Wtryski nie dostaną zasilania, jeżeli warunki nie są spełnione. Jak nie ma ciśnienia paliwa, zbyt niskie obroty itp.
Witam.Sprawdzić czujniki obrotu kół ośi tylnej-ustawić szczelinę powietrzno.
Mam ten sam problem. Nawet na płaski nie odpala. Zrobiona głowica wymienione turbo, przepływomierz, czujniki ustawienia wałka i wału. Jak już odpali po na prawdę długim kręceniu to nie może wejść na obroty.
Witam. Wcześniej nie było potrzeby. Dodano po 4 Auto nie ma mocy, nie wchodzi na obroty.
A można prosić o oznaczenie jako pomocny post?:-D
Witam, potrzebuje procedury zdjęcia ogranicznika obrotów w Sprinterze z 2001 roku.
trans serwis. Ty napewno masz o tym pojecie poterzne. Te same informacje powiedziałem mechanikowi co napisałem tutaj i przez telefon powiedział ze to na 100% czujnik na wale. Dla pewności podpią go pod komputer i auto hula jak głupie. Jak byś sie znał to po tym info co napisałem powinieneś chociaż coś doradzić a nie tylko napisać zeby wstawic auto na...
witam, mam ten sam problem co było przyczyną proszę o odpowiedz
Chyba STAR DIAGNOZA, poza tym to odgrzewany kotlet
Tak jest to możliwe ponieważ obroty czyta z czujnika wałka rozrządu a czujnik wału służy do ustalenia położenia pierwszego tłoka.
Witam, mam spory problem ze Sprinterem 318CDI. Silnik 3.0 v6 OM642. Miał robione głowice. Po naprawie nie chce się wkręcać na obroty. Dochodzi do ok. 2tyś. obr. i tak jak by go odcinało. Na niskich obrotach chodzi ładnie i równo. Brak błędów. Parametry mechanik twierdzi że w porządku. Podmieniany był czujnik ciśnienia doładowania, zawór EGR, przepływomierz,...
Dzieki za odp. Nagrzewnice podlaczam oryginalnie tak jak ma byc bez tej drugiej i jest to samo. Na wolnych obrotach nagrzewa sie do polowy, a na wyzszych jest ok.
Zrób diagnostykę, zaglądnij w parametry. Ciśnienia, synchronizacja, obroty.
Wachania znaczy co do wtrysków bez zarzutu.Mysle ze przeloze od brata z W903 311 żeby sprawdzić. Dodano po 34 Wachania znaczy co do wtrysków bez zarzutu.Mysle ze przeloze od brata z W903 311 żeby sprawdzić.
Dziękuję za zdjęcie. Jakie powinno być ciśnienie oleju ? Wg instrukcji właściwe ciśnienie na wysokich obrotach to 4,7 bar
Witam. Mam ten sam problem zbyt wysokie ciśnienie na listwie plus te same objawy od 2800 obrotów tryb awaryjny. Rozwiazales jakoś ten problem?
Obstawiał bym na 90% przełącznik kierunkowskazów do wymiany Dodano po 3 ale ten sprinter przecież nie ma czujnika obrotów wału korbowego
Witam,sprinter 2.2 cdi ,2008 rok. Samochód dymi na wolnych obrotach,po jeżdzie jest dużo lepiej. Miga kontrolka check. Diagnostyka pokazała błąd czujnika temp przed filtrem cząstek stałych.
Załączam ci zdjęcie z opisem jak to ustawić... http://obrazki.elektroda.pl/1091377800_1...
Spróbuj bez korka wlewowego kawałek przejechać .
Jemu odcina moc, jak tak to przy jakich obrotach?
po odpaleniu zimnego auta wentylator powinno się dać zatrzymać a kręcił to się będzie zawsze tylko nie pełnymi obrotami
Było pod komputerem ?? Gdy zgaśnie trzeba zobaczyć w wartościach rzeczywistych dane np. czy widzi obroty ...
