Witam. Widzę kolego że niezbyt wiesz jak to zrobić . Miernik ustaw na 2000Ω i podłącz pod zaciski cewki przekaźnika powinna wynosić kilkadziesiąt - kilkaset Ω.Jeśli jest ok 0Ω cewka ma zwarcie jeśli nieskończoność ma przerwę. Styki możesz sprawdzić w podobny sposób -rozwierne (takie które otwierają się po podaniu napięcia)beznapięciowo...
Zgadza się , moja pomyłka . W takim razie trzeba sprawdzić napięcie na przekaźniku , sprawdzić diodę „ D802” miernikiem czy nie jest spalona . Przekaźnikiem steruje lm6405g . Bez pomiarów napięcia przez właściciela – zdiagnozowanie usterki będzie niemożliwe . Pomogły by jakieś zdjęcia .
Po wyjęciu podać 12V na cewkę przekaźnika i sprawdzić miernikiem czy jest przejście na stykach głównych ,można też rozebrać i przeczyścić styki ale dzisiaj te przekaźniki nie są drogie można wymienić.
Skoro grzałka jest zasilana non stop, przełącznik jest sprawny (jak napisałeś), to oznacza, że po drodze zasilania grzałki jest jeszcze jeden element, który się nie rozłączył. Takim elementem może być np. przekaźnik. Miernik do ręki i sprawdź który element po drodze zasilania nie rozłączył się.
Masz jakikolwiek miernik? Trzeba sprawdzić, czy przekaźnik dostaje zasilanie na cewkę. On odpowiwda za włączanie grzałki.
Trzeba naszukać ten przekaźnik! Sprawdzić miernikiem sam przekaźnik. Może być zepsuty. Sprawdzić miernikiem piny przekaźnika w gnieździe. Podać na właściwe piny 12 V, ale uwaga przez bezpiecznik 10 A na przewodzie. Nie pomylić polaryzacji biegunów ! Jeżeli silnik ruszy, to winien jest włącznik lub przekaźnik. Jak nie - to silnik. W necie poszukaj lokalizacji...
Przypuszczam że lewy boczny i prawy boczny to jeden styk, a lewy dolny i prawy dolny to drugi styk. Podłącz 12V na cewkę przekaźnika, sprawdź miernikiem ustawionym na Ω a się przekonasz które styki są zamykane. http://szekla4x4.pl/content/80-schemat-p...
Jak kolega ściągnie zworkę to czy to będzie VCC z tej zwory, czy z listwy wejściowej to bez znaczenia, bo one są połączone :) można sprawdzić miernikiem :D
Przejrzałem i nie znalazłem żadnych uszkodzeń mechanicznych, bezpieczniki OK (sprawdzone miernikiem), przekaźniki sprawdzone, jest OK, ciągłość przewodów sprawdzona miernikiem. Wyłączniki stop OK, sprawdzone miernikiem, zostaje moduł, nie wiem, jak sprawdzić i czy może mieć z tym coś wspólnego.
Myślę, że będę musiał przejrzeć wszystkie tematy i sprawdzić, czy każdy z nich ma wpis na liście... ponieważ czasami o tym zapominamy.
Sprawdzałem dwa różne przekaźniki - miernikiem sprawdziłem też ciągłość obwodu jak przekaźnik dostanie impuls i wygląda że jest więc na prawdę nie wiem co jeszcze.
Weź miernik z zmierz rezystancję tego zaworu porównując z drugim. Jak taka sama to zaklej to narazie jak było, bo to nie jest teraz problemem. To nie przez to nie odpala. Zajmij sie przekaźnikiem silnika. Weź miernik i sprawdź przejście od przekaźnika do sterownika. Według schematu dla (Z16XER) pin 85 przekaźnika idzie do pinu A62 sterownika ,wtyczka...
Mój też tak miał i wyszło, że to wina przekaźnika. Proponuję sprawdzić ścieżki w przekaźniku (miernikiem), bo tak na oko to nie widać, czy są połączenia.
Witam. Przekaźnik nr 3. Tak taśmę można sprawdzić miernikiem. Badasz omomierzem przejście. Ma być blisko 0 ohma. Rozumiem że bezpieczniki sprawdzałeś?
