Prawdopodobnie nie grzeje świec w tym czasie ,może sam przekażnik świec nie załącza ?styki nadpalone .
Wyczyść styki przy sterowniku w moim przypadku w sprinterze 411 2.2CDI pomogło też paliła mi się kontrolka edc
Nie zamykają się któreś drzwi.A w sprinterze masz tak,że jak się jakiś siłownik nie zamknie to odskakuje a jak przekręcisz jeszcze raz to się zamknie.Sprawdź czy wszystkie siłowniki się zamykają.A ja stawiam na zardzewiałe styki w przesuwanych drzwiach.Miałem taki kilka razy.
Potrzebuje styki do drzwi przesuwnych do sprintera (najstarszego modelu) Jak sie takie styki "fachowo" nazywaja bo na allegro nie moge znalezc tymbardziej ze nawet niewiem jak to nazwac ?
Witam Opisz dokładniej problem, w sprinterze cdi jedyne styki w okolicy tylnych drzwi zasilają podświetlenie rejestracji, sygnał otwartych drzwi brany jest z krańcówki zamontowanej w słupku nad dolnym zawiasem prawych drzwi. Pozdrawiam
Gerri bardzo dziękuję za pomoc temat ogarnięty podsyłam prawidłowo podłączone styki
Witam. Kolego pozycyjne z przodu i z tylu sa tylko nie ma tych obrysowek i podswietlania licznika. Czyzby przelacznik osbno mial styki??
Przeczyść gniazdo stykowe lampy w której migacz działa nie prawidłowo, wszystkie styki. Pozdrawiam.
W sprinterach często siadały styki w przełączniku zespolonym, a po zdjęciach widzę że są takie same więc pójdź tym tropem
Zacznij od połączeń przy akumulatorze i śledź czerwone kable, dodatkowo sprawdź skrzynkę bezpieczników pod kierownicą i tam wszelkie styki.
Standardowy problem sprintera i vito, najprawdopodobniej wypracowane styki w którymś z siłowników (wszystkie są masterami) najlepiej odłącz wszystkie i po kolei podpinaj kolejne aż znajdziesz winowajcę
Ok rozrusznik kreci tylko immo nie daje zaplonu jak zewre te styki odpali po mimo awarii imo
Może być i tak, że za daleko załapuje i wtedy stacyjka nie potrafi tyle obrócić. Więc wymień ją i będzie działać bo w starej masz najprawdopodobniej nadpalone styki.
Wypaliło styki w elektromagnesie.
Tak mam innego sprintera, inny silnik, ale objawy są bardzo podobne jak u kolegi. Oczywiście bardzo dziękuje za zainteresowanie się tematem. Posprawdzam styki przekaźników jak kolega sugeruje. Dziękuje i pozdrawiam.
Do sprawdzenia ciągłość przewodów,styki,stacyjka kombinować dociskać kluczyk,pokazuje obroty wału,odpalasz na wciśniętym sprzęgle czy nie,stop działa,masa silnika,szukać zieleniny.
Można kolego wymontować włącznik i sprobować rozebrać bo jest rozbieralny wykręcić 4 wkręty i trzeba odlutować chyba 4 połączenia i styki wyłącznika na wierzchu a wtedy tylko przeczyścić styki i znowu działa ,a gdy by ta operacja była zatrudna to proponuję jeszcze sprawdzić który obwód świateł pozycyjnych na wyłaczniku niema przejścia i zmostkować go...
Który Sound 10. Znam 7 typów. Najnowszy ma wejście AUX z klawiatury - styki 9 i 10 w ISO-C10 C
A punkty masy? Może jakiś schemat instalacji od tego dziadka? Przy okazji wyczyszczę styki, auto z 98r ma prawo zaśniedzieć.
Sprawdź masy plus styki w kostkach. Jeśli użyłeś preparatów to po czyszczeni usuń dokładnie pozostałości po nim.
Sprawdź przewody przy lampach, przeczyść styki. Sprawdź też skrzynkę i czy zasilanie dochodzi na przełącznik.
