Witam mam taki sam problem z ciśnieniem paliwa niskim podpowie ktoś który to jest zawór
czy ktoś wie gdzie w volvo xc 90 4,4 benzyna 2004 rok znajduje sie zawór regulacji ciśnienia paliwa
Volvo FL280 - 2007 r. Zapala błąd MID128 PSID96 FMI1. Auto podczas jazdy traci moc, po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu jedzie normalnie do czasu, aż znów wyrzuci błąd. W aucie wymieniona pompa wstępna paliwa, 2 pompy jednostkowe, zregenerowane wtryskiwacze, wymienione obsady wtrysków, zmieniona wiązka silnika. Czujnik ciśnienia na listwie wtryskowej,...
Kod usterek: MID 128 - PSID97 - FMI0 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID97 Elektrozawór pompy wtrysku FMI-0 Dane istniejące, lecz ponad zakresem normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: Urządzenie(a) objęte kontrolą: G002 Blok elektroniczny silnika V060 Elektrozaw���ᦙ...
Autor napisał że pompowtryski zregenerował. Zawór trzymający paliwo na powrocie do baku - nie wiem jak w Volvo ale przy MB było tak jak opisałeś. Zawór nie trzymał ciśnienia na powrocie i brakowało mocy. Zawór ten działa jak zawór w jedną stronę - to znaczy jest tam grzybek na trzpieniu na sprężynie w cylinderku. W pierwszym przypadku ułamał się grzybek...
Jeśli chodzi ci o tą kontrolkę.... http://obrazki.elektroda.pl/8532964500_1... to powodem może być błąd o którym pisałeś a dokładnie zawór odcinający paliwa: Ciśnienie zasilania nie spada wystarczająco szybko, gdy silnik zostaje wyłączony przez zawór odcinający paliwo. Zawór odcinający dopływ paliwa zaciął się w położeniu otwartym Jeśli...
(...) dni ,nie ma na to reguły po przejechaniu kilku lub więcej kilometrów po wyłączeniu silnika po kilkunastu minutach kręci a nie można go odpalić ,na następny dzień odpala na dotyk. Sytuacja powtarza się od około 2 m-cy. Komputer nie wykazał żadnych błędów.Może ktoś mi podpowie gdzie szukać przyczyny Darek Cześć Darek, Twoje zjawisko, kiedy silnik...
Witam.Po regeneracji turbiny doładowanie zwiększyło się do 1.6 at. Teraz jest mocniejszy i lepiej się zbiera,sprawdzę jaką ma siłę jak pojadę w góry. Pozostał problem z pompką paliwową, po przekręceniu kluczyka bez odpalenia cały czas pracuje i słychać jak paliwo przez przelew wraca do zbiornika. Wymieniłem jeszcze czujnik ciśnienia przy filtrze paliwa...
Zawór regulacji ciśnienia paliwa, jak zgaśnie słychać pompę? Bo może powoli się przycierać. Jak znaleźć ten zawór za pomocą numeru VIN?
Volvo FL 180 KM - 2006 rok, nie ma mocy. Sprawdziłem i wyregulowałem zawory oraz wtryskiwacze. Pompa była sprawdzana w serwisie Bosch, czujnik ciśnienia doładowania nowy, turbina sucha a przewody i chłodnica sprawdzona. Szczelność i układ zasilania paliwa, też sprawdzony. Może miał ktoś taki problem i mógł by mi coś doradzić? Auto pali 27 l. i nie ma...
Tego to ja nie wiem. Chodziło mi tylko o to, że jeśli paliwo miłoby pokazać się w przewodzie podciśnienia, to trafiłoby w końcu do kolektora ssącego razem z lpg, a w przypadku pracy tylko na benzynie, to jej dawka byłaby niekontrolowana ponieważ trafiałaby do cylindrów i wtryskiwaczami i razem z powietrzem. Na benzynie to chyba nie takie ważne, bo pewnie...
