Regulator napięcia nie powinien wpływać na zapłon. Bo jeśli masz instalację AC CDI, to zasilanie jest bezpośrednio z cewek, ale dziś bardziej w modzie jest DC CDI zasilane bezpośrednio z akumulatora. Zakładam że masz sprawny akumulator. Bez akumulatora DC CDI nie działa. Do tego mówisz regulator - masz na myśli to, co jest z cewkami w silniku? No i...
Doslowne, niekonieczne chlopskie tlumaczenie to zaplon, czyli impulsy ze sterownika. Zmienila mi sie klawiatura i musze tak pisac.
Podejrzewam, że zalało przewody wysokiego napięcia olejem spod uszczelki pokrywy zaworów. Miałem taki sam problem w Espero. Cewka , przewody i świece były dobre. Sprawdź. Pozdrawiam
Też mam takie auto-ewidentnie zimne luty na tablicy wskaźników(bardzo łatwo wyjąć) oraz wtyk-trzeba przemyć środkiem typu kontakt lub podobnym-wd 40 nie nadaje się do tego celu
Witam ! Nie na cewki na kineskopie , tylko na tym wtyku między 10 a 1 jest zwora i z 10 idzie na 1 trafa , potem z trafa idzie na kolektor T 655 .
Witam. Jeżeli przed awarią był normalny obraz, to warto. Oprócz transformatora, prawdopodobnie do wymiany tranzystor odchylania poziomego, ew. pamięć i kondensatorki w przetwornicy. Powodzenia.
ok, a jak chcę uzyskać wyładowania pomiędzy 2 przewodami tak jak pisałem odległość no powiedzmy 0,5 cm to wtedy muszę od uziemionego rdzenia poprowadzić przewód uziemiający do plusa WN na tą odległość 5mm? Wyprowadzasz 2 przewody - od obu końców cewki, dodatkowo koniec o gorszej izolacji (blizszy rdzenia) łączysz z masą. Nie jestem elektronikiem ale...
No nie powiedziałbym ,że podróbka w tym akurat przypadku ma znaczenie. Założyłem dużo takich cewek i o wiele więcej wytrzymywały niż oryginał. Świece przy okazji zmieniałeś? Powiedz jeszcze czy cewkę (nową) masz z przewodami WN czy samą wymieniałeś?
Wał korbowy silnika spalinowego 4-suwowego wykonuje 2 pełne obroty na 1 cykl pracy, w którym występuje 1 zapłon. Z tego wynika ilość impulsów w czasie, jaka jest generowana dla obrotomierza. Czyli dla prędkości 3000 rpm, mamy 50 obrotów na sekundę, lub 25 impulsów zapłonowych w cylindrze. Jeżeli silnik ma 4 cylindry, to zazwyczaj sygnał dla obrotomierza...
Witam . Gaszenie jest zielony i czarno-biały.Czy chodzi Tobie o samo gaszenie ,czy podłączenie całej stacyjki?.Jeżeli całej to ,zasilanie (+) dasz na czerwony ,wyjście stacyjki czarny na zasilanie cewki wysokiego napięcia(sprawdź czy dochodzi napięcie),wyjście cewki zapłonowej powinno być podłączone do modułu,zacisk górny prawy (cewka wysokiego napięcia)....
Przed cewką wysokiego napięcia oraz z magneta powinien płynąć prąd w rozruchu.
Zajmuję się naprawą pastuchów od ładnych paru lat i wiem, że oryginalne czasem wysiadają ale mają napięcie około 10kV, najmocniejsze nawet do 17kV (pastuch na krowy). Przerabiałem już różne cewki, samochodowe, od tv, nawet motoru. Najlepszy efekt daje przewinięcie oryginalnej nowym drutem (jeśli nie jest zalana, bo nowe już zalewają jakimiś tworzywami....
Samochodową cewką wysokiego napięcia.
Witam Rezystancja cewki wysokiego napięcia mierzona omomierzem wynosi ok. 800Ω.
