Czujnik masz w lusterku zewnętrznym,silniczek za radiem.
(at)poldzer Jeśli nie uda Ci się zdobyć potencjometru, mogę go przywrócić do życia.
czy w programie VAG (Polski VAG) można ustawić parametry otwierania Silniczka, kąty itp
Ten silniczek kosztuje 110zł z firmy Febi i działa bezproblemowo. Nie szkoda Ci czasu na poszukiwania potencjometru gdzie tu masz fabrycznie nowy zamiennik.
To tylko taka ogólna porada, bo nie wiem jak wygląda układ chłodzenia /i grzania w tym konkretnym samochodzie. Po pierwsze sprawdź rury nagrzewnicy - obie powinny być gorące, bo raczej zaworu na nich nie ma. Wtedy wiadomo, że nagrzewnica działa i można szukać przyczyny w układzie regulacji nadmuchu na nią a raczej jego braku. Jeśli rury nagrzewnicy,...
Jeżeli panel steruje to albo klapa zerwana albo silniczek od klapy nią nie steruje.Tak Ci nie pomożemy musisz cokolwieg sprawdzić, zrób diagnostykę.
Silniczek sterujący klapą temperatury dla pasażera do sprawdzenia.
Oczywiście należy najpierw sprawdzić działanie silniczka klapy, przeważnie 12 V napięcia stałego. Ja regulowałem położenie zasilaczem.
Do wyjęcia masz schowek. Po jego wymontowaniu silniczek masz przed oczami.
A następnym razem może więcej danych, czy automatyczna czy półautomatyczna
http://obrazki.elektroda.net/92_12696475... http://obrazki.elektroda.net/92_12696475...
Trzeba sobie wybrać sterownik klimatyzacji 08-HVAC, jak już będzie wybrany to na dole powinien być Output Tests-03 jak dobrze kojarzę. I tam w tych testach, kolejno wykonuję się testy klap. Da się tam podejrzeć, czy dana klapa pracuje w pełnym zakresie. Natomiast jak potrzebujesz podejrzeć aktualną pozycję klapy, to trzeba sobie wybrać Meas. Blocks-08....
Po rezystorze widać ze to klima manualna. Działanie Wentylatora raczej nic nie ma wspólnego z klimą.. Do sprawdzenia bezpiecznik (nie ten 5A) tylko ten do wentylatora (chyba 20A lub 25A) no i sam wentylator... Bład tyczy się Sterownika klimy ze nie ma czasem nie odpowiada... silniczek klapy to pewnie klapa do obiegu wewnętrznego.
A gdzie znajduje się czujnik temperatury: w silniczku czy poza nim, czy może ręcznie sterujesz? Może silniczek dostaje za małe napięcie? Albo jest za małe napięcie sterujące. A te silniczki to na jakie napięcie są? Czy te 3 silniczki wymienione to poza układem gdzie były działają i są sprawne, jeżeli tak, to po co je wymieniasz a nie szukasz innej przyczyny...
po zamontowaniu silniczka stoi cały czas w jednej pozycji - zamkniętej Ale zobacz czy silniczek chodzi poza klapą w ogóle.
Zrób tak ustaw nawiew na nogi, wymontuj silniczek i ręcznie przestaw klapę w dwie końcowe pozycje. Sprawdź jakie wtedy leci.
Podejrzewam że powodem jest standardowa usterka aktuatorów/silniczków sterujących klapami nawiewu. Zwykle jednak nie same silniczki się przepalają, ale przestają działać ich potencjometry, przez co klimatronic nie wie w jakiej pozycji są klapy i przestaje nimi w ogóle sterować. Bywa że ukręci się plastikowy łącznik, wtedy silniczek kręci się non stop...
Klapy nawiewu sprawdzić, silniczki.
Wymiana silniczka nastawnika klapy
Nie. Płyn przez nagrzewnice przepływa stale a ciepło zimno zmienia silniczek klapy ciepło zimno.
VCDS-em można sprawdzić czy silniczki ustawiające klapy regulacji temperatury od strony kierowcy i pasażera działają i czy osiągają swoje położenia krańcowe. Ale znając ten model jest zatkana nagrzewnica i bez rozebrania całego środka samochodu i jej wymiany się nie obejdzie
https://youtu.be/qWP-Y6rylI8?si=_Pe3ItmI... https://youtu.be/kCeIYYsr7tM?si=PPGam2xn...
