W tym typie Webasta pompa paliwa podaje paliwo cały czas - jest napędzana silnikiem wentylatora. Dopiero elektrozawór otwiera dopływ paliwa. Po włączeniu pieca powinno być słychać cykanie, jak zawór otworzy się - cykanie cichnie. Sprawdź elektrozawór - zdemontuj/sprawdź/wyczyść. Impulsowo jest zasilana pompa (zewnętrzna), ale w Thermo Top C.
Moim zdaniem niekoniecznie jest to problem z instalacją zapłonową. Sprawdzenie cewki: Pomiar rezystancji uzwojenia: pierwotna strona od 3-6 Ω, natomiast wtórna 12-22 kΩ - w zależności czy mierzymy z opornikiem (fajką).Można zmierzyć indukcyjność obu uzwojeń mostkiem i porównać z inną dokładnie taką samą i sprawną cewką. Sprawdź opornik fajki,...
Musisz to zrobić doświadczalnie. Generalnie chodzi o to aby pływak mógł zamknąć dopływ paliwa i nie może paliwo się przelewać otworami dysz powietrza i gardzielą gaźnika , z dyszy głównej. Jak cyka na 3 rowku od góry to tak ma być, po to są te rowki aby ustawić skład mieszanki, sprawdź sobie na jaki kolor wypala świece, jak będzie kawa z mlekiem to...
Obwód ładowania uszkodzony. Sprawdź doloty powietrza, zanieczyszczenie wewnętrzne chłodnicy powietrza, siłownik hamulca silnikowego, obudowę filtra powietrza, czy nie jest popękana. Wloty powietrza przed filtrem... Różne rzeczy kierowcy potrafią wkładać do wlotu powietrza. Od butów roboczych po butelki z płynem i reklamówki z zapasowymi żarówkami. :)...
1. Sprawdź czy dysze nie zostały pozamieniane przy montażu. Jeśli są dysze bez oznaczeń to wymienić na nowe, gdyż takie dysze ciężko rozróżnić (w szczególności dyszę główną z dyszą ssania). 2. Oznaczenie IFA na gaźniku ma każda chińska podróbka. Tylko oryginał BVF DDR i pseudooryginał MZA mają na korpusie logo BVF. W tym drugim oznaczenie MZA widnieje...
Ten ostatni, to czerwony zawór (odcinający paliwo) Jeśli masz jakieś zapasowe części, to dołóż drugą krzywa blaszke sprężystą, bo błąd wskazuje na nieprawidłowe gaszenie motoru.(brak spadku ciśnienia) Może też to być wadliwy czujnik ciśnienia dawki paliwa, ale najpierw- zawór. Serwis zaczyna od wymiany. 12801 za niskie napięcie baterii- pewno z czasów...
EMS 135 Ciśnienie zasilania Opis Ciśnienie zasilania jest nieprawdopodobnie niskie w porównaniu z ciśnieniem znamionowym dla różnych warunków roboczych. Przyczyna Usterka może być spowodowana jednym z następujących czynników: •Jeden z zaworów przelewowych otwiera się zbyt wcześnie. •Zawór odcinający dopływ paliwa jest zamknięty. •Filtr...
EMS 4770 Zasilanie paliwem cylindrów Brak sygnału z zaworu elektromagnetycznego ilości paliwa do przedniego zespołu cylindrów 1-3. Usterka zaworu elektromagnetycznego lub przerwa w obwodzie zaworu elektromagnetycznego. Silnik pracuje bardzo nierównomiernie, jeśli zasilanie paliwem cylindrów nie działa prawidłowo. Sprawdź podzespoły obwodu, złącza i...
Sprawdź ten dopływ paliwa ze zbiornika, luzy na wale czy tłoku nie powodują gaśnięcia silnika po trzech minutach.
Popieram gromleon'a . Efekt powrotu pracy silnika po ujęciu gazu na to wskazuje. Duże spalanie też - wbrew pozorom. Sprawdź odpowietrzenie w korku baku oraz kranik i ustawienie pływaka. Najlepiej zlać całe paliwo, odkręcić kranik i zrobić porządne czyszczenie. Może pojawiła się rdza wewnątrz baku? Spalanie 5l/100km to kosmos dla takiego "piździka"....
