Chyba raczej tak, tylko na wyłączonym silniku nie wiem czy nie popłynie za duży prąd wzbudzenia... http://obrazki.elektroda.pl/5748012600_1... Żeby sprawdzić regulator, potrzebujesz żarówkę 12V/2W i zasilacz regulowany - podłączasz + zasilacza do zacisku 15 regulatora, - na masę regulatora, a żarówkę włączasz między masę a zacisk 67...
Oczywiście prawda, ale jak regler jest nierozbieralny, albo trudno dostępny, to wystarczy kawałek kabla, spięcie na krótko zacisków wyjściowych prądnicy i podłączenie jej do akumulatora
Wszystko pięknie tylko że ten regler u góry jest od CZ i o taki motor pewnie chodzi? Dodano po 44 (B+)=(+) akku czyli te czerwone kable na starym reglerze (B) (D-)=masa (DF)=biały kabel na starym reglerze (M) (D+)=szczotka plusowa prądnicy jeden z granatowych kabli(D)na starym reglerze (61)=kontrolka ładowania drugi granatowy kabel(D)najłatwiej sprawdzić...
Jeśli sprężyny w reglerze odśrodkowym są sprawne , to -trzeba zalać jego komorę odpowiednią ilością odpowiedniego oleju, lub jakiegoś jego odpowiednika/ oryginały są raczej niedostępne/. Po odpaleniu sprawdzić sprawność ruchową cięgien reglera-via przepustnica / wszystko musi płynnie chodzić , bez zacięć/. Po drodze , na jednej z prowadnic cięgna do...
Zamontować do próby regler ze śrubą zamiast silnika krokowego i sprawdzić czy jest odjazd,po wtóre przy tym modelu zawory są do regulacji.Jeżeli na śrubie będzie poprawa to zatarty silnik krokowy gazu,do wymiany.Jeżeli poprawy nie będzie to sprawdzić rurkę wkręconą w mixer od zasilania gazu,może być za głęboko wkręcona i przydusza przelot gazu.
Jest firma która naprawia takie zawory dla wspólnot mieszkaniowych Taka usługa kosztuje 155 zł +VAT mail na priv
....Jak aparatura jest zasilana z napiecia co wychodzi tym kablem od regulatora i serva tez ciagna z tego prad to po co do tej płytki podawać dodatkowe napiecie?.... Nie chciałbym Cię urazić, ale myślenie naprawdę nie boli. Po co robi się taki tester :?: Odpowiedź jest prosta i nader logiczna. ŻEBY NIE ROBIĆ TESTÓW W GOTOWYM MODELU I Z UŻYCIEM APARATURY...
Po pierwsze skutery Longjia mają zmieniony pinout w regulatorach i trzeba na to zwrócić uwagę. W dużych Longjiach jest dokładnie tak jak na rysunku poniżej, ale w małych nie pamiętam czy zaglądałem sprawdzić, czy jest tak samo. http://www.motelek.net/schema/spannung/r... Teraz masz dwa rozwiązania. W pierwszym kupujesz oryginalny regulator...
Co to jest za urządzonko i jak nim sprawdzić regler , a w razie uszkodzenia czy jest możliwość naprawy.
Generalnie reglerów się nie sprawdza tylko poprostu wymienia - jeśli nieprawidłowe ładowanie nie wynika z ich wady, to uszkodzenie alternatora bankowo uszkodzi regler. W zwiąku z tym, kiedy leci wymieniony regler (awaria się powtarza), oznacza to, że winę ponosi alternator (i tam trzeba szukać usterki + wymienić regler), a kiedy wszstko działa - to...
Szczerze, - to nie na sto procent, bo aż tak się na tym nie znam, ale znajomy elektronik twierdzi, że jest wszystko o.k. W każdym razie regler zachowuje się tak, że prąd na wyjściach wzbudzenia pojawia się dopiero w momencie wytworzenia jakiegoś prądu ze szczotek, czyli - z tego co ja rozumiem - aby regulator zaczął działać prądnica musi wzbudzić się...
Witam, a na prądnicy jakie masz oznaczenia?Może zrób tak odepnij kabel od zacisku 18 na prądnicy i zacisk 18 połącz z zaciskiem (10) odpal traktor i dodaj gazu jak zacznie ładować to regler nie ten trzeba założyć regler od 60-tki (RG 15d).Gazu dodawaj delikatnie max do1500 obr. bo przy zmostkowanym 10 z 18 prądnica jest pozbawiona regulacji napięcia.
