Literka, wyjście "W" alternatora to whele, czyli fala - info o częstotliwości dla obrotomierza, stosowane przeważnie w starszych dieslach. Co do zrobienia takiego stanowiska to już pisałem - "Panowie ja tych stołów nie robię seryjnie. Ten który zrobiłem był wykonany z części z odzysku. Silnik wziąłem od jakiejś maszyny (miał przytarte łożyska), blachę...
Do tego alternatora bez problemu założysz dedykowany regulator napięcia razem ze szczotkami (wygląda jak tranzystor TO-3), szczotki prostopadle, VW golf mk I, II, passat b3, Ford escort Mk3,4, MB W124
A skąd w regulatorze jest procesor i jak nie wykryje prawidłowej reakcji na wzbudzenie to nic się nie dzieje. Tak trudno sprawdzić diody? I tu zńów pŕóg, jak je wymienić hehe, czasy dobre się skończyły dawno na taki naprawy bez sprzętu dedykowanego.
mam aku 70ah i taki sam alternator i przy sluchaniu na max uszkodzilem alternator a mam naa dodatek do tego kondensator dietz 1F oczywiscie to sie tyczy tylko nocy kiedy sluchalem na max i na wlaczonych swiatlach alternator poprostu nie wyrabial a wzmak za duzo ciagnal w dzien nie masz sie czego bac ale w nocy jak zaczynaja ci przygasac swiatla to radze...
Te 2 przewody wychodzące z przodu to cewka wzbudzenia. A śruba prądowa jest ta duża.
Z sześciodiodowego nie nadaje się do dziewięciodiodowego. Niemniej można próbować uruchamiać ten alternator z regulatorem od innego alternatora. Jeśli jedna ze szczotek jest umasowiona, to działać będzie regulator napięcia z poloneza. Mechaniczny lub elektroniczny. Schematy i obrazki podłączeń są ogólnodostępne, choćby w grafikach google. Regulator,...
ten regulator po firmie może pochodzić dzień, 2, 2 miesiące lub do końca szczotek Również mam takie zdanie nt. tych regulatorów. Może to jego wina, może wirnika, nieważne, alternator znów do wyjęcia Ps. sprzęt grający nie ubije alternatora, nie ma takiej mozliwości
Witam !! W zasadzie powinien wystarczyć zasilacz regulowany w zakresie 10V - 16V i żarówka 12V / 21W. W przypadku regulatora zespolonego (wszystkie zachodnie) żarówkę podłączyć do szczotek, minus zasilacza do śrubki masowej a plus do "języczka" który styka się z blaszką wewnątrz alternatora. Przy regulacji napięcia w zasilaczu żarówka powinna zapalać...
Proponowałbym pomyśleć o większym alternatorze. Z tego co mi wiadomo profesionalne firmy montujące sprzęt grający niejednokrotnie wymieniają również alternatory, stosownie do zapotrzebowania mocy. Nie jestem znawcą tematu ale miałem przyjemność wyciągać z Astry 2 alternator, w którym po pierścieniach "komutatora" został tylko zwęglony ślad. Co gość...
Wszystko podłączyłem tak jak powinno być według schematu i nadal jest tak samo coś musi być pokiełbaszone w wewnątrz sprzętu.
Witam. Co robic gdy mamy sprzet o poborze mocy np. 90A a alternator 75A? Skad najlatwiej wziac prad?:) Pozrawiam
MASY!!! szczególną uwagę zwracać trzeba na dobry kontakt masy! Traktor to wredny sprzęt.
Wibruje pasek napędzający sprzęt (alternator itp.). Wibracje widać po obu stronach koła napędzającego sprzęt i wibracje rolki napinającej, którą wymieniłem na nową. Co może być tego przyczyną? Sprawdziłem koła na klimie i alternatorze, są OK', wymieniłem koło prowadzące i ... stanąłem, bo nie wiem co dalej. Czy może to być koło pasowe napędzające i...
Padło ładowanie, więc robimy diagnostykę mechaniczną, pasek alternatora, alternator, jak jest ok to miernik, kontrolka, schemat.... Nie pogardziłbym też sprzętem o nazwie Clip.