To urządzenie to cewka wysokiego napięcia. Na pewno zwarta? Cewka na uzwojeniu pierwotnym czyli od "+" do "-" ma bardzo mały opór. Sprawdź też uzwojenie wtórne czyli wyjście na fajkę a "-". Napisz wyniki
Jest to połowa transformatora. Brakuje cewki wysokiego napięcia.
Jest kwestia, czy to będzie stałe podawanie impulsów, czy impuls, a potem czas na ostygnięcie. I przeliczenia parametrów grzania cewki.
Witam Wielkie brawa za chęci i zapał przy renowacji tego motorka :o Gazela - cudo. Co do cewki - to równie dobrze mogła tam działać i 6-cio woltowa, o ile tylko była odpowiednio wytrzymała. Na działanie reszty instalacji nie miało to wpływu, bo cewka dawała tylko napięcie na świecę, a dla innych odbiorników napięcie 12V pochodziło z prądnicy. Plusem...
Napięcie na obu biegunach cewki wysokiego napięcia będziesz miał jak przerywacz zapłonu będzie miał otwarte styki i widoczną przerwę na przerywaczu.
nie ma co podłączać nie znając parametrów. Parametry znajdziesz tu: http://www.hinkel-elektronik.com/pdf_nod...
Witam To sie nie uda, 15 000V *1A = 15 KW mocy a 12 V * 55A to tylko 660 W - prawie 23 razy mniej. Czy na pewno ma być 1A ?
Moje pytanie jest takie, czy są nowe świece zapłonowe z dobrze ustawioną przerwą, bo zbyt duża przerwa prowadzi do uszkodzenia kabli i cewki wysokiego napięcia.
Witam. Temat - j.w. - męczyłem z 1,5 roku. Najpierw delikatne szarpania, na koniec jazda jak w siodle na koniu. Samochód kupiony z instalacją gazową o niewiadomym przebiegu, ale z dobrą listwą. Regulacje, wymiany filtrów i próby u "gazownika" (kolegi), a auto jeździ co raz gorzej. Wreszcie na koniec wymiana świeczek i dalej nic. Ale zauważyłem ślady...
Najprościej , trzeba iść na jakiś szrot i znaleźć stary telewizor . Stary to znaczy czarno-biały . I z tego telewizora wymontować trafo odchylania . Po przyjściu do domu rozbierasz zdobycz ( znaczy się transformator ) wywalasz uzwojenie pierwotne , zostawiasz tylko cewkę wysokiego napięcia która w całości zalana jest żywicą . Po dokonaniu tego będziesz...
Zielone kable z cewek iskrownika silnika i z modułu podłączasz do masy (ramy motocykla), czerwono czarny modułu i cewek (zasilanie CDI) łączysz ze sobą, podobnie jak impulsy z cewki wyzwalającej, niebiesko-żółty i niebiesko-biały modułu. Cewka wysokiego napięcia do biało czarnego kabelka modułu i drugi do masy (lub rdzeń cewki przykręć do masy), pozostały...
Powinna iskra przeskoczyć przy pokręceniu magneta ręką. Czyli jeżeli platynki nowe, kabel WN sprawny, kondensator nowy to pozostaje cewka wysokiego napięcia do wymiany. Dodano po 3 Najlepszy kolor iskry to granatowy.
To instalacja zapłonowa DC-CDI tak jak przypuszczałeś .W pinoutach patrz na Kymco Agility, także Giantco Sprint (4T): lecz nie gwarantuje, że to dokładnie to. Trzeba by sprawdzić po przewodach gdzie który prowadzi. Powiny być 12v po stacyjce, masa, impulsator i cewka wysokiego napięcia.
100 V już kopie, a jak jest wilgoć to jeszcze mniej. Cewka wysokiego napięcia jak się kończy to jeszcze potrafi dać iskrę na malutkiej przerwie na świecy. Warto też sprawdzić czy klin nie jest ścięty i przestawione magneto.
