Proponuję zastosować 1kΩ z pierwszego przekaźnika (bez rezystora 470Ω). I proponuję zastosować 2,12kΩ równolegle z 2,16kΩ z drugiego przekaźnika{trzeba zachować początki i końce uzwojeń}(bez rezystora 470Ω). I zasilanie 50 V do tego, powinno hulać. Dzięki. Jeszcze się dopytam. Początki uzwojeń cewek są zaznaczone czerwonymi...
Więc sprawdź na początek, czy cewki które zakładasz są poprawne. Jaką masz przerwę na świecy, jaki kolor ma iskra? Czy krzywka nie jest wytarta i zapewnia dostateczną przerwę na przerywaczu. Najpierw trzeba sprawdzić rzeczy najprostsze.
Początek i koniec sprawdzisz omomierzem.
Na początek podnieść zaznaczone cewki i sprawdź czy płyta ruszy bez problemu https://obrazki.elektroda.pl/8273158400_...
Cała część radiowa jest na jednym układzie scalonym CXA1238. Sprawdź które cewki są podłączone wprost do nóżek 20 i 22 tego układu. To są prawdopodobnie te powietrzne cewki, z "gąbkami" w środku, zalane parafiną. Trzeba skrócić te dwie cewki na początek o jeden zwój i sprawdzić gdzie jesteśmy na skali i w jakim stopniu pokryty jest zakres UKF. Zakres...
Weź miernik i na początek sprawdź rezystancję cewki i porównaj z innymi? Co ty na to?
Tak wylutować Q719, Q706 może być C3998 tylko BU2527 jest tańszy, ale na początek do sprawdzenia cewki bo wtyk widzę przegrzany a pytka cewek od strony druku wygląda na spaloną. I to jest przyczyna uszkodzenia tranzystora brak cewek ( na wtyku ma być dwa obwody poziom ok. 0,5Ω i pion około 10Ω ).
Na początek sprawdź, czy wał się obraca, na 2 bieg na ten przykład i BEZ WŁĄCZONEGO ZAPŁONU popchnąć i zobaczysz czy wał się obraca, sprawdzić masę na silniku, choć przy jej braku za zwyczaj palą się linki gazu i ssania. Poza tym nie napisałeś czy odpalany ze stacyjki czy na linkę, rocznik coś by wyjaśnił. ...Gdy wlacze zaplon to z tylu jeden kabel...
To tak jakby gdzieś podlało przewody zapłonowe , albo wtyczkę czujnika położenia wału {chociaż ta jest hermetyczna , sprawdzić można } weź może na początek wysusz dobrze przewody zapłonowe idące do cewki WN , później sprawdź czy jest iskra.
Na początek sugeruję podpiąć niskotonowce z pominięciem cewki i sprawdzić, czy średnica ulega wyraźnej poprawie - ta zwrotnica jest skromniutka i całkiem możliwe, że niezbyt szczęśliwie policzona.
możesz zmierzyć czy jest napięcie a możesz sprawdzić miernikiem czy nie ma przerwy ale na początek zobacz czy coś się nie rozłączyło bo te cewki raczej nie ulegają uszkodzeniu chyba że mechanicznemu
Sprawdź na początek odpowietrzenie zbiornika paliwa, święcę oraz odległość cewki od koła zamachowego. Na wszelki wypadek, spróbuj dokręcić śruby głowicy.
biała Masz uszkodzenie fizyczne gdzieś związane z hdmi. Gniazdo hdmi, drobnica w jego okolicach, cewki emi i skaler hdmi, to do sprawdzenia na początek.
Do części z tych punktów jest dość ciężki dostęp na tej pionowej płytce bez jej wyciągania. Na początek proponuję tylko sprawdzić sygnał oscyloskopem na obydwu końcach cewki L505 oraz na wspólnym połączeniu cewek L502, L503 i L504. Do tych miejsc jest bardzo dobry dostęp a da to już pogląd gdzie zawęzić obszar poszukiwań.