A w parametrach bieżących, dane ciśnień (doładowania) są prawidłowe ?
Jak zgaśnie trzeba poczekać chwilę zanim odpali. Oddałem samochód na diagnostykę i czekam na jakieś info.
Większego cisnienia nie uzyskasz niż - 0.9bara. EGR nie daje mocy, to ekologia więc co tam chcesz porządnie ruszyć tym egr, em? Ciśnienie doładowania maksymalne możesz sprawdzić tylko w czasie jazdy solidnie obciążając silnik pod górę i obroty.
Witam Tempomat jest Wciśnięcie sprzęgła nic nie zmienia obroty dalej idą do góry.
trzeba by sprawdzić koło dwumasowe, poduszki silnika i skrzyni
Jak zakonczyla sie naprawa?
Hamman Dodano po 4 Witam, mam ten sam problem, po włączeniu obiegu zamkniętego samochód (Sprinter 413) traci moc, wchodzi w tryb do 3tys obrotów. Czy macie jakiś pomysły
Tzn. mogłem wejść w kilka bloków pomiarowych, Jakie to były bloki? Było tam ciśnienie w szynie i obroty silnika?
Już naprawiłem Usterkę
witam ja również nie mam mocy, jest to przerobka anglika, wczesniej bylo ok nawet po przerobce ,..zapala sie czasami kontrolka od grzania świec, 80km/h włacze 5 bieg i zero rozpędu, jest bardzo słaby czasami 3000 obrotów a czasami 4200,
Witam od jakiegoś czasu mi szarpnie jak na danym biegu powyżej 3000 obrotów puszcze gaz ,ale nie za każdym razem co to może być ?
Witam mam problem z Mercedesem sprinterem 308 z silnikiem 2.3 wolnossącym, problem polega na tym że na po odpaleniu silnika nic sie nie dzieje dopiero jak sie zagrzeje to na wolnych obrotach szarpie silnikiem az w kabinie lewarek z rak wyrywa! Wymieniano w nim ostatnio recyrkulator spalin ale to nic nie dalo poza tym jest odpiety bo po podlaczeniu samochod...
Diagnostyka komputerowa i pogląd parametrów mógłby dużo powiedzieć szczególnie obroty silnika jak i ciśnienie na listwie jak będzie OK to wtryski do sprawdzenia na przelewy a na końcu kompresja a wtryski najlepiej też oddać do sprawdzenia .
TDI to inna technologia układu paliwowego, miałem jeszcze niedawno MB W124 200D i też palił na widok kluczyka, teraz mam W211 z motorem OM 642 i czasami odpali od starzała, a czasami musi zrobić z trzy obroty wału, co więcej w pracy jeżdżę Sprinterami z różnych roczników i z różnym przebiegiem z tym silnikiem i praktycznie żaden nie odpala jak TDI....
Ciśnienie sprawdzę już jutro, przy kręceniu rozrusznikiem jak chciałem go odpowietrzyć silnik kręci równo żadnych dziwnych przeskoków. Tak błąd Cylinder 2 - błąd wkładu / równowagi (wyważenia). W parametrach gdy komputer sobie oblicza prędkość tłoka(nie wiem jak to dokładnie nazwać) wygląda to mniej więcej tak: 1. 8 obrotów 2. -35 obrotów 3. -4 obrotów...
Mam pytanie.Podlaczyles ten obrotomierz? Dziala?Mam ten sam problem.
Jak chcą zmienić to postawili jakąś diagnozę. Jakie ciśnienie CR podczas kręcenia? Obroty wału sterownik widzi?
Kontrolka świec żarowych świeci ze względu na przepalenie jednej z nich. Sprawne świece żarowe w tym silniku są wymagane do odpalenia, ponieważ to jest silnik z wtryskiem pośrednim. Na zdjęciach widzę zawór EGR, przepustnicę powietrza i siłownik podciśnieniowy do gaszenia silnika. Temat dawno nieaktualny, widać że linka była uszkodzona (pancerz) i przepustnica...
