powodem mogą być wyrobione sekcje pompy wtryskowej albo jak kolega wyżej napisał pompka wstępna Dodano po 8 powodem mogą być wyrobione sekcje pompy wtryskowej lub jak kolega wyżej napisał pompka zasilająca ktoś wcześniej usunął mój wcześniejszy wpis a silniki sw680 mają 2 rodzaje smarowań pomp jedne na stałe w pompie a drugie z magistrali z układu w...
Tak jak kolega wyżej napisał Pompa wtryskowa i regulator obrotów są zalewane olejem silnikowym osobno Może być tak, że sekcje pompy wtryskowej puszczają paliwo a to z kolei miesza się z olejem w pompie a nadmiar wypływa rurką z tyłu pompy (między pompą b blokiem silnika) na zewnątrz.
A z czym konkretnie masz problem? Wydatek sekcji ustawia się standardowo, menzurkami.
Witam wszystkich! Mam problem związany z ustawieniem sekcji w pompie wtryskowej od ciągnika Ursus C-385. Czy ktoś z was orientuje się, w jaki sposób należy prawidłowo ustawić sekcje w tejże pompie wtryskowej? Czekam na wasze odpowiedzi. Pozdrawiam. Marcin Dodano po 12 Przesyłam zdjęcia w związku z problemem. http://obrazki.elektroda.pl/6615149200_1...
Zaciera się któraś sekcja na pompach wtryskowych. Trafi Ci pewnie je wyciągnąć i zregenerować. Tam przez korek wlewu oleju można ruszyć listwę. Sprawdź czy chodzi tak samo płynnie na zimnym jak i ciepłym silniku. Dodatkowo można sprawdzić czy jak ruszysz listwę zapali, oraz czy ustawia się w dawkę rozruchową w trakcie kręcenia
a wykręcając ją nic się nie rozreguluje ?
Ja nigdy nie ustawiam wyprzedzenia początku wtrysku za pomocą cech na kole zamachowym. Często one nie są w tym miejscu gdzie powinny być. Mój sposob: Kątomietrz 360 stopni na koło pasowe. Pokrywa zaworów sciagnięta na pierwszym cylindrze , naciskamy na zawór i wyczuwamy gmp. Od tego momentu zerujemy kątomierz, cofamy kąt o daną wartość i po wkręceniu...
Majorek chodzi na jak nowy :) Nie trzeba było nic regulować, został odpowietrzony i pali. Więc miałem rację, zamykam.
Najpierw ustawiasz 1 cylinder na określoną wartość zapłonu (24przed OT lub inny w zależności od potrzeb) potem musisz wyręcić kruciec 1 sekcji pompy wtryskowej wyjąć spręzynkę i tłoczek zaworka i zakręcić króciec .Na kruciec zakręcasz ucięty kawałek przewodu wtryskowego(uciąć przewód pod kątem i zagiąć dół)Ręczną pompką pompujesz paliwo do pompy wtryskowej...
Odkręć dekielek pompy i napisz czy przestawia się coś w niej przy ruszaniu dźwignią gazu. Pewnie sekcje stoją
Wyjaśnię dla zamknięcia tematu. Ustawienie wału korbowego „na kołek” w kole zamachowym to rzeczywiste 20°/4.5 mm przed GMP. To dlatego, iż dla ułatwienia obsługi i wyeliminowania pomyłek przewidziano ustawianie początku wtrysku przy ustawieniu dźwigni gazu na dawkę rozruchową (pełen „gaz”). Tłoczek sekcji pompy wtryskowej posiada...
Otóż to kapilara na pierwszą sekcję pompy wtryskowej i jazda.
Zależy jak stara ta pompa... jak długo leżała, czy była zalana. Możliwe że skorodowały sekcje.
Drogi kolego a jaka to pompa? Rzędowa czy rotacyjna? Na pompie rzędowej faktycznie możesz uzyskać za małe dawkowanie, natomiast na pompie rotacyjnej nie ma możliwości że jedna sekcja ma za niskie ciśnienie, gdyż jest tam tylko jedna sekcja, która podaje paliwo na poszczególne cylindry. A co do pompy rzędowej to trzeba doregulować tą sekcje do pozostałych...
Można zamiast rurki założyć pionowo krótki przezroczysty wężyk na wyjściu pierwszej sekcji na pompie wtryskowej ,pierwszy cylinder w scanii V8 to pierwszy ( strona pasażera ) po prawej.
