Cewka zapłonowa do sprawdzenia , na youtube zobacz jak ją sprawdzić .
Sprawdź kompresję. Cewka była nowa czy używana ? Podmień kable zapłonowe
A potrafisz sam sprawdzić porządnie cewkę?
Jeżeli to astra z silnikiem C16NZ to może to być moduł wewnątrz aparatu zapłonowego, miałem identyczny problem. Warto też przy okazji sprawdzić czujnik indukcyjny i połączenia przewodów( wewnątrz aparatu). W tym modelu mogą być zaśniedziałe
Sprawdz próbówką czy masz zasilanie.
tak autko jest na gazie cewka zapłonowa wydaje takie dziwne tykanie . To wszystko dzieje sie niezaleznie czy silnik jest cieply czy zimny i tez cieżko pali
Jeśli ten model ma aparat zapłonowy to sprawdź cewkę od czujnika magneto\indukcyjnego która to steruje modułem. Jest ona pod palcem rozdzielacza.
Witam autko staneło mi na drodze,niema iskry na świecach,sprawdzony aparat zapłonowy jest ok,co może być przyczyną,cewka jak ją sprawdzić???Auto jest na benzyna-gaz
Cześć Kiedyś często słyszało się o oryginalnych tylko świecach do opla GM. Ja bym założył NGK lub Denso -sam na takich jeżdżę. Następne to cewka i tu w oryginale raczej powinno być. Masz stara aby podmienić i zobaczyć czy przejdzie? Dwa twój motor nie ma hydraulicznej regulacji zaworów więc chyba należało by sprawdzić luz zaworowy oraz ciśnienie sprężania....
Nie pomogło myślisz kolego ze to cewka jest do wymiany ?
Jeszcze czujnik halla i moduł pod cewka do sprawdzenia. Ale proponuje ci elektryka. Takie sprawdzanie na oko duzo kosztuje.
Moduł kosztuje conajmniwj 100zł. W tej cenie (poniżej : bo za o. 50 -80zł) bez problemu kupisz cały używany aparat DelcoRemy do 16NZ. Brat ostatnio kupił taki (w środku wydlądał jak nówka - cewka i moduł musiały być niedawno wymieniane) aparat. Firmowy moduł choć używany może być o wiele trwalszy od podróbki.
Może to nie to ale sprawdź starsze astry z 1,6 jak padała cewka zapłonowa gasły po rozgrzaniu i cięzko było je odpalic. Zimne paliły śpiewająco.
Jak usunąć tą awarię.?? Cewka zapłonowa po sprawdzeniu jest ok, była sprawdzana w innym samochodzie.
moduł aparat cewka sprawdzone w innym samochodzie działają rozrząd te ok wiec co?
Skrzyżuj przewody zapłonowe drugiego i trzeciego cylindra: (zamień je miejscami na świecach)jeśli niesprawność się przeniesie- to uszkodzony jest przewód lub wyprowadzenie WN cewki( pierwotnie trzeciego cylindra), następnie zamień przewody na cewce- na świecach nie ruszaj- jeśli usterka wróci na trzeci cylinder to cewka zapłonowa. Jeśli usterka się...
Witam pierwsze co to sprawdź czy jest iskra na świecach być może ze to cewka zapłonowa
Należy sprawdzić cewkę zapłonową-rezystancja+oscyloskop i sondę lambda-oscyloskop tz. częstotliwość próbkowania.
Sprawdź cewkę zapłonową. Od tego należało zacząć poszukiwanie przyczyn twojego problemu.
Bardzo możliwe że padł moduł w aparacie zapłonowym ale powinieneś sprawdzić cewkę wysokiego napięcia. Tanie moduły made in china nie zawsze działają !
Ja bym sprawdził cewkę z modułem zapłonowym. Uzwojenie wtórne powinno wynosić 7000 - 14000 ohma.
http://allegro.pl/cewka-zaplonowa-opel-c... -tak wyglada cewka zapłonowa w tym samochodzie (silnik to Z12XE). Jak sprawdzić czy jest ona sprawna ? nie znam nikogo do kogo móglbym przełożyć cewke i sprawdzić.