Nie.
witam. jesli przeczytasz ta wiadomosc odezwij sie na kom: 792451333. mam identyczny problem w 318CDI.
Sprinter 413 CDI nie można go zapalić ani zimny czy też ciepły zapalony na zaciąg chodzi bez problemów tylko przy dużym obciązeniu i niższych obrotach np.70km/na 5 biegu wtedy gaśnie.Może ktos podpowie co to może być
te auto ma takie obroty od momentu wyjazdu z fabryki wiec jest ok
Witam ponownie Ciśnienie na railu 400 barów podczas kręcenia, czyli jest ok. Silnik jakby chciał załapać jednak nie może odpalić(obroty się podnoszą). Macie panowie jakieś pomysły jeszcze?
Moim zdaniem wszystko wskazuje na jakieś niewyważenie elementu wirującego ze strony silnika skoro dzieje się to powyżej jakichś obrotów a nie prędkości auta. Czy na luzie podczas dodawania gazu też tak się dzieje powyżej pewnych obrotów ?
Witam Tak jak w temacie Mercedes Sprinter 208D 98r. nie gaśnie po przekręceniu i wyjęciu kluczyka... dopiero po kilku sekundach zaczyna zmniekszac obroty i gasnąć tak jak by się "zaduszał". Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu
Ale dopiero jak sie w kreci w obroty daje czarnym dymem.Odrazu po 1,5tyś obrotów daje czarnym dymem.
witam najpierw proponował bym diagnozę komputerową
Ja pisze o zaworze regulującym natrysk na denka tłoków, pompa oleju nowa pierburg, po rozgrzaniu do 70 stopni falowanie ustępuje. Zaworu regulującego ciśnienie, tego na dole kolo pompy brak - jest zaślepka. Jak SD wyłączę zawór ciśnienia na tłoki to przestaje falować. Ciśnienie na rozgrzanym silniku, na wolnych obrotach ok 1 bar.
Sprinter 2.9td nie reaguje na pedał gazu. Po wciśnięciu zapala się EDC i zostaje na wolnych obrotach. Uruchamia się od strzała i pracuje równo. Co może być przyczyną objawów po tygodniowym postoju?
Witam, mam ten sam problem, sprinter na postoju łapie 4 błędy i brak mocy, czasami jak dam mu miedzy 3000-4000 tys obrotów to po chwili łapie błędy i tryb awaryjny, czy udało wam się rozwiązać problem ?
Do sprawdzenia ciągłość przewodów,styki,stacyjka kombinować dociskać kluczyk,pokazuje obroty wału,odpalasz na wciśniętym sprzęgle czy nie,stop działa,masa silnika,szukać zieleniny.
A tak na marginesie ten błąd to raczej przepływomierz - za słabo na wolnych obrotach
Tylko jest jeden szkopuł. Nie mam obrotomierza ale wydaje mi się, że przy 130km/h obroty są już dość wysokie.
..ta przetwornica to osobny modul czy siedzi w ECU ?
Jakie usterki w pamieci???? Dobra nie odpowiadaj...
Witam. Dziś szef przekazał mi sprintera 1 generacji. Poruszałem się transitem z 2002r. i nie byłem zadowolony. Niestety jest to auto które swoje przeżyło. Dziś zauważyłem kilka usterek a kilkanaście już naprawiłem. Wstawiłem dziś nową szybę czołową. Wymieniłem olej oraz świece żarowe. Silnik mam 2.3D taki sam stary dobry diesel jak w kaczce. Niestety...
Zastanawia mnie tylko że jeżeli kręce kolejny raz to error juz się nie świeci. Wpinając diodę do wtyczki wtryskiwacza kręcąc rozrusznikiem kilka obrotów sygnał jest. Później zanika obroty widzi i ciśnienie takze
W sprinterze się nie zdarzyło , ale w lagunie i owszem , winna była przetarta izolacja na przewodzie od czujnika obrotów wału który na wstecznym dotykał do mechanizmu zmiany biegów . Może twój problem jest podobny ?