Witam musze wymienić akumulator tlko nie wiem na jaki bo mam troche sprzętu audio. Alternator ma 85A poniżej podaje sprzęt jaki mam: wzmacniacze: Helix A1, Helix A2 każdy ma bezpieczniki 4x20A radyjko: Alpine iva-w505 procesor: Alpine h701 kable zasilajace 35mm + i - po około 5m kondensator 0,5F może mi ktoś podać wyliczyć jaki akuś potrzebny jest żeby...
Warto podpytać u dowolnego sprzedawcy który regeneruje alternatory. Drugie pytanie jaki sprzęt masz zamiar montować że potrzebujesz 120A ładowania ?
Masz jakiś problem z akumulatorem, światła przygasają, nie możesz rano odpalić czy inne cyrki czy tylko mierzysz napięcie i stwierdziłeś, że po włączeniu np. dmuchawy napięcie w instalacji spada? Kontrolka ładowania gaśnie po uruchomieniu i nie pokazuje się podczas pracy silnika? W tym sprzęcie wzbudzeniem alternatora a co za tym idzie, jego wydajnością...
doczepie się do pytanka 2 akumulatory w aucie jak się to wtedy spina w całość ?? :) znaczy zobrazuje to tak 1akum >>> alternator 2akum 2akum >>> sprzęt car audio >> kondesator czy biore np: z dwóch plus od obu akumulatorów ??
Jak to jest nowszy regulator z komunikacją na LIN to w domu prymitywnymi metodami nie sprawdzisz, potrzeba droższy sprzęt niż wiertarka...
https://obrazki.elektroda.pl/6566690700_... To tego typu alternator, wiem, że maja one tabliczkę połaczeniowa z opisem, jednak dostep do niego w tym sprzęcie jest bardzo utrudniony
Witam. Czy wszystko zadziałało bezproblemowo. Bo osobiście też jestem na etapie montażu takiego sprzętu w swoim poldeczku. Alternator 100 A już siedzi. Jeszcze tylko wymiana żarówek na ledy, żeby zmniejszyć pobór prądu, bo na długich to 10 A pobierają, jeszcze tylko pomiar zapotrzebowania na prąd silnika dmuchawy. I chyba wtedy te 100 A by starczyło...
Radio może uda mi się wypiąć od samochodu brata, ponoć bardzo dobre. Do budżetu chciałbym zaliczyć też akumulator czy tam alternator :(
ta sprawa to kompletna porażka,urzad skarbowy RP juz zaciera łapki, odnośnie alternatora proponuje wykorzystać sprzęt z wagonów kolejowych,całość alternator + regulator napięcia są w jednym,na złomach w stolicy jest tego pełno.
Wiec zaloz alternator klasy 15 (150 A) od peugeota 307 n.p. i bedzie plug-and-play. Pokusilbym sie tez o wiekszy akumulator jako bufor (wyciagarki uzywasz sporadycznie i krotkoterminowo, wiec nie musi liczyc tylko na alternator). Teraz pytanie, czy może mieć to skutki uboczne niepożądane... Nie, jesli dobrze zrobione mechanicznie. Mize poza trwaloscia...
Nie wiem gdzie mieszkasz ale jeżeli jest to w okolicach Olsztyna Suwałk lub Ełku to polecam www.adamiecb.pl .. Regenerują całkowicie alternatory i rozruszniki .. poza tym można tam kupić również części do w.w sprzętów.
Mam problem z alternatorem w punto 55 -brak ładowania świeci kontrolka wymontowałem sprzęt, jak go sprawdzić może ktoś ma jakiś schemacik -ew wskazówki do tematu proszę o pomoc
Witam mam pytanie od jakiego sprzętu jest ten alternator i jak go podłączyc czy potrzebny jest do niego regulator napięcia lub jakis kondensator dodam ze chcę go zamontować w ursusie C 330 zamiast prądnicy?
Może bys napisał co to za sprzęt?? to może coś poradzimy??:|
Dzień dobry, Zmagam się z problemem zaniku ładowania w Drag Starze 1100 w trakcie jazdy. Prowadzi to do unieruchomienia sprzętu. Sprawdziłem i są ok: akumulator, alternator, regulator. Pytanie co jeszcze może powodować taki problem? Z góry dzięki za podpowiedzi.
a nie ma w tym sprzęcie "+" na "masie" ? :D ?