Witam! Poszukuję cewek WN od transformatorów WN telewizorów starego typu , np TVL-59 , TVL-83. Pozdrawiam Coder PS Może ktoś dysponuje schematem transformatora TVL 91/A?
Iskra ewidentnie strzela z (jak to nazwaliście ) trafopowielacza do tego nie ma żanych uszkodzeń anody, tak więc sądze że wymiana, a tu kolejne pytania): 1. jakie koszty (samego podzespołu), 2. nie wiem czy sie dostane do tej części bo jest ona otoczona blachą, a do tej blachy są przyklejone jakieś elementy półprzewodnikowe (nie wiem czy to jakieś tranzystory...
Ogólnie rzecz biorąc gaszenie, unieruchomienie takiego silnika polega na tym, aby zewrzeć do masy jedną z końcówek uzwojenia pierwotnego cewki wysokiego napięcia. Po prostu chodzi o to, aby cewka wysokiego napięcia nie generowała iskry I to by było na tyle.
Mimo ze kontrolka immo gaśnie, to bardzo czesto immo się rozstraja w KIA to norma, albo kodowanie orgynalnym sprzętem, albo "kastracja".
Witam mógłby ktoś znaleźć zamiennik takiej cewki do rm 125 z 94 r ponieważ oryginał jest kosmicznie drogi i w Polsce go raczej nie dostane parametry cewki znalazłem w serwisów ce http://obrazki.elektroda.pl/3023930000_1...
Dobrze że Ci się nic nie stało kolego bo cewka wysokiego napięcia w instalacji generuje naprawdę duży Voltaż do wygenerowania łądunku na iskrę... Ale wszystko dobrze co się dobrze kończy :D Cieszę się że znalazłęś usterkę i pozdrawiam serdecznie no i mogłem pomóc a to przecież najważniejsze :D Pozdro :D
Znalazłem usterkę w sumie błahą a było nią 2 zimne luty na tej płytce co jest przy lampie kineskopu. Dzięki radekrpisz.
o cos takiego http://allegro.pl/item345582144_trafo_tr...
Witam Pacjent jak w temacie czyli passat B4 94 1,8 benzyna. Szukam dokładnego schematu podłączenia i sterowania układem zapłonowym i elementami powiązanymi. Nagle pojawił się nietypowy problem. Przejechałem jakieś 70 km, zatrzymałem się, zgasiłem auto i po 5 min nie chciał zapalić ponieważ nie było zasilania na cewce WN (teoretycznie typowy + po stacyjce...
Witam najczęściej w maluchach przerywanie to cewka wysokiego napięcia przewody i świece lub ustawienie przerwy między czujnikiem położenia wału a kołem powinna wynosić 0,8 mm albo zatkana dysza w gazniku. Gaznik przedmuchaj powietrzem żeby być pewnym że czysty dyszę od składu mieszanki wykręć około 1,5 obrotu
To co trzymasz w ręce to oprawka bezpiecznika, raczej bez związku z brakiem iskry. Moduł cdi potrzebuje do działania: zasilania (+12V, jest, sprawdziłeś), masy, impulsów z cewki wyzwalającej (żółty-szary i żółty-niebieski, sprawdź miernikiem, cewka wyzwalająca zwykle ma ok 1kΩ) i połaczenia z cewką wysokiego napięcia (kabel biało-fioletowy, trzeba...
układ będzie około 30-40 cm od cewek wysokiego napięcia i przewodów zapłonowych - mam sie obawiać o zakłócenia?? Chyba nie, ale głowy nie dam.
Cewka zapłonowa ma dokładnie taką samą budowę, co cewka do dwubiegowego Rometa. Jedna cewka współpracująca z przerywaczem, druga cewka generująca wysokie napięcie na świecę zapłonową. Jak pisałem wcześniej, sprawdź przerywacz, kondensator i połączenia skręcane.
Wygląda na usterkę "przyrządu" pomiarowego.