Jesteś kolego jak ten kot Brexit któremu otwiera się drzwi, a on dalej siedzi i miauczy :) Napisałem powyżej: "Po zwarciu przekaźnika k5 rozrusznik powinien ruszyć - nawet bez klucza w stacyjce. Prawdopodobnie jest dodatkowe zabezpieczenie na zabudowie" Kabel ze styku przekaźnika idzie w oryginale bezpośrednio na rozrusznik. Nie ma zbyt wiele do sprawdzenia....
Jest to sprinter 906 z 2006r. styki posprawdzane, przekonserwowane.... wczoraj coś mnie tkneło, żeby kijem od szczotki popukać w zbiornik w okolicew pływaka i zadziałało - pokazał się poziom i dało rade skasować błąd. Odpaliłem parę razy silnik aż przestał pokazywać i wyskoczył błąd... znowu popukałem i zadziałał... Więc w poniedziałek zamawiam ten...
Miałem w zeszłym tygodniu identyczną usterkę w identycznym Sprinterze. Przyczyną był słaby kontakt na styku "15" stacyjki. Jakikolwiek wzrost obciążenia (światła stop, cofania) powodował zgaśnięcie silnika.
o to chodzi że kumany facet najbliżej okolo 60 km odemnie, a mój sprinter wejdzie tylko na lawetę na kategorie C(sam waży 2150kg) wszystkie styki sprawdzone w 100% i ok, tak masz rację był to angol, sam przerabiałem, a gniazdo do połączenia się z kompem to typowo z VW lt
otwarcie drzwi i odpięcie wtyczki od pokręteł nadmuchu też nic nie dało Chciałbym, żebyś mnie dobrze zrozumiał. Chodzi o otwarcie tylnych drzwi, na których wisi tablica rejestracyjna. Jak otworzysz te drzwi, to zauważysz mniej/więcej w środku wysokości kołeczki stykowe które przekazują prąd z nadwozia na drzwi (do oświetlenia tablicy rejestracyjnej)...
Wiązka elektryczna nie jest przypadkiem gdzieś uszkodzona ? Opcje są 3 : . Wiązka , czujnik , sterownik silnika . Poruszałem wiązkami pod maską auto już się nie przytyka, wiec obstawiam wiązkę na lewym błotniku(kierowca) Czujniki czyściłem, styki w sterowniku silnika i od każdego czujnika też, dzięki za pomoc
1.Wielokrotne zamykanie i otwieranie jest sposobem sygnalizacji dla użytkownika, że coś jest nie w porządku. 2.Pomocne dla diagnozy jest sprawdzenie, czy po takim wielokrotnym zamykaniu/otwieraniu wszystkie drzwi zostaną zamknięte. 3.Wszystkie siłowniki (oprócz baku) są sterujące 4.Jeżeli nastąpi opór mechaniczny któregoś z zamków, (siłownik jest zbyt...
To jest to samo co sprinter(stary,czyli ten z kwadratowymi światłami).Robi się baja.Z tego co wiem nie ma can'a.Tam analogowe alarmy montuje się w dwie godzinki.A jak zamek się zamyka na dwa razy to masz coś pokopane.Zobacz czy chodzą wszystkie drzwi.Zamyka się na raz.Na dwa wtedy gdy któryś siłownik się nie zamknie.Poczyść styki w suwanych drzwiach...
dalej silowniki 6 kg i mam nadzieje ze bedzie ok koles chce przyprowadzic jeszxcze 3 samochody wiec warto sie pobawic mysle ze nie obejdzie sie bez wiercenia bo sklepy z czesciami juz pewnie zamkniete :(
Witam. Dostałem niedawno w pracy Sprintera z zabudową kontener PLANDEXu. Moj problem polega na tym, iż obrysówki z lewej strony górne na kontenerze świecą, zaś z prawej nie(żarówki nowe, brak jest w nich prądu) . Sprawdzałem bezpieczniki, przewody, czyściłem styki i nic. Proszę o pomoc. Pozdrawiam.