Witam!Proszę o pomoc, od niedawna jestem użytkownikiem sprintera 208 2.3d, i mam problem z podłączeniem wężyków od podciśnienia (auto nie gaśnie z kluczyka )i czy złe podłączenie tych wężyków może być przyczyną tego że silnik ma za niskie obroty!? :D Dziękuje za pomoc pozdrawiam.
Pierwszy krok to niestety podłączenie sie pod tester diagnostyczny. Przyczyn może być wiele więc "na piechotę" nie zrobisz nic.
obroty silnika i ciśnienie paliwa jak nie zapala jakie jest?
To nie jest rozwiązanie - w tym stanie na pewno nie będzie działać prawidłowo podnoszenie obrotów bo czarna ma być niepodłączona.
Witam zakupiłem sprintera 2,2 cdi 906 2006 rok, mam błąd P2020 REGULACJA CIŚNIENIA UKŁADU COMMON REALI PRZEZ DRV ZA MAŁY WZROST CIŚNIENIA brak mocy wkręca się max 3200 obrotów proszę o pomoc
Zobaczyć jakie ma korekcje na poszczególnych cylindrach (szczególnie przy zamuleniu z niskich obrotów) i ocenić wstępnie wtryskiwacze.
Załatwiłem nowe oryginalne elektrozawory mercedesa, niestety bez zmian. Oleju w układzie podciśnienia nie ma. Może faktycznie ktoś wcześniej grzebał w sterowniku, auto w takim stanie zostało sprowadzone i ktoś już szukał tej przyczyny, bo w aucie leżały stare elektrozawory. Wysterowanie sygnału do elektrozaworów na wolnych obrotach jest na 95%
zacznij od sprawdzenia czy załącza się pompa hydrauliczna SSG Miałem kiedyś taki przypadek ze styki przekaźnika od tej pompy były wypalone i czasami nie nabijało ciśnienia i autko albo nie chciało ruszyć z miejsca albo gubiło biegi podczas jazdy
Ale jak powyżej tych 1300 obr normalnie pokazuje ciśnienie. Ale coś może być na rzeczy, bo jak holowaliśmy sprintera, odłączyłem hamulec, żeby nie gasła ta wtyczka nad pedałem, to podczas ciągnięcia sama się wkręcała na obroty do 3000, jak stawałem, to spadały. Dodano po 4 Myślałem jeszcze o czujniku na wałku rozrządu, ale by raczej błąd wyskoczył,...
Witam. Auto to Sprinter 308D 2.3 D 1998r. Cos pokręciłem przy tych przewodach podnisnieniowych jak demontowałem kokpit. Poslkladalem do kupy, kontrolki świecą, świece grzeje, ale nie kręcił rozrusznikiem. Nie było jakby zasilania na rozruszniku. Wyjąłem skrzyne bezpieczników, poruszałem kabelkami, pyk zakręcił zapalił. Nastepnie chce zgasić i nie moge,...
Witam Wszystkich Pacjent to sprinter 315 silnik2.2 rok 2007 po przekładce skrzyni na manualną odcina mi zapłon około 2500 obrotów ,mam star diagnozę ale nie wiem jak przekodować ecu . Czy ktoś z forumowiczów mógłby trochę przybliżyć mi temat.
Witam mam problem ze 209 od pewnego czasu przy zimnym silniku problem z zapaleniem jak już zapali to kopci na czarno ,przy 2000 obrotów przerywa aż do załączenia turbiny puzniej idzie bez problemu nowe wtryski ,pompa ,egr czyszczony proszę o pomoc
Witam. W Sprinterze 3.0 CDI V6 miga cały czas check engine, tryb awaryjny jedzie tylko do 3 tys. obrotów, oczywiście turbo nie dmucha. Nie notuje żadnych błędów.
Sprawdzić ile obrotów widzi sterownik podczas kręcenia rozrusznikiem, oraz ciśnienie paliwa.
