Chciałbym dzisiaj przedstawić Wam jeden z tanich lokalizatorów GPS. W poniższym tekście opisze kilka testów tego urządzenia mogących pomóc Wam przy wyborze lokalizatora, zwanego także trackerem GPS. Jakiś czas temu natknąłem się tutaj na informację aby uważać przy zakupie tanich urządzeń gdyż nie mają one nic wspólnego z GPSem. Zainteresowany tą informacją...
Do domoticza wystarczy sam alarm. Czy pomożesz dobrać części do takiego alarmu i narysować schemat z zasilaniem z akumulatora samochodowego 12v? (at)ElektrodaBot Do domoticza wystarczy sam alarm. Czy pomożesz dobrać części do takiego alarmu i narysować schemat z zasilaniem z akumulatora samochodowego 12v? (at)ElektrodaBot 1. Założenia projektu • Zasięg:...
https://obrazki.elektroda.pl/2643047800_... Ponieważ moje "zabawy" z PV ciągle trwają i istnieje potrzeba pomiaru energii po stronie DC po kilku-dniowych poszukiwaniach stosownego "liczydła" :D nabyłem miernik jak na fotografii obok. Sam przyrząd ma służyć jedynie do szacunkowej oceny produkcji i poboru z paneli fotowoltaicznych więc...
A może by tak najpierw sprawdzić pobór prądu na wyłączonym kluczyku? może np radio albo jakiś alarm ciągnie prąd i rozładowuje akumulator? I co? Nowy akumulator kupi i dalej będzie to samo? I kto mu odda kase za akumulator? Najłatwiej sprawdzić czy akumulator sam z siebie zdycha czy coś wyżera prąd w ten sposób: Naładuj akumulator prostownikiem, zanieś...
Akumulator mam euro-bateria 45Ah 360A. Może on jest zbyt mały jak do mojego auta? Chyba będę musiał sprawdzić pobór prądu dla każdego wypiętego bezpiecznika. Jeszcze jedno mam pytanie...czemu jak sprawdzałem pobór prądu to mi włączały się światła awaryjne..możliwe, że to alarm, ale jego nie słyszę, ponieważ kiedyś dawno wyłączyłem syrenę. Ale czy to...
no tak, sprawa wygląda dosyć dziwnie gdyż byłem podłączyć samochód pod komputer no i były 4 błędy aktywne, nie dało się ich usunąć: 2 z zapłonem, 1 srs - bo coś poduszka powietrzna pasażera szwankuje, no i 1 alarm - sygnał alarmu czy jakoś tak, co jest dosyć dziwne gdyż samochód ten (z tego co mi się wydaje) nie ma alarmu. Nikt z nas go nie używał :/...
Z tego, co piszesz, to alarm do bezwzględnej wymiany (wszystkie nowe, markowe alarmy mają bardzo mały pobór prądu). Przy zakładaniu nowego upewnić się, czy wszystko jest poprawnie zamontowane i czy przypadkiem coś niepotrzebnie nie wisi na zasilaniu. Dodatkowo sprawdzić stan akumulatora, a najlepiej wymienić na nowy. Sprawdzić też, czy nie ma jakiegoś...
Witam... Mam problem a mianowicie, W moim Oplu coś pobiera mi prąd z akumulatora gdyż nowe akumulatory wytrzymywały mi jakieś 2-3tyg, przy wyłączonych podzespołach pobór prądu wynosił 0,45A i o ile sie nie mylę to za dużo, wyłączyłem alarm i centralny, odłączyłem także radio i pobór spadł do 0,15A. Moje pytanie brzmi czy taki pobór prądu może zostać?...
Witam wczoraj dostałem na warsztat lagunę II 1,6 16V 2001r. ,klientka dzień wcześniej wymieniła aku na nówkę i podjechała sprawdzić czy altek ładuję ,podłączam miernik widzę że na pusto ładuję a pod obciążeniem nie ,więc naprawiłem alternator zamontowałem i sprawdzam ładuję 14,3V na jałowych i pod obciążeniem.Teraz wyszedł jeszcze jeden prykas pobór...