Na komputerze u mechanika żadnego błędu nie wykazało.Także obstawiał cewkę zapłonową ale nie jest w 100% pewny.Do tanich nie należy a jak się okaże że to nie cewka to parę setek nie potrzebnego wydatku.Podpowiedział mi bym załatwił jakąś używaną na podmiankę by sprawdzić no ale przynajmniej 2 dni bym musiał z nią jeździć.Myślę by zamówić używkę którą...
witam posprawdzaj urządzenia w aparacie zapłonowym.
Do sprawdzenia przemiennik magnetyczny na wale korbowym moduł zapłonu,cewka zapłonowa za mało danych-rok,kod silnika?
Sprawdź cewkę zapłonową i sterownik silnika.Dochodzi w ogóle paliwo sprawdź czy działa pompka. Wlepić kolejne ostrzeżenie?
Aparat zapłonowy "kręci" w Odróżniasz aparat zapłonowy od rozrusznika? Pasowało by sprawdzić jeszcze połączenia elektryczne , aparat-moduł-cewka.
Rozrusznik wyciąg i przeczyść,masa nasilnik-sprawdź,cewka do wymiany. :ganja:
Sprawdź ten aparat zapłonowy jeśli jest czarna kopułka to w tym aparacie znajduje się moduł który często pada znajduje się tam też cewka (rezystancja powinna wynosić 500 om) .
zobacz czy jest 12 V na aparacie zapłonowym, napisz gdzie jest moduł zapłonowy? tom gdzie cewka, czy w aparacie??
Witam. Miałem podobny problem z escortem. Winna była cewka zapłonowa. Wykreć ją i daj do elektryka niech sprawdzi ,a jeszcze lepiej podmień.
Nie jest wykluczony problem z przepustnicą. Kiedy wymieniałeś świece, przewody zapłonowe ? Sprawdź cewkę zapłonową. Masz może inny - drugi kluczyk ? Jest tak samo ? Bo kontrolka mówi także o problemach z immobilizerem
Sprawdź też świece,przewody WN i Cewkę zapłonową,gdy auto strzela na LPG to głównie jest to wina zapłonu.
Uszkodzenie tkwi w aparacie zapłonowym. Po odkręceniu obudowy aparatu zapłonowego zobaczysz cewkę z dwoma kabelkami - typowe uszkodzenie. Podaję oznaczeni - EPS 1.912.010
sprawdziłem - kabel z cewki na kopulkę normalnie wchodzi- tak że cewka wyglada na pasowną? tylko czy inne parametry są te same?
Witam, Mam problem ze sprawdzeniem poprawności połączenia modułu zapłonowego z siedmioma wyjściami pod kopułką rozdzielacza w Astrze. P,N -cewka aparatu, ale styki E,R oraz +,C,B nie wiem czy są dobrze podłączone. Jeśli ktoś może mi pomóc = bardzo proszę o podpowiedź.
Pierwszy błąd może mieć przyczynę w źle ustawionym LPG lub w nieszczelności układu ssącego. Wykasować błąd i sprawdzić czy wyskoczy podczas pracy na PB. Drugi błąd - świece bądź cewka zapłonowa.
Miałem podobny przypadek w Oplu Vectra nagle zgasła i nie było iskry na świecach. Spaliła się cewka w aparacie zapłonowym.
Napiszę co było zrobione przez nasz warsztat: - wymiana pierścieni - pełna obróbka głowicy łącznie z prowadnicami i zaworami - wymiana kolektora ssącego (używany ale bardzo ładny bez luzów na klapkach) -Egr założony używany ale sprawny - świece nowe bosch - cewka zapłonowa nowa - komputer sinika podmieniony - wtryski drugie używki - wiązka silnika sprawdzona...
Cewka WN jest ok, podobnie jak pozostałe elementy. Sprawdziłem indukcyjny czujnik prędkości (miał 840Ω). Nie wiem tylko jak sprawdzić moduł zapłonowy, któy w tej chwili jest głównym podejrzanym. Pomożecie ?
