Zawór upustowy ciśnienia paliwa :)
W delphi ma być 230 bar na wolnych i te 1520 to też dobrze (powyżej 1600 bar otwiera się zawór bezpieczeństwa w głowicy pompy). Ciśnienie ok, ja bym sprawdził sterowanie geometrią turbiny.
błąd p0251 jest z ciśnienia paliwa jeśli wtryski są dobre to znaczy ze z pompącoś nie tak minimalne ciśnienie paliwa przy próbie przelewowej wtryskiwaczy to 1050 bar jezeli jest ponizej to bardzo zle moze byc zawór ciśnienia na pompie taki brązowy nie jest dostępny jako częśc zamienna jezeli macie dostep do IDS lub WDS komputery fordowskie to zrobcie...
1. Uszkodzenie pompy wtryskowej Bosch VP44 Jest to częsty problem w silnikach z pompą VP44, zwłaszcza przy wyższych przebiegach. Z czasem pompa może tracić swoje właściwości, co skutkuje niestabilnym ciśnieniem paliwa, a w efekcie – przerywaniem pracy silnika. Może to wyjaśniać, dlaczego po kilku kilometrach, gdy silnik się rozgrzeje, pojawia się problem...
No to co według was mam robić? Jednak się myliłem, zaworki działają. Testowałem na akumulatorze a po podpięciu do samochodu też wszystko działa. Jedyny błąd to P2288 czyli zbyt wysokie ciśnienie. Prawie cały układ paliwa nowy, brak opiłków w układzie. Przy kręceniu mam 410 bar w rampie, ciśnienie się trzyma i sie nie rusza. Zasilanie do wtrysków jest....
To sterowniki odpadają ,synchro też, zasilania też. To w takim razie trzeba ustalić dlaczego jest niskie ciśnienie podczas rozruchu może ? Teraz cęgi i sondy na zawór SCV. I dokładna kontrola czujnika ciśnienia paliwa.
Witam ! Tak jak w temacie mam problem z Ford Mondeo Mk4 1.8 TDCI. Ciężko odpala na rozgrzanym silniku. Komputerowa diagnoza wykazała błąd P0087 (zawór regulacji ciśnienia paliwa), ciśnienie na rampie podczas rozruchu na ciepłym to od 1,5 do 2,5 bara , więc według mnie trochę mało. Filtr paliwa wymieniony, stary mocno zabrudzony. Sprawdzona oporność...
Jeżeli dół ma niezły, a dopiero powyżej 2800 obrotów słabnie - sprawdziłbym gruchę łopatek kierownicy i same łopatki (czy układ nie jest przytarty). Na wolnych obrotach zdejmujesz wężyk z króćca gruchy - sztanga ma płynnie i bez zacięć powędrować w drugie skrajne położenie (tak w ciągu pół sekundy), a po założeniu wrócić z powrotem na miejsce. Druga...
To jest zawór niskiego ciśnienia, który wylącza paliwo na pompie
Witam serdecznie, liczę na konkretną rade i pomoc w temacie. FORD MONDEO MK2 '99 1,8TD Po wymianie filtra paliwa odpalane, wszystko OK. Kilka dni później próba odpalenia cisza rozrusznik nie kręci - kontrolka IMMO miga...;/ 1 etap -rozrusznik przywrócony, kręci jest ok. 2 etap -zawór na pompie usunięty założony zwykły na 12V podane napicie rezultat:...
Proponuję pomiar ciśnień w cylindrach, mój teść walczył 3 lata z tym autem i wymienił w silniku wszystko co mogło być odpowiedzialne za kiepskie odpalanie: akumulator, rozrusznik, świece, wtryski po regeneracji, wywalony podgrzewacz paliwa, nowa ręczna pompka, pompa wtryskowa po regeneracji, dołożony dodatkowy zawór zwrotny na wężyku zasilającym. W...
auto jak w temacie 2.0 tdci zgasło i nie zapala. Brak ciśnienia na listwie układ wtryskowy siemensa generacja 3.Chciałem zapytać po co jest ten zaworek/ wentylek(1 na foto) na przewodzie którym pompa zaciąga paliwo, do odpowietrzenia ? Zawory na pompie regulacyjny i wydatku (2-3) mają jakieś oporności mieć ? Jeśli tak to jakie ? Poniżej wklejam obrazki...
Jak w Temacie: Problem dotyczy forda mondeo mk3 2003r. 2.0TDCI 130km z manualną skrzynią, ponieważ auto po wrzuceniu 1 biegu i próbie ruszenie za każdym razem gaśnie przy różnych prędkościach obrotowych silnika 1500, 2500, 3500 i powolnym puszczaniu pedału sprzęgła, natomiast do tyłu jedzie. Sprawdzone zostało: Zawór ciśnienia paliwa na pompie CR, czujnik...