W silnikach dieslowskich początek wtrysku paliwa jest zazwyczaj wcześniejszy zanim tłok osiągnie GMP. Wyprzedzenie uzależnione jest od konstrukcji silnika i określane jest przeważnie jako kąt wyprzedzenia wtrysku. W silniku zetora, ten kąt wynosi 18 stopni. Początek wtrysku ustawia się na kapilarę na pierwszej sekcji pompy wtryskowej i na znaki na kole...
Przegrzanie tulei silnikowej czy tloka powoduje jej szybsze zużycie lub zatarcie przy przegrzaniu, jakikolwiek dym jest oznaką nieprawidłowego spalania, czyli zlego rozpylania paliwa, w niewłaściwym czasie, niepełnym spalaniu itd czyli: lejące końcowki, uszkodzone sekcje pompy, pompa wtryskowa, w tym przypadku jeśli to 1014 turbina, nieustawione zawory(spiete...
Tak czy inaczej masz pompę wtryskowa do regeneracji.Żeby być na 100% pewnym,w momencie gdy nie chce zapalić,schłodź sekcje pompy wtryskowej wodą z węza/konewki jak zapali to tak jak wyżej napisałem.
Można przeanalizować wstawienie czterosekcyjnej pompy od fortschritta i wykorzystać tylko dwie sekcje.
Skoro nie było filtrów to oczywiste że gdzieś się zapchało, szkoda czasu na dywagacje dlaczego nie sprawdziłeś po zakupie. Teraz trzeba szukać gdzie się zapchało, za koleją od zbiornika, poprzez filtry, pompkę zasilającą, aż do pompy wtryskowej. Jeżeli syf podwiesił zaworek w pompce zasilającej to pół biedy czyszczenie nie jest skomplikowane, gorzej...
sekcja pompy wtryskowej padnieta polej tył pompy zimna woda jak silnik bedzie goracy i wtedy powinien zapalić dużo lepiej
Witam W jaki sposób sprawdzić pompę olejową z silnika, oczywiście przed założeniem jej do silnika, by być pewnym, że pompa jest sprawna na etapie przed montażem i szukać ewentualnie gdzie indziej skutków niskiego ciśnienia?
Takie wyniki ze sprawdzenia wtryskiwaczy https://obrazki.elektroda.pl/5154944500_... https://obrazki.elektroda.pl/8497889900_... https://obrazki.elektroda.pl/3842354000_... https://obrazki.elektroda.pl/4997321400_... https://obrazki.elektroda.pl/7539228600_...
W pozostałościach po moim tacie znalazłem w garażu fajną dość mocną pompę obiegową która oczywiście nie jest mi potrzebna. Znajduje się na niej napis zrobiony grubym flamastrem "SPRAWNA " . Chciałbym ją sprzedać ale muszę wiedzieć na 100% czy jest sprawna - jak to sprawdzić w domowych warunkach ?
Witam wszystkich mam drobny problem ,rozebrałem moją pompę z wielką ostrożnością i wymieniłem wszystkie oringi niestety podczas składania wypadł mi ze środka wałek napędzający "ten z wieloklinem " i za diabła nie jestem pewien w jakiej pozycji on powinien się znajdować. -wydaję mi się że po zablokowaniu pompy( na blokadzie bolcem) wałek powinien otworem...
Witam. Od jakiegoś czasu zaobserwowałem, że pasek wieloklinowy na wolnych obrotach wpada w nieprzyjemne drgania. Pierwsza myśl jaka wpadła mi do głowy - wymiana koła pasowego na alternatorze!! ALE - dziś po odwiezieniu dziecka do przedszkola zauważyłem wyciek pod samochodem z układu chłodzenia, werdykt - uszkodzone trzy węże na trojaku. Wszystko było...
Kod błędu? Załóż przezroczyste węże paliwowe od filtra do pompy. Będzie widać ewentualne bąble bo wygląda że zaciąga powietrze lub słaba jest sekcja niskociśnieniowa pompy wtryskowej.
temat zamkniety. 2sekcje pompy wtryskowej i zaworki sekcji do wymiany
Wtrysk lub sekcja pompy wtryskowej. Kiedyś najprostszym sposobem sprawdzenia pracy wtryskiwacza było lekkie położenie palców kolejno na przewodach wysokiego ciśnienia i sprawdzania jak one pulsują. Jeśli znajdziesz przewód/ wtryskiwacz odbiegający siłą pulsowania od innych to zamień go miejscem z innym i obserwuj czy zmiana podążyła za nim.