Sprawdź czy węże na wejściu do nagrzewnicy są gorące - przy grodzi od strony silnika. Może też być silniczek klapy nawiewu - jeśli masz climatronica.
Część. Wszystko sprawdzone sprawne i dalej nie otwiera się tylna klapa bagażnika golf plus .ale tak jakby nie dochodzi napięcie. Co jeszcze sprawdzić. W czym problem
Dzisiaj się okazało! Miałem zawieche na grzanie tylko na gorąco, na panelu ustawiłem więc LO i tak cały dzień z tym ustawieniem jeździłem. W pewnym momencie zaczęło wiać zimne i okazuje sie że silniczek sie całkiem przestawił więc już wiem który. Pozostają tylko teraz takie kwestie jak mechaniczne uszkodzenie klapy lub coś ją blokuje w co wątpię, uszkodzenie...
Zrób diagnostykę i sprawdź położenie klapy rozdziału powietrza. Możliwe, że uszkodzony silniczek klapy lub inne uszkodzenie mechaniczne.
Oczywiscie, ze bład wskaze która to klapa. Usterka ta polega na tym, że maly elektryczny silniczek napędza przekładnię, która z kolei przez kolo zębate ramię klapy. Ramię to moze się poruszać w w przedziale otwarte - zamknięte, co w przeliczeniu na VAGa, to coś okolo 0 - 132, lub 0 - 152 impulsów. Obroty silniczka są wiec liczone w tym przedziale, co...
Cześć. Tak na początek kolego: Pierwsze Mercedesy Viano weszły do produkcji ponad dwadzieścia lat temu. Pomijam, że na niektórych rynkach używano nazwy VIANO również dla Mercedesa V-klasse. Do tego dochodzą nam różne rodzaje klimatyzacji. Do tego dochodzi podział na auta z kierownicą po lewej i po prawej stronie - co w dzisiejszych czasach wcale nie...
Musi być coś z kalpą ciepłego powietrza , rozbierz trochę plastików i sprawdź cz silniczek klapy nie świruje.
Dobra, to poczekajmy na ten silniczek. Klapy rozumiem chodzą płynnie, nie przycinają się nigdzie?
Wyłamane zęby lub zanik styku na silniczkach klap.
Kondensator 470nF/63V.
Witam W passacie b6 wymieniałem potencjometry(czujniki położenia) w silniczkach klap nagrzewnicy/nawiewów. Cześć wyrzucała błąd np v159 i v158, część terkotała a część wymieniłem na zapas żeby za jednym rozbieraniem to rozwiązać... i może niepotrzebnie... Wymieniłem wszystkie 7 potencjometrów w całym aucie, nie trzeba wyciągać wszystkich silniczków,...
Trzeba zdjąć maskownice i sprawdzić, może silniczek zdechł, któryś kabel się przełamał, cięgno spadło, możliwości jest trochę.
Powinny być po lewej stronie obudowy nagrzewnicy, są chyba trzy https://a4-klub.pl/topic/8125-b5-afn-wyk... tutaj masz manual
Witam Sprawdziłem zamykanie klapy obiegu powietrza(zewnętrzne/wewnętrzne) i chyba nie działa. Wiem że nią steruje jakiś silniczek tylko nie wiem gdzie go szukać i jak sie do niego dostać. gdyby ktoś wiedział to byłbym bardzo wdzięczny za podpowiedź.
W vag-u masz output test i po kolei wysterowuje wszystkie silniczki klap, wentylator, sprzęgło kompresora i wyświetlacze klimatronika
Pod osłoną kierownicy. Albo od strony pasażera. Nie pamiętam teraz. Sprawdzisz w 5 minut :) Będzie tam takie cięgno, jak klimę będziesz ustawiał od lo do hi i tam nie będzie silniczek pracował to bierz się do roboty. Silniczek silniczkiem ale czy on jest odpowiedzialny za brak chłodnego nawiewu??
Dziś rozebrałem zamek drzwi kierowcy. 6 pinów. Na dwa skrajne zapewne przychodzi 12V bezpośrednio na silniczek. Po przyłożeniu napięcia działa i po zamianie biegunów w drugą stronę. Dwa środkowe piny zakończone są pewnego rodzaju krańcówką, czyli po zadziałaniu zamka stykają się. Jest tam też włącznik taki "wahadłowy". Zakładam, że od przekazywania...
