Sprawdź pobór prądu z akumulatora bo jakieś podejrzane...
Teoretycznie - ilość Ah podzielić przez prąd i wychodzi jaki czas. Oto przykład : akumulator 56 Ah, pobór prądu 0,5 A, czyli taki pobór powinien się utrzymać przez 112 godzin, ale tak nigdy nie będzie. W praktyce można przyjąć połowę pojemności akumulatora (w pełni sprawnego i naładowanego), a reszta zależności tak jak wyżej, czyli 0,5 ampera powinien...
A sprawdzałeś baterie w pilocie? A kluczyk zamyka i otwiera prawidłowo? Trzeba też sprawdzić pobór prądu na akumulatorze a później akumulator.
Odłącz akumulator na te dwa dni i wtedy sprawdź.
Odepnij alternator, ten gruby przewód.
Witam! Z tego co napisałeś wynika że bateria nie trzyma parametru pojemności. Najprościej byłoby podjechać do elektryka i sprawdzić ją lub pożyczyć od kogoś baterii i upewnić się czy zjawisko ustąpi. Pozdrawiam A.G.
Bezpiecznik się przepali odpowiedni prąd. Ale by rozładować akumulator samochodowy w ciągu kilku dni wystarczy prąd o wartości ok. 1A. Odłącz alternator z instalacji i sprawdź czy dalej jest pobór prądu z akumulatora.
Odłącz radio i sprawdź pobór prądu.
Sprawdź jaki masz pobór prądu z akumulatora przy wyłączonym zapłonie i wszystkich odbiornikach. Może być taka sytuacja że coś pobiera cały czas prąd i rozładowuje akumulator np. Radio.
Sterownik nie widzi, że naładowałeś. Mierzy prąd wychodzący i przychodzący do akumulatora. Sprawdź pobór prądu.
Co polecam zrobić? Wziasc miernik sprawdzić napięcie na akumulatorze Wziasc miernik i sprawdzić pobór prądu nie powinien przekraczać ok 35mA Wygląda na to że coś pobiera "kradnie" prąd i rozladowywuje akumulator
Sprawdź czy po wyłączeniu zapłonu radio gubi zapamiętane stacje. Jeżeli nie, to odłącz ten w którym masz prąd po wyciągnięciu kluczyka i zobacz czy zgubi pamięć, odpowiedź będzie jasna. Dodano po 3 Chcesz sprawdzić pobór prądu - wepnij miernik między akumulator a przewody idące do auta i sprawdź dokładnie ile mA pobiera. Instrukcji jak to zrobić na...
Sprawdź jeszcze na wyłączonym zapłonie jaki masz pobór prądu z akumulatora, bez miernika się nie obejdzie.
Tak dokładnie trzeba sprawdzić pobory prądu , bo duży pobór każdy akumulator zepsuje.
W 15 minut akumulator sprawny może się rozładowac jak ma duży pobór prądu np.kręcąc rozrusznikiem .Sprawdź akumulator pod obciążeniem ,może problem tkwi w środku akumulatora .
Pobór prądu do sprawdzenia. I sam akumulator testerem pod obciążeniem.
Sprawdź od czego są te przekaźniki, które są ciągle ciepłe. Może da się je wyjąć i wtedy sprawdzić pobór prądu? Nowe akumulatory przy poborze prądu 1A nie powinny się rozładować po kilku godzinach tylko po kilkudziesięciu godzinach. Może są wadliwe? Może niesprawny jest układ sygnalizujący wyczerpanie akumulatorów? Zmierz napięcie akumulatorów gdy sygnalizowane...
Wtyczka do wersji z czujnikiem poziomu płynu chłodzącego. Instalacja jest przygotowana pod pełne wyposażenie. Pobór prądu sprawdź miernikiem. Lub akumulator zakończył żywot.
No , żaróweczka chyba 5W na pewno bierze 2A . Ja np. do oświetlenia bagażnika mam dwie lampki z żarówkami po 10W co daje 20W i gdy nie tak dawno nawet wieczorem nie zamknąłem klapy bagażnika, rano nawet rozrusznik nie zakręcił
Witam serdecznie.Czynności jakie masz zamiar wykonać nie zmienią sytuacji.Oczywiście i nie zaszkodzą.Skoro wszystko już posprawdzaleś to sprawdź jeszcze masę i kabel prądowy alternatora.Pozdrawiam.
