Jest firma która naprawia takie zawory dla wspólnot mieszkaniowych Taka usługa kosztuje 155 zł +VAT mail na priv
Nie używaj "HELP" w tytule, tylko przedstaw swój problem Sprawdź regler. To najprawdopodobniejsza usterka , która powoduje świecenie kontrolki ładowania. Czy jak wprowadzisz silnik "na obroty" napięcie na klemach jest w miarę stałe /nie zmienia się/ i wynosi ok. 14,5 V ?
Chyba raczej tak, tylko na wyłączonym silniku nie wiem czy nie popłynie za duży prąd wzbudzenia... http://obrazki.elektroda.pl/5748012600_1... Żeby sprawdzić regulator, potrzebujesz żarówkę 12V/2W i zasilacz regulowany - podłączasz + zasilacza do zacisku 15 regulatora, - na masę regulatora, a żarówkę włączasz między masę a zacisk 67...
Jeśli sprężyny w reglerze odśrodkowym są sprawne , to -trzeba zalać jego komorę odpowiednią ilością odpowiedniego oleju, lub jakiegoś jego odpowiednika/ oryginały są raczej niedostępne/. Po odpaleniu sprawdzić sprawność ruchową cięgien reglera-via przepustnica / wszystko musi płynnie chodzić , bez zacięć/. Po drodze , na jednej z prowadnic cięgna do...
Wszystko pięknie tylko że ten regler u góry jest od CZ i o taki motor pewnie chodzi? Dodano po 44 (B+)=(+) akku czyli te czerwone kable na starym reglerze (B) (D-)=masa (DF)=biały kabel na starym reglerze (M) (D+)=szczotka plusowa prądnicy jeden z granatowych kabli(D)na starym reglerze (61)=kontrolka ładowania drugi granatowy kabel(D)najłatwiej sprawdzić...
Po pierwsze skutery Longjia mają zmieniony pinout w regulatorach i trzeba na to zwrócić uwagę. W dużych Longjiach jest dokładnie tak jak na rysunku poniżej, ale w małych nie pamiętam czy zaglądałem sprawdzić, czy jest tak samo. http://www.motelek.net/schema/spannung/r... Teraz masz dwa rozwiązania. W pierwszym kupujesz oryginalny regulator...
obejrz ten link http://66.102.9.104/search?q=cache:lrXtN... Dodano po 2 tu masz opis podłączenia wygląda ze jest jednak uszkodzony alternator ale posprawdzaj go jeszcze
Co to jest za urządzonko i jak nim sprawdzić regler , a w razie uszkodzenia czy jest możliwość naprawy.
Oczywiście prawda, ale jak regler jest nierozbieralny, albo trudno dostępny, to wystarczy kawałek kabla, spięcie na krótko zacisków wyjściowych prądnicy i podłączenie jej do akumulatora
Odłącz regler i zmierz napięcie na wyjściu 3 faz z alternatora - trzy żółte przewody. Pomiar napięcia robisz miernikiem ustawionym na zakres 200V AC czyli prąd przemienny. Pomiędzy przewodami 1-2, 2-3, 3-1 powinno byc takie samo napiecie ok. 75V przy 5000 obr/min. Jeśli jest niższe lub nie symetryczne to uszkodzone jest uzwojenie alternatora. Tak samo...
Zamontować do próby regler ze śrubą zamiast silnika krokowego i sprawdzić czy jest odjazd,po wtóre przy tym modelu zawory są do regulacji.Jeżeli na śrubie będzie poprawa to zatarty silnik krokowy gazu,do wymiany.Jeżeli poprawy nie będzie to sprawdzić rurkę wkręconą w mixer od zasilania gazu,może być za głęboko wkręcona i przydusza przelot gazu.
Ale niech zrobi to tak : 1 regler pod 2 aku (24V ) i 2 regler pod 2 aku 24V. Z dachu musisz spuscic 4 kable ( 2 stringi po 2.5kW )
Sprawdź, czy masz wystarcząjace ciśnienie w obiegu (1,2 bar minimum).
Moim zdaniem problem w regulatorze ciśnienia paliwa, podrzuciłeś inny ale nie nowy? Widać jak ciśnienie skacze i to bardzo. A oczywiście za ciśnienie odpowiedzialny jest regler. A jeśli nie regler zostaje pompa.
