Witam. tak jak koledzy mówią, sprawdź na początek gaźnik, świecę, cewka i moduł też mogą być, przegrzewa się któryś element i wariuje. Najlepiej było by podmienić i sprawdzić.
na początek sprawdzić mase i zasilanie na cewkę
Obwód uszkodzony, czyli wtyczki, przewody, może nawet sama cewka wtryskiwacza. Na początek to wypnij i zapnij wtyczkę wtryskiwacza, może to pomoże, warto sprawdzić.
Objawy wskazują na problemy z U7_PMU. Albo uszkodzone, albo coś nie pozwala mu wystartować. U7 ma kilka układów zabezpieczających. Na początek możesz sprawdzić cewkę L11, diodę D4 i kwarc Y2. Posprawdzaj, czy żaden kondensator wokół U7 nie ma zwarcia. Jeśli wszystko OK, to możesz spróbować wymienić Q3, Q4, Q5. Nie ma ich jak sprawdzić, bo są podłączone...
Na początek jeszcze sprawdź pod innym wzmacniaczem, sprawdź ręką czy cewka nie ociera o o nabiegunnik dolny.
Musiałbyś sprawdzić czy napęd faktycznie jest załączony czy tylko kontrolka. Ogólnie to na początek sprawdź bezpieczniki stopu, cewka od przedniego napędu albo czujnik ciśnienia bo z tego co kojarzę to w tych ciągnikach może być taki czujnik. Jeśli nie rozłącza faktycznie to uszkodzenie może leżeć w koszu albo zasilaniu cewki czy samej cewce.
Najlepiej wylutuj uszkodzony pion, równolegle do C801 dołącz opór np:. 200Ω/5W i sprawdź jakie napięcie masz po włączeniu tv. Bez scalaka pionu powinno być dobre. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic61... Kupiłem kolejnego i to samo Sad Albo w sklepie mają trefną partię albo coś jeszcze mam walnięte - tylko brak pomysłów co. Poradźcie...
Witam! Aby wyznaczyć początki i końce faz silnika 3 - fazowego należy zaopatrzyć się w baterię np. 4,5 V (płaska) oraz milivoltomierz ( wychyłowy! ). Opis postępowania: Ciągłość poszczególnych faz należy wyznaczyć np. omomierzem. Następnie jedną z faz oznzczamy jako pierwszą i przyporządkowujemy jej umowny początek i koniec (dowolnie). Jeżeli do umownego...
Elektrycznie nie rozumiem, chcesz sprawdzić cewkę, płytę, sterowanie cewką? Na sam początek chce sprawdzić sama cewkę. Później będę chciał sprawdzić czy w ogóle sterowanie przychodzi na cewkę.
Na początek cewka. To że daje iskrę nie znaczy że jest sprawna (miałem tak parę razy). Klin na wale (czy nie został ścięty). Luz zaworowy. Kompresja.
możesz zmierzyć czy jest napięcie a możesz sprawdzić miernikiem czy nie ma przerwy ale na początek zobacz czy coś się nie rozłączyło bo te cewki raczej nie ulegają uszkodzeniu chyba że mechanicznemu
Dokładnie tak przyjacielu, dostałem ja za darmo ale ktos w niej grzebał i fazy są rozłączone nie oznaczone, znalazłem każda cewkę, ale znowu nie wiem jak sprawdzić ich początek i koniec żeby wszystko dobrze podłączyć. A oscylator mogę zgarnąć za parę groszy po znajomości i nie wiem czy mogę go w ten sposób wykorzystać.
To nie dobrze, że pali. Oględziny całej zwrotnicy czy nie ma poplątanych drucików od cewek? Mam nadzieję ,że podłączasz go w odpowiednie miejsca? Przed wysokotonowym jest szerogowo wlutowany kondensator ( 2,2 uf ?) i dalej równolegle cewka (najmniejsza optycznie ) i na tych zaciskach przy tej cewce masz podłączać wysokotonowy. Ja bym wylutował ten kondensator...