APS 185 Nagłówek CAN Usterka Brak komunikatu temperatury albo nieprawidłowy komunikat temperatury z koordynatora lub ICL2. Przyczyna •Uszkodzony czujnik temperatury zewnętrznej (T27). •Niewiarygodna komunikacja CAN •Usterka obwodu szyny CAN. •Usterka w koordynatorze lub ICL2. Uwagi Gdy czujnik temperatury działa, nie ma to wpływu...
Może utyka na jednym cylindrze i rzuca silnikiem bo to masz tylko pod obciążeniem Dodano po 2 Sprawdź dopływ paliwa , może paliwa nie dostaje tyle co trzeba i rzuca silnikiem
Dopływ paliwa za słaby, sprawdź w zbiorniku czy są paprochy. Powinien tam być filtr wstępny w zbiorniku.
sprawdziłem iskrę i dopływ paliwa To jeszcze sprawdź ciśnienie paliwa oraz rezystancję kabli WN miernikiem
Dziękuje za info. Założone zostały żarówki Led do jazdy dziennej i zgłaszany jest komunikat dotyczący świateł . Jutro wymienię filtr paliwa aby wyeliminować powód zgłaszania komunikatu : sprawdź dopływ paliwa.
Odepnij na początek radio i sprawdź co się dzieje. Jeśli auto zapali, to przypatrz się przewodom w kostce ISO. Wypnij wszystko, co niepotrzebne, zostaw tylko te, które są niezbędne do pracy radia.
https://autobezpieczniki.pl/fiat-doblo-m... Według tego jest to bezpiecznik F21 lub F22 (pewnie w zależności od wersji), idąc po kablach znajdziesz gdzie wpiąć się w niego, zrób to za bezpiecznikiem.
Pływak w gaźniku nie jest za wysoko? Jeżeli napompujesz pali aż wypali do nie dopływa paliwo czyli zamyka je pływak który w czasie "pompowania" ręcznie opuszczasz. Sprawdź na pustym gaźniku. Czy paliwo samo napłynie bez pompowania? "Pompowanie" polega jedynie na opuszczaniu pływaka za pomocą przycisku przez co odblokowuje się dopływ paliwa. Gdy jest...
Skąd ja to znam ... Ostatnio dostałem 200 literków "pewniaka", a okazało się, ze to jakiś mix :-( Efekty podobne do Twojego. Co prawda spaliłem dwa razy więcej niż normalnie - wiadomo - ale dało rady. Rozwiązanie? Ustawienia paliwa i powietrza na minimum i otwarty wziernik - takie okienko do podglądania ;-)) Musiał dostawać swobodnie powietrza - to...
Sprawdź sobie wtrysk-prawdopodobnie się zawieszsza i dlatego takie stuki!Miałem to samo w Golfie III 1.9Td.Pozdrawiam.
Możliwości jest kilka, albo gaźnik nie jest dokładnie wyczyszczony, nieszczelność połączenia go z cylindrem, słaba kompresja. Spróbuj dociągnąć śruby głowicy, sprawdź i wyczyść zbiornik paliwa.
Myślę że może być to spowodowane przez wadliwy układ paliwowy, w przypadku mojego passata po wymianie oleju i filtrów kabinowych wszystko wróciło do normy i śmiga ponownie aż miło.
Po prawej stronie niebieski, o ile mnie pamiec nie myli to nr 12. Ale jak ci kontrolki nie swieca to raczej nie to.
Cześć, Lecimy od początku kulka w smoku, krzywy smok, pęknięty smok, uszkodzone przewody od góry smoka do filtra/ separu - czytaj nieszczelność po zimie może pęknąć po długości na przewodzie lub np. spadający lód z naczepy go uszkodzic. Brudny filtr pod pompka, kto go wymienia,😭. Pęknięte szkoło pojemnika separu. Wymieniony jeden z dwóch filtrów paliwowych....
