Myślę że to będzie OK, przerywacz na małe obciążenia, dodatkowo z regulacją. Przerywacz nie wykorzystuje bimetalu do pracy więc nie trzeba "sztucznego" obciążenia. http://www.cosmogate.pl/product_info.php...
Chodzi o pompę wysokiego ciśnienia?
Czy zabrudzenie jednej z pokryw zaworów, przy pompie paliwa, to normalne zachowanie? Czy świadczy to o jakiejś usterce? Zapocone olejem z rurki odmy. Nic strasznego. Dodano po 3 Przy okazji dopytam o regulację zaworów. Z tego co wyczytałem w instrukcji silnika zawory wydechowy i dolotowy powinny być ustawione na taką samą wartoć pomiędzy 0,10mm do...
nic sie nie stanie tez mam takiego golfa tylko 1,3 po tuningu 85km
Jakie parametry masz w ukladzie zasilania paliwem? Wartość zadana cisnienia paliwa a rzeczywista? Wartosc mprop w procentach zaworu na pompie paliwa? Jakie wartosci na wtryskach? Inaczej to wrozenie z fusow.
Napięcie do zasilania przekażnika możesz wziąć z elektrozaworu gazowego. Przekażnik równolegle do cewki zaworu.
Czy jest jakiś sposób, aby to rozstrzygnąć? Tak. Jeśli wyciek jest duży to zdejmujesz pompę paliwa i pokrywę zaworów i dmuchasz sprężonym powietrzem w otwór powrotny paliwa w głowicy. Zauważysz ruch przy nieszczelnym wtryskiwaczu.
Zawor z tylu pompy odcina dopływ paliwa. Chyba, że coś mnie ominęło :)
koledze serwis_gh chodzilo o procentowe otwarcie zaworu Mprop przy 80 stopniach
W tym silniku są normalne wtryskiwacze i wirowa pompa bez zaworu sterującego. Szukaj zatkanego filtra paliwa, wody w zbiorniku. Warto ściągnąć zbiornik i wypłukać (robi się bardzo prosto). Do sprawdzenia przewód do gaszenia silnika(na pompie) lubi się ułamać.
witam okazalo sie ze w zbiorniku sa dwie pompy dzisiaj je sprawdzilem wszystko z nimi ok podaja odpowiednia ilosc paliwa wedlug serwisowki,moje podejrzenie padlo na zawor dozowania paliwa przy pompie CR i ktos wie jak go sprawdzic
Witam robiłem regenerację pompy tandemowej Bosch i ruszyłem zaworek zwrotny paliwa i teraz nie wiem jak go bardzo wkręcić lub wykręcić proszę o radę Jakie powinno by ciśnienie początku otwarcia (ewentualnie jakaś procedura regulacyjna) zaworu powrotnego paliwa w tandem pompie bosch'a?
Problem z odpalaniem był spowodowany uszkodzonym zaworem sterującym wydatkiem paliwa, znajdującym się na pompie wysokiego ciśnienia. Kalibracji przepływomierza nie było trzeba robić. Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
Zwarcie lub przerwa w obwodzie regulatora ciśnienia lub pompy paliwa-szukać po przewodach pomiędzy pompą lub zaworu i ECU. W razie potrzeby służę schematami.
Całość te dwie dźwignie nazywają się regulacją wolnych obrotów. Ta mniejsza ucina dawkę paliwa. Ta pompa nie ma zaworu kąta wtrysku.
https://obrazki.elektroda.pl/4501257900_... 90% to zawor zwrotny pompy WC paliwa
Ze styku 87 czerwonego przekaźnika nad sterownikiem wtrysku. Ten sam plus zasila pompę paliwa oraz zawór evap (pewnie nie posiadasz tego zaworu z pochłaniaczem oparów paliwa). Masz dwa przekaźniki w oryginalnej wiązce?
Z większości pomp to zawor podaję większą ilość paliwa do sekcji tłoczących a pompa nisko ciśnieniowa na jej plecach podaje paliwo do zaworu. A jaki tam jest silnik? Może uszkodzona podstawa filtra i nie zaciąga paliwa z filtra
pompy wysokiego cisnienia a dokladnie zaworu w niej.
