Sprężynka uszczelniacza musi być skierowana do wnętrza skrzyni korbowej tj. do wału. Sprawdź, czy uszczelniacz nie jest tzw. kierunkowy (strzałki wskazują kierunek obrotu wału). Nie pisz więcej takich głupot. Uszczelniacze wału gładką stroną do niego, sprężynkami w kierunku łożysk, oczywiście oprócz małego uszczelniacza w dekielku za wirnikiem prądnicy....
Przy wkładaniu wału mogła spaść sprężynka dociskowa z uszczelniacza. W jaki sposób wyjmowałeś, stary uszczelniacz, i wkładałeś nowy?
Dobrze było, sprężynkami na zewnątrz.
Posmaruj wał olejem przed wkładaniem uszczelniaczy Kolega BANANvanDYK wspomniał o smarze w zasadzie wargi ze sprężynką uszczelniacza są od strony łożyska wału korbowego a po zewnętrznej jest warga przeciwpyłowa czy ja mam gdzieś tam dawać ten smar?
Kupiony uszczelniacz jest kierunkowy, ma strzałkę a po skośnych bruzdkach na krawędzi uszczelniającej widać w którą stronę w czasie obrotów wału będzie się przesuwał olej. Zawsze w stronę silnika. Lepiej go nie odwracać. Przed montażem sprawdź powierzchnię wału po której będzie pracował uszczelniacz, musi być idealnie gładka. Są specjalne smary do smarowania...
Nie uszkodzisz łożysk przy ponownym demontażu bębna bo oś krzyżaka ma luz i nie będziesz musiał wybijać krzyżaka z łożysk a nie korzystałeś z pralki na tyle długo by łożyska mogły się uszkodzić. W przypadku ponownego demontażu krzyżaka musisz jednak zwrócić uwagę czy nie została naruszona sprężynka uszczelniacza. Jeżeli sprężynka będzie na swoim miejscu...
Mówimy tu o uszczelniaczu ze sprężynką tego typu. Uszczelniacze samozaciskowe, jak tak na nie mówię, montuje Victora i nie miałem jeszcze z nimi problemu, mimo że jest problematyczny do zamontowania. Problem jest taki, jak duża grupa ludzi się z tym spotyka, że nowy uszczelniacz wchodzi ciasno na wałek, a jak się nagrzeje, nie ma już tego pasowania....
Na pierscieniach nie ma, ale pomiędzy nimi i pod oraz nad są. Problem byl taki że w ogóle nie wchodził na obroty, ale prawdopodobnie przez to ze spadła sprężynka uszczelniacza.
Można skrócić sprężynkę na uszczelniaczu, ale po pierwsze sprawdź stan wału w miejscu gdzie pracuje uszczelniacz.
No to wszystko jest dobre a nie chodzi. Kiedyś miałem taki przypadek z pilarką Husqvarny. Gość przywiózł na wymianę uszczelniaczy na wale. Uszczelniacze wymienione a piła nie chce odpalić a niby paliła. Mówię ok może przy wymianie spadła mi sprężynka z uszczelniacza. Sparwadzam na szczelność, wszystko ok. Sprawdzam kompresję,5 barów. Tłok był już tak...
Witam :) Przyznaję się do pomyłki - w tym modelu silnika faktycznie uszczelniacze są zakładane sprężynkami na zewnątrz - w dodatku są założone jako pierwsze od strony wału - łożyska idą na zewnątrz . Dane w/g serwisówki znajdującej się tutaj : http://poltegor.igo.wroc.pl/roman/serwis... ( bezpośredni link do rysunku z uszczelniaczami...
Jak założyłeś łożysko od strony sprzęgła? Bo jeśli spadła sprężynka z uszczelniacza to nie będzie szczelna. Czym uszczelniona skrzynia? Łącznik sprawdzony?
Nigdy w życiu, zabijesz się tym sposobem. Wyczyścić prowadnice, wymienić uszczelniacze w zacisku i już. żadnych smarów, sprężynek i innego syfu...
Rozebrałem właśnie silnik i przyczyną był wysunięty uszczelniacz i spadnięta sprężynka z uszczelniacza. Dziwi mnie fakt ze uszczelniacz ma szerokość 12,4 mm, a gniazdo uszczelniacza (wymiar między wałem a kołem zamahowym to około 30 mm czyli takie dwa uszczelniacze by tam weszły... I ten ma duży luz wzdłużny względem wału korbowego. Montuje się jakoś...
Uszcelniacz zakładam tylko i wyłącznie oryginalny. Nawet jak nie widać rowka, to też zdaża się że pocieknie. W serwisach przeważnie nie dają gwarancji na usługę jak autko leciwe. W praktyce jak mam wątpliwości skracam sprężynkę.