Przede wszystkim na początek sprawdź czy jest iskra. Potem będziemy się zastanawiać czy przewody, cewka WN, czujnik Halla czy jeszcze sprawy mechaniczne. Sprawdź czy jak kręcisz rozrusznikiem to czy podnosi sięwskazówka obrotomierza.
Elektrozawór można sprawdzić samemu,podpinając do niego napięcie 230v należy spróbować czy da się przez niego dmuchnąć,po zdjęciu napięcia dmuchnięcie jest niemożliwe.Ja jednak proponuje na początek sprawdzić cewkę elektrozaworu omomierzem.
Całkiem niezły głośnik. Masz przesuniętą względem środka cewkę lub zniekształconą. W najgorszym przypadku rozklejone zwoje. W przypadku spalenia głośnik w ogóle by nie działał. Skoro na niskiej głośności działa to przyczyna jest na końcu lub początku cewki.
Witam Czy podłączając watomierz do układu pomiarowego należy zwierac początki jego cewek ? I czy analogicznie w mierniku cosfi tak samo ? Pozdrawiam
Na początek cewki daję kroplę lakieru do paznokci, czekam aż zaschnie i nawijam. Tak samo z końcem cewki lub przy robieniu odczepu :) Ps. Chyba nigdy nie widziałeś drutu 0,05mm (50µm). A są jeszcze "grubsze" ;)
Dokładnie podmień czujnik położenia wału i pewnie iskra się znów pojawi. Dość ciężka wymiana. Więc ja bym na początku sprawdził cewkę zapłonową. Pozdro
Elektrozawór Y25 do sprawdzenia obwód i cewka na początek. https://obrazki.elektroda.pl/9756230700_...
schemat podłączenia modułu w maluchu. Na początek sprawdż zasilanie modulu ,masę,czujnik prędkości położenia wału(2),cewkę(5).jeżeli wszystko dobre,a brak impulsu na cewkę to niestety moduł
saskia cewki są tak jak trzeba. Chodzi moim zdaniem o podłączenie ich. Czyli koniec pierwszej cewki, do końca drugiej cewki. Początek drugiej cewki do początku trzeciej cewki itd. Wyprowadziłem wszystkie końce cewek. Podłączyłem w trójkąt. Prądnica nie podłączona stawia znaczny opór. To chyba nie jest normalne.
Biały, niebieski masz szczotki. Jakie kolory są przewodów stojana, powinno być ich cztery. Wszystko łączysz w szereg. Czyli przykładowo: L> zasilanie początek pierwszej cewki, koniec >szczotka>druga szczotka >początek drugiego uzwojenia >koniec uzwojenia do zasilania, czyli przykładowo do N.
Ta duża cewka wokół kinola to cewka rozmagnesowująca. Sprawdź odłącz ją i sprawdź pozystor. Na zdjęciu to niewiele widać. Na początek zainteresuj się pomiarami napięć i zimnymi lutami na wszystkich wtyczkach i wiązkach kabli oraz wyprowadzeniach elementów na radiatorach.
zmień na początek cewkę zapłonową i przeczyść kopułkę ;)
Witam. Na silniku początki cewek są oznaczone jako 1 (U1,V1,W1) końce jako 2 (U2,V2,W2) . Połącz odpowiednie oznaczenia silnika do takich samych oznaczeń wyłącznika. L1,L2,L3 zasilanie. Połączenie w gwiazdę L1-U1 L2-V1 L3-W1 U2+V2+W2 zwarte. Połączenie w trójkąt L1-U1+W2 L2-V1+U2 L3-W1+V2
Nie chcę być złym prorokiem, ale z doświadczenia - albo cewka zapłonowa, albo sterownik silnika... :( Podstaw na początek cewkę zapłonową - ale sprawdzoną - bo na rynku krąży pełno cewek z wymian kampanijnych - miały wady... Jeśli to na pewno silnik Z16XE to na początku jednak proponuję przeprogramować sterownik silnika i dać mu oprogramowanie z opcją...