Jakiś problem z zaworkiem pływaka. Sprawdź, wyczyść.
Z tego co ja pamiętam, to i osłonę dmuchawy, regler, a to inne co piszesz to nie.
Nie wiem jak sprawdzić sam regler. Na razie chyba zostawię tak jak jest, bo taki regulator kosztuje kilkaset złotych, trochę za dużo na eksperymenty w ciemno.
Według schematu to widzę że głowny kabel zasilający z akku do stacyjki jest koloru czerwonego a nie jak piszesz zielono-czarny jeszcze jedno sprawdź czy regler nie jest sklejony(chodź mi o styki wyłącznika samoczynnego)
Witam co do przeładowania akumlatora to proponuje sprawdzi regler przy alternatorze (połączenia czy nie zaśniedziały ). Jak równierz czy nie przeładowywuje akumlatora. Co do akumlatora to czasem tak bywa że nagle pada ( zwarcie w celce i po nim), zdarzyło mi się to z rocznym akumlatorem. Jeśli aternator przeładowywuje akumlator to w szybkim tępie będzie...
Szczerze, - to nie na sto procent, bo aż tak się na tym nie znam, ale znajomy elektronik twierdzi, że jest wszystko o.k. W każdym razie regler zachowuje się tak, że prąd na wyjściach wzbudzenia pojawia się dopiero w momencie wytworzenia jakiegoś prądu ze szczotek, czyli - z tego co ja rozumiem - aby regulator zaczął działać prądnica musi wzbudzić się...
wymontuję to jutro bo problem chcę mieć z głowy jak najszybciej, zobaczę co i jak może problem tkwi w kole magnesowym? zobaczę, pisałem do "Digitech" takiego zakładu co przewijają, odpisał mi rzeczowy Pan, ale z braku wolnych miejsc statora mi nie przewineli, mogą też sprawdzić regler. Słyszeliście jakies opinie o tym zakładzie w Będziniu http://digitech.republika.pl/motocyklowe...
Regler własnej roboty zawsze wyjdzie taniej... Czy to robiony na uC czy bez... Schematów nie brakuje w necie... Wsady do uC też są... Poza tym satysfakcja większa...
Witam Te 7V świadczy o zbyt słabo wzbudzonym alternatorze, czyli uszkodzony regler, albo uszkodzone diody. Nie te główne tylko pracujące w obwodzie zasilania reglera. Zwykle to to 2-3 ampperowe.
Witam-odpowiadam na otrzymanego mejla -sprawę rozwiązałem w sposób najprostszy z sugerowanych przez forumowiczów-kupiłem nowy wirnik i szczotki!!!.Wiem,że to żadna sztuka bo tym się podobno różni mechanik samochodowy od montera,że monter wymontuje starą część i założy nową-a mechanik wymontuje starą część,naprawi ją i założy ponownie(tak mnie uczyli...
Generalnie reglerów się nie sprawdza tylko poprostu wymienia - jeśli nieprawidłowe ładowanie nie wynika z ich wady, to uszkodzenie alternatora bankowo uszkodzi regler. W zwiąku z tym, kiedy leci wymieniony regler (awaria się powtarza), oznacza to, że winę ponosi alternator (i tam trzeba szukać usterki + wymienić regler), a kiedy wszstko działa - to...
Witam, zobacz tu http://www.junak.riders.pl/IMG/regiel.ht... a tu masz schemat http://www.teos.modelarstwo.org.pl/regle... . Pozdrawiam.
Chce się dowiedzieć za co odpowiedzialny jest pin SENSE a nie jakieś schematy. Czy on ogranicza napięcie podawane do akumulatora jeśli na światła jest podawane za duże?
Witam Sprawdź szczotki w alternatorze regler jest zespolony z nim mogła paść dioda jak coś spawane było elektrycznie bez odłączenia akumulatora. pozdrawiam .
Jeśli diody są ok(dobrze ładuje w szerokim zakresie obrotów), to przyczyną tego jest najprawdopodobnie drobna wada regulatora napięcia. Można spróbować dać mocniejszą żarówkę (kontrolkę ładowania)jeśli sie zmieści albo dodatkową np. 5W równolegle do niej lub wymienić regler.