Ma sprintera 2002 za cuda w instalacji odpowiadała kostka w statyjce i słabe masy Dodano po 3 Ma sprintera 2002 za cuda w instalacji odpowiadała kostka w statyjce i słabe masy sprawdż podłączenie skrzynki z włącznikiem zespolonym sam walczyłem z wycieraczkami i światłami przez styki
witam, miałem taki przypadek w vito z tego rocznika, a tam są takie same przełączniki pod fajerą, okazało sie nie stykały wewnetrze styki, skręciłem toto mocniej i klijent śmiga już 8 miesięcy i kierunki mrygają, pozdrawiam
Witam, Szukalem na forum ale nie znalazlem podobnego problemu. Moj Sprinter 211 rok 2004, ostatnio zaczal miewac problemy z wiekszymi wzniesieniami a dzisiaj rano nie moglem ruszyc. Normalnie mozna go odpalic, pracuje normalnie na wolnych obrotach ale jak doda sie gazu to od razu zapalaja sie kontrolki ESP I EDC i silnik gasnie. Sprawdzilem wszystki...
zacznij od sprawdzenia czy załącza się pompa hydrauliczna SSG Miałem kiedyś taki przypadek ze styki przekaźnika od tej pompy były wypalone i czasami nie nabijało ciśnienia i autko albo nie chciało ruszyć z miejsca albo gubiło biegi podczas jazdy
Witam, w tym przypadku, jakby przełącznik świateł nie pomógł, to w drugiej kolejności należy sprawdzić wiązkę elektryczną z tyłu pod zderzakiem (oczywiście chodzi o sprintera busa) . W okresie zimowym bardzo często to właśnie w niej robi się zwarcie, sól robi swoje, a kable są w tej wiązce bardzo słabo zabezpieczone. Wydaje mi się nawet że tą wiązkę...
A jednak przekaźnik, widocznie musi mieć idealne przejście żeby działał poprawnie( a żaden z tych trzech niestety nie miał) . Rozebrałem przekaźnik przeczyściłem styki, dogiołem blaszkę i śmiga. Na wszelki wypadek zamówiłem w ASO nowy. Koszt 50 zł.
Witam po prawie roku :) ale lepiej później niż wcale. Na tą usterkę pomogło tak jak kolega serwis_gh radził - spray ( w moim przypadku Kontakt GOLD 2000 - idealny). Jak się człowiek trochę pogimnastykuje to można zauważyć jakieś styki bez rozbierania - wtedy rurkę od spray'a i pomogło.
Witam; Chyba chodzi o sprintshift jezeli szarpie to prawdopodobnie kończy sie pompa wspomagania hydrauliki w skrzyni a dlaczego sie kończy jest pare przyczyn 1. tarcza do wymiany 2. wysprzęglik puszcza płyn i nie moze wysprzęglić sterownik trzyma pompe dokąd nie uzyska ciśnienia i powoli zabija pompe 3. przekaznik który włącza pompe ma wypalone styki...
W sprinterach bardzo częstą uszkadza się konsola (pod kierownico jest zespolona z przełącznikiem od kierunków i świateł drogowych) nie wiem jak u ciebie jest ale ja w swoim starym 206D to mogłem rozebrać i przeczyścić styki bo miąłem podobne objawy co u ciebie, ale na wszelki wypadek sprawdź wiązki przewodów czy nic się nie odłączyło, przetarło itp:...