Sądzę, że spaliłem uzwojenie transformatora, ponieważ dioda wskazująca na działanie urządzenia normalnie świeci. Co mam zrobić? Wymienić po prostu transformator? To jest cewka na otwartym rdzeniu E a nie transformator. Na początek sprawdź czy pod folią izpolacyjna nie znajduje sie bezpiecznik termiczny - być może wystarczy go wymienić.
Z tym silnikiem to najlepiej założyć tabliczkę zaciskową ale też trzeba przewody podłączyć do niej jak należy .Swoją drogą zawsze zastanawiało mnie jak znależć początek i koniec uzwojeń ? Poszczególne cewki to nie problem określić ale pytanie czy podłączenie pod koniec zamiast pod początek cewki ma znaczenie czy nie ?
długość 96 szerokość 79 a jest przezwojony 2 drutami 0,60 zwoje a jest poloczone początek z końcem Silnik 1400ob/min ( 4 biegunowy ). Źle wyprowadzone końce i początki cewek ( nie ten kąt miedzy fazami ). Musi być 120 stopni a narysowałeś 60 stopni.
Nie wiem czy pomogę ,ale miałem ten sam problem z Astra 1,4 twinport , wypadanie zapłonu co zwaliłem na początku na wyciągnięty łańcuszek rozrządu. Po zmianie rozrządu nadal wypadanie zapłonu występowało ,więc zaczęło się poszukiwanie winowajcy. Na początek poszła cewka ,wiadomo zero poprawy, następny czujnik położenia wałków bo taki błąd pokazywał...
Witam. Mam problem z silnikiem tico. Mianowicie brak iskry. Od początku - cewka nowa, sprawdzona w matizie, aparat ze złomu ale też sprawdzony w innym aucie i działa. Na świecach brak iskry. Wszystko podłączone według schematu poniżej. Czy gdzieś popełniłem błąd przy podłączeniu?? Jest to pojazd typu sam. Proszę o pomoc. http://obrazki.elektroda.pl/9964806700_1...
Koniec cewki = koniec elememtu anteny, początek cewki = początek elementu anteny. Ja tak bym ten opis rozumiał. Rurka izolatora może byc dowolnie długa bo nie ma on wpływu na pracę anteny, wciśnięta na dolny i górny element anteny tak aby odstę między nimi był równy długości cewki. W opisie autor podaje że średnica izolatora to 8 mm i to jest ważny...
Wejdż na schematy polskie tam jest schemat DML-a z zaznaczonymi końcówkami i początkami cewek. A Klawesyn to chyba ostatnie radio lampowe DIORY.
Ten transformator jest w zasadzie autotransformatorem i dlatego takie jego oznaczenie schematowe. Wyprowadzenie "5" jest więc podwójne- jest to koniec cewki anodowej i jednocześnie początek cewki wysokiego napięcia. Sądząc po zdjęciu, właśnie ten ostatni przewód został urwany. Można to potwierdzić omomierzem- powinien pokazać przejście między urwanym...
A może tak na początek-świeca,cewka,i pomiar kompresji.
Witam, silnik który opisujesz 45KW jesli w trójkącie pracuje na 380V, tak smiało możesz zastosować rozruch gwiazda/trójkąt jeżeli ma wyprowadzone na tabliczce znamionowej końce i początki cewek,czasem niema. Co do drugiego silnika 30KW silnik ten w trójkącie pracuje tylko na napięcie 3x230V a w gwieździe na 3x380V,nieda rady tu zastosować rozruchu gwiazda...