Jak najbardziej OK.
sorry, że odgrzewam temat, ale ostatnio miałem okazję skorzystać z kabli (stary akumulator i włączone światła na postoju), więc dodam swoje spostrzeżenia: 1. u mnie zawsze dawca miał włączony silnik, na obrotach jałowych. Zwiększanie obrótów za wiele nie da, bo i tak napięcie nie będzie wyższe. Prąd i tak głównie płynie z akumulatora - na rozruch potrzeba...
zmierz pobór prądu samego alarmu w stanie czuwania
A ja mam taki problem ze mi się lamka świeci cały czas. Przed wczoraj przekręcam kluczyk w stacyjce i ...... nic! Wygląda to tak, że jak przekręcę kluczyk pompa zaczyna pracować słyszę cyknięcie gasną kontrolki i zegar elektroniczny na zegarach i za chwilę tak jak by drugie cyknięcie. I cisza. Akumulator miał jakieś 12,55 V. Na drugi dzień rano 11,5V....
2 przewody przy przekaźniku.Ale skoro piszesz prawdopodobnie alarm, to zmierz pobór prądu i wtedy będziesz pewien.
Można. Nie należy tylko przekroczyć prądu w obwodzie, który dla diody przewidziany jest znikomy. Poza tym prąd diody to dość znaczący procent poboru prądu przez alarm w czasie czuwania.
Bo akumulator będzie odlaczony.
Poza alarmem jeszcze musisz wziąć pod uwagę inne stałe pobory- - jakieś diodki mrugajace - układ pamięci radia - zegar -coś z elektroniki w tablicy wskaźników - doładowanie akumulatorka syreny ( jęsli taki ma ) - inne nieznane pobory w aucie - łącznie z ew upływami w instalacji - niewiele ale zawsze coś tam płynie. sam prąd alarmu możesz zmierzyć na...
Sprawdź podłączenie przekaznika odcięcia zapłonu prawdopodobnie cewka przekaznika jest zasilana
Ciekawy sposób sprawdzania (iskrzy), proponuję wziąść amperomierz, zmierzyć prąd i napisz jakiego rzędu są wartości, wtedy spróbuję ci odpowiedzieć. Mały pobór prądu zawsze jest (radio, alarm itd)
Odsyłam do wymagań stawianych przez PN-EN 50131-6. Poczytaj sobie instrukcję SATELA, tam znajdziesz przykłady bilansu energetycznego np. taki: INTEGRA 24 – akumulator 7 Ah Dysponowany prąd na 30 godzin dla akumulatora 7 Ah wynosi: I30h = 7 Ah / 30 h ≈ 0,233 A (233 mA) Średnie prądy pobierane przez elementy przykładowegosystemu alarmowego...
Miałem nie dawno podobny problem co się okazało że syrenka z własnym zasilaniem miała taki duży pobór może i w twoim przypadku jest to samo.
głównym bohaterem a za razem głównym problemem jest alarm Skad wiesz, że problem jest w alarmie, mierzyłeś pobór prądu/ile bierze go zamknięte i uśpione auto?
Zacznij od odłączenia jej od alarmu i instalacji auta. Wtedy zmierz pobór prądu.
Do obliczenia wydajności zasilacza przyjmujesz maksymalny pobór prądu urządzeń.
Zrób dokładny pomiar poboru prądu na postoju przy zamkniętym samochodzie i uzbrojonym alarmie.
Mały przekaźniczek wysterowywany sygnałami z krańcówek (diody pozostaw), podający na wejście alarmu "żywą masę". Minus tego rozwiązania - zwiększony pobór prądu przy otwartych drzwiach (pracująca cewka przekaźnika)
Pobór prądu przez alarm mierzy się przy zapiętych klemach i najlepiej na bezpieczniku alarmu:)
Pisałem Ci o tym w 8 poście. do tego bilansu prądowego musisz doliczyć jeszcze prąd ładowania akumulatora i pobór prądu przez płytę centrali.
Polecam sprawdzić ten rozrusznik, wujek miał przypadek w oplu astrze, rozrusznik działał normalnie ale pobierał prąd
skoro piszesz że kabel od masy jest przeczyszczony to może jeszcze warto sprawdzić kabel PLUSA który idzie do rozrusznika ale najprawdopodobniej wina rozrusznika jest Pozdrawiam Paweł
Panowie - pobór prądu 60 -80mA to zdecydowanie za dużo. Jeżeli alarm tyle ciągnie to znaczy że z nim coś jest nie tak - na marginesie odłacz syrenę od alarmu i wtedy sprawdź pobór pradu.