Więc tak, nie wiem który, bo nie miałem nigdy Laguny. Ale napiszę Ci, jak ja sprawdzam aby mieć 100% pewności. Wyciągam taki przekaźnik i trzymam w ręku. Potem kładę w inne miejsce. Miernik/żarówka w rękę i wkładam w miejsce styków cewki kabelki, mam do tego celu samce. Przykładowo włączasz zapłon, i tam gdzie powinien cyknąć przekaźnik to zapala się...
Do rozrusznika w zależności od mocy to prąd do 300A, na kabelku nie radzę tego robić. Jak masz miernik sprawdź cewkę przekaźnika czy zamyka obwód, cewka będzie połączona ze stacyjką, styki przekaźnika (stycznika) są połączone między akumulatorem (gruby przewód) a rozrusznikiem. Prąd nie dochodzi do rozrusznika, pierwszy element to stycznik.
No jasne że to jest możliwe. Świetnie że sprawdziłeś przekaźnik. Podłącz miernik pod cewkę przekaźnika i uruchom pranie. Symulowanie czujnika temperatury może nic nie dać bo tam jest po drodze procesor :-) który decyduje o sterowaniu.
Wygląda na to, że grzałka sprawna. Płyta programatora wyjęta więc, zdemontuj przekaźnik, podłącz mu zasilanie (opisane na przekaźniku), miernikiem sprawdź czy jest przejście. Jeśli przekaźnik będzie ok, to podłącz wtyczkę grzałki, sprawdź czy na płycie programatora miernik wykryje rezystancję grzałki (wykluczy to okablowanie). Jeśli będzie ok, odłącz...
Te przekaźniki sprawdzałeś samym miernikiem czy obciążyłeś jakąś żarówką 21W? Jeszcze jedno, skoro wiesz który to przekaźnik, to wetknij w sterowany styk jedną końcówkę miernika, drugą do masy i kliknij manetką na wycieraczkę tył, sprawdzisz czy manetka ma sprawne styki i czy do samego przekaźnika dochodzi prąd.
Witam, u mnie błąd 39 powodował zwarty przekaźnik. Po wymianie wszystko hula, trzeba miernikiem sprawdzić cewki przekaźników, są 4.
Proponuję wpierw sprawdzić przekaźnik miernikiem, a potem całą scieżkę sygnału badając wstecz od przekaźnika. Myślę ze to tranzystor.
To samo tyczy się pomiaru natężenia zwykłego silnika DC , ta sama reakcja co wyżej. Miernik uszkodzony - sprawdź bezpiecznik na początek.
Z bezpiecznika 70A idzie ten czerwony przewód do przekaźnika świec żarowych.Wyjmij bezpiecznik i sprawdź miernikiem przejście.
Bo coś tam jeszcze jest jakby przysmalone. Tym się nie przejmuj tylko to usuń. Jakby ktoś coś jeszcze wypatrzył byłbym wdzięczny Przy lepszym foto jakie zamieściłeś mam wrażenie, że masz uszkodzony rezystor SMD 102 sprawdź to, ale to daje potrzebę sprawdzenia przelotek na PCB dokładnie pod tym przekaźnikiem (dokładnie miernikiem).
Witam, Czy ktoś może mi wytłumaczyć łopatologicznie jak sprawdzić poniższy przekaźnik miernikiem? https://obrazki.elektroda.pl/2264987500_... Niestety nie mam na podmiankę , a nie chce kupować nowego jeśli ten jest sprawny.
Skoro przekaznik jest włączany to masz coś z obwodem pompy i podłączeniem pod przekaznik. Sprawdź działanie przekaźnika najlepiej miernikiem ciągłości przedzwoń czy jest przejście pomiędzy COM i NO w momencie włączenia przekaźnika. To banalne podłączenie. Dodano po 1 Sprawdź jeszcze bezpiecznik na przekaźniku jest.
(at)piotrek_mk71 Już wyżej było pisane. Weż miernik i sprawdź styki przekaźnika.
Skoro słychać przekaźnik to masz uszkodzone jego styki. Sprawdź miernikiem.
Może silnik, może przekaźnik. Miernik żarówka trochę wiedzy wystarczy ta że szkoły podstawowej i sprawdzasz.
Jak już zadałeś sobie tyle trudu by go zdemontować i cewka jest ok to proponuje przeczyścić styki robocze a następnie ustawić je odpowiednio. Zanim zamontujesz z powrotem sprawdź miernikiem "przejście" styków.