1. Na alternatorze od malucha jest zamontowany regler, on zapewnia, żeby akumulator był ładowany właściwym napięciem. Sprawdź, czy regler jest, jak nie - to za butelkę piwa dostaniesz na "szrocie". 2. Aby alternator dawał 350W trzeba go dość dobrze kręcić, jakieś 3000 obr/min, wiatrak bezpośrednio tyle nie da, potrzebna jest przekładnia. Tu masz charakterystyki...
Tak jak koledzy napisali: najpierw masy: silnik - karoseria i karoseria - akumulator (sprawdź klemy). Następnie główne zasilanie dodatnie: altek - rozrusznik i rozrusznik aku (tez sprawdx klemę). Jak czyszczenie i i dokręcenie nie da efektu, to sprawdź regler. Może jest walniety od nowości. I zrób jeszcze jedną rzecz: zdejmij i przeczyść złącza deski...
witam podaj numery alternatora,taki regler jest do kupienia nówka max.100zł dam ci adres to sobie zamówisz i przyslą.Jak nie chces nowego to można zaadoptować taki jak jest w maluchu lub polonezie orginał elmot kosztuje 19 zł.Ten typ alternatora jest wzbudzany masą pozdrawiam
Skoro posługujesz się jakims lokalnym slangiem, to nie oczekuj, że cała Polska go zna. Wyższe napięcie stad, że czasami akumulator jest padliną, czasami "regler" jest padliną, a czasami wymaga tego sytuacja, a czasami w zależności od auta "regler" daje nawet 15,2 v. Jakie auto?
Witam,tak jak napisałem wcześniej to jeszcze raz powtórzę regulator od C360! RG-15d on reguluje masą.Po dokładnym przeczytaniu postów mam jeszcze taki pomysł sprawdź dokładnie wiązkę od prądnicy do reglera może kable 16 i 18 się ze sobą zwarły pociągnij kabel od 18 na reglerze do 18 na prądnicy oczywiście odpinając ten który masz w instalce i zobacz...
....Jak aparatura jest zasilana z napiecia co wychodzi tym kablem od regulatora i serva tez ciagna z tego prad to po co do tej płytki podawać dodatkowe napiecie?.... Nie chciałbym Cię urazić, ale myślenie naprawdę nie boli. Po co robi się taki tester :?: Odpowiedź jest prosta i nader logiczna. ŻEBY NIE ROBIĆ TESTÓW W GOTOWYM MODELU I Z UŻYCIEM APARATURY...
Tak, będzie dobry, jednak regulator wystarczył by lotniczy, jednokierunkowy, ale widzę koledze udało się znaleźć bardzo tani dwukierunkowiec, więc może zostać, chociaż nie chcę mi się wierzyć, że ta szczotka 400 ma prąd zatrzymania 4A, na pewno więcej, ale regler i tak to wytrzyma. Ma wbudowany bec, więc nie potrzeba osobnego zasilania odbiornika lub...
Witam. Transformator 160VA wywalał bezpieczniki ? Co najmniej dziwne . Gdyby miał jakieś 450 - 500VA - to tak . Chyba najlepszym rozwiązaniem - jak kol. napisał - to silnik i alternator . Przecież inaczej to najpierw " wytwarzasz " 230VAC i z tego dopiero napięcie ładowania akumulatorów . Jeżeli zastosujesz alternator to od razu masz układ ładowania...
Mniej więcej. Po wł aczeniu stacyjki regler dostaje zasilanie poprzez kontrolkę i ta zaczyna świecić. Regler poprzez szczotki podaje to napięcie na uzwojenie wzbudzenia. Kiedy silnik odpali wirnik zaczyna się obracać i wtedy na uzwojeniach pojawia się napięcie które jest prostowane przez 6 dużych diód i podawane na zacisk B+. Oprócz tych diód są jeszcze...
http://www.hifi-regler.de/pioneer/pionee... tu jest wszystko, w stereo 2x120W na 8Ω a w trybie 6.1 w sumie moc jesto ograniczona transformatorem 280W, czyli moc wyjdzie podobna jak w poprzednim, około 7x25W ? Chyba że na kanały przednie ma inne zasilanie to rozkład mocy może się różnić.