Regler jest zalany i po mojemu nienaprawialny. Z manuala nie wynika jak sprawdzić sam regler (ewentualnie metodą eliminacji- jeśli reszta będzie OK, to pewno on nie działa). Mieszkam na prowincji, nie mam jak dowieźć ciągnik do serwisu, a u mnie w pobliżu nie ma fachmanów od takich sprzętów. Musze jakoś sam to zmęczyć. Najwyżej kupię i wymienię regulator...
Ale niech zrobi to tak : 1 regler pod 2 aku (24V ) i 2 regler pod 2 aku 24V. Z dachu musisz spuscic 4 kable ( 2 stringi po 2.5kW )
No ale przecież regulator nie ma parametru Ah. Jest tylko prąd, przy którym działa ogranicznik prądu. --To jak to jest? Regulator napięcia i regler to jedno to samo czy dwie różne rzeczy bo jedni mówią że regulator to w skrócie regler, a inni że regler jest w prądnicy lub w alternatorze a regulator na zewnątrz? http://obrazki.elektroda.pl/3558627900_1...
Jeżeli regler OK to diody obwodu pomocniczego. Te 3 mniejsze w odróżnieniu od 6 głównych (większych) Sprawdzić i wymienić..
Może regler walnięty, może diody. DO sprawdzenia diód potrzeba odlutowac uzwojenia. Diód jest 9: 3 pomocnicze i 6 głównych. Z objawów co piszesz to raczje diody główne kaputt.
Moim zdaniem problem w regulatorze ciśnienia paliwa, podrzuciłeś inny ale nie nowy? Widać jak ciśnienie skacze i to bardzo. A oczywiście za ciśnienie odpowiedzialny jest regler. A jeśli nie regler zostaje pompa.
Witam. Od 4 lat posiadam kawasaki kmx 125 B 1997. Mam problem z ładowaniem. Rozładował się akumulator (ma dopiero pół roku). Pierwsze co pomyślałem brak ładowania. Postanowiłem sprawdzić napięcie na cewka, rezystancję. Gdy odłączyłem kostkę od regulatora napięcia to na tych żółtych przewodach było napięcie 30-50V wiec dobrze. Rezystancja 1.2-1.3 Ohm...
Przykładasz miernik do akumulatora i zapalasz auto. Na zgaszonym powinno być około 12 V, na zapalonym od 13,75 do 14,4 V (niwielkie odchyłki sa dozwolone) niezależnie od obrotów. Jeśli trzyma napięcie na stałym poziomie, to regler jest sprawny.
Odbiornik najprawdopodobniej ma coś uszkodzone w układzie stabilizacji napięć zasilających, szczególnie zasilanie końcówek mocy ewentualnie nie działa regler w samochodzie, co można sprawdzić na postoju, mierząc napięcie na akumulatorze przy zmianie obrotów silnika / dodawaniu gazu/. Zresztą to widać wieczorem, bo zmienia się jasność świecenia żarówek.
Metoda jest , została opisana np w instrukcji obsługi do testera Transpo i wymaga albo takowego testera albo ustrojstwa samoróbki od podania sygnału aby regulator zaczął pracować. Reasumując: z praktyki człowiek skłania się do metod prostszych ,jak napisał Janusz oblukać wszystko jak nic nie zostanie to regler ( ja mam taki zastępczy na półce podkładam...
spotkałem sie z tym że prądnica byla rozmagnesowana i trzeba ją namagnesować tzn. zapuścić do pracy silnikowej . Dodano po 3 spotkałem sie z tym że prądnica byla rozmagnesowana i trzeba ją namagnesować tzn. zapuścić do pracy silnikowej .Jeżeli po tym zabiegu i po sprawdzeniu podłączeń dalej nie zaskoczy to znaczy że regler do wymiany.
Odłącz regler i zmierz napięcie na wyjściu 3 faz z alternatora - trzy żółte przewody. Pomiar napięcia robisz miernikiem ustawionym na zakres 200V AC czyli prąd przemienny. Pomiędzy przewodami 1-2, 2-3, 3-1 powinno byc takie samo napiecie ok. 75V przy 5000 obr/min. Jeśli jest niższe lub nie symetryczne to uszkodzone jest uzwojenie alternatora. Tak samo...
Bardzo możliwe że odłączenie się akumulatora miało wpływ na uszkodzenie regulatora napięcia. Uzwojenie statora mogło ulec uszkodzeniu po awarii koła magnesowego, mimo to uszkodzenie nie jest widoczne gołym okiem. Należy sprawdzić dokładnie stator pod względem przebicia do masy i zwarć międzyzwojowych, także regulator podejrzewam że jest już uszkodzony....