Witam! Aby wyznaczyć początki i końce faz silnika 3 - fazowego należy zaopatrzyć się w baterię np. 4,5 V (płaska) oraz milivoltomierz ( wychyłowy! ). Opis postępowania: Ciągłość poszczególnych faz należy wyznaczyć np. omomierzem. Następnie jedną z faz oznzczamy jako pierwszą i przyporządkowujemy jej umowny początek i koniec (dowolnie). Jeżeli do umownego...
Na początek cewka. To że daje iskrę nie znaczy że jest sprawna (miałem tak parę razy). Klin na wale (czy nie został ścięty). Luz zaworowy. Kompresja.
z zachowaniem faz to znaczy jak wyżej koniec jednej cewki początek drugiej? Mogę to spalić jak połączę szeregowo ale odwrotnie? Czyli fioletowy łącze z szarym i powinno być ok. Moge jakoś sprawdzić który kabel jest początkiem cewki a który końcem?
Oczywiście, że jest możliwość sprawdzenia. Musisz sobie zrobić do tego celu odpowiednie stanowisko żeby zasymulować sondę lambda, silnik krokowy itp. Jednak na początku sprawdziłbym cewki elektrozaworów. Zwarcie w cewce powoduje objawy takie jak opisałeś (przepala się ścieżka na PCB).
Sprawdź na początek napięcie cewki ładującej. Powinno być około 40-80 V (zależnie od maszyny).
Całkiem niezły głośnik. Masz przesuniętą względem środka cewkę lub zniekształconą. W najgorszym przypadku rozklejone zwoje. W przypadku spalenia głośnik w ogóle by nie działał. Skoro na niskiej głośności działa to przyczyna jest na końcu lub początku cewki.
Na początek do sprawdzenia cewki: - L2270, L2271 - L2102, L2103
Ja bym na początek tak zrobił zasilanie puścił na krótko z akumulatora do cewki i jak odpali to już wystarczy poszukać błędu.
Na początku sprawdziłbym napięcia jakie występuje na zaciskach cewki przekaźnika, być może ten nie jest w ogóle zasilany.
Witam Czy podłączając watomierz do układu pomiarowego należy zwierac początki jego cewek ? I czy analogicznie w mierniku cosfi tak samo ? Pozdrawiam
Na początek sprawdź te "cewki" kondensatory np. przez naładowanie i rozładowanie żarówką . Jeżeli nie dadzą się naładować to będą uszkodzone .
Na początek cewki daję kroplę lakieru do paznokci, czekam aż zaschnie i nawijam. Tak samo z końcem cewki lub przy robieniu odczepu :) Ps. Chyba nigdy nie widziałeś drutu 0,05mm (50µm). A są jeszcze "grubsze" ;)
Odłącz kolego jeszcze raz i podłącz ponownie. Jesli nie to, to dotknij bezpośrednio przewodami zasilającymi te przewody które idą od terminali do cewki głośnika (te w koszu głośnika). A na początek radzę sprawdzić czy styk nie dolega do kosza.
Piszczy zasilacz w monitorze/tv Poprawiłem wszystkie luty na transformatorze. Nie mogło to usunąć tego piszczenia, bo nie ma związku ze sobą. Piszczenie to najczęściej efekt luźnego rdzenia cewki lub transformatora. Zacznij od klasyki, wymień cewki na dobry początek. Raczej usztywnij rdzenie cewek i transformatorów jakąś masą klejąca.
Jak uzwojenie się przepaliło to nawiń je ponownie i podłącz koniec pierwszej cewki z początkiem drugiej. Sprawdź czy po takim połączeniu cewek silnik zadziała bez przepalenia uzwojeń. Jak nie sprawdzisz to się nie dowiesz.
Typ silnika? "Check" Ci nie zgaśnie póki nie odpali. Do sprawdzenia na początek zasilania cewki,impulsy na cewce (np.diodą) plus zasilania sterownika.
Tu masz serwisówkę (trzeba się bezpłatnie zarejestrować): http://www.vinylengine.com/library/pione... Sprawdź na początek połączenia cewki FG.
saskia cewki są tak jak trzeba. Chodzi moim zdaniem o podłączenie ich. Czyli koniec pierwszej cewki, do końca drugiej cewki. Początek drugiej cewki do początku trzeciej cewki itd. Wyprowadziłem wszystkie końce cewek. Podłączyłem w trójkąt. Prądnica nie podłączona stawia znaczny opór. To chyba nie jest normalne.