Spróbuj odpalić bez tłumika lub bez katalizatora oczywiście nie za głośno. Zawór ciśnienia paliwa jest sterowany podciśnieniem z kolektora ssącego(gumowy wężyk}.Sprawdż inne wężyki czy są podłączone.
Witam wszystkich forumowiczów :) Mam pytanie odnośnie forda mondeo mk3 2.0 tddi 2001 r problem polega na tym ,że podczas wymiany filtra paliwa został uszkodzony przewód powrotny - mechanik szybko temu zaradził mówiąc ,że wystarczy spiąć to na krótko , bo nie ma tam żadnego ciśnienia. Zakupił więc nowy zawór (Trójnik ) regulujący zalał filtr paliwem...
A chociażby w zaworze regulacyjnym, czy samym czujniku ciśnienia.
Odepnij wtyczkę od pompy i podłącz pompę pod 12V tak żeby zaczęła pracować, wtedy odpalaj auto i zobaczysz co sie dzieje ciśnienie paliwa jest repulowane na listwie wiec tym sie nie przejmój a tak wogóle to mierzyłeś ciśnienie na listwie może masz zawór uszkodzony i nie masz ciśnienia dlatego nie odpala.
Witam ponownie , nadal nie rozwiązałem problemu z Mondeo 1.6 tdci 115koni 2011r - opiszę jeszcze raz problem: Auto zakupione z zerwanym rozrządem ( nie wiem jak chodził przed zerwaniem) 1: zdjęta głowica - wymiana zaworów, planowanie , docieranie itd 2: nowy wałek rozrządu , koniki , uszczelka 3: złożone wszystko do kupy - odpala od razu lecz po chwili...
Jeśli masz pompę w zbiorniku to na kostce zasilającej powinieneś mieć cztery przewody, to te dwa grubsze będą zasilać pompkę, jeśli masz tylko dwa, wtedy leć po przewodach paliwowych, pompa może być gdzieś po drodze, są i takie i takie. Aby zrobić test przelewowy, musisz pościągać przelewy z wtrysków(takie cienkie elastyczne wężyki) załozyć w ich miejsce...
Panowie, nie ma możliwości uszkodzenia tranzystora przez zacierający się tłoczek przestawiacza kąta wtrysku, po prostu mechanika pompy nie uszkadza elektroniki, stan elektroniki nie ma nic wspólnego ze stanem mechanicznym pompy. A dlaczego ? Bo jak by ktoś wziął w łapę miernik i trochę pomierzył to by się dowiedział że, ten słynny tranzystor steruje...
można wymienić oczko na przewodzie Dodano po 4 Witam posiadam monde mk3 2.0 tdci 2004 r 115 km.Problem mój jest taki że po uruchomieniu auta rano ,przy temp -20 czy +20 auto odpala z dotyku lecz po około 5 sekundach autem zaczyna lekko szarpać tak jakby, jedna świeca przerywała w silniku benzynowym. Po kilku sekundach lub po przejechaniu 2 -5 km jak...
Lecisz po wiązce ECU. Brak zasilania na zawór ciśnienia paliwa i jest on stałe otwarty. A wiązki w mk4 to stały problem.
witam. mondeo 1.8td zapewne endura-de. chcesz z tego zrobić ferrari? cóz można prubowac ale nie licz na szok. więc tak planowanie głowicy wzrost ciśnienia fakt sprawdzony i prawdziwy działa czuć poprawę ale są uboczne skutki większe ćiśnienie szybsze zużywanie sie łozysk wału korbowego, panewek korbowodu, wzrost temperatury bloku i oleju sinika efekt...
Awięc mam z nim taki problem Auto strciło moc (stało sie to nagle) pali o litr mniej niż wcześniej. Sprawdziłem ciśnienie paliwa w kolektorze jest 2-2.5atm. po zatkaniu powrotu paliwa jest powyżej 5 atm. i wydaje mi sie że silnik pracuje dobrze.jecze jedno mnie niepokoi silnik bardzo wolno spada z obrotów po przegazówce. Sprawdzałem jest taki zawór...
No to potrzebny jest dobry tester, trzeba sprawdzić ciśnienie na listwie. Nie ma co się szarpać na ślepo. Skoro chce załapać, ale potem przestaje, to jest wskazanie na nieprawidłowe ciśnienie paliwa. Więc na ślepo jeszcze można spróbować podmienić zawór IMV. Załóż może zawór ze starej pompy. Ten pisk to może być też zawór IMV w pompie...
Wyjąłem wczoraj pompę (oczywiście tę przy baku). Na wyjściu pompy jest jakby trójnik - połowa paliwa wędruje do układu zasilania a polowa swobodnie wraca do baku. Nie jest więc możliwe aby prz otwartym układzie wytworzyło się ciśnienie. Sądzę że zadaniem tej pompy w tym modelu jest tylko swobodne doprowadzenie paliwa do pompy wtryskowej co oczywiście...