Dziękuję za podpowiedź, ale to chyba jednak jakiś złodziejaszek, więc najpierw sprawdzę to. Dodano po 2 Zacznę od bezpieczników, żmudne, ale może da odpowiedź.
Przy radiu nie było grzebane? Fabryczne? Jakieś wzmacniacze? Alarm sprawdzony? Zamki czasem nie szwankują?
No no.... Pełnoletnie japońskie auto i zaawansowana elektronika która się usypia. Twój akumulator to złom i kwalifikuje się do wymiany. Ładowanie też wypada sprawdzić. Przecież przy 0.08A wyciągnie z akumulatora przez 24h niecałe 2Ah.
Podjedź gdzieś gdzie sprzedają akumulatory, sprawdzą ci prąd rozruchu, poza tym 0,4A to spory pobór. Akumulator raczej do wymiany.
Zrób tak. Wyłącz wszystkie odbiorniki prądu, zdejmij jedną z klem z akumulatora i sprawdź amperomierzem pobór prądu. Powinien być nie większy niż kilkanaście (kilkadziesiąt) mA. Jeśli jest dużo większy to musisz ustalić co go pobiera. Radio może być uszkodzone i stąd takie rozładowania.
Odpiąć alternator i sprawdzić pobór prądu.
3310 : 220/12 = A + 20% ( przetwornice mają średnio 80% sprawności )
Po zaniku zasilania z MMPT i jednoczesnym zaniku jakiegokolwiek ładowania akumulatory rozładowywane są prądem ok 1,6A. W pochmurnym okresie skutkuje to doprowadzeniem akumulatorów do kiepskiej kondycji i wymaga ładowania prądem z sieci. Ten prąd jest pobierany po całkowitym zaniku napięcia z paneli czy w czasie gdy moc z paneli jest bardzo mała? Mam...
Skoro pobór prądu jest 0,01A to jest jak najbardziej prawidłowy pobór. Do sprawdzenia ładowanie, jak w porządku to akumulator dead.
Kolego sprawdź w którą stronę płynie prąd na tym pinie to ci da odpowiedź.
Można zasilić sam kontroler z zewnętrznego zasilacza 12V (najlepiej jakby miał możliwość ograniczenia prądu), sprawdzić pobór prądu, ewentualnie czy się nie grzeje. Oczywiście bez podłączenia ładowarki do sieci.
Najpierw radzę naładować akumulator i zostawić w aucie na noc lub dłużej ze ściągniętą klemą. Jeśli autko odpali bez problemu, to pozostaje tylko kwestia poboru prądu przez urządzenia. Sam pomiar oporności nic nie da, bo niektóre odbiorniki mogą się "aktywować" dopiero po podaniu napięcia. Trzeba więc wpiąć amperomierz między klemę a biegun akumulatora...
Masz silniki o przebiegu xxxxx tys. km. Zużyte uszczelniacze nie powodują przedmuchów do komory korbowej. Pierścienie, tłoki, cylindry, do kontroli. Sprawdź spadek napięcia na akumulatorze, pobór prądu przez rozrusznik, stan połączeń.
Można pod 21, ale można też pod 4,13,17,18. Może być każdy zasilacz dający 12V prądu stałego, warto jednak sprawdzić miernikiem czy nie daje dużo ponad 12V bez obciążenia. Można nawet podłączyć jakikolwiek akumulator, pobór prądu jest tam znikomy więc starczy na bardzo długo.
Tranzystor Q502 to P16NE pracuje w obwodzie ładowania akumulatora i uruchamiania centrali z zasilania sieciowego - skoro doszło do jego zniszczenia proponuje przed jego wymianą założyć odpowiedni bezpiecznik oraz sprawdzić akumulator czy nie wykazuje nadmiernego poboru prądu podczas ładowania.
Obstawiam alternator i jakieś błędy w pomiarach. Przy zwarciu wiązki byłyby widoczne ślady grzania przy takim poborze prądu.