Ja nawet blendę zdejmowałem, była i jest nadal. To alarm lub immobiliser, bo alarm 2 razy mi się załączył, ale nie mam żadnej centralki. Nie wiem, jak ruszyć to ustrojstwo. Ja też mam 0,17 mA poboru Dodano po 5 Wyjąłem BCM-a jutro odkręcę masę mam problem z alarmem to on prąd pożera?? Ktoś pomoże jak alarm odłączyć pobór prądu odciąć...
jaki akumulator wybrać tak by zasilił alarm który pobiera 12v oraz router na sim kartę także 12v. jaka powinna być pojemność aku aby starczyło na około miesiąc bez doładowywania ? Nie znam poboru prądu podanych urządzeń ale licząc alarm 10-20 mA i oszczędny router 250, niech całość wyniesie 300mA. To 300x24x30=216000 mAh czyli 216Ah. Ponieważ akumulatory...
Powiem tak podłącz akumulator i zmierz multimetrem pobór prądu. Zakładamy że pobór będzie duży więc musisz znaleźć co tak pobiera prąd. Za zwyczaj morze to być: radio, alarm, lampka w podsufitce itd. Po drugie jeśli go zapalisz zmierz ładowanie.
2. Jak sprawdzic miernikiem ile pradu pobiera uzbrojony alarm (jesli mozna prosze o instrukcje jak dla laika). Włączyć miernik w szereg z alarmem.
Uzbrajasz raz, odczekujesz, sprawdzasz. Zresztą , alarm po uzbrojeniu powinien pobierać prąd niezauważalny na amperomierzu ustawionym na zakres 20A. Więc myśle że możesz sobie darować uzbrajanie alarmu. Sprawdz czy bez uzbrajania masz nadal pobór większy od 0.05A.
Witam Coś Ci wciąga prąd aż miło . Musisz kolejno odłączać odbiorniki i sprawdzać jaki jest pobór aż dojdzie do max 50mA . Odłącz centralkę alarmu, radio itd . Czas "wygaszenia" to około 20 sekund . pozdrawiam
Nic się nie bój :) Moja ładowarka do nokii jest włączona codziennie od roku a druga od Sony-Ericsson pracuje jako zasilacz do alarmu już ~5lat. Pobór prądu zawsze jakiś będzie ale nie odczujesz tego na rachunkach. (chyba, że jesteś bardzo skąpy :D)
Jaki ma być pobór prądu?
Pobór w tym alarmie mierzysz po minucie?
Rozkręć obudowe centralki i posprawdzaj miernikiem, czy nie ma na przekaźnikach jakiegoś zwarcia. Tam sa dosyć marne przekaźniki i przy sporym poborze prądu mogły się uszkodzić styczniki.
https://www.youtube.com/watch?v=gIoCBcOb... http://www.wiringdiagrams21.com/2012/07/... Z tego co widzę, to w tym modelu jest wymyślona jakaś kombinacja z układem stycznika rozrusznika. Trzeba o tym dobrze poczytać, jak to działa i po co zostało wprowadzone. Jeśli "na krótko" rozrusznik kręci jak szalony,...
0,09A na wlaczonym alarmie to niejest za duzy pobor.zreszta 140mA dla akumlatora to nie tragedia.poprostu konczy sie akumlator.na wylaczonym alarmie ciagnie wiecej bo zasilany jest przekaznik.
Witam Jeśli coś w aucie jest dołożone (alarm, gaz, inne radio itp.) będzie większy pobór prądu. Generalnie nie ma tragedii jak jeździsz regularnie. Zobacz do ile spadnie np po 3-4dniach.
Sprawny akumulator umożliwia raz na tydzień rozruch silnika pod warunkiem, że jest doładowany przez sprawny alternator i na postoju żadne urządzenie nie pobiera z niego prądu rozładowując. Na wstępie trzeba sprawdzić pobór prądu na postoju czy radio lub centarlny albo alarm lub mostek alternatora prądu nie pobiera. Pobór nie powinien przekraczać powiedzmy...