Prawidłowa reakcja. Na wysokich zmienia kąt natarcia gazów spalinowych i zmniejsza doładowanie aby nie przeładować silnika na wysokich obrotach bez obciążenia. Do sprawdzenia wiązka na pasie przednim. Standardowo gnije. Ale wtedy wywala błąd zaworka.
Witam. Mam sprintera maxi 310d z 99r przebieg 390,000. Auto jedzie tylko 130km/h. Od początku jak go kupiłem. Jaka może być tego przyczyna. (Kaganiec)???. Jest jeden szkopuł. Nie mam obrotomierza ale wydaje mi się, że przy 130km/h obroty są już dość wysokie.
Witam mam problem typu . Mercedes sprinter 413 cdi - silnik 2.2 -/- 2002 rok . Co jakiś czas nie mogę uruchomić silnika . Dzieje się tak wtedy kiedy stanę wyłączę silnik po dłuższej jeździe około 0.30 - 1.00 godz . Muszę postać też różnie od 1.00 godz do 1.30 -/- i wtedy zapala . Czasami sam gaśnie na wolnych obrotach . Proszę o sugestie .-/- pozdrawiam...
Witam, mam taki "mały" problem, czasem sprinter mi zakopci takimi białymi spalinami wcześniej mi się to nie zdarzało, czasami zakopci na postoju silnik potrafi zadrżeć ale tylko chwilowo, problem zauważalny szczególnie przy biegu 1 i 2gim, czasem wydaje mi się że filter powietrza jest zapchany i nie dostaje odpowiednio, ale wymieniałem wszystkie filtry...
Witam! Potrzebuję jakiegoś opisu błędu P2545, nie idzie go wykasować nawet na chwile, auto nie ma mocy i pracuję tylko do 3 tys obrotów. Za szybką pomoc z góry dziękuje.
Wtryski są piezzo. Czujnik obrotów wału ma mieć opornośc 900 omów.
Po przejechaniu 50 km. Zastanawia mnie podbijanie obrotów do 5000 tys co to ma wspólnego z abs
Czesc.Jestem w posiadaniu mercedesa sprintera 313cdi 2005r problem w tym ze w silniku podczas przyspieszania wydobywaja sie stuki metaliczne gdy silnik jest zimny stuki sa mniej slyszalne,pozatym silnik na wolnych obrotach pracuje normalnie. Wielkie dzieki za porady.
podnieś jedno koło, obracaj wałem licz obroty wału dla 2 obrotów koła. Przy podniesionym jednym kole masz przez mechanizm różnicowy podwojone obroty drugiego koła. Taka jest moja koncepcja :)
Tu masz wyjaśnienie https://www.yourmechanic.com/article/p21...
Jaki silniczek krokowy w golfie lamerze? Idź ty w pizdu z tego forum, jak nie silniczek krokowy w golfie, to potencjometr na pedale gazu z corsie B albo reset kompa ABS w sprinterze. O rozmonowywaniu głowicy młotkiem nie wspomnę.
Witam Dziwne zachowanie się kontrolek w liczniku może świadczyć o złej lub braku komunikacji linii CAN. Zła komunikacja CAN może wpływać na pracę silnika. Aby sprawdzić max. obroty silnika na postoju, należ najpierw wcisnąć pedał sprzęgła a następnie gazu. Obroty powinny osiągnąć 4000 - 4500 obr/min.
Ten drugi zawór upuszcza ciśnienie oleju na wolnych obrotach w celu oszczędności energii. Po jego odłączeniu ciśnienie powinno być wyższe.
Witam wszystkich Mam taki problem w sprinterze w906 3.0cdi: Na rozgrzanym silniku jak redukuje biegi i obroty spadaja to slychac z silnika dziwne chrupniecie , najbardziej slychac jak redukuje biegi dojezdzajac do swiatel. Na postoju tego nie ma Czy wie ktos co powoduje te dziwne odglosy? z gory dzieki
Plakiem kolego spróbuj . Odpal auto weź plaka i psikaj na kolektor, jeśli obroty urosną to nieszczelność wykryta. Spróbuj jeszcze odpiąć przepływomierz powietrza i zobacz czy ma więcej mocy.