Przekaźniki i elektrozawory od LPG mogą dawać nawet 3A (tyle miałem w astrze a to nie ma przecież znaczenia) cewka zapłonowa też może dostawać prąd zaraz po przekręceniu kluczyka kolejne 2A i jeszcze garść drobiazgów typu sterownik i inne przekaźniki. Można zrobić eksperyment co konkretnie zasila ów bezpiecznik odpalając samochód i wyjmując go, jak...
może przeskoczył pasek rozrządu (za późny zapłon)i tu pytanie jak z mocą i czy usterka pojawiła się nagle? cewka w aparacie, moduł zapłonu.... Dodano po 1 cewka zapłonowa może mieć przebicie do masy
Witam. W mojej Astrze 1993r. 1,6 monowtrysk zdarzył się taki przypadek - wróciłem do domu i po kilku godzinach chciałem ją odpalić - rozrusznik kręci ale pompka paliwowa nie pompuje. Sprawdziłem iskrę i stwierdzam jej brak. Z tego co wiem to kiedy nie ma iskry z jakiegoś powodu to pompka nie pompuje paliwa. Dwa dni wcześniej silnik pracował nierówno,...
Przewody zapłonowe odpadają bo w tym silniku ich nie ma (jest tylko cewka dis) , warto też sprawdzić listę danych w szczególności temperaturę silnika jaką widzi sterownik , ew sprawdzić czy egr się domyka , no i ciśnienie paliwa czy jest przy rozruchu ok ...
Opel Astra 1,4 benz.gaz 1992 brak iskry. Wymieniałem kopułkę, palec, cewkę, a nawet sprawdzałem aparat zapłonowy. Iskra pojawia się tylko przy wyłączaniu zapłonu na jednej ze świec, ale podczas kręcenia iskry nie ma. Może ktoś doradzić, co jeszcze sprawdzić.
Sondę możesz sprawdzić ale z przepływomierzem to będziesz miał problem bo w silniku X14XE nie ma go,masz instalację LPG w aucie?Jeśli masz możliwość to podmień cewkę zapłonową.
Sprawdzałem iskrę na przewodzie od swiecy podłaczając inną świecę. To sprawdz iskre wkładajac swiece w kabel prosto z cewki zapłonowej przed rozdzielaczem, to pomoże wykluczyc uszkodzenie rozdzielacza zapłonu. Cewka zapłonowa to zwykły transformator sprawdż na nim luty ... nie sądzę żeby rozgrzewała sie aż tak aby zmieniała tak znacznie swoją rezystancję....
A sprawdzałeś stacyjkę kable prądowe do cewki? A najlepiej przepatrz instalacje może gdzieś jest zwarcie Ja w golfie 1,4 abd bosh monotronic wymieniałem cewkę 3 razy po izolowałem wszystkie uszkodzenia kabli i mam spokój Sprawdź najlepiej jeszcze czujnik halla
Czy masz aparat zapłonowy taki z gniazdem na 3 wtyki? Sprawdź jeszcze w okolicach miedzy aparatem a cewka zapłonową powinna być taka wtyczka duża chyba na 4 piny czy jest podłączona - tamtedy chyba idzie zasilanie komputera Cudów nie ma musiałeś coś przeoczyć
ja mam taki sam problem ale oprócz tego, spaliła się fizycznie cewka (stopiła się na 2 cylindrze) silnik to 1.8 x18xe1 w astrze g. Mam niedaleko do łodzi z chęcią bym podrzucił sterownik do sprawdzenia.
i przy każdym takim mocnym szarpnięciu słychać jakieś takie dziwne uderzenie, stuk nie wiem Po sprawdzenia -- przewody świece i przewody zapłonowe, rozdzielacz zapłonu, ( palec i kopułka ), moduł zapłonu ( cewka zapl. ) Ps. A filtra powietrza Ci jeszcze nie rozwaliło ???
Sprawdź cewkę zapłonowa. Na jakiej podstawie taka diagnoza? 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika.
Witam, mam problem z oplem. Silnik C16NZ. Po 20 minutach jazdy gaśnie, zapala się kontrolka check engine i jest problem z zapaleniem. Gdy chwilę odczekam zapala znowu i chwilę pojedzi i gaśnie. Do tej pory wymieniłem: cewkę zapłonową, świece, przewody, kopułkę, palec, cewkę indukcyjną(moduł Halla), moduł zapłonowy i dalej nic. Po zwarciu styków nie...