Jaka jest jego wartość napięcia, sprawdzić miernikiem po tym jak się włącza przekaźnik. Może coś z przekaźnikiem nie tak skoro nie włącza rozrusznika. Jakie jest napięcie na aku? Sprawdzić czy sterowanie dochodzi do przekaźnika, doładować aku.
Termostat zmostkuj to powinna ruszyć Jeśli nie to sprawdź agregat miernikiem czy ma przejście pomiędzy wszyskimi zaciskami(oczywiście po zdjęciu przekaźnika)
Który przekaźnik sprawdzisz miernikiem albo idąc po ścieżkach od oprawek bezpiecznikowych .
A tu schemat: https://obrazki.elektroda.pl/4483511100_... Jak przedmówca sprawdź pierwsze działanie zacieku PB w napędzie czy steruje bramą oraz sprawdź działanie przekaźnika szyfratora miernikiem ciągłości.
A czy można by było wymienić te oporniki na mniejsze (w sensie wartości)? to sprawdzę jeszcze ten przekaźnik. A do czego są te dwie blaszki nad kondensatorami ceramicznymi? Jak plazma była dobra to pomiędzy tymi blaszkami przeskakiwała iskra,a teraz nic sie nie dzieje. Dodano po 1 Zmierzyłem rezystancje tych rezystorów i wynosi 13 omów. Jak sprawdzić...
To teraz sprawdź czy po włączeniu zapłonu pojawia się na styku 87 przekaźnika napięcie, ale nie miernikiem (z uwagi na b.dużą rezystancję wewnętrzną multimetru taki pomiar jest nie miarodajny), tylko żarówką min. 21W Oraz podłącz vcds i poczytaj co zgłasza moduł autoryzacji (#05)
Masa arduino oraz zasilacza 12V jest połączona? Sprawdź dla pewności miernikiem wyjścia modułu (czy przekaźniki rzeczywiście działają), opis jakie styki powinny mieć przejście masz w moim poprzednim poście. Ten moduł występuje też w wersji z przekaźnikami na 5V, wtedy nie trzeba oddzielnego zasilania.
(at)wiola2214 Słychać cykanie przekaźnika w module, a jeżeli tak to poprawić luty przy przekaźniku. Mogą być też nadpalone styki (brudne) w przekaźniku. Sprawdzić konektory na przewodach grzałki i modułu. Miernik uniwersalny w łapki i sprawdzać...
Ja ten układ przelutowalem, ale to nic nie dało, pod lupą też nie widać przerwy,.ale zrobię tak jak piszesz, przylutuje ten kabelek, i sprawdzę czy układ podaje te właściwą masę, nie wiem czy mogę podłączyć bezpośrednio do przekaźnika, czy tylko sprawdzić to miernikiem. No i oczywiście wszystko muszę sprawdzić co idzie po drodze, czy nie ma coś przebicia,...
Tak myślałem. Jest do dostania luzem w sklepie z częściami od AGD Jest do sprawdzenia wystarczy podłaczyć napiecie i miernik. Z przekaźnika odczytujesz symbol i pobierasz dokumentacje opisujące rozstaw pinów oraz oznaczania jak podłączyć itp.
Przekaźnika SSR nie sprawdzisz miernikiem, musisz podłączyć obciążenie
Kolega Ci podpowiedział co trzeba i jak sprawdzić bo centrala odwraca za pomocą przekaźnika i kondensatora (przy silnikach 230V) kierunek obrotu silnika. Dlatego padł albo przekaźnik, albo kondensator (albo kabel się wypiął :) ), ale miernik i trzeba sprawdzić.
Sprawdź masy ECM. Sprawdź czy ECM dostaje 12v po zapłonie. Jak tego nie będzie to jasne że nie zasili głównego przekaźnika. Wygląda na typowy problem z zasilaniem. I sprawdzaj żarówka np 21W a nie miernikiem. Sterowanie przekaźników żarówką 5W.
Nie wiem czego oczekujesz od instrukcji ponieważ wszystko co trzeba masz na obudowie. Pozostaje jedynie sprawdzić styki wyjsciowe miernikiem
Musisz dostać się do obwodu załączania tych przekaźników, jest on na tranzystorach, musisz sprawdzić je miernikiem czy wszystkie są sprawne. Z tego co wiem to ten obwód jest umieszczony gdzieś pod przednim panelem, po lewej stronie.