Witam, nie wiem jak to jest w skodzie z tego rocznika ale normalnie to w alternatorze są diody (3szt) odpowiedzialne za wzbudzenie i kontrolka na liczniku. Przez kontrolkę w liczniku + podawany jest na regler , za jej pośrednictwem dochodzi do wzbudzenia i pracy alternatora, sprawdź czy kontrolka jest sprawna.
Zamiast kupować drogiego regulatora obrotów, kupiłem drugie serwo i połączyłem z oryginalnym "cynglem z zakrętarki". A może zrobić? - elementy jakieś 12zł http://modelhobby.republika.pl/regulator... Uwaga, rezystor R9 470Ω jest zbędny, przetestowałem układ i uzgodniłem problem z autorem schematu
Może regler walnięty, może diody. DO sprawdzenia diód potrzeba odlutowac uzwojenia. Diód jest 9: 3 pomocnicze i 6 głównych. Z objawów co piszesz to raczje diody główne kaputt.
Jakie on ma mieć parametry, że nie możesz znaleźć nic w pierwszym lepszym sklepie modelarskim?
masz orginalny regler?odkręć go i zajrzyj pod spód masz tam taki czerwony rezystor jedna jego część odpowiada za regulację napięcia a druga zabezbiecza cewki reglera sprawdź czy się z niego kabelki nie wylutowały.hm jak będziesz sprawdzał ładowanie to odłącz kabel od zacisku (M) i ów zacisk zewrzyj z masą i wtedy sprawdzaj napięcie na zacisku (D) tylko...
Ten "dodatkowy układ" to przetwornica "step-up", zaprojektowana na PEŁNĄ moc wyjściową prądnicy - co zwykle jest kilkadziesiąt razy więcej, niż moc, jaką "obrabia" regler. Zamienił stryjek ...
... pytanie techniczne dotyczące regulatora ładowania. Prosty regulator ładowania akumulatora w samochodzie działa w taki sposób, że załącza lub wyłącza przepływ prądu w uzwojeniu wirnika. Jeśli wirnik jest "namagnesowany" - to prądnica generuje prąd (odbierany z uzwojenia stojana), a jeśli napięcie z prądnicy jest wyższe niż nastawione dla ładowania...
W pozostaje wolny, B+ główny przewód do rozrusznika na śrubę gdzie przychodzi "główny" prąd z akumulatora. Lampka kontrolna na zacisk D+, będzie to najmniejszy z tych trzech konektorków. Regler dotychczasowy wyrzucamy. Przewód najlepiej dać "linkę" 10mm² - to nie żart i nie ma przecinka, dziesięć milimetrów! http://obrazki.elektroda.pl/4898386600_1...
Witam. Można tez użyc do napędu polęrkę ,( taka jaką uzywaja lakiernicy samochodowi ) .Ma wolny rozruch , regulowane obroty od 800 --- 3000 i mocy pod 1000W powinno wystarczyć . Na obciążenie opornica lub dołączane żarówki .Regler można sprawdzić tylko przy pomocy zasilacza stabilizowanego i woltomierza Polerka w markecie do 100zł.Zasilacz tak samo.Powodzenia
Sprawdź przy alternatorze , czy nie urwał się cienki kabelek (niebieski) i czy po tzw. kluczyku dochodzi do alternatora 12 V. Jeśli będzie ok., to alternator do przeglądu, może uległy uszkodzeniu diody lub regulator (regler). Sprawdź, czy Twój alternator ma tradycyjna rolkę pasową, czy rolkę ze sprzęgiełkiem, która często ulega awarii ( pasek napędza...
Przykładasz miernik do akumulatora i zapalasz auto. Na zgaszonym powinno być około 12 V, na zapalonym od 13,75 do 14,4 V (niwielkie odchyłki sa dozwolone) niezależnie od obrotów. Jeśli trzyma napięcie na stałym poziomie, to regler jest sprawny.