Z tego co ja pamiętam, to i osłonę dmuchawy, regler, a to inne co piszesz to nie.
Na tym[url=http://www.merbold-electronic.de... strona 5 wygląda na to że wieżyczka sterowana jest trzema czujnikami. 2 do położenia ( wsunięta, wysunięta ), jeden do położenia śmigła. Sterownik steruje kilkoma serwami i regulatorem obrotów (drehzahlsteller), nie wiem czy regulator jest standardowy...
Nie znam Awusa choć boleje nad tym jeśli chodzi o prądnicę to czy przypadkiem emzetki nie miały podobnych?Może schemat od MZ TS 250 byłby przydatny? Jeśli chodzi o prądnicę prądu stałego to wszystkie są samowzbudne czyli wzbudza się sama dzięki magnetyzmowi szczątkowemu a nie jak sugerujesz z baterii. Prądnica w czasie postoju i przy niskiej prędkości...
Proszę o pomoc bo mam mały problem. Urządzenie służy do obcinania kabla, wciąga na odpowiednią długość i noże obcinają. Na początku były upalone 2 szczotki. Silnik ma oznaczenie MT30U4 36, jest silnik prądu stałego z magnesami stałymi, posiada 4 szczotki na wirniku. Steruje nim sterownik serwo regler z przekształtnikiem PWM zbudowanym na tranzystorach...
ten chiński regulator wytrzyma 1,3 tego co oryginalny japoński Na jakiej podstawie wyciągasz takie wnioski??? Znasz "zawartość" obudowy, producenta, schemat??? prawdopodobnie jak regulator padł to od zwarcia w stojanie A wg. mnie mylisz skutek z przyczyną. Z resztą to nie istotne. Trzeba porządnie (dużymi prądami ) sprawdzić stojan. Jak nie to regler...
A w motocyklu masa/rama motocykla nie może być odpowiednikiem przewodu neutralnego ? Jest to punkt wspólny generatora w układzie gwiazdy. Bzdura. W motocyklach z alternatorem 3~ środek gwiazdy nie jest nigdy połączony z masą pojazdu. Więcej - jeśli uzwojenie ma połączenie z masą to jest uszkodzone. Spotyka się tez układ w trójkąt np SV650 po lifcie....
Witam Te 7V świadczy o zbyt słabo wzbudzonym alternatorze, czyli uszkodzony regler, albo uszkodzone diody. Nie te główne tylko pracujące w obwodzie zasilania reglera. Zwykle to to 2-3 ampperowe.
Instalacje układu ładowania przeleciałem miernikiem w celu wykrycia jakichkolwiek przerw na kablach bądź kostkach. Wszystko jest ok. Następnie przeszedłem do sprawdzenia regulatora napięcia (Electrex RR14 1003TR3) Użyłem do tego tak jak w serwisówce było: 3 akumulatory 12V i żaróweczke 12V i 5W. Są trzy kroki sprawdzenia. Pierwsze dwa kroki przeszedł...
Regler własnej roboty zawsze wyjdzie taniej... Czy to robiony na uC czy bez... Schematów nie brakuje w necie... Wsady do uC też są... Poza tym satysfakcja większa...
Witam, zobacz tu http://www.junak.riders.pl/IMG/regiel.ht... a tu masz schemat http://www.teos.modelarstwo.org.pl/regle... . Pozdrawiam.
Jeśli diody są ok(dobrze ładuje w szerokim zakresie obrotów), to przyczyną tego jest najprawdopodobnie drobna wada regulatora napięcia. Można spróbować dać mocniejszą żarówkę (kontrolkę ładowania)jeśli sie zmieści albo dodatkową np. 5W równolegle do niej lub wymienić regler.
Chce się dowiedzieć za co odpowiedzialny jest pin SENSE a nie jakieś schematy. Czy on ogranicza napięcie podawane do akumulatora jeśli na światła jest podawane za duże?