Inaczej do reklamacji - do przepatrzenia na stole probierczym. Masz kolego rację ; tak byłoby najlepiej ; ale i tak stoję przy podejrzeniu diod. Pozdrawiam właścicielowi sprzętu życzę powodzenia.
A jaki powinien być alternator według Ciebie? Bo nie mam jeszcze takiej wiedzy co do alternatora.
OK Widzę że h.... z tego będzie. Weź podepnij cewke łądującą i wyzwalającą pod moduł do skutera chińczyka i zobacz czy będzie stabilna iskra. Jak będzie to masz moduł cdi uwalony. Lub na przewodzie gaszenia pojawia się masa. Weź go profilaktycznie odepnij w ogóle. Tyle sprzętu, czasu, a 0 rezultatu.
Witam Jeżeli prąd ładowania będzie mniejszy od prądu pobierania przez car audio akumulator się wyczerpie.Wiadomo że w seryjnych autkach nieprzewidują że zamontowany bedzie sprzęt wyższej klasy niż seryjny .Wiadomo że Alternatory i akumulatory są tak dobrane żeby autko funkcjonowało bez doładowywania .Problem zaczyna sie wtedy jeżeli dołączymy dodatkowe...
wiem, że 200 Wat to nie tak dużo ale w dwóch autach już alternatory mi poszły przez ten sprzęt. Poprzednim była skoda felicia i tam naprawiane były diody alternatora. E-tam w felicjii to normalne bez sprzętu też lecą diody, natomiast jeżeli są skoki napięcia a kontrolka się nie zapala wymienić regulator napięcia i już.P
troszkę większy silnik i alternator to trzymanie pojazdu pod chmurką w ponad 30 stopniowe mrozy przestaje być straszne (gdy mamy w bagażniku ten sprzęt) . jest to o tyle praktyczne że w razie potrzeby budujemy sprzęt z odpowiednim alternatorem (na 12 lub 24 V ) choć można pokusić o zrobienie przeróbek w regulatorze napięcia by móc uzyskiwać 12 lub 24V...
Jesli to kolekcjonerski wózek to moZną chwytać się za dorobienie regulatora, ale jeśli jakiś DYI sprzęt domowy to wmontuj alternator i po kłopocie.
Witam. Jestem w trakcie składania dniepra mt10 z wózkiem, ale na alternatorze nie ma oznaczeń ( http://obrazki.elektroda.pl/3160285400_1... ) i nie wiem jak podłączyć z regulatorem. schemat mam ( http://jarekstryszaw...0instalacja.jpg) ale brak oznaczeń na sprzęcie. POMOCY!
To są "dziwne jaja" lecz niesprawność instalacji elektrycznej. Należy się jej przegląd i usprawnienie. Wiemy jak wyglądają praktycznie instalacje w tym sprzęcie.
Oddaj komuś kto ma sprzęt i wiedzę. O alternatorach i problemach z ładowaniem, w tym aucie, jest naprawdę dużo na forum. Poczytaj. I tak oddasz do warsztatu. Sam alternator może być sprawny!
3 małe diody do sprawdzenia Masz na myśli te takie pastylki które są w obudowie? A jest jakiś sposób aby je sprawdzić domowymi metodami czy trzeba mieć do tego specjalistyczny sprzęt?
Dlatego mówię sprawdzić. Może być akumulator albo ładowanie w aucie Tam gdzie sprzedają akumulatory, mają wiedzę i zwykle sprzęt potrzebny do sprawdzenia co siedzi, czy Aku czy alternator.
A po co ci to w motocyklu? Co ty masz tam pozakładane, że potrzebujesz aż tyle prądu? A z tego, co wiem, to alternatory tego typu są nadal montowane w tych motocyklach. Są nawet ich japońskie wersje. Poszukaj też na motobazarach i popytaj na forach o tego typu sprzętach.
