dokładany alarm, lub przekaźnik pod dekielkiem w komorze silnika - to w pierwszej kolejności bym sprawdził.
Bezpiecznik nr.3 zasilanie przekaźnika wtrysku. Zresztą, z Twojego zdjęcia widać, że był tam bezpiecznik. http://obrazki.elektroda.pl/9448803800_1...
Corsa ma taką przypadłość, jeśli czujnik położenia wału jest uszkodzony to sterownik nie podaje napięcia na pompę paliwa i na moduł WN. Miałem przyjemność uczestniczyć w takim zdarzeniu w mojej Corsie.
Problem rozwiązany, śniedź w skrzynce z bezpiecznikami dzięki za pomoc.
Masz przerwany przewod pomiedzy bezpiecznikiem a pompą. A 6v wysyla ecu.
Zlokalizowałem usterkę. Uszkodzony był kabel sterujący w wiązce, pomiędzy BSM i sterownikiem silnika. Wiązka przechodzi obok filtru powietrza. W celu lepszego dostępu zdemontowałem dolot powietrza i obudowę filtru powietrza. Wypiąłem wiązkę z BSM i wyciągnąłem ją. Wiązka oryginalnie idzie w dół, przechodzi przez otwór i wychodzi koło silnika. Wyciągnąłem...
A te pół zbiornika paliwa to było zawsze czy teraz dolałeś ( typowe że jak na lpg to zapomina się o paliwie w zbiorniku i pompa na wybojach pracuje na sucho, uszkadza się i potem kaskada - przekaźnik, bezpiecznik, a nawet rozrusznik ( bo próby uruchomienia bez paliwa potrafią go przegrzać. Najlepiej podaj plusa na pompę - jak ruszy to będzie wiadomo...
Na lewym kielichu
napiecie mierzone voltomierzem bez obcizenia bedzie natomiast pod obciazeniem pompka znika szukaj spadków napiec najszybciej złacze posrednie w nogach kierowcy przy słupku
Na nich jest prąd jak silnik pracuje.
Zerknij na ten link https://workshop-manuals.com/audi/a4_mk1...
Zobacz czy jest iskra,do przekażnika dochodzi sygnał TD jeżeli nie ma iskry brak sygnału TD i pompa chodzić nie będzie.
To zapraszam:) A odpowiedź na twój problem jest tutaj: wypalone styki przekaźnika ( w cytrynach jest taki podwójny duży pod ECU )
Sterowanie przekaźnikiem idzie z ECU a potem przez przekaźnik co odcinkę LPG robi.
Witam. czy problem został rozwiązany ?
Ginie masa na przekaźnik pompki, typowe w tym modelu, uszkadza się sterownik silnika (hybrydka). Robi sie jedno obejście i już jest w porządku.
Spróbuj namierzyć przekaźnik pompy, tam sprawdzić napięcie i tym torem iść dalej. Szukać słabego styku, ewentualnie podmienić przewód pomiędzy przekaźnikiem i pompą. Jeśli ktoś mi inne sugestie proszę mnie poprawić.
A sama pompa sprawna.
Jak delikatnie montowałeś zderzak ? jeśli nie zbyt to sprawdź bezwładnościowy może zadziałał .
Nie mierz miernikiem , tylko żarówką przynajmniej 21W. Ma świecić jasno.
Problem wygląda tak że na pompę paliwa przychodzi bardzo niskie napięcie (w porywach do 3,5 V) . Napisz co sie dzieje z silnikiem i czemu sprawdzasz to napięcie? To jest silnik o oznaczeniu ASY? Dodaj może fotki tych kabli
Masz schemat tego Z12XE , tam 12v na wtryskiwacze idzie z przekaźnika pompy paliwa k35 (napięcie 12v jest tylko jak pracuje pompa paliwa ), resztę widać na schemacie ....
Tak k-jet. Chciałem odpalić po zimie i nic pompyni podają paliwa bo nie ma zasilania
Sprawdzić pod podstawką przekaźnika lub nakłóć kable.
Panowie zagadka rozwiązana,wtyczka nad chłodnicą-zaśniedziałe styki.Dziękuje wszystkim za pomoc,pozdrawiam.
zerknij na ten temat http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic23...
