padła opornica która znajdóje się pod silnikiem nawiewu
Nie.Posprawdzaj te BUK'i. Pewnie któryś zwarty na złaczu D-S. Ale jeszcze sprawdź czy zaraz koło silnika nawiewu nie ma modułu regulacji obrotów wiatraka.
Pod deską na wysokości kolan pasażera sprawdź.
Sprawdź jeszcze raz bezpieczniki. ewentualnie przewód do silnika.
Złącze o którym pisałem -jest złączem tego modułu.Panel regulacyjny zostaw narazie w spokoju.Wygląda mi jednak na to że nie schyliłeś do tego autka wystarczająco.(sprawdziłeś zasilanie na złączu?)
"nowy" silniczek nawiewu udało mi się raz złapać na problemach ze startem - najpierw w ogóle nie zaskakiwał, potem po iluś kliknięciach czujnikiem drzwi załączył się na sekundę, wyłączył na kilka, potem znowu załączył i już normalnie działał. Tak jakby miał problem ze startem. Trzeba dojść do tego co, jaki element, załącza ten silniczek. Trzeba "iść"...
Jesli chodzi o koszty naprawy to sam możesz to zrobić.Koszt-troche zszarpanych nerwów:).Przypuszczam że zawiesił się szczotki w silniku.Zeby sie do niego dostać musisz rozebrać środkową konsolę,rozpiąć zaczepy obudowy silnika,odłączyć chłodniczkę od układu i wyjąć całość.Robiłem to dwa razy w życiu i za każdym razem problem był w zawieszonych szczotkach.Zanim...
Zasilanie modułu dmuchawy miałeś w E36. W E46 nie ma przekaźnika jest moduł tylko.
Witam. Psikanie do nawiewu nic nie pomoże. Tutaj trzeba sprawdzić silnik dmuchawy nawiewu.
W tym roku znów to samo tylko musiałem już kupić nowe kostki i kolejny rezystor. Po wymisnie cisza. Dalej nie działa. Na włączonym silniku gdy włączę nawiew czuć że silnik dostaje obciążenie, ale nic nie dmucha. Jak mogę sprawdzić na krótko czy to wina nowego rezystora czy może sam wentylator się spalił. Zdemontuj wycieraczki i podszybie ustaw nawiew...
Cześć Wykrecasz ramiona wycieraczek z silniczkiem. Pod obudową filtra kabinowego odkrecasz 2x trox 27 mocowanie przewodów stalowych z płynem C hlodniczym. Odkrecasz obudowe filtra kabinowego 4x torx 30 lub 40. Odkrecasz zamocowane przewody klimatyzacji 2x obejmą. Masz już luźne rurki od kliny - odchyl lekko obudowe filtra i zobaczysz gdzie Ci najłatwiej...
Dokładnie jest to zabezpieczenie termiczne(prawdopodobnie 4A). Powinno chronić obwód w zasadzie tyko w przypadku zatarcia silnika lub zwarcia międzyzwojowego, ale częściej sam się psuje. Myślę że tymczasowo można go obejść,ale poszukaj takiego i wymień bo bezpiecznik może nie zadziałać w przypadku zwarcia i dojdzie do niebezpiecznego wzrostu temperatury...
Po odkręceniu śrubek trzeba chyba przekręcić w prawo....i powinien wyjść...a może w lewo
Na postoju odpalić webasto (nie uruchamiając silnika) i włączyć nawiew na ciepło , powinno grzać :)
Silnik nawiewu jest dostępny od strony silnika - ściągamy taką "szmatę" bezpośrednio pod wlotem i jest dostęp do silnika. Odkręcamy trzy wkręty i po dwóch minutach silnik jest wyjęty. Jeżeli nie działa na żadnym biegu - to skończyły się szczotki, wytopił się przełącznik lub brak jest kontaktu na wtyczce przy silniczku. Jeżeli działa tylko na najszybszym...
Sprawdź silnik nawiewu może się zaciera.
Przy tym roczniku nie dziwiłbym się gdyby walnięty był silnik dmuchawy.
W mondeo do pokrętła od rodzaju nawiewu dochodzi podciśnienie, albo źle jest podłączone w komorze silnika albo w ogóle nie podłączone, sprawdź przy silniku czy podciśnienia są ok a jeśli będą ok to musisz odkręcić panel sterowania nadmuchem i sprawdzić czy tam dochodzi podciśnienie, bo w mondeo zdarza się że się to pokrętło się rozszczelnia i wtedy...