Witaj. Na moje oko powinieneś przede wszystkim dostać się do silniczków od sterowania klapy ciepło/zimno i sprawdzić, czy jeżeli stopniowo obniżasz temperaturę na panelu to po pierwsze czy silniczek pracuje poprawnie stopniowo, po drugie wyjąć i sprawdzić czy czasami problem nie leży w samej klapie (łączenie silniczka z klapą). To tak na początek.
Co oznacza 160?
Witam ponownie. Jak obiecałem, że napiszę po usunięciu usterki więc jestem. A więc zaczne od tego, że każdy z panów miał rację w moim przypadku więc zakładając, że mamy takie same peugociki to wielkiego wyboru nie ma i głównie chodzi o dwie rzeczy. Każdy nazywał to inaczej a chodzi o to samo więc brawa głównie dla kolegów; gacopiesz, bartek_j i autos....
Mam identyczny problem z bliźniaczym modelem lodówki. Po wstępnej weryfikacji zacząłem od pomiarów dwóch czujników temperatury, które znajdują się w chłodziarce, podejrzewałem, że odczytywana temperatura w chłodziarce jest zbyt niska, dlatego klapy są ciągle zamknięte. Obydwa pracują bardzo podobnie, jeden ma delikatnie większe opóźnienie, a różnica...
witam! w audi z climatronik zdarza sie ze siada silniczek klapy otwierania ciepłego powietrza, sprawdż czy rzeczywiście otwiera.. trzeba wyjąć schowek pasażera i wtedy wszystko widac jak na dłoni. Poza tym.. nagrzewnica moze byc zatkana...
Sprawdź przewody w przelotce miedzy karoserią a klapa, przewody lubią się tam łamać.
Klapa sterowana elektrycznie ma delikatne szpary. Ktoś w końcu wpadł na to, że będzie się tam zbierał nagar z oleju i spalin z EGR. Ciasno spasowana od nagaru szybciej by się zacinała, co kończyłoby się obcięciem plastikowych ząbków w przekładni silniczka. Klapy starszego typu, sterowane podciśnieniem, domykały się szczelnie, ale tam nie miało co się...
Witam nie grzeje mi jedna strona nawiewu na wprost po stronie pasażera , rozebrałem plastiki i schowek , ale od strony schowka pracuje klapa zamykająca górna i jak zmienię na nawiew kabiny , ale jak zmienię pokrętło z zimnego na ciepłe to tylko działa silniczek dolny po stronie pasażera a po stronie kierowcy brak reakcji ,sprawdziłem na nowym silniczku...
Czesc kolego, powiem tak filtr nie wymienony ale zdejowalem go i nie ma rznicy jak go zdjelem to widzialem ze pd filtrem jest tak blaszka z otworami ruszalem nia ale tez to ic nie reaguje
To gratuluję. A serio? Dostań się do napędu klap mieszalnika i sprawdź co się zacięło, czy jakieś cięgno nie spadło, czy silniczek napędu klapy pracuje. Jak będziesz miał fart to tylko pół deski rozbierzesz. Jak niefart to całą.
A może masz uszkodzony silniczek dlatego nie rozłącza w granicznym punkcie. Rozepnij klapę z silniczkiem i sprawdź czy silniczek zatrzyma się w granicznym położeniu.
Witam. Auto to VW golf 5 Nie działa mi wycieraczka z tyłu. Spryskiwacz tak Na wtyczce z czterema pinami mam na dwóch środkowych napięcie. Kolega miał na trzech☹️ Spryskiwacz też nie działał ale bezpiecznik 15a był spalony i jest nowy. Teraz moje pytanie czy obwód się jakoś jeszcze zamyka przy zamkniętej klapie?? Wiązka w tej gumie co idzie...
Problem rozwązany. Silniczki regulacji klap nawiewu maja wpływ na prace wentylatora. Po wymianie wszystko działa.Zamykam temat
112 silniczek sterujacy klapa w kolektorze ssącym sprawdzić, wymienić, skasować błąd
Może być uszkodzona klapa ciepło /zimno ,ewentualnie silniczek klapy lub coś w panelu sterującym. Zacząłbym od sprawdzenia czy silniczek działa.
Witam Problemu ciąg dalszy, otóż silniczek od klapy zimnego/ciepłego dla nawiewu kierowcy i pasażera (ten po prawej stronie całego miksera, za panelem klimatyzacji) pracuje tak, że po wyłączeniu zapłonu po około minucie cofa się o jakieś 45deg i następnie po ponownym uruchomieniu nie ustawia się w poprzednim miescu ale wędruje około 45deg dalej. Wynikiem...