Biały, niebieski masz szczotki. Jakie kolory są przewodów stojana, powinno być ich cztery. Wszystko łączysz w szereg. Czyli przykładowo: L> zasilanie początek pierwszej cewki, koniec >szczotka>druga szczotka >początek drugiego uzwojenia >koniec uzwojenia do zasilania, czyli przykładowo do N.
Na początek sprawdź masę silnika (przewód masowy rozrusznika), a następnie masę układu zapłonowego z instalacją (masa modułu, cewki WN).
Sprawdź na początek R spinający cewki V, C od 200V pozdr..$$
Z kodu usterki wynika, że masz zwarcie w obwodzie. Dokładnie brzmi to tak: prąd zmierzony na pinie 35 modułu ehr zbyt wysoki ( zwarcie między pinami 19 a 35 lub 55 a 35). Sprawdź cewki podnoszenia i opuszczania tylnego podnośnika tak na początek, czy nie mają zwarcia. Poniżej opis złącza modułu https://obrazki.elektroda.pl/8914468500_...
Czujnik wału na początek sprawdź, i zasilanie cewki.
Najlepiej sprawdzić auto VIDĄ. Oprócz świec sprawdziłbym cewki czy nie popękane. Dodatkowo silnik 2.4 140KM miał często problemy z przepustnicą więc trzebaby się przyjrzeć jej pracy. Na początek auto trzeba doprowadzić do poprawnej pracy na benzynie a potem dopiero brać się za grzebanie przy gazie.
Witam. Na silniku początki cewek są oznaczone jako 1 (U1,V1,W1) końce jako 2 (U2,V2,W2) . Połącz odpowiednie oznaczenia silnika do takich samych oznaczeń wyłącznika. L1,L2,L3 zasilanie. Połączenie w gwiazdę L1-U1 L2-V1 L3-W1 U2+V2+W2 zwarte. Połączenie w trójkąt L1-U1+W2 L2-V1+U2 L3-W1+V2
Zostały jeszcze do sprawdzenia początki i końce AF i cewki wejściowej długich, zwarcie w cewce? Dalej to nie mam pomysłu.
proponuje na początek sprawdzić zasilanie modułu i cewki i odczytać kody,pozdrawiam
najpierw go sprawdź omomierzem między początkiem i końcem cewki
koledzy co się stanie jak pomylę jedną cewkę łącząc (4 cewki na faze, i jedna chyba pomyliłem końce) koniec z początkiem. Czy jest jakaś fizyczna możliwość sprawdzenia cewki gdzie ma początek a gdzie koniec? Składam moją amerykanke w całość i coś mi nie chce grać tak jak powinna.
Z tym silnikiem to najlepiej założyć tabliczkę zaciskową ale też trzeba przewody podłączyć do niej jak należy .Swoją drogą zawsze zastanawiało mnie jak znależć początek i koniec uzwojeń ? Poszczególne cewki to nie problem określić ale pytanie czy podłączenie pod koniec zamiast pod początek cewki ma znaczenie czy nie ?
długość 96 szerokość 79 a jest przezwojony 2 drutami 0,60 zwoje a jest poloczone początek z końcem Silnik 1400ob/min ( 4 biegunowy ). Źle wyprowadzone końce i początki cewek ( nie ten kąt miedzy fazami ). Musi być 120 stopni a narysowałeś 60 stopni.
Koniec cewki = koniec elememtu anteny, początek cewki = początek elementu anteny. Ja tak bym ten opis rozumiał. Rurka izolatora może byc dowolnie długa bo nie ma on wpływu na pracę anteny, wciśnięta na dolny i górny element anteny tak aby odstę między nimi był równy długości cewki. W opisie autor podaje że średnica izolatora to 8 mm i to jest ważny...
Sprawdź sprawność obu cewek elektrozaworu na początek a następnie jeśli cewki są sprawne czy obie otrzymują napięcie sterujące podczas fazy płukania: https://north.pl/karta/elektrozawor-podw... Niestety obawiam się, że problem będzie w samym dozowniku bo jest już wspomagany elektroniką: https://north.pl/karta/dozownik-detergen...