Z układem u6811b będziesz miał problem bo nie jest raczej dostępny w Polsce (jak Ci się uda znaleźć to daj znać) . Sporo tych dmuchaw naprawiłem i kiedyś też miałem taki problem. Powód-jakieś "lewe" tranzystory. Kup w TME. A z samą płytką i ukrytym u6811b raczej uważaj bo to "skarb" jeśli oczywiście do tej pory nic nie uszkodziłeś. Zakładam oczywiście...
Zamiast silnika podłącz żarówkę 12V i sprawdź na kolejnych biegach przełącznika.
Niedawno kolego przerabiałem ten temat w Peugocie 307,najprawdopodobniej przegrzane są końcówki przewodów w kostce podłączonej do opornika regulacji obrotów silnika nawiewu,najprędzej dostać się do tego opornika to wymontuj schowek od strony pasażera,a następnie plastikową rurę którą wentylator ssie powietrze do kabiny, musisz przez kanał ssący włożyć...
Nie wiem jak sprawdzić silnik nawiewu , jest bardzo zabudowany i jest ciężki dostęp do niego. Można by podłączyć go bezpośrednio, ale nie wiem które przewody wychodzą z modułu sterującego. Dodano po 2 Jeśli chodzi o bezpiecznik dmuchawy, nie wiem który to jest i gdzie się znajduje. Być może ktoś z was wie i robił już takie bmw, w którym miejscu się...
Wystarczy poprosic...
Te silniki z poziomą osią obrotu, jak kończą się szczotki, z reguły mają wyrobione panewki jak drzwi do jedynego baru w mieście. Stąd praca w poziomie (właściwie to w pionie). Sprawdź luzy na panewkach, zobacz ile zostało komutatora i czy nie jest zryty jak pole po orce. Często szczotkotrzymacz jest od góry, co wymaga demontażu wirnika, co z kolei często...
Opornica jest między silnikiem nawiewu a nagrzewnicą .Jest koloru czrwonego .
Pytanie jest retoryczne,zbyt duży pobór prądu w obwodzie bezpiecznika nr.22.Do sprawdzenia silnik nawiewu np.tulejki oraz instalacja pod względem przebić do masy.
Nie działa nawiew w w Iveco daily 35-10 98 r silnik nawiewu sprawny bo sprawdziłem (spiąłem na krótko) jednak wewnątrz nie działa. Jak sprawdzić włącznik?
Równie dobrze bulbulator albo kondensator strumienia.😂 A z bardziej realnych wróżb to np moduł silnika nawiewu,moduł klimy,no dobra niech będzie ten słaby styk,korozja na połączeniu.
Pierwsza za filtrem kabinowym, przed silnikiem nawiewu.
Witam.Ja mam Punto I 75 SX. Wentylator nawiewu wykręcam bez problemu wkrętakiem krzyżowym po stronie pasażera - mażesz wtedy sprawdzić silnik i zasilanie. Czy w czasie powrotu nie czuć było nawiewu powietrza? U mnie przy wyłączonym wentylatorze w czasie jazdy czuję ruch powietrza. Sama nagrzewnica może nie oddawać ciepła jeśli jest za niski poziom płynu...
Sprawdź w komorze silnika.
W moim Polo 86C 2F silnik dmuchawy po włączeniu działa tylko do 2 minut, potem wyłącza się niespodziewanie. Trzeba odczekać jakiś czas (kilka minut) by mozna go znów włączyć, podziała chwile i znów się wyłącza.Wyczysciłem go, spiłowałem szczotki i nadal jest to samo. Przykładanie napięcia zasilającego bezpośrednio na połączenia do szczotek nic nie daje....
Mogleś założyć tani termostat produkowany w Chinach. Z reguły działają punktowo bądź już nowe są zablokowane w pozycji otwarte bądź zamknięte. Sprawdź gniazdo termostatu (takie kolanko z tworzywa sztucznego) czy nie jest uszkodzone.
sprawdź elektronikę przy silniku nawiewu
Sprawdź sam silnik wentylatora "na krótko"...
Ale leonek gadasz głupoty (dalej). jurek55 ma więcej racji, sprawdził bym wtyczkę przy samym silniku nawiewu. Przegrzewała się.