Trzeba rozebrać alternator, odlutować mostek diodowy od stojana, sprawdzić wszystkie diody żarówką 21W, pomiar miernikiem jest niewiarygodny, sprawdzić uzwojenia stojana i wirnika, ma być przejście i brak zwarcia do masy. Do sprawdzenia klasycznego regulatora napięcia potrzebny jest regulowany zasilacz, do takiego jak Twój specjalny sprzęt diagnostyczny
Witam wszystkich Sprzedam duży alternator do wiatraka o mocy 3-4 kv. Start 600 obr/min Chcę za niego 400zł Sprzęt sprawdzony i sprawny
Dla mnie ta informacja jak sam zauważyłeś Mnie mnie nie dotyczy.Dziwnie tylko że w tych sprzętach nie montowanio typowej stacyjki.
skoro jest taki problem z drugim alternatorem to czy taki sprzęt jak pod tym linkiem nadaje się do zasilnia kuchenki? https://allegro.pl/oferta/bank-energii-a...
Wypadkowa 2omy lub 0,5 oma, znalezienie wzmaka o mocy rzędu 3kw rms, nadającego sie do słuchania w zaproponowanej kwocie to cud, Hifonics Svenson ma 8kw(at)1om, jest wielki i kosztuje majątek, jeżeli sprzęt ma byc do słuchania to 5000zł na 2 aku, nowy alternator i sporo grubych kabli, DD chodzi na 0,5 oma ale musi mieć dobre zasilanie.
dla wykluczenia błędu sprawdz tym samym sprzętem w innym aucie ładowanie
jakie masz auto oraz silnik/alternator?
gratulacje za wynik, naprawdę super na tym zdjęciu sonic15 był zasilany 2szt. bm 990atx zabudowa w klasie super steert1-2 czyli na zawody musisz trochę do pieścić sprzęt
No kondenstator przy mocnym sprzęcie to podstawa.
Miałem tak kiedyś w swoim aucie i wszystko było OK. Oryginalny alternator ładował oryginalny akumulator natomiast cały sprzęt grający zasilany był z akumulatora w bagażniku, który ładował dodatkowy alternator, wszystko było "spięte" wspólną masą.
Spawarka 25mm kosztuje parę zł mniej ( coś około 3zł różnicy u mnie w mieście ), niż 35mm^2 Wyjdzie cię to 15zł więcej ?! Przy dwóch subach i przodzie lepiej odżałować flaszkę, czy 4-pak piwa ;) i dołożyć do kabli zasilających. A jak jeszcze przedstawia się u ciebie alternator ? Nieraz ktoś pakuje mocny sprzęt, ale nie myśli o alternatorze i później...
Hehe a może sie będziesz podłączał pod kabel ? heh a sprzętem się nie pochwalisz?
To prosta prądnica, w budowie jak dynamo Pewny jesteś? Bo mi jakoś po wyszukaniu graficznym wychodziło coś w podobie prądnicy od C330, tylko gabarytowo mniejszej (prądnica prądu stałego),. Ale Koledze chyba nie muszę wyjaśniać. Druga rzecz, sprzęt z 1971r. A tu mogą być różne rzeczy. Fota tej prądnicy/alternatora/generatora wiele by wyjaśniła. + zdjęcie...
czy oprócz każdorazowego "przygazowania" silnika po uruchomieniu coś może ulec uszkodzeniu w tym alternatorze? Trudno stwierdzić to zdalnie, ale sprawny alternator zwykle tak się nie zachowuje. Lepiej więc wymienić na w pełni sprawny (szczególnie, że masz taką możliwość), niż zastanawiać się czy "padnie" lub kiedy coś tam "padnie". ...jak samemu wymontować...
Napisz dokładnie jaki masz sprzęt audio, jakie auto, jaki alternator - jaka wydajność, jaki akumulator. To wszystko jest bardzo istotne przy próbie odpowiedzi na Twoje pytanie. Pozdrawiam.
Moc alternatora jest obliczona do odbiorników w samochodzie i do orginalnego akumlatora.Tak więc dwa akumlatory nie zostaną doładowane, tym bardziej że twój sprzęt pobiera dodatkowe ampery. Moc twojego alternatora powinna być większa o ampery które pobiera twój sprzęt i drugi akumlator i wtedy byłoby wszystko ok.Pomijając to wszystko doładuj twoje akumlatory...
Pomiary napiecia akumulatora podczas pracy sprzętu poprosimy.
A co co doładuje tą zwiększoną pojemność?