Test akumulatora ? To znaczy mam go sprawdzać co ileś czasu gdy nie jeżdżę czy szybko spada napięcie czy chodzi o coś innego, jestem trochę zielony w tym temacie. Akumulator kupiłem około pół roku temu ma bodajże 65Ah. Co do wersji sterownika nie mam pojęcia w książeczce serwisowej od alarmu nie jest napisane. Pobory prądu alarmu:
Oba marne ale lepszy ten PIROTEC jest szansa że podziała, ten drugi przy tak rozładowanym akumulatorze może nie dać rady, widziałem go w środku nadaje się do ładowania akumulatorów w skuterach. Gdyby napięcie było poniżej 11V wtedy można się martwić. Dziwne jest że po tygodniowym postoju nie zakręcił mimo że jak mówisz nie ma roku, także albo był niedoładowywany...
Dzień dobry! W Aurisie pobór prądu na postoju sięga spokojnie pułapu 0.5A. Podejrzewam alarm, czy mogę bez obaw wyjąć kostkę z centralki tego alarmu aby sprawdzić czy to on jest winowajcą? Niestety z instrukcji i diody na desce wynika że uzbraja się sam od razu po wyjęciu kluczyka ze stacyjki więc nie mam jak inaczej go rozbroić. Dziękuję za pomoc.
uchyl skrzynkę, wyjmij taki duży szary przekaźnik z czerwoną literą R na nim i zobacz czy pobór prądu spadnie, i zgaśnie kontrolka.
Panowie w autach często za większy pobór prądu odpowiada oświetlenie bagażnika. Miałem taki przypadek oraz kilku moich znajomych, że po zamknięciu auta (nikt przecież nie zagląda do bagażnika) świeci się lampka w bagażniku, która po kilku dniach potrafi rozładować akumulator. Dobrze jest mieć dodatkowy wyłącznik, gdyż te automatyczne, montowane w zamkach...
Wszystko jest napisane: POWER - zasilanie 9-16V DC pobór prądu do 15 mA ALARM - styki przekaźnika włączającego się po wykryciu ruchu. Parametry styków: max 30V DC, obciążenie max 500 mA. TAMPER - styki mikroswitcha antysabotażowego. Pozostałych wyprowadzeń nie znam. Mikroprzełączniki najlepiej ustawić lewy i środkowy na dół, prawy do góry - wtedy LED...
Wyciągaj po kolei bezpieczniki i mierz pobór prądu zaczynając właśnie od alarmów, radia oświetlenia itp.
Witam A jaki to samochód? Pomiar zarejestrowany od razu po podłączeniu amperomierza, czy odczekałeś przynajmniej minutę? Próbowałeś wyciągać bezpieczniki i obserwować kiedy ten pobór prądu spadnie? PozdrawiaM
Kolejny scyzoryk się w kieszeni otwiera... Weź chłopie zmierz pobór prądu na wyjętym kluczyku i pozamykanych drzwiach beż żadnych swiatełek jeśli masz jakieś cuda alarmy to wciśnij krańcówkę maski i wtedy mierz bo inaczej to tołku nie dojdziemy.
Witam! Mam problem z samochodem. Mianowicie gdy nie będę nim jeździł 2-3 dni akumulator się rozładuje prawie do zera. Prawdopodobnie coś nie tak jest z autoalarmem. Zmierzyłem pobór prądu. Przy wyłączonym alarmie pobór jest stabilny i wynosi 25mA, gdy włączę alarm pobór skacze od 38mA do 50mA i nie jest stabilny. Nie wiem co może być tego przyczyną....
właściwie to nie ma reguły, wszytsko zalezy czy masz dotatkowo czujniki udarowe, czy czujniki ultradźwiękowe. Na każdy dodatkowy moduł musisz liczyć ok 5-10mA poboru, sama uzbrojona centralka to 25-50 mA, zalezy jak silnie świecącą diodą dysponuje alarm i co ma w sobie. Ogólnie przy takiej kombinacji możesz liczyć się z poborem rzędu 50 mA przy założeniu...
Bezpiecznik F36 w skrzynce na desce rozdzielczej odpowiada za centralkę zamka centralnego, ew. alarm. Najpierw odepnij alarm i sprawdź pobór prądu, a jak nie będzie zmiany, przyczyny szukaj w centralce lub jednym z siłowników
" Co kradnie prąd w aucie" Komputer i alarm.
To zmierz pobór prądu przez alarm . I tyle w temacie.