Więc od sprawdzenia napięcia zacznij. Potem świece, kable, kopułka i palec. Jeśli możesz to wyjaśnij w jaki sposób sprawdzić napięcie. Swiece są ok. Kable ok. Ewidentnie cewka nie podaje napięcia na dwóch kablach. Chciałbym poznać przyczynę awarii tych cewek.
Witam! W mojej astrze dzieje się coś złego z zapłonem. Postanowiłem już ostatecznie wymienić cewkę zapłonową i moduł zapłonowy. Najpierw chcę się upewnić i sprawdzić moduł. Posiadam drugi i chciałbym go przełożyć, ale wiem, że znajduje się pod nim pasta "termoizolacyjna". No właśnie pasta... nie jestem pewien jaka to musi być pasta. Czy wystarczy zwyczajna...
Sprawdź połączenia aparat-komputer-cewka. Być może sam komputer padł (był podmieniany?). Jeśli druga astra jest sprawna to może łatwiej by było podmieniać "Twoje" części do tamtej astry (byłaby pewność ich sprawności). P.S Jeszcze odpiąłbym od cewki zapłonowej przewód od centralki gazu (jeśli elektryk tego wcześniej nie próbował).
swiece sa nowe, iskra jest. Jest postęp, byłem na diagnozie komp i pokazalo błedy: kod błędu: 76- ciagle sterowanie momentem obrotowym, kod błędu: 32- przekaznik pompy paliwa, wysokei napiecie kod błędu: 25- wtryskiwacz, niskie napiecie kod błędu: 63- EST cewka zapłonowa cylinder 2+3 niskie napięcie Wynikiem usterek jakich czesci są te błędy?
Oczywiście, próba ze świecą była.Iskry brak, zresztą iskry nie ma już na samej cewce - ale, cewka zapłonowa jest ok - kiedy odpiałem złacze od modułu zapłonowego i "na krótko" przez żarówkę podpinałem cewkę do masy, to iskra jest (znaczy oczywiście mini-iskra :). Zaraz idę sprawdzić impulsy z komputera, no i spróbuję sprawdzić tego halla tudzież przeczyścić...
Takie wysokie spadki napięcia podczas kręcenia że brak odpowiedniego napiecia na cewkę (lub modół zapłonowy). Do sprawdzenia wszystkie masy,zasilania itp. Z doświadczeń : kable po 19 latach eksploatacji zwiękaszają swoja oporność do tego stopnia iż dzieją się cuda. Cóż,starość nie radość.
Albo cewka zapłonowa albo czujnik Halla ale przydałoby się podpiąć to pod kompa i zdiagnozować żeby w ciemno nie wymieniać
Zanim odpalisz samochód to przekręć kilka razy zapłon tak aby pompa paliwa włączyła się i po chwili wyłączyła (usłyszysz buczenie w okolicach tylnej kanapy) i zobacz jak odpala na benzynie. Sprawdź w parametrach jaką temperaturę widzi sterownik silnika. Jakie jest cisnienie paliwa? Jaki masz układ zapłonowy (aparat czy cewka), wtryskowy (wielo czy mono).
Może, ale powtarzam po raz kolejny, nie chodziłby na dwa cylindry a nie na jeden. Napisz jaki kod silnika był w oryginale i jaki rocznik auta? Dodano po 5 Zerknąłem w schematy, gdyby nic nie było na 4 pinie, a cewkę masz przykręcaną do silnika, w ogóle by nie zapalił, to sterowanie z komputera silnika na moduł zapłonu. Więc raczej do wymiany elektryk,...
Witam. Astra G z 1998 roku, silnik X16XEL - problem to już trzecia cewka która wybuchła na trzecim cylindrze. Druga cewka pochodziła tylko 30 sekund i wyrwało denko na 3-cim cylindrze. Na trzeciej (nówencja, SKF) pochodziła kilka dni, klient przejechał około 90 km. Co do tej pory zrobiłem: wymiana świec zapłonowych (NGK) sprawdzenie ciągłości przewodów...