Jest na pompie elektrozawór, który odcina dopływ paliwa po wyłączeniu zapłonu (najczęściej dochodzi do niego jeden kabel - zasilający). Sprawdź , czy pojawia się na nim napięcie +12V przy włączonym zapłonie. Najlepiej zrobić to kontrolką z żarówką albo miernikiem.
Podejrzewam że wysiadło ładowanie i skończył sie prąd z akumulatora naładuj go, jak po tym zabiegu odpali to musisz sprawdzić alternator.
136 Ciśnienie zasilania Ciśnienie zasilania jest nieprawdopodobnie wysokie w porównaniu z ciśnieniem znamionowym dla różnych warunków roboczych. Usterka jest prawdopodobnie spowodowana przez uszkodzony zawór przelewowy. Przyczyną może też być zapchany przewód powrotny paliwa. Kod usterki powstanie tylko wtedy, gdy wartość ciśnienia zasilania będzie...
Wyłącznik udarowy prawdopodobnie na słupku pod nogami kierowcy. Przyciśnij go i masz z bańki.
1. Uszkodzenie N108 - jak to sprawdzić i czy ma wpływ na odpalanie? 2. Czujnik g80 - jw 3. Niesprawny dopływ paliwa lub brak - paliwo jest, w przewodach leci, czy pojawia się na wtryskach . 4. Nieprawidłowy początek wtrysku - z wiadomych przyczyn na rozgrzanym silniku nie sprawdzę tego parametru, ale na zimnym w basic settings pokazuje 038 (blok drugi)...
Witam panowie Mam kosiarkę husgvarne mam taki problem jak załączam kosisko na elektromagnes strasznie telepiej traktorem i silnik staje dęba praktycznie gaśnie.Podpowiecie co to może być? Dodano po 3 Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Przyczyną gwałtownego szarpania traktorka i dławienia się (gaśnięcia) silnika podczas załączania kosiska może być zwiększone...
Możliwe że problem tkwi w imobilajzerze .Lubiały padać w nissanach co stwarzało takie właśnie problemy. Jeszcze bym wymienił profilaktycznie filtr paliwa(jest na ściance grodziowej)
(...) a co mogę zrobić żeby to naprawić Dodano po 2 Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Aby ustalić właściwą przyczynę nierównej pracy silnika i dźwięku przypominającego kosiarkę w SEAT Ibiza 1.4 MPI (2002 r.), należy przeprowadzić szereg podstawowych testów diagnostycznych. Najistotniejsze jest sprawdzenie stanu układu zapłonowego (cewki i przewody),...
Jeśli chodzi ci o tą kontrolkę.... http://obrazki.elektroda.pl/8532964500_1... to powodem może być błąd o którym pisałeś a dokładnie zawór odcinający paliwa: Ciśnienie zasilania nie spada wystarczająco szybko, gdy silnik zostaje wyłączony przez zawór odcinający paliwo. Zawór odcinający dopływ paliwa zaciął się w położeniu otwartym Jeśli...
Jaka może być przyczyna? W pierwszej kolejności sprawdź czy nie zatyka się dopływ paliwa do gaźnika ( zapchany filtr, śmieci w baku ... ) .
Witam. Moze jakis bezpiecznik sie spalil:) Pozdrawiam.
model quada to loncin 150 silnik na zimnym nie chce zapalić, na ciepłym pali bezproblemowo. Silnik pracuje równo. Palił dobrze i jak brakło mi paliwa, to przestał palić na zimnym. Kręcę rozrusznikiem i tak jakby nie dostawał w ogóle paliwa (świeca sucha). Jak zaleję pod świecę benzyny, pali na strzała i pracuje normalnie Wstępna ocena dostępnych informacji...
1 tak 2 podać napięcie na cewkę i zobaczyć czy się otworzy?
A ECU jaką widzi temperaturę?
Ten wężyk ma bardzo mały przelot, pół kropli wody go zablokuje przy zamarznięciu. Spróbuj strzykawką - przedmuchać i zassać. (oczywiście przed pompką) Pozdrawiam i powodzenia. Odgrzać w ogrzewanym garażu.