(at)kkknc Skopiowałem 1:1 z innego tematu bo mam ten sam problem Ogólnie to tak po wyjęciu tych dwóch bezpieczników 29 i 30 które są odpowiedzialne za klimę i obd, auto przechodzi w tryb uśpienia, jak ich nie wyciągnę to przez noc akumulator mi siada do zera. Nie wiem gdzie szukać przyczyny, wiązka, jakiś moduł, który jest odpowiedzialny za te rzeczy?
witam nie zaszkodzi sprawdzić poboru prądu
Położenie bezpiecznika w gnieździe - dla prądu - nie ma istotnego znaczenia. Natomiast pozostałe symptomy wskazują na uszkodzone lub źle podłączone radio. Jeżeli samochód posiada instalację LPG, to również sterownik pobiera prąd, jeżeli zasilanie nie jest rozłączane przez stacyjkę. Proponuję obejrzeć filmik, który co nieco wyjaśni, w temacie podłączenia...
To zależy od prostownika. Przy ładowaniu stałoprądowym prąd powinien być przez cały czas ładowania mniej więcej ten sam - w Twoim przypadku ok. 5.5A i ładowanie przez 10 godzin przy całkowicie rozładowanym akumulatorze (nie do zera). Przy takim ładowaniu łatwo akumulator "przeładować", bo z reguły do ładowania nie podpina się całkowicie rozładowanego...
Jeśli to ma być pobór bez odpalonego silnika to najlepiej pomiędzy klemę +, a + akumulatora. EDIT: Nie próbuj z tak wpiętym amperomierzem odpalać silnika, bo miernik 10A tego może nie wytrzymać, chyba że masz taki który wytrzyma kilkaset amperów. Nie radzę też odpinać akumulatora w czasie pracy silnika ( to tak na wszelki wypadek jak by Ci przyszedł...
12 V 18 Ah , prosto licząc jeśli pobierasz 18A to masz godzinę, jeśli 1,8A to 10 godzin. W Twoim przypadku ( zakładając że akumulatory są nowe i mają swoją pojemność) to czas pracy wyniesie jakieś 40-50 minut, zależnie od obciążenia silnika i zadziałania ogranicznika rozładowania (jeśli jest). W miarę bezpiecznym napięciem rozładowania jest ok.11V.
Jeśli ogniwo elektrochemiczne jest zdolne naładować się, to nazywamy je akumulatorem. W swojej wypowiedzi błędnie nazywasz akumulator baterią - nie pasuje to mowy potocznej, w której bateria to ogniwo pierwotne, którego po rozładowaniu nie da się naładować. Nie pasuje też do określenia technicznego, które oznacza co najmniej dwa jednakowe elementy (bateria...
A może uszkodzenia modułów jest spowodowane przekroczeniem dopuszczalnej mocy na ich wyjściach . Przy użyciu akumulatora sprawdził bym pobór prądu na poszczególnych pinach wtyczki i czy zapalają się odpowiednie światła . Sprawdził bym jakiej mocy są żarówki , może to jakieś angielskie wynalazki .
Po 10-15min postoju bez włączonego silnika, akumulator napięcie akumulatora spada do +/- 10V, co jest już za małą wartością do odpalenia auta. Nie wierzę, że zdrowy akumulator można rozładować w 10 minut z nominalnych ok. 12,6V do 10V, bez potężnego obciążenia, które powinno objawić się spaleniem bezpiecznika lub efektami typu dym. Na pewno należy...
Za duży spoczynkowy pobór. Odłącz alternator i sprawdź.
Sprawdź pobór prądu z akumulatora w czasie postoju.
Pozostaje pomiar miernikiem, podłącz do akumulatora na pomiar prądu i sprawdź ile pobiera , później odłączaj poszczególne odbiorniki prądu i zobaczysz kiedy pobór spadnie.
Tak sie sklada ze te opisane przez ciebie zabiegi najprawodopobniej okaza sie zupelnie zbedne, bo te alternatory (+regulator) tak maja nawet gdy sa nowiusienkie (temat wielokrotnie walkowany na forum Skody na Autokaciku... lacznie z rozwiazniem jak tenu w pelni zaradzic).