Wejdż na schematy polskie tam jest schemat DML-a z zaznaczonymi końcówkami i początkami cewek. A Klawesyn to chyba ostatnie radio lampowe DIORY.
Na początek do sprawdzenia przetwornica i cewki w niej.
Może na początek zamień wtryskiwacze/cewki/świece miejscami Potem sprawdź okablowanie między wtryskiem a ecu
Ten transformator jest w zasadzie autotransformatorem i dlatego takie jego oznaczenie schematowe. Wyprowadzenie "5" jest więc podwójne- jest to koniec cewki anodowej i jednocześnie początek cewki wysokiego napięcia. Sądząc po zdjęciu, właśnie ten ostatni przewód został urwany. Można to potwierdzić omomierzem- powinien pokazać przejście między urwanym...
A może tak na początek-świeca,cewka,i pomiar kompresji.
Witam, silnik który opisujesz 45KW jesli w trójkącie pracuje na 380V, tak smiało możesz zastosować rozruch gwiazda/trójkąt jeżeli ma wyprowadzone na tabliczce znamionowej końce i początki cewek,czasem niema. Co do drugiego silnika 30KW silnik ten w trójkącie pracuje tylko na napięcie 3x230V a w gwieździe na 3x380V,nieda rady tu zastosować rozruchu gwiazda...
wymien na początku HOTA(tranzystor luczący,ale jeszcze przed tem sprawdź zimne luty.w tym modelu lubi się (odpiąc) wtyczka z której wychodzą przewody na cewki.
Pytanie na ile spadały obroty bo jak mocno kulał to może przez to olej się zaświecił proponuję na początek podmienić cewkę i świece
Cewki magneta do sprawdzenia na początek. (Ubuntu, brak polskich znaków.)
Tak, tylko te cewki różnią się średnicą otworu w rdzeniu. Są minimalne różnice,rzędu pół mm i może być klopot z włożeniem na zawór. Zresztą wymiana może być nieskuteczna, bowiem nie wiadomo, czy nie jest uszkodzone sterowanie cewką. Musisz to sprawdzić. Na początek zdejmij wtyczkę z elektrozaworu i zobacz, czy wyrzuci roznicowke.
Sprawdziłem miernikiem początki i końce cewek odpowiadają oznaczenia. W jaki sposób ustaliłeś który to początek, a który koniec każdej cewki?
Na początek rezystancje cewek PL4, PL5 w stosunku do masy, rezystancje kluczy oraz czy wyjścia VREG nie są przeciążone. Masz zasilacz serwisowy?
Omomierzem nie sprawdzisz cewki WN. Skoro obrotomierz skakał, to znaczy że gdzie indziej jest wina - pewnie gaziarz włożył łapki tam gdzie nie powinien. Zasilanie sterownika do sprawdzenia na początek.
Wygląda na to że przepalone uzwojenie lub zwarte, lub początek cewki nie ma masy. Co do żarówki 25/6=4,16A 25/12=2A Żarówka 6V daje większe obciążenie cewki. Czy do tej żarówki nie dochodzi żarówka pozycyjna od tylnej lampy?
Proponuję sprawdzić cewki odchylania czy nie mają zwarć,najlepiej odpiąc przewody od cewek poziomych,pion zostawiamy i na boku podpiąc dowolne cewki od odchylania(oczywiście poziome).Jeśli to wina cewek to wysokie wystartuje,a na ekranie pojwai sie pionowa linia.Warto jeszcze podstawić kondensator impulsowy sprzęgającycewki poziome,sprawdź pozostałe...
a jaki silnik posiadasz? czujnik obrotów na wale trzeba sprawdzić na początek
Daj zdjęcia sterownika i płytki sterującej ( ta z wyswietlaczem) opisz w kilku słowach jak ją podłączałeś i czy wogóle cokolwiek sie dzieje. Ja metodą prób i błędów uruchomiłem winde, może bede w stanie Ci pomóc. Na początek zamknij obwód na cewce pompy hydraulicznej żeby sprawdzić czy jest żywa, użyj do tego klucza np 13 ( zrób zwarcie na tych dwóch...