Witam, posiadam VW Polo 2008 rok 1,2 benzyna. Podczas wymiany silniczka klap, (obieg zewnętrzny, wewnętrzny), uszkodzone plastikowe zębatki silniczka. mam problem z ustawieniem klap, przy montażu sprawnego silniczka. Może ktoś wie, jak to poprawnie ustawić i zamontować? Dodam, że silniczek znajduje się od strony pasażera.
Należy dostać sie pod kokpit. Wskazany do tego jeszcze będzie jakiś fejsik . Czasami pomaga test klap , ale generalnie silniczek klapy do wymiany. A jak sie do tego dobrać? Wrazie prolemów zalecam kontakt z mechanikiem.
No aż testera nie potrzeba do tego. Zdejmij dolne osłony przy konsoli środkowej i sprawdź czy nie ma problemy z którymś z silniczków Nic tam nie zobaczy. Schowek wyciągnąć zlokalizować silniczek odpowiedzialny za rozdział powietrza i sprawdzić czy działa, czy mocowanie w klapie nie jest wyrobione, czy sama klapa uszkodzona.
Sprawdzić wiązkę kabli w przelotce dach-klapa
Sprawdź filtr kabinowy jak jest słaby nawiew ,druga możliwość silniczek klapy nawiewów uszkodzony błąd wychodzi przy teście komputerowym.
o ile nie bedze błędu silniczka klapy wykonawczej to sprawdź blok wartości mierzonych czy jakiś czujnik nie podaje zbyt wysokiej temperatury a klimatronik jej nie zbija
a co na forum golfa wymiękli z odpowiedzią ??? masz problemy na zasilaniu ze styku 30 akumulatora a przyczyn może byc wiele np. za duże spadki napiecia , słaby akumulator , brak prawidłowego połaczenia itd. drugi bład to silnik przedniej klapy dystrybucji powietrza jesli bawisz sie skanerem to zrób sobie test elementów pózniej nastawy podstawowe a jak...
Ja wiem który... ten od klapki obiegu wewnętrznego. oj jest całkiem z boku z prawej strony...
Delikatnie rozkręć ten silniczek i spójrz na zębatki. Zdarza się że pękają
Nawet jak w aucie będzie 26 stopni a ustawisz (w manualu) 28 bądź "HI" to ma lecić gorące powietrze. Bardzo często w B5 padają silniczki klap. Jak byś rozebrał osłony pod schowkiem pasażera to zobaczysz czy silniczki sterują klapami - starując z klawiatury Climatronica.
To że działają silniczki nie oznacza jeszcze przestawienia klapy. Zdaża się też urwana klapa i dlatego jej nie przestawia. Trzeba zlokalizować silniczek od kłapy przestawiajac temp. z niskiej na wyższą lub odwrotnie i go wykręcić. Sprawdzić możliwość przestawienia klapy ręcznie.
Pewnie chodzi Ci o klapę obiegu powietrza (zamknięty, otwarty). Klapa poruszana jest przez siłownik podciśnieniowy. Po wyjęciu schowka i zdemontowaniu osłony pod schowkiem będziesz miał do niego dostep. Sprawdź dokładnie przewody podciśnienia, zaczynając od rozgałęźnika pod maską, oraz zobacz jak pracuje klapa po odłaczeniu siłownika.
Jak się odepnie Gateway z tego wspornika, to nie będzie wtedy lepszego dostępu do górnych śrub żeby go zdjąć? Dolna widać już odkręcona.
klapy sterujące nawiewem. Miałem podobnie w A6 C4. Silniczki od sterowania tymi klapami mają czujniki potencjometrowe i widać są zabrudzone i klimatronik ma 18 więc silniczek kręci aby otworzyć i nagle otwiera całość klapy i leci ogień :) sprawdź VAGiem a jak nie to poszukaj bo klimatronik też umie wyświetlić numer błędu :)
W silniczku klapy temperatury, ewentualnie cięgnie lub samej klapie.