No i jeszcze do kompletu regulacja luzów zaworów.
To jest na pompie rzędowej ? z zaworem odcinającym dopływ paliwa (ehab)?
Spróbuj podpompowac pompa paliwo tzn przekrec stacyjke na pozycję testu kontrolek Tak by pompa paliwa podpompowała paliwo i tak kilkukrotnie jak po tym odpali bez problemu to masz nieszczelność w układzie albo zawor w pompie albo filtra nie działa
Ale zauważyłem że otwieranie i zamykanie drzwi działa b.wolno nawet za którymś razem wogule. Układ podciśnioeniowy centralnego zamka jest całkowicie oddzielony od układu podciśnienia silnika. Jedyna wspólna przyczyna wolnego zamykania i niedziałania rozrusznika to może być bardzo niskie napięcie na akumulatorze. zawór w pompie uruchamiany elektrycznie...
Plastikowy zaworek na filtrze powoduje że paliwo (podgrzane)z powrotu nie musi wracać do zbiornika paliwa tylko od razu do filtra robiąc krótszą drogę. Zawór zwrotny znajduje się w pompie.Jeżeli jest uszkodzony i paliwo cofa się do baku przewodem dolotowym załóż zaworek zwrotny (koszt 20 zł) przed filtrem paliwa na dolocie.
30A pod maską.Prawdopodobnie numer 6.Odpowiada za zasilanie pompy paliwa.wtrysków ,zaworu oczyszczania pojemnika,regulatora wolnych obrotów.Może znasz dokładny typ silnika?
witam.jezeli wczesniej wszystko bylo w porzadku to stawialbym na zapowietrzanie, trzeba sprawdzic szczegolnie filtr paliwa a pozniej szukac dalej.rowniez zawor zwrotny pompy wtryskowej moze byc przyczyna.pozdr
Zakupiłem całą pompę co wyszło mnie taniej niż regeneracja pompy i naprawa mikro wygięcia miedzy zaworem a pompą.
Przez taką ilość zaworów to pompa nie ma siły sama zasysać paliwa. Wystarczy jej opór na filtrze i gruszce. Resztę zaworów wywal. I pamiętaj że im więcej połączeń w układzie tym łatwiej ma się rozszczelnic/zapowietrzyć.
Dizba ma rację z tym że ten zawór wymieniamy na samochodzie bez konieczności demontażu pompy.
Nie zmierzysz tych zaworów!! Wymień to o co prosi ECU! ''Zawór sterujący dawką paliwa'' To ten grubszy na pompie!
Z tego co pamiętam, tam jest w zbiorniku przy pompie rodzaj zaworu utrzymującego ciśnienie paliwa na powrocie. Jak masz problem z niskim ciśnieniem sprubuj kombinerkami przydusić wąż powrotny do zbiornika, o ile jest elastyczny.
Mam prośbę. Czy ktoś posiada opis lub shemat ja zrobić odcięcie pompy paliwa Co jest potrzebne i jak to zrobić. potrzebny jest zwykły przekażnik wstawiony w szereg obwodu pompy i np. zasilanie jego od zaworu paliwa .
Na pompie wysokiego ciśnienia.
Coś tutaj nie pasuje w tym opisie. Pompa CR nie zasysa paliwa ze zbiornika tylko wstępna. A po drugie możesz mieć problem z zaworem na pompie, wiązką ,ECM itd. A czujnik ciśnienia paliwa jest jeden.