Witam ! Jak wyżej. Odniosę się do "schematu" i do zdjęć: Schemat nieczytelny, odbiega od zdjęć. Na zdjęciach są trzy cewki, a na "schemacie" dwie i to jedna jednym końcem nie podłączona nigdzie. Zdjęcia które zamieściłeś nie jestem wstanie powiększyć aby zobaczyć szczegóły. Na podstawie "schematu" narysować schemat ideowy, pominąłem fakt że początek...
Sorki ze się włączę czasami sie zdarza tak ze przepala się początek cewki który jest doprowadzony do zacisku i przy odrobinie wprawy mozna to jeszcze naprawić. Ale pewnie kolega już sprawdził ,że cewka jest już przysmażona :( Pozdrawiam Michał.
Na początek za R901 możesz wstawić żarówkę, bo jeśli masz zwarcie, to Ci "wyparuje", ale odłącz cewki rozmagnesowujące. Sprawdź diody w mostku, tranzystor kluczujący. Często w tych TV od wylanego płynu z kondensatorów elektrolitycznych przeżera ścieżki, więc trzeba dokładnie przemyć płytkę i ew. odtworzyć ścieżki.
Jak bez regulatora to mało powinno być ~ 70V ac, a może na początku pierwszej cewki czarny i na końcu szóstej cewki zielony to nie początek i koniec , tylko początek i odczep. Sprawdź czy nie ma przejścia do masy ( rdzenia statora)
Musiałbyś sprawdzić czy napęd faktycznie jest załączony czy tylko kontrolka. Ogólnie to na początek sprawdź bezpieczniki stopu, cewka od przedniego napędu albo czujnik ciśnienia bo z tego co kojarzę to w tych ciągnikach może być taki czujnik. Jeśli nie rozłącza faktycznie to uszkodzenie może leżeć w koszu albo zasilaniu cewki czy samej cewce.
Zmierz cewki miernikiem na pozycji 200Ω jeżeli nic nie wskaże to na pozycji 2000Ω i możesz też spróbować na pozycji 20k. Ale to tylko tak dla rutyny. Ponieważ cewki są nawinięte dość grubym drutem i na tej funkcji na której mierzyłeś powinno coś wyjść jeżeli by były dobre. Upewnij się czy na pewno mierząc ciągłość cewki odnalazłeś początki...
Podpowiem, że w tych kluczach często po upadku uszkadzają się cewki immo. Na początek warto sprawdzić klucze.
Schematy, te rysunki nic nie pomogą. Mogłeś pomylić np koniec z początkiem cewki i tak podłączone będzie skutkować hamowaniem. Przykład -ma być> początek -koniec(pierwszej cewki)-początek- koniec(drugiej cewki )> i tak zrobiłeś dla dwóch faz, a w trzeciej>początek koniec (pierwszej cewki)> -koniec-początek drugiej cewki.
Najlepiej wylutuj uszkodzony pion, równolegle do C801 dołącz opór np:. 200Ω/5W i sprawdź jakie napięcie masz po włączeniu tv. Bez scalaka pionu powinno być dobre. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic61... Kupiłem kolejnego i to samo Sad Albo w sklepie mają trefną partię albo coś jeszcze mam walnięte - tylko brak pomysłów co. Poradźcie...
sprawdź zasilanie na cewki i czujnik położenia wału, tak na początek. Wtrysk, gaźnik, rocznik?
Tak w 2 słowach - gdzie przyłożyć zasilacz, jak go ustawić...? Zdejmij cewkę PL4. Miernikiem zmierz na którym padzie cewki jest zwarcie. Do tego punktu podłącz zasilacz 1V 0,5A na początek, powoli zwiększaj prąd i napięcie, sprawdzaj co się grzeje. Pamiętaj że maksymalne napięcie jakie możesz podać to 3V.
diwe rzeczy do sprawdzenia na początek - sygnał z impulsatora i z modułu na cewkę
Na początek do sprawdzenia ewentualnie wymiany świece oraz przewody zapłonowe, cewki, filtr paliwa. Pali bez problemu? Obroty falują na zimnym i ciepłym silniku? Może być tak, że będą to groszowe sprawy (to co wyżej) ale to trzeba sprawdzić żeby oceniać.
