fuel pump realy - przekażnik pompy paliwa, bezpiecznik w komorze silnika nad lewym nadkolem, przekaźnik też. Dostęp do pompy powinien być jak zdejmiesz osłone pod kanapą pasażerów z tyłu, sprawdź ewentualnie za pomocą kodów błyskowych (autodiagnostyka) czy nie jest uszkodzony element optyczny w aparacie zapłonowym efekt będzie podobny. Złącze jest pod...
Pompa paliwa Polonez z wtryskiem Abimex Producent: WRC Hiszpania Nr katalogowy: 76386 POLONEZ (Z WTRYSKIEM ABIMEX) ... Dodano po 3 http://www.allegro.pl/item774970779_pomp... Wygląda tak jak na tym zdjęciu
Dla Scani błąd E 40 oznacza: zwarcie na zasilaniu pompy paliwowej, sposób usunięcia: sprawdzić pompę paliwową, i jej podłączenie, w przypadku uszkodzenia wymienić na nową.
Sprawdź przekaźnik pompy paliwowej.
Przebieg ma 170tyś. A jak można sprawdzić taką pompę żeby mieć 100% pewności? To samo co do czujnika. Chłopie zaczynasz zadawać "piredołowate" pytania, trochę się wysil !!!! Wpisz w googlach np. pytanie takie "jak sprawdzić pompę paliwową" i wyświetli ci się np. coś takiego: http://www.czarnik.neostrada.pl/c14nz.ht... Za rękę nie będziemy cię trzymać,...
Przekaźnik wyciągnij i sprawdź.
Nie mam schematu, ale czy przekaźnikiem pompy nie steruje ECU. Może czujnik wskazuje zbyt wysoką temperaturę i zadziałało jakieś zabezpieczenie. Może spróbować zasilić pompę z zewnątrz i sprawdzić czy wówczas pali.
Sprawdź zasilanie pompy paliwa.
W takim razie jeżeli pompa pracuje przy zwarciu przekaźnika to sprawdź czy tłoczy paliwo i sprawdź czy iskra jest.
Sprawdź masy, szczególnie plecionkę.
To czy się zacina łatwo sprawdzić. Odkręcić pokrywkę. Wszystko jak na dłoni. Jednak pierwsze odkręcił bym przewody wysokiego ciśnienia i sprawdził czy na max dawce podaje paliwo na wtryskiwacze.
120 ml na powrocie z wtrysków i 30 max na szynie (jak jest wszystko ok to na szynie jest 0) problem w tym że wartości sa podane do testu DAVIE 4 gdzie podszas testu pompy są wysterowana na maksymalny wydatek i automatycznie podbijane są obroty na 1200 Jeżeli texa lub Jaltest nie ma takiego testu daremne sprawdzanie bo wyniki nie bedą wiarygodne ciśnienie...
Witam! Sprawdź napięcie na elektrozaworze STOP (musi być 12V, możesz podać z akumulatora), może on się uszkodził i pompa nie podaje paliwa na wtryski. Miałem taki przypadek.
A wyłącznik wstrząsowy sprawdziłeś?
Można ale na drugim komplecie świec,przy wykręconych świecach mieszanka wylatuje przez otwory po świecach i silnik staje w płomieniach. Dlatego świece muszą zostać na miejscu. Jeżeli na rozłączonym czujniku temp.też ciężko zapala,to może jednak pompa paliwa daje za małe ciśnienie,trzeba by sprawdzić.
Sprawdź przekaźnik pompy paliwowej, konektory na pompie i samą pompę. W tym modelu jest ona za prawym tylnym kołem. Miałem w swojej Asconie taki objaw, pompa się zawieszała. Przekaźnik pompy jest pod maską po lewej stronie patrąc od przodu za kielichem.
Corsa ma taką przypadłość, jeśli czujnik położenia wału jest uszkodzony to sterownik nie podaje napięcia na pompę paliwa i na moduł WN. Miałem przyjemność uczestniczyć w takim zdarzeniu w mojej Corsie.