No raczej powinno być : Uszczelniacz, łożysko,wał. Uszczelniacz sprężynką w stronę łożyska.
Tak wszystko nowe bębny szczęki cylinderki przewody sprężynki uszczelniacze tylko papki zostają kabina Sokółka stary typ. Dodano po 11 A z pedałami jest taki problem że ciągnik rok czasu stał i nawet jak chce na jedno koło zahamować rozpinam blokadę pedałów naciskam jeden a i tak 2 się wciskają próbowałem je rozdzielić ale nie moge
Problem rozwiązany, okazało się, że ta cała sprężynka od uszczelniacza była między dwoma łożyskami. Temat do zamknięcia. :)
Witam . Mieliście takie przypadki - wyciek z wybieraka skrzyni biegów , jest już założony 3ci uszczelniacz i dalej kapie . Sprężynka w uszczelniaczu była skracana . Czy to już wytarty jest element (pręt ) wchodzący do skrzyni ? Spotkaliście się z takim czymś ? Dzieki
Nie za bardzo się da. Można spróbować skrócić sprężynkę w uszczelniaczy a sam uszczelniacz kupić możliwie najlepszej jakości.
Aby wymienić dolny uszczelniacz nie trzeba rozbierać silnika. Stary uszczelniacz wyjmij przy pomocy śrubokręta a nowy trzeba wbić przy pomocy jakiejś tulejki. Sprężynka jest dobrze założona.
To uszkodzenie zwoju ma gigantyczny wpływ na pracę silnika i widzę, że to nie jest jedyny uszkodzony. Musisz to zlutować i izolować. Simering ma być założony idealnie wraz ze sprężynką, inaczej za tydzień będzie po łożyskach. Dodatkowo daj uszczelniacza silikon na simering i bęben w miejscu, gdzie siedzi po zewnętrznej stronie tylko, nie na wałek.
Pewnie spadła sprężynka przy zakładaniu uszczelniacza na wał.
Płaską powierzchnią na zewnątrz, sprężynki do wody bo są i tak ze stali nierdzewnej.
Sprężynki z uszczelniaczy nie pospadały? Dobrze skręcałeś głowice do bloku? Uszczelka pod głowicą może puszczać. Tłoki wyciągałeś? Pierścienie są dobrze założone.
wymieniłem uszczelniacze wału Raczej wątpię aby puściła oryginalna uszczelka a raczej uszkodziłeś simering lub jakieś tanie założyłeś. Te silniki mają cienkie simeringi, które bardzo łatwo uszkodzić przy montażu. Zamienniki uszczelniaczy wału zdają egzamin w niskoobrotowych silników. Kiedyś kolega podobnie męczył temat w MZ 150 aż założył oryginał...
Prawdopodobnie w tym przypadku 9 mm ma wysokość uszczelniacza wewnątrz (warga), a 11 mm ma wysokość kołnierza który jest montowany w gniazdo. Podobny uszczelniacz widziałem w Stihlu. Tylko jeżeli chodzi o uszczelniacze do pralek, to tam stosuje się uszczelniacze dedykowane do pralek, a nie uszczelniacze maszynowe wg. normy DIN 3760. Chodzi po pierwsze...
Amortyzatory nie są skomplikowane. Problemem mogą być zużyte uszczelnienia i ew. sprężyki zaworków (jeżeli są?). Daj zdjęcia elementów. Uszczelnienia próbuj kupić w sklepach z hydrauliką siłową lub łożyskami. Sprawdź stan powierzchni elementów współpracujących z uszczelnieniami! W tak wiekowym sprzęcie lubią rozlatywać się sprężynki zaworków.
Uszczelniacz montuje się sprężynkami do wewnątrz kartera.
Można samemu. Zdejmij piastę noża, jakimś wkrętakiem, wyjmij stary uszczelniacz i wciśnij nowy. Uważaj aby przy zakładaniu nie spadła sprężynka, która jest w uszczelniaczu. Kosiarki nie przewracaj na bok, tylko do tyłu, świecą do góry. Chyba że wcześniej wylejesz z niej olej.
Patrząc na gniazdo łożysk i uszczelniacza zbiornika z góry to uszczelniacz montujesz sprężynką w dół jak na przykład tutaj: https://youtu.be/Urj0MvOb4vk Pamiętaj, że masz zbiornik zgrzewany i producenta pralki guzik interesuje czy uszczelniacz będzie łatwo dostępny ponieważ według producenta wymienia się kompletny zbiornik i firma ma to w nosie.
