Trzeba sprawdzic polaczenia tacho z elektronika, ponieważ takie objawy daje brak kontaktu elektroniki z sygnalem tacha. Chodzi o kostki, oraz samo tacho, po podgrzaniu suszarki, a były przypadki gdy tacho dostawalo przerwy w wyniku nagrzania.
Naped mozesz sprawdzic w trybie serwisowym. prog 6. przez 12sec obroty obroty w prawo z predkoscia 53obr/min 3 sec przerwy i kreci w lewo. prog 7. uruchamia wirowanie az do max obrotow. Jesli dioda "gotow" nie mruga to prawdopodobnie zle wchodzisz w tryb serwisowy. przepraszam za brak pl.znakow
Witam Ja zakladalem navi do Iveco ale mam tam 12 V instalacje Ten plus po zaplonie mozesz sobie pominac bo jest nie potrzebny. Sygnal predkosci mozesz wyciagnac sobie z Tachografu z pinu B7 zółta kostka w tacho 7 pin. musisz niestety zerwac plaby od tacha i czeka cie nowa legalizacja. Nie wiem tylko i musisz sobie to sprawdzic czy z pinu B7 wychodzi...
Możesz ją sprawdzic bez demontażu silnika pod warunkiem że masz multimetr i jakieś wkrętaki. Odlacz pralkę od sieci. Unieś pokrywę wraz z modulem Na prawej krawędzi modułu znajdź wtyczkę z sześcioma szarymi kabelkami, odłącz ją od modułu po odbezpieczeniu blokady ,która ją zabezpiecza przed przypadkowym wysunięciem z modułu. Ustaw miernik na zakresie...
Cewka tacho ma rezystancję 15R. Na powyższych obrazkach jest silnik produkcji BSH, więc opór cewki tacho rzędu 15Ω jest jak najbardziej prawidłowy.
Spróbuj skontaktować się z kol. Józek z tego tematu. Masz tam podane namiary, może coś znajdzie jak nie to dalej pokieruje. https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Sprawdz czy masz w brazowej kostce kabel na pinie 1, bo cos mi sie wydaje ze ktos zlaczyl 3 potrzebne kable uzywajac tych zoltych kostek. Aby wywalic tachograf nalezy: 1 wymienic zegary na takie z samochodu bez tacho 2 zrobic 3 mostki pomiedzy kostkami badz polaczyc przewody z odpowiednich miejsc: kostka biala --->A kostka zolta --->B kostka brazowa...
Czesc wszystkim mam problem w aucie MAN z tachografem SE5000 Rev.7.6, pomimo podłączenia urządzenia do zdalnego pobierania danych do kości C pin 5 i 7 urzadzenie pokazuje brak mozliwosci pobierania danych z tacho. Na pewno urzadzenie dodatkowe jest sprawne, bo w innym aucie z identycznym tachografem dziala bez problemów. Sprawdzilismy rezystancje pomiedzy...
Mam problem. gdy przekrece kluczyk na raz pojawia mi sie DEFEKT 200 i za chwie znak akumulatoraa, gdy zapale auto wszystko jest ok ale jak po całym dniu wyjme tarczke to w niektorych miejscach przerysowana jest krecha tak jakby otworzyc tacho i zamknąc lub jakby na chwile prad w tacho zniknoł i tarczka jest do wyp.... Wiem ze defekt 200 to komunikacja...
około 230ohm
Witam, biorąc pod uwagę to ,że kolego Tom58027 jest mało precyzyjny w opisie błędów a mam tu na myśli i tu przytoczę kolegę ''wyświetla błąd ECU pojazdu MID144 PID84 FMI2. Wyświetla mi również awarię ABS i w ECU hamulców pokazuje błąd złącza danych SAE J1939." Nie wiedząc tego czy te błędy mają status AKTIVE czy INACTIVE Nie wiem tego czy błędy (jeśli...
Witam serdecznie. Jestem nowy na forum więc proszę o wyrozumiałość. Pojawił się problem z czujnikiem prędkości/impulsatorem na tacho i nie pokazuje prędkości prędkościomierz. Sprawdziłem przewody są w porzadku, nieprzerwane, nowy czujnik na skrzyni ale dalej nie działa. jedna rzecz jaka mnie zastanawia to 4 przewody która idą z kabiny a na kostce przed...
Niestety nikt nie podejmuje mojego tematu dotyczącego regulacji prędkości obrotowej silnika z prądnicą tacho, zgodnie z załączonym powyżej schematem z układem MAA436. Pytałem w dziale AGD, ale też byli bezsilni . Piszą że mało danych.
https://obrazki.elektroda.pl/1394345100_... Miałem dziś na stole. Wylutowalem C16 i jest 100nf. Pozdrawiam
Witam ! moja rada to delikatnie się dobrać do uzwojeń bardzo często urywa się sama koncówka przy wyjściu , na połączeniu uzwojenie a przewód odejściowy kilka razy udało mi się to naprawić .Zawsze można spróbować zanim się ma to kupić .