Zasada jest prosta masz mieć na kondensatorze elektrolitycznym CE2 - (+12V), a na CE3 - (+8V). Wspominany CE2 do wymiany jeśli nie Masz 12V i dalej analogicznie CE3 - (+8V) – wejście stabilizatora 7805. Wyjście 7805 to CE4 - (+5V), a wszystko sprowadza się do tego, że Ty wymieniasz (czy aby na nowe elementy?), a nie robisz pomiarów tych najprostszych...
Miernik masz to przecież zobacz czy masz zasilanie dochodzące do podstawki przekaźnika. tak samo przekaźnik przecież możesz podpiać na szybko po akumulator i sprawdzić czy załącza się.
Jeżeli masz przekaźnik na przekaźnikach zwykłych to raczej u Ciebie powinny być świece 11V, sprawdź na początek miernikiem, przekaźnik, spróbuj go ręcznie wysterować i sprawdzić czy łączy wyjście świec z wejściem od aku 12V.
Nie wiem jak tam ale opornik ma jeszcze bezpiecznik termiczny - sprawny? Bezpiecznik wentylatora, przełącznik? Przekaźnik? Miernik/żarówka/próbnik do reki i tak coś od siebie bo od początku zawijasy.
A mógłbyś mi powiedzieć w jaki sposób mogę sprawdzić ten przekaźnik miernikiem?Jeśli to nie problem prosiłbym o szczegółowy opis które piny przekaźnika sprawdzać, jakie powinny mieć wartości Ω i jakie napięcia powinny występować? Dojście do tego oringu powinno znajdować się pod kanapą prawda?
I czy obojętne jest jak się podłączy + i - prądu DC? W tym przypadku polaryzacja jest nieważna , występują przekaźniki spolaryzowane i wtedy są opisane gdzie + a gdzie - . Masz trzy nóżki bo styki wykonawcze przekaźnika przełączają środek na jedną i drugą stronę , sprawdź miernikiem które styki są Ci potrzebne . :D Pozdrawiam .
Czyli mam odłączyć zasilanie, wyciągnąć przekaźnik i sprawdzić miernikiem czy pin przekaźnika dołączony do cewki przekaźnika połączony jest z masą samochodu, tak?
Nic nie znalazłem o tym oznaczeniu. Na pewno? Możesz sprawdzić diodę D2 i diodę przy przekaźniku bo jeśli ma zwarcie to przekaźnik nie zadziała. Przyciski sprawdziłbym też miernikiem czy wszystkie dobrze działają.
ten problem że, nie wyświetla żadnego błędu a pierze (bez grzania wody) prawidłowo. Przy tych objawach najczęściej jest brak styku na wtyczkach kabla od czujnika temperatury. Na module pierwsza z lewej, najdalej od przełącznika programów.
te 2 nóżki to zasilanie cewki przekaznika, podłącz je do 2 przewodów ze starego przekaznika. Sprawdź jak był podłączony stary przekaźnik (Normalnie Otwarty czy Normalnie Zamknięty.) Następnie kierując sie instrukcją lub miernikiem sprawdź które 2 styki są normalnie otwarte a które normalnie zamknięte i podłącz według potrzeby. Jak będziesz miał problemy...
Przekaźnik może się załączać po tym jak samochód dostanie prądu. podłącz miernik i poczekaj do 30 minut. I wtedy sprawdź pobór, samochód potrzebuje czasu żeby się uśpić.
3R to raczej dużo za mało. Jak napięcie zwiększasz 2 razy, to opornik powinien mieć taki opór, jak cewka przekaźnika.
Ja wiem, ale problem jest taki, że ja potrzebuję ten przekaźnik na już. Jednak pytanie mam, czy da się miernikiem sprawdzić, czy przekaźnik jest sprawny? Jeszcze jedno, czy można zamieniać przekaźniki? W sensie dać inny przekaźnik, jeśli nie mamy takiego, jaki jest w danej lodówce? Poprawiłem TONI_2003
Wygląda to na zwarte styki przekaźnika ale wtedy nie było by chyba słychać charakterystycznego kliknięcia. Proponuję sprawdzić miernikiem przekaźnik.
Trudno jednoznacznie wskazać nóżki, ten przekaźnik występuje w kilku wersjach http://pdf1.alldatasheet.com/datasheet-p... Ogólnie wyjście z mikroprocesora, czasem tak jak u ciebie poprzez tranzystor, podłączamy do 2 styków cewki stycznika. Pozostałe styki, to styki robocze, podłączamy według potrzeb do urządzenia, którym...