Witam. Po zdiagnozowaniu błędu P1031 i odrzuceniu paru rzeczy zrozumiałem że chodzi o klapy kolektora ssącego ( Byłem u mechanika podpiąć pod kompa i wyszło że chodzi o klapy ). Więc z góry zaznacze że się uczę, po rozkreceniu kolektora i próby zlokalizowania problemu zauwazyłem że klapy są w jednej pozycji ( w połowie otwarte). Próbowałem je ręcznie...
sprawdz wiazke do map sensora i do silniczka sterujacego klapa kolektora dolotu zobacz czy masz zasilanie? podaj numer bosch sterownika
Witam szukam porady bo nie daje ciepłego powietrza do kabiny choć sprawdziłem oba silniczki sterujące klapami - sprawne , przewody z płynem normalnie się grzeją auto też normalnie się nagrzewa do 90 stopni i nie mam więcej pomysłów POMOCY :cry: `
Znalazłem dzisiaj chwilkę zadzwoniłem po klienta właśnie zdiagnozowałem iż przyczyną jest silniczek który otwiera klapę mieszającą. Dla tych którzy może kiedyś będą z tym mieli problem to po wyciągnięciu schowka jest bardzo dobry dostęp. Jeżeli jeszcze ktoś by miał rozpiskę napięć na wtyczce od tego silnika byłbym wdzięczny są tam cztery przewody .Sam...
O ile matrix nie jest zatkany i jest gorący, to sprawdź klapy. Wszystko jest sterowana silniczkami krokowymi.
Witam. Po zdiagnozowaniu błędu P1031 i odrzuceniu paru rzeczy zrozumiałem że chodzi o klapy kolektora ssącego ( Byłem u mechanika podpiąć pod kompa i wyszło że chodzi o klapy ). Więc z góry zaznacze że się uczę, po rozkreceniu kolektora i próby zlokalizowania problemu zauwazyłem że klapy są w jednej pozycji ( w połowie otwarte). Próbowałem je ręcznie...
Witam, szukam silniczka nie w cenie nowego, i zastanawia mnie bo mam z nr.6q0907511 a w sprzedaży są np. 6q0907511 A, 6q0907511 B i 6q0907511 B. Czy gdybym kupił np. B i przerzucił z niego bebechy do mojego, głównie chodzi nn i o to co w nich się psuje tj. Potencjometr. Wrzucę 2 zdjęcia, czym się różnia z zewnątrz.
Co prawda stary temat, ale odgrzewam. Ten błąd 01596 i mnie się pojawił w VW Sharanie 2001, więc wziłąłem sobie całą dokumentację z ETKA i ściągnąłem pół dolnej konsoli w aucie i po dobraniu się do niego, wyszło ze ten silniczek od recyrkulacji ma się dobrze, jest OK. Moze działa on zbyt wolno co jest powodem wywalania co jakiś czas błędu i mrugania...
Jak to ma być płynna regulacja za pomocą potencjometru (regulacja położenia klapy, a nie temperatury !) to trzeba zastosować komparator napięcia np LM311 i mostek H do sterowania silniczkiem
Dodano po 2 Witaj na forum elektroda.pl! Chętnie Ci pomogę z tym problemem. Z opisu, który podałeś, wydaje się, że problem może być związany z układem nawiewu w Twoim SEAT LEON 1.9 ARL. Istnieje kilka możliwych przyczyn tego problemu: 1. Zator w układzie klimatyzacji - może się zdarzyć, że przez zanieczyszczenia lub uszkodzenie elementów układu nawiew...
Jeżeli nie ma nawiewu to nie jest to wina nagrzewnicy, a klap sterujących. Mówiąc dokładniej silniczków w tych klapach. Sprawdź najpierw błędy na kanale 01 klimatronika.
Moze ktos mi wyjasni na jakiej zasadzie zatrzymuje sie silniczek klapy obiegu wewnetrznego. Nie ma w nim zednego ukladu przeciazeniowego ani krancowek, a zatrzymuje sie po zamknieciu i otwarciu klapy. Jak to dziala?
Może wystąpić sytuacja w, której element wykonawczy jest uszkodzony mechanicznie a nie elektrycznie np. spadło cięgło lub wypięła się dźwignia. Wtedy nie zapisują się żadne błędy w module klimatyzacji. W twoim przypadku sprawdził bym silniczek od klapy centralnej i temperatury, znajdują się od spodu nagrzewnicy w tunelu środkowym. Czasami lubi zaciąć...
Napewno SANDEN SD7V16 jesli potrzebujesz czesci do naprawy łacznie z przednim deklem,łozysko z kołem odezwij sie na pw.pomoge usunac ta usterke,w minimalnych kosztach ;-)pozdr.
Mam problem z otwieraniem tylnej klapy z przycisku. Sprawdziłem silniczek i przycisk wszystko jest ok. Prosze o pomoc.
