Kod usterek: MID 128 - PSID97 - FMI0 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID97 Elektrozawór pompy wtrysku FMI-0 Dane istniejące, lecz ponad zakresem normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: Urządzenie(a) objęte kontrolą: G002 Blok elektroniczny silnika V060 Elektrozaw���ᦙ...
Witam.Po regeneracji turbiny doładowanie zwiększyło się do 1.6 at. Teraz jest mocniejszy i lepiej się zbiera,sprawdzę jaką ma siłę jak pojadę w góry. Pozostał problem z pompką paliwową, po przekręceniu kluczyka bez odpalenia cały czas pracuje i słychać jak paliwo przez przelew wraca do zbiornika. Wymieniłem jeszcze czujnik ciśnienia przy filtrze paliwa...
fuel feed pressure Mechanical fault Ciśnienie dostarczania paliwa. Do sprawdzenia filtry paliwa , smoki w zbiornikach , zawory zwrotne w pompie podającej i zawór przelewowy.
Jeżeli chodzi o czujnik w listwie, to jeszcze nie widziałem auta z tym czujnikiem i powrotem paliwa z listwy, jeżeli byłby powrót to nie ma powodu do odłączania pompy, po drugie multimetrem można to sprawdzić z tym że ten czujnik mierzy jednocześnie ciśnienie i temperaturę a temperatura też się może zmieniać wraz z rosnącymi obrotami, zawór regulujący...
Volvo FL 180 KM - 2006 rok, nie ma mocy. Sprawdziłem i wyregulowałem zawory oraz wtryskiwacze. Pompa była sprawdzana w serwisie Bosch, czujnik ciśnienia doładowania nowy, turbina sucha a przewody i chłodnica sprawdzona. Szczelność i układ zasilania paliwa, też sprawdzony. Może miał ktoś taki problem i mógł by mi coś doradzić? Auto pali 27 l. i nie ma...
Ciśnienie paliwa sprawdź,zawór na głowicy.Napęd pompy paliwa mógł się ukręcić jeżeli tak nagle to się stało.
Witem ponownie. Dalej nie wiem jakiej firmy filtry polecasz kolego "smelektryk". Nie piszę tego przez jakąkolwiek złośliwość tylko z bardzo dużej ciekawości. Dzieje się to dlatego ponieważ dużo firm przerobiłem, łącznie z oryginalnymi filtrami Volvo i mogę śmiało stwierdzić, że hengst to jedna z najwyższych półek zamienników (marka filtru i tak tu nie...
Tego to ja nie wiem. Chodziło mi tylko o to, że jeśli paliwo miłoby pokazać się w przewodzie podciśnienia, to trafiłoby w końcu do kolektora ssącego razem z lpg, a w przypadku pracy tylko na benzynie, to jej dawka byłaby niekontrolowana ponieważ trafiałaby do cylindrów i wtryskiwaczami i razem z powietrzem. Na benzynie to chyba nie takie ważne, bo pewnie...
sprawdź ciśnienie paliwa i filtr paliwa. a o jaki czujnik chodzi? temperatury zewnętrznej? powietrza w kolektorze dolotowym?
Na początku napisałem że pod czas próby rozruchu wywala wszystkie błędy, ale nie dodałem że tylko za pomocą plaka, po wykasowaniu błędów przy normalnej próbie rozruchu (bez plaka)nie ma błędów.Przy pierwszj diagnozie był stały błąd czujnika położenia wałka rozrządu,dla tego został wymieniony na nowy. Obroty wału nie wiem jakie są, ale mechanik powiedział...
Autor napisał że pompowtryski zregenerował. Zawór trzymający paliwo na powrocie do baku - nie wiem jak w Volvo ale przy MB było tak jak opisałeś. Zawór nie trzymał ciśnienia na powrocie i brakowało mocy. Zawór ten działa jak zawór w jedną stronę - to znaczy jest tam grzybek na trzpieniu na sprężynie w cylinderku. W pierwszym przypadku ułamał się grzybek...
Jeżeli skacze ciśnienie na listwie i żeby sprawdzić co jest tego przyczyną, należy odpiąć EGR i zaślepić dopływ spalin z niego do dolotu, odpiąć wtyczkę MAF oraz odłączyć wężyk podciśnienia na turbinę. W takiej sytuacji ECU przyjmuje że nie działa EGR (bo jest wyłączony i faktycznie nie ma dopływu spalin na dolot jeśli grzybek EGR byłby zawieszony,...