Do napędu będziesz potrzebował silników DC, więc i regler do nich się przyda... może być modelarski, albo domowej roboty (poszukaj informacji o regulatorze PI). Jeśli robota ma udźwignąć na ramieniu 100 gram to pewnie bedzie ważył z kilo conajmniej, więc silniki możnaby zaadaptować z jakichś wkrętarek akmulatorowych (mają przekładnie planetarne - dobre...
spotkałem sie z tym że prądnica byla rozmagnesowana i trzeba ją namagnesować tzn. zapuścić do pracy silnikowej . Dodano po 3 spotkałem sie z tym że prądnica byla rozmagnesowana i trzeba ją namagnesować tzn. zapuścić do pracy silnikowej .Jeżeli po tym zabiegu i po sprawdzeniu podłączeń dalej nie zaskoczy to znaczy że regler do wymiany.
Witam Dzięki za podpowiedzi. Pkt. 1 sprawdzony. Nie mam żadnej kryzy. Rurka idzie od trójnika do PM-Regler (na obu końcach tylko uszczelki). 811894 811895 811896 Pkt. 2 do kapturka zaworu PM-Regler nie za bardzo mam jak to teraz zrobić. Zostawię sobie na koniec. Pkt. 3 muszę skoczyć do Castoramy po coś żeby to połączyć i sprawdzić a nie posiadam nic...
Gdzie mierzyłeś, że wychodziło 35V? Za reglerem powinieneś mieć prąd stały. Mimo, że tam nie ma akumulatora rozruchowego to przecież wszystkie odbiorniki masz dostosowane do napięcia 12V. Wcześniej działało? Był taki sam regler? Dobrze podłączyłeś? Kupiłeś z pewnego źródła? Dołożenie akumulatora rozruchowego to nie taka prosta sprawa. Prądnica, którą...
Dzięki. Ale problematyczne jest wyjęcie prądnicy, nie sprawdzę czy zadziała jak silnik, bo jest sprzęgnięta kołami zębatymi z napędem. Znaczy, wyjmę, ale to hektar roboty. To jeszcze zapytam, czy uszkodzony regler może dawać taki efekt jak pisałem? Że brak jest ładowania? A kontrolka cały czas świeci? Dodam, że miałem możliwość ściągnięcia tylnego dekla,...
Witam. To, że regler jest nowy to nic nie znaczy. Sam miałem taki przypadek, że kupiłem nowy gorszy od starszego... pozdrawiam
Jeżeli regler OK to diody obwodu pomocniczego. Te 3 mniejsze w odróżnieniu od 6 głównych (większych) Sprawdzić i wymienić..
Witam. Skoro jest tak że cewka ( cewki ) nie mogą mieć połączenia za masą , to podłącz jak jest . To znaczy - końce cewek połączonych szeregowo do regulatora . Jak przewiniesz i dasz za dużo zwojów to napięcie może być na tyle wysokie że regler padnie . Nie wiadomo jakie napięcie i prąd może wytrzymać . Najlepiej by było dowiedzieć się w jakim układzie...
Zapraszam na tę stronkę: http://www.meibes.com.pl/?pID=2 Wejść w pozycję LOGOTERMA. Jest to urządzenie do przygotowywania cwu i co (opcjonalnie) na zasadzie wymiennika płytowego przepływowego. Urządzeniem sterującym jest regulator PM Regler podobny jak w gazówkach. Urzadzeń i producentów jest teraz dużo i zapraszam na google. PS. Ostatnio są bardzo...
A tak naprawdę układ ładowania akumulatora /prądnica+regler/ powinien dawać napięcie ładowania 14,4V +- 0,2V. Każdy zaś akumulator trzeba sprawdzić, szczególnie , gdy się często jeżdzi na króciutkich trasach. 13,7V to trochę za mało aby akumulator był w pełni naładowany.
Zdjęcia tyczą się tego sterownika. Tutaj link do akucji; https://allegro.pl/oferta/zestaw-termost...
jeśli woltomierz jest ok to żle działa regler na alternatorze (albo jestbłąd w podłączeniu) to on jest po to aby mierzyć napięcie i obcinać wszystko ponad około 14v
W serwisówce podany jest inny nietypowy pinout, z którym spotkałem się w skuterach Longjia: http://www.motelek.net/schema/spannung/r... Oryginalnie miałeś regulator podłączony prawidłowo, typowy pinout stosowany w regulatorach tego typu. http://www.motelek.net/schema/spannung/r... Wątpię abyś dostał regulatory na 6V, co prawda...
