Witam może turbina się kończy. Odłącz przewód pomiędzy kolektorem a głowicą i odpal.
czy do auta WDB9066351S438783 pasuje regulator nr A 007 153 14 28 Pasuje. Aktualnie jest dostępny zamiennik 009 153 31 28 Sprawdź wakuometrem, czy wszystkie odbiorniki podłączone do "puszki podciśnieniowej" są szczelne. Zdarzają się upływności i to wpływa na cały podciśnieniowy układ regulacyjny. Drugą popularną usterką w systemie doładowania silnika...
Tam moze byc milion problemow. Od turbiny, weza peknietego po rozwalone klapy w dolocie. Bez wyczytania bledow sie nie obejdzie. W sprinterze akurat występują kolektory bez klap, po za tym reszta się zgadza.
A jak doszło w ogóle do awarii ? Przed tym kolektorem palił?
Dymi i cyka czyli uszczelka lub pęknięty kolektor wydechowy.
w sprinterach czesto peka rura gumowa doprowadzająca powietrze z turbiny do kolektora
Ja osobiście nie wierzę w test dymem - za niskie ciśnienie podawania. Kiedyś opisywałem swój „patent” na test sprężonym powietrzem. Tak do około 1,5 bara max. A potem osłuchiwanie okolic kolektora ssącego.
Zasilania czujników sprawdzone wszystko ok , sprinter zachowuje się jak mu się podoba. Oddam do elektryka niech zajrzy w kompa i zobaczymy, przecież oprócz turbin to wszystko jest podmienione a mocy nie ma. Dzięki za odpowiedź U elektryka terminy, więc jeszcze sam patrze co go boli i jak odłączę czujnik w obudowie filtra powietrza to błąd ciśnienie...
Błąd przekaźnika świec,nie ma wpływu na moc.Jakie masz ciśnienie w railu i w kolektorze.??
ten błąd to przełanczanie kolektora ssącego sprawdż układ podciśnień
Rozwiązanie: małe pęknięcie kolektora dolotowego- na pierwszy rzut oka w ogóle niewidoczne. Wymieniony kolektor i wszystko gra.
witam Tez mam z takim motorem tylko ze jeszcze Intelcooler i umnie tez sie to dzieje.Czujnik chyba sie znajduje jak leci do turbiny by musiał pan pokazać zdjęcie silnika to wtedy bym panu powiedział bo są 2 typy kolektorów.
Hej. Dzięki za odp. U mnie silnik suchy jak pieprz, a podkładki pod wtryskami nowe... Co powiesz na uszczelkę pod kolektorem wydechowym?
Auto naprawione, gwizdanie ucichło. Okazało się że do wymiany jest też szpilka górna, podczas dokręcania się urwała. Obydwie szpilki trzymały się na skrawku metalu. Szpilki udało się rozwiercić i wykręcić dzięki dorobionemu przyrządowi do prowadzenia wierteł. Dodatkowo splanowałem kolektor.
Ciśnienie w kolektorze ssącym 986 hPa. Nie zmienia się.
Dzieki za info, zamykam temat.
nie pamiętam jak jest w waszych silnikach ale ja miałem podobny przypadek jak kolektory ssące są zanieczyszczone i nie ruszają się w nich klapy wirowe przez ten nagar z egr
Witam. Mam podobny problem. Też mam takie wysokie ciśnienie oleju. Olej wypluwa kolektorem wydechowym. Możesz napisać co było przyczyną usterki?
Rura gumowa to "odzysk" ze starej rury turbo która jest w tym miejscu. A w zasadzie jest w tym miejscu, ale w Sprinterze 906 z poprzednim silnikiem 646. Średnica jest zbliżona. W jeden koniec wstawiony jest krążek z aluminium o tej średnicy "ok. 50 mm." i zaciśnięty cybantem, W krążku jest osadzony zaworek. Sposób montażu do osobistej inwencji. Podejrzewam,...