Witam mam ten sam problem gaźnik nowy iglica opuszczona na max a zapłon 3mm przed gmp a Mińsk dalej się dusi przy ruszaniu i ma okopcona świece (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji - Użytkownik opisuje problem z motocyklem Mińsk: dławienie silnika przy ruszaniu oraz okopcona świeca. - Gaźnik jest nowy, iglica opuszczona na maksymalnie...
Ja bym wstawił auto na podnośnik i jeszcze raz posprawdzał dokładnie przewody. Paliwowe oraz bak i wyjścia przewodów z baku ,czy aby lewego powietrza gdzieś nie dostaje?.Posprawdzaj szybko złączki przy filtrze paliwa:)
Najpierw sprawdź manetkę gazu, sprawdź linkę czy nie załamana,posmaruj. Jak nie pomoże- na górze gaźnika jest nakrętka- odkręcić i sprawdzić przepustnicę (iglica i sprężyna). Sprawdzić poziom paliwa w gaźniku (nie we wszystkich) i zawór zamykający dopływ paliwa do pływaka. Dość często paliwo w pływaku. Przepustnicę przy montażu warto przesmarować olejem.
Simson strzela w tłumik i nie wchodzi na obroty. Simson Strzela w Tłumik i Nie Wchodzi na Obroty - Analiza Problemu i Możliwe Rozwiązania (ID: 4060080) Witam serdecznie. Problemy z silnikiem, takie jak strzelanie w tłumik i trudności z osiąganiem obrotów, mogą być frustrujące, ale zazwyczaj wynikają z kilku podstawowych przyczyn. Poniżej przedstawiam...
Zbyt uboga mieszanka paliwowo-powietrzna. Dodając gazu zwiększasz dopływ powietrza a nie idzie za tym większy dopływ paliwa. Sprawdź dyszę główną w gaźniku i wydajność pompki paliwa. No i poziom paliwa w gaźniku. Czy pływak nie utopiony? Dziurawy.
W dolnej części gaźnika jest dysza odpowiedzialna za dopływ paliwa do "studzienki" z której pobierane jest paliwo do ssania. Sprawdź czy jest ona drożna. Tę rzecz często pomija się w czyszczeniu gaźnika.
Podłączone były tylko dwa przewody, jeden zaślepiony i jeden wolny, nic więcej. Na zdj wyżej w postach podłączone były ten wskazany czerwoną strzałką i i ten na którym jest filtr paliwa. Niejasny opis - czyli przewód z króćca na kolanku kolektora ssawnego z czym był połączony w gaźniku? I po raz N-ty o odmie przypomnę, bo wypychanie oleju przez wlew...
witam wszystkich i proszę o pomoc posiadam audi a6c5 2.4b v6 1999r 165km ÷gaz i mianowicie chodzi mi o to że czasami gasnie na wolnych obrotach i później ciężko odpalić czy ktoś może mi pomóc jaka jest przyczyną tego Wstępna ocena dostępnych informacji Witaj, Rozumiem, że posiadasz Audi A6 C5 z 1999 roku, wyposażone w silnik 2.4 V6 benzynowy o mocy...
Zobacz pod fotelem kierowcy.
zdejmij kleme na około 15 min i zobacz czy odpali te sterowniki moga sie przestawic i na paliwie nietrybi a na gazie chodzi. pozdro
Mieszkam we francji i tu jest problem ogolnie z dobrym mechanikiem . A po drugie nie zam zadnego mechanika w okolicy ktory by mi przyjechal na miejsce zrobic diagnoze A po co skoro i tam na trawniku nie naprawi tego.
387 Napięcie w obwodzie ma wartość wyższą niż dopuszczalna -przerwany obwód czujnika temperatury paliwa, -usterka obwodu czujnika ciśnienia oleju lub obwód przepływomierza masowego powietrza, 4745 Ciśnienie zasilania przekroczyło wartość graniczną dla danego okresu -czujnik ciśnienia dopływu paliwa wskazuje nieprawidłową wartość , -usterka zaworu przelewowego,...
Kolego jeżeli za każdym razem bez problemu odpala i chodzi te magiczne 2 sekundy to na 100% immo go trzyma.