Sprawdź rozciągnięcie łańcucha. Sprawdź czy nie cieknie na sekcjach pompy wtryskowej. Ew. może się gdzieś zapowietrzać, jak gdy telepie słychać metaliczny dźwięk to znaczy się się zapowietrza układ. Często zapowietrza się przez termostat paliwa.
Tam nie ma pompy wtryskowej,cieknie uszczelniacz osi pompy albo któras sekcja.
Witam. Przyczyn może byś wiele. Tam jest pompa sterowana elektrycznie - może problem z zasilaniem. Sprawdzić czerwony przekaźnik pod deską bezpieczników. Jeśli nie chce zapalić na goracym silniku, a na zimnym pali - to typowy obiaw zużycia sekcji pompy wtryskowej. Towarzyszy mu "pływanie" wolnych obrotów na biegu jałowym. Kolejno - zapowietrzanie się...
Miałem 3 przypadki: 1- pękniety korpus pompy wtryskowej 2- j.w. uszkodzona pompka paliwowa 3- uszkodzone oringi na sekcji tloczacej Jest to 6 cylindrowy, 9 litrowy silnik - rzędowa pompa wtryskowa bez EDC DSC 9 11 Moze sie nie znam ale ja w 4 serii nie widzialem jeszcze Common Rail... W czwartej nie ma, zgadza się, jest tylko XPI DC13 w R-serii. troszke...
Elektryka raczej nie będzie miała wpływu na spadek ciśnienia/palenia na jednym cylindrze to nie ta technologia co teraz. Tu raczej będzie coś mechanicznego czyli coś z sekcją na pompie wtryskowej lub to co najczęściej spotykałem to zgięty korbowód i brak palenia na tym cylindrze dlatego pytam o zapach spalin.
Jak już wszystko zrobione to pozostaje uszczelniacz wałka pompy wtryskowej ewentualnie uszczelnienia sekcji wysokociśnieniowej w środku pompy wtryskowej zadzwoń to porozmawiamy
Jeżeli do pompy dostaje się paliwo, to oznacza, że jest gdzieś przeciek wewnętrzny. Może być uszkodzone uszczelnienie popychacza pompki paliwowej lub możliwy jest przeciek z sekcji tłoczącej pompy. W pierwszym przypadku najlepiej zamienić pompkę na sprawną (sprawdzoną). Jeżeli nadal paliwo będzie dostawało się do oleju, to pompę wtryskową najlepiej...
Ciekawe jak może się uszkodzić coś czego w tym silniku nie ma? Owszem nie ma jednolitego zespołu pompy wtryskowej funkcjonalnie jest regulator odśrodkowy, wał z krzywkami, sekcje wysokiego ciśnienia i oszczędność producenta w postaci eliminacji korpusu pompy i wbudowanie wszystkiego w blok silnika. Normalnie oddał by pompę na serwis a tak jest lipa....
Można też ustawić na kropelkę statycznie ale to już jak jest pompa zamontowana, odkręcasz przewód od 1 sekcji pompy wtryskowej, kręcisz wałem i patrzysz kiedy w króćcu się "ruszy" . Paliwko powinno się ruszyć 24 st. przed OT, albo 19 st. przed OT, zależy jaki masz silnik bo były zmiany. Z EGR od 1990 r. 19 st, wcześniej 24 st. tak podaje tabela. Jaki...
Czytałem artykuł na temat gasnącej Toyty Corolli d4d i mechanik BIGELEKTRON radził aby odłączać czerwony i zielony SCV na pracującym silniku - tak też zrobiłem i po odłączeniu czewonego SCV auto zgasło. Traktowałem oba SCV prądem 12V i oba cykały - czy to oznacza że to może być uszkodzona sekcja pompy wtryskowej denso? Czy to może być moduł EDU. Mój...
Co do weżyków od nadmiaru paliwa to chodzi o te metalowe na gorze wtryskiwaczy? Nie wiem czy się dobrze rozumiemy....... Metalowe na górze to raczej przewody wysokociśnieniowe doprowadzające paliwo z sekcji pompy wtryskowej (rotacyjnej). Przewody od nadmiaru są raczej elastyczne, gumowe. Przewód ten łączy wszystkie 4 wtryskiwacze zbierając od nich...
Ja bym proponował oddać silnik na gwarancję/rękojmia, ponieważ chińczyki nie potrafią poprawnie wyprodukować tych silników. Jak był grzebany, rozkręcany to może być ciężko. Moim zdaniem problem tkwi w nieszczelnym wtryskiwaczu, pompie (sekcji) wtryskowej.
To co masz opisane jako sekcja to to samo co pompa wtryskowa.