Tak. Temat zakończony. Wymieniłem turbo plus kolektor wydechowy. Od tego czasu spokoj.
Witam. miałem podobny problem.w tym modelu lubią pękać kolektory ssące. Proponuję sprawdzić go bardzo dokładnie
Zobacz czy rura gumowa od intercolera do kolektora cała, lubią sobie pękać w zimie.
Na przepustnicy przed kolektorem ssącym. Podaj jaki masz system sterujacy? CR/EDC 16CP 31 ?
Wymiana napinacza to banalna sprawa, odkręcasz go po prostu z głowicy, i nowy oczywiście napompowany olejem wkręcasz z powrotem, gorzej jest z dostępem do tego napinacza, w sprinterze dojścia nie ma trzeba rozkręcić trochę rzeczy przy kolektorze ssącym tzn. przepustnice, moduł świec żarowych, wsporniki przepustnicy, ja wyciągnąłem też alternator żeby...
Mam pytanie, czy do Mercedesa kaczki zmieści się silnik 2.9 Turbo (122km) ze sprintera I gen.? Czy odstające turbo na kolektorze wydechowym się zmieści? Aktualnie mam 2.3 79km w najdłuższym i najwyższym blaszaku na bliźniakach i jest słabe i wolne. Za wszelkie sugestie/opinie o tej przeróbce będę niezmiernie wdzięczny :)
wielkie dzięki jutro pojadę i sprawdzę,a nie sądzisz,że może być to pompa paliwa daje za mało paliwa i jest slabe ciśnienie.Jak da mu się plaka w kolektor to zapala
Witam. Przy wymontowaniu turbiny nie było uszczelki pomiędzy kolektorem wydechowym a turbiną, teraz się zastanawiam czy nie powinno jej tam być, czy po prostu się wypaliła. Proszę o odp.
316cdi więc założyłem że 906 No to źle założyłeś: https://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-B... W linku nie ma ostatniej generacji Sprintera, ale on również ma wersję o oznaczeniu handlowym "316 CDI" Do tego (żeby nie było za łatwo) model 906 ma dwa silniki: 646 (wcześniejszy) i 651 (późniejszy). Oba auta można było kupić z oznaczeniem "316...
Do sprawdzenia wiązka silnika w miejscach gdzie przechodzi z silnika na nadwozie. Są to dwa wsporniki (jeden pod kolektorem ssącym i drugi przy zawieszeniu silnika (na dole) oraz miejsce w którym wiązka wisi nad podłużnicą (blisko obok). Objawy są typowe: gwałtowne przyspieszanie lub hamowanie silnikiem powoduje jego przechylenie i kontakt wiązki z...
Witam posprawdzaj wezyki podcisnieniowe i w okolicach kolektora ssącego moze się którys przetarł albo spadł
Auto pochodzi z Belgii, norma EURO 5 Masz motor 651.955. Trafia się sporo usterek układu podciśnienia silnika. Pierwsze to sprawdzasz podciśnienie w systemie - powinno się utrzymywać nie mniejsze niż ok. 600 milibarów. Jak jest mniejsze, lub momentami się traci to szukamy winnego. Może to być uszkodzony element, a może przetarta lub "wypadnięta" rurka....
Dziś spróbowałem plaka do kolektora dolotowego. zapalił bez problemu. ciśnienie paliwa przy rozruchu to 110 bar.
moim zdaniem bardzo prawdopodobne jest, że uszczelnienie pod wtryskiem się przepaliło i puszcza :):) ściągnij kolektor ssący. tą górną częś na torksy i tą pokrywe na imbusy :) tam zobaczysz wtryski . po odpaleniu auta zobaczysz czy to wina uszczelnienia pod wtryskiem :) będzie to widoczne :) na 99.9 % to będzie to :) koszt naprawy razem z uszczelką...