witam, skoro awaryjki działaja a przełacznik steruje stronami to stawiam na zespolony, pare razy tak miałem , tam jest podobne rozwiazanie jak kiedyś w kostce stacyjki we fiatach takie plastykowe bolce dociskaja styki i fiksacji dostaje jak styk jest niepełny, ale mozliwe jest uszkodzenie skrzynki ale mało prawdopodobne, powodzenia
Możliwe jest uszkodzenie sterownika ja miałem taki sam problem w mercedesie 124 2.5l diesel wymiana sterownika pomogła i problem sie skończył.Ale warto posprawdzać świece styki czy niezaśniedziały oraz czy niema zimnych lutów w sterowniku oraz czujnik temperatury bo poco pchać pieniądze na darmo koszt sterownika na giełdzie od 50zł w góre
W każdej lampie musi być dobra masa, przeczyść styki złącza obydwu lamp, możesz zastosować środek WD 40 aby troszkę nasmarować styki, zazwyczaj przy lewej lampie jest złącze z którego rozchodzą się przewody na prawą stronę. Gdyby okazało się że brak dostępu oraz możliwości wykrycia awarii zastosuj dodatkowe umasowienie lamp.
Witam! Mam Sprintera z 2003 roku z agregatem C2500 Xt. Od jakiegoś czasu zmagam się z kilkoma problemami. 1) Czy ma ktoś schemat do tego? Albo chociaż wykaz jakie bezpieczniki powinny być montowane oryginalnie (w sensie wartości)? 2) Przepaliły mi się styki od wentylatora tego w samym agregacie (założony bezpiecznik to 30A - czy to normalne, że taki...
Jednak okazało się ze to nie zapowietrzenie, wczoraj znowu zgasł mi w trasie i okazało się ze pompka z baku nie podawala, tak jak by brzeczala delikatnie ale nie dawala paliwa, po stuknięciu w kostke od zasilania pompka ruszyla, co ciekawe styki wygladaja w porządku, nie widać korozji, tak jak by sie zacinała ale czy to mozliwe?? trzeba będzie wtmontowac...
pewnie jak czyscil wtrysk sterujacy odpial i zapial wtyczke poprawiajac styk
Witam. Mam problem z prądem w Spriterze 907. Auto stało 3 miesiące i zanikło zasilanie. Po otwarciu dzwi zegary nie zaświeciły się, zapaliła się tylko lampa na suficie i radio. Podpiołem prosty skaner(AutoXscan) i w trakcie skanowania znikło też zasilanie OBD. Zdiagnozowałem uszkodzony przekaźnik aku, cewka odpowiedzialna za włączenie była uszkodzona,...
Witam wszystkich. Jak w temacie. Szukałem na forum rozwiązania problemu ale w żadnym znalezionym poście nie było, były tylko podobne. Mianowicie: zamek jest oryginalny w kluczyku, i zamyka się tylko za trzecim razem, jest tak cały czas. Nigdy nie było tak ze zamknie się za drugim lub pierwszym razem tylko zawsze za trzecim. Sprawdziłem wszystkie styki...
Nic więcej nie rozbieraj. W tym stanie jak jest można doskonale ocenić stan lutów. Można użyć w tym celu szkła powiększającego - lut uszkodzony będzie mieć matową powierzchnię i zazwyczaj czarną otoczkę w miejscu przerwania. Trzeba sprawdzić w miejscach połączenia styków przekaźnika M do płytki. Można też próbować przelutować podejrzane styki bez sprawdzania,...
Witam. Styki w tylnych lampach trzeba zobaczyć - czasami pomaga. Raz miałem że gniazdo haka było w woreczku pod samochodem uczepione i wody się tam nabrało i szybko mrugały ale były też przypadki że skrzynka pod kierownicą dopiero dawała rezultat. Tam jest jakieś auto-wykrywanie przyczepy i dlatego to się tak zachowuje. Kiedyś też się z tym mordowałem....
W pierwszej kolejności musisz odnależć pompkę najczęściej blisko zbiornika paliwa. Tam sprawdż styki często śniedzieją. Jeżeli nadal nic to przy samym ogrzewaniu odszukaj przewody które idą do pompki najczęściej zielone i podłącz tam żarówkę 21W. Ogrzewanie powinno wystartować i po kilkunastu sekundach stanąć. Wskazywało by to na przerwę do pompki lub...