Dwa są od sterowania centralnym zamkiem,na których pojawia się naprzemiennie -12V i +12V, a kolejne dwa są od mikro włącznika otwarcia pokrywy bagażnika, na jednym jest masa cały czas, a na drugim pojawia się masa po otwarciu zamka.
Prawdopodobnie to jeden z nastawników klap (silniczków otwierających klapy nawiewu) trzeba zanurkować pod deskę rozdzielczą i posłuchać który lub przykładając rękę do nastawnika można to wyczuć ale diagnostyka komputerowa powinna rozwiać wątpliwości. To oczywiście tylko moje przypuszczenia. Pozdrawiam
Nie jest to kwestia czynnika a bardziej silniczka co steruje klapą od temperatury.Zablokowany na podawanie ciepła.
Nie wiem dlaczego szukasz takiego silniczka tu na forum?...Właśnie sprawdzałem chociażby na Allegro,są dostępne.Dostęp do internetu przecież posiadasz.Czy nie ma w Twojej okolicy jakiegokolwiek składu części?
Dziękuję sprawdzę co będzie się działo jak zostanie podpięty stary silniczek na zewnątrz i klapy będą cały czas stały otwarte pozdrawiam
Kolego podepnij pod vaga mi wyszło ze silniczek klapy był zawieszony(chyba powietrza zewnętrznego) i czujnik ciśnienia klimatyzacji + mała ilość środka diagnosta zrobił adaptacje klap i wszystko zaczęło śmigać . Ja jeszcze wymieniłem płyn w układzie chłodzenia + czyszczenie. Sama możesz sprawdzić czy Klima nie ma błędów nie pamiętam dokładnie ale trzeba...
https://filmy.elektroda.pl/66_1708844991... Witam, jak uruchomić z palca bez zbędnego osprzętu, silniczek klapy nagrzewnicy Mercedes E-Klasa W212
Niestety nadal szukam ..
Witam, chciałem dopytać autorów czy mieli problem typu niedziałająca dmuchawa i 2 błędy w klimatroniku o numerach 2C6 i 4F9, prawdopodobnie 2C6 - Defrost flap motor - silniczek klapy chłodzenia, 4F9 - Air turbine motor - silnik nawiewu.
Od wczoraj mam taką sytuacje- jak odpalam auto to Kima się nie załącza odrazu i po jakimś czasie zaczynają działać dmuchawy a na wyświetlaczu climatronica zamiast temp zewnętrznej pokazuje mi HE sprawdziłem mam dwa błędy 413.1-silniczek klapy i 231.2- czujnik temp cieczy czy maja one coś wspólnego z HE na wyświetlaczu??
Jeśli chodzi o ten problem to nie dotyczy to klimatyzacji bo czy jest wlaczona czy nie to i tak sie włącza z zimnego nawiewu na cieple.wiec tu pewnie bedzie silniczek regulacji ciepło zimno.
napewno mam golfa V po sprawdzeniu silniczka wycieraczek , czujnika zamkniecia klapy ,mechanizmu wycieraczek ktory nie jest zatarty kupilem silniczek tego samego typu mianowicie 1K1955119E wycieraczki dalej nie działają Serdecznie prosze o pomoc Dodano po 6 jest to golf V 140km 16V comfortline http://obrazki.elektroda.pl/1945619900_1...
Uszkodzony silniczek klapy nastawczej temperatury V68 albo v71 nie jestem pewny...Przykro mi ale do demontazu deska
Odpiąć przewody wodne od nagrzewnicy, założyć wąż od karchera, przepłukać pod ciśnieniem. Jeśli klimatronic, sprawdzić błędy silniczków klap i test, mogą się zawieszać. Nowy płyn i odpowietrzenie całego układu.
Witam w merivie a z automatyczną klimą wyrabia się gniazdo (mocowanie silniczka - klapa) rozdziału powietrza zimne ciepłe .. Sciągaj schowek i zobacz czy klapa porusza się razem z ruchami silniczka - pewnie jest uwalone połączenie ...
silniczek klapa sprawdzić silniczek klapa mercedes silniczek klapa
twingo kontrolka silnik syrena alarmu własnym zasilaniem schemat wtyczka bolec
ciśnienie układzie klimatyzacji numer seryjny
Kondensatory o większej pojemności w rejestratorze Hikvision Brak świateł w skuterze Piaggio Sfera 50 - diagnostyka