Witam. Temat trochę stary i też przymierzam się do takiego swapa. Już zakupiłem . Mercedesa c klasa 2.7 cdi Kolektor 2.7 Sprinter Dzwon skrzyni ze sprintera 906 2.2 Z tego co znalazłem w internecie trzeba będzie zakupić stacyjkę z Mercedesa sprintera 906 Jak będę w trakcie prac przekażę wszystkie informacje potrzebne do takiego swapa . Cena 7000zł to...
Auto ma dopiero 160 tysięcy przebiegu, a dolot wiadomo jaki jest w autach z EGR, czysty jest tylko na etapie montażu ;) Jak tak podpowiadasz to w przyszłym tygodniu zdejmę mu kolektor i umyję go i sprawdzę drożność.
Zobacz prawy tylny róg silnika- pod kolektorem wydechowym czy nie masz strużki na bloku silnika.Tam lubiały puszczać uszczelki.
Kolektory,łapy i sprzęgło,ja tylko sugeruje,ponieważ kiedyś zmieniałem w starym 310 .
Czujnik temperatury paliwa w CDi znajdziesz pod kolektorem ssącym, kostka elektryczna na 2 piny. Czujnik wkręcony w układ zasilania paliwem. Pozdrawiam.
najtaniej wychodzi zakup okulara z Niemiec z takim motorem, a było ich sporo i naprawdę można tanio kupić, dużo kasy też się odzyska bo on sporo waży nawet bez silnika, pozostaje przekładka kolektorów i misy ale to już pikuś.
Witam, mam ten sam problem co Ty. Zrobiłem już prawie wszystko co jest możliwe. Kolejną rzeczą obstawiamy pęknięty kolektor ssący, jak tylko będę coś więcej wiedział to dam znać. Jaki przebieg ma Twój Sprinter? 316?
Witam , mam podobny problem w MB 203 2.7 CDI tyle że u mnie auto jak jest zimne to chodzi jak burza gdy jednak rozgrzeje się zaczyna tracić moc, po zatrzymaniu i zgaszeniu i ponownym odpaleniu auto chwilkę chodzi normalnie a potem ledwie jedzie i zmienia biegi przy ok 2000 obrotów, tak jakby turbina wcale nie załączała się. Podłączenie kompa zakańcza...
Udało ci się uporać? Dodano po 6 Mam podobny problem. Do 2-2.5tys. silnik pracuje idealnie powyżej zaczyna drżeć i dymić na biało-niebieskie. Problem jest na Prawej głowicy. Wtryski sprawdzone, dolot odpięty przy kolektorach, kolektor wydechowy zdjęty. Rozrząd po prawej stronie przestawiony o pół zębu 10°. Ale wątpię żeby to skutkowało takim problemem....
Hej. wystarczy założyć inną gruszkę - taką, która sterowana jest nadciśnieniem, np. z kolektora dolotowego. A ogarnąłeś całą przekładkę już ? bo ja jestem na etapie montażu silnika 2.9 td z e-klasy do terenówki, ale z zastosowaniem sterownika od Sprintera. Pozdrawiam
Cześć jedzie gdzieś do 3000tys na każdym biegu czyli pracuje w tzw trybie awaryjnym. 3 tysiące tysięcy to jest TRZY MILIONY. To na pewno nie jest tryb awaryjny. zamieniłem przepływki w aucie jest ta nowego typu nr: A645090004880 Natomiast założyłem na podmianę taką starego typu: A6510900148 Części i ich zamienności nie dobiera się na podstawie numeru...