Co tu tłumaczyć? Przewód paliwowy (tam gdzie masz filtr) zanurzasz w np w butelce z benzyną, a drugi przewód ( ten co idzie do gaźnika) zostawiasz tak jak jest. Poproś kogoś by dokonał rozruchu i sprawdź czy benzyna jest tłoczona do gaźnika.
Witam. Wyłącznik jak jest wciśnięty to łączy obwód pompy paliwowej.Wyłącznik powinien być na dole lewego słupka .Możesz sprawdzić i go nacisnąć,potem sprawdź bezpiecznik od pompy paliwa.
Pojawia się przez ok 5s po włączeniu zapłonu potem zanika i pojawia się dopiero jak kręci rozrusznik.
sprawdź wyłącznik bezwładnościowy. Pin nr. 1 odpowiada za pompę paliwa. Po przekręceniu kluczyka powinno być tam 12V. Ale pamiętaj że masz odwrotnie ponumerowane piny. Patrz edit mój wcześniejszy komentarz. Sprawdź bezpiecznik pompy paliwowej. Tutaj jak sprawdzić to ustrojstwo: http://obrazki.elektroda.pl/8320083700_1... Że tak jeszcze...
Do sprawdzenia w pierwszej kolejności przekaźnik sterownika silnika, który znajduję się obok sterownika w puszcze na podszybiu. Potem zasilania na kostce sterownika. W momencie gdy nie pali to czy jest diagnoza z sterownikiem silnika? Zapewne nie ma.
Wydaje mi się że problem leży po stronie systemu paliwowego brak utrzymania ciśnienia poprzez nieszczelność w układzie paliwowym wysokiego ciśnienia. Trzeba sprawdzić system niskiego ciśnienia za pompą paliwową (7), zawór awaryjny listwy (4) i przelew wtryskiwaczy wyjście (3) na 1 minutę za pomocą pomiaru menzurki. Schemat paliwowy poniżej.
Oto opis. Pozwoliłem sobie użyć Twojej fotki. http://obrazki.elektroda.pl/4429115200_1...
E tam, cewka przekaźnika masą sterowana przez komputer. Zasilania na pompę są oba. Brak wysterowania masą może być spowodowany uszkodzonym przewodem pomiędzy komputerem a przekaźnikiem lub brakiem zasilania/masy samego komputera. Należy sprawdzić zasilania bezpośrednio na wtyczce komputera. Usterka zapewne jest w zasilaniu, zresztą kilkakrotnie opisana...
wyciagnij to nie jest trudne
Jaką pompą??? Paliwową? Kontrolka od świec lubi się świecić nie tylko przy problemie ze świecami. Ale w pierwszej kolejności sprawdził styki i złączki przy wskazanej pompie oraz na drugim końcu kabla
Ta omega powinna odpalić z dwóch czujników lub z trudnościami z któregokolwiek górnego lub dolnego Trzeba sprawdzić czy jest iskra, czy przy kręceniu jest "potrzymanie" pompy paliwowej, to coś będzie wiadomo. Dalej kluczowanie wtryskiwaczy itp itd. Oczywiście pompa sprawdzona? - ciśnienie i wydatek.........
Pompa paliwowa znajduje się pod tylną kanapą i aby ją usłyszeć należy tam sprawdzić.
Bez demontażu i tak nic nie zrobisz.
Iveco Daily 2,8 po 2000 r. ma pompkę paliwa elektryczną zewnętrzną na ramie, przed pompką jest dodatkowy filterek wstępny http://obrazki.elektroda.pl/3815501400_1...
Po prostu olej silnikowy.
Materiały tego typu znajdziesz w książkach "Sam naprawiam" W załączniku masz pomkę paliwa do Fiata Uno. Paramertry i jak diagnozować usterki.
A nie masz przypadkiem centralnego smarowania?