Wczoraj odpalał normalnie, rozgrzał sie i dochodzily obroty do 3000, dzisiaj rano zimny odpala i gaśnie... ciekawe co przyniesie jutro 🙈
Witam .Wracam do tematu strata mocy i dymi.Po wymianie wtrysku i zaworu EGR poprawiła się sprawa mocy lecz po zapaleniu pracuje nierówno i dalej dymi na biało nie zbiera się tak jak powinien (objaw taki jak dziura w gazie) . Po ponownym zapaleniu znowu dymi na biało. Gdzie szukać przyczyny, błędów nie wyświetla . :?:
ksywa tylko:) Problem w tym że komputer nie chce się połączyć. Co jest grane?? Dodano po 2 I wkręca się do 3000 tys obrotów i więcej nie chce
A więc sytuacja wygląda następująco, zawór na pompie wymieniony (fabrycznie nowy), ciśnienie na listwie się ustabilizowało, ale zaraz po uruchomieniu silnika wahania ciśnienia się pojawiają tak jak na starym zaworze, pomaga lekkie wkręcenie silnika na wyższe obroty, po lekkim dodaniu gazu ciśnienie się stabilizuje. Dzisiaj wyjeżdżam w dłuższą trasę,...
Witam mam problem ze Sprinterem 313 CDI z silnikiem 651, po wymianie silnika na drugi. Przy bardzo łagodnym przyspieszaniu jest wszystko dobrze, natomiast przy mocniejszym pojawiają się dość mocne drgania, szarpanie które wyraźnie czuć na kierownicy i w kabinie. Nie widać spadku mocy, wkręca się cały czas na obroty. Na postoju w całym zakresie obrotów...
A ile daje turbina i od jakich obrotów- manometr chyba masz z zanadrzu. Jakie temperatury widzi sterownik?
Niekoniecznie, kiedyś w jakimś sprinterze było podobnie, tracił moc dopiero przy mniej więcej takich obrotach jak u Ciebie i po ponownym odpaleniu moc wracała analogicznie jak u Ciebie, a winny był właśnie dziurawy wąż idący od intercoolera.
Witam, sprinter 906 2.2 cdi 313 biturbo 2008r zaczal ciężko palic na zimnym, przy jeździe na luzie skacza obroty, wlacza się tryb awaryjny. Błedy 2043-001, 0105-002, 0105-008, 2136-004, 1611-002, pojawiają się po ruszeniu, bledy diagnozowane launchem, czy ktoś pomoze gdzie szukac?
Budowa wnętrza tej blokady nie jest skomplikowana - wystarczy że zwrócisz uwagę żeby oba "trybiki" były w pełnym zazębieniu w całym zakresie obrotu kluczyka. Trzpień blokady ma podwójne zabezpieczenie przed wysunięciem, tak więc jeżeli niczego nie zgubiłeś to raczej nie ma możliwości żeby doszło do jakiejś niespodzianki w czasie jazdy.
Witam.prosze o podpowiedź gdzie szukać.sprinter 314 rok 2014 po przejechaniu dłuższej trasy na wysokich obrotach samochód słabnie i cieżko mu sie zebrac do 3000 tyś obr.na każdym biegu.nic na desce się nie zapala.po podpięciu go komputerem wyskakuje bład czujnik temp.spalin. Czy na desce ma się zapalić jskaś awaria?i czym to może być związane?
obroty sprinter mercedes sprinter obroty obroty mercedes sprinter
pracuje silnik wyjęciu kluczyka peugeot pleśń zmywarka gramofon demontaż
schematy boardview mikrokomputer cobra1
Brother HL-5350DN – kompatybilność wałka bębna DR-2200 vs DR-3200/DR-620 Radio lampowe – niskie napięcie na prostowniku selenowym, przyczyny, naprawa, wymiana na mostek krzemowy