Pytanie na ile spadały obroty bo jak mocno kulał to może przez to olej się zaświecił proponuję na początek podmienić cewkę i świece
Prawdopodobnie może być uszkodzony stycznik od lewych obrotów lub przycisk , należało by sprawdzić drogę zasilania od początku aż po cewkę stycznika
Proponuję zastosować 1kΩ z pierwszego przekaźnika (bez rezystora 470Ω). I proponuję zastosować 2,12kΩ równolegle z 2,16kΩ z drugiego przekaźnika{trzeba zachować początki i końce uzwojeń}(bez rezystora 470Ω). I zasilanie 50 V do tego, powinno hulać. Dzięki. Jeszcze się dopytam. Początki uzwojeń cewek są zaznaczone czerwonymi...
czyli sterowanie ok - uszkodzenie to sama cewka (sprawdzić czy jest to stuknięcie przełączania na zaworze) albo co gorsze sam zawór - tu już nic samemu się nie zdziała - potrzebny chłodniarz. Można go co najwyżej delikatnie opukać -może zaskoczy. Na początek proszę dokładnie sprawdzi cewkę.
diwe rzeczy do sprawdzenia na początek - sygnał z impulsatora i z modułu na cewkę
Kiedyś już o tym pisałem. Jeżeli napięcia z trafopowielacza (poza tym nieszczęsnym +27V) są dobre to znaczy że uszkodzenie jest w innym miejscu. Aby to spradzić odepnij na początek cewkę L806 (wylutuj i wtedy sprawdź czy masz poprawne napięcie +27V.
Kolego to nie są obydwa kondensatory. Jedno to jest cewka l31 zgodnie ze schematem. Spróbuj to na początek dla testu zmostować ją i zobacz czy się coś poprawiło. http://obrazki.elektroda.pl/4129340700_1...
Na początek rezystancje cewek PL4, PL5 w stosunku do masy, rezystancje kluczy oraz czy wyjścia VREG nie są przeciążone. Masz zasilacz serwisowy?
Do sprawdzenia świece i kable zapłonowe oraz cewka, tak na początek.
Nie wiem czy to zrozumiałeś - z tego co wnioskuję z wypowiedzi - ale właśnie za słaba iskra jest przyczyną wszystkich problemów. To że nie chce palić i przestał działać na trzech świecach to też jest skutek słabej iskry. Na początek powinieneś sprawdzić na jaką odległość może przeskakiwać iskra z samego przewodu WN. Dopuszczalne minimum to 5 mm, powinien...
Na początek odkurzyć i wyczyścić kolumny. :-) Jeśli midbasy grają cicho, to może być jakiś problem z cewkami czy układem magnetycznym ew zwrotnicą, choć niekoniecznie. Wciskając delikatnie membranę sprawdź czy porusza się swobodnie i bezgłośnie, czy jednak coś (cewka) ociera, czy w ogóle nie da się wcisnąć. Musiał byś się zaopatrzyć choćby w najtańszy...
sprawdzałeś kompresję silnika? u mnie był podobnie, auto tez paliło na dotyk, ale pracował nierównomiernie. na początek radziłbym ci sprawdzić kompresję, przewody zapłonowe, świece i oczywiścię cewkę.
Ja bym w ciemno wymienił przepływomierz na początek. Do sprawdzenia sporo - punkty masy i czy wtyczki są ok - szczególnie na przepływce i przepustnicy. Do tego szczelność dolotu i stan filtra powietrza. Jeżeli jeszcze do tego mamy szarpanie to cewka i jej wtyczka do sprawdzenia. Nie kojarzę z pamięci tych silników (tzn są bardzo zbliżone do FYDA/FYDB,...
Sorki ze się włączę czasami sie zdarza tak ze przepala się początek cewki który jest doprowadzony do zacisku i przy odrobinie wprawy mozna to jeszcze naprawić. Ale pewnie kolega już sprawdził ,że cewka jest już przysmażona :( Pozdrawiam Michał.
Witam ! Jak wyżej. Odniosę się do "schematu" i do zdjęć: Schemat nieczytelny, odbiega od zdjęć. Na zdjęciach są trzy cewki, a na "schemacie" dwie i to jedna jednym końcem nie podłączona nigdzie. Zdjęcia które zamieściłeś nie jestem wstanie powiększyć aby zobaczyć szczegóły. Na podstawie "schematu" narysować schemat ideowy, pominąłem fakt że początek...