Najbardziej energochłonne sprzęty czyli, sprężarki, tokarka, piaskarka czy stół do alternatora mam podpięte do domu, na którym mam łącznie 22kw z fotowoltaiki.
Maluch nie jest technologicznie zaawansowanym sprzętem więc nie sądzę że coś ale okaże się.
Akumulator ma 12.8/12.9 więc go doladowuje. A ja mam spadki napięcia przy basie a nie chce sobie sprzętu uszkodzić. Dlatego potrzebuje jakieś rozwiazanie.
Na tym kabelku powinno być około 7 V (o ile dobrze pamiętam). Tu tylko tester pomoże, pamiętaj mało który warsztat ma taki sprzęt.
Żeby sie nie okazało że sami to zakładali Też mi się tak wydaje bo Skoro jedna firma naprawiała sam alternator , a inna wkładała i Pasek na oko szedł ok po rolkach itd. nie spadał i nie piszczał przez ok 3-4 tys. km do momentu awarii - gołym okiem ciężko to zauważyć, bo założyliśmy na chwilę stary , poprzedni pasek i szedł równo po rolce symetrycznie...
Zauważyliście może, że temat był o Briggs ProMax7500EA? :D Cytuję producenta: • AVR (Automatyczny Regulator Napięcia) Ogranicza zmiany napięcia agregatu do + lub -2%, dzięki czemu sprzęt działa sprawnie i bezpiecznie • Alternator Power Surge™ Power Surge™ ogranicza zmiany napięcia, aby możliwe było zasilanie wrażliwego sprzętu...
sanserwis1 , było to omawiane w 1 cz. ale ponieważ to przerabiałem, praktycznie /nie będę Cię odsyłał do wątku źródłowego/ "nie pomiętam stronic". Do tego alternatora użyłem przekładni planetarnej 1:14 z 5,5 m 3-łopatowym śmigiełkiem, chodziło b. dobrze ale po miesiącu "upilnowali mnie Przyjaciele złomiarze " i została mi tylko przekładnia!!! /była...
Witam mam pytanie od jakiego sprzętu jest ten alternator i jak go podłączyc czy potrzebny jest do niego regulator napięcia(6 czy 9 diod) lub jakis kondensator dodam ze chcę go zamontować w ursusie C 330 zamiast prądnicy? http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Dodano po 2 fotka alternatora w linku.
Może nie wystarczyć. Zależy co jest przyczyną. lepiej problem rozwiązywać kompleksowo, od alternatora przez przewody, odkłócony zapłon, prawidłowo podłączoną masę, ekrany o dopiero kondesatory przeciwzakłóceniowe i filtry. A jeśli to tandetny sprzęt to moze być jeszcze niedopasowanie czułości i impedancji wejść. Czasem trzeba to usłyszeć by ocenić skąd...
Podłącz wzbudzenie D+ przez oprnik i lub żar do plusa dowolnego z akumulatorów ale przez wyłącznik. W samochodach podłącza się do miejsca gdzie jest +12 w czasie pracy silnika wtedy załącza się ladowanie aku ,lub wywal ga gdzieś na wierch to można włączyć w dowolnym czasie .Wygodniej podłączyc pod aku z zasilania instalacji samoch działa automatycznie...
Kolego, sam naprawiasz sprzęt więc wiesz,że bez pomiarów się nie obejdzie, czekamy na wyniki pomiaru napięcia ładowania, zobacz także spadki napięć między alternatorem (grubszy przewód) a (+) akumulatora i miedzy masą silnika a (-) akumulatora oraz między masą karoserii a (-) akumulatora.
Witam. Zwykle przy większych konstrukcjach car audio stosuje się alternatory po 300,400 amper itp. Jednakże cały sprzęt podłączony jest pod akumulator. Jak wiadomo na akumulator 300 amper lepiej nie podawać. Więc jak to jest że akumulator nie wybucha przy większym alternatorze? Proszę o wyjaśnienie.
Nie wiem jak w tym sprzęcie. Ale prawdopodobnie mogę się mylić Ale za to na sto procent w starszym sprzęcie takowa żarówka, kontrolka ładowania służyła, jako element pomocniczy do wzbudzenia alternatora. I obwód tej żaróweczki jest, był bardzo ważny, aby akumulator był ładowany poprawnie przez alternator.