Cos krecisz. Chyba nie bardzo wiesz, co robisz. Jaki silnik? I najlepiej daj zdjecie tego, co odkrecasz, bo to nie zawor stopu. Czy zdjales opancerzenie modolu immo?
tam nie ma zadnej filozofii...tylko rotacyjna pompa, zawor odciecia paliwa i pare przekazników.
zobacz czy przypadkiem na wyłącznik nie idzie stałe +12, jeżeli tak to zamień na po zapłonie, bedziesz mógł go gasić normalnie kluczykiem, ale jak zapomnisz rano przełączyć to też go nie odpalisz, może zamontuj sobie diode która bedzie informowała o stanie w jakim znajduje sie przełacznik
Witam. Mam problem z iveco daily 2016r 3.0. Sporadycznie wywala błąd cisnienia paliwa za niskie poza progiem i pojazd gasnie albo nie reaguje na pedał gazu. Wtryski sprawdzone w boschu są ok, zawor regulacyjny na listwie wymieniony, pompa cr bez śladów opilkowania i zawor regulcyjny wymieniony oraz zawor mechaniczny przelewowy, filtr paliwa wymieniony....
Wygląda na wykończoną pompę CR jak wstępna daje 4 bar. Da się to wstępnie sprawdzić obserwując PWM dla zaworu reg. ciśnienia. Ale chyba czeka cię wymiana pompy .
Sruba pozioma nad zaworem Stop(ta z blaszką na gwincie)wkręc <podskoczą też wolne obroty)
Problem z zaworem regulacji ciśnienia paliwa DENSO w pompie wtryskowej wysokociśnieniowej.Falowanie obrotów przy niższych temperaturach-do problemów z uruchomieniem auta.Koszt 600zł+wymiana 300zł. Denso do 2006 roku robiło badziewiaste zawory SCV potem zmienili ich konstrukcję. DENSO + SCV = KŁOPOTY i to we wszystkich markach samochodów. http://www.oknation.net/blog/preechasan/...
Witam. Jeżeli na końcu węża jest coś w stylu pistoletu z zaworem, można założyć na ten zawór krańcówkę załączającą pompę przy całkowitym jego otwarciu.
120bar jest 2x za niskie do startu spróbuj wyjąć zawor regulacyjny cisnienia paliwa na pompie i przedmuchać ewe zaślepiać wtryskiwac odkręcając rurkę od niego i zaślepić sruba aby paliwo boe uciekało. Obstawiam.zawor na pompie CR
A6 C7 2.0 TDI 190 KM CNHA mam taki problem, że raz na 3 tygodnie średnio auto po nocy zapala tak, jakby się paliwo cofnęło. Odpali na sekundę, zgaśnie i odpali za drugim razem. Co to może być? Zero błędów na komputerze. AI: Czy problem pojawia się tylko przy niskich temperaturach, czy niezależnie od pogody? Problem pojawia się niezależnie od pogody....
Czy to moduł sterujący może? Może. Problem jest z zaworem sterującym rozdziałem paliwa ( timing control valve) który jest wbudowany w pompę . Polecam artykuł https://autoditex.com/page/vp44-timing-c...
No to tak sam sobie odpowiem na mój problem w samochodzie zawor egr robił zwarcie dla tego na listwę nie było puszczane paliwo przez zawor ciśnienia paliwa wystarczyło odłączyć zawor egr.
jaki czujnik cisnienia paliwa???w zadnym z tej klasy aut nie ma czegos takiego!!cisnienie na listwie regulowane jest regulatorem podcisnieniowym!!czasowe uruchamianie pompy paliwa jest czysto elektryczne i ze sterownika!!uszkodzona moze byc sama pompa paliwa-zawor zwrotny nie trzyma cisnienia!!!!!
pierwszy błąd wskazuje na usterkę nastawnika w pompie wtryskowej drugi błąd może być spowodowany przycinaniem się zaworu EGR ps.raczej bez regeneracji pompy nie obędzie się.
Witam kolego. Wygląda mi na problem z zaworem zwrotnym paliwa lub pompa paliwa, która powoli umiera i ma takie strzały. Możę sprawdź?
sigi a co ma odłączeni pompy paliwa do ubytku paliwa w zbiorniku ??????????????????
można automatyczne z przekaźnika podłączonego do zaworów gazowych. w chwili wystąpienia zasilania na elektrozaworach przekaźnik odcina zasilanie pompy.