Właśnie takie są obiawy uszkodzonej cewki WN ,jak kupiłem astrę to miałem instalację II generacji i uszkodzoną cewkię,jak silnik był zimny to nie było żadnych problemów na gazie i na PB ale po rozgrzaniu silnika na gazie strzelał w filtr a na PB szarpało ,po wymianie już 3 lata bez problemów. Więc na początek proponuję ci podmienić cewkię na szrocie...
Takie trafo nie musisz podłączać do sieci. Możesz go podłączyć do (np.) napięcia (z innego transformatora) 6,3 V. W takim przypadku transformator trzeba podłączyć do uzwojenia dającego najmniejsze napięcie (czyli 6.6). Wtedy transformator (nieuszkodzony) będzie działał odwrotnie i też na poszczególnych wyprowadzeniach będzie napięcie takie jak w opisie....
Tak trzeba sprawdzić świece przewody cewki, ponadto filtr paliwa. Na początek.
To od początku. Iskra, czy podaje paliwo jeśli tak to jakie ciśnienie paliwa?. Czy paliwo świerze? Czy jest dobre zasilanie cewki zapłonowej - sprawdzić żarówką z kierunklwskazu, czy nie zanika itd.
Do zaczepów śrubowych płyty jak przyłączone są cewki indukcyjne palników? Na płycie pierwszy od lewej jest zaczep w czarnym kwadracie to jest masa dla dwóch palników czy początek pierwszej cewki palnika indukcyjnego? Mógłbyś zrobić zdjęcie. Poprawiłem TONI_2003
No tak, to są proste sprawy, ale niech ktoś powie np. że trzeba nawijać w tę sama stronę uzwojenia? Czy nie? Takie praktyczne. Zawsze myślałem, że cewka powinna być nawinięta naprzeciw do drugiego nabiegunnika i tak samo podłączone, czyli z jednej strony początek cewki, a po drugiej stronie koniec, a oni nie przerywają drutu tylko przesuwa i dalej nawija...
Pierwszy watomierz podłączeniem początku cewki napięciowej zwiera fazy. Drugi nie ma początku cewki napięciowej. Nie wiadomo, które napięcia mają mierzyć
Zależy, byłby adekwatny do zwiększenia pola magnetycznego o ile nie spowoduje nasycenia się tych cienkich żeberek. Do testów najlepiej użyć właśnie tej cewki elektromagnesu w środku wirnika. Na początek: Sprawdź napięcie bez obciążenia w tych samych warunkach. Te 7 z kawałkiem to napięcie podczas obciążenia jedenastoma amperami? Dodano po 5 Również...
Możliwe,że podczas pełnego obciążenia cewka się nadpaliła troszeczkę i ociera o magnes(czy jak to tam sie zwie). Osobiście proponuję sprawdzić miernikiem oporność cewki. To tak na sam początek. Głośnik ile ma om??
Witam. Mam problem z silnikiem tico. Mianowicie brak iskry. Od początku - cewka nowa, sprawdzona w matizie, aparat ze złomu ale też sprawdzony w innym aucie i działa. Na świecach brak iskry. Wszystko podłączone według schematu poniżej. Czy gdzieś popełniłem błąd przy podłączeniu?? Jest to pojazd typu sam. Proszę o pomoc. http://obrazki.elektroda.pl/9964806700_1...
No bardzo ciekawe uszkodzenie, bo jak piszesz że na stereo jest dobrze to z tego wychodzi że dekoder jest dobry, a na DŁ przycisk stereo nic nie zmienia bo łączówka lecąca z 13A do 14A zwiera równolegle to co zwiera 6 AB tylko sygnał przechodzi jeszcze przez przełączniki. Jako że wyrób ma swoje lata sprawdż zimne luty na 13, 11, 9, 7 A B C oraz 14,...
połączenie nie jest trudne aby wszystko było jasne styki komutatora K1 , K2 , K3 / cewki L1 , L2 , L3 - początki / cewki L1' , L2' , L3' - końce połączenie wygląda następująco : K1 > L1 , L3' K2 > L1' , L2 K3 > L2' , L3 szczotki muszą być tak ustawione i wyprofilowane aby łączyły tylko dwa pola tzn. K1 / K2 , K2 / K3 , K3 / K1 dalej komutator należy...