Użyć pierścienie uszczelniające oryginalne. Przed montażem wyjąć z nich sprężynkę i delikatnie ją skrócić - zmniejszy się jej średnica i zacznie wargę uszczelniacza lepiej dociskać do powierzchni półosi . A widziałeś naocznie jak wyglądają powierzchnie ślizgowe na pólosiach w miejscach współpracy z uszczelniaczami w twoim aucie. Nie ma rowka?, czy opierasz...
Własnie , chyba jedynym rozwiązaniem jest toczenie drugiej ehh,zastanawiam się ile by pochodziło gdyby wyrównać rysy na tulei papierem ~2000 i sprężynki na uszczelniaczach trochę bardziej skręcić tak jak to się czasem robi w mechanice samochodowej,Pralka była kupiona w 2002 roku o dziwo to jej pierwsza awaria , a eksploatuje się ją jak to w rodzinie...
Jeżeli to z gumy, to powinna jeszcze być do tego okrągła sprężynka (wygląda na uszczelniacz). Zobacz czy są jakieś napisy na tym po drugiej stronie. Dodano po 19 310 to podkładka pod sprężynę, z blaszki powinna być cała. Dodano po 8 Nie widać na zdjęciach przeciwtłoka (bijak) 246, na którym jest też oring 1213.
Rurka impulsowa mogła spaść. Przy wymianie uszczelniaczy mogła spaść sprężynka z wargi i lewe powietrze gotowe. Łącznik źle osadzony na cylindrze, czyli nie popada w otwór impulsowy.
Samemu lepiej tego nie ruszaj! bo możesz potem mieć problem ze założeniem sprężynek. Taka usługa u pompiarza może kosztować ok-100-150zł i będziesz miał gwarancję na wykonaną usługę.
A który rok i co to za samochód, najlepiej odkręcić koło pasowe z przodu włożyć blokadę na wal i wtedy nakładać pierścień czujnika bo nowy ma ustalenie tym plastikowym elemencikiem, sam. Uszczelniacz zależy czy masz zwykły ze sprężynka czy Ptfe, jeżeli ten drugi to sprawdź czy po nałożeniu warga uszczelniacza dobrze się ułożyła i czy się nie wywinęła...
Prawdopodobnie na wale wycięty jest Rów Marjanski w miejscu współpracy z starym uszczelniaczem. Można skrócić sprężynkę, ew. osadzić nowy uszczelniacz płyciej/głębiej (jeżeli jest taka możliwość). Prawdopodobieństwo sukcesu 50/50. Lub została uszkodzona powierzchnia współpracująca z uszczelniaczem podczas jego wymiany. Wszystko się wyjaśni po demontażu....
Witam serdecznie. Ja również posiadam taki podnośnik do 10ton który został kupiony na złomie w stanie opłakanym tzn pogięte tłoczysko i porysowany cylinder. Cały cylinder przespawany od innego siłownika z powodu zgiętego tłoczyska i braku dostępu skurzanych uszczelniaczy. Po przespawaniu wymiana pozostałych uszczelniaczy oraz kulek i sprężynek. Warto...
Jeżeli sprzęgło chodziło tak jak w osobówce, to nie masz sprężyn - dlatego nie masz sprzęgła. Łańcuch jest prostym rozwiązaniem, ale może być cięgno. Tarcze są takie jak w 60 tylko jedna ma krótszy kołnierz z wielowypustem. Nie pamiętam która. Zyczę Tobie powodzenia z tym przesuwaniem, szczególnie przy montażu. Ja bym to podwiesił nawet jak chcesz to...
Ja mam tak samo .Właśnie ją rozebrałem uszczelniacze na wale się rozleciały.Jeden pękła sprężynka a drugi się kręci z wałem.Pozdrawiam.
Witam Muszę wymienić symmeringi w tuleji sprzęgła w 914. Sprawa niby prosta - sprężynką do oleju. Uszczelniacz wewnętrzny (ten głębiej) co uszczelnia do tulei (wałka) WOM zakładam sprężynką do oleju (wbijam ze sprężynką do siebie). Ale co z uszczelniaczem zewnętrznym (tym płycej), co uszczelnia do koła zębatego podwójnego. On ma olej z dwóch stron....
Złożyłem, została przyjęta, przyczyną był uszkodzony uszczelniacz simmering (spadła sprężynka). Otwór zapobiega dostaniu się paliwa do oleju. Auto już złożone.
Użyłeś uszczelniacza maszynowego który nie nadaje się do pralki. Uszczelniacz do pralki musi mieć specjalną konstrukcję, m.in. wargę skierowaną w stronę bębna (uszczelnianego medium) i sprężynkę ze stali nierdzewnej. Musi też być wykonany z materiału bardziej odpornego na wodę (EPDM).