Jak żółto-zielona, to OK. :P ale na 35m^2 to musisz mieć mega ambitny ten sprzęt
Do sprawdzenia alternator/akumulator i ogólna kondycja elektroniki w samochodzie.
Kolego podstawą, jest napisanie wszystkich informacji na temat instalacji oraz sprzętu. Auto? silnik? - Alternator? - akumulator? Kable zasilające? Następnie: Wzmacniacz 1, marka, moce rms?, co zasilaja i w jakich konfiguracjach? Wzmacniacz 2 (jak wyżej) Na koniec schemat instalacji i podłączenia wzmacniaczy ? napisałeś tylko o kablu i watach... a to...
W moim aucie też mam alternator 70 A i akumulator 60 Ah Centra Futura. Wzmacniacz Hifonics BX 1500D MK II (at) 2 Ohm 1000 Watt rms. Kable 35 mm², dodatkowo kabel od akumulatora do alternatora 50 mm². Z tym sprzętem jeżdżę już od 1,5 roku i nie mam żadnych kłopotów z prądem, nic nie przygasa. Auto w zimę odpala bez problemów. Dodam, że sprzęt...
Miałem już nie pisać nic w tym temacie, ale. Ciągnika nie oglądałem chyba z pół roku. Jednak nieodparcie mam przekonanie, że ten sam pasek klinowy napędza alternator i pompę chłodziwa. Jako, że drugi pasek może być do sprężarki. Więc jak to będzie wyglądało użytkowanie tego sprzętu bez chłodzenia ( a może i bez chłodziwa) ? Jeśli już upierasz się przy...
12V alternator nie naładuje ci 18V akumulatorów. Altek powinien mieć napięcie ładowania 18-20V. Sprzęt na strzała czy też na codzień?
Światła mrugają bo akumulator jest słaby. Kumpel ma alternator 150A i sprzęt pobiera w doskoku 100A (zmierzone do 110A) i dopiero powyżej 80A jest lekkie mruganie. Aku ma nowy 72Ah a wozi się 407 w dwulitrowym hdi.
Mój eksperyment ma znaczenie praktyczne, więc gdyby zniknął problem grzania i wypadania z synchronizmu z byle powodu można już taki sprzęt przetestować choćby w rowerze
Czy na 100% jesteś pewny prawidłowego działania Twojego alternatora? Tak to już jest z "prądożernym" sprzętem.
Mam w związku z tym pytanie czy po przerobieniu prądnicy czy alternatora (nie wiem co tam jest) i tych wszystkich regulatorów i prostowników zmieści sie to w obudowie cartera i czy będzie na tyle silne aby ładowac akumulator i zasilać sprzęt ? Czy moc silnika ma na to wpływ i wysokośc obrotów ? Pytam bo grzebiemy czasem z kolegą w takich.
Problem nie do dzialu CA ale elektryka-samochody.Do sprawdzenia ladowanie alternatora
Trafiłeś, bo mało już kto pamieta ten program... na marginesie ci powiem, że mój rower niestety ukradli. A wracając do tematu, to w tego typu maszynach pasek obejmuje jeszcze jakąś pompę lub dwie i czasem jeszcze coś. Tak więc dochodzi jeszcze naciąg tego wszystkiego tak, by łożysk w altku nie ponaciągać. Albo paski są np. dwa obok siebie (miałem taki...
Ale ile może zyskać jak założył sprzęt co by mu potrzeba minimum ze 100A alternator skoro na 55A ma napięcie 11.8V. Po drugie jak mu się uda to silnik stanie.P
Witam Przedobrzyłeś z mocą. Aku i alternator nie wyrabiają z prądem. Jedyna rada to zakup aku o większej pojemności i zmiana alternatora o większej mocy. Sprzęt jest w porządku. Pozdrawiam
No i z alternatorem wszystko OK. Mechanik mowi ze to wina sprzętu, a konkretniej wzmacniacza. Co moze byc we wzmacniaczu zepsute jak szumi ?