Jeżeli chodzi o czujnik w listwie, to jeszcze nie widziałem auta z tym czujnikiem i powrotem paliwa z listwy, jeżeli byłby powrót to nie ma powodu do odłączania pompy, po drugie multimetrem można to sprawdzić z tym że ten czujnik mierzy jednocześnie ciśnienie i temperaturę a temperatura też się może zmieniać wraz z rosnącymi obrotami, zawór regulujący...
Może zawór regulacyjny na pompie wysokiego ciśnienia.
Błędy od wtryskiwaczy powstaną nawet po zapowietrzeniu silnika! Więc nie wolno brać jednoznacznie kodu usterki. Volvo np. rozróżnia typ usterki tzw. FMI (zwarcie,przerwa,usterka mechaniczna itp.) w Scani niestety tego nie ma i podstawą do oceny jest odczyt czasów, wyważenie, kompresja i rozpędzanie poszczególnych cylindrów. Stąd też moja pierwsza uwaga...
Tylko z tym ciężkim odpalaniem to sprawa wygląda następująco. Od początku jak mam to auto nigdy nie było problemów z odpalaniem. (od roku go mam to autko) kupione z przebiegiem 370tys km +- ( udokumentowany) Zaczęło się jakiś miesiąc temu, zaczęło się od coraz cięższego odpalania, następnie okazało się po 2-3 tygodniach że nagle zaczął tracić moc,...
Sam zaczynasz od głupich wpisów a potem na kogoś zwalasz. Po to te lustro . Z tobą nie gadam . Co do problemu to zakręcić zawór w butli i tak jeździć . Tylko to troszkę pieniędzy na PB pójdzie . Albo do gazownika i niech sprawdzi czy wtryski gazu nie puszczają pod ciśnieniem . Ale po nocy byłoby to samo . Z drugiej strony start jest z PB zawsze chyba...
Witam, Mam taki problem z volvem fh 12 2002r, mechanik się poddał :/ zacznę może od objawów: niezależnie od czasu jazdy, biegu czy też zapotrzebowania na moc silnik przestaje reagować. Mianowicie gdy zmieniam na wyższy bieg tzn 4, 5 czy 6 bieg auto przestaje reagować na pedał przyspieszenia obroty maleją i silnik zaczyna dusić, zmuszając do zatrzymania...
Opiszę swój problem który został rozwiązany dla potomności. Z roku na rok coraz to było gorzej z rozruchem nie palił za pierwszym razem. Szukałem w świecach żarowych /niestety to nie świece na odłączonych świecach palił nawet przy -16. Szukałem może łapie lewe powietrze do paliwa do pompy Wysokiego ciśnienia ./ Podłączyłem pompę elektryczną 6 barową...
Jeśli jest to vp44 to pompa wstępna jest elektryczna czy tak? Specyfikacja: Pompa zasilająca Typ elektronicznej pompy zasilającej.....EKP3D Ciśnienie zasilania przy pracującym silniku (przy wszystkich obrotach i obciążeniach).....+20 do +80 kPa Ciśnienie zasilania przy uruchamianiu silnika korbą. ....+20 do +30 kPa Ciśnienie należy mierzyć na wlocie...
Za niskie ciśnienie paliwa. Zawór przelewowy, pompa, filtry. Drugi to Adblue, konkretnie grzałka.
Ciśnienie paliwa sprawdź,zawór na głowicy.Napęd pompy paliwa mógł się ukręcić jeżeli tak nagle to się stało.
Witam, Mam takie same objawy volvo fh4 2014. Układ się zapowietrza, duże ciśnienie w układzie chłodzenia, brak ogrzewania w kabinie. Przez ciśnienie rozszczelniła się duża chłodnica(chłodnica wymieniona) Sprężarka sprawdzona, w płynie brak spalin, oleju i paliwa. Wymienione tulejki pod pompowtryskami. Problem nadal nierozwiązany, wysokie ciśnienie,...
fuel feed pressure Mechanical fault Ciśnienie dostarczania paliwa. Do sprawdzenia filtry paliwa , smoki w zbiornikach , zawory zwrotne w pompie podającej i zawór przelewowy.
sprawdź ciśnienie paliwa i filtr paliwa. a o jaki czujnik chodzi? temperatury zewnętrznej? powietrza w kolektorze dolotowym?