(...) o się krztusi. Silnik nie pracuje równomiernie i traci moc. Jakbym miał za wysoki Ping 🫣 Zapaliła się kontrolka ESP i pali się cały czas. Jaki może być powód? Dużo czytałem i ponoć wymiana świec może pomóc? Niestety nie jestem ekspertem jeśli chodzi o auta,wiec każda rada będzie pomocna. Dziękuję! Witaj na forum! Z opisu Twojego problemu wynika,...
Zwróć uwagę że przekaźnik pompy paliwa ma zmieniony pinout względem standardowych przekaźników samochodowych, w dodatku ma on różowy kolor obudowy. W Corsie B przekaźnik pompy paliwa działał dopiero po obrocie wałem korbowym, nie pamiętam tylko jaki to był silnik i układ wtryskowy. Więc jeżeli nie odpala przy pompie włączonej "na krótko" to sprawdź...
Dzięki za podpowiedź. Sprawdziłem, rzeczywiście nie ma iskry. Na wszelki wypadek sprawdziłem też na zapasowych świecach, więc to można już odrzucić. Czyli albo cewka zapłonowa albo aparat zapłonowy? Niby sprawdziłem. Zasilanie na cewkę jest. Z pomiarów wynika że cewka nie ma przepalonych obwodów. Kable przemierzyłem - niby ok czyli opory zgodne z instrukcją....
Zdejmij kopułkę z aparatu zapłonowego. Za palcem rozdzielacza jest czujnik indukcyjny. Zobacz, czy wszystko jest sztywno, czy cewka nie lata luźno. Obadaj też kabelki, czy nie spróchniały.
własciciel ma 20 minut na sprawdzenie co znika moze iskta a moze nie ma halla tylko magneto indukcyjny a moze znika zasilanie nie znamy kodu silnika nic nie sprawdzone ale tak moze to byc cewka Dodano po 4 własciciel ma 20 minut na sprawdzenie co znika moze iskta a moze nie ma halla tylko magneto indukcyjny a moze znika zasilanie nie znamy kodu silnika...
Witam! Problem tyczy się astry F 1.4 60KM z 1999 roku. Po wymianie uszczelki pod głowicą, wszystkich uszczelnień, rozrządu nie pojawia się iskra na żadnej ze świec. Do tej pory sprawdziłem ustawienie rozrządu - jest dobrze Sprawdziłem czujnik halla - przekręcałem nim przy włączonym zapłonie i słychać było wtryskiwacz oraz pompę paliwową Jak mogę ominąć...
Proponuję dokładnie sprawdzić elementy zapłonu w tym jeszcze raz przewody WN. w tym przewód cewka aparat zapłonowy moduł zapłonowy , połączenia / brak luzu przy stykach/ na drugim miejscu , wtryskiwacz , ciśnienie paliwa na przewodzie dopływowym . zczytać błędy które rejestruje komputer. życzę powodzenia , o sukcesach informować .
Rozrząd ustawiony na blokady. Check się nie świeci. Silnik delikatnie faluje na niskich obrotach - podniosłem obroty wyżej i jest ok. To nie są świece - na oryginalnych świecach Oplowskich jest to samo. Po przemyśleniach do weryfikacji: Cewka zapłonowa, Aktualizacja softu ECU Albo sprawdzić czy któryś wtryskiwacz po prostu przepuszcza. Najważniejsze...
Mam problem z Astrą G X20XEV silnik 2,0 16V. Podczas jazdy silnik zaczyna pracować na 2 tłoki, po wciśnięciu sprzęgła gaśnie, błąd jaki odczytałem to P0352 czyli "nieprawidłowy zapłon", cyl. 2 lub 3. Cewka zapłonowa została wymieniona i nadal dzieje się to samo. Co to może być?
Witam, właśnie mam niemal identyczny problem, wcześniej aparat nie domagał, wymieniłem tulejkę ale niestety na stalowa zamiast mosiężnej "samosmarującej" bo takowa była wcześniej (stalowa) a ja nie widzialem i w ciagu miesiąca zaczęły się dziać dziwne żeczy, w ciągu miesiąca zgasł mi 3 razy bez przyczyny (chyba) podczas jazdy ale po paru minutach odpalił...