Witam Mam samochód mercedes sprinter 2.7 CDI mój problem polega na tym że gdy jadę dodaje gazu odcina na chwilę mu moc jak by go przytykalo błąd jaki zgłasza p0105 czujnik ciśnienia map w kolektorze dolotowym czujnik został zamieniony instalacja sprawdzona wszystko jest dobrze podciśnienie ma turbina po regeneracji czujnik tzn binderek został podmieniony
Może to wyda się błahe i głupie ale wymiana filtra oleju w Passacie b4 TDI z klimatyzacją, ni z góry ni z dołu. Upierdliwe i notorycznie zacierające się mechanizmy ręcznego hamulca w tylnych zaciskach praktycznie w każdym VW audi seat skoda gdzie tylko jest ręczny na dźwigni wychodzącej z zacisku. W szczególności golf 2, 3, i Passat b4. Przerdzewiałe...
Można zobaczyć czy będzie chodził na plaku :) Zawsze odpalamy tak toporne diesle jak są zapowietrzone. Wiem że to może jest głupie co pisze ale naprawde jak się taki sprinter 2,9 cdi zapowietrzy to ściągam rure z kolektora ssącego, kolega kręci, sikam plakiem auto chodzi, jak przeciągnie paliwo zaczyna samo chodzić. A kręcić akumulatorem szkoda rozrusznika:)
Witam , mam problem z moim sprinterem 315 906 2006 r 2cdi , raz na jakiś czas zaczyna dymic pod maską w okolicy dpf kolektora wydechowego nie wiem co może być przyczyną kolektor wydechowy cały szczelny(nowa uszczelka ) , egr nowy, kolektor dolotowy wyczyszczony .Dodam próbowałem szukać rozwiązania i po odpięciu wtyczki z przepływomierza przestaje dymić...
Sprinter 906 OM646 313. Błąd niskie ciśnienie doładowania 2359-001. Błąd pojawia się na 5 i 6 biegu. Ciśnienie zadane 24.. ciśnienie osiągnięte 21.. Auto przechodzi w tryb awaryjny i nie jedzie do ponownego odpalenia. Podmienione na nowe elektrozawory od sterowania turbinami. Wymieniona turbosprężarka na regenerowaną - Mielec Podmieniony EGR z innego...
Któryś czujnik robi zwarcie ,na zasilaniu 5 V .1 pedał gazu ,2 czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym ,3 czujnik różnicy ciśnienia gazów wylotowych ,4 sterownik EDC .Odłącz po kolei i sprawdzaj napięcie cz jest 5 V .Najczęściej siada 3.
Kolektor zdejm - roboty nie jest dużo, a dostęp o niebo lepszy. (nie zapomnij o dwóch śrubkach na tylnej płaszczyźnie kolektora) Jeżeli regulator ma uszkodzenie mechaniczne (zatarcie) - to zdjęcie wtyczki sytuacji nie poprawi. Ale zaciekawiłeś mnie - będę musiał to sprawdzić w serwisówce.
Ta wtyczka z dwoma pinami to tzw licznik impuslow wtrysku .Informuje komputer sterujacy pompa wtryskowa o ilosci i czestotliwosci wtrysku. Co do braku mocy sprawdz czy zawor egr nie jest uszkodzony. Czesto sie zacina i zostaje otwarty.Zaciaga spaliny do kolektora ssacego i moze byc brak mocy.Najlepiej zaslepic na jakis czas egr od kolektora ssacego...
Panowie pomocy !!! Mam ciągły problem ze swoim sprinterem 2.2 cdi. Samochod przejeżdza w granichach 15 tyś. na miesiąc, oleje zmieniane co mniej więcej 8-10 tyś. Olej to mobil delvac półsyntetyczny. Na silnik szkoda mi juz nerwów (co 5 20-30 tyś km wymiana uszczelek pod wtryskiwaczami a tam sruby malutkie wiec latwo przekręcić, zatarcie na 2 tłoku,...
co sądzicie o tym środku ? czy mogę go użyć? http://forte-nwe.pl/Trudny-Rozruch-Diesl... Forte Advanced Diesel Fuel Conditioner rozwiąże twój problem z uruchomieniem...
po wykasowaniu jest okej ale po paru km znowu to samo Sprawdź w trzech miejscach BARDZO DOKŁADNIE wiązkę łączącą silnik z nadwoziem: - pod kolektorem ssącym jest wspornik do którego "złapana" jest wiązka. - na samym dole jest drugi wspornik - trzecie miejsce - to wiązka może trzeć o kant podłużnicy tuż obok dolnego wspornika. Wiązka jest w nylonowej...