Jakie ciśnienie daje turbina?-0K 0.8 atm. A jak ustawiłeś ten zawór wykręcenie śruby centralnej z nakrętką (14mm klucz) powoduje reakcje zaworu przy niższym ciśnieniu(zwiekszenie dawki) TEGO ZAWORU NIE REGULUJE SIE NA SILNIKU TYLKO NA STOLE PROBIERCZYM WG. KARTY PRÓB
Ciśnienie utrzymuje pompa Nieprawda, regulator jest w listwie wtryskowej Regulator jak sama nazwa wskazuje u utrzymuje ciśnienia na żądanym poziomie podczas pracy silnika jest podciśnieniem sterowany.Po zgaszeniu silnika zawór zwrotnym jest w pompie.
Witam trafiło do mnie mondeo 1,8 tdci 2009r 125km . Auto martwe zupełny trup . Podobno zapalił jak zwykle po czym zgasł i już nie odpalił. Zapala na plaku ale jak przestaje psikać to gaśnie . Nie podaje paliwa na wtryski sadze ,że problem leży w samej pompie albo zaworach pompy. I tu prośba mógłby mi ktoś podpowiedzieć jak sprawdzić te zawory w pompie...
Mam też Mondeo MK3 TDCi. Po dłuższym postoju, zaraz po rozruchu, jest dużo białego dymu z niespalonego paliwa i telepie przez 2 sekundy silnikiem, później jest już idealnie, żadnych wad, żadnego dymienia. Nie ubywa oleju, nie ma przedmuchów do płynu chłodzącego. Podstawiany komplet wtryskiwaczy bez rezultatu. Nie dzieje się to za każdym razem. Mniej...
Nareperowane. Najpierw zrobiono próbę przelewową (u mnie była tragedia :()Wymieniłam 4 zawory sterująco-przepływowe Delphi, koszt jednego ok 275 zł sztuka trzeba wymienić wszystkie 4. Jak ktoś jest sprytny sam sobie wymieni. Jeżeli nie przybywało oleju w silniku końcówki trysków nie "lały" to można wymienić same zawory. W "googlach" można znaleźć jak...
a jakie moga byc inne przyczyny? Inne? Tu masz oryginalny opis błędu P0251 wg IDS-a: Usterka regulacji dawki paliwa doprowadzanej do wtryskiwacza. Przyczyną tego kodu DTC może być: -wystąpił błąd sterowania ciśnieniem w szynie paliwowej -brak paliwa w zbiorniku -ograniczenie przepływu pomiędzy pompą paliwa i zbiornikiem paliwa -niedrożny filtr paliwa...
przeprowadź badanie ciśnienia paliwa w trybie rzeczywistym, bo te błędy to sugerują Spróbuj zrobić - jak sugeruje kolega - test ciśnienia na listwie PODCZAS JAZDY - przy ok. 2000 obrotów jest największa dawka wtrysku (i ciśnienie na listwie) i wtedy najczęściej ciśnienie odbiega od zadanego. U mnie w 2,0 tdci w takiej sytuacji (błędy P01211 i P0251)...
Zaworki padają dlatego że wykonują w tej generacji dodatkową funkcje. Upuszczają ciśnienie (np gdy zdejmiemy gwałtownie nogę z pedału przyspieszenia). Ponieważ brakuje w tej aplikacji na listwie zaworu upustowego. Można to usłyszeć kiedy wyłączamy silnik, takie charakterystyczne grzechotanie. Dlatego sam producent informuje że w tym przypadku ich życie...
Miałem podobnie dwa razy - zawsze w końcu brałem go na samostart - ale potrzebne są dwie osoby: jedna wpierw kręci rozrusznikiem, druga zaczyna małymi dawkami strzykać w dolot tak, by zaczął łapać nie gwałtownie, ale stopniowo. Potem podtrzymujesz go samostartem na średnich obrotach. Raz to trwało nawet ze dwie minuty, zanim zaczął samodzielnie pracować...
Witajcie, sporo propozycji i trafnych uwag, nie doczytałem do końca ale: Aku zdrowe musi być to wiadomo ale nawet 5letnie aku da rade jak jest zadbane, prąd ładowania aku - jest czy szaleje? zapowietrzanie sie układu wtryskowego - paliwo cofa sie fakt przez pompkę ręczną, przez nieszczelny podgrzewacz albo przez oryginalne wężyki szybko - złączne forda,...
PUH OMEGA Bosch VP44 VP30 Serwis ul. Brzozowa 57 27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie. tel. 510667029 https://www.puhomega.pl https://www.naprawa-pomp.com https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Oc... Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz...
sprawdzić zawór ciśnienia paliwa sprawdzić zawór ciśnienia paliwa volvo sprawdzić zawór ciśnienia powietrza
budowa podnośnika hydraulicznego formatowanie niestandardowe excel katalizator wydech
Renault Master 3 DTC226322 – zbyt niskie ciśnienie doładowania po rozgrzaniu silnika Adaptacja klap klimatyzacji Audi A4 B8 2013