Witam, Jeśli elektryk mówi, że po 15 minutach nie ma poboru prądu to zacznij od zmiany elektryka. Pobór prądu w aucie jest zawsze, chyba, że wyposażone jest w rozłącznik, który fizycznie odłącza akumulator od auta. Do sprawdzenia: - pobór prądu z akumulatora po "uśpieniu" auta, czyli tak, jak pisałeś, po około 15 minutach; - naładowanie owego rozładowanego...
Sprawdź co to za akumulator. Jest bardzo prawdopodobne, że to żel 12V, który dokonał swojego żywota. Zasilacz sieciowy jednocześnie próbuje zasilić głośnik i ładować akumulator, jest za duży pobór prądu i przetwornica się wyłącza. Wymiana uszkodzonego akumulatora rozwiązuje problem. Zmiana akumulatora na baterię ogniw li-ion wydaje mi się nieopłacalna.
0.5ohm przy 3.6v daje mi to około 40w i około 8.3A Przy 3,6V i rezystancji 500mOhm prąd wyniesie 7,2A a moc 25,92W ... skąd kolega te wartości wziął ? Przy 6V i rezystancji 200mOhm maksymalna moc to 180W a prąd 30A... więc to zmienia postać rzeczy i potrzebujesz układu PWM do sterowania mocą grzałki... Jeśli szukasz gotowca to na Alleg...o po wpisaniu...
Zrób może tak. Odkręć klemę + od akumulatora, "przedłuż" ją kawałkiem przewodu (np rozruchowym z krokodylami) i zmierz na tym przewodzie.
Zajmij się tylko i wyłącznie sprawdzeniem kondycji akumulatora oraz zmierz pobór prądu przez instalację przy wyłączonych wszystkich odbiornikach, zamknietych drzwiach i uzbrojonym immo. Jeśli masz krańcówkę pod pokrywą silnika, to wciśnij ją. Zdejmij klemę i włącz w to miejsce amperomierz na zakresie kilkuset miliamper. Może tu tkwi przyczyna.
Przede wszystkim sprawdź pobór prądu z akumulatora przy wyłączonych wszystkich odbiornikach.
Najpierw amperomierz w dłoń i sprawdź pobór prądu z akumulatora.
Zwarcie na raz w kilku celach - prawie niemożliwe (5V). Pobór 5A przez wyładowany akumulator - skoro odpalił auto - niemożliwe. Same niemożliwe rzeczy. Opieprz żonę i napraw prostownik ;) ALE, akumulator wyładowany do ZERA, który postał sobie jakiś czas (dzień-dwa-trzy), może dawać taki objaw jak stopniowy wzrost prądu ładowania, trzeba było sprawdzić...
Sprawdzić pobór prądu z akumulatora i ładowanie. Ale najpierw naładować akumulator prostownikiem.
Wg mnie pobory w normie (przyjmuje się górną granicę normy 0,1 A). Taki mały pobór prądu w tak krótkim czasie nie jest w stanie rozładować w pelni sprawnego akumulatora. Sprawdź poziom elektrolitu w akumulatorze, sprawdź aku na testerze pod obciążeniem 150 lub 300 A w zależności od pojemności.
Przy obciążeniu 700 W napięcie na wyjściu spada do 197 V. Czy to normalne? Przy 300 W jest 208 V 300 W to pobór prądu 30 A z akumulatora. Sprawdź, czy pod obciążeniem 300 W jest 12 V na zaciskach przetwornicy. Jeżeli jest 12 V, to zapytaj producenta, czy 208 V~ na wyjściu jest prawidłowe.
Uzbrajasz raz, odczekujesz, sprawdzasz. Zresztą , alarm po uzbrojeniu powinien pobierać prąd niezauważalny na amperomierzu ustawionym na zakres 20A. Więc myśle że możesz sobie darować uzbrajanie alarmu. Sprawdz czy bez uzbrajania masz nadal pobór większy od 0.05A.
Jest ok, można dla spokoju sprawdzić upływ prądu po wyłaczeniu auta i jego zamknięciu. Spoczynkowy pobór max 0,05-0,08A.
Sprawdź stan akumulatora , ładowanie w aucie na początek i pobór prądu rozrusznika.