Sprawdź 20A bezpiecznik oznaczony jako S w skrzynce na lewym nadkolu. To po pierwsze. Po drugie sprawdź czy działa pierwszy z lewej (samochodu) duży przekaźnik (ASR), po którym zasilane są cewki i wtryskiwacze przez bezpiecznik, o którym wspomniałem na początku. Na każdej głowicy masz taki badziewny kondensator między + zasilania cewek a masą, jak się...
Witam! Można za niego śmiało zamontować BU508D, sprawdź czy nie widać śladów wody na cewkach odchylających , może być przebicie trafa wn Na początek dobrze wysusz płytę i cewki jak wyżej pisałem. Powodzenia.
Wlutowałem kondensatory 20pF drugi 10pF bo tylko takie miałem po wyszukaniu czy radio łapie jakąś stację udało mi się złapać tylko Radio Zet proszę o podpowiedź co dalej?? Pewnie Radio Zet jest najsilniejsze w okolicy, a że radio po wylutowaniu równoległych pojemności obwodów rezonansowych jest kompletnie rozstrojone co do czułości w paśmie górnego...
Tak wiem, że się nie naprawia ogólnie. Ale jak mówiłem układy zdają się być sprawne po wstępnych pomiara a jedyne co zauwazyłem to piszczenie tej cewki. Ogniwo sprawdziłem na samym początku, było ok... nawet przylutowałem zasilacz oraz inne ogniowo to samo... No jak cos będziesz miał to podeślij
No i fajne zdjęcie , może jakieś pomiary sprawdź który jest od tego felernego pola. Na początek woltomierz lub małej mocy żaróweczka 24V podłącz do cewki wtedy będzie wiadomo czy uruchamia sterowanie. A potem styki sprawdź przy wyłączonym zasilaniu czy nie są sklejone.
W tym opracowaniu, art. naukowym, jest pewna nieścisłość. Silnik 3 fazowy 1400 obr/min (typowy) 24 żłobki, ma 4 cewki na jedną fazę. Nie wiemy, czy autorom chodziło o komplet cewek na jedną fazę, czy o pojedynczą cewkę. Problem jest w tym, że nie da się wyprowadzić ze silnika końca i początku pojedynczej cewki. Jest to możliwe tylko w trakcie uzwajania.
Witam.Na początek może sprawdź odległość cewki od koła zamachowego. Jeśli jest zbyt duża,iskra będzie słaba lub całkiem będzie jej brak.Ustaw tę odległość na 0,2 mm.Potem odłącz fajkę z przewodu WN,i zbliż go do np.cylindra pociągając za uchwyt rozrusznika.Jeśli będzie przeskok iskry,to cewka jest dobra.
Słabo szukałeś, na początek sprawdź złącze cewek odchylających na kineskopie. Linia pionowa- uszkodzenie w odchylaniu poziomym.
Połączenie szeregowe Nie szeregowo tylko początek jednej cewki z początkiem drugiej cewki lub koniec jednej cewki z końcem drugiej cewki.
I tu jest pytanie bo radio z tego roku 74 jeśli orginał to powinno odbierać, jeśli było słuchane w Polsce to mogło być przestrojone na stare pasmo i teraz problem jak było naprawdę i teraz trzeba sprawdzić pojemności oraz cewki czy były lutowane lub przerabiane, na początek kawałki mosiężnego druta i wkładać w cewki wejściowe i oscylatora gdy było strojone...
Oscyloskop masz? Jak tak to możesz sprawdzić wysterowanie cewki na początek. Potem wyżej, impulsy na moduł. Dodano po 3 Zwróć uwagę na kondensator i rezystor, uszkodzenie tych elementów da podobne objawy.
początek cewki sprawdzić początek cewka sprawdzić cewki stojana
dziwny zgrzyt jungo driver logitech wzmacniacz uszkodzony
canon aparat zajęty canon aparat zajęty
Technics SL-1900: Ramię nie wraca po zakończeniu płyty Jak wyłączyć zegar w radiu Pioneer - instrukcje