Witam, silnik 1,8t AUQ, auto po kupnie miało wymieniony od razu olej bez sprawdzenia miski, później wyszła nagrzewnica itp ogólnie auto więcej stało jak jeździło ale mniejsza z tym, 3dni temu nadszedł czas na drugą wymianę oleju, auto wcześniej ciągle stało i silnik dziwnie pracował, falowanie itp, błąd sondy ale przed jej wymianą postanowiłem sprawdzić...
uszczelniacze pogubiły sprężyny zaledwie po 1500 km Tego nie bardzo rozumiem. Co to znaczy pogubiły ?? Żeby sprężynka wyszła poza wargę to musiały być jakieś monstrualnych częstotliwości drgania. Z uszczelniaczami jest tak: Prawie nie ma złych uszczelniaczy (chyba że jakiś wynalazek) są tylko za duże luzy wałków które powodują nietrzymanie uszczelniaczy....
Przejrzałem uszczelniacze zaworowe do Perkinsa i muszę podać parę poprawek, bo złe numery katalogowe podałem. Do silników 1004-40, 1004-42, 1006-60 przychodzą: 2418M505 brązowy „zgarniacz” zaworu wydechowego. Nr kat. MF 4223442M1. Zamienniki REINZ 70-93421-10, Corteco 12016553. 2418M506 zielony „zgarniacz” zaworu ssącego. Nr...
Zmień tylko łożysko. Simering może zostać. Załóż go tak, żeby woda nie leciała na sprężynę, czyli sprężynka od strony łożyska 6204.
Żeby nie zakładać następnego tematu mam kolejne pytanie odnośnie piły jak w temacie. Przy demontażu wału z obudowy piły na wale pomiędzy uszczelniaczem a pompką oleju jest taka sprężynka i jeszcze jakaś "podkładka, uszczelka" tak jakby z filcu. Podkładka ta była zniszczona, nie mogę jej znaleźć w sklepach a na rysunkach technicznych wcale nie jest ona...
Od głowicy z daleka jak by było coś na tłokach to już dawno byś nie odpalił, co do pierścieni jak by popękały to słaba kompresja, branie oleju i kopci z rury, raczej myślę, że przy zakładaniu uszczelniacza na rozrządzie spadła ci sprężynka i był wyciek oleju ewentualnie nie oryginalny uszczelniacz wszedł za luźno i go wypchało podczas pracy silnika....
A z tym luzem w rozdzielaczu to ciężka sprawa? Tam widziałem są takie Naboje na sprężynkach :D a jak dociągnąć tą listwę do koła zębatego?
Widzę że kupiłeś tani zamiennik, tylko do nich dodają ten nieszczęsny czerwony silikon. Tego typu misy, uszczelnia się pastą DIRKO. Wyczyść z tego silikonu połączenie gaźnika z cylindrem, daj samą uszczelkę. Sprawdź, czy podczas zakładania, nie spadła sprężynka w którymś z uszczelniaczy wału. Oczywiście szczelność misy korbowej musi być idealna, sprawdź...
Jeśli jeszcze nie naprawiłeś pralki to warto sie zastanowić nad zakupem oryginalnego uszczelniacza , jest o niebo lepszy od polskich? zamienników i posiada jeszcze w zestawie specjalną ? pastę uszczelniająca. Wymieniałem już 3 razy łożyska właśnie z powody marnej jakości uszczelniacza, pękają sprężynki na wałku etc a jak sie dostanie woda to już nawet...
mrrudzin jeśli ci nie leje olejem z uszczeniacza to ja bym ich nie ruszał. Miałem podobna sytuacje przy wymianie paska mechanik polecił wymianę uszczelniacza na wale więc się zgodziłem chociaż silnik był suchy. Po jakimś czasie zaczeło ubywać oleju i silnik mokry na około uszczelniacza i jak sie później okazało przy zakładaniu uszczelniacza podwinął...
Smaruje się tylko wnętrze uszczelniacza tam gdzie znajduje się sprężynka dociskowa oraz pierścień krzyżaka na którym pracuje uszczelniacz. Nie należy żałować smaru. Nie smarować strony górnej uszczelniacza. Użyć należy smaru i tutaj najlepszym rozwiązaniem jest ten smar: https://stolarz.sklep24h.com/smar-kluber...
Dla potomnych, jeśli autor poradził sobie z wyciekiem. Ja zrobiłem to tak: 1.kupiłem uszczelniacz corteco i skróciłem sprężynkę o jakiś 1 cm 2.po demontażu półosi wszystko dokładnie wyczyszczone razem z całą półosią 3. w miejsce gdzie wchodzi uszczelniacz dałem cienką warstwę silikonu (dookoła) 4. po zamontowaniu uszczelniacza, włożyłem delikatnie półoś...