W astrze 1 nie ma silnka sterującego nawiewem. Są linki, krzywki itp mechanika napędzna pokrętłem. Czyli "wajchotronik". A że zimnym wieje ze środkowego nawiewu to Ten Typ Tak Ma (TTTM). Polecam wywlec kratki i na zimę zapakować tam gąbkę / szmatę / styropian.
Jeśli układ rozgrzał się do 160°C to trzeba sprawdzić dlaczego tak się stało. O ile dobrze widzę, ten bezpiecznik jest w obwodzie bramki tranzystora MOSFET-N, więc jego prąd powinien być na poziome kilku mA. Jeśli przyczyną problemu jest ten układ to polecałbym sprawdzić wszystkie luty oraz elementy, a w szczególności te 3 diody i ewentualnie wymienić...
Na podszybiu, na silniku dmuchawy, na samym oporniku.
Problem może leżeć w samym silniku nawiewu, bezpieczniku F28 rezystorze dmuchawy. Do sprawdzenia równierz przełącznik pozycyjny.
Prawdopodobnie poszedł Tobie kolego rezystor. Najprawdopodobniej znajduje się on przy silniku nawiewu.
tych opornikow to szukaj pod maską w poblizu silnika nawiewu
Prawa strona nad nogami pasażera, możesz wyciągać schowek możesz nie... Sprawdzić czy dochodzi napięcie, sprawdzić sam silnik bez płytki tam obecnej.
Na początek to sprawdź żarówką np h7 czy zasilanie i masy są dobre na module i samym silniku. Potem będziesz martwił się o modul.
Musisz sie dostac do silnika nawiewu. A dokladnie do modułu lub rezystora. Sprawdz czy masz zasilanie.
Jak dobrze pamietam to znajduje się on na podszybiu. Jeśli jest klima to masz akumulator z tyłu pod siedzeniem a jesli nie ma to znajduje się on własnie obok obudowy silnika nadmuchu. Jeśli jesteś "kumatym" człowiekiem to dasz sobie radę wyciągnąć.
Jesli bezpiecznik sprawny to szukaj rezystora silnika nawiewu. Kiedy silnik ma większe opory to te rezystory lubia padac jak muchy. Z pobieznych rzutów oka na Internet wygląda, że ten rezystoj jest bardzo podobny do mojego, który wymieniałem w Sceniu2.
To proste - wentylator z lewej strony zdjęcia, powinien się kręcić w lewo (patrząc na niego od przodu), a ten z prawej, w prawo. Wtedy wentylatory będą miały największą wydajność i sprawność. To wynika z kształtu i ułożenia łopatek wirnika.
Zaczynając od najtańszych, zobacz, czy nie skorodował bezpiecznik Maxi pod BSM, sprawdź, czy na regulator obrotów silnika dmuchawy dochodzi napięcie po uruchomieniu silnika, lubi się wypalać złącze i płytka regulatora.
Prosiłbym o dokładną lokalizację silnika dmuchawy.
Trzeba sprawdzić te V-MOSy.Prawdopodobnie zwarty któryś.Układ działa tak że jest generator o reg.wsp.wypełnienia (PWM) o stałej amplitudzie i częstotliwości i załącza on klucze na tych V-MOS.Odłączyć sterowanie od strony bramki i sprawdzić oscyloskopem czy jest regulowane wypełnienie impulsu na wyjściu generatora.
Witam. Wjechałem do garazu bo niedziałało ogrzewanie rozebrałem konsole , wybudowałem silnik nawiewu i chcialem odpalić aby sprawdzić czy nagrzewnica robi sie gorąca (po wybudowaniu silnika można włożyć ręke do środka i dotknąć nagrzewnicy) no i rozrusznik kręci ale auto nie odpala. Napewno nie dziala na początku pompa paliwa (po przekręceniu stacyjki...
Wymontuj go i sprawdź czy na wszystkich biegach dochodzi do niego napicie. Jeśli dochodzi a silnik nie pracuje sprawdź szczotki w silniku.
Witam. Sprawdź zawór na przewodzie wodnym do nagrzewnicy, o ile pamiętam po odłączeniu kostki powinien się otworzyć. Często się zacinały.
Ok, ale to, że zawsze staruje na zimnym silniku nie ma znaczenia? Tak czy siak wentylator zamówiłem, będę wymieniać. W którym miejscu dokładnie są te wtyki? Co jest w czarnej puszce pod silnikiem wycieraczek? Może jeszcze zdążę sprawdzić przed podróżą.