Oparłem się na opiniach przeczytanych na forum mechaników samochodowych OBD2.pl Żeby je przeczytać trzeba się zarejestrować, ale za to można się wiele dowiedzieć. Gdybyś chciał się zarejestrować to podaję link do wątku http://obd2.pl/forum/viewtopic.php?t=202...
Zgadzam się w pełni z tym co ojcio pisze" Cytat z instrukcji mojego kotła:"Czerwony, dymiący ogień wskazuje na to, że dopływ powietrza jest zbyt mały. Jasny biały ogień wskazuje na to, że dopływ powietrza jest zbyt duży. Prawidłowy ogień jest wtedy, kiedy obserwujemy, czysty, intensywnie żółty płomień." więc tu masz odpowiedź na swój post lecz nic nie...
Jeżeli układy działają prawidłowo wg opisu, to cos z mechaniką. Rozrząd raczej odpada bo jest łańcuszek, może cos więcej. Ale trzeba wykluczyć elektronikę jak piszesz ze jest iskra i jest paliwo to powinien palić. Sprawdź kompresję. Zapytam jak sprawdzasz iskrę i dopływ paliwa z wtryskiwacza.
Sprawdź działanie pływaka w gaźniku tj. czy swobodnie się porusza i czy nie jest "zacięty" zaworek zamykający, współpracujący z pływakiem. Ponadto sprawdź, czy pływak nie jest dziurawy, gdyż może mieć w środku paliwo i zatapiać się gaźniku. Dodaję, iż w pewnym zakresie można wyregulować poziom paliwa w gaźniku, tj. poprzez dogięcie blaszki stykającej...
Drugą sondą się nie przejmuj. Czy czujnik temperatury silnika działa prawidłowo. Sprawdź co pokazuje pierwsza sonda przy nagłym wciśnięciu pedału gazu, przy schodzeniu z obrotów gdy sterownik silnika odcina dopływ paliwa, co na obrotach biegu jałowego, co przy stałej prędkości silnika - np 3 tyś obr/min. Przydało by się sprawdzić co pokazuje analizator...
Dobrze uszczelnij dopływ paliwa i odpowietrz. Spróbuj na samostarcie, by pompa paliwa obrotów dostała. Sprawdź przelew paliwa na wtryskach, może umarły.
Jak według kompa to właściwe przy słabym kopie. :) Zamiast cudować ze sterownikami sprawdź układ zasilania i szczelność oraz drożność dopływu powietrza. Jeden niesprawny wtryskiwacz albo przytkany dopływ paliwa i masz te same objawy. Nic o sprawdzeniu tego nie napisałeś.
Wiecie co to moze byc? wróżka.pl Sprawdź rozrusznik, Immo, dopływ paliwa itd.
Jak pisałem wcześniej podłącz woltomierz i mierz napięcie na przewodzie z sygnałem z czujnika ciśnienia. Do czujnika dochodzą trzy przewody: plus 5V, masa i sygnał. Mierz napięcie na podłączonej wtyczce pomiędzy masą a sygnałem. Przewody wysokiego ciśnienia skręcone. Napięcie powinno stopniowo rosnąć do 1,2V. Jeżeli napięcie nie rośnie popuść jedną...
sprawdź działanie wyłącznika położenia przepustnicy. przy ok 4000 obrotów, jeżeli wyłącznik wskazuje zamkniętą przepustnicę sterownik wyłącza dopływ paliwa do dyszy wolnych obrotów (hamowanie silnikiem)
Wg mnie "usterką" będzie brak paliwa w gaźniku. Sprawdź więc dopływ paliwa do gaźnika, drożność filtra paliwa i działanie kranika ( oraz ewent. podłączenie wężyków). W przypadku, gdy silnik zgaśnie i okaże się, że świeca jest sucha, to na próbę wlej ok. 2 cm 3 paliwa wprost do cylindra. Jeśli okaże się, że silnik natychmiast "zaskoczy", to będziesz...
Sprawdź dopływ paliwa do silnika (szczególnie pompę), przy okazji filtr powietrza. Takie samoczynne uruchamianie się pojazdu jest bardzo niebezpieczne, może spowodować zerwanie lub przeskok paska rozrządu więc uważaj na to.