Może zacznę od początku pewnego razu jak kolega jechałem naciskam hamulec a tu nic i zatrzymałem się na tyłku lexusa. Naprawiłem auto i starałem się uważać bo nie byłem pewien na hamulce, było dobrze ok trzech tygodni aż znowu bym się rozbił. I zacząłem szukać usterki. Wymieniłem pompę i bez efektu, po nocy wyjąłem przewód od serwa a tam nie było powietrza....
(at)starscream5 Simmering to nazwa pierścieniowej gumowej uszczelki ze sprężynką w środku siedzącej na zewnątrz od łożyska. Z powodu, że są one już w silniku łożyska nie muszą (nawet nie powinny) być z uszczelniaczami.
A ja zacząłem składać HS i ktoś chyba dobrym przecinakiem wybijał łożysko bo zrobił dość sporą rysę wzdłuż wału akurat tam gdzie chodzi uszczelniacz... Na szczęście udało sie to delikatnie stoczyć więc skróci się sprężynkę i myślę że będzie chodzić. https://obrazki.elektroda.pl/9567954300_... A po złożeniu połówek i zalaniu oleju po...
Tak samo było we fiacie ulisses z początku lat 2000 też otwieranie maski było obok fotela kierowcy pod klapeczką. No i najlepszym hitem ostatnich lat jak dla mnie to uszczelniacze wału korbowego w 2 litrowych dieslach montowanych miedzy innymi w C maxach czy S maxach. Komu przeszkadzała ta sprężynka??
Masz zablokowany zawór przelewowy w pompie, normalnie przy skręceniu kołami na max i przytrzymaniu kierownicy w układzie ciśnienie rośnie do ok 70 bar i otwiera się zawór. Lub podkręcony ten zawór do zbyt nadmiernego ciśnienia. Zawór w pompie znajduje się po odkręceniu przewodu oraz gwintu na samym dnie pod sprężynką. To taki tłoczek w środku z kulką...
Generalnie to masz go zamontować odpowiednią stroną, czyli po zamontowaniu nie możesz widzieć sprężynki na nim (kiedyś poprawiałem po lakierniku , który wymieniał upg i założył odwrotnie uszczelniacz)
Gdy montowałem swój silnik do buggy składałem go z kilku, między innymi głowica od eleganta. Tam prowadnice zaworów ssących mają podtoczenia do zastosowania uszczelniaczy. Jeśli dobrze pamiętam pasowały od poloneza. Dodano po 2 Dodam jeszcze, że oryginalnie w tej głowicy były uszczelniacze, bardzo podobne do tych od poloneza z tym, że nie miały tej...
Kolego,sprawdź jednak też uszczelniacze wału,a konkretnie ten jeden od strony sprzęgła.Czasem pęka sprężynka,a wtedy możesz myć gaźnik do u...śmierci.Objawy są podobne jak brudnego gaźnika.
Musisz być ostrożny przy każdej czynności bo dostępność części zamiennych jest już bardzo słaba i w razie uszkodzenia czego kolwiek będzie poważny kłopot. Przewód idący do krzyżaka możesz przeciąć w połowie długości a po wymianie łożysk połączysz go z powrotem bo to przewód ochronny. Regulatory temperatury to te 2 znajdujące się na dole zbiornika mocowane...
Przesyłam zdjęcia tłoka: http://obrazki.elektroda.pl/5181562100_1... http://obrazki.elektroda.pl/4227821100_1... Oczywiście do wymiany. Cylinder zresztą też. Podobnie łożyska, które mają luz, jak i uszczelniacze, w których popękały sprężynki oraz troche zesztywniały.
Na tę chwilę nie cieknie. Wymieniłem uszczelniacz na nowy. Dałem pod niego około dwumilimetrową podkładkę. Dzięki temu przesunęło się miejsce przylegania uszczelniacza do osi, w którym są sprężyny. Na poniższym zdjęciu zobrazowałem fabryczne osadzenie uszczelniacza. Widać, że w miejscu sprężyn, wskutek korozji, powstały na osi wżery. https://obrazki.elektroda.pl/7311100100_...
To może ja wrzucę swoje 3 grosze. Kładąc silikon nie należy go rozprowadzać. Kładziemy cienką warstwę okrążając też śruby i tak zostawiamy. Nie smarujemy, ale nakładamy z tuby tak, żeby było wąsko, ale wysoko na 1-2 mm. Jeśli na wale albo wałku jest rowek, to należy uszczelniacz dobrać inaczej, lub zmodować. Jest kilka sposobów. Zamienić na uszczelniacz...