Ma na pompie, obok zaworu przelewowego.
jak poprawisz ortografię to umieść ten zbiornik z pompą poniżej kapaczki bo w nocy wycieknie ci grawitacyjnie 200 litrów paliwa do pieca. ta pompa NIE MA ZAWORU STOPU CIECZY i wypłynie ci syfol jak wino z baniaka.
Ale w pompie to jest jeden czujnik temp. paliwa, który do odpalania ma się nijak? Przy zmianie zaworu SCV w Fordzie, trzeba zrobić jego adaptację. Jeśli natomiast pojawia się błąd POO89 jest opisany tak nieprawidłowe działanie regulatora cisnienia paliwa wyciek płynu lub usterka uszczelnia To wybacz -koniowi poopowiadaj że wtryskiwacze były sprawdzane....
Sprawdź dokładnie przewody od pompy do zaworu odcięcia paliwa... Jak nie ma zasilania tego zaworka to nie odpalisz bo pompa nie tłoczy paliwa
Witam. Mam problem. Mam Volvo v50 2008 1.6D. Zgasł i już nie odpalił. Brak ciśnienia paliwa na listwie. Z pompy nie wychodzi paliwo. Pompa wymieniana na używkę już 2 razy. Wtryski sprawdzone i 2 naprawione. Czy jest możliwe aby coś rozłączyło dawkę paliwa na listwę?? Do zaworu na pompie dochodzi napięcie. Auto na samostarcie pali i chodzi. Ciśnienie...
czyli trzeba uszczelnić tandempompę - czyli pompę paliwa i podciśnienia (w jednym) - każdy wyciek z niej to sygnał, że trzeba z nią zrobić porządek, w tym przypadku zamontowanie zaworu zwrotnego nic nie da dopóki nie usunie się przyczyny wycieku, w Passacie raczej nie ma dodatkowej pompy paliwa w baku ale różnice polegały na tym, iż od jakiegoś numeru...
Centurion=chiny (opcje: jackuzi prysznic itd.), co do zaworów paliwa to w przypadku w124 to lipa, bo jedynym miejscem na odcinke wężyka to pomiędzy filtrem paliwa a pompą (wszystko na wierzchu), lepiej ciachnąć rozrusznik na 3 pinowej kości obok serwa w komorze silnika no i polecam blokadę skrzyni biegów.
Wymieniłem przekażniki zaworu sterownika paliwa pompy wtryskowej wtryskowej i sterownika świec żarowych oraz czujnik temperatury silnika i wszystko działa więc problem rozwiązany ... Zamykam temat..
Pssenny tak jest to silnik diesla.Zawor paliwa jest w pompie.Pompa jest rotacyjana, ale w obudowie ma zawor paliwa z ktorego wychodzi kabelek na ktory trzeba podac + zeby paliwo doszlo do pompy. Chodzi o to ze ten kabelek mam puszczony przez przelacznik do akumulatora (tak zrobil poprzedni wlasciciel). Jezeli wiesz gdzie jest podlaczony ten kabelek...
jako ciśnienie paliwa na wolnych obrotach to moge byc zawor cisnienia paliwa na pompie wtryskowej
Czy ten civic posiada zawór zwrotny ? Tak, w pompie paliwa w zbiorniku.
Gdy PD kopci na szaro zaraz po odpalaniu gdy dłużej stoi. To wina za ten stan jest w układzie paliwowym. Po prostu paliwo zeszło trochę i zanim tandem nabije prawidłowe ciśnienie mija kilka obrotów a w tym czasie pompki są nie napłnione prawidłowo paliwem. Żeby był ideał to nowa tandem gniazda głowicy do weryfikacji nowe uszczelnienia pompek i tandemu...
Tylko wtedy załóż oryginalny filtr z przelewem do baku i pompa niskociśnieniowa 0,2 bara. Ewentualnie widziałem już tak zrobiony układ że pompa była elektrycznie podłączona do świec żarowych i miała obejście z zaworem zwrotnym. Idea była tak że pompa podaje paliwo przed odpaleniem (napełnia układ) a po rozruchu pompa VP sama ciągnie paliwo przez zaworek...