Mam trochę podobny problem w megance I (1,4 16V 2002). Pompa paliwa po przekręceniu kluczyka nie za każdym razem dostaje napięcie. Podejrzewam, że z tego powodu mam problemy z odpalaniem. Jak sprawdzić co jest nie tak, bezpieczniki ok?
Napięcie na pompie paliwowej pojawia się na chwilę w momencie kiedy przekręcasz kluczyk w stacyjce po tym czasie jeżeli silnik się nie uruchomi pompa już nie dostaje napięcia.
Sprawdzili druciki czy nie przegniły? Od tego bym zaczął jeżeli z jednej strony napięcie jest, a z drugiej nie ma. Stara pompa po wyjęciu też powinna być sprawdzona, a nie na pałę wymieniana.
Masz ten schemat rozrysowany? Prawdopodobnie pin 15 i 18 ma przekaźnik na płycie alarmu. Starczy oba przewody połączyć poza alarmem i powinna pompa pracować. Lub dolutuj urwany pin 18 i wtedy przekaźnik też powinien połączyć obwód
Brązowo-biały plus, czarny masa.
Dochodzi napięcie do pompy? Z pod bezpieczników na kable idzie napięcie sterujące pompy?
czy to coś oznacza ?? To oznacza, ze sonda działa prawidłowo, czyli walczymy dalej ;) Co myśle : 1. Posprawdzać wszystkie masy na silniku, najlepiej oczyscic i na nowo poprzykręcac 2. Sprawdzić co się dzieje z napięciem na pompie paliwa,zmieżyć cisnienie paliwa, drożność dopływu, powrotu - filtry.
Poszukaj na elce schematu seicento (jest napewno) i zlokalizuj, które kable zasilają pompę. Może między przekaźnikiem, a kostką jest jakieś złącze po drodze i ono puściło. Jeżeli pompa sie faktycznie zatarła, to wzrósł gwałtownie prąd i mógł coś upalić.
(at)pasieczko Nie myl pojazdów. 306 nie miało BSM, a BSI (od 1999 roku) ograniczało się do centralnego zamka i immo. Skoro kolega pisze że ma BSM B3 - to przekaźnik pompy paliwa jest tam. Odnajdź bezpiecznik od pompy paliwa (chyba 15A) i zobacz czy na nim jest napięcie.
Witam! Zobacz to: http://obrazki.elektroda.net/44_12712644... Z tego wynika, że masy są podane niezależnie od położenia stacyjki. Cześć!
Przekażnik pompy paliwa sterowny przez komputer,napięcie powinno pojawić się podczas kręcenia rozrusznikiem,można w miejsce przekażnika założyć mostek dla próby.Pompa powinna chodzić,spróbój ewentualnie powiem co dalej.
Zasilanie na pompę paliwa idzie z BSM pod maską.
witam rozwiązałeś temat
Witam Kolego, podpowiesz co było u Ciebie przyczyną? Wiesz jaki jest przekaznik od pompy wtryskowej? Mam ten sam problem.
W komorze silnika , skrzynka bezpieczników . Przekaznik T10 zaznaczony na czerwono. https://obrazki.elektroda.pl/7145583400_...
http://obrazki.elektroda.pl/9175620500_1... jesli mówisz o przekaźniku pompy to to jest trzeci w dolnym rzedzie taki malutki 4 pinowy
Przekaźnik pompy paliwa.
Ok,jutro sprawdzę i dam znać
Nie doczytałem ostatniego Twojego zdania i dlatego wyżej rozpisałem się o paliwie. Jeżeli podłącze napięcie bezpośrednio z klemy akumulatora do pompy wtryskowej auto pali bez problemu. Oczywiście problem masz w sterowaniu zaworkiem odcinajacym paliwo w pompie wtrysk. Sorki i pozdr.
Paweł na serio w tym roku w oplu kody migowe Są. Na 100%. Uderzeniowego zaś brak. Ewidentnie cięte jest paliwo, można tylko gdybać gdzie. Kontrolka i wiesz wszystko w 5 minut.
Sprawdzić pompę paliwa jak zgaśnie czy jest napięcie na pompie i daje ciśnienie na listwę .
Jeżeli to Bosch EDC 15c-2 to z nogi 87 sterownika leci masa na nogę 7 przekaźnika, po drodze wyłącznik bezwładnościowy. Żaróweczka do + i patrzeć czy masa wyłazi ze sterownika. Pewnie kabel w wiązce ugnity.