Cóż. Generalnie to jest najdroższa część całego urządzenia. Niestety ja używam jak wspomniałem Paslode (USA) i tutaj nabywam części. Pulsa to jest chyba europejska firma i nie mam zielonego pojęcia jaki byłby koszt. Iskrownik do Paslode kosztuje ok. $80. Pozdrawiam
czytałem ten link mam takie urządzenie co 30 sekund generuje dźwięki za każdym razem o innej częstotliwości i jeszcze wibruje ten mój. Wpiłem to w ziemię bo jest w aluminiowej róże, to kret wykopał tunel prosto do tego urządzenia, śmialiśmy się że przyszedł zobaczyć co to jest i w nagrodę zrył następne 30m2 i się nie wyprowadził.
musisz mieć jeszcze obwód wyzwalający impuls (np. przerywacz) i jakiś element ładujący( kondensator). przerywacz nie będzie iskrzył. Spójrz na dowolny schemat samochodu/motocykla
Ten transformator jest w zasadzie autotransformatorem i dlatego takie jego oznaczenie schematowe. Wyprowadzenie "5" jest więc podwójne- jest to koniec cewki anodowej i jednocześnie początek cewki wysokiego napięcia. Sądząc po zdjęciu, właśnie ten ostatni przewód został urwany. Można to potwierdzić omomierzem- powinien pokazać przejście między urwanym...
Skuter marki SIM jakie napięcie powinno być na cewkę wysokiego napięcia i zasilania cewkę cewki
witam poszukuje schematu cześci wysokiego i moduł który jest na wspólnym mocowaniu z cewką , skąd przychozdą impulsy i czy można czyms zastąpić moduł (trzy wyprowadzenia) cewka uległa zniszczeniu aż wypłyneła żywica podstawiłem inna cewke ale iskry nie ma czy w tym module znajduje sie tylko tranzystor nigdzie nie moge znaleśc schematu
Wysunięcie do połowy powinno wystarczyć.Obok obok.Patrząc od spodu widać wyrażnie wydzieloną część przetwornicy od strony 220V.
Witam... Wystarczy pobrac napiecie z ladowania akumulatora, z pradnicy... Jesli jest to silnik samochodowy to zapewne bedzie tam 12V, starczy przepuscic to przez jakis np stabilizatorek na 5V (7805)... P.S. Koniecznie musi byc do cewki? czy chodzi tylko o wykrycie pracy silnika? :D Pozdrawiam
Tak sobie czytam wypowiedzi było niebyło serwisantów i ponownie dochodzę do wniosku, że należałoby przestać gdybać w wielu tematach na forum, a gdy coś może być wątpliwe może lepiej nie zabierać głosu i proszę to przyjąć bez urazy... Dopiero kolega (at)alekt77 sygnalizuje poprawną odpowiedź aczkolwiek i to może nie wystarczyć w tej naprawie ... Lecz...
Zdjęcia mogę zrobić ale dopiero w niedzielę - na razie jestem poza domem . CO do zapłonu to cewka wysokiego napięcia jest ukryta pod bakiem . Problem w tym , że w miejscu gdzie jest przerywacz znajdowała się cewka niskiego napięcia generująca napicie dla cewki wn które to ona zamieniała na kilkatysiecy v idących do świecy . Problem w tym , że napięcie...
Jeśli silnik zgasł podczas jazdy-to odłączyły się przewody od cewki wysokiego napięcia pod zbiornikiem paliwa lub na przerywaczu.Sprawdź i ustaw przerwę na przerywaczu /ok.0,5mmm/.Kondesator-wykluczam.Możesz podać napięcie z cewki świetlnej na przerywacz /tylko celem sprawdzenia czy będzie zmiana i pojawi się iskra na świecy/ uprzednio odłączając ten...
Widzioł ty kiedy silnik w lagunie 2? A to jest potrzebne .... Cewka wysokiego napięcia ma warsę i nie ma znaczenia czy to drut czy dysza na świeca
znalazlem odpowiedz... przynajmniej mam taka nadzieje... podaje linka dla zainteresowanych pozostaje wymienic cewke. koszt ok. 260 zł http://212.87.231.90/vu/dzialy/porady/di...