Sprawdź pojemność akumulatora i ładowanie.
gdzie znajduje się dioda prostownicza czy łatwo ją wymienić ? Dodano po 2 Mam jedno podstawowe pytanie, jutro zaczynam lokalizować poprzez sprawdzanie bezpieczników, które urządzenie w samochodzie pobiera mi tak dużo prądu. Dużo bo np w astrze bierz 0.01 A. Proszę mi napisać krok po kroku jak mam się zabrać za sprawdzanie. Odłączać bezpiecznik i sprawdzać...
Gdzieś musisz mieć zwarcie w obwodzie elektrycznym, słabe odpalanie może być przyczyną rozładowanego akumulatora, sprawdź pobór prądu z akumulatora przy wyłączonych odbiornikach na postoju.
Centralkę gazu odłącz i sprawdź pobór prądu.
Alarmy, zwłaszcza takie dokładane przez ASO (bo takie najczęściej u nas występują) potrafią czasem sporo namieszać (np. budzić jakieś moduły) a nie są uwzględnione w procedurach serwisowych więc tu warto sprawdzić. Warto też sprawdzić pobór prądu z akumulatora po np. godzinie od zamknięcia auta kiedy wszystko się ładnie wygasza (nie wiem niestety jak...
Witam. Od jakiegoś czasu coś rozładowuje mi akumulator. Błedów po podłączeniu komputera brak. Jest to niesystematyczne tzn. kilka dni jest ok. ,a czasami codziennie. Dziwne jest to, że jak podłączam miernik to przez chwilę pobór na postoju jest ok. 2,6 A ,a po przyłożeniu miernika po chiwli wraca do normy ok. 0,2. Próbowałem wyciągać bezpieczniki, ale...
1-Jeśli masz alarm to on może być powodem drenowania akumulatora. Był przypadek - pojawiła się nieszczelność w syrenie od alarmu, wpadło tam trochę wody I rozładowywało akumulator . 2- Podobnie może być z klaksonem. 3- Przyczyną może być alternator. 4- Moduł komfortu może mieć coś wspólnego z poborem prądu. Akumulator AGM (słaby- niedomagający) doprowadza...
Sprawdź pobór prądu włączając w szereg amperomierz na akumulatorze. Winy bym szukał w innym miejscu, bo ten pobór jest znikomy i moze być spowodowany zawilgoceniem wyłącznika od drzwi. Szukał bym upływności wyciągając kolejno bezpieczniki. Zacznij od sprawdzenia poboru prądu na akumulatorze.
Ja kiedyś też miałem taki problem to odłączałem zasilanie po kolei od każdego urządzenia i wpinałem szeregowo amperomierz i sprawdzałem czy pobierają jakiś prąd jak sa wyłączone. Okazało się,że było coś ze wzmacniaczem i nie wyłączał sie wogóle i pobierał prąd. na początku możesz odłączyć kleme i tam wpiąć w szereg amperomierz i sprawdzić jaki jest...
1. Wyciągać i ładować aby przy włączonym prostowniku napięcie doszło do 15V. Potem ładować jeszcze trzy godziny, chyba że napięcie wcześniej osiągnie 15,6V wtedy przerwać ładowanie. 2. Zmierzyć napięcie 30 min po zakończeniu ładowania i 12 godzin po zakończeniu ładowania. 3. Jeżeli 30 min po zakończeniu ładowania spadnie do 12,4 V kupić nowy akumulator,...
Sprawdzić stan akumulatora, pobór prądu i ładowanie w aucie,
Może akumulator dożywa końca swoich dni (ew. złe ładowanie) albo niekontrolowany pobór prądu - poprzez wypinanie bezpieczników poszczególnych obwodów elektrycznych da się ustalić gdzie jest upływ...
O ile dobrze pamiętam to około 1.5 kW
Sprawdź jeszcze pobór prądu przez akumulator na postoju.
Nie można tego tak połączyć bo padnie ci najpierw najsłabszy a potem reszta przy takim połączeniu dodaje się tylko napięcie a natężenie jest takie jakie jest maksymalne obciążenie najsłabszego zasilacza p.s. Bezpieczniki są zawsze mocniejsze niż pobór prądu więc najpierw sprawdź pobór zasilając to np z akumulatora a potem dobieraj zasilacz p.s.2 coś...