Dobry masz słuch skoro słyszysz pompę paliwa. Buczenie może nie być od pompy tylko od zaworu par paliwa. W tym modelu pompa pracuje dopiero po kręceniu rozrusznikiem. Żeby sprawdzić pompę paliwa najlepiej zrobić zworę na przekaźniku który znajduje się w skrzynce pod maską. Kolor z tego co pamiętam to fiolet. Sprawdzić przekaźnik też by się zdało a to...
Jezeli twoj samochod to stary diesel z mechaniczna pompa paliwa to pozostaje ci rzeczywiscietylko zawor odcinajacy
Skoro komputer nie komunikuje się z pompą to znaczy, że to nie jest żaden mechanik tylko wymieniacz. Szkoda tylko Twojego czasu. Takich wymieniaczy cechuje to, że jak komputer mu nie "powie" weź wymień wentyl w lewym, tylnym kole to on nie ma pojęcia, że można poślinić palec i przyłożyć go do tego wentyla, aby sprawdzić czy lecą bąbelki, a sam nie wpadnie...
Właśnie sprawdziłem to wszystko wiem jest dodatkowa sprawna;) podpiołem manometr przed filtrem poprzez trujnik i pokazuje 4 bary ;) Ale mam taki problem samochod nadal nie odpala ukalad odpowietrzony przy wtryskach paliwo jest odpalam samochod purtnie dosłownie i gasnie...odkręcam rurkę od wtrysku pusta;/ pompa cr jest nowa ogólnie posiadam 2 pompy...
Witam, Ja mam takie pytanie ? sytuacja wymieniony piec z dogrzewacza na pełne postojowe, niestety na wersję z zaworem paliwa N109 w dogrzewaczu nie bylo. Webasto nie odpala, zawór ciągle zamknięty. Jak to ominąć ? przełożyć cały palnik bez zaworu z dogrzewacza mogę ale czy wtedy nie będzie błędu ? Podobno przy wersji z zaworem N109 jest inna pompa paliwa.
Nubira nie posiada żadnego przepływomierza. Śmigam tym prawie 3 lata, to przykład kompromisu taniej produkcji i nowoczesności lat 90. Może warto sprawdzić wtryski, ich połączenia elektryczne. Ciśnienie paliwa - sprawność zaworu i pompy paliwa. U siebie mam lpg i czasem na benzynie też zdarza się falowanie obrotów , ale w niewielkim zakresie i sporadycznie....
Witam mam problem z brakiem ciśnienia paliwa w Vw t6 2.0 TDI 150km A mianowicie nie generuje ciśnienia wogole na listwie brak ciśnienia coś tam leci jak pompa wstępna podaje paliwo w rzeczywistych ciśnienie pokazuje 2-5bar . Co sprawdzone : Pompa wstępna podaje paliwo Filtr drożny Rozrząd na swoim miejscu Podmieniony zawor na pompie I listwie Brak opiłków...
Przekaźnik od zaworu paliwa. http://forum.omegaklub.eu/showthread.php...
A skąd ci się pompa wzięła w 1Y co? Przecież to zwykły klekot. Do sprawdzenia trzy rzeczy jak paliwo dochodzi. Zasilanie ecm,kostka stacyjki,zasilanie zaworu na pompie. Narzędzie specjalistyczne to żarówka 12V.
Witam mam problem z focusem mk1 z 2004 1.8 tdci 101km mianowicie auto chodziło po jakims czasie niechce zapalac kreci i nic jak by jakis zawor trzymał błedow nie ma wymieniona pompa paliwa i dalej nic jak mu psikne samostartem to zapali od strzała moze ktos miał taki problem Dodano po 1 kontrolki rowniez niepokazuja zadnego bledu
MID 128 PID 94 Ciśnienie zasilania paliwem FMI 7 Zbyt niskie ciśnienie. Zatkany filtr paliwa. Obecność powietrza w układzie paliwowym lub wycieki z tego układu. Zbyt niskie ciśnienie otwarcia zaworu przelewowego. Zużyta pompa paliwa. Usterka mechaniczna czujnika. Wygenerowanie kodu usterki. Polecenie zapalenia żółtej lampki. Zapalenie się żółtej lampki....