Sprawdź rezystor silnika wentylatora nawiewu. Przepalił się w nim drut oporowy.
Przeciez to proste, jest nad kolanami pasażera. Akurat silniki nawiewu wnętrza w pojazdach VW są łatwo demontowalne, i życzył bym sobie aby tak było w każdej marce.
juz wszystko działa okazało sie ze wypaliła sie wtyczka do silnika nawiewu
Sprawdź rezystor. Powinien być na obudowie silnika nawiewu. Jak na ostro działa to silnik ok.
Witam. Mam problem z Volvo S 80 II 2009r. nie działa nadmuch. Na chwilę obecną sprawdziłem bezpieczniki, do silnika dochodzi 12v brak sterowania minusem(silnik sprawny). Panel wyświetla wszystkie funkcje ale nic się nie wykonuje np. obieg zamknięty brak reakcji. Po wpięciu kompa Texa jest mnóstwo błędów praktycznie od wszystkiego. Rezystor założony...
skoro nie dziala na zadnym biegu to albo walniety jest sam silnik, albo okablowanie (mam nadzieje ze bezpieczniki sprawdziłeś?)
Tzw martwe pole wirnika, bardzo częsta usterka w wentylatorach (jak nie najczęstsza). Łatwo to sprawdzić, zapuszczasz silnik, włączasz nawiew (wirnik musi stać) i teraz delikatnie próbujesz go poruszyć, jeżeli zaskoczy to na 100 % ma martwe pole. Uważaj na paluszki, można stracić. Jeszcze jedno - jak mierzysz napięcie na silniku gdy silnik wentylatora...
Daj kod silnika u siebie sprawdzę.
Zapewne zamarza parownik klimatyzacji i blokuje przepływ powietrza z dmuchawy. Na próbę gdy nawiew osłabnie kliknij econ. Przyczyna to czujnik temperatury parownika zły odczyt lub wypadł z swojego miejsca. Drugą opcja to problem z silnikiem nawiewu obiegu wewnątrz - czasem tak się ustawia że blokuje przepływ powietrza.
Niestety druciarstwo. W jednym miejscu złączka instalacyjna, w innym konektory. Obudowy na kolumnie niebezpieczne. I jeszcze jedna kwestia, silniki komutatorowe mają materiały szczotkowe dobrane do konkretnego zastosowania. Inny materiał jest stosowany przy zasilaniu prądem stałym, a o nieco innych właściwościach przy zasilaniu tętniącym. Oryginalnie...
Bezpiecznik wygląda na dobry Wygląda czy jest ? Jeżeli bezpiecznik jest OK, to trzeba do opornicy zajrzeć. Postanowiłem wykręcić silnik nawiewu lecz nie wiem jak go sprawdzić "na krótko". Przecież do silnika idą tylko 2 przewody (+ i -) więc w czym problem ?
Najpierw bym sprawdził silnik i rezystor nawiewu, wentylator chłodnicy może pracować np. przez uszkodzony czujnik temperatury poszukaj kogoś z clipem niech zrobi diagnostykę. Dodano po 1 Najpierw bym sprawdził silnik i rezystor nawiewu, wentylator chłodnicy może pracować np. przez uszkodzony czujnik temperatury poszukaj kogoś z clipem niech zrobi diagnostykę....
Chyba nie miałeś wcześniej auta na ropę- silniki diesla mają niska sprawność energetyczną wiec zimą na mrozie na wolnych obrotach i na włączonym nawiewie wątpię w to by się nagrzał do 90stopni C. A skoro bez nawiewu łapie 90 to termostat sprawny- aczkolwiek można sprawdzić czy węże od chłodnicy są zimne czy ciepłe - jak ciepłe to termostat puszcza....
Odpowiadajac na pierwsze pytanie upewnij sie ze płynu w zbiorniczku wyrównawczym masz do poziomu max jak jest malo plynu lub uklad zapowietrzony w nagrzewnicy znajduje sie powietrze i nie ogrzewa auta. Mozesz odpowietrzyc uklad odkrecajac korek zbiorniczka wyrównawczego, silnik włączony dmuchawa na maxa (4) i ciepły nawiew. Co do "zamulania" nagrzewnicy...
Zacznij od sprawdzenia silnika .
W kostce ,która dochodzi do wentylatora nie ma napięcia ? bezpiecznik dobry ? przekaźnik powinien być pod maską jeśli dobrze pamiętam.