Właśnie o tą świece płomieniową chodzi. Sprawdź czy jest dobra oraz czy sprawny jest elektrozaworek przy świecy który otwiera dopływ paliwa do świecy (czy jedno i drugie prawidłowo się załącza).
Sprawdź jeszcze przewód paliwowy i smok w zbiorniku.Znajomy mi podpowiedział ,że to może być przyczyną.Ja jeszcze tego nie robiłem(nie mam czasu),ale w najbliższym czasie tak zrobię.U mnie od dłuższego czasu jest wszystko ok. więc może zbiornik jest brudny i coś blokuje dopływ paliwa
Dopływ paliwa do sprawdzenia.
To o czym piszesz nazywa się kranikiem podciśnieniowym. Można go sprawdzić bez rozbierania zasysając wężyk idący do króćca ssącego lub karteru silnika. Po zassaniu paliwo ma płynąć. Jest to zwykły zawór sterowany podciśnieniem. Czasem pęka membrana i paliwo leje się do silnika wężykiem podciśnienia. A powodem niezapalania może być jeszcze: 1. Uszkodzone...
1 Sprawdź czy pływak dobrze odcina dopływ paliwa i nie "leje w dolot". 2 Sprawdź czy aby na pewno paliwo dochodzi do komory spalania (czy świeca po dłuższej próbie uruchomienia staje się wilgotna od paliwa) 3 Sprawdź zapłon. Ja zawsze ustawiałem na 3 mm przed punktem zwrotnym tłoka i było ok.
Chodzi oczywiście o zawór główny, odcinający dopływ paliwa do gaźnika. Przy okazji otwór odpowietrzający w korku wlewu paliwa ma być drożny. Sprawdź także czy pływak jest szczelny. Potrząśnij nim, a jak chlupie w nim paliwo to jest nieszczelny.
Czy po takim przymuleniu sprawdzałeś świecę (kolor, mokre/sucha) i czy ma "bogatą" iskrę. Sprawdź filtr paliwa, może zanieczyszczony i silnik nie otrzymuje odpowiedniej dawki paliwa. Może korek zbiornika niedrożny i podciśnienie "blokuje" dopływ paliwa do gaźnika. W jakim stanie są uszczelniacze wału silnika i "zawór membranowy". Może moduł szwankuje...
Sprawdź dopływ paliwa i powietrza, piszesz że szarpie przy redukcji na niższy bieg więc wtedy kiedy obroty idą w górę. Warto zajrzeć do elektryki na początek kable i świece. Jak nie pomoże to będziemy myśleć. pozdr
Odnośnie czyszczenia gaźnika: jeśli masz typ 16N3, to jest w nim jeden kanalik, który bywa przeoczany przy czyszczeniu. Trudno osady z niego też wypłukać albo przedmuchać. Jest on między "komorą" paliwa dyszy głównej i wolnych obrotów: http://obrazki.elektroda.net/25_12776738... To nie jest dysza, więc można sprawdzić drożność kawałkiem drucika....
4788 Zasilanie paliwem cylindrów. Zbytki niski poziom napięcia do sterowania zaworem elektromagnetycznym ilości paliwa do tylnego zespołu cylindrów 4-6. Przyczyną usterki może być uszkodzony akumulator lub usterka w zaworze elektromagnetycznym. Mogła także wystąpić wewnętrzna usterka jednostki sterującej. W wyniku usterki wyłączono podawanie reduktora....
Witam , Kolego nie napisałeś czy jest to silnik po remoncie czy nie, sprawdziłeś luzy zaworowe i uszczelkę pod głowicą? ,sprawdź też czy paliwo ze zbiornika normalnie dopływa do pompki zasilającej /może kranik przytkany w zbiorniku/ sprawdź też czy korek od zbiornika ma drożny otworek, niekiedy zdarza się że gumki /uszczelki/przy pompce lub filtrze...