Jak to Chrysler Voyager to powinno być 3,5 atmosfery :)
A czy ciśnienie paliwa może mieć wpływ na spalanie przy wtrysku? Oczywiście że może. Po co w takim razie montowane są w układach wtryskowych regulatory ciśnienia paliwa? Parę lat temu nazad padła pompa paliwa w Matizie córki. Czasami biorę się za "rzeźbiarstwo" i postanowiłem spróbować. Wymieniłem na pompę z Mercedesa i okazało się, że auto zaczęło...
Jeśli kod na silniku Twojego auta jest taki: C18NZ to poniżej masz bezpieczniki. Wartość tego o który pytasz to 20A a numer 11
Naturalnie, że możesz tak zrobić, pamiętaj tylko że klej na gorąco latem może stać się za plastyczny. Dobrym wyborem będzie klej (silikon) do szyb, ten wytrzyma wszystko.
pompka paliwa napędzana ciśnieniem ze skrzyni korbowej, I dlatego nie ma wężyka powrotnego. Zawór z pływakiem w gaźniku był silniejszy od ciśnienia dopływu paliwa. Wszystkie pompy paliwa napędzane mechanicznie mają wężyk powrotu.
Poszukaj na forum materiału na temat zakłuceń bo naprawdę warto fajnie jest to tam wytłumaczone jak prostym sposobem tego uniknąć.
Uszkodzony sterownik
Witam! Podejrzewam, że sprawność Twojej pompki ze względu na przebieg po prostu spadła. Jeżeli jeździsz na gazie musisz mieć co najmniej 1/3 zbiornika paliwa. To nie przesada. Paliwo w tym wypadku nie służy tylko do napędzania auta, ale do smarowania i chłodzenia elektrycznej pompy paliwa. Spróbuj opróżnić całkowicie zbiornik paliwa i pojeździj na gazie...
Może niedrożny jest "powrót" paliwa z wtrysku i pompa jest przeciążona. A tak wogóle to proponuję zrobić odcięcie pompy paliwa przy pracy na LPG - (temat odcięcia wielokrotnie poruszany na forum). Pozdrawiam.
Weź sobie miernik i sprawdzaj na którym kablu pojawi się + po odpaleniu samochodu. Jeszcze jedno pytanie czy masz instalację gazową bo jak tak to trzeba temat rozwiązać troszkę innaczej. Napisz do mnie wtedy na pw.
Zielona membrana od dołu pompy , tam gdzie olej.
Jeśli nie ma napięcia na pompie to sprawdź bezpiecznik.
To chyba pokombinuję z pompą hydrauliczną,kompresor z jelcza,ekstra wydajność niestety cały na panewkach i dla tego potrzebne smarowanie. a po co do paliwa? przecież jest jeszcze takie coś co nazywa się wspomaganie w samochodzie, za bezcen kupisz pompkę do wspomagania, łopatkową , ma dużo większą wydajność niż zębata i najwaźniejsze że napedzana kołem...
Dostęp do pompy od spodu to jest kombi :) niema rewizji pod siedzeniem
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic67... zerknij jest trochę podpowiedzi do twojego problemu
Do sprawdzenia pompa paliwowa, wtryski(o i le są w tym modelu -bo nie robiłem takiego) , możesz sprawdzić przekaźnik od pompy paliwowej
Ściągnij wężyk powrotny na wtrysku i sprawdź czy wraca paliwo do baku. Tak naprawdę po uruchomieniu pompy paliwowej na powrocie powinno być min. 0,5L w ciągu 30 sek
a bezpieczniki źle sprawdzone. Też tak myślę. Pompa paliwowa nie dostaje zasilania. Jak na gazie zapalił to iskra jest, czyli aparat zapłonowy(cewki) dostaje zasilanie. Jak nie wtryski nie dostają paliwa, to pompa nie pracuje w baku. Szukaj bezpiecznika od niej.
Jedyny patent to wyjęcie pompy. Niestety.