Problem polega na tym że ten akumulator od windy nie ma ładowania. Ktoś zrobił takie brakoróbstwo i nie ma ładowania? A może układ jest zamontowany - tylko jest niesprawny i wystarczy go zreperować? Jak można doprowadzić ładowanie do tego akumulatora że tak powiem wdg. sztuki Część Sprinterów 906 ma pod siedzeniem kierowcy wyprowadzone coś podobnego...
Witam, proszę bardzo o pomoc mam problem ze sprinterem 2,2 cdi 208 rok 2000 do tej pory było wszystko ok ,w pewnym momencie zaczął gasnąć podczas jazdy a po zatrzymaniu i odczekaniu pół godziny odpalał i można było jechać.Po jakimś czasie to samo kontrolka edc i stop ,po przejechaniu kilku kilometrów zgasiłem auto i już nie mogłem odpalić wziąłem na...
Bo co do tego „przekaźnika” byłem w 2 hurtowniach motoryzacyjnych (Gordon i ARPOL) i nigdzie takiego nawet nie mieli i nie mogli zamówić No to leżysz.... Chyba nie jest problemem sprawdzić głupi przekaźnik - nawet choćby zdjąć dekielek i sprawdzić czy zamyka i czy styki są czyste! Podałem ci możliwą przyczynę (nie wymyśloną na kolanie tylko...
Sprinter 513 ( kontener ) - rocznik 2009 - przebieg 155 000 km punkt naprawy : ASO MERCEDES BIALYSTOK ( Auto Idea Sp. z o.o. Narodowych Sił Zbrojnych 9 ) autoryzowany serwis obslugi bialystok PROBLEM : Czasami jak silnik pracuje na luzie i wciskam gaz to obroty dochodza tylko do 3000 i dalej nic , a innego dnia dochodza max na czerwone pole ( do 5000...
Witam! Mam problem z lewym kierunkowskazem, który nie świeci. Stało to się na skrzyżowaniu przy skręcaniu w lewo, tzn. kierunek lewy był włączony, migał migał migał i nagle przestał. Prawy kierunek działa, podobnie jak awaryjne. Dodam jeszcze, że na kontrolka kierunkowskazów mruga prawidłowo przy prawym i awaryjnym świetle. Co sprawdziłem: - wszystkie...
Być może rozrusznik być może przekaźnik.Jak nie kręci zobacz czego brakuje na stykach przekaźnika.Podłącz tester odczytaj parametry.
Stihl nie chciał przyjęcia dyrektywy w cewkomodułach silników pilarek, podkaszarek itp. Doskonale wiedzieli że spowoduje większą awaryjność, ale jako argument użyli m.in. trudność z recyklingiem (moduł zalany żywicą — nie do rozebrania). Skrzynki bezpieczników w nowszych samochodach (Berlingo/Partner 2001) to już moduły sterujące z wyjściami tranzystorowymi....
Jeśli podłączać to pod przekaźnik świateł. Wpięcie bezpośrednio pod przełącznik może okazać się złym pomysłem ze względu na często małą obciążalność styków przełączników które są przystosowane do sterowania przekaźnikami, a nie bezpośrednio światłami.
Witam serdecznie sznowne grono uzytkownikow... Szukam juz wszedzie gdzie tylko moge. Pierwszym problem jest miejsce zamieszkania. Anglia kraj w ktorym specjalisci bazuja tylko na klodzie bledu a pozniej juz tylko rozkladanie rak... Zaczne od poczatku... Mercedes sprinter 313 cdi 2007r. Jakis czas temu pojawily sie pierwsze problemy. Auto gubilo moc...
Sprinter 513 ( kontener ) - rocznik 2009 - przebieg 155 000 km PROBLEM : Czasami jak silnik pracuje na luzie i wciskam gaz to obroty dochodza tylko do 3000 i dalej nic , a innego dnia dochodza max na czerwone pole ( do 5000 ) . Wiadomo , jak dochodza na luzie do 3000 obrotow to i jadac sprinterem nie da sie szybciej niz 80-90 kmH na prostej drodze i...
