawę włożyłem; silnik i szczotki na silniku sprawdzone, prądniczka tachometryczna sprawdzona, kondensator sprawny, czujnik poziomu wody sprawdzony, drożności odpływu wody z pralki + pompka, wszystko sprawne...a praleczka swoje.... A wiec czas na programator.... Ale to już na dzisiejszą noc zadanie. Napisze, co i...
Na aledrogo kupisz. Wpisz w szukajkę: prądniczka tachometryczna silnika. Jak nie znajdziesz, to pewnie ten Kolega ma tyle tego, że głowa mała: http://www.elektroda.pl/rtvforum/uzytkow... Zapytaj go na PW lub zadzwoń.
Czy ten pozycjoner da się pominąć ? Niestety, nie. To jest zbyt mądre urządzenie współpracujące ściśle z obrotami koła pasowego bębna, prądniczki tachometrycznej silnika i elektroniki. Nie przeskoczysz tego: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic64... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic61... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic55...
Objaw jest typowy dla braku sygnału z prądniczki tachometrycznej. Proponuję: 1 Sprawdzić czy przy ręcznym obracaniem silnikiem są impulsy z prądniczki 2 W razie braku, sprawdzić magnes w prądniczce czy się nie wykręcił
Do sprawdzenia złączka silnikowa, sama prądniczka tachometryczna - nigdy nie masz pewności nie czy ta 2 nie jest walnięta (sam ostatnio kupiłem nową uszkodzoną blokadę;/) oraz triak/tyrystor od sterowania silnikiem na module
Witam. Błąd F06 oznacza problem z prądniczką tachometryczną, bądź brak ruchu silnika. Jeśli pralka w ogóle nie obraca bębnem i nie słychać pracy silnika, należy sprawdzić połączenia w kostce silnika, przewody do modułu, przekaźniki silnika na module. Warto sprawdzić czy na silnik podawane jest napięcie. Jak zachowuje się na programie wirowanie, bez...
Zauważyłem, że przy silniku jest jakiś czujnik, może być on sprawcą całego zamieszania? Jeśli masz na myśli takie kółko z dwoma kablami to jest to prądniczka tachometryczna i wypadałoby ją sprawdzić.
Kultura techniczna też jest inna. W Parkside oraz innych podobnych zwykła regulacja obrotów to regulator napięcia natomiast w markowych narzędziach jest prądniczka tachometryczna i podtrzymanie obrotów niezależnie od obciążenia. Pierwsze słyszę o prądniczkach tachometrycznych w takich urządzeniach. Masz może jakiś przykład? Model albo zdjęcie? Nie...
na 90% to wina prądniczki tachometrycznej zainstalowanej na silniku. Mogła się odsunąć od silnika , mogły się rozczepić kabelki od niej lub w gorszym przypadku uszkodził się jej magnes lub uzwojenie. Prądniczka ta znajduję się z tyłu na wale silnika.
Prawidłowe zachowanie się pralki przy uszkodzeniu zespołu tachometru.Wymień te opory R71, R72. Następnie sprawdź prądniczkę tachometryczną czy nie spalona cewka i dobrze zamocowany magnes wirujący oraz czy po pokręceniu ręką wirnikiem silnika na cewce tachometru występuje jakieś małe napięcie.Sprawdź też czy kostka silnika i kostka od strony instalacji...
Witam - to jest silnik komutatorowy szeregowy ( wysokoobrotowy 13000 obr/min ) Można połączyć tak 2+3 mostkujemy , zasilanie pod 6 oraz 7 albo odwrotnie . Pin 4 oraz 5 prądniczka tachometryczny . Dodano po 38 https://obrazki.elektroda.pl/6950215400_...
Witam to typowe dla amiki proszę sprawdzić połączenie od prądniczki tachometrycznej do modułu jeżeli wszystko ok to wymontować moduł zdjąć białą obudowę i sprawdzić styki gdzie wchodzą od prądniczki ewentualnie poprawić dalej pójść po tym połączeniu na moduł i tam na 90 procent wywaliło rezystor smd o wartości 801... Napisz jak to sprawdzisz prześlij...
Ten element to prądniczka tachometryczna. Służy do pomiaru prędkości obrotowej silnika, napięcie które generuje wykorzystuje moduł pralki do odpowiedniego sterowania silnikiem. Możesz popytać się w serwisach AGD może mają na zbyciu z jakiegoś uszkodzonego silnika. Nie wiem czy można dokupić osobno. Pozdrawiam.
A po co ją demontować? Sprawdzasz na silniku, cewkę omomierzem czy ma przejście, a pokręcając wirnikiem silnika czy generuje napięcie.
Chodzi dokładnie o nią :) Ktoś ma jakieś dane na jej temat? Skoro o taką prądniczkę chodzi - to na tym zdjęciu widać, że wyprodukował ją Zakład Automatyki Przemysłowej - Ostrów Wlkp. A zatem zapewne w archiwum zakładowym można poszukać wszystkich potrzebnych danych (schematy, instrukcje) tych prądniczek tachometrycznych TP-2. Dane "wrażliwe" usunięto/trymer01...
Sprawdź oporność cewki prądniczki tachometrycznej , najpewniej zwarcie w kostce silnika spowodowało także spalenie uzwojenia cewki . Niewykluczone też że uszkodziły się rezystory na płycie programatora prowadzące impulsy z cewki w elektronikę modułu.
prądniczka tacho pełni funkcje kontroli obrotów na podstawie napięcia Taką właśnie funkcję ona pełni. O symulacji zapomnij. Poszukaj magnesu z jakiegoś "dawcy".