Czytałem,że należy posmarować smarem uszczelniacz,ale którą część,tą która przylega do wałka czy tą od łożyska? Smarujejsz wargi uszczelniacza, te które chodzą po "bieżni" osi (tam, gdzie sprężynka). Nie żałuj tego towaru, ale nie pakuj tam żadnego towotu, tylko kup wazelinę techniczną (tania)!! Powodzenia.
Mi też udało się wymienić ten uszczelniacz i jak na razie jest sucho. Teraz małe sprostowanie, są dwa typy maglownic, TRW i jeszcze jakaś. Mam TRW i symbole uszczelniacza są trochę inne niż podał zbyszko_m, jak znajdę paragon to podam. Właściwy simmering jest umiejscowiony głęboko, wyjmuje się o standardowo wbijając srubokręt i podważając. Siemering...
Jak w temacie: Cieknie z simeringu na wale korbowym. Sprawa niby banalna, a problem ma już drugi warsztat tym razem autoryzowany serwis. Więc od początku. Naprawiane było sprzęgło tj wymieniony został komplet(docisk+tarcza+łożysko), "liźnięte" koło zamachowe i wymieniony uszczelniacz na wale. Po pół roku zaczął lać. Wymieniony puścił po 500km. Następny...
Pytanie do kogoś kto wie gdzie jest problem w tych nieszczęsnych 1.4 16V ? Po naprawie głowicy dalej spala olej. Pierścienie wykluczam . Po zdjęciu głowicy na grzybkach zaworów ssących stał olej. Uszczelniacze zmienione choć stare nie wyglądały by puszczały. Jedynie co mi nie pasowało to nie trzymały się na prowadnicach dobrze . Dlatego olej mógł puszczać...
Uszczelniacze wodne są w tej głowicy z zaworkami po 2 stronie, olejowe są w prowadnicy tłoków. Zawór zdemontuj z pompy i na sucho go sprawdź, możesz go rozebrać, to poznasz jego zasadę działania, pod tym małym elementem z przeźroczystego plastiku jest sprężynka i pod nią zaworek z gumką. Uważaj na wystrzał sprężynki przy demontażu! Dodano po 5 Czasem...
W silnik u Trophy łatwo przy składaniu połówek "zadrzeć" wargę uszczelniacza uskokiem na półosi wału korbowego, zdarza się że spada wtedy sprężynka. Pewnie trzeba będzie to sprawdzić. Zdarzają się też przypadki że między karterami też "ciągnie olej lub powietrze, tak jak Banan wspomniał
Jak masz dostęp do VAGa to w sekcji silnik wchodzisz w kanały 208 i 209 tam masz bloki związane z wałkami rozrządów. Wartości muszą być pomiędzy -8 a 8. Jeśli wychodzi poza zakres to oznacza wyciągnięcie łańcuchów lub zużycie kół zębatych. W kanałach 210 i 211 masz charakterystykę pracy nastawników - tam trzeba zrobić wykres wartości zadanej i faktycznej....
Pralka zmontowana i wszystko jest w porządku.Z zapinkami nie było problemu. Poziom wody w zbiorniku jest prawidłowy.Przeciek powstał z powodu pęknięcia sprężynki simeringu. Jeszcze raz dziękuję i temat zamykam. Pozrawiam
Uszczelniacze wymień na nowe! Jak były nowe wyrzuć je za siebie i szukaj takich które są TWARDE, ale elastyczne. Uważaj przy montażu aby nie zrzucić sprężynki. Nie wypowiadaj się tak autorytatywnie na temat lewego powietrza. Na 100% nie masz przyrządów aby to sprawdzić. To trudne do sprawdzenia, a miejsc nieszczelności może być sporo.
stawiałbym raczej na USZCZELNIACZE łożysk wału korbowego - to jest dwusuw i komora wału jest integralną częścią układu zasilania a jej szczelność to podstawa poprawnej pracy silnika - po tylu latach na pewno nie trzymają sprężynki "simmeringów" a pełne otwarcie przepustnicy częściowo neutralizuje wpływ "fałszywego"powietrza na twoim miejscu postarałbym...
[quote="buczkog"] Odnośnie wycieku z pompki to oglądnij wirnik silnika czy nie jest mocno wyżłobiony przez sprężynkę z simeringa. Witam Jeśli chodzi o pompki ruskie przy Wiatce,to uszczelniacz tam zastosowany niema spreżynki,ośka wirnika może być wytarta przez uszczelniacz.Wystarczy wymienić uszczelniacz,gdy jest uszkodzony woda kapie spod pompy,zdemontuj...