Czy ktos moze mi udzielic informacji na temat ..ustawienia zaplonu Mercedes Sprinter 208 D .....silnik 2,3 80KM 1 .Jak odpowietrzyc pompe wtryskowa 2.W ktorym momencie ,jakim ukladzie blokuje sie pompe ???pompa jest przestawiona i nie moge jej ustawic wg znakow na wale ....na co mam zwrocic uwage zeby pompe w odpowiednim momencie zablokowac ...... 3Po...
Zawór jest na listwie CR od strony grodzi na dwie śróbki torx, trzeba zdjąć kolektor ssący wtedy jest w miarę dostęp. Twoje objawy wskazują raczej na wtryski. Ja zacząłbym naprawę na twoim miejscu od wymiany filtra i sprawdzenia drożności smoka w zbiorniku...
Zalety: Jezdzisz o polowe taniej nisz na PB Wady: butla zajmuje miejsce w bagazniku, koniecznosc wymiany filtrow gazu co jakis czas (koszt niewielki), przy przegladzie troche drozej Lpg to bardzo fajna sprawa pod warunkiem ze jest zamontowana i wyregulowana prawidlowo. Nie dziwie sie wcale ludziom ktorzy narzekaja na lpg, bo jak instalator nie ma pojecia...
witam troche to trwało praca mnie zarzuciła robota bylem u elektryka na kompie i stwierdził błędy nastepujace - czujnik swiateł hamowani - sterowanie cisnieniem doładowania - obwód cisnienia barometrycznego/absolutnego w kolektorze - obwód czujnika temperatury powietrza wlotowego - synchronizacja pozycji wału korbowodu i wału rozrzadu - sygnał CAN z...
I skąd tam pompowtryski? Witaj. Mechaniki nic więcej niechcący Powiedzieć. 1. B. P0107 pisze w kom.. - czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym. - zwarcie obwodu do masy. - Błąd stały 2. Błąd. P0087 - ciśnienie paliwa poniżej wartości granicznej - błąd nieciągły Samochód wcześniej nie miał żadnego problemu tylko przy starcie czasami ciężko palił jak...
Witam mam mały problem z czarnym dymem. Jak nim jade to odrazu jak wchodzi jakies obroty sadzi czarnym dymem.Przeczyściłem przewody do turbiny, i z intercoolera do turbiny.Max obrotów 4,5tys.Tez jest tak że jak wcisne gaz i powyzej 2tys obrotów to przewód od kolektora do intercoolera pęcznieje.Co to może być za przyczyna że tak czarnym mocnym dymem...
Turbina nie da większego ciśnienia w trybie awaryjnym dopiero jak wzrośnie dawka paliwa ciśnienie wzrośnie a tryb awaryjny może być wywołany złym wskazaniem przez czujnik ciśnienia lub uszkodzonym wtrysku sterującym ,czujnik położenia wału gdyby był uszkodzony to nie odpali i czujnik temperatury powietrza bo gdy ma przerwany obwód pokarze wysoką temperaturę...
Wiązki są ok, czujnik doladownia w kolektorze zmieniałem na nowy jakies 5tys km wiec powinien być ok, podmieniłem czujnik zasysanego powietrz-ten w obudowie filtra- jak na razie jest ok, błędów brak, jednak robiłem tylko krótkie testy, dziś przejadę trase i zobaczymy.
Witam. Od czego by tu zacząć.... Mam sprintera 902 2,2 cdi 80kw z 2005r i problem z odpalaniem sprintera jak jest ciepły. Bardzo długo kręci. W ostatnich miesiącach zostały zregenerowane wtryski, pompka wstępna, oringi układu paliwowego, zawór regulacji ciśnienia, termostat wraz z czujnikiem temperatury płynu chłodzącego, rozrusznik i nowy aku. Po podłączeniu...