W zależności od wersji pompy. Korpus pompy cały metalowy- ok 220 om, częściowo z tworzywa- ok 240 om.
W tej navi nie ma przypadkiem funkcji kalibracji systemu? Dodano po 3 Niedawno zakladalem jakiegos blaupunkta travel pilot i na poczatku tez pokazywal blednie predkosc(zanizal).Po tygodniu klient przyjechal i mowi ze jest juz ok.(tak jakby skalibrowal sobie odczyty predkosci z sygnalami pozycji z satelit)
Zrób tak jak na załączonym obrazku i będzie działać. Sprawdzone.
Lepiej kolego pokaż foto płytki PCB (patrz na obwód Tacho - ścieżki i te dwa rezystory SMD) :) https://obrazki.elektroda.pl/8174061600_...
Miałem taki przypadek i jest dośc częsty: uszkodzony wirnik w silniku, a dokładnie zwartych kilka zwojów, które uniemożliwiają normalny - płynny -rozruch. Każdy majster od silników jest w stanie sprawdzic go na "magnesie". Ale trop z tacho tez wydaje się dobry jedyna rada na sprawdzenie -podmiana na inny silnik sprawdź sposób podłączenia!! trzy razy...
Tachogenerator 68,70 Ω ±7%.
Tak licznik jest LCD :) jak znalesc ten przetwornik?,jak sprawdzic czy impuls jest juz przy zlonczce iso?, noi jesli ewentualnie znajde przetwornik to wystarczy z robic rozgaleznik? jeszcze raz dzienki za wszystkie informacje
Witam ponownie, panowie jak sprawdzic triaka w programatorze sterowania silnika miernikiem, jakie powinny być wartosci czy najpierw trzeba do wylutowac bo sie nie sprawdzi i jeszce jedno gdzie takiego triaka mozna kupic moze jakis inny zamiennik. Jestem z czestochowy moze ktos z czestochowy poda adres jakiegoś sklepu. Triak na płytce elektroniki jest...
Rezystancja dowolna. Grunt, żeby cewka pasowała na miejsce starej... :)
Popatrz w załącznik który dałeś. Widzisz tam screena z VAG TTACHO a na górze napis Interface Not Found? To jest Twoim problemem, póki tego się nie pozbędziesz to nie wgrasz wsadu do licznika. Ten napis powinien zniknąć po podpięciu kabla do USB i w jego miejscu powinien pojawić się nr kabla. Czy tak się dzieje za każdym razem? Czy jeżeli tam widzisz...
Jak sam zmieniałeś impulsator, to musisz go teraz kalibrować , bo będą błędy na tachografie.
33Ω (treść w celu spełnienia wymogu wpisania więcej treści w odpowiedzi ;) )
Łopatologicznie : Zaciski tacho zostawiasz sobie na potem, możesz podłączyć później taki silnik w pralce :D Witam jak podłączyć silnik od pralki automatycznej aby pracował na obrotach wirowania jest to silnik koutatorowy (...) ma 8 wyjść dwa na prądniczkę dwa na szczotki i cztery na cewki z jakiej pralki to tego nie wiem jeśli ma ktoś jakiś pomysł...
Wartość jednego jak i drugiego jednakowa - 13 KΩ . http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic22...
byłem. wyłączył. teraz nie podswietla się tacho i nie wstają wskaźnik. wyświetla defekt 200. gdzie są.zasilania na wsi silnika bo chciałem sprawdzic
https://obrazki.elektroda.pl/2958531700_...
Witam. Wymień cewkę tachogeneratora i po problemie, przecież błąd wskazuje wyraźnie na jego uszkodzenie. Zamontowany jest z tylu pompy myjącej, wstaw dowolną o takiej samej średnicy, jest tego pełno na Allegro.
wody jest w polowie czyli razcej ok, a jednak woda wychlapuje sie gora. Co do reszty nie wiem, bo trudno cokolwiek sprawdzic w sytuacji gdy gora wali woda przy kazdym ruchu bebna. Jutro pewnie zapakuje na probe jakas bielizna i wtedy sprubuje. A co wy myslicie o tym wylewaniu gora, normalne to jak jest sama woda czy nie???
Wciśni/zatwierdz ten komunikat dwa razy przyciskiem "OK" i błąd zniknie.