Jest na pewnym portalu aukcyjnym taki moduł ZB-1 który według opisu odcina zasilania przy 10,5V tyle że obciążalność prądową ma na poziomie 7A. Są tez takie na większe prądy - szukaj zabezpieczanie akumulatora przed rozładowaniem. Tylko czy potrzebujesz większego prądu? Co to jest zwykła żarówka? H4/H7 to raczej nie jest zwykła ale popularna. Taka...
Szeregowo z baterią włączyć diodę, np. 1N4001 w kierunku przewodzenia. W takim układzie napięcie czuwania będzie nieco niższe (o około 0,6V) ale doładowania baterii nie będzie i poboru prądu z baterii przy zasilaniu sieciowym również.
Policzmy - sprawny samochód pobiera około 0,01 A Ale tymczasem Nie sprawdzałem poboru prądu ale z włączoną antykuną, alarmem napięcie spada o ok 0,5V/tydzień. Utrzymanie aktywnej antykuny to może być gra warta świeczki
65ma to daje 1,56 Ah na dobe więc zakładając sprawny i naładowany akumulator np 45Ah to niepowinno być problemu z odpaleniem auta po tygodniu stania. Sprawdź ładowanie i dokładnie jeszcze raz pobór prądu przez dłuższy czas czy okresowo nie wzrasta. Co prawda w moim aucie prąd pobierany z akumulatora nie przekracza 10mA (radio alarm i modół silnika)...
Mogła wylać bateria w module syreny i narobić bigosu. Spróbuj wywołać alarm (otworz auto od środka przez uchyloną szybę) a potem odczytaj błędy.
A dodatkowy przekaźnik, to dodatkowy pobór prądu...
W osobowym po zazbrojeniu alarmu i gdy on uśnie to pobór wynosi około 20 mA do 50 mA czyli 0,02 A do 0,05 A.
Sprawdź amperomierzem na spoczynku jaki masz pobór prądu,może alarm z odcięciem paliwa.
Branie prądu przez akumulator na poziomie 0,14A jest w granicach normy uwzględniając granicę błędu miernika. Może to być podtrzymanie zegarka, alarmu lub immo jeśli jest. Kolega chyba żartuje. Taki pobór prądu na postoju jest co najmniej 3x za wysoki.A jeśli miernik ma taka granice błędu to lepiej go oddać do utylizacji a w najlepszym wypadku bateria...
Centralka Elmes z GSM może i da radę z akumulatorem 60-70 Ah, ale do zasilenia pozostaje jeszcze syrena zewnętrzna. Na stronie producenta brak informacji o poborze prądu.
Dzisiaj mam 0.08A na wpiętym alarmie i po wypięciu bezpiecznika nr 16 w skrzynce ppor maską, pobór spada do 0.02A. Alarm zostawiam w spokoju, co zjada prąd z 16 Bezpiecznika ?
To jest klasyczny przypadek: komputer auta + alarm na czuwaniu Jeszce nie widziałem takiego klasyka w sprawnym aucie.Sam alarm to maks 20 mA. Sterownik zaś nie pobiera na czuwaniu 120mA.
Pobór pradu powinien byc około 0,02-0,05 A , kluczyk wyciagniety (bo wtedy gasnie wyswietlacz ) drzwi zamkniete bo w lampce sufitowej nie ma wyłacznika .Jesli masz wtedy pobor wiekszy jak pisze to odłacz radio na kostce i zobacz jak jest podłaczony wzmacniacz antenowy o ile jest ,powinien byc na wyjsciu z radia ,czesto podłaczaja na 30 i wtedy jest...
Niemożliwe, żeby listwa brała 20mA. Tyle bierze jedna dioda... Jeżeli pobór prądu będzie za duży NIE możesz podłączyć tam listwy zamiast jednej diody.
Zmierzony pobór sugeruje że po wyłączeniu alarmu jest zasilany jakiś przekaźnik(standartowy przekaźnik pobiera ok 110mA)-może alarm posiada funkcję confort albo tak dziwnie podpięte jest odcięcie zapłonu.Sprawdź pobór przy rozpiętym alarmie.
Wg mnie nie musi być w pionie: http://pl.wikipedia.org/wiki/Akumulator_... Oczywiście musisz uważać na styki aby się nie zwarły, lub aby nie dotknęły do obudowy. Co do jego pojemności - wszystko zależy od poboru prądu w systemie i tego na jaki czas aku ma zapewnić rezerwowe zasilanie. Wystarczy zmierzyć pobór prądu w czasie czuwania (lub policzyć...