Tacy tunerzy których masz na myśli, wsadzają jeden opornik i efekt jeszcze lepszy. A jak zwykły człowiek w/g twojej nomenklatury odczuje zmianę mocy o 100%, skoro 15% to mega. giga • tera • peta • eksa • zetta • jotta?
Nie ma znaczenia.
Podzielę się z wami moim doświadczeniem w sprawie wyłączania pompy paliwa podczas jazdy na gazie. Instalację gazową Landi Renzo OMEGAZ mam w aucie już 5,5 roku. W tym czasie przejechałem na gazie 115000km. Przy przebiegu ok. 40000km (10000km - LPG) padła w moim Oplu pompa paliwa. "Sekcja zwłok" wykazała przetarcie się styków komutatora!!! Marna jakość...
Trzeba zajrzeć do baku, są dwie możliwości, albo ropa nie znanego pochodzenia była zalana do auta i syf z niej zalepił filterek przy pompie, albo pompa do wymiany bo się kończy.
http://obrazki.elektroda.pl/1306013700_1... Wydaję mi się że to będzie ten.
Z pamięci, bo to stare dzieje-problem taki robił dodatkowy przekaźnik pompy paliwa (K142 na schemacie) jak i moduł sterujący wentylatorami. W tym modelu zastosowano schładzanie listwy paliwowej (pompa przetłaczała paliwo) aby nie tworzyły się korki powietrzne. http://obrazki.elektroda.pl/2920196000_1...
Ogólnie to nie mamy pewności że to ECU jest sprawne. Do sprawdzenia czujnik na wale. Najlepiej odczytać z niego błędy. Który to rocznik? Pompa paliwowa działa? Przekaźnik podje zasilanie na ECU, wtryskiwacz, cewkę?
Dźwignia gazu na pompie na pewno cofa się do końca?Jeżeli tak musiałbyś odkręcić pokrywę regulatora i wymienić sprężynę gaszenia.Jeżeli nie wiesz jak to zrobić pompa do zakładu regenerującego.
Wiecej grzechow nie pamietam, za wszystkie serdecznie zaluje i poprawe obiecuje. Tak wiec, majster ma racje. Firmy stosuja konektory, ktore zabezpieczaja przed odwroceniem wtyku, staraja sie, aby sie nie powtarzaly. Wyglada na to, ze, sa jakies niekompatibilnosci, miedzy starym silnikiem a tym nowym, w podzespolach. Musisz zlokalizowac, opisac konektory....
Nic takiego nie ma, po włączeniu stacyjki ECU uruchamia pompę na 5 sekund i ją wyłącza jeżeli nie odpalisz silnika, jeżeli odpalisz pompa pracuje cały czas. Jak sprawdzałeś te przekaźniki? Styk roboczy w tych przekaźnikach to numery 3 i 5, wyjmujesz przekaźnik i wkładasz zworę w gniazdo w miejsce tych styków, słuchasz czy pompa wystartowała, jeżeli...
Po pierwsze nie rób pomiarów miernikiem tylko sprawdzaj żarówką, taką od reflektora najlepiej. Zobacz czego faktycznie brakuje na wtyczce od pompy.
Co pisze tu? http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic14... Tu jest spis: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic23...
Sprawdź pompę paliwową. Być może pękła mębrana i paliwo przedostaje się do oleju.
A przewody od filtra gdzie Cię prowadzą? :D Jeśli brak gruszki to pompa jest na dole ściany grodziowej, tuż za rozrządem. Czasem umierają te pompki.
Jeżeli w tym silniku masz jeszcze gaźnik, to sprawdź pod kątem zanieczyszczeń i poziomu paliwa w komorze pływakowej. Jeżeli jest to wtrysk - to może być zatkany filtr paliwa, padająca pompa paliwowa, zanieczyszczenia w zbiorniku paliwa.