Aparatu zapłonowego to to nie ma jest tam elektroniczny izapłon cewka zintegrowana a reszte robi komputer to tam nie mam co szukać (przynajmniej ja sam). Muszę odwiedzić warsztat żeby sprawdzili ten czujnik temp.
Witam .Miałem kiedyś taką przypadłość w swoim oplu,podobnie jak u ciebie podejrzewałem zawory, ale jak się okazało,przyczyną była uszkodzona cewka zapłonowa,co równierz jest częstą usterką w tych samochodach.Najprościej można to zdiagnozować poprzez podstawienie całego zespołu cewek. Pozdrawiam
Okazało się że cewka z koleżanki auta jest dobra czy z innego samochodu - tak napisane że można się pogubić? Dla pewności możesz podstawić cewkę z uszkodzonego auta do auta sprawnego - sprawdzisz cewkę. A wtryski cykają podczas kręcenia - zalewa świece? Tak jak wcześniej kolega pisał, zasilanie i sterowanie do cewki powinno być. W jakim stanie są przewody...
ten sterownik gazu to wielkie badziewie, zresztą widać że i tak silniczek krokowy od gazu już nie jest podłączony (i bardzo dobrze), ja bym w ogóle wywalił cały ten komputerek i założył właśnie przekaźnik (zawsze tak robię) i jest spokój. Ale tak jak napisał Hektar Zahle.r - można sprawdzić wtyczkę i kable przy aparacie zapłonowym i wtyczki i kable...
Kup byle jaki tester diagnostyczny. Sprawdź na którym cylindrze jest wypadanie zapłonu po czym podmień wtryskiwacze miejscami i zobacz, czy będzie zmiana po takiej podmianie. Jeśli nie to cewka zapłonowa do wymiany a nie wtryskiwacze. Ps. Wychodzę z założenia, że świece wymieniane co 15 tyś jak fabryka przykazała?
Witam-- trzeba sprawdzić cewkę zapłonową czy nie ma przebicia do masy(może jest zachlapana błotem można w nocy odpalić i sprawdzić przy raptownych dodaniach gazu czy iskra gdzieś nie przeskakuje) kolejna sprawa to czujnik temperatury płynu chłodzącego może złe wskazania przesyła na zimnym silniku do komputera
Witam i proszę o pomoc. Astra F z 93r C14NZ Czujnik prawdopodobnie indukcyjny w aparacie zapłonowym, aparat z brązową kopułką - prawdopodobnie Bosch. : Czujnik hallotronowy, i żadne "prawdopodobnie-pisze na nim. Problem "niepalących" c14nz poruszany wielokrotnie, wyszukiwarka.
Jeśli wykonałeś moje testy poprawnie i jak piszesz była iskra, wtryskiwacz wstrzykiwał paliwo i działała pompa paliwa => to układ ECU, cewka zapłonowa i moduł zapłonu są sprawne. Przede wszystkim sprawdź czy nie urwał ci się pasek rozrządu lub nie ułamała się nóżka plastikowa napędzająca wałek aparatu zapłonowego (przy okazji wymontowanego aparatu podłącz...
Kombinowałem dzisiaj przy aucie, niestety z kodami nie wyszło, ponieważ akumulator się rozładował i kody się wyzerowały, Jak mozna sprawdzić ten przełącznik od gazu i benzyny ?? Sprawdziłem także cewkę zapłonową i wszystkie pomiary były w normie. POMOCY :cry: Dodano po 1 Czy czyjnik halla znajduje się w aparacie zapłonowym ?? Czy to on może uniemożliwić...
ok, a co ze strona pierwotna? Nie sprawdzisz przebiegu, to cewka razem z modułem ( czterokanałowym modułem wzmocnienia). Może jedynie sprawdzić obecność impulsów sterujących. Bardzo łatwo by było zlokalizować usterkę gdyby miał dostęp do testera Tech2, oferuje on mozliwość wyłączenia poszczególnych wtryskiwaczy podczas pracy, brak zmian rytmu pracy...
witam. Po zgaszeniu auta samochód nie odpala.stwierdziłem brak iskry(aparat zapłonowy lucasa).po wykręceniu aparaty z silnika i kręceniu go ręką słychać jak odzywa sie wtryskiwacz(jednopunktowy wtrysk)oraz słychać pompkę paliwa a iskry dalej niema , kabel od cewki do aparatu sprawny ,podejrzenie padło na cewkę , pożyczyłem od kolegi z opla 1,4 ,i nic...