Jak długa jest przerwa od zgaszenia do zapalenia ponownie tj. po jakim czasie możesz zapalić jak zgaśnie? -sprawdż na początek cewkę zapłonową i czujnik temp. płynu chłodzącego.
witam, na początek może odłącz cewkę i sprawdź czy się trafo grzeje bez obciążenia, a następnie podłącz żarówkę 24V/40W, i zobacz po 2h czy jest w porządku czy nie, cześć
Sprawdź cewkę po tych kilkunastu sekundach pracy. Miałem taki przypadek, że zmywarka grzała na początku, a po rozgrzaniu silnika cewka traciła obwód:)
Schematy, te rysunki nic nie pomogą. Mogłeś pomylić np koniec z początkiem cewki i tak podłączone będzie skutkować hamowaniem. Przykład -ma być> początek -koniec(pierwszej cewki)-początek- koniec(drugiej cewki )> i tak zrobiłeś dla dwóch faz, a w trzeciej>początek koniec (pierwszej cewki)> -koniec-początek drugiej cewki.
Witam na początek trzeba sprawdzić kostkę za pedałem gazu jest widoczna od strony przedniego koła po drugi cewka pod masztem za przednim mostem na moście są też czujniki ciśnienia no i włącznik ręcznego hamulca
Wylutuj ten tranzystor mocy , wtedy sprawdzisz czy cewka nie ma przerwy . Z3 jest osobno nawijana i nie może mieć "przejścia " z pozostałymi uzwojeniami . Z1 i Z2 mają wspólny koniec i początek , mają wspólny koniec i początek . do sprawdzenia (wymiany ) C4 i przede wszystkim C7 i rezystory 24k i 15 omów (ten sterujący bramką BU ) . Sprawdz ciągłośc...
Jutro sprawdzę czemu nie odpala po wymianie elektrowni, zobaczę czy jest jakaś iskra, jak nie to posprawdzam wszytko od początku, jutro sprawdzę jeszcze cewkę(ale zakładam że ona jest dobra). Jedno mnie zastanawia jest możliwość odpalić DRZetę z akumulatora, jak w tym modelu działa zapłon, moduł zasila stojan czy akumulator?
Możliwości jest dwie. Albo z cewką coś porobiłeś i nie jest już taka jak na początku, albo coś się stało z samym układem. Ten układ pomimo niewielkiego stopnia skomplikowania nie jest łatwy do ewentualnej naprawy prostymi metodami chociażby z powodu niedostatecznej dokumentacji w której brak danych o przebiegach w charakterystycznych punktach układu....
sprawdź cewkę zapłonową, a na początek otwórz wlew paliwa gdy silnik osiągnie temp. pracy i sprawdź jak odpala silnik.
to byla wina cewki zaplonowej ...wszystko jasne... Czyli musisz zacząć jakby od początku czyli sprawdzić: - podłączyć pod komputer, - świece, - kable, - cewka ( już wymieniłeś), - filtry, - wtryski. - pomiar ciśnienia (no akurat już robiłeś), to taki początek, myślę że koledzy tu z forum jeszcze Ci więcej podpowiedzą co jeszcze.
Masz instalacje gazową w tym aucie .Czy stało się to gwałtownie czy raczej stopniowo.Na początek sprawdził bym układ zapłonowy-świece , cewka .
Nie wiem jakie ma mieć parametry nowa cewka, więc nie podpowiem jak sprawdzić obecne. Skoro Ci za drogo, to na początek wymień same kable wysokiego napięcia lub kup za 10zł Chińską cewkę do testów.
No tak, to są proste sprawy, ale niech ktoś powie np. że trzeba nawijać w tę sama stronę uzwojenia? Czy nie? Takie praktyczne. Zawsze myślałem, że cewka powinna być nawinięta naprzeciw do drugiego nabiegunnika i tak samo podłączone, czyli z jednej strony początek cewki, a po drugiej stronie koniec, a oni nie przerywają drutu tylko przesuwa i dalej nawija...