Czy silnik coś próbuje odpalić czy po prostu tylko kręci ? Może warto odpiąć przewód paliwowy przy wtryskach i niech druga osoba próbuje odpalić , bo podobno w nie których autach dopiero przy rozruchu jest podawane paliwo a najczęściej zaraz po przekręceniu kluczyka powinno być słychać działanie pompy. Więc najpierw bym sprawdził układ paliwowy > czy...
Samemu nie poradzisz. Nie powinno się tej piasty demontować.
Panowie ...ręce mi opadają . Nie można zamontować pompy wtryskowej od silnika wolnossącego do turbodoładowanego... Powiedz dlaczego nie można? Silnik nie odpali czy jak, bo nie rozumiem. Gwarantuje Ci, że silnik odpali i będzie chodził dobrze tylko nie będzie miał mocy.
Czy auto jest na gaz? Jeśli tak to sprawdzić czy przełącznik nie został przypadkowo przełączony z automatyki na ręczny (wymuszony) gaz. Wykręcić jedną świecę i zobaczyć czy jest mokra od benzyny. Jeśli jest to sprawdzić czy jest iskra - potrzebna druga osoba do zakręcenia rozrusznikiem. Jeśli jest sucha to pompa paliwowa może nie pracować.
Witam. Być może osoba instalująca gaz zrobiła odcięcie pompy paliwowej, żeby nie chodziała przy pracy na gazie. Poszukaj przekaźnika, który może ją odłączać.Może gdzieś obok skrzynki bezpiecznikowej. Przewody sterujące ten przekaźnik powinny być wyprowadzone z przełącznika ben.-gaz.
Oczywiście zakładam,że auto ma central z oryginalnym pilotem.Polecam Seo Perfect.Jest to bezpilotówka.A co do podłączeń to do alarmu dostajesz dyskietkę z podłączeniami.Astrę robi się bardzo dobrze.
Tak jak opisujesz .
Nie. Ten siknik jest zamontowany w agregacie posadzkarskim i w cSie pracy zerwalo srubu na wiencu, wiec juz jak rozebrakem maszyne to wymienilem wtryski bo laly pompa podaje ok, i po wymianie tych wtryskow zaczela maszyna przy schodzeniu z obrotow mocno kopic wiec dalem ja do mechanika zeby to sprawdzil i okazalo sie ze za szybko podaje paliwo. I teraz...
Kochani nardzo proszę o pomoc. Mam daelim otello 2017 rok. Na zimnym silniku wszystko jest ok,gdy się rozgrzeje zapala mi się chcec engine i obroty falują i na wolnych gaśnie. (Swieca, przewód i sonda lambda wymieniona) Dodaje film z kodem błędu ,ale nienwiem jak go odczytać. (Najpierw mrugnie raz, później dwa, później raz i później dwa) Bardzo proszę...
Pompa paliwowa ciągnie paliwa z samego dna baku, więc o jaki syf chodzi? Skoro pompa sukcesywnie go wybiera. Pompę trzeba sprawdzić manometrem specjalnym do paliwa czy jest ciśnienie 3.5bara. Ogólnie mercki nie lubią gazu i po pewnym czasie zaczyna się właśnie to dziać, problem z kątem zapłonu oraz czasem wtrysku.
Witam!Panowie mam problem a autkiem.A jaki już pisze;auto czasami odpala dobrze a czasami nie.Jednego dnia dobrze a drugiego nie.Jak go pale to pochodzi ze 2 s i gaśnie i tak jest cały czas.dopiero jag go wezmę na linkę to odpala.Dodam ze jak nie pali to wtedy kapie ropa z pampy paliwowej.Byłem u majstra kazał wymienić żarówki ale wymienione i dalej...