Waty się zgadzają więc zajrzyj do płyty i sprawdź te przekaźnik czy nie jest sklejony. Zwykły miernik da radę to sklejenie wykryć.
Styki przekaźnika. Chyba że termiki na obudowie uszkodzone, sprawdzić miernikiem.
Kolego, przyczyn może być wiele np: brak ładowania i jak założyłeś naładowany to zapalił musisz sprawdzić jak go podładujesz, rozrusznik, przekaźnik rozrusznika, przewód plusowy do rozrusznika, włącznik, ale najprawdopodobniej ładowanie - musisz sprawdzić miernikiem jak go odpalisz jakie masz napięcie na akumulatorze.
Witam Może luty na przekaźniku, a jak masz możliwość sprawdź miernikiem czy dociera napięcie załączające przekaźnik grzałki.
W jaki sposób chcesz aby ktoś ci to sprawdził jak za pobranie ustawione są punkty (pomierz miernikiem wyjścia przekaźników, sprawdź czy nie masz zimnych lutów.
A skąd wiadomo że nie wychodzi z przekaźnika, sprawdzone miernikiem, trzeba to zrobić bo jeżeli napięcie wychodzi na halogeny z przekaźnika to zostaje tylko coś z przewodami nie tak, sprawdź sam przzewody od przekaźnika do halogenów i zmierz czy wychodzi na nie napięcie jakieś w ogóle
Nie sprawdzisz miernikiem, on ma w sobie zintegrowany mikroprocesor! Podstaw inny, sprawny i to będzie najprościej go sprawdzić.
Jeśli chodzi o brak sygnału dzwonka to należy sprawdzić w "ustawieniach połączeń" w monitorze czy ustawiony jest jakiś dźwięk i poziom jego głośności. Jeśli chodzi o elektrozaczep to w panelu są wyjścia przekaźnikowe DOOR1 i DOOR2 i trzeba sprawdzić miernikiem czy któryś przekaźnik zwiera po wciśnięciu symbolu kluczyka. W zależności czy panel jest zasilany...
Sprawdziłeś miernikiem napięcie czy w ogóle dochodzi do przekaźnika? Musi być faza i neutralny. Jeśli dochodzi to co oznacza nie włącza się? Po wydaniu komendy włączenia nie przesyła napięcia dalej czy w ogóle przekaźnik nie jest widoczny w sieci? P.S Pare dni temu miałem ten przekaźnik i padł sam z siebie 20 sekund po pierwszym uruchomieniu. Oddałem...
To napewno chłodzenie skrzynki z bezpiecznikami ,bo tylko to pasuje ^^ Teraz temat przekaźnika a mianowicie który to ? (Zdjecie) I czy da się te przekaźniki jakoś sprawdzić ? (Miernikiem? Czy w jakiś inny sposób ?) Bo szczerze mówiac jestem zielony w sprawach elektryki :/
Dzisiaj przyszły przekaźniki. Sprawdziłem miernikiem styk 1 i 10 i pokazuje około 70ohm. Wygląda na to, że datasheet pokazuje odwrotnie podłączenie 1 do vcc i 10 do gnd przekaźnik cisza, podłączyłem odwrotnie jak na schemacie 1 do gnd i 10 do vcc i pyka. Panowie mam jeszcze pytanie czy ta dioda wystarczy czy są jakieś lepsze w ukłądzie mam układ radiowy...
Witam pzelutuj nóżki przekaźnika i sprawdź miernikiem jak się zachowuje w układzie po podaniu napięcia
Jak przekaźnik "tyka", to znaczy, że komputer nim steruje. Trzeba sprawdzić, i to zarówką, a nie miernikiem napięcie od przekaźnika, aż do pompy paliwa w zbiorniku
Ta opcja wydaje się najmniej "inwazyjna". Jako że jestem laikiem – proszę o podpowiedź. Przy napędzie trzeba zastosować nadajnik przekaźnika 24 V (sprawdzę miernikiem), w gnieździe z włącznikiem lampy LED odbiornik 230 V? (Zasilacz LED-a jest dalej, przed taśmą) Poproszę o konkretne modele, sprzęt.