Pierwszy watomierz podłączeniem początku cewki napięciowej zwiera fazy. Drugi nie ma początku cewki napięciowej. Nie wiadomo, które napięcia mają mierzyć
Bardzo cenne podpowiedzi teraz mi podsuneliście. O ile pamiętam tam mechanizm gaszenia działa tak, że na początku cewka podtrzymuje cięgiełko, po chwili się wyłącza i dalej już ciśnienie oleju robi to za nią. być może cewka za krótko trzyma i zanim olej rozpłynie się po magistrali, dojdzie do mechnizmu to już jest za późno. Wysteruje ręcznie cewkę na...
połączenie nie jest trudne aby wszystko było jasne styki komutatora K1 , K2 , K3 / cewki L1 , L2 , L3 - początki / cewki L1' , L2' , L3' - końce połączenie wygląda następująco : K1 > L1 , L3' K2 > L1' , L2 K3 > L2' , L3 szczotki muszą być tak ustawione i wyprofilowane aby łączyły tylko dwa pola tzn. K1 / K2 , K2 / K3 , K3 / K1 dalej komutator należy...
Witam, złożyłem wykrywacz avt 5196 na początku cewkę wykonałem z drutu z odzysku 21 zwojów na średnicy 30cm aby sprawdzić czy układ działa, i działa. Dziś dostałem drut który zamówiłem i nawinąłem cewkę około 33cm 16-stoma metrami drutu ( tak jak jest w instrukcji) i cewka brzęczy ale po wysterowaniu wykrywacz reaguje na przedmioty metalowe. Czym spowodowane...
Czy usterka pojawia się w deszczowe dni z większym nasileniem? na początek ,sprawdzić układ zapłonowy Cewka WN. Moduł sterujący ,rozdzielacz ,Przewody świece. Połączenia w.w podzespołów.masa, zasilanie po wł. zapłonu. Jeśli autko ma gaz , mogą pojawiać się błędy / emulator sondy / sprawdzić ciśnienie paliwa i układ zasilania. to kilka słów na początek....
W tym opracowaniu, art. naukowym, jest pewna nieścisłość. Silnik 3 fazowy 1400 obr/min (typowy) 24 żłobki, ma 4 cewki na jedną fazę. Nie wiemy, czy autorom chodziło o komplet cewek na jedną fazę, czy o pojedynczą cewkę. Problem jest w tym, że nie da się wyprowadzić ze silnika końca i początku pojedynczej cewki. Jest to możliwe tylko w trakcie uzwajania.
Słabo szukałeś, na początek sprawdź złącze cewek odchylających na kineskopie. Linia pionowa- uszkodzenie w odchylaniu poziomym.
Połączenie szeregowe Nie szeregowo tylko początek jednej cewki z początkiem drugiej cewki lub koniec jednej cewki z końcem drugiej cewki.
Typ silnika? "Check" Ci nie zgaśnie póki nie odpali. Do sprawdzenia na początek zasilania cewki,impulsy na cewce (np.diodą) plus zasilania sterownika.
Kolego gdybyś miał wypadanie zapłonu to komputer zasygnalizowałby to w postaci błędu... Więc na początek jedź na komputer...
....Co może być przyczyną namiętnie palącej się cewki ?... Szybkość narastania prądu w uzwojeniu pierwotnym oraz wartość tegoż prądu. W klasycznych układach zapłonowych oporność uzwojenia pierwotnego cewki wynosi 3,17÷3,43 Ω. W cewkach przeznaczonych do zapłonów elektronicznych oporność uzwojenia pierwotnego wynosi ≈ 0,8Ω lub nawet...
Witam potrzebuję schemat instalacji elektrycznej peugeota boxera 2.2 HDi 120 KM. Nie mogę znaleźć przyczyny niedziałania klimatyzacji. wymieniona została na początku cewka i w miarę chodziło, nie załączał się pierwszy bieg wiatraka. Potem nowa cewka spaliła się kompletnie niszcząc łożysko oraz sprzęgło. Kupiona została druga sprężarka klimatyzacji....
