uszczelka uszkodzona pod 3 wtryskiem była powodem .dzięki za pomoc
Sprawa rozwiązana. Regulator ciśnienia na listwie był uszkodzony. Chociaż żadnego błędu związanego z nim nie było. Zanim zmieniłem regulator to jeszcze zrobiłem test przelewowy wtrysków, jeden strasznie przelewał, drugi był taki średni. Wymienilem dwa wtryski i regulator i jest ok. Odpala na widok kluczyka :D
a wtryski otwiera ? Pewnie regulator ciśnienia skoro pompa jest ok
sprawdź ciśnienie na listwie i wtryski na powrotach częsta usterjka to oring na regulatorze na listwie z tyłu siklnika
A ja obstawiam regulator ciśnienia na listwie, Biały teflonowy oring się wyrabia. Lub uszkodzone wtryski.
Potwierdzam co wyżej. Albo oring "teflon" na regulatorze albo wtryski. Jak pali na plaku to nic innego. Obstawiam osobiście wtryski.
Wtryski nie leją.Wymieniłem uszczelniacze na regulatorze małe oringi i potym zapala od strzała,ale brak mocy działa jak bez turba , dodam że przed wymianą oringów tylko ciężko palił ale miał moc jak należy ,dziwne zjawisko nie sądzicie?
Widzę kolego, że posty o "trojaczkach"omijasz, a ciśnie cie na tego sprintera. Ja osobiście na lawecie miałem najpierw lt potem chcialem poprawic i wziąłem sprintera cdi... To był największy błąd. Niby dawał radę nawet w zestawie jako 7000kg, ale co ja z tym motorem nie robiłem? Wszystko robiłem! Turbo, wtryski pare razy, rozrzad, pompa, zaworki, regulatory...
Właśnie będę to sprawdzał jutro (test na przelewanie). Tylko właśnie zagadkowe jest to, że miesiąc temu robiłem taki test - wszystkie były równiutko. A test robiłem przy okazji, bo uszkodzona była uszczelka pod wtryskiem. Niestety, przez genialną pokrywę Mercedesa, gdy paliwo uciekało przez ten wtrysk, chyba mogę tylko strzelać że z pół roku, nic nie...
Dignostyka silnika wykazała 4 błędy. 1. czujnik temp. silnika 2. czujnik wzniosu iglicy 3. zawór przestawiacza kąta wtrysku 4. regulator w pompie Błedy się kasują, jednak pojawiają się ponownie po wyłączeniu i włączeniu zapłonu. Silnik nie musi pracować. Sprawdziłem rezystancję ww. elementów, są OK. Sprawdziłem połączenia tych elementów, wyglądają OK....
Witam wszystkich. Problem dotyczy problemu z odpaleniem Mercedesa Sprintera 903 (2004) 2.2td 313cdi. Dokonałem pomiaru przelewu wtrysków i w ciągu 60sec kręcenia wtryski przelały na1: 8 na 2: 7 , na 3: 6 i na 4:10 . Wymienione: filtr paliwa, świece żarowe, akumulator, wężyk paliwowy od filtra paliwa, uszczelki na regulatorze listwy. Komputer diagnostyczny...
Wtryski, pompa CR lub regulator ciśnienia. To do sprawdzenia w serwisie specjalizującym się w dieslach, a nie u pana mietka co się z diesel dopiero w FSO polonez spodkał.
Witam serdecznie. Mam busa Sprintera który podczas jazdy po prostu gasnie i nie ma szans go odpalic z kluczyka. Z samostartem odpala. Diagnostyka komputerowa wykazała niewłaściwe ciśnienie paliwa. Pompa zostala sregenerowana, wtryski są ok, pompa niskiego ciśnienia wymieniona, filtr także oraz ten regulator także. I bez poprawy. Myśleliśmy ze syf w...
Witam, mam problem ze Sprinterem. Samochód przestał odpalać, podczas diagnozy wyszedł błąd p1622 zawór elab za niskie napięcie. Samochód mam od niedawna, po obejrzeniu wiązki przewodów okazało się że coś było już w tym kierunku robione, ale nie usunięto do końca przyczyny, tylko ją ominięto w następujący sposób pin 43 regulator wtrysku zmostkowano z...
ciśnienie na listwie CR jest w porządku. Czujnik na listwie podmieniałem i to samo,regulator też. podmieniałem z identycznego auta. Wtryski faktycznie wstawione nówki na 100% żadna regeneracja fakt faktem że o innych numerach ale wyciągałem je już i dawałem na sprawdzenie do Bosch service Kluszczyński Bydgoszcz i podobno muszą chodzić prawidłowo. Jest...
Wystarczy zdjąć wężyki przelewowe i sprawdzić który leje, przy rozruchu żaden nie powinien przepuszczać (no może małe kropelki), natomiast jak będzie uszkodzony regulator ciśnienia to wymiana oringów może nie pomóc. Bez podstawowej wiedzy z kompa to jest strzelanie kulą w płot. Bo nawet jak to będzie któryś wtrysk to nie wiem czy będziesz w stanie sam...
skoro znalazłes opiłki to wycjagaj wtryski wies do naprawy wyjmuj zbiornik czysc go jak i przewody wymien jeszcze raz filtr paliwa moze tez pompka zasilajaca dawac małe cisnienie a regulator cisnienia paliwa znajduje sie z tyłu pompy wtryskowej na trzy torxy przyktecony dochodzi do niego kostka elektryczna z dwoma przewodami
Mercedes Sprinter 315Cdi 2008R Biturbo (150KM) Witam, sprinter po przekładce silnika od E-klasy, podzespoły z oryginalnego silnika 315Cdi. Po pierwszym odpaleniu okazało się, że kopci, brak mocy i ciśnienie szyny za niskie. Części które założyłem nowe to: Wtryski- 4sztuki po regeneracji Czujnik ciśnienia paliwa (przedni na listwie) Regulator ciśnienia...
Kolego zeimp mam pytanie do ciebie. Jak ma być ustawiona pompa w tym sprinterze żeby był dobry zapłon. Opisz mi to w miarę dokładnie bo chciałbym wiedzieć a forum jest po to żeby sobie pomagac Palisz głupa czy nie wiem co chcesz osiągnąć. Czytając Twoje posty domyślam się, że wiesz o co kaman. No cóż skoro się czepiasz więc wyjaśnię Ci mój post, że...
Hmm, auto pojechało w trasę beze mnie teraz, więc nie mam przez parę dni do niego dostępu, ale wydawało mi się, że tam na szynie jest sensor ciśnienia, a ten regulator gdzieś przy pompie. Niestety jedyna dokumentacja serwisowa, którą posiadam jest w języku rosyjskim, którym władam co najwyżej miernie. Nie znalazłem tam (co nie znaczy, że jej nie ma)...
ta diagnoza przez mechanika jest trochę nie kompletna istotny jest czas narastania ciśnienia na listwie ,bo jak nie osiągnie 120bar to nie zaskoczy ,tak więc test przelewowy jest bardzo istotny i to powinien zrobić jako pierwszy bo przelewanie choćby jednego może powodować że wcale nie zapali .regulator ciśnienia też jest istotny i jego podmiana zajmuje...
regulator wtrysku przelewy wtrysku sprinter wymiana wtrysku sprinter
gniazdka angielskie wyłączyć dźwięk philips sterowanie rolet zewnętrznych
tosca303 schemat hasło odblokować telefon
Chłodziarka Electrolux - napięcie międzyfazowe, brak oświetlenia i termostatu Jak odkręcić śrubę koła pasowego wału korbowego Opel Astra G 2.0 DTI?