Prądnica prądu stałego i współpracujący z nią regulator napięcia ma za zadanie ładowanie akumulatora określonym prądem a zarazem właściwym napięciu aby nie nastąpiło przeładowanie akumulatora i zagotowanie się co zakończyło by jego jego żywot. Jest to instalacja samochodowa i zapłon tego zabytku jest bateryjny. Wciskasz kluczyk i napięcie ze stacyjki...
Lepsze magnesy , wg mnie powodują indukowanie się w cewce zapłonowej wyższego napięcia i z tego wynika że napięcie na kondensatorze może przekraczać jego dopuszczalne wartości .
Auto do warsztatu a temat do początkujących.
chyba raczej pod obrotomierz :) uszczegółowie pytanie - czy usterka się nasiliła z czasem, czy po prostu stało się to nagle sprawdź przepływonierz omomoierzem - czy ma ciągłość pozdrawiam
Pewnie i miniaturowy się nada, ale będzie potrzebne duże wzmocnienie, bo im większy dławik, tym większy sygnał - jest kwestia, jakie (na ile silne) pole chcesz wykrywać. Nie wiem, czy udałoby ci się znaleźć cewkę wysokiego napięcia od transformatora wytwarzającego wysokie napięcie w telewizorze - jakiś czas temu (chyba ze 30 lat) zaczęto stosować trafopowielacze,...
Podlacza się rożnie zależy od układu czytaj opis , do prądnicy (alternatora) lub do cewki wysokiego napięcia.
Problemem okazał się styk od cewki wysokiego napięcia. Trzeba było powyjmować konektorki, poczyścić, zabezpieczyć pastą do elektroniki. I motorek chodzi równo, nie gaśnie. Dziękuję za pomoc.
Schemat jest prawidłowy , cewka główna ( wysokiego napięcia ) może mieć 100 zwojów. Natomiast cewka wzbudzająca w granicach 2 -3 zwoje . Tranzystory sprawdzałem przeróżne i działało na 2SD882 , 2SC2314 , 2SC2078 . Na tym ostatnim mogłem zwiększyć napięcie zasilania do 24V i na cewce która miała 350 zwojów 0,20mm uzyskałem wyładowanie koronowe .
Pomogła wymiana modułu CDI, przy kreceniu rozrusznika z modułu CDI wychodziło za niskie napięcie na cewkę wysokiego napięcia.
Jeżeli w aparacie zapłonowym jest przerywacz, to tak, możesz podłączyć bezpośrednio cewkę wysokiego napięcia, ale musi to być model przystosowany do pracy z przerywaczem. Natomiast gdy w aparacie znajduje się cewka - impulsator, to moduł jest niezbędny do działania układu zapłonowego
Cała elektronika jest w tej cewce wysokiego napięcia.
Na cewkę zapłonową są dwa sensowne sposoby: 1) klasyczny układ zasilany niskim napięciem z gromadzeniem energii w cewce - wysokie napięcie uzyskuje dzieki szybkiemu zanikowi prądu. 2) układ z gromadzeniem energii w kondensatorze (CDI) - kondensator ładuje sie do 200-300V po czym jest impulsowo rozładowany przez cewkę. Jako stacjonarnego generatora iskier...
Witam Jak na początek to wybrałeś trochę trudny schemat. Wiem, że wygląda na prosty, ale tak by było gdyby autor narysował początki uzwojeń, a nie zrobił tego. Prawdopodobnie złe połączenie uzwojeń jest przyczyną, że generator nie działa jak powinien. W oryginalnym projekcie http://www.geocities.com/CapeCanaveral/L... pisze, że jeśli nie...
Cewka wysokiego napięcia sprawdzona? Czy cewka z magenta dostarcza prąd? Poza tym, czy kabel idący do stacyjki (przełącznika świateł) nie ma zwarcia? Najlepiej odpiąć kabelki z cewki wysokiego napięcia i podpiąć styki do żarówki 6V 5W (od tylnej lampy), odkręcić świece i pokręcić silnik. Gdy włókno się rozżarzy to instalacja jest OK. Następnie wstawić...