Teraz niby moge przekręcać tymi level input narazie nic sie nie dzieje chociaz tylko do połowy przekręcam tylko A co z tymi kablami sterującymi? One nawet nie wiem czy sa "ekranowane"? Włożyłem jakieś aby były jeszcze chyba z lat 90' :) one mogą odpowiadać za tą moc ? Głośniki teraz chodzą choć gdybym dał na maxa ten level input pewnie byłoby te 600wat...
Moc alternatora ma związek z mocą odbiorników, a nie wielkością akumulatora, w jednym ze sprzętów ma nawet dwa alternatory. Niesprawny alternator, rozrusznik, świece płomieniowe żarowe, źle zamocowany akumulator to szybki zgon. Tak myślę, że do 5 lat normalnej eksploatacji i jeszcze ze 3 lata z doładowywaniem rozruchowym zimą, później to już ryzyko....
A nie warto by podać typ alternatora? Nie rozumiem jeszcze dlaczego zastosowano regulator od F 126. Chyba, że ze względu na oszczędność. Ale efekty widać. Jak widać w nagłówku twój sprzęt jest D więc z alternatora wychodzi sygnał do obrotomierza (chyba bowiem rocznika też nie znajduję). Możliwe, że nominalnie urządzenie pracuje lecz nie jest dostosowane...
Gwizd wynika ze zbyt dużej wrażliwości któregoś ze sprzętów na odkształcone napięcie zasilania pojawiające się przy ładowaniu akumulatora poprzez alternator. Po pierwsze trzeba zidentyfikować który ze sprzętów jest tym "wrażliwym" czyli np. odpiąć kable sygnałowe od wzmacniacza i posłuchać czy dalej będzie gwizdało. Jeśli tak to wiadomo - wzmacniacz,...
Masa wystarczy jak pójdzie karoserią. I kiedy ten sprzęt ma działać z dużą mocą ? podczas jazdy? Alternatory na wolnych obrotach silnika i tak nie działają z pełną mocą. Jaki jest oryginalny alternator?
Napisałem że brak +12 na G1 Skąd ten przewód idzie do ECU? Wiesz może? A rok produkcji to ten sprzęt jakiś ma?
Jest szansa, że akumulator ocalał. Problem wyszedł po tym jak prąd zeżarło. Po naładowaniu do pełna, odpaleniu pojawiły się błędy wszystkiego (myślałem, że brak prądu dał taki efekt). Potem doszły nietypowe dźwięki z pod maski i błąd alternatora. Od razu zmierzyłem czy ładuje i... Pobiegłem zgasić. Raczej nie było jazdy. No i ten akumulator to bestia....
Witam, Mam problem z brakiem ładowania w bizonie 86rok. Alternator dobry(sprawdzony u fachowca), regulator nowy,kable biegnące do bezpieczników i od nich ok, gdzie jeszcze może być problem? Proszę o pomoc znawców tego sprzętu.
Być może nowsze Ł34 miały alternator 9-cio diodowy mogę się mylić.Ja miałem do czynienia z starszym rocznikiem , więc tak było jak piszę.Lecz to jest bardzo łatwo sprawdzić jak zasilany jest regulator napięcia ,lub sprawdzić czy jest i jakie jest napięcie na szczotkotrzymaczu. Te alternatory były powszechnie stosowane w pojazdach jak również w sprzęcie...
No. Slawek dobrze gada. Sprawdż jeszcze masy(-) w sprzętach. Może się jakaś upaliła,albo jest przerwa na jakimś ekranie w sprzęcie.
Jest taki alternator 180 A/14 V montowany z silnikami 1,5 dci. Jego oznaczenie to : 231006293R. Troszku zabawy i powinien wejść do 1,6 16V. Mnie zastanawia co innego. 180 x 14 = 2520 W. Nie wiem co chcesz tym zasilić ale tyle mocy to nie miał sprzęt nagłaśniający w remizach. Duże kolumny estradowe mają po 1000 W i obsługują wielkie imprezy na kilka...
alternatory schemat motoryzacja alternatory alternatory valeo
renault laguna ekran hyundai obrazu citroen picasso bezpieczniki
moment dokręcić moment dokręcić
Urządzenia wygłuszające hałas na koncertach Podłączenie dodatkowego monitora do Podofo A3268 CARPLAY / ANDROID AUTO