Jak się schylisz to powinieneś widzieć dmuchawę z wtyczką opornica jest przykręcana do niej jak dobrze pamiętam bo już dawno nie mam Kangoo. Błąd - dostęp do silnika nawiewu i opornicy dmuchawy jest od strony silnika - przez podszybie - nawet jest panel dostępu :D
Tu masz budowę całego ukladu: http://obrazki.elektroda.pl/2407361900_1...
Trzeba zdjąć nakładkę tunelu środkowego od strony stóp kierowcy i sprawdzić, czy nie zaśniedziała wtyczka na jeżu. Jezeli tam jest ok to trzeba rwać podszybie aby wymontować silnik nawiewu, przekichana robota, no chyba, że masz 316.
Szczotki sprawdzałem tak jak pisałem wcześniej , podpięty bezpośrednio do akumulatora za każdym razem startuje bez problemu . Wymieniłem rezystor dalej jest to samo. Dokładniej bsm? Da się go sprawdzić ? Wszystko inne działa w samochodzie. Pozdrawiam
Rezystor jest w silniku od nawiewu (taki mały zielony) Do wiatraka dochodzą 4 przewody z przełącznika i dwa idą na silnik.
Jeżeli silnik nawiewu jest sprawny a po prostu nie dochodzi zasilanie to łatwo można taka usterkę naprawić. Wystarczy pociągnąć przez bezpiecznik zasilanie bezpośrednio do przewodu doprowadzającego prąd, do panelu nawiewu. Tu masz opisane http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic79...
Może być tak, że to 12V mierzysz miernikiem, zaś pod obciążeniem daje nura do zera, typowy efekt zaśniedziałego\poluzowanego\wypalonego kontaktu gdzieś na instalacji. Sprawdź ten plus pod obciążeniem!
Tak. Zauważ, że silnik nawiewu pobiera prąd rzędu kilkunastu amperów. Teraz popodstawiaj sobie stosowne wartości do prawa Ohma i zobaczysz o co chodzi. Dla przykładu: przy prądzie 10A płynacym przez rezystor 0,5Ω uzyskasz na nim 5V spadku napięcia.
Wina sterownika silnika lub uzwojenie silnika. A wcześniej bylo dobrze?
Najprościej -moc = prąd x napięcie (P=U x I).Zmierzyć prąd pobierany przez silnik.
Oddać elektronikowi do sprawdzenia panel i regulator obrotów. Silnik na "krótko" sprawdzony?
Do silnika nawiewu dostajesz sie bez problemu 3-śruby , dostęp od dołu kokpitu . Do opornicy 2- wkręty pod maskownicami głosników (reszta to zatrzaski) i góra kokpitu zdjęta. Potem należy wyciągnąć rurę od prawej kratki nawiewowej i opornica na wierzchu.
Sprawdź czy na silniku dmuchawy ) przecież było wyrażnie napisane , że chodzi o sterowanie nawiewem a nie o dmuchawę
Witam Od czterech tygodni borykam się z brakiem nawiewu kabiny! Początkowo nawiew wyłączał się na chwilę - po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu, nawiew działał. Czytając fora wskazywano na rezystor dmuchawy! Ok, wymieniłem - usterka nadal jest! Kolejnym wskazaniem był silnik nawiewu, uszkodzona wtyczka zarówno w rezystorze jak i silniku nawiewy!...
Sprawdź czy są wszystkie masy podpięte do silnika. Nawiew przestał działać teraz? bo wcześniej nic nie wspominałeś.
Sprawdź rezystor. Mieści się on w przewodzie od nawiewu. A gdzie Ty tam widziałeś rezystor? To jest z climatronikiem i rezystora nie ma. Całe sterowanie obrotami jest realizowane elektronicznie i umieszczone jest wewnątrz podstawy silnika dmuchawy. Dlaczego nie sprawdzisz samego silnika czy działa? Czy do sprawdzenia zasilania na kostce wystarczy żarówka...
Czyli takie pomiary pomimo wykazujące prąd nic nie znaczą. Tak to jest mylące i wydaje się że silnik dmuchawy uszkodzony. Jakieś 2 miesiace temu wymienialem juz caly rezystor. Warto by było jednak sprawdzić silnik ,może zaciera i to powoduje uszkodzenie rezystora .