Przekaźnik (styk 85) jest sterowany masą z EDC (pin 26 na złączu komp.), natomiast na styk 86 przekaźnika przychodzi +12V. Sprawdź ciągłość przewodów.
Może najpierw nowe oczko zalutuj na zasilanie bo to jest przegrzane i nie ma styku i sprawdź stan bezpiecznika od świec. Zacznij od podstaw.I sprawdź ile pobieraja poszczególne świece prądu amperomierzem.
(-) czujnik ciśnienia doładowania. (-) Po podaniu bezpośrednio podciśnienia na gruchę turbiny, turbina jest załączana. Jaki jest konkretny numer kodu usterki? Nie podawaj tłumaczenia, które mogłeś przekręcić. Zamiast "błąd czujnika ciśnienia doładowania", faktycznie mógł być "błąd regulacji ciśnienia doładowania". A to olbrzymia różnica. Poza tym sam...
Cala instalacja sprawna czujniki nowe gosciu wymienial je w serwsie mercedesa a wiec przerwa napewno tez jest odpowiednia. Tarcze OK. A tak na boku jak ma byc przerwa???? Dosuwa się na styk.
Cześć Bsi wyciagnołem oglądałem czy nie ma nigdzie wody w nim Który sterownik masz na myśli? Producent nie używa takiego skrótu. Na sterownik silnika idzie tylko jedno zasilanie. Myślę że to za mało,że jeszcze powinno iść przynajmniej jedno na ktorys z grubych przewodów W pierwszej części nie masz racji, w drugiej tak. Jest więcej jak jedno zasilanie...
Potrzebuje pomocy, mam sprintera 313 z 2000r. ze skrzynią sprint shift ( manualną 6 biegową sterowaną automatycznie) po wymianie oleju u mechanika wlał jakiś półsyntetyczny ATF Total skrzynia ciężko przerzuca biegi szarpie i w ogóle nie ma wstecznego biegu. Przed wymianą był wsteczny tylko zdecydowałem się na wymianę ponieważ podczas jazdy skrzynia...
Kostka stacyjki nie ma w tym przypadku nic do gadania. Licznik jest zasilany z tego samego styku co silnik. Jakby styk "15" był uszkodzony to silnik by gasl.
Masa i jeden plus powinny dać możliwość włączenia tego radia. Co do styków, to plus powinien iść przez bezpiecznik, a masa na obudowę.
Właśnie dzisiaj to rozebrałem była śniedz na stykach żarówek wyczyszczone, elektronika nie widać by była zalana napiecie dochodzi czy mógł padnać ten moduł czy ewentualnie jakaś opcja w komputerze się uaktywniła że zblokowała
Tak, albo 3 z 12 albo 3 ze stykiem dodatkowym w gnieździe, nie wchodzącym "w ogólne piny" - czyli oznakowany 2a a widoczny od tyłu gniazda. Zależnie od wersji gniazda. Natomiast warto obejrzeć to urwane gniazdo - jeśli jeszcze jest, jaka to była wersja.
O ile dobrze pamiętam przekaźnik na dole tej skrzynki po prawej jest od kierunkowskazów. Na jego styku 30 lub 87 powinno pojawić się napięcie po włączeniu zapłonu. Jeżeli uległ spaleniu przerywacz kierunkowskazów, który jest wewnątrz tej puszki i nie jest wymienny można odpowiednio do styków gniazda przekaźnika podłączyć przerywacz kierunkowskazów z...
Może lepiej napisz o co chodzi. Wyjścia stacyjki są zabezpieczone przed manipulacją i raczej nic tam nie zdziałasz. Każdy sygnał ze styków w stacyjce jest potwierdzany sygnałem CAN, wszelkie wysokoprądowe przełączenia są dokonywane w module SAM
Problem rozwiązany ale było bardzo trudno dojść jeśli chodzi o przyczynę. Po trudzie i szukaniu okazało się że w koscce co wchodzi do komputera jeden styk był za dużo rozszerzony wystarczyło sicisnać wsunąć kostkę i super samochód pali od dotknięcia.
jak by styku na wtyczkach nie było to by wywalił błąd w trysku a nie ciśnienie paliwa. wtryski wpradzone na stole czy tylko korekty?