Nie piszesz który to model Sprintera CDI - przyjmuję, że ten starszy. Zacząłbym faktycznie od kontroli błędów. W tym typie przecierają się wiązki silnika w trzech miejscach: w miejscu mocowania do wspornika pod kolektorem ssącym, w miejscu mocowania do wspornika na dole, (na przejściu wiązki z silnika na ramę) oraz trochę w prawo może trzeć o kant podłużnicy...
Witam ale dlaczego na samostarcie bezpośrednio w kolektor ssący nawet sie nie odezwie???czyżby bez grzania świec ten silnik nawet sie nie odezwał???w immo jest brak błędów a dioda na włączniku zamka centralnego miga,co mu może być???
Tak, to jest skrzynia sprintshift, doszedłem już że ten dźwięk jednak nie ma nic wspólnego z zapalaniem. Na pewno skończy się tak, że go gdzieś zaprowadzę, tylko chciałbym mniej więcej wiedzieć co może mu dolegać, żeby mnie nie nacięli. Aha zaglądałem pod kolektor i tam wszystko jest jak nowe! Czytałem o układzie paliwowym w CDI że wrażliwy itp. ale...
Masz już w "kompie" wszystko, co chcesz wiedzieć. No ale lepiej dyszlem od łopaty słuchać, rękę na kolektor przykładać. Odłączyć możesz wtryskiwacz ale nie w trakcie pracy, żeby się czegoś dowiedzieć. Faktycznie tą metodą to dojdziesz do dziury w tłoku. Rozwojowy wątek, kopalnia wiedzy o CDI.
Zrobiłem. Mam błędy edc i gość mówił że to od abs. Przed chwilą auto zawiozlem do tłumikarza gdyż łącznik elastyczny za kolektorem ma przedmuchy i o ile klekotanie by to wyjaśniałoby to spadek mocy i to aż taki szczerze wątpie. Ale nic oddalem, zobacze i dam znac Dodano po 1 Tak było abs\esp a raczej ASR
Zadziałanie zaworu skutkuje zmianą ciśnienia doładowania w kolektorze dolotowym. Jaka jest charakterystyka? Nie dojdziesz do tego, bo jest zależna od zbyt wielu rzeczy: obrotów silnika, stopnia obciążenia silnika, stopnia naciśnięcia pedału gazu, temperatury silnika, temperatury otoczenia, ciśnienia powietrza zewnętrznego i na pewno jeszcze o jakimś...
Witam, jakie powinno być ciśnienie na listwie sprinter 906 2.2 cdi biturbo 313 2008r Problem polega na tym, iż auto wchodzi w tryb awaryjny, zarówno przeładowując jak i niedoladowując. Wywala bledy przeladowania i niedoładowania. czasem również egr oraz przeplywki. Turbiny po regeneracji, caly układ dolotowy- od turbo przez intercooler, kolektor- dokładnie...
dziekuje za podpowiedz .....wlasnie .....po ustawieniu tego wszystkiego ....krople paliwa wyrzucalo z wezyka w momencie kiedy mijaly sie znaki na walku rozrzadu ....wydawaloby sie ze wszystko robie ok .......a mimo to samochod nie chce zapalic .....momentami bardzo kopci ....odkrecilem kolektor i okazalo sie ,ze na 3 tloku wypala ...a na pozostalych...
eksploatacja auta na gazie - normalny objaw że strzeli w kolektor ssący i nigdy nikt nie będzie w stanie przewidzieć kiedy to nastąpi - dlatego zachodzi konieczność zamontowania zaworów przed uszkodzeniem kolektora ssącego i pozostałych elementów a odnośnie kto zawinił ??? gazownik będzie winny jeżeli właściciel nie wymieni świec lub przewodów lub zdusi...