Pierburg, Wrc, Bosch, Meat & Doria.
pompa powinna byc w baku sprawdz czy masz prąd na wtyczce do niej jak tak to podłacz ja na krótkoz akumulatora jezeli nie idzie to ja wywal
Filtr paliwa,pompa paliwa. Najpierw sprawdzić czy filtr paliwa nie jest założony odwrotnie, a potem ciśnienie pompy paliwa. Jak za niskie to sprawdzić przewody paliwowe , nawet w baku przy pompie , a jak nie pomoże to pompę won (niestety wyłącznie ze wskaźnikiem paliwa, nowa 1400 PLN więc polecam używki)
Powinien być 67.P
Kod błędu T207 jest nieprawidłowym kodowaniem CAN. Należy sprawdzić bezpieczniki silnika, a następnie sprawdzić elektryczną pompę paliwową pod kątem uszkodzeń.
to mogą być różne rzeczy, a bezpieczniki nie palą się bez powodu. rozumiem że auto nie pali.może to być jakiś alarm, immo, ukryty wyłącznik itp. powiedz czy inne urządzenia mają zasilanie i jak długo masz auto
Rzędowe pompy wtryskowe BOSCH były montowane w deutzu w serii 912.
Może wpierw zacznij: wymiana filtra paliwa ,w dodatku czy był odwodniony przed zimą? czyszczenie Map Sensor (nie zaszkodzi) czyszczenie przepustnicy kontrola dolotu pod kontem nieszczelności kontrola ciśnienia paliwa na szynie ,przy okazji sprawdzisz wydajność pompy paliwowej
Proponuję sprawdzić pompę paliwową,jeśli jest OK pozostaje sprawdzenie ciśnienia spręzania.
Bezpiecznik i przekaźnik pompy paliwa znajdują się w komorze silnika w skrzynce obok akumulatora. http://obrazki.elektroda.pl/8292381400_1... http://obrazki.elektroda.pl/4145470400_1... Po przekręceniu stacyjki pompa powinna włączyć się na kilka sekund.
Sprawdź pompę paliwową
Napięcie jest za małe, gdzieś nie ma styku (skorodowane złącze lub wypalony styk).
Rozebrałem przed chwilą kluczyk i jest tam transponder od immobilajzera także przy stacyjce jest cewka od immo a może to immo.Sterownik zasilani ma tylko zastanawia mnie mnie to że według tego schematu co mam na pinie 49 powinno być12v a jest 8.
Pompę łatwo sprawdzisz zdejmując przewód paliwowy z listwy wtryskowej. Jeśli działa to po przekręceniu kluczyka zacznie sikać benzyną. Tak będzie najszybciej.
Witam. Mam problem z dopływem paliwa. Otóż, mam Opla 92r 1,6 8V i wczoraj przestała chodzić pompa paliwowa. Sprawdziłem wtyczkę na pompie paliwowej i nie ma w niej prądu. Gdzie szukać przyczyny? Proszę o pomoc.
Sprawdź pompę paliwową prawdopodobnie to ona padła
a jak sprawdzić ciśnienie pompy paliwowej w baku ??
W baku jest tylko pływak, niema żadnej pompki pomocniczej. Bezpiecznik z przekaźnikiem odpowiada za elektrozawór pompy.
No to jeszcze do sprawdzenia pompa paliwowa i jej zasilanie.
pompa ma wytarte tuleje i łyżki i nie wie ile będę na niej jeździł może 200 tyś a może 10 km bzdura, a jak opiłki pujdą na wtryski i listwe zrobisz wtedy komplet za kilka tyś?
No to teraz sprawdź kable idące do cewki tego przekaźnika i jak ustalisz skąd przychodzi sygnał (a pewnie będzie to któryś pin w sterowniku) to blisko źródła sprawdź żarówką.
zaworek pompa paliwowy pompa paliwowy schemat iveco pompa paliwowy
volvo silnika lenovo blokada biosu wyciek pompy paliwa
podłączenie kuchenki elektrycznej lodówka wolnostojąca
Peugeot Speedfight 2 2000 – brak iskry, diagnostyka CDI, cewka, impulsator UF4007 – zamienniki diody: HER108, MUR1100E, BYV26E, US1M, parametry, różnice