Wyobraź sobie układ hydrauliczny: rurka ze ściany to zasilanie, kran to włącznik cewka to turbina, a opornik to przewężenie. Jeżeli otworzysz gwałtownie kran (włączysz napięcie), to całe ciśnienie pojawi się na turbinie, bo ma jakąś masę, i potrzeba jakiejś energii by ją rozkręcić. W miarę przyrostu obrotów, ciśnienie na turbinie zacznie spadać, a zacznie...
Cała część radiowa jest na jednym układzie scalonym CXA1238. Sprawdź które cewki są podłączone wprost do nóżek 20 i 22 tego układu. To są prawdopodobnie te powietrzne cewki, z "gąbkami" w środku, zalane parafiną. Trzeba skrócić te dwie cewki na początek o jeden zwój i sprawdzić gdzie jesteśmy na skali i w jakim stopniu pokryty jest zakres UKF. Zakres...
Napięcie zasilania radioodbiornika wynosi nie 294V, a 218V. Jeśli u Ciebie jest 204V, to napięcie będzie odpowiednie i modyfikacja schematu nie będzie miała sensu. Główny problem w konstrukcji radioodbiornika to cewki. Należy poprawnie włączyć początek i koniec każdej cewki.
Rozepnij kostkę na wiązce wychodzącej przy silniku i pomierz rezystancję na kablach z paskiem czerwonym i niebieskim idącym w kierunku "do silnika". Względem masy powinno być na jednym około 150 ohm a na drugim około 450 ohm . Napisz jakie miałeś odczyty. Ale na początek to ,do modułu CDI powinien wchodzić czarny kabel z białym paskiem , możesz go wypiąć...
Na początek dodaj cewkę 10uH na zasilanie przetwornika ATmegi. I myślę że nie trzeba tu LM2940, a wystarczą 1 lub 2 diody prostownicze odpowiedniej mocy.
cewkę sprawdzić omomierzem: Pierwotne-0,4-0,5Ω Wtórne-4,3-5,3kΩ ale na początek możnaby wsadzić świecę do przewodu który idzie od cewki do kopułki-bo problem może nie w cewce a w rozdzielaczu
Wygląda na kumulację. Prawdopodobnie wcześniej zaczęły się problemy z alternatorem, a teraz padł rozrusznik. Aby sprawdzić alternator wystarczy zmierzyć napięcie na akumulatorze, przy pracującym silniku. Powinno być w granicach 14,5 - 14,7 V. Co do rozrusznika, to może być błaha sprawa, zaśniedziały styk napięciowy lub masowy. Na początek sprawdź czy...
Na początek napięcia z cewek przetwornic i ich rezystancję w stosunku do masy. Opisz na zdjęciu Masz zasilacz serwisowy?
Witam ! Ciekawi mnie do czego taki silnik jest Tobie potrzebny, jeśli masz okazję kupić inny to ważne są też wymiary ,srednica wałka etc. Ten 3-fazowy możesz użyć jako silnik 1- fazowy. Kiedy podłączysz silnik w gwiazdę, czyli początki cewek razem, to masz silnik na 3 x 220V. Teraz możesz go podłączyć do sieci 220V po drobnych zmianach. Musisz dobrać...
Gwiazdki to początki cewek watomierza, watomierz to amperomierz i woltomierz w jednym, i tak go właśnie podłączasz. :D
Bardzo prosto. Licząc od prawej strony, pierwszy zacisz to początek pierwszej cewki nap., drugi początek pierwszej cewki nap. , trzeci koniec pierwszej cewki prądowej , czwarty początek drugiej cewki prądowej, piąty początek drugiej cewki nap. (o ile taka istnieje w tym liczniku ale zakładam że tak) szósty to koniec drugiej cewki prądowej, siódmu to...
Cewki w większości są już zamontowane, jednakże muszę jeszcze przylutować ich wyprowadzenia do przełącznika zakresów. W jednym z załączników masz bardzo istotną rzecz - początki i końce cewek. Szczególnie w obwodzie heterodyny. Jak pomylisz nie zadziała.
Na początek podnieść zaznaczone cewki i sprawdź czy płyta ruszy bez problemu https://obrazki.elektroda.pl/8273158400_...