Ja teraz naprawiam czajnik AEG. Też piszczy, po włożeniu do stojaka i nie daje się uruchomić. Kondensatory wyglądają zdrowo. Sprawdzę je miernikiem. Może jeszcze coś sprawdzić? Kondensatory sprawne. Przekaźnik? Termostat? Które to termostat. A może nie ma termostatu i wszystko sterowane jest przez microprocesor. Czujnik temperatury sprawdzam miernikiem...
Sprawdź miernikiem przekaźnik K67 na pinach 30 i 87 czy nie ma na nim zwory. pozdr
W sprawie alarmu, sprawdź masę i +12V po stacyjce. Sprawdź miernikiem przekaźnik blokady zapłonu.
Wg instrukcji wyjście na bramę (Gate) jest bezpotencjalowe więc można je podpiąc tam gdzie odbiornik i oba sprzęty powinny działać równolegle. Ale sadząc z opisu złącza (Gate+ i Gate-) polaryzacja wejścia napędu bramy nie jest obojętna (czyli w domofonie być może nie siedzi zwykły mechaniczny przekaźnik a jakiś półprzewodnikowy lub to tranzystor) przydałoby...
Sprawdź 5V na procesorze.Czasami uszkadza się układ załączania przekaźnika zasilany ok.12V(Sprawdź,czy zmienia się stan na bazie tranzystora zwierającego przekaźnik).Miernik i do pierwszych pomiarów.
W moim mierniku przekaźnik zwiera tylko na chwilę sekcję C1,C2,C3 do masy po włączeniu zasilania lub po naciśnięciu przycisku Reset,wtedy to miernik jest kalibrowany. Wyświetla napis "kalibracja" i po chwili wyświetla C=0,0 pF czyli gotowość do pomiaru pojemności lub po przełączeniu na pomiar L wyświetla "podłącz cewkę".
https://obrazki.elektroda.pl/9870542800_... Zakładamy, że silnik ma moc 150W (typowa moc w silnikach do wentylacji samochodowych), grzałka 150W. Producent przewidział to do zasilania z gniazda zapalniczki, więc deklarowana moc 150W to może być "chłyt matetingowy". Bez sprawdzenia poboru prądu miernikiem nie ma co dobierać 50A przekaźników.
Wszystkie bezpieczniki i przekaźniki sprawdzone. Przekaźnik pompy paliwa sprawdzony miernikiem, czy pod obciążeniem?
Przekaźniki sprawdziłem. Każdy zachowuje się prawidłowo. Mierzyłem je miernikiem na przejście podając minus na jedną nóżkę cewki przekaźnika. Pamiętam, że jak wykonywałem próby połączenia z Peugeotem to nie było nawet słychać cykania przekaźników i diody nie zmieniały koloru. Po chwili wyskakiwał komunikat nie zidentyfikowano pojazdu. Teraz jak łącze...
Został Ci jeszcze do sprawdzenia przekaznik który mimo że kliknie może nie włączać danego obwodu. Ostatnio miałem do sprawdzenia przekaźniki od znajomego które niby działały bo klikały ale po rozebraniu okazało się że odpadły styki od blaszek. Sprawdź jeszcze napięcie na żarówce przykładając miernik do przewodu i do masy pojazdu może w lampie lub w...
Możesz spróbować przyłożyć palec i wyczuć zadrżenie przekaźnika albo zlokalizować go "na ucho", miernika nie masz? Wiedząc który to przekaźnik, można zewrzeć na chwilę jego styki (ale nie cewkę!) i sprawdzić czy samochód zareaguje. Bez wykonania pomiarów, albo bliższej diagnostyki nie ruszymy dalej. Możemy gdybać czy są wypalone styki, naturalnie ma...
Robiłem tak, że rozebrałem ten przekaźnik i wsadziłem go spowrotem i stykałem go ręcznie to nie było żadnej reakcji. Tylko że stacyjka była wyłączona. A czy zamiast testu żarówką można sprawdzić tę masę miernikiem? Dzisiaj jeszcze sprawdzę ten przekaźnik.
przekaźnik 109 sprawdziłem miernikiem Nic nie sprawdziłeś. Napraw lub wymień ten przekaźnik.
Miernik, albo nawet przewód z żarówką w rękę i sprawdzaj, gdzie jest, a gdzie już nie ma zasilania. Kluczowe punkty - stacyjka, przekaźnik rozrusznika, cewka... Miernikiem sprawdź, czy obwody nie są uszkodzone. To stary pojazd, bez wyszukanej elektroniki, więc sprawa nie jest trudna. Poszukaj schematu i do dzieła.