Rocznik auta i moc silnika? przekaźnik ma zasilanie na cewkę po kluczyku? Pojawia się masa w trakcie kręcenia na cewce? Słabo coś diagnozujesz... Jak załączysz ręcznie przekaźnik, auto odpala? Dodano po 22 Gaz masz dołożony?
Któryś kabel zgnił, albo +, albo masa
Najskuteczniejszy sposób, zabezpieczenie komunikacji plus podmiana pinów w sterowniku i kostce ECU. P.S. Podmiana sterownika to przeżytek.
Przekaźnik pompy. Najczęściej ma na górze obudowy napis KPR lub podane obroty przy których następuje odcięcie paliwa. Wewnątrz możesz poszukać "zimnych lutów" które tak naprawdę są tylko popękane. Zazwyczaj występują w okolicach zamontowanych na płytce przekaźniczków. Jeżeli chcesz sprawdzić pompę bez przekaźnika to wsadzasz w podstawkę zworę w dziury...
Mini S R56 2012 r. Mam problem z uruchomieniem tego auta. Pytanie podstawowe jest takie, czy pompa paliwa w zbiorniku powinna cały czas dostawać napięcie i być w pracy? Podczas próby uruchomienia samochodu sprawdziłem kontrolką, czy jest napięcie zasilające pompę. Okazało się, że napięcia brak. Bezpośrednio z akumulatora przewodem zasiliłem pompę przez...
No tego nie napisałes, podaj rocznik auta i kod silnika jak masz to powiem Ci co to za przekaźnik i czy ewentualnie jest włącznik wstrząsowy odłączający pompe. A próbowałes podginac styki od pompy??
Vw golf 3 bezyna układ paliwowy Nie chce chodzić na bezynie nie ma napięcia na pompę paliwa
Zacznij od sprawdzenia bezpieczników. Jeżeli odpala na plaka to znaczy że sterownik silnika działa więc możliwe że uszkodzony jest bezpiecznik od pompy paliwa bądź przekaźnik pompy.
Zgnita podstawka przekaźnika w skrzynce na lewym błotniku wewnętrznym.
Który pin w ecu odpowiada za podanie napięcia na przekaznik pompy paliwa ??
Poniższy schemat może być pomocny. (opisy w j.angielskim)
Dzień dobry. Mam podobny problem z uruchomieniem silnika skody fabia 1. Po włączeniu zapłonu brak napięcia na pompie paliwa. Po ponownym przekręceniu kluczyka pojawia się ale nie za każdym razem. Który przekaźnik wymieniłeś w mojej skodzie są trzy ?
Brak masy,zasilania,sygnału z nadajnika,przekażnik pompy,komputer. Wszystko.
po pierwsze "WAGA" w tym wtrysku to jest coś w typie przepływki i to ta waga steruje dawką paliwa.Jest klapa-dźwignia-membrana- i jeżeli kilka razy strzeli na gazie to ten układ sterujący potrafi się rozpaść. Miałem okazje reanimować coś takiego. Po drugie na wolnych obrotach zimny silnik powinien pracować gdyż paliwo jest podawane na dodatkowy wtrysk...
Bezpieczniki do przeglądu , na pokrywie ichnich jest opis , szukaj " fuel pump". Nie pamiętam jak tam jest realizowany wyłącznik uderzeniowy , czy na cewkę przekaźnika czy też na 30? Należy jego też sprawdzić. Bezpiecznik na pompę paliwa nr. F31 , 15A.
Witam, w nogach od strony kierowcy.
Kosteczka stacyjki do sprawdzenia.
No dobra, może nie znam sie, ale może uda mi się coś jakoś pomóc. Co z pompa po przekręceniu kluczyka w pozycję włączania instalacji elektrycznej (bez rozrusznika) ? Pompa powinna włączyć się na kilka (1-3) sekund. Czy też ma obniżone napięcie, czy dopiero po przekręceniu na rozrusznik i pojawieniu się kontrolki o awarii silnika? Czy zerwanie łańcucha...