Potrzebuję uzwojenie prądniczki tachometrycznej silnika arcelik 2818570100 do pralki Beko. Jeśli ktoś może zaoferować, proszę o kontakt.
magnesik jest i działa •Sprawdzić połączenia wiązek pomiędzy silnikiem i programatorem. •Sprawdzić rezystancję obwodu prądniczki tachometrycznej na silniku • Sprawdzić rezystancję uzwojenia silnika jeżeli powyższe kroki sprawdzone to zostaje modu ł
http://www.elektroda.pl/rtvforum/program... A i tak do wymiany jest cała elektronika (o ile triak sterujący silnikiem jest sprawny) :(
Układ sterowania jest oparty na tranzystorach mocy prawdopodobnie polowych ze sprzężeniem zwrotnym w postaci prądniczki tachometrycznej do układu automatyki regulującej zadaną prędkość obrotową silnika i prądu jednocześnie . Układ i silnik pracuje przy napięciu 24V a to z tego powodu aby pobór prądu był mniejszy a moc silnika duża . Może ta podpowiedź...
Jakie tacho? Normalne. Tak zwana prądniczka tachometryczna. Jak będzie popsuta na pompie myjącej, to zmywarka nie zagrzeje wody. A nawet, jak będzie sprawna na początku badań i wskaże prawidłowości podczas pomiaru, to podczas pracy maszyny może się popsuć. Taki myk. teraz zamienię pompę i zobaczymy I jest to bardzo słuszny tok postępowania w diagnozie/naprawie...
sprawdź czy masz światło cofania i stop. Jeżeli nie to zmień bezpiecznik.Częsta awaria w transicie,licznik wisi na tym samym bezpieczniku. Licznik nie jest na linkę-przy skrzyni jest prądniczka tachometryczna.
Uszkodzone złącze gniazdo grzałki-wtyczka instalacji, uszkodzony któryś z termików grzałki. Nie grzeje również wtedy, gdy uszkodzona jest prądniczka tachometryczna pompy myjącej. Jeśli to co napisałem jest trudne dla Ciebie do ogarnięcia, to oddaj zmywarkę do naprawy kumatemu fachowcowi. Piszę serio i bez złośliwości, bo możesz narobić sobie bigosu...
Do sprawdzenia: -układ hudrauliki hydrostatu -pompka -prądniczka tachometryczna (użyj funkcji szukaj) To tak na początek... Acha! i jeszcze szczotki na silniku!
Witam Sprawdziłem dokładnie te amortyzatory (wymontowalem i obejżałem) są sprawne. (.) .... Układanie bielizny przed wirowaniem jest dość dziwne: najpierw powoli obraca bębnem po czym nastepuje gwaltowny skok i obroty około 600 - 800 (wtedy jest największe szarpnięcie)....(.) A sprawdzałeś prądniczkę tachometryczną? (silnik SOLE) Pozdrawiam. PS. Chodzi...
Dalej nie odpisałeś dlaczego po wymianie bębna przestała się tłuc w lewą stronę a zaczęła w prawą. Musisz sprawdzić zawieszenie bębna. Może to być amortyzator, sprężyna, a może nawet niedokręcona któraś z przeciwwag (ale to raczej nie ten dźwięk)... Może to być również coś banalnego typy klepiące drzwiczki albo coś, co leży na blacie pralki. Jak jest...
Tak wode wylewa do końca, silnik, szczotki sa ok. A gdzie jest prądniczka tachometryczna? jak ją sprawdzić? silnik jest szczotkowy więc cewki niema...
Sprawdź prądniczkę tachometryczną, czy nie jest przerwany obwód od prądniczki do sterownika jak i sama prądniczka. Znajdziesz ją przy silniku, na końcu wirnika.
Początek nr. zaczyna się na IBA573... dalej trochę pomazane.
Zobacz, jak jest zrobiona elektroniczna regulacja obrotów silnika w magnetofonie kasetowym.
Sądzę że można to zrobić za pomocą falownika Sądzę, że nie mozna. Jak nie wierzysz to podłącz pod prąd stały. Kup sobie najprostszy regulator obrotów silnika na triaku, albo nawet przerób ściemniacz. Oczywiście to nie zapewni dobrej regulacji przy zmiennym obciążeniu - wtedy potrzebujesz np. TDA1085 i wykorzystujesz prądniczkę tachometryczną. Nie wiem...
Wiem że jest w nim prądniczka tachometryczna, czy za pomocą niej można płynnie regulować obroty ? \ Można, z tym że prądniczka to tylko czujnik służący do układu stabilizacji obrotów i zwiększenia momentu obrotowego. W praktyce ściemniacz na triaku - układ wielokrotnie opisywany na forum. Z tym że o regulacji od "0" obrotów możesz zapomnieć - silnik...
Ja bym sprawdził pod które złącze przychodzi prądniczka tachometryczna i przelutował całą drogę od złącza aż do procesora a szczególną uwagę zwrócił bym na mostki na ścieżkach bo też lubią przerywać.
Wrzucam Regulator do silnika z prądniczką tachometryczną który wykonałem i działał. Załączniki po wypakowaniu w PDF-e
E08 to w istocie błąd silnika. Oprócz grzałki wypada też sprawdzić czy do modułu dochodzi napięcie z prądniczki tachometrycznej.
magnes prądniczka tachometryczny prądniczka tachometryczny napiąć amica prądniczka tachometryczny
grzałki elektrodowe impedancja głośników amplitunera esp32 python
Podświetlenie przycisków lusterek Mazda CX-5 - różnice i problemy Ustawienie napięcia warikapowego w Radmor 5102