Witam Jeżeli po podłączeniu obciążenia i znika napięcie to coś po drodze nie łączy ,sprawdzasz napięcie bezpośrednio na zasilaniu bez regulatora ? A sprawdź silnik bezpośrednio do akumulatora czy chodzi swobodnie zmierzyć prąd by pasowalo . Pozdrawiam .
Witam, Ja rozumiem, że podczas jazdy coś wtedy zużywa więcej prądu, np. gdy włącza się silniczek nawiewu. Mam przykład: zatarł się silnik nawiewu, spalił bezpiecznik. Po wymianie na drugi okazało się, że pali bezpiecznik na 5 najwyższym nawiewie. Okazało się, że wentylator lekko obcierał i tylko bezpiecznik palił się na tej 5. Nabicie wentylatora na...
Pewnie szczotki się skończyły, ale nie widzę problemu żeby to sprawdzić czy do silnika dochodzi prąd.P
Czy może któryś z kolegów orientuje się jaki rozmiar mają szczotki w silniku nawiewu? Niestety przestał działać nawiew, ale jak mu się pomoże ręką to śmiga, czyli mam szczoty do wymiany. Zanim się zabiorę za demontaż trzeba zakupić, tylko jaki wymiar? 7x8x18 takie same jak przy wentylatorze od klimy?
najpierw sprawdź czy to nie wina zapchanego filtra przeciwpyłkowego, wyjmij go wogóle i zobacz czy dźwięk zniknie :)
No straszne! Silniczek się przytarł... Wsadź głowę pod kokpit i zlokalizuj źródło dźwięku. Silnik nawiewu jest w środkowym panelu od strony nóg kierowcy. Jest trochę zabawy z wydostaniem. A potem dostać się do silniczka, przeczyścić i nasmarować panewki. Zakładając, że to to piszczy.
W VW golf jest tak:(dziś sprawdzałem,opornik opisany) 2R2 1R5 0R82 No ale VW ma silnik o większej mocy (8A przepływ swobodny,13 A przy zamknietych wylotach) ----------------------------------------... VW Passat,silnik nawiewu tak na oko 100-120 W-drabinka z oporników 0,4 oma 0,8 oma 1,7 oma.
Nie, ale silnik też warto sprawdzić. Czy przypadkiem nie kończy się/skończył się. Osobiście wywaliłbym ta opornicę, a założył coś PWM. http://www.czarnik.neostrada.pl/opelastr...
Silnik nawiewu znajduje się z prawej strony, nad nogami pasażera. Zajrzyj tam, a sam zobaczysz. Otwierasz drzwi i patrząc w stronę nadkola (tak jakby pod schowkiem) ujrzysz kawałek wykładziny który da się "otworzyć". CO do podświetlenia to nad pokrętłem temperatury ( od środka biały plastik na zatrzaskach) znajduje się 1 żarówka za to odpowiadająca.
Ostatnio akumulator w moim Peugeocie 206 szybko się rozładowuje. Akumulator kupiony 4 lata temu. Sprawdziłem multimetrem na włączonym silniku oraz z włączonymi nawiewami, światłami i radiem i pokazywało między 14,54-14,58. Wiem, że górna granica to 14,5. Czy mój wynik minimalnie za wysoki może martwić?
Hm jak przypominam sobie to w środku w komorze jest popielata taka jakby strumienica żeby właśnie nie wiało na ten regulator i kieruje strumień powietrza właśnie w dół do komory kabiny ale ok sprawdzę jutro ale mówię jak cała komora była rozkręcona to silnik dmuchał także nie wiem o co kaman
Witam szanownych kolegów Lodówka jak w temacie dół chłodzi góra nie powód silnik nawiewu nie kreci pomimo tego że nowy zakupiony może wymienię jakich dokonałem sprawdzeń bo było tego dużo: ogólne sprawdzenie mrozi sprawdzenie wszystkich czujników temperatury (schłodzenie ocieplanie działają dobrze), agregat się włącza działa dobrze, grzałka ma prawidłowy...
nawiew silnik silnik nawiew dmuchawa nawiew sprawdzić
oscyloskop karty dźwiękowej czujki zewnętrzne ir2153 problemy
uszkodzony wyświetlacz dotyk działa kuchenka amica 53gg5 43zptgn
Symetryzator RCA/XLR: Pasywny czy Aktywny? Symetryzator RCA/XLR przy wyjściu RCA pre out – wybór i porady