Tak możesz sprawdzić pobór prądu wirnika, podłączonego do akumulatora.
Może się okazać że akumulator jest "Death" i będziesz zmuszony kupić nowy lub zastosować jakiś z odzysku ale jeszcze sprawny, jeżeli chcesz tą lampę używać na zasilaczu to możesz zamiast akumulatora podłączyć zasilacz 3.6V na prąd stały, zachowując polaryzację oczywiście, napięcie wnioskuje że powinno wynosić z tych trzech ogniw 1.2V X 3 = 3.6V. Zasilacz...
Witam. Mam problem z poborem prądu na postoju akumulator pada w 3,4 h.Po sprawdzeniu poboru prądu multimetrem wykazuje 4.8A i skacze co parę sekund do 8,9A.Po wypięciu bezpiecznikow nr 29, 30, 38 [gniazdo obd/airbag],[system ogrzewania/klimatyzacji,stopień wyjściowy pompy paliwa,przekaźnik pompy paliwa][zmieniarka cd]pobór spada do 0.02.Gdzie szukać...
Coś mi to wygląda na utrudniony przepływ prądu. Słabe/skorodowane styki. Nadłamany kabel. Coś poluzowane itd. Ew. masz jakieś tzw. miękkie zwarcie. Trzeba by było zmierzyć pobór prądu z akumulatora w różnych położeniach stacyjki i innych wyłączników. Czasem wystarczy pomiar napięcia na dłuższym kablu na najniższym zakresie woltomierza. Pomagają również...
Hej :) BMW e60 - skoki poboru prądu, auto się usypia normalnie ale skacze z 0.07 na 0.13 i do 1A co kilka chwil na ułamki sekund przez co akumulator po nocy jest rozładowany. Sprawdziłam już wszystko i po wyjęciu bezpiecznika nr 29 od portu OBD i poduszek powietrznych problem ustaje. Moduł poduszek odłączony i prąd w normie, wymieniłam na nowy - dalej...
Sprawdź ładowanie i napisz ile ma lat akumulator. Jeżeli masz amperomierz to zmierz pobór prądu przy wyłączonym zapłonie i wyłączonych wszystkich odbiornikach.
Witam Tak jak w temacie, jak mam podłączyć amperomierz lub dwa amperomierze żeby sprawdzić ładowanie i pobór prądu w akumulatorze campingowym. Amperomierze są z bocznikiem, wychylające się w jedną stronę. Dziękuje za podpowiedzi Pozdrawiam Snopa
po czasie się nagle samo naprawiło Poczekaj może znowu się naprawi :) znowu powróciło po nocy nagle nie odpalil gdzie szukac Skoro teraz usterka występuje ponownie, kolejny raz odwiedź elektryka. Jeśli potrafisz posługiwać się zwykłym multimetrem możesz sam sprawdzić jaki masz pobór prądu z akumulatora po zgaszeniu auta. Ten temat był opisywany wielokrotnie.
Jeżeli nadal chcesz zamienić akumulator NiMh na pakiet 5s Li-Ion 18650. Składasz, kupujesz pakiet 5s. Do ładowania pakietu, np. przetwornica step-down z kontrolą napięcia i prądu lub inny dowolny układ kontrolujący proces ładownia. Ze względów bezpieczeństwa, dodatkowo zainstalować BMS. Przykładowa przetwornica step-down: https://obrazki.elektroda.pl/1114592000_...
Handluję m.in. akumulatorami już ładnych parę lat i jak dotąd zero reklamacji. Akumulatory biorę zawsze z hurtowni gdzie w papierach jest data produkcji. Nigdy nie wziąłem starszego niż miesiąc od daty produkcji. Dwa - zawsze sprawdzam ładowanie oraz pobór prądu, jeżeli jest coś nie tak to naprawiam a potem montuję nowy aku. Jeżeli by klient odmówił...
Na początek do sprawdzenia napięcie ładowania i pobór prądu z akumulatora w pozycji garażowej.