Dzień dobry Chętnie odkupię uszkodzone zawory PM Regler (nr kat. M10240). Po więcej szczegółów proszę o kontakt pod numer 609607538 , lub pod adres e-mail info(at)instalserwisleszno.pl.
Światła i ładowanie: http://www.motelek.net/schema/spannung/f... http://www.motelek.net/schema/spannung/r... Poza tym: 1. Schemat numer 2 to schemat Piaggio Zip, tam jest wszystko zupełnie inaczej. 2. Schemat z CPI jest mało czytelny. 3. Nie ma żadnego czujnika Halla, w "50" tylko biegowe Derbi na zapłonie Leonelli ma czujnik...
Ja testowałem PM Regler przez 40 tys cykli i nie ma problemu ...
Witam! 1. Na napięcie przekładają się OBROTY, a moment wynika z POBIERANEGO prądu. Jeżeli prąd nie jest pobierany, a regler nie działa, gdyż napięcie jest jeszcze za niskie, to wytworzone napięcie rośnie liniowo od zera: U = n* dΦ/dt , gdzie n - ilość zwojów, Φ - strumień magnetyczny, a strumień = przekrój bieguna x indukcja. Tą zależność...
Tak jak pisze kolega <niuniat> w tym temacie został poruszony ten problem. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13... Musisz dobrać regler bo jaki kolwiek nie będzie działał. Najprawdopodobniej będzie to oznaczenie RG-15-b. Prądnica nie ma osłony szczotkotrzymacza. Bez tej osłony komutator na wirniku szybko nazbiera brudu i prądnica przestanie...
witam !! może po prostu napisz do nich ( sklepu ) i dowiedz się jaki regler proponują / zalecają do tego ogniwa . co do ładowania , myślę że nie ma cudów ! . jak możesz maksymalnie uzyskać 1A to jest to prąd ładowania osiągalny dla tego ogniwa . moc prądu jak wiadomo jest określona przez zależność - prąd - napięcie . w tym przypadku masz do dyspozycji...
Za chwilę następny temat, szybko psują mi się akumulatory. Litości alternator z przodu ,4 śruby i jedna by zwalić pasek i po sprawie. Nie bardzo Cię rozumiem. Alternator wyciągałem do czyszczenia styków i masy jak wymieniałem regler. Diód sprawdzić nie umiałłem więc nie rozumiem aluzji. Dodano po 55 Masz spalony mostek po odwrotce - na pewno nie jedna...
W serwach modyfikuje sie zazwyczaj elektronikę (na celu ma się wykorzystanie gotowej przekładni, a nie jej przeróbkę). Zmiany mechaniczne, to tylko kosmetyka (wycięcie blokady coby się wał mógł kręcić w kółko). Najprostsza przeróbka, to wycięcie elektroniki, co daje nam goły silnik ze sporą przekładnią - czyli to, co w naszym kraju trudno dostać, a...
Odbiornik najprawdopodobniej ma coś uszkodzone w układzie stabilizacji napięć zasilających, szczególnie zasilanie końcówek mocy ewentualnie nie działa regler w samochodzie, co można sprawdzić na postoju, mierząc napięcie na akumulatorze przy zmianie obrotów silnika / dodawaniu gazu/. Zresztą to widać wieczorem, bo zmienia się jasność świecenia żarówek.
Gdyby "regler" alternatotora działał liniowo to musiał by mieć EXTRA chłodzenie . Akumulator w samochodzie jest bez przerwy doładowywany i rozładowywany więc jest mu (akumulatorowi ) dobrze.
No ale przecież regulator nie ma parametru Ah. Jest tylko prąd, przy którym działa ogranicznik prądu. --To jak to jest? Regulator napięcia i regler to jedno to samo czy dwie różne rzeczy bo jedni mówią że regulator to w skrócie regler, a inni że regler jest w prądnicy lub w alternatorze a regulator na zewnątrz? http://obrazki.elektroda.pl/3558627900_1...
Dokładnie wszystkie cztery przewody są odwrócone. Przypomina on regulator Kymco: http://www.motelek.net/schema/spannung/r... Musisz więc zamienić jeszcze przewody biały z żółto-czerwonym, aby zgadzało się z pinoutem normalnych regulatorów: http://www.motelek.net/schema/spannung/r... Czerwony - Akku Czarny - GND Biały - Regler...