Problemem okazała się cewka wysokiego napięcia. Zamykam temat
Cewka prądowa ma wyjścia z magneta G - zielony i B/R - czarno czerwony. Zmierz opór pomiędzy tymi przewodami, powinien być mały, koło jednego oma. Jak podłączymy żaróweczkę 12V pod nie to powinna rozbłysnąć w czasie kręcenia. Cewka wyzwalająca ma wyjścia W/R - biało czerwony i B/W - czarno biały pomiędzy nimi opór powinien być duży. Podłącz pod nie...
Masz dwa moduły CDI, dwie cewki wysokiego napięcia, oraz 2 impulastory (pick-up coil) przy kole magnesowym. Zamieniaj komponenty po kolei i patrz za którym pójdzie usterka
Koło na dwa magnesy może nie mieć modułu tylko od razu indukować wysokie napięcie w cewce tak jak w kosiarkach. Cewki wysokiego napięcia są wewnątrz magneta a w 12 biegunowym będą na zewnątrz i do nich moduł + inne cewki wewnątrz magneta.
Witam. Prawdopodobnie jest uszkodzony czujnik hallotronowy w aparacie zapłonowym.Czasami tak jest że pomimo pomiarów pieszych wykazuje że jest ok. Sprawdz uzwojenia cewki jeśli są w pożądalu to hall. Pozdrawiam
Problem jest tak że nie ,,kopie" Jak jest cewka wysokiego napięcia to, może należny od niej zacząć sprawdzanie, lub napięć zasilających. Czym to jest zasilane? Daj zdjęcie całego urządzenia, bo bez schematu trudno coś podpowiedzieć.
Po pierwsze wyrażasz się co najmniej niepoprawnie - wysokie napięcie >20kV Po drugie sterujesz jak chcesz, tylko musisz się zastanowić aby było to bezpieczne.
A nie możesz tej cewki wysokiego napięcia przewinąć tak żeby zasilała cewkę zewnętrzną wysokiego napięcia? takie przezwojenie można wykonać w domu ręcznie bez problemów.
Na iskrę składa się parę czynników, tj: - moduł zapłonowy - czujnik/impulsator - cewka wysokiego napięcia. Nie napisałeś, jaki masz rodzaj zapłonu, a tym bardziej marke i model tego skutera.
(at)elektrodabot co to jest cewka startująca silnika, bo jeszcze takie go nazewnictwa nie spotkałem? Niektórzy pseudo fachowcy kondensator rozruchowy tak nazywają, być może ze względu na podobieństwo obudowy kondensatora i cewki wysokiego napięcia w dawnych silnikach samochodowych.
Witam jezeli świece przewody ok w fordach lubi uszkadzać się cewka wysokiego napięcia
Dobrze to chodzi na podwójnej cewce od malucha.
Witam. Mam problem z loncinem 125 z silnikiem z rozrusznikiem nie ma iskry wymieniłem już cewkę wysokiego napięcia, moduł, pomierzylem cewkę zasilająca i impulsator wszystko jest w normie z czym może być problem
podmień cewkę wysokiego napięcia i problem powinien ustąpić
Układ z lewej nie powinien działać, lub co najwyżej dawać słabą iskrę. Brak kondensatora wywołuje łuk elektryczny na stykach przerywacza powodując zmniejszenie prędkości zmiany natężenia prądu płynącego przez cewkę. Dodatkowo przez brak kondensatora nie dochodzi do oscylacji w układzie cewka–kondensator, przez co czas wyładowania iskrowego jest...
Zasilanie jest z cewki, silnik gaśnie po zwarciu do masy, cewka WN to wyjście na cewkę wysokiego napięcia, która to zasila świecę, impulsator jest indukcyjny.