Nie używaj "HELP" w tytule, tylko przedstaw swój problem Sprawdź regler. To najprawdopodobniejsza usterka , która powoduje świecenie kontrolki ładowania. Czy jak wprowadzisz silnik "na obroty" napięcie na klemach jest w miarę stałe /nie zmienia się/ i wynosi ok. 14,5 V ?
witam podaj numery alternatora,taki regler jest do kupienia nówka max.100zł dam ci adres to sobie zamówisz i przyslą.Jak nie chces nowego to można zaadoptować taki jak jest w maluchu lub polonezie orginał elmot kosztuje 19 zł.Ten typ alternatora jest wzbudzany masą pozdrawiam
Tak, będzie dobry, jednak regulator wystarczył by lotniczy, jednokierunkowy, ale widzę koledze udało się znaleźć bardzo tani dwukierunkowiec, więc może zostać, chociaż nie chcę mi się wierzyć, że ta szczotka 400 ma prąd zatrzymania 4A, na pewno więcej, ale regler i tak to wytrzyma. Ma wbudowany bec, więc nie potrzeba osobnego zasilania odbiornika lub...
http://www.hifi-regler.de/pioneer/pionee... tu jest wszystko, w stereo 2x120W na 8Ω a w trybie 6.1 w sumie moc jesto ograniczona transformatorem 280W, czyli moc wyjdzie podobna jak w poprzednim, około 7x25W ? Chyba że na kanały przednie ma inne zasilanie to rozkład mocy może się różnić.
Witam. Transformator 160VA wywalał bezpieczniki ? Co najmniej dziwne . Gdyby miał jakieś 450 - 500VA - to tak . Chyba najlepszym rozwiązaniem - jak kol. napisał - to silnik i alternator . Przecież inaczej to najpierw " wytwarzasz " 230VAC i z tego dopiero napięcie ładowania akumulatorów . Jeżeli zastosujesz alternator to od razu masz układ ładowania...
Skoro posługujesz się jakims lokalnym slangiem, to nie oczekuj, że cała Polska go zna. Wyższe napięcie stad, że czasami akumulator jest padliną, czasami "regler" jest padliną, a czasami wymaga tego sytuacja, a czasami w zależności od auta "regler" daje nawet 15,2 v. Jakie auto?
Witam Panowie. Mam problem z piecykiem 2 funkcyjnyn. Ogrzewanie nie dziala. Natoniast woda ciepla leci. Piecyk sie zalacza cisnienie wody jest, ale heizung zimny. Pompę sprawdzalem w piecyku wlaczylem w ustawieniach i chodzi. Natomiast wyskakuje blad "kein Wärmebedarf Regler" url=https://obrazki.elektroda.pl/1441928... https://obrazki.elektroda.pl/1441928700_...
Zamiast kupować drogiego regulatora obrotów, kupiłem drugie serwo i połączyłem z oryginalnym "cynglem z zakrętarki". A może zrobić? - elementy jakieś 12zł http://modelhobby.republika.pl/regulator... Uwaga, rezystor R9 470Ω jest zbędny, przetestowałem układ i uzgodniłem problem z autorem schematu
Ten "dodatkowy układ" to przetwornica "step-up", zaprojektowana na PEŁNĄ moc wyjściową prądnicy - co zwykle jest kilkadziesiąt razy więcej, niż moc, jaką "obrabia" regler. Zamienił stryjek ...
W pozostaje wolny, B+ główny przewód do rozrusznika na śrubę gdzie przychodzi "główny" prąd z akumulatora. Lampka kontrolna na zacisk D+, będzie to najmniejszy z tych trzech konektorków. Regler dotychczasowy wyrzucamy. Przewód najlepiej dać "linkę" 10mm² - to nie żart i nie ma przecinka, dziesięć milimetrów! http://obrazki.elektroda.pl/4898386600_1...
Gdzie mierzyłeś, że wychodziło 35V? Za reglerem powinieneś mieć prąd stały. Mimo, że tam nie ma akumulatora rozruchowego to przecież wszystkie odbiorniki masz dostosowane do napięcia 12V. Wcześniej działało? Był taki sam regler? Dobrze podłączyłeś? Kupiłeś z pewnego źródła? Dołożenie akumulatora rozruchowego to nie taka prosta sprawa. Prądnica, którą...
Jakie on ma mieć parametry, że nie możesz znaleźć nic w pierwszym lepszym sklepie modelarskim?
Witam. Skoro jest tak że cewka ( cewki ) nie mogą mieć połączenia za masą , to podłącz jak jest . To znaczy - końce cewek połączonych szeregowo do regulatora . Jak przewiniesz i dasz za dużo zwojów to napięcie może być na tyle wysokie że regler padnie . Nie wiadomo jakie napięcie i prąd może wytrzymać . Najlepiej by było dowiedzieć się w jakim układzie...
regler motocykl regler prądnicy regler motocykla
oporność głośnik opornik dmuchawa sinus inverter
toshiba 32l4333d bd139 zamiennik
Jak sprawdzić transil dwukierunkowy TVS – pomiar V_BR, test multimetrem, Littelfuse, Vishay Harman Kardon AVR 235 – reset pilota, procedura fabryczna, miękki reset, kody LED