Jest też prawdopodobieństwo że kolejny regler padł. Czasem tak jest przy uszkodzeniu mostka prostowniczego ,bo regulator "pompuje" na maksa wzbudzenie żeby nadrobić resztą niedziałającą fazę ,lub dwie.
Niesprawna sonda powoduje otwarcie silnika krokowego na max wpisane w programie będzie Ci zalewać podawać za dużo paliwa gazowego stąd gaśnięcie.Wymiana sondy lub montaż reglera w jego miejsce lub zablokowanie otwarcia krokowego na stałym poziomie w programie.
Po wymianie aku sprawdź koniecznie napięcie przy pracującym silniku na wolnych i wyższych obrotach (2-3 tys. obr). Miałem taki sam numer (zwarta cela) i przez to padł mi regulator napięcia (wbudowany w alternator) - po wymianie aku ładowało go do 15,5V bo regler nie regulował tylko dawał wzbudzenie na maxa. Przy zwartej celi regler usiłuje utrzymać...
(at)andrzej20001 ma znaczenie.Wiekszy altek potrzebuje większego prądu na wirnik w stresie. Oczywicie można zakładać różne i będą działać latami bez problemu. Jednak jak obciązysz alternator maksymalnie to regler od 90A może nie podołać przy tym 120A na pełnej wydajności. Ale jak bym miał pod ręką to bym nie szukał innego.To jest z taką wielką górką...
Metoda jest , została opisana np w instrukcji obsługi do testera Transpo i wymaga albo takowego testera albo ustrojstwa samoróbki od podania sygnału aby regulator zaczął pracować. Reasumując: z praktyki człowiek skłania się do metod prostszych ,jak napisał Janusz oblukać wszystko jak nic nie zostanie to regler ( ja mam taki zastępczy na półce podkładam...
Hmm... Cytuję: "Guten Morgen der Regler geht nicht für die Therme du brauchst einen PT59x. Wer hat gesagt das der Honeywell Regler passt?" No i teraz już zgłupiałem kompletnie, bo wychodzi na to, że mam kupić trzeci termostat... Choć istotnie w punkcie 2.3.4 jest wzmianka o C 04 LUB PT59.
Stacyjka off podczas podłączania. Może regler się sfajczył...
Regularne sekundowe cykle... Głupi pomysł ale wiele głupich już mi się sprawdziło... Odłącz przerywacz kierunkowskazów :) Z uśmieszkiem, nie pamietam alternatora w xj ale w yamahach często regler ma dodatkowy przewód informujący o zwiększonym obciążeniu - światła, kierunki, stop. Jak pisałem wyjmij na próbę przerywacz, jeśli nie pomoże opisz mi kolory...
Nie pamiętam czy na bliźniaczym forum Ci pisałem, ale załóż nowy regler żeby spać spokojne bo możliwe że te używki są warte tego samego.
jaki masz regler?bo nic o nim nie piszesz.wirnik i szczotki możesz sprawdzić bez rozbierania alternatora wypnij przewód od zacisku (67lub DF)w jego miejsce podłącz kawałek kabelka a drugą stroną dotknij do zacisku prądowego śruba m6 klucz 10mm powinno trochę zaiskrzyć jeśli tak to jest ok dla pewności zbliż jakiś metalowy przedmiot (klucz) do osi wirnika...
Witam. Od 4 lat posiadam kawasaki kmx 125 B 1997. Mam problem z ładowaniem. Rozładował się akumulator (ma dopiero pół roku). Pierwsze co pomyślałem brak ładowania. Postanowiłem sprawdzić napięcie na cewka, rezystancję. Gdy odłączyłem kostkę od regulatora napięcia to na tych żółtych przewodach było napięcie 30-50V wiec dobrze. Rezystancja 1.2-1.3 Ohm...
Sa linki na schematy elektryczne ale nie widze na regulator (regler).
Setki razy było o tym. Typowy objaw braku ładowania. Miernik do ręki i pomiary. Zazwyczaj pada regulator napięci (regler) ale warto zmierzyć napięcie międzyfazowe alternatora.