Witam, jak dla mnie to awaryjne przekaźniki w tablicy, była taka kampania - czarne zastępowało się zielonymi, było mocniejsze i z tego co wiem zabezpieczone diodami, na początku pomyślałem o impulsatorze ale to on ie powoduje odcięcia zasilana tachografu, natomiast może powodować zanik przebiegu na ICL czyli zegarach, pozdrawiam Dodano po 3 i oczywiście...
Spojrzałem dzisiaj na "serwisową instrukcję domontowania tachografu do Sprinter CDI". Zalecają całkowicie niezależną instalację opartą na niezależnym czujniku zamontowanym w wolnym otworze (zaślepka) na skrzyni biegów. Jednocześnie zastrzegają się, że nie odpowiadają za ewentualne niezgodności z rzeczywistością :) Osobiście nie pamiętam, żeby była tam...
Innych cewek luzem nie ma. Ta którą kupiłeś zawsze dawała radę, chyba, ze masz jakąś dziwną i rzadką odmianę pompy, ja w każdym razie z taką podmianą nigdy problemu nie miałem. Magnes na wirniku cały ?
Ten pierścień to magnesy cewki tachometrycznej bez tego pralka nie bedzie działać. Szukać należy w serwisach może przy spalonych silnikach będzie coś takiego do wymontowania. Pozdrawiam.
Jeśli to tacho cyfrowe to mogło zdechnąć
W opisie digi masz opisane na PDF wszystko zależy w jakim liczniku niektóre wymagają wylutowania chociaż większośc zakładasz klipsa odczyt i nowy zapis No i jak to diga chińskie nie znaczy że bezpieczne
To są oporniki umieszczone z drugiej strony płytki i nie mają numerków . Wychodzą z numerów 1-2 złączki K1 . Wychodzą z numerów 1=100 Om, 2=22 kOm- złączki K1 http://obrazki.elektroda.net/98_12118273...
I ma prawo nie działać przebieg, ani prędkościomierz. Bo masz fabryczną instalację zrobioną pod tacho. I schemat działania wygląda tak: skrzynia -> impulsator -> tachograf -> CAN -> deska I w takim układzie na desce jest pokazywany przebieg i prędkość z tachografu po szynie CANbus (pin A4 i A8 - biała kostka) lub po k-line (pin D6 - brązowa kostka)....
Zobacz na (aukcja 2547893300 lub 2547760085) czy on tak od strony tacho wygląda. Jeżeli tak, to jeszcze pozostaje kontakt ze sprzedawcą w celu porównania otworu w magnesie.
Podłączajac Voltomierz do przewodów z tacho i kręcąc silnikiem - powinieneś uzyskać napięcie ok.kilku Volt (3 - 5V )
Po co usuwać klucze. Spróbuj to zrobić tak vag lub vcds 17 ( licznik) ,potem dopasowanie 10 kanał 00 i ok. Sterownik dopasowany.Jeśli nie pójdzie przez licznik 17 to 25 immo i dalej tak samo
Ząbkami sie nie przejmuj, to ma tylko przytrzymać magnes tacho by nie jeździł. Cewka też może mały luz mieć.
Ciekawe dlaczego poruszasz jeden problem na wielu forach.... Dla tych ktorzy nie wiedza: http://www.maltchev.com/kiti/vag.zip http://www.obdprog.da.ru/ Sterowniki w gestii sprzedajacego.
będzie działać poprawnie bez dodatkowych rezystorów
Witam już sobie poradziłem.Jeżeli macie impulsator z 4 przewodami to wystarczy sprawdzic czy jest impuls.W starym sprinterze trzeba odkrecic element plastikowy w którym znajduje sie wlacznik swiatel przeciw mgielnych i korektor swiatel,za tym plastikiem idzie wiazka przewodów i jest tam kostka gdzie podlaczony jest impulsator i tacho.Brazowy przewód...
Witam ponownie. Moduł sterowania miał jeszcze spalona diodę, wymieniłem tez (stopioną) wtyczkę i gniazdo przy silniku, sprawdziłem tacho daje na wyjściu napięcie (po zakręceniu silnikiem). Po zalaczeniu programu pralka pokazuje na wyswietlaczu program, rusza ( bez poierania wody ) i za chwile pojawia sie na wyswietlaczu kod: "d09" nie mam niestety instrukcji...
sprawdzic timeout sprawdzic lampe sprawdzic wersja
silnik indukcyjny uzwojenie pomiar izolacji instalacji elektrycznej kierownica sprężyna
wzmacniacz tda7377 naprawa udaru makita
Sherman 250 – schemat elektryczny, MIG250-J04, inwerter, serwis, naprawa C-360: Olej zmieszany z wodą, pęknięta zębatka