Pod czarnym deklem masz dopiero dostęp do nakrętki (duża) na baku paliwa. Jak odepniesz przewody to odkręcasz ją i potem wyjmujesz cały kosz z baku z pompą i czujnikiem poziomu paliwa. PS Najpierw sprawdź czy jest napięcie na wtyczce pod czarnym deklem (zasilanie pompy) jak kręcisz rozrusznikiem. Wtyczka typowo jest 4 pinowa. Dwa piny cienkie do czujnika...
Nie wiem jak to jest w tym silniku. U mnie w corolli, napięcie na pompie paliwa pojawia się dopiero podczas kręcenia rozrusznikiem. Z tego co autor w pierwszym poście jest podobnie, z tym, że tam pojawiało się napięcie 0.5V. Ja w takiej sutuacji, jeżeli pompa załączana jest przez przekaźnik, to sprawdziłbym styki robocze tego przekaźnika, bo mogą być...
Przekaznik masz pod maską koło sterownika silnika
Czujnik uderzeniowy.
Wystarczy odkręcić przewód zasilający od magistrali paliwowej, bądź przewód odpływowy z regulatora ciśnienia paliwa. Podać napięcie na pompę i masz dystrybutor. Chyba że do diesel to ten sposób nie zadziała.
A gdzie ten przekaźnik co kolega pisze? gdzie są wogóle te przekaźniki? gdzieś pod maską szukać? czy pod kierownicą?? Jestem zielony wiec sorka za głupie pytania;)
Masz racje w jakgorszym razie zrobie mu przekażnik czasowy po przekręceniu kluczykiem wtedy bedzie palił mu na bezynie - tylko nie wiem dlaczego niechce chodzić normalnie Jak powinno być podłaczone prawidłowo + po stacyjce idzie na przekaźnik - czy odrazu do pompy (oczywiście przez bezpiecznik) Yahoo
no i po podłączeniu pompy na krótko auto pali jeździ?, to szukaj co ginie teraz, czy plus, czy może masa gdzieś ugniła, primery gniją przeokropnie więc to bardzo prawdopodobne że np wygniło w miejscu oczka masowego kabla pompy, albo jakiś stary alarm odcinający pompę umiera, idź po kablach od pompy i sprawdzaj gdzie jest napięcie a gdzie już niema
Jak chcesz wykluczyć,oczywiście wstępne(bez pomiaru manometrem)pompę paliwa to trzeba zalogować: położenie pedału gazu w procentach obroty silnika prędkość wozu prąd pompy sondy 1 napięcie sondy 2 AFR /lambda Robisz to tak że przyspieszasz delikatnie na dwójce, potem bieg 3 i pedał do spodu, czekasz aż przyspieszy załóżmy do 6000rpm. I właśnie podczas...
Napisałem Ci przecież... jak jest napięcie to uszkodzona pompa, jak nie ma napięcia, przekaźnik, bezpiecznik, lub odłącznik wstrząsowy. pompę kupowałeś nową, czy po znajomości używaną?
sprawdź wyłącznik uderzeniowy
Wiesz lolku znając uno na wylot popatrzył bym czy ci nie zaśniedział nit przenoszący prąd z wtyczki do baku. Ten co idzie poprzez dekiek. Jak skoroduje to napięcie jest a pompa już napięcia nie dostanie.
mam ten sam problem.. Ma ktoś jakieś propozycje rozwiazania tego problemu??
Czyli masy ecu nie wystawia, spróbuj podmienic jeszcze przekaznik na inny
Weź kogoś do pomocy niech kręci rozrusznikiem a ty ruszaj wtyczkami przy BSMie.
Chodzi mi o te piny w tej wtyczce co topornie wchodziła jedna w drugą
Dzień dobry wszystkim. Z góry zaznaczam, że mało znam się na elektryce i autach (pierwsze doświadczenie to kupno i wymiana cewki 2 miesiące temu). Uparłem się, żeby naprawić auto sam, choć używam go średnio raz na tydzień. Auto dał mi ojciec, który twierdzi, że pompa tam nigdy nie była wymieniana. W skrócie opis problemu: nie działa pompa paliwa. Próbuję...
Witam wszystkich, Moj problem zaczal sie gdy przyszly mrozy i rozladowal sie akumulator. Przy probach odpalenia silnika zlamal sie do tego bolec od stacyjki i zostalo w pozycji wlaczonego zaplonu. Jako, ze nie mialem czasu od razu reagowac to akumulator wyjalem dopiero po paru godzinach kiedy juz sie calkowicie rozladowal. Stacyjke wymienilem, akumulator...