Były wymieniane świece , przewody wysokiego napięcia tylko cewka nie była ruszana. Ale gdyby była uszkodzona cewka wysokiego napięcia czy wywalał by błąd czujnika G28 ( nie zrozumiały sygnał ).
Mógłbyś powielić układ ograniczający napięcie wejściowe i włączyć swój dzielnik za tym układem. Układ wejściowy musi być obowiązkowy ten sam ,bo on jest zasilany 12v DC? A przed cewka wysokiego napięcia i tak jest max 14,2 v.
Nie rozumiem określenia, że auto telepie. Jeśli silnik nie ma mocy, szarpie - może to oznaczać, że pracują tylko 2 cylindry - a to wskazuje na uszkodzenie cewki wysokiego napięcia. Pod maską są dwie podwójne cewki w/n. Jeśli auto "pali" ponad 20l/100km - to jest to!!!
Przyjrzyj się zapłonowi od WSKi Masz tam cewkę wysokiego napięcia dwie cewki świetlne i mała cewkę ładowania. Więc raczej nie masz nic przerobionego.
A co masz na myśli pisząc na tym rysunku "sygnał sterujący" ? Może miałeś na myśli "do uzwojenia pierwotnego trafa wzmacniacza stereofonicznego", albo coś w tym rodzaju. W sumie do wysterowania kotwicy przekaźnika można wykorzystać napięcie które już jest po stronie wtórnej transformatora wzmacniacza. Pobór prądu minimalny. Im cewka przekaźnika na wyższe...
Czy ten zapłon można traktować jako DC-CDI : Zapłon : http://img526.imageshack.us/my.php?image... Przetwornica :http://www.zaplon.zafriko.pl/str/narzed... albo http://www.sportdevices.com/ignition/inv... oraz cewka wysokiego napięcia i impulsy z np. transoptora + tarcza .
sprawdź kable przy cewce wysokiego napięcia i napisz jaki motor ma zapłon,
1 - zasilanie 2 - gaszenie 3 - masa 4 - cewka Wysokiego napięcia 5 - masa 6 - impulsator Takie są połączenia w tym pierwszym module. Tego drugiego nie znam.
Cewka w magnecie jest dobra. Sprawdzałem miernikiem i wytwarza prąd. A co robi cewka wysokiego napięcia? Motor chodził normalnie i po jakimś czasie stanął. A stanął bo nie ma iskry. A jak sprawdzić tą cewkę WN?
A zasilanie elektromagnesu, cewki napięciem wyższym niż znamionowe spowoduje przepływ prądu o większym natężeniu co przekłada się na "siłę" elektromagnesu.
Witam serdecznie wszystkich tutaj. Ja w sprawie pierwszego zdjęcia cewki odchylania pionowego. Czy da się z tego zrobić transformator? Ile te ferryty przeniosą mocy? Prosta budowa jest. Nie tak blachy składać układać mocować i potem rozbierać. Ferryty tylko klamra spinka i gotowe.... Tak samo jak ferryty od cewki wysokiego napięcia... Ile mocy da?
Do tego trzeba mieć więcej informacji o tym układzie - zauważ, że nie można nagle przerwać przepływu prądu w cewce, bo wygeneruje się wysokie napięcie, trzeba wyłączanie rozpocząć z wyprzedzeniem, trzeba je wyliczyć.
wymień cewkę wysokiego napięcia pozdrawiam
Mam pytanie. Skuter przepala cewkę w statorze tą od cewki wysokiego napięcia. Co może być przyczyną ? Wymieniłem już drugi stator i po 15 min. jak i na pierwszym statorze przepalona zostaje cewka.
Może któraś cewka wysokiego napięcia?.
cewka wysoki napiąć wysoki napiąć cewka cewka wysoki napiąć przebicie
filtr corolla schemat głowica tuner antena vertical
Bezpiecznik termiczny w blenderze Hoffen 500W YUTB – lokalizacja i wymiana ZTE MF286R – jak zdjąć SIM-lock, kod NCK, odblokowanie routera LTE