Potrzebujesz amperomierz z alarmem, nie wiem jaki na to masz budżet ale np ten dał by rade: https://www.tme.eu/pl/details/apm-amp-an...
Dwa dni grzebałem po całej elektrodzie i nie znalazłem wcześniej tego postu. W najbliższą sobotę wypróbuję - dziękuję.
Witam. Piszesz że wyciągasz trzy bezpieczniki i pobór spada do zera? Po mojemu cewka zapłonowa i pompa paliwa i rozruch zimnego silnika są to obwody sterowane po kluczyku więc odpadają. Musisz skupić się no obwodach zasilanych na stałe. Mam nadzieje że szukając poboru prądu brałeś pod uwagę oświetlenie wnętrza i bagażnika, a mianowicie odłączenie czujników...
A jaki jest pobór prądu przy wyłączonym zapłonie i uzbrojonym alarmie?
Czujki są potrzebne do celów alarmowych. Chodzi o produkt, który będzie mógł działać przynajmniej rok bez wymiany baterii. Czujka bardzo sporadycznie będzie miała szanse wykryć intruza. Z tego powodu pobór prądu w czasie alarmu nie jest istotny. Wyjście może być dowolnego typu. Zwykle w czujkach stosowany na wyjściu jest przekaźnik elektroniczny (bezpotencjałowy...
a ile ten akumulator ma lat? Bo moze on poprostu jest juz wyeksploatowany. Jezeli jest w dobrym stanie to radził bym sprawdzić stan klem, jezeli jest na nich nalot to moze być on powodem słabego ładowania akumulatora i moze dlatego nie krótka jest jego żywotność
O ile aku jest w miarę nowy, to sprawdziłbym pobór prądu przy wyłączonych wszystkich odbiornikach. Powinien być mniejszy niż 0,6xpojemność aku wyrażona w Ah [mA], czyli dla aku 40 Ah: 0,6x40=24 mA. Jeżeli pobór jest większy o kilka mA, to może pomóc wymiana aku na większy. Jeżeli pobór jest znacznie za wysoki, to trzeba znaleźć odbiornik pobierający...
Tak jak wszystkie alarmy, zasilanie czujników dodatkowych ma obciążalność ok. 150-300 mA i to też nie polecam ciągłego poboru prądu na tym poziomie. A co chcesz podpiąć pod to wyjście?
ok co do wykorzystania pilota jako przekaźnika miałem na mysli, wpięcia kontaktrona w mikroprzełącznik - czyli przycisk pilota (rozkręcić pilota, podlutować przewody i wyprowadzić je do kontaktronu) ale ten temat już odpada ze względu na brak drugiego pilota. co do Twojego zamieszczonego linka - chyba najłatwiejszy pomysł, tyle tylko, że szukał bym...
Pobór prądu 0,01 A jest prawidłowy. Zanim zaczniemy rozbierać samochód sprawdzamy akumulator - czy jest naładowany, jeśli nie - doładowujemy. Sprawdzamy stan klem akumulatora - mają być czyste nie tylko z zewnątrz ale też w miejscu gdzie się stykają z końcówkami akumulatora. Potem sprawdzamy napięcie ładowania alternatora - na gorącym silniku po jeździe,...
Prawdopodobnie akumulator jest uszkodzony - niestety tak bywa z nowymi chinolami które stały na sklepie z zalanym i podłączonym akumulatorem. Aby sprawdzić instalację należałoby sprawdzić pobór prądu na postoju (przy wyłączonej stacyjce) - połączyć miliamperomierz w miejscu bezpiecznika. Jeśli nie ma alarmu to powinno wskazywać zero, z alarmem pobór...
I teraz musisz znaleźć tego ukrytego pożeracza prądu. Typowy pobór prądu po uzbrojeniu alarmu wynosi 30 do 40 mA.
Dzisiaj byłem u elektronika samochodowego- moje pomiary się potwierdziły, pobór prądu według speca jest w dolnej strefie normy, ładowanie w porządku, alarm oraz akumulator sprawny. Muszę zatem odpinać klemę na zimowy postój- dzięki za pomoc!
Więc na którym bezpieczniku wykazało ci duży pobór prądy. Podaj nr. Może masz podłączone jakieś dodatkowe alarmy, centralki.