Kolego, rozmawiamy jak gęś z prosięciem. Przecież się pytałem czy Bosch, bo nawet nie napisałeś jaką masz pompę. Rozumiem, że to Bosch? To żeś nawet się nie zająknął, że to nie Bosch... Tu nie ma jasnowidzów którzy wiedzą jaki masz osprzęt na silniku. Ale do rzeczy: Skoro masz Lucas Epic - to masz immo. Czy zachowuje się prawidłowo - czyli po włączeniu...
Ciśnienie zasilania EMS 53253 T1742309 Opis Ciśnienie zasilania jest nieprawdopodobnie niskie w porównaniu z ciśnieniem znamionowym dla różnych warunków roboczych. Przyczyna Usterka może być spowodowana jednym z następujących czynników: •Jeden z zaworów przelewowych otwiera się zbyt wcześnie. •Zawór odcinający dopływ paliwa jest zamknięty....
Witaj! Nic nie kombinuj, wstaw z powrotem ten sam kondensator. Pisałeś, że cieknie ci paliwo z tłumika. Wyraźnie napisałem ci zmniejsz dopływ paliwa przez przesunięcie iglicy o jedno wcięcie tak by mniej paliwa było w komorze gaźnika. Zobaczysz świeca będzie lepiej wypalona, będzie palił lepiej. Mieszankę rób w/g instrukcji tego silnika. W CPN pomogą...
Może dopływ paliwa szwankuje, sitka zabite?
Jeśli paliwo stało kilka miesięcy w zbiorniku to jest do wymiany ze względu na odparowanie najbardziej lotnych frakcji. Pozostałe w zbiorniku składniki paliwa maja wyższą temperaturę zapłonu i rozruch będzie bardzo utrudniony. Sprawdź dopływ paliwa , wyczyść gaźnik i go wyreguluj. Jak dalej nie bedzie palil to wlej przez otwór świecy kilka ccm paliwa...
Tak, ale to nie jest dysza tylko elektrozawór odcinający dopływ paliwa do dyszy w gaźniku.
Powodów może być bardzo dużo. Może dostaje zbyt mało paliwa (zabrudzone dysze), za mały dopływ paliwa z baku (podciśnienie w baku zatkany odpowietrznik) lub powietrza (filtr). Może zdejmij metalową osłonkę z fajki, może mieć przebicie. Sprawdź czy ma dobra iskrę i czy iskra nie skacze na boki. Może silnik się przegrzewa. Naprawdę bardzo trudno określić...
pompka paliwa napędzana ciśnieniem ze skrzyni korbowej, I dlatego nie ma wężyka powrotnego. Zawór z pływakiem w gaźniku był silniejszy od ciśnienia dopływu paliwa. Wszystkie pompy paliwa napędzane mechanicznie mają wężyk powrotu.
Nie korek. :) Króciec dopływu paliwa do filtra.
Witam opis błędu 53253 Ciśnienie zasilania Ciśnienie zasilania jest nieprawdopodobnie niskie w porównaniu z ciśnieniem znamionowym dla różnych warunków roboczych. Usterka może być spowodowana jednym z następujących czynników: •Jeden z zaworów przelewowych otwiera się zbyt wcześnie. •Zawór odcinający dopływ paliwa jest zamknięty. •Filtr...
Witam posiadam motorykę która po odpaleniu pochdzi chwilę i gaśnie. Po ponownym odpaleniu pochodzi chwilęi zgaśnie. Nowa cewka, świeca, kondensator, fajka razem z kablem. Proszę o pomoc. Sprawdź podstawową sprawę: czy masz drożny otworek/rowek odpowietrzający bak. W motorynce brata, aby taki problem się więcej nie powtarzał zrobiłem w korku małą dziurkę...
Sprawdź czy działa podciśnieniowy zawór paliwa.
Masz immobilizer na pompie czy sam zawór?Jak masz immo to sprawdź na wtyczce czy jest zasilanie o poprawnej wartości czyli tyle co na akumulatorze po przekręceniu stacyjki a jeśli nie ma to sprawdź na zaworze który odcina dopływ paliwa na pompie - mozliwe że masz za duży spadek napięcia i zawór zostaje zamkniety.Oczywiście do przeglądnięcia cała elektryka...