Myślę że przejściówkę 13 pin euro na 7 pin standard masz dobrą. Chodzi o to że na pewno w gniazdku masz dodatkowy styk który łączy lub rozłącza po wciśnięciu wtyczki lub przejściówki. W starszych typach styk ten rozłączał światło przeciwmgielne a obecnie w nowszych elektronikę w celach bezpieczeństwa.P
Tu masz coś na podobieństwo: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... "Na pierwszy ogień" producent zaleca zdjęcie i założenie spowrotem wtyczek modułu silnika - najprawdopodobniej celem przetarcia styków. Widocznie są problemy z ich utlenianiem co może powodować niewystarczającą wydajność prądową na niektórych odbiornikach (np. pedał gazu)
zauważyłem, że 1 bezpiecznik odpowiada za czujnik poziomu wody , esp/asr, skręt xenonu oraz pompę wspomagania czyli praktycznie wszystko z czym mam problem No to go dokładnie obejrzyj lub wymień. Podobny problem napotykałem kilka razy na bezpieczniku od pompy ABS w Sprinterze - pobór mocy podobny. Otóż bezpiecznik nie jest przepalony, ale na jego "nożach"...
Przejrzałem listy błędów w Star Diagnozie, ale niestety kończą się one około numeru 3500. No cóż - taka jest specyfika, że testery uniwersalne posługują się kodami uniwersalnymi, a tester Mercedesa ma swoje kody - pomimo że stosuje złącze OBD. Treść błędów wskazuje na prawdopodobne problemy z zasilaniem sterownika. Było kiedyś coś takiego przy motorze...
W sprinterze to jest dosyć proste sterowanie ,jedynymi elementami sterowania to są ,termostat umieszczony w centralce od strony nóg pasażera w oryginale dwa żółte przewody ,wyłącznik zawiera styk zwierny i kontrolkę zadziałania ,presostat zabezpieczający sprężarkę (w oryginale dwa piny, natomiast ja zakładam czteropinowy np od starego passata lub sharana...
Witam - otóż kupiłem Sprintera z 2000 roku i nie działa centralny zamek. Generalnie siłowniki w drzwiach działają bo sprawdzałem ale nie było pod siedzeniem modułu sterującego i klawisza na konsoli więc dokupiłem. Kluczyk nie poosiada przycisków więc sterowanie pewnie tylko przez zamknięcie drzwi kluczykiem. Bezpieczniki są sprawne i nie wiem od czego...
Witam! Podłączyłem na szybko w Sprinterze W906 przednie halogeny na zewnętrznym przekaźniku i osobnym wyłączniku. Kolega wymieniał przedni zderzak i trafił mu się zderzak z halogenami. Docelowo chce oryginalny przełącznik świateł. Dorobiona została wiązka w komorze silnika, z komory silnika mam wciągnięte pod deskę dwa przewody plusowe od lewego i prawego...
Samochód jak w temacie.Błędy- P2537 obwód połączenia wyłącznika stacyjki wysoki sygnał, P2321-czas wyłączania silnika ma nieprawidłową wartość.Bezpieczniki sprawdzone,przekażnik rozrusznika sprawdzony.Stacyjka sprawdzona u elektronika.Po naciśnięciu styku przekażnika,rozrusznik kręci,sterownik widzi obroty wału, brak ciśnienia paliwa na szynie.Na stykach...
seicento styki styki rozwarte styki srebra
schemat migacz tranzystor elektrozaczep brzeczy silnik wentylator przewinąć
Citroen Berlingo II B9 – lokalizacja czujnika poziomu paliwa, dostęp przez klapę serwisową LG K50, Redmi K50, Pentax K-50 – czyszczenie pamięci, reset, formatowanie SD