Dla tego numeru nadwozia figuruje sterownik 8200859243 a to jest Nagares FGPR/8-12 i według dostępnych w internecie informacji pin 5 to GND czyli masa . A najlepsze jest to ze w schematach dla tego vin ten przewód jest podłączony do sterownika wtrysku i jednocześnie do masy dla czujnika położenia wałka rozrządu . Czyli masa dla tych dwóch elementów...
Obstawiał bym wspomniane przekaźniki, wymontuj i sprawdź miernikiem. Sprawdź jeszcze gniazda tych przekaźników (np. czy wtyki nie są luźne). Przy wyciągniętym przekaźniku możesz jeszcze zewrzeć na "sztywno" (kawałkiem drucika) i będziesz widział czy działają wycieraczki czy nie.
Tzn błędy na kapie ? Jeszcze nie może jutro to sprawdzę. Przekaźnik świateł sprawdzałem pod Aku cyka przejścia na mierniku są więc jest sprawny.
W tymże przekaźniku na jednym cienkim kablu jest prąd, natomiast na pozostałych brak... Czy jest to normalne ? Teraz sprawdź bezpieczniki, na zacisku 30 przekaźnika musi być "prąd".
Dziękuję za szybką odpowiedź, silnik podpiąłem na krótko do akumulatorów i działa, okablowanie też wygląda dobrze prąd dociera do przekaźnika (to sprawdziłem miernikiem) jednak nie idzie dalej słychać klik tego przekaźnika przy dodaniu gazu. Ten przekaźnik nie jestem w stanie bez użycia brutalnej siły rozebrać. Na ebay ktoś sprzedaje tanio takie zestawy...
Mogły uszkodzić przepięcia które mogły się pojawić jeśli podczas wichur były zaniki napięć z sieci. Jeśli na COM jest napięcie a na NO po wyzwoleniu otwarcia z domofonu niema wiec panel domofonu na serwis. Możesz jeszcze miernikiem ciągłości sprawdzić działanie tego przekaźnika.
Bez miernika będzie ciężko. Miernikiem można najpierw sprawdzić, czy przekaźnik dostaje napięcie na cewkę przy wciskaniu klawisza ON/OFF. Jak dostaje napięcie, ale przekaźnik "nie tyka", to ma spaloną cewkę i trzeba wymienić przekaźnik. Jak nie dostaje, to może być spalony tranzystor sterujący cewką przekaźnika, albo zimny lut gdzieś pomiędzy. Scalak...
To teraz sprawdź miernikiem sygnału który wychodzą z pilota i na krótko złącz przekaźnik czy ty działa.
Te pozostałe nóżki to styki - sprawdzić je możesz przełańczając miernik na tester ciągłości.Przekaznik służy do załańczania danych urządzeń np.żarówki , elektrozawory , silniczki itp.Napisz konkretnie do czego chcesz tego użyć to narysujemy schemat.
Czerwony przekaźnik złącza grzałkę. Po naciśnięciu przycisku na cewce przekaźnika powinno pojawić się 12VDC (napięcie stałe) - musisz ustawić miernik na pomiar napięcia stałego. Po podaniu napięcia na cewkę przekaźnika zostanie przełączony styk z NC na NO, czyli zostanie podane napięcie 230V AC na grzałkę. Zmierz czy na grzałce jest napięcie 230VAC....
Hmm nastawa tej przystawki jest na max wiec zatem wina może leżeć poprostu w tym przekaźniku? Pobór prądu sprawdzić miernikiem cęgowym?
Dzięki za odpowiedzi. Sprawa wygląda tak że właściwie to ja nie wiem który konkretnie to jest przekaźnik ale jest ich 4 sztuki i wszystkie wyglądają tak samo. Dziwi mnie tylko fakt że po sprawdzeniu metodą którą podali mi koledzy Marzab10 i 5bkera na żanym z przekaźników miernik nie pokazuje jakiejkolwiek rezystancji na stykach 3 i 5 przed i po przyłożeniu...
sprawdzić triak miernikiem sprawdzić regulator miernikiem sprawdzić płytkę miernikiem
wtryskiwacze bosch uszkodzony nadprądowy szarpie wyłączeniu
porno telefon ustawienia radio pioneer
Polecany serwis Volvo w Łodzi - autoryzowane i niezależne opcje Komunikat "Format systemu karty SD nie jest obsługiwany" w DJI Action 3