Po odkręceniu korka wyleci nieco oleju, ale to ilość znikoma. Można też ustawić na kropelkę ale to już jak jest pompa zamontowana, odkręcasz przewód od 1 sekcji pompy wtryskowej, kręcisz wałem i patrzysz kiedy w króćcu się "ruszy" . Paliwko powinno się ruszyć 24 st. przed OT, albo 19 st. przed OT, zależy jaki masz silnik bo były zmiany. Z EGR od 1990...
Złapało sekcje na pompie wtryskowej. Czasem uda się je rozruszać ale mimo to pompa i tak kwalifikuje się do pompiarza. Póki nie będzie sprawna dalsze próby są bezsensowne.
Sprawdź czy wszystkie sekcje chodzą.
Pompa wtryskowa to 6 sekcji tłoczkow o małym skoku wiec raczej obciążenia dużego nie stawia ale jak widać na filmie 2szr spiete walami pracuja. Warto też he wtedy spiac walą mi co 90 stopni aby sprężania rozklada się równomiernie na wszystkie 4 tłoczkow.
Nie, nie możesz tych króćców dokręcić. Nimi ustawia się wydatek sekcji.
Jeśli chodzi Ci o to o czym ja myślę to nad każdą sekcją masz oddzielny zawór który utrzymuje ciśnienie na przewodzie. Później jedynie to z tyłu pompy na śrubie zaworek zwrotny. Żadnego innego nie kojarzę.
Trzeba mieć specjalny klucz do sekcji.
Nie dostaniesz oryginalnych tulei i tłoków do ostrówka, zamontuj te od c360 lub rozwierć(honuj) blok i wstaw tuleje z zetora 72xx, 77xx, będzie mocniejszy, w ostrówku jeszcze po za tym montowane były sekcje w pompie wtryskowej o większej powierzchni, dzięki czemu można uzyskać wyższy wydatek pompy wtryskowej, wieksze spalanie i wyższą moc. Te sekcje...
Torksy, które trzymają blaszki służą do trymowania sekcji pompy wtryskowej. Pod nimi nie ma żadnych oringów. W dalszym ciągu cieknie ci przez zaworki. Zamów oryginalne oringi w Kubocie wyczyść ten silikon i będzie działać. Pompę możesz wyciągnąć w całości lub odkręcając te 6 impuli. Nic ci się nie rozleci sekcje od dołu są spięte zabezpieczeniami. Możesz...
...silnik jest po remoncie kapitalnym (40000km), ciśnienie w cylindrach ok 30atm., rozrusznik kręci niezbyt szybko (ale nie ma żadnego problemu z odpaleniem w lecie). Zaobserwowałem, ze w poczatkowej fazie rozruchu nie ma ciśnienia na rurkach wtryskowych po odkręceniu poszczególnych nakrętek. Czy przyczyną mogą być sekcje w pompie wtryskowej, które...
Jeśli masz oryginalny rozrusznik od T-25 to w zimie będzie mulić za wolno kręci ja mam od C-330 + flansza i pali w zimie bez odprężnika(aku 4 lata)Pierwsze ustaw zawory jak koledzy pisali.Jak nie pomoże to pompa wtryskowa puszcza i nie daje ciśnienia.(odkręć śróbę z boku pompy przy dekielku tam gdzie wlewasz olej do pompy i zobacz czy wycieknie paliwo...
Trochę chaotycznie odbywa się ta naprawa. Jakoś nie potrafię wyczytać związku działań z efektami. Chyba nie jestem pewien, czy silnik daje się uruchomić (rzęzi na jednym tłoku). Ciśnienie sprężania nie jest porywające, tylko nie wiemy dlaczego. Konieczne testy szczelności. Czyli przynajmniej próba olejowa. Lecz jeśli pracuje na jednym tłoku to pozostaje...
Małe - coś około 0,3 bar. Jeśli chcesz zastąpić elektryczną to w sumie dowolną ale żeby ciśnienie nie było za duże to trza by wymyślić dodatkowy zaworek redukcyjny (powrót z pompy może nie wyrobić). Sprawdź czy pompka zasilająca jest w pełni sprawna! Następny temat to sekcje w pompie wtryskowej - jak są mocno wyrobione to jest problem z paleniem i jak...
sekcja pompa wtryskowy sprawdzić sekcja pompa sekcja pompa wtryskowy ursus
watch apple mrugać windows ipconfig media server
sterownik atheros ar9285 esp32 radio internetowe
Parametry diody 0295397 w mikrofalówce Moulinex Y52 Jak zmienić rozdzielczość 800x600 na wyższą?