Czym uszczelniałeś misę korbową? Sama misa nie ma gdzieś jakiegoś pęknięcia? Czasami popuszczają się śruby które ja skręcają. Połączenie, gaźnik cylinder, jest na sto procent szczelne (uszczelki plastiki, gumowe łączniki). Uszczelniacze wymienione, ale czy przy montażu nie spadła któraś ze sprężynek. To ciśnienie w zbiorniku paliwa to normalny objaw.
Witam, Peugeot 5008 2.0 HDI 110kW 2010r. skrzynia manualna. Uszczelniacz wału korbowego tył wymieniany był już 3 razy. Dwa razy założony był PTFE a za trzecim razem klasyczny ze sprężynką elring. Cały czas jest wyciek, brak luzu osiowego bądź wyrobienia na wale tam gdzie przylega warga. Co może to powodować ? Dodano po 3 Uszczelniacz PTFE wypychnął...
Po 14 latach ponownie muszę wymienić łożysko, a ponieważ pralkę kilka dni temu nie ja demontowałem, nie pamiętam, jak mam złożyć osłonę na oś bębna. Dla zobrazowania problemu załączam zdjęcia. - Czy ta osłona ma przylegać do płaszczyzny bębna od zewnętrznej czy od wewnętrznej jego strony? Czy między tę osłonę a bęben dać silikon? - W tę osłonę wkładam...
Przypomnę że ten silnik ma łożyska wału korbowego smarowane olejem przekładniowym. To oznacza że uszczelniacze znajdują się wewnątrz silnika i wymiana wiąże się z rozpołowieniem silnika. Simmerringi są montowane „sprężynką” na zewnątrz więc jest mniejsze ryzyko zaciągania lewego powietrza (a raczej oleju) ale może powodować wyciek mieszanki do skrzyni...
Męczy mnie jedna kwestia. Jak wiadomo, standardowo uszczelniacze wału korbowego w silnikach 2T montuje się wargą (czy jak ktoś woli, sprężynką) w stronę komory korbowej silnika. Jest jednak kilka silników w których producenci nakazują montażu uszczelniacza wału korbowego od strony sprzęgła na odwrót, czyli wargą w stronę skrzyni biegów (oleju). Z tego...
Można również założyć simering normalnie tzn. sprężynką od strony silnika (sprężynka nie ma styczności z wodą i nie koroduje) ale osadzić go troche płycej w gnieździe. W ten sposób bedzie pracował w innym miejscu na wałku. Koniecznie nasmaruj simering i wałek przed złożeniem.
Jeśli klekocze to popychacze hydrauliczne pewnie zdechły, same pierścienie olejowe mogą być ok ale sprężynka w nich mogla się skończyć, tego pewnie nie sprawdzałeś, czy masz pewność na 100 procent ze mechanik założył ci nowe uszczelniacze zaworów??? Jak masz wymienić tylko zgarniające to i tak tłoki będziesz musiał wypruć, wymień wszystkie pierścienie...
O kurcze... W jaki sposób wyrwał Pan uszczelniacz razem z łożyskiem, podczas demontażu sprzęgła? Tak, Uszczelniacz to to brązowe zaraz za panewkami (na pierwszym zdjęciu). Widać nawet sprężynkę. Tutaj pojawia się duży problem. Dodatkowo zniszczone jest łożysko ślizgowe, widać że panewki się zaczęły topić i zmieniły kolor. Prawdopodobnie powierzchnia...
Syczy z korka zbiorniczka no to jest nieszczelny, a syczy bo ciśnienie się robi, jak by korek był szczelny to by węże twarde były aż by coś strzeliło (wąż, chłodnica, nagrzewnica, uszczelniacz pompy wodnej...) więc pewnie ktoś wyjął sprężynkę z zaworka w korku żeby jeszcze pojeździć i pewnie sprzedał Ci to auto Dla mnie jasna sprawa - uszczelka pod...
Łożysko zew. od koła wbiłem na równi z krawędzią, łożysko wew. do końca następnie uszczelniacz do krawędzi. Tu wszystko w porządku zrobiłeś . Mógł być wadliwy simeryng , nieszczęśliwie spadła sprężynka podczas wbijania , podwinęła się warga podczas wkładania osi bębna lub bardzo zużyta powierzchnia tulei współpracującej z wargą simerynga .
Możesz kupić pasuje. Dziękuję, tak zrobię - właśnie zabieram się za demont. A w kwestii niespodzianek? Dodano po 3 właśnie zabieram się za demont. Pierwsze koty za płoty. Wypiąłem czujniki, grzałkę, wyjąłem czujnik temperatury w całości. Zdemontowałem tylną ścianę bębna, wybiłem przednie łożysko razem z uszczelniaczem. Tylne wygląda OK, nie ma luzu,...