Okey, masz rację. Jednakże ze spływem oleju z filtra to tak nie jestem do końca przekonany, że to źle. Wydaje się, że to tylko pompa jest po drodze spływu. Powiem Ci więcej, za każdym razem kiedy wymieniam olej to nigdy go w puszce nie było, więc? Przebieg mojego OM651 170KM to 270 i nic się nie dzieje. Przy 200tu wymieniłem: wspomniany wcześniej zestaw...
Czyli rozumiem że problemem jest nie oryginalny filtr. Mój kopci tylko na postoju po odpaleniu więc najprawdopodobniej do wymiany są uszczelniacze zaworowe. Ale wymieniłem również kolektor wydechowy i rurkę EGR bo były pęknięte. Zostało by założyć oryginalny filtr albo spróbować BM-Catalyst. Ale dziwne jest to że mój podnosi obroty na zimnym silniku...
Cześć, miałby ktoś może schemat (bądź opis, zdjęcie przekrojowe) zasady działania turbiny w Mercedes z silnikiem 2,2CDI o oznaczeniu 651? To nie jest bi-turbo. są w niej dwa obiegi, niskociśnieniowy i wysokociśnieniowy. Jeśli zaślepię przetwornik sterujący obiegiem wysokociśnieniowym samochód ładnie zbiera się z niskich obrotów, jednak trochę mu brakuje...
Witam Kopiłem MB Sprinter 313 CDI niekompletny z 2002 roku. Co prawda na chodzie. Silnik 2.2 dcm3 Mam taki problem ze na silniku z wiązki przewodów pod kolektorem ssącym wychodzi wtyczka identyczna jak do czujnika ciśnienia doładowania ale nie ma jej gdzie wpiąć. Albo brakuje jakiegoś kolejnego czujnika lub też brakuje fragmentu wiązki przewodów. Czy...
Ależ AFN ma czujnik ciśnienia w ECU, wprost z dolotu idzie do niego wężyk. Chyba masz rację, mój błąd, w takim razie tak jak pisze Sprinters należałoby sprawdzić kondycję wężyka kolektor - ECU. Grześ
Potrzebuje pomocy, mam sprintera 313 z 2000r. ze skrzynią sprint shift ( manualną 6 biegową sterowaną automatycznie) po wymianie oleju u mechanika wlał jakiś półsyntetyczny ATF Total skrzynia ciężko przerzuca biegi szarpie i w ogóle nie ma wstecznego biegu. Przed wymianą był wsteczny tylko zdecydowałem się na wymianę ponieważ podczas jazdy skrzynia...
Co do turbiny to masz rację - nie pracuje Silnik pracuje w trybie awaryjnym . Prawdopodobnie jakaś nieszczelność na kolektorze dolotowym , albo brak podciśnień sterujących turbiną i ARF . Trzeba podłączyć do testera i sprawdzić błędy . Zobacz diagnozę CDI za pomocą SPRINT12 . W razie potrzeby służę pomocą.
Witam Zamontowaliśmy w silniku 1,6 16V od Fiata Bravo turbo. Do tego został zamontowany ECUMASTER ( coś jak SMT6 ) i wszystko fajnie chodzi ale do czasu. Jak samochód postoi w korku albo po kilku sprintach 0-200km/h zaczynają się dziać niezłe jaja. Silnik zaczyna sam podnosić sobie obroty, zubaża mieszankę do takiego stopnia że cięzko ruszyć a jak sie...
przepływ kolektor przepływ kolektor kolektor słoneczny kolektor słoneczny mercedes sprinter schematy sprinter
corolla verso sonda pomiarowy częstotliwość zasieg pilota
botowanie lenovo botowanie lenovo
Navigon 310 Canada - Gdzie znaleźć instrukcję? Kod błędu A5A00009 w Nissan X-Trail - diagnostyka i rozwiązania