Na początek sprawdź sobie pobór prądu z akumulatora,przy wyłączonych wszystkich odbiornikach.Z włączonym alarmem.
Sprawdź napięcie ładowania w samochodzie. Po naładowaniu akumulatora sprawdź pobór prądu przy wyłączonej stacyjce. Jeżeli akumulator kupiony we wrześniu 2015 roku to jest jeszcze na gwarancji.
Coś polecicie sprawdzonego dobrego. Takie są bardzo fajne do osobówki. https://obrazki.elektroda.pl/9962487700_... Małe, montujesz bezpośrednio na klemę akumulatora. Do rozłączenia trzeba tylko poluzować widoczną śrubkę. Ale podaje to raczej jako ciekawostkę, bo jestem ogólnie za znalezieniem przyczyny - a nie maskowaniem gó wna dezodorantem....
Jakaś diagnostyka, sprawdzony akumulator? Jaki pobór prądu w samochodzie po uśpieniu? Tak działając po omacku, niczego nie naprawisz przez miesiąc.
Witam. Mam następujący problem z rozładowanym akumulatorem w aucie. Sprawdzałem pobór prądu miernikiem g-unit m890g i wychodzi 0.40 A. Ustawiłem miernik w następujący sposób: Czarny w com czerwony w 20A pokrętło na 20 na wyświetlaczy wyskakuje początkowo 2.00 A po 3sek. spada do 0,40A. Czy w takim razie jest to 400mA? Co może być przyczyną takich wartości?
Też w cuda samochodowo-instalacyjne nie wierzę :P Pobór pradu nie jest zwiększony. Napisz coś więcej- jak mierzyłeś, co znaczy "pobór"- jaki masz przepływ prądu do i z akumulatora? Rozrusznik (jego elektromagnes) sprawdzony, "czysty"? V.
Chcę sprawdzić te wiązki pod dywanem kierowcy ale nie umiem zdemontować progu. Podporkę odkręciłem i plastik pod wajhą do otwierania maski też a do progu nie ma żadnych śrubek itp. Chyba jest to na zatrzaskach ale nie da się tego wypiąć, a boje się że połamię próg ;q. Czytałem że są trzy zaślepki i pod nimi śrubki, u mnie jakoś nie ma. Ok, doszedłem...
Na początek zmierz napięcie na aku. i podepnij ładowarkę, napięcie powinno się podnieść, napisz jakie są wyniki pomiarów przed podpięciem ładowarki i po podpięciu ładowarki. Napięcie mierz na kabelkach od aku. czarny -, czerwony +.Daj znać jakie masz wyniki. Jeśli napięcie powoli będzie rosło, to znaczy, że ładuje aku. prawidłowo i poczekaj, aż aku....
Jedyna dziwna przypadłość wydarzyła się raz, mianowicie lampka w aucie ustawiona w pozycji otwartych drzwi świeciła przy zamkniętych na tak jakby 50% mocy. Przy otwartych drzwiach w tym aucie chyba lampka w ogóle nie zgaśnie do momentu rozładowania akumulatora? Sprawdziłbym czujniki drzwi.
Można też użyć właściwego miernika do takich prądów jakie płyną w samochodach, czyli cęgowego. Nie trzeba z reguły nic rozpinać, łączyć itp A można zobaczyć cały proces wzrostu i stabilizacji prądu po podpięciu akumulatora/przekręceniu stacyjki.
Witam, mam problem z poborem prądu w trybie uśpienia, akumulator rozładowywuje się do zera przez noc. Po sprawdzeniu bezpieczników okazał się odpowiedzialny bezpiecznik nr 30 od automatycznej klimatyzacji. Podmieniłem panel, jednak bez zmian. Akumulator też sprawdzony. Błędów też nie ma. Pobór prądu wynosi 7-8a po 40 min od zamknięcia auta. Gdzie szukać...
sprawdzić pobór prąd alarm sprawdzić pobór prąd samochód sprawdzić pobór prąd miernik
tuning kolumn sonda paliwa wyłączenie tranzystor a1266
philips senseo sterownik ładowarki akumulatora
Konwersja złącza IDE na SATA w Compal HEL81 Oleo-Mac 937: Specyfikacja i Konserwacja Piły Spalinowej