Moje sugestie to ; wymien filtr paliwa, jezeli masz mozliwosc to podmień cała listwę wtryskową, jesli nie to zdemontuj i rozkreć zawór ktory jest na koncu listwy sprawdź czy jest cały ( chociaz pewniej by bylo podmienić), nie wiem czy w tym roczniku juz byly pompki paliwa w zbiorniku, ale wyciagnij kosz i zobacz czy caly i czy nie jest zalepione sito,Przedzwoń...
Witam trafiło do mnie na warsztat auto , którym nie mogę sobie poradzić i już nie mam pomysłów co może być problemem , może ktoś z was miał podobny przypadek lub ma jakiś pomysł. Mianowicie auto to renault scenic 3 z silnikiem 1.6 dci 130km . Problem polega na tym że auto po odpaleniu generuje 1800 bar cisneienia paliwa na listwie na wolnych obrotach...
Sprawdź czy pod wtryskami są oryginalne podkładki.,chodzi mi o wysokość wtryskow w głowicy. 2 Sprawdź świece płomieniowa. 3 luz zaworów. 4 kat wtrysku pompy paliwa.
Następnym razem dostaniesz blokadę pisania na tydzień za takie info :D W tym układzie kłania się szczelność i jeszcze raz szczelność, łącznie z uszczelnieniami silnika. Sprawdź czy klapa spiętrzająca nie zacina się, szczelność kalosza, działanie zaworu termicznego. Masz dwie pompy paliwa?
Naprawa: - uszczelka pompy paliwa - popychacz pompy paliwa - podstawa pompy paliwa - uszczelka pokrywy zaworów - regulacja gaźnika - regulacja zaworów - ustawienie kąta wyprzedzania zaworów Trochę tego było... Koszt naprawy 400,- zł Dodano po 1 - ustawienie kąta wyprzedzania zapłonu * ja wymiękam ,za tą kasę kupiłem poldka w lutym i już 23 tyś.km wyjeździł,tyle...
Postukałem w zawór nadmiarowy na CR ale nic to nie dało. Po odkręceniu przewodów, przy wtryskiwaczach pod lupą nie widać żadnych opiłków metalu. Zawór SCV w pompie wymieniony w ramach "profilaktyki" Nadal nie ma ciśnienia paliwa. Kolejnym krokiem będzie wymiana listwy paliwowej CR razem z zaworem nadmiarowym i/lub pompy wysokiego ciśnienia..
Witam Mam Astre F z silnikem X17DTL, przy pompie wtryskowej prócz zaworu paliwa jest od lewej strony drugi zawór elektromagnetyczny, ktos cos kiedyś przerabial i nie jest on podłaczony, wie ktos skąd powinno isc do niego zasilanie? ma ktoś jakis schemat instalacji zwiazanej z tym? z góry dzieki za pomoc
Czyli kablem jade od rozrusznika do zaworu na pompie wtryskowej( ten zawor na pompie jest chyba od wiekszej dawki paliwa przy starcie) od tego jade na elektrozawor do swiecy osobno robie wlacznik 20A i przez przez przekaznik potem jade do swiecy tak ma byc noi zapomnialem zawory zmasowane.
Mógłbym wiedzieć jaką posiadasz pompę? Ciśnienie 1,5 bar zaworu jest odpowiednie?
zmienic jeszce filtr paliwa,a jak to nic nie da zmienic pompe bo by wychodzilo ze ta już nie wyrabia ? Też tak sądzę! Nie tak szybko, panowie. Może przed wymianą pompy, a po wymianie filtra dobrze byłoby sprawdzić jakie daje ciśnienie - ona grosze nie kosztuje. W MK6 był w okolicach pokrywy zaworów, na rurce zaworek jak do koła, tam można było sprawdzić...