Napotkałem na problem który trudno mi wyjasniec. Astra nie zapala, powodem jest brak iskry. Opisze co zaobserwowalem: Hall Pin: 1 - 12v 2 - 11.5V 3 Masa podczas krecenia dioda miga Moduł zapłonowy: 1. Dioda miga przy polaczeniu z masa 2 Masa jest 3 12V 4 Miga podczas krecenia Cewka pin 15 - 12V jest 1 - miga przy kreceniu Komputer zasilania i masy sprawdzone...
Sprawdź w takim razie skoro nie masz wspomagania i ładowania czy nie pękł ci pasek alternatora, jeśli chodzi o temperaturę to sprawdź termostrat, pompę wody jeśli po nagrzaniu będziesz miał zimna chłodnicę na dole bądz zimny wąż chłodnicy, wszystkie muszą być ciepłe po nagrzaniu silnika. Jeśli chodzi o spadek mocy przy nagrzanym silniku i jest to silnik...
Witam. Jak w temacie moja Astra 1.4 8v 92r odpala ale z takimi jakby "przeskokami" ale to nie o to chodzi najbardziej a mianowicie, kiedy ją odpalę bardzo nierówno chodzi tak jak by na 2 gary. Sprawdzałem iskrę - prawidłowa, całą cewkę zapłonową i moduł - wszystko z nią w porządku, ale przy aparacie zapłonowym, kiedy ruszę troszkę wtyczkę od czujnika...
No i poco to było kombinować jak działało??? było sobie kupić nowy parownik Tomasetto (180zł) i go wyregulować dobrze i było by dobrze kolejne przynajmniej 5 lat 2 generacja to najgorsza instalacja jaka tylko jest - zawsze działa beznadziejnie Dla mnie najlepsza jest 1 generacja bo niezawodna i takie mam w swoich Astrach (powywalałem silniczki krokowe...
Witam. Chodzi o silnik C16NZ 1.6 B/G. Problem dotyczy iskry, Właściwie jej brak. Postaram się opisać problem. Już podczas jazdy autko zaczęło mi przerywać, ale dojechał do domu. A dzisiaj już nie odpalił. Sprawdzam, a tu brak iskry. Na podmianę mam tylko cewkę zapłonową, ale nic to nie dało. Mam w domu tylko zwykły miernik, sprawdziłem cewkę i jest...
Może ktoś podpowiedzieć coś w temacie samochodu jak w tytule, cewka podmieniana,czujnik wału też, obroty widzi bo uruchamia pompę, wtryski kilka razy klikają potem sterownik je wyłącza jak nie ma iskry, zasilanie i masa na cewkę są , impulsy kluczujące bardzo słabe (poniżej 1V, ma być ok.4V), masa na silniku jest, błędy w sterowniku: P0351 "Obwód pierwotny/wtórny...
Witam,pacjent to opel astra g 1,6 8v 2000r,benz+gaz,problem jest taki że nie pali na 2-gim cylindrze na wolnych obrotach bez względu czy na benz czy gazie,po dodaniu gazu wszystko jest ok,wymienione zostały świece i przewody Bosch,cewka zapłonowa też nowa i poprawy nie widać, ciśnienie na tłokach sprawdzone jest po 12 z + na każdym cylindrze,płyn i...
Witam. Poszperalem po forum ale nie znalazlem odpowiedzi na moj problem. Wyglada to tak auto palilo (Astra F 1,4 X14NZ 97r) nagle zgaslo i koniec. Zapalila sie kontrolka silnika. Podlaczylem kompa i nic zero bledow. Sprobowalem spiac dwa piny i tez nic tylko kod 12. Zaczelo sie sprawdzanie : - Napiecie na cewke jest, masa tez - napiecie na modul zaplonowy...