Witam jestem tu nowy i mam problem z napięciem na pompie paliwa , mianowicie posiadam opel Corsa b 97r 1,4 16V 90km i z tego co wiem na pompę paliwa powinno dochodzić 12v a u mnie dochodzi 10 przez co nie raz auto ma problem z odpaleniem gdyż pompa nie jest wstanie podać benzyny , wymieniłem przekaźnik i nadal to samo , gdy sprawdziłem ile v jest na...
Intelektu nie trzeba, ale trzeba butlę z gazem zdemontować i to cały problem.
Sprawdź po zapłonie napięcie na przekaźniku pompy K20 pin 5 - winno być napięcie akumulatora. Ponadto sprawdzić po zapłonie napięcie na wyjściu z wyłącznika uderzeniowego do pompy. Jeszcze sprawdź masę pompy.
Najlepiej sprawdzić bezpośrednio napięcie na pompie. W mojej pandzie przy tym przebiegu pompa właśnie była do wymiany. Kilka dni wcześniej było słychać jak nierówno pracuje.
Sterownik silnika masy dostaje po kablach,obudowa i mocowanie nie ma nic do tego Dorawdź czy na obu kablach złącza wyłącznika uderzeniowego pojawia się napięcie podczas kręcenia rozrusznikiem
U mnie był wyłącznik wstrząsowy (punto II 2000 r 1,2 8V ) znajduje się pod schowkiem po prawej stronie wcisną można bez demontażu tapicerki.
Witam, Peugeot 406 2000r hdi 2.0 90 Zmagam się już od kilku dni z okazuje się dość poważnym problemem. Zakupiłem ostatnio okazyjnie odkurzacz samochodowy i postanowiłem go sprawdzić. Odkurzałem jakieś 10 min po pojawieniu się informacji, że akumulator się rozładowuje odpaliłem auto i dokończyłem odkurzanie. Skończyłem, zgasiłem poszedłem do domu. Po...
przekaźnik pompy paliwa to R12
Niektóre Ople mają tak że napięcie na pompę paliwa pojawia się dopiero podczas kręcenia rozrusznikiem. Vectra1.6 16 V na pewno.
W gnieździe przekaźnika od pompy paliwa sprawdzamy czy jest napięcie na stykach 30 lub 87, jeżeli jest napięcie to zwieramy te styki ( 30 i 87 ) i sprawdzamy czy to napięcie dochodzi do pompki. Jeżeli napięcie dochodzi to sprawdzamy układ załączania przekaźnika styki 85 i 86. Na jednym styku powinien być plus a drugi jest zwierany przez sterownik do...
Opis przekaźników masz? Sprawdzałeś, co jest na pinach? Zwarłeś przekaźnik w skrzynce (używając choćby kawałka drucika)? Skrzynka bezpieczników do sprawdzenia i naprawy. Problem wielokrotnie opisywany na forum.
Witam. Czy orientuje się ktoś co może być przyczyną niskiego napięcia w pompie paliwa ??? A także który przekaźnik odpowiada za pompę ??
Problem rozwiązany. Wysiadła centralka wtryskowa.
Bezpieczniki sprawdzone czy sprawdzane?
Mam nadzieje ze chodzi o czujnik ESP - on mierzy trochę wiecej parametrów niż tylko przyspieszenie boczne. Jest pod siedzeniem. Jeżeli adaptacja nie pomoże, to była informacja serwisowa na ten temat. Czujnik ten ma wspólna masę z pompą paliwa w baku. Pompa generuje impulsy napięcia które zakłócają prace czujnika. Masę czujnika trzeba przedłużyć i podłączyć...
Stary dobry sposób - podłączyć pompke na krótko, żeby sprawdzić czy wogóle jest sprawna.
niskie napięcie pompie zmywarka napięcie pompie zawor pompie paliwa
oporność głośnik wyświetlacz pęknięty zalany skrzynka telekomunikacyjny
myjka ciśnieniowa stanley myjka ciśnieniowa stanley
Peugeot 3008 1.6 HDi Allure - Zapach ropy i brak wskazań zużycia paliwa Hasło serwisowe do pompy infuzyjnej Medima S300 - bezpieczeństwo i regulacje