Włąśnie kupiłem BW 50 i mam problem z odpaleniem startuje za każym razem pompa wody i powietrza ale do komory nie podaje paliwa . http://obrazki.elektroda.net/32_12866495... http://obrazki.elektroda.net/20_12866495... Sprawdź zaworek czy dostaje napięcie i otwiera dopływ paliwa.
Napisałem iglica nie zamyka dopływu paliwa. Jak pływak sprawny to spowoduje że iglica zamknie dopływ paliwa. Jak jest uszczelka to ja wymień tą pod iglicą. Jak jest regulacja to prawidłowo ustaw docisk iglicy. Dziurawy pływak wymień go. Filozofii nie ma, masz odpowiedź, znajdź ją w zdaniach powyżej w tym poście. Dodano po 2 Dałem ci link, ale pewnie...
Witam Kiedy ostatnio wymieniałeś filtr paliwa itd. Zacznij od podstaw szczelność dolotu powietrza filtry dopływ BP sprawdź przewody itd czy na pewno nigdzie się nie poci i zapowietrza.
Sprawdzić ciśnienia paliwa to nie mam jak, jedynie odpiąłem dopływ paliwa do listwy i zlałem trochę benzyny do kanistra włączając pompę paliwa. Robiłem już tak wcześniej, na samym początku. Ale dziś postanowiłem spuścić całe paliwo. Po włączeniu pompy, paliwo zaczęło lecieć pod ciśnieniem ale po jakichś 200ml pompa chodziła a już nie leciało. Samochód...
sprawdz dopływ paliwa - gaznik i kranik
Regulacja gaźnika to podstawa, przecież nie można kupić, założyć i jeździć. Należy ustawić ilość dopływu paliwa, dopływ powietrza, czyli wzbogacenie mieszanki. Taką regulację należy bezwzględnie przeprowadzić.
Dopływ paliwa.
Odnośnie krzywki przerywacza. Należy ją tak ustawić by podłużne nacięcie zgrać z znakiem na kole z magnesami. Widać to na fotkach mimo, że części zużyte, nowe poszły do tej zielonej Jawy z 1971r. http://obrazki.elektroda.pl/6300585300_1... http://obrazki.elektroda.pl/5995314300_1... http://obrazki.elektroda.pl/9832962100_1...
Nie znam się za bardzo, ale wydaje mi się, że nie powinien buchać ogień z wylotu. Jakieś zakłócenia w dopływie paliwa mogą być, dysza paliwowa, jeżeli istnieje a chyba powinna, może być rozkalibrowana. Najlepiej byłoby dopaść papiery instrukcyjne.
Sprawdź elektrozawór paliwa czy zamyka dopływ benzyny.
Tym elementem może być elektrozawór "ssania". Jeśli zalewa się to może znaczyć że się podwiesił i jego odpinanie niewiele pomoże. Działa tak że gdy silnik w fazie rozruchu - wciąga iglicę i otwiera dopływ dodatkowego paliwa. Spoczynkowo - bez prądu powinien być zamknięty. Jeśli się "zawiesił" i jest stale otwarty lub - dostaje sygnał ze ma być otwarty...
W załączniku jest ilustracja jak ustawić poziom paliwa w maluchu. Opis: Regulacja skrajnych położeń pływaka: 1 – pokrywa gaźnika; 2 – uszczelka; 3 – pływak; 4 – ramię pływaka; 5 – ogranicznik górnego położenia pływaka; 6 – ogranicznik dolnego położenia; 7 – iglica zaworu; 8 – dopływ paliwa; A – minimalna...
dopływ paliwa odcina dopływ paliwa dopływ paliwa sprawdzić
włączać wyłączać laptop zmienić biegunowy wpadło bębna
zabezpieczenie przedlicznikowe zawór grzejnikowy wymiana
Chevrolet Cruze Ecotec 1.6/1.8 – ustawienie pierścienia impulsatora 5636119, synchronizacja rozrządu Chevrolet Cruze 1.6 F16D4 – ustawienie rozrządu, parametry, kod 5636119, czujnik CMP