Witam! Mam problem z Oplem Astra H 1.4 XEP 2006r +LPG. Samochód nie odpala, świece robią się mokrę. i jak by go zalewało. Raz poraz jak by łapał na jeden dwa cylindry ale finalnie nie odpala. W samochodzie sprawdzone: - Ciśnienie sprężania średnio 14-16bar - ciśnienie paliwa 3,7bar ( paliwo trochę spuszczone i można je bez problemu zapalic ) - podłożona...
Moim skromnym zdaniem poszukaj modułu własnie tego pod cewką zapłonową ,już nie jeden wymieniłem i objaw był podobny ,drugim etapem ,ale rzadziej będzie cewka halla w aparacie,sądząc po twoim opisie co wymieniałeś Można kupić taki moduł używany ,weź oba pojedź ze swoim jak zgaśnie nic nie kombinuj tylko szybko przepnij na nowy i odpalaj :). Pozdrawiam
Co do falowania obrotów sprawdzić szczelność dolotu powietrza do turbo,świece zapłonowe, przwwody wys. napięcia tam chyba listwa jest razem z cewka o ile mnie pamięć nie myli,(są w necie filmy jak samemu sprawdzić) czasami zła przepustowość filtra pow. jak nie oryginalny,jeśli tak było przed wymiana to znaczy ze to nie to, jesli po, można sprawdzić...
Astra J 1.4t 140km 2012r. 173 tyś km Gaśnie Podczas jazdy. Witam serdecznie zakładam post ponieważ już mi ręce opadają. Mianowicie auto miało wstępnie problem na zimnym silniku na ssaniu jak by wypadał zapłon po wymianie świec ale jak auto zeszło z ssania pracowało już normalnie dodam że założone świece irydowe NGK. Po przejechaniu na świecach ok 10...
Panowie znów potrzebna mi wasza fachowa porada. :D Mianowicie przejechałem się dzisiaj autkiem (auto po płukance, zmianie oleju, nowych filtrach, nowych świecach) i gdzieś tak po około 10km jak już byłem na podjeździe w domu, to silnik nagle zaczął nierówno pracować. Mocno wibrować i przy tym stracił moc. Miewałem już tak wcześniej lecz to zawsze mijało...
Witam wszystkich, podepnę się pod temat wypadającego zapłonu w samochodzie Opel Astra H 1.6 (mój to: Twinport Z16XEP 105 KM 2004 r.). Pojawia się często, przeczytałem wiele postów na różnych forach i zdaję sobie sprawę, że nie ma prostej recepty na usunięcie tej usterki. Moje auto użytkuję od 6 lat z instalacją LPG i zachowuje się bardzo dobrze, padającą...
Witam wszystkich. wiem że takie tematy są tu maglowane ale mam moim zdaniem dziwny przypadek,po wymianie silnika auto zaczęło szarpać na gazie i benzynie.Wymieniłem kable,świece,filtry,aparat zapłonowy cewka zapłonowa i nic żadnej zmiany a podczas jazdy po mieście jednym tempem nie da sie jechać.Podczas ruszania szarpinie kilka razy a potem idzie jak...
Witam parę dni temu jechałem samochodem i nagle tak jakby zgasł wszystkie kontrolki się zapaliły nie chciał odpalić. Rozrząd wymieniony 20tys temu akumulator także. Cewka zapłonowa nowa kable W/N także nowe jak próbuje odpalić to kręci kręci i nic. Mechanik sprawdzał przed wyminą cewkę i stamtąd prąd juz prawdopodobnie nie wychodził bo nie nie wiadomo...
aster cewka zapłonowy cewka zapłonowy aster sprawdzić cewka aster
svchost rpcss pomiar prądu cęgami satel sabotaż wezwij serwis
magazyn energii obudowa magazyn energii
Diagnosing PSA DTCs: Tools and Methods Znaczenie skrótu AAS w elektronice i technologii