W pompie wtryskowej.
masz jeszcze problem z ta pompa ja znam odpowiedz na twoje pytania pozdrawiam
Jakby tego mało obecnie z kluczyka nowe BMW można zdalnie prowadzić ... . Zamiast zaworu wystarczy odcięcie obwodu pompy paliwa własnego pomysłu . Montowałem i całkiem skuteczne rozwiązanie .
mozesz miec : - zapowietrzony filtr paliwa - odkrec od pompy przelew, zalacz zaplon i za pomoca jakiejsc prozniowej pompki lub ust :-) poprostu przelej filtr i pompe :-) - diesel dosc mocno drży i moze masz przerwany kabel od elektrozawru przy pompie? podlacz zawor + bezposrednio z aku i wtedy sprawdz czy nadal przerywa.
sprawdż ciśnienie paliwa w chwili rozruchu(min 200 bar)i nastawy zaworów na pompie,sprawdż filtr paliwa(opiłki) ułkad wtryskowy bosh-pompa pomocnicza w baku(min 3bar) a Egr najlepiej zaslep mechanicznie a nie tylko podcisnienie
Witam, muszę wiedzieć jak to sprawdzić bo niby padła mi pompa cr(nie podawała paliwa na listwę),podmianka zaworów nic nie dała.Kupiłem używaną lecz ona też nie podaje paliwa,ciśnienie na pompie tej w baku 3.8bar.
Regulator ciśnienia jest na pompie CR, to jest podgrzewacz paliwa. Tak na chłopski rozum wystarczy pomyśleć, który plastik wytrzyma ciśnienia rzędu 800-1000 i więcej barów
Podaj wartość z grupy 001 pola trzeciego, parametr odczytaj vagiem. Wczoraj robiłem passata z silnikiem AFN, po zatankowaniu w znanej stacji O****, auto po zgaszeniu już nie odpaliło, nastawnik stał na 1.120v, auto przyjechało z błędem nastawnika, wału, zaworu wyprzedzenia wtrysku i odcinającego paliwo, okazało się, że pompa stanęła na amen, po rozebraniu,...
Jutro obejrzę jeszcze raz dokładnie pompę, ale wydaje mi się że zaworu nie ma, w pobliżu pompy, jest jeden wolny przewód z wtyczką do niczego nie podpięty, może to wtyczka od tego zaworu? Czy jest możliwe że ktoś wcześniej wymieniał pompę i i wstawił taką bez zaworu? W poprzednim modelu 2.7 cdi występowały pompy z zaworem i bez, jeśli pompa nie posiadała...
Wygląda na to że komputer nie steruje zaworem w pompie, przewody sprawdzone, uszkodzony komputer? Nikt nie pomoże?
Podłącz pod zasilacz np 7v to nic nie spalisz. Nadal stawiam ma pompę cr inaczej miałbyś błędy sterowania zaworu regulacji ciśnienia paliwa
Sprawdź przekaźnik pompy może się zawiesił i ziwera ciągle.
2kable to zawor paliwa. 2 kable do obrotomierza
Witam,w zależności jaka pompa wtryskowa,w boschu możesz wymienić same uszczelki zaworu regulacji ciśnienia paliwa. Bardzo często zdarza się to w tych pompach.
Z tego wynika, że biały trzeba podłączyć pod rozrusznik a czerwony pod stacyjkę. We wtorek mam mieć nową cewkę. W cewce na pompie pomiędzy czarnym a czerwonym nie ma przejścia. - rezystancja cewki ciągnącej (przewód biały/czarny) 0,232-0,284 (rezystancja cewki wciągającej, kolor kabla biały/czarny)) - rezystancja cewki trzymania (przewód czerwony/czarny)...
zawor pompie paliwa iveco zawor zwrotny pompie prądu pompie paliwa
odpowietrzenie tuszu instalacja elektryczna motoroweru blank check false
instrukcja kalibracja panasonic szybkie przewijanie
Ford Focus Mk2 radio 6000CD Sony nie działa po odłączeniu akumulatora – kod PIN, blokada, bezpieczniki Fujifilm FinePix S1800 – czy ładuje akumulatory AA przez USB podczas zgrywania zdjęć?