Te 1700bar to moze być max. cisnienie zapisane w mapie. Wiec moze byc gdzies przerwa albo zwarcie na kablach w zaleznosci czy cisnienie rosnie czy spada ze wzrostem napiecia. Prawdopodobnie zawór cisnienie całkowicie otwarty i paliwo idzie z powrotem do zbiornika w czasie krecenia rozrusznikiem.
Witam, trafiło do mnie auto volvo v50 2,0 d 136km. Problem polega na nie trzymaniu wolnych obrotów. Po odpaleniu auto przez chwile chodzi równo i za chwile gaśnie jakby brakowało paliwa. Przy naduszeniu na pedał gazu auto chodzi bezproblemowo , reaguje na obroty. Wymieniłem 3 zawory regulujące ciśnienie paliwa, podmieniłem pompę, wtryski podobno są...
Witam To tylko z multimetru, mój skaner do multidiag pro program dephi lecz na tym sprzęcie brak informacji o pracy czujnika różnicy ciśnień, program nie pokazuje doładownia turbo tylko zmianę napięcia na zaworze podciśnienia.
Zawór regulacji ciśnienia paliwa. Orginał nowy - ASO używany jakiś szrot lub alegro, otomoto zamiennik tuningowy z regulacją ciśnienia paliwa ebay Cena :?: nie wiem nie spotkałem się jeszcze z awarią tego ustrojstwa, znajomy płacił coś koło 350PLN za tuningowy (po zmianie turbo na większe musiał wymienić ten zawór)
Witam, jak mogę to tez bym pomocy potrzebował volvo FM12 99r.380 Hamulce Zawór modulatora osi usterka el. mid 136 sid 009 fmi 6 ,mid 136 sid 023 fmi 5, oraz silnik Ciśnienie pompy paliwa us.el .mid 128 pid 172 fmi 3 mid 128 pid 107 fmi 5 mid 128 pid 045 fmi 5 mid 128 SID 231 fmi 12 mid 128 pid 224 fmi 2 pid 128 SID 021 fmi 3 mid 128 SID 022 fmi3 mid...
Witam, Na serwisie nic specjalnego nie znaleziono. Ciśnienie paliwa, pompowtryski i cisnienie ok. Zostały wyregulowane zawory i dawka napiecia na pompowtryski. Jedyny problem jaki wykryty to, że turbina zbyt późno się uruchamia (niestety serwis nie miał czujnika innego aby to sprawdzić na 100%). Ostatnio jadąc po trasie zdarzyło się, iż rura od intercollera...
Witam. Auto trafiło do mnie na ustawienie rozrządu ponieważ urwał się pasek. Wymienili pogięte zawory, poskładali i przyprowadzili. Najpierw próbowałem ustawić bez blokad, na różne sposoby co nie dało razulatatu, zdesperowany więc zakupiłem blokady, złożyłem na nie i nadal nic się nie zmieniło. Odpinałem kolejno wtryskiwacze, cewki, przepływomierz,...
PUH OMEGA Bosch VP44 VP30 Serwis ul. Brzozowa 57 27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie. tel. 510667029 https://www.puhomega.pl https://www.naprawa-pomp.com https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Oc... Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz...
sprawdzić zawór ciśnienia paliwa sprawdzić zawór ciśnienia paliwa mondeo sprawdzić zawór ciśnienia powietrza
podłączyć telewizor philips router linux commander kosztorysy elektryczne
wentylator łazienkowy pozycja pływająca
Moment zaczepowy w silnikach BLDC - wartości i wpływ Piszczenie pralki Samsung WW80AA126AX - przyczyny i rozwiązania