Witam serdecznie, chciałbym się spytać czy są przetwornice napięcia jednotaktowe bo wiem że są dwutaktowe, a jednotaktowe mignęło mi przed oczami i nie pamiętam już jak to było, a transformatora obsługiwało bez odczepu środkowego, a na dwóch drutach początek cewki i koniec cewki bez punktu wspólnego środkowego. coś jak mostek H przeciwpolaryzacje...?...
Na początek, na próbę odłącz przewód z czujnika oleju, gdy to nie da efektu to zamocuj cewkę WN w odległości ok. 0,3 mm od koła magnesowego. Gdy i to nie poprawi "mocy" iskry, to po oczyszczeniu sprawdź, czy magnesy nie są uszkodzone (pęknięte, wykruszone) i czy mają moc przyciągania np. śrubokrętem. Jeśli moc magnesów będzie symboliczna, to koło zamachowe...
Uzwojenie podzielone by uzyskać odpowiednią charakterystykę dla transformatora spawalniczego. Drugie uzwojenie nawinięte odwrotnie, to nie ma znaczenia ale ważne jak jest połączone. Połączenie powinno być tak, prąd wchodzi do początku górnej cewki i wychodzi końcem i przeskakuje na dolną cewkę na końcówkę która tak samo wchodzi jak początek górnej (tego...
jak chcesz sprawdzić czy wszystko działa to na początek odepnij cewkę od całej reszty i podepnij na krutko + do cewki a drugi przewód z cewki dotykaj do masy i powinny być iskry( tak można w prosty sposób sprawdzić czy z cewką wszystko jest ok )jak cewka jest dobra to sprawdz hala też odpinając go od wszystkiego i podłącz na krutko plusa i masę i małą...
Re: Początki i końce cewek w silniku 3-fazowymhdf
48 żłobków dzielimy na 3 co daje po 16 cewek na fazę. Cewki fazowe nawijane z przesunięciem tj: L1 -> 1-4-7 a L2 -> 2-5-8 itd. Początki cewek połączone w gwiazdę. Trójkąt nie nadaje się do prądnic. 8 par biegunów w wirniku jest parzystą wielokrotnością stojana więc (powinno działać). Co do przekroju drutu to przyjąć można 8A/mm². Dużo ale pozwoli...
Ustrój pomiarowy przyrządu uniwersalnego, analogowego może mieć różne oporności w zależności od tzw. czułości. Czułość (w tym przypadku) to wartość prądu, która wychyla sam ustrój (płynąc przez jego cewkę) na maksymalne wychylenie (koniec podziałki). Najbardziej czułe ustroje są 25-cio uA (mikroamperowe). "Przyzwoity" przyrząd ma czułość 100 uA. Myślę...
Witam. Po pierwsze piszemy wszystkie potrzebne informacje jak typ instalacji, model itd. Po drugie jeżeli jest na benzynie dobrze nie oznacza to że będzie dobrze na gazie, gaz ma większe wymogi co do stanu instalacji elektrycznej jak cewka, kable WN, świece. Czy były wymieniane kable? świece? takie objawy występują bardzo często przy przebiciach na...
A tą cewkę sprawdziłeś? Mam nadzieję, że na początku przyjrzałeś się dokładnie jak wygłąda złącze LCD, czy nie ma zimnych lutów i czy jest czyste?
Tak w 2 słowach - gdzie przyłożyć zasilacz, jak go ustawić...? Zdejmij cewkę PL4. Miernikiem zmierz na którym padzie cewki jest zwarcie. Do tego punktu podłącz zasilacz 1V 0,5A na początek, powoli zwiększaj prąd i napięcie, sprawdzaj co się grzeje. Pamiętaj że maksymalne napięcie jakie możesz podać to 3V.
początek cewka sprawdzić początek cewki początek koniec cewka
oscyloskop laptop rozszczelniona matryca panel rekuperator
płyta indukcyjna naprawa sprawdzenie triaka
Jak zaprogramować pilota do Jeep Grand Cherokee ZJ? Najlepszy materiał na cewki głośników wysokotonowych