Sprawdź pobór prądu przez auto (zamknięte,włączony alarm, jak na parkingu) Na mrozie mogła np.przymarznąć krańcówka bagażnika i paląca się lampka wykończyła aku. To tylko domysły, podstawa to pomiar poboru prądu przez auto na postoju
Uważam, że to nie z powodu alarmu rozładowuje się akumulator przez noc. Pobór prądu przez centralę alarmu do 20mA to norma. Twój alarm przez godzinę pobiera 35mAh = 0.035Ah (wartość prądu w A * czas w h) Na dobę pobiera ok. 0.84 Ah Dalesze obliczenia pozostawiam Tobie Odłącz fizycznie centralkę alarmu od instalacji samochodu i zmierz wtedy pobór prądu...
Jak stał miesiąc nie ładowany to nie ma się co dziwić że mu troszkę zapału do pracy ubyło. Jak miałem akumulator samochodowy z instrukcją to pisało w niej bodaj, że jak akumulator stoi odłączony to co 3 miesiące należy go ładować - występuje zjawisko samorozładowywania, a jak by stał zainstalowany w aucie to należy uwzględnić pobór prądu przez niektóre...
Czy samochód ma jakieś nieoryginalne akcesoria - np. hak holowniczy, nieoryginalne radio, alarm, instalację LPG? Można spróbować namierzyć winowajcę poboru prądu poprzez wyciąganie kolejnych bezpieczników do czasu, aż pobór prądu zmaleje.
Pętla prądowa nas nie interesuje atywacja wykrywa tylko gwałtowny pobór prądu aktywując alarm.Spróbuj otworzyć centralkę powinny tam być zwory (pętelki z drutu )opisane na płytce.
Jeśli to jest bateria 6F22, to oznacza to prąd 3-4mA. Raczej 4-6 jeżeli mówimy o alkalicznej. Może faktycznie prosty układ z Zenerką by się nadał gdyby nie problem poboru prądu po włączeniu alarmu.
Tak o ile po formacie i w czasie konfiguracji nie zapodasz do trackera komend; apn123456 ... adminip123456 ... Dodano po 19 Sorry, że post pod postem ale mam pewien problem i myślę że to wina tk103. Po jego założeniu gdy auto postoi ze 2 dni bez odpalania nawet teraz gdy nie ma mrozu to później nie mogę auta odpalić bo aku nie domaga przed tem tego...
Taki układ nie jest sensowny. Koszt nowej centralki alarmu jest niższy od kosztu budowy takiego układu. Zmierzyłeś amperomierzem jaki jest pobór prądu z zamontowanym alarmem i po jego odłączeniu? Zmierz pobór pradu samej centralki alarmowej - uzbrojonej i rozbrojonej?
Niestety schematu nie mam ale stawiam na błędne podłączenie przekażnika odcinającego zabezp. obwód. Po załączeniu alarmu jest on zasilany,znajdz to (prawdopodobnie blokada rozrusznika,zapłonu pompy paliwa ew. dodatkowy zawór paliwa) i odetnij , następnie sprawdź pobór prądu przez alarm i prawdopodobnie cała reszta wróci do normy.
Pomysł dobry i przydatny, ALE... jak zmieniłbym sposób zasilania układu. Teoretycznie 5.5 mA rozładuje aku 40Ah w 303 dni co jest pomijalne przy założeniu że auta używamy regularnie. Praktycznie to różnie to może wyglądać, szczególnie zimą, Bez przesady. Szkoda komplikować układ walcząc o pojedyncze mA. Jaki jest pobór prądu immobilizera/alarmu w samochodzie?...
na wyłaczonym kluczyku moga pobierać prąd: alternator, rozrusznik, światła awaryjne, postojowe, radio, alarm, światła oświetlenia wnetrza. sposób sprawdzania rozrusznika i alternatora - odkręcić głowne przewody zasilające. pozostałe jak ci kolega powyżej poradził
pobór prąd alarm sprawdzić pobór prąd samochód sprawdzić pobór prąd akumulator
generator drgań prostokątnych słownik język angielski overclocking celeron
falownik hybrydowy growatt blaupunkt ms30bt
Jak zresetować kino domowe AIWA AV-D58? Wymiana czujnika temperatury w pralce Whirlpool AWG 334-800