Witam, Mam taki problem z volvem fh 12 2002r, mechanik się poddał :/ zacznę może od objawów: niezależnie od czasu jazdy, biegu czy też zapotrzebowania na moc silnik przestaje reagować. Mianowicie gdy zmieniam na wyższy bieg tzn 4, 5 czy 6 bieg auto przestaje reagować na pedał przyspieszenia obroty maleją i silnik zaczyna dusić, zmuszając do zatrzymania...
Witam. Auto trafiło do mnie na ustawienie rozrządu ponieważ urwał się pasek. Wymienili pogięte zawory, poskładali i przyprowadzili. Najpierw próbowałem ustawić bez blokad, na różne sposoby co nie dało razulatatu, zdesperowany więc zakupiłem blokady, złożyłem na nie i nadal nic się nie zmieniło. Odpinałem kolejno wtryskiwacze, cewki, przepływomierz,...
Jeśli chodzi ci o tą kontrolkę.... to powodem może być błąd o którym pisałeś a dokładnie zawór odcinający paliwa: Ciśnienie zasilania nie spada wystarczająco szybko, gdy silnik zostaje wyłączony przez zawór odcinający paliwo. Zawór odcinający dopływ paliwa zaciął się w położeniu otwartym Jeśli wygenerowany został również kod usterki 4752 lub 4753, powodem...
Sam zaczynasz od głupich wpisów a potem na kogoś zwalasz. Po to te lustro . Z tobą nie gadam . Co do problemu to zakręcić zawór w butli i tak jeździć . Tylko to troszkę pieniędzy na PB pójdzie . Albo do gazownika i niech sprawdzi czy wtryski gazu nie puszczają pod ciśnieniem . Ale po nocy byłoby to samo . Z drugiej strony start jest z PB zawsze chyba...
Tylko z tym ciężkim odpalaniem to sprawa wygląda następująco. Od początku jak mam to auto nigdy nie było problemów z odpalaniem. (od roku go mam to autko) kupione z przebiegiem 370tys km +- ( udokumentowany) Zaczęło się jakiś miesiąc temu, zaczęło się od coraz cięższego odpalania, następnie okazało się po 2-3 tygodniach że nagle zaczął tracić moc,...
Witam, Na serwisie nic specjalnego nie znaleziono. Ciśnienie paliwa, pompowtryski i cisnienie ok. Zostały wyregulowane zawory i dawka napiecia na pompowtryski. Jedyny problem jaki wykryty to, że turbina zbyt późno się uruchamia (niestety serwis nie miał czujnika innego aby to sprawdzić na 100%). Ostatnio jadąc po trasie zdarzyło się, iż rura od intercollera...
PUH OMEGA Bosch VP44 VP30 Serwis ul. Brzozowa 57 27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie. tel. 510667029 Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz sterowników ABS BOSCH. Nasz serwis jako jedyny w Polsce współpracuje z BOSCH DIESEL CENTER i BOSCH DIESEL SERWIS. Współpracujemy...
Witam, trafiło do mnie auto volvo v50 2,0 d 136km. Problem polega na nie trzymaniu wolnych obrotów. Po odpaleniu auto przez chwile chodzi równo i za chwile gaśnie jakby brakowało paliwa. Przy naduszeniu na pedał gazu auto chodzi bezproblemowo , reaguje na obroty. Wymieniłem 3 zawory regulujące ciśnienie paliwa, podmieniłem pompę, wtryski podobno są...
Witam! Do autora tematu na początku. Moment wtrysku! Mam wrażenie, że pasek przeskoczył. Zakładam, że hydraulika nie dusi silnika. Proponuję zrzucić pasek rozrządu i ustawić wszystko tak jak przy wymianie. To musi zagadać. Wtryski Ok, Pompa OK. Jak zmieniasz wydatek pompy wtryskowej, zmieniasz też moment wtrysku. Stosując szybkie zmiany mocno go wyprzedzasz....
Opiszę swój problem który został rozwiązany dla potomności. Z roku na rok coraz to było gorzej z rozruchem nie palił za pierwszym razem. Szukałem w świecach żarowych /niestety to nie świece na odłączonych świecach palił nawet przy -16. Szukałem może łapie lewe powietrze do paliwa do pompy Wysokiego ciśnienia ./ Podłączyłem pompę elektryczną 6 barową...
Błędy od wtryskiwaczy powstaną nawet po zapowietrzeniu silnika! Więc nie wolno brać jednoznacznie kodu usterki. Volvo np. rozróżnia typ usterki tzw. FMI (zwarcie,przerwa,usterka mechaniczna itp.) w Scani niestety tego nie ma i podstawą do oceny jest odczyt czasów, wyważenie, kompresja i rozpędzanie poszczególnych cylindrów. Stąd też moja pierwsza uwaga...