Kolego zorganizuj sobie schemat elektryki i przeanalizuj instalację. Sprawdź bezpiecznik (możesz mieć 1 albo 2 szt.), znajduje się w okolicy akumulatora. Powodując zwarcie pewnie uszkodziłeś regler, więc na próbę podmień na ten sam typ. Jeśli skuter "pali", to zmierz przyrządem pozostałe cewki "prądnicy" tj. czy dają one stosowne napięcie do lampy reflektora...
A z samostartu próbowałeś odpalić? W cdi widziałem juz popsute dosłownie wszystko: pompa, wtryski, regler cisnienia.
A dzieje się coś złego, gotuje aku, pali żarówy? Nic się nie dzieje, ale jestem dokładny do upierdliwości i denerwuje mnie to 14.7. Jak się nie da nic zrobić to zostanie. merolPL Wielkie dzięki. Jutro postaram się sprawdzić, czy spadnie. Do Błażeja. Wszystkie styki w stanie wzorowym, regler juz trzeci z kolei podmieniony, jutro się jeszcze pobawię...
Nie znam Awusa choć boleje nad tym jeśli chodzi o prądnicę to czy przypadkiem emzetki nie miały podobnych?Może schemat od MZ TS 250 byłby przydatny? Jeśli chodzi o prądnicę prądu stałego to wszystkie są samowzbudne czyli wzbudza się sama dzięki magnetyzmowi szczątkowemu a nie jak sugerujesz z baterii. Prądnica w czasie postoju i przy niskiej prędkości...
wracając do tematu teraz taki regler kosztuje około 80zł
Witajcie , chciałbym się podpiąć pod temat . Padł mi regler w KTM . Kupno nowego to ok 600 PLN więc odpada . Alternator jest jednofazowy samowzbudny . Napięcie daje do 60V więc jest ok . Próbowałem dopasować regler od skuterka niestety na wyjściu napięcie waha się od 8 do 20 V a prąd jest tak mały że ledwo LEDa świeci . czy ktoś potrafi zaprojektować...
Witam. Czy wie ktoś jak podłączyć elektr. reg. prądnicy "Jawa" typ RP-15t do motocykla cz 175? Chodzi mi o pewne, działające podłączenie. Na forum był o tym temat ale regler był podłączany na kilka sposobów i nie wiem w końcu jaki jest właściwy. W załącznikach zdjęcia z podłączenia org. mechanicznego regulatora.
Witam, proszę was o pomoc, ponieważ nie wiem co się stało. Nie mam chyba ładowania, bo traktorek szybko się rozładowuje, a bateria jest stosunkowo nowa. Czy być może spalił się tzw. regler?
Witam, a ktos odp na mojego posta zadanego wczesniej? Odpowiem tak: patrząc na schemat - nie znam biegle j. francuskiego - i zastosowane tam rozwiązania to "ładnie mu z oczu patrzy". Patrząc , gdzie autor tej konstrukcji "chwali się" możliwościami praktycznymi tego odbiornika, oraz na jego parametry - co do czułości: - Régler le générateur sur 137,500...
Mały podgląd na regulator w Audi, może to coś Ci rozjaśni: http://www.eschenba.ch/auto/audi/80/regl... Na ogół zamontowany jest w "szczotkotrzymaczu".
Po włączeniu większej ilości odbiorników powinno się utrzymać ponad 13V Dodam jeszcze że za małe napięcia w stosunku do wcześniej podanych mogą świadczyć o uszkodzeniu tak reglera je też innych elementów (alternatora).natomiast napięcia większe świadczą niemal jednoznacznie o uszkodzeniu reglera.
Regler dobrze umaszony?Może masz spadki napięć na zacisku 15.Jak masz altek 6 diodowy to obwód wzbudzenia masz zasilany przez stacyjkę jak na tym samym kablu spore obciążenie to regler chce ładować więcej niż wytrzymują akku.
regler motocykl regler prądnicy uszkodzić regler
wymiana switcha telewizor przesycone kolory interfejs ev2300
obwód czujnika wałka rozrządu obwód czujnika wałka rozrządu
Najlepsza karta graficzna dla Xeon E3-1231V3 Opel Corsa C - Kod błędu P0171: Zbyt uboga mieszanka