Panowie, mowa o PTFE czy jak tam je zwać. Mowa o uszczelniaczach teflonowych, gdzie warga wygląda jak mocno skrócony komin, sztywna jak nie powiem co i bez żadnej sprężynki. Z gumiakami sobie radzę bez problemu, skracanie sprężyny to nie jest dobry pomysł, to "guma" ma uszczelniać i być dopasowana. Jeżeli tak robicie w nowych uszczelniaczach to robicie...
Gaźnika się nie smaruje... ten przewód to tzw. odma i jest to odpowietrzenie komory wałka rozrządu (oraz komory korbowej). W sprawnym silniku olej nie powinien się przedostawać tym przewodem do gaźnika (powinna też być w nim taka metalowa siatka/sprężynka, która temu zapobiega), przynajmniej nie w takich ilościach by oblepić dysze. Jeździłeś ze zbyt...
Witam . Kupiłem na złomie używany niekompletny pistolet starlet 250bar 40l/min. Części pasują ze starego shuttle gun (kulka sprężynka i jej nypel). Po złożeniu trochę kapało z niego bo bypass co kilka sekund puszczał wodę . Chciałbym jeszcze uszczelnienia wymienić aby doszykować go by w przyszłości współpracował z KEWem. Czy są jakieś dedykowane zestawy...
A więc tak to wygląda. Przeczyszczony intercooler i wszystkie przewody. Autko odpala normalnie, obroty normalne itp. Jeśli pościągane przewody gumowe między ssącym i intercoolerem autko dostaje gazu, nic go nie trzyma. Jak zwiększamy gaz stopniowo to nie kopci nic, tylko jak dodajemy nagle gazu to lekko na czarno. Ale to wkońcu normalne. Jak układ jest...
Witam!!! Mam problem z Konica 7228 a mianowicie z mikserem tonera. Toner supply unit. Elektro sprzęgło zwalnia zapadkę ale sprężynka nie ma siły przyciągnąć zębatki. Wyczyściłem cały mikser ale pomogło na chwile, wygląda jakby były zatarte te uszczelniacze (łożyska) tej ośki. Miał ktoś z Was taki problem może znacie rozwiązanie tego problemu?? Czy wchodzi...
Nie sprawdzałem manometrem . A za nim idzie czujnik ciśnienia do bloku, to wchodzi do bloku jakieś badziewie ze sprężynka, może to winne ? Tylko zegarem sprawdzisz cisnienie! Jakie "badziewie"? Zrob tego zdjecie. Smok oleju przykrecony? Ma zalozone wymagane uszczelki? Sprawdziles naped pompy oleju? Czy jest sprawny i nie uszkodzony? Podstawa filtra...
Miałem to samo-dymił że z tyłu nic nie było widać. Wymieniłem uszczelniacze na trzonkach zaworów i pierścienie na tłokach . Pierścień zgarniający był zapieczony i składał się z trzech części, to wymieniłem na jednoczęściowy ze sprężynką. Tłoków nie zmieniałem, zrobiłem tylko honowanie cylindrów. Przy okazji trzeba sprawdzić panewki na korbowodach,...
U mnie była pęknięta taka sprężynka w środku[dokładnie nie wiem bo nie rozbierałem]i non stop lało sie u mnie z przelewu pompy,u ciebie może być to samo + walnięty uszczelniacz i dlatego idzie do oleju -zawiózł tata do regenaracji [nie na wymianę tylko sie umówił i facet robił na jego oczach] i teraz nic nie cieknie i ciapek pali od strzała Sam za dużo...
Witam Wymieniałem łożyska w WISE107pl 3 lata temu. Teraz problem wrócił, zdążyłem zareagować zanim się rozleciały. Bęben już chodził ciężko i z zacięciami. Problemem okazał się uszczelniacz - przepuszczał. Łożyska miałem NSK 6205 DU i 6204 DU - polskie i chyba takie kupię znowu. Natomiast miałem problem (3 lata temu) z zakupem uszczelniacza. Chciałem...
Panowie takie pytanie jeszcze odnośnie pierścieni. Nowy pierścień olejowy składa się z trzech elementów, z dwóch stalowych pierścieni i nazwijmy to sprężynki. Czyli przy montażu zamki idą "na zakładke" tak? I druga sprawa ta spręzynka ma z jednej strony większy rant który idzie do góry?
simson uszczelniacz uszczelniacz philips sprężynka rezystor sprężynka
panda elektryczne volvo klimy onkyo tx8050
elektrolux ew8h258sp philips senseo
Odczyt błędu BSI SW vers: 33 SW index: 5 